زیر خاک؛ تنها محل آرامش برای یک وطن فروش!

گروه تعاملی الف،   4021023001 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

موضوعی که هیچ خائنی به آن توجه ندارد یا خودش را به آن راه می زند این است که کشوری در دنیا وجود ندارد که وطن فروشان را برای همیشه در خود جای دهد بلکه بعد از رسیدن به اهداف خود آنها را راسا یا به واسطه حذف می‌کنند.

زیر خاک؛ تنها محل آرامش برای یک وطن فروش!

گروه تعاملی الف - اکبر رفاهی:

آنچه مایه شکست آریوبرزن در مقابل سپاه اسکندر شد وجود خائنی بنام لی بانی! بود. اگر لی بانی در آن مکان حضور نداشت شاید سیر تاریخ عوض می‌شد او که یک چوپان ساده بود تاثیر  ویرانگری در تاریخ این سرزمین با نامی ننگ آلود از خود به جای گذاشت. اگر این خائن نبود امکان شکست سپاه مقدونی بنا به اعتراف کالیسنتس وجود داشت تا آنجا که اسکندر تقریبا از ادامه جنگ مایوس شده بود و قصد بازگشت داشت و بسیاری از سردارانش نیز به او برای بازگشت فشار می آوردند.

تخت جمشید به آتش کشیده شد هخامنشیان منقرض شدند و  حکومت مقدونی ها ۱۷۰ سال در ایران باقی ماند ایران استقلال خود را از دست داد و بصورت یکی از ایالات مقدونیها در آمد. به هر روی ناآشنایی اسکندر با منطقه به سود پارسیان بود ولی یک چوپان که تاریخنگاران نامش را لی بانی نوشته‌اند راه گذر از کوهستان را به مقدونیان نشان می‌دهد و اسکندر می‌تواند آریوبرزن و یارانش را به دام اندازد. اسکندر پس از پایان جنگ آن اسیر را به خاطر خیانت می‌کشد! 

تاریخ جنگ ها و تمدن ها پر است از نامی مشمئز کننده به نام خائن به وطن یا وطن فروش. فرد یا افرادی به جهت رسیدن به یک پاداش یا کسب امتیازی ویژه به آب و خاک خود و به مردم خود پشت می کنند و دشمن بیرونی را در جهت رسیدن به مقاصد خود کمک می‌کنند تا بعد از تسلط به آن کشور به جایزه ای که در انتظارش می باشد برسند. وطن فروشی یکی از جرم هایی است که در تمام کشورهای دنیا آن را به بالاترین راه قانونی مجازات می‌کنند. نمونه های گوناگونی از این روش کثیف در تاریخ داریم و قطعا هر کسی تا حدودی آنها را خوانده است به نمونه ای بسیار عبرت آموز دیگر توجه کنید:

هنگامی که مغول‌ها به شهر بخارا یکی از شهرهای سرزمین مسلمان خراسان تاخت و تاز کردند، از وارد شدن به آن عاجز ماندند، پس چنگیز خان نامه‌ای برای اهل شهر نوشت: هر کس سلاحش را به ما تسلیم کند و در صف ما بایستد در امان خواهد بود و هر کس که تسلیم کردن را رد کند پس هیچ کسی جز نفس خویش را ملامت نکند. پس چنگیز برای کسی که تن در داده و تسلیم شدند نامه‌ای نوشت مبنی بر اینکه ما را در جنگ با کسانی از شما که پیام ما را رد کردند کمک کنید، بعد از آنها امور شهرتان را به شما خواهیم سپرد، لذا مردم از امید و بیم شدت و سختی‌شان فریب سخنانش را خوردند، و فرمان او را به اجرا گذارده و جنگ میان دو گروه شعله‌ور شد، گروهی در پابر جا بودن بر اهداف‌شان دفاع کردند تا کشته شدند و گروه گم گشته نیز خود را به تاتارها فروختند و به بنده‌ای از بندگانشان تبدیل شدند،  و در پایان نیز گروه تسلیم شدگی و مزدوری پیروز شدند، اما شوک بزرگ اینجا بود که تاتارها اسلحه را از آن‌ها بازپس گرفته و فرمان دادند که همانند میش سر بریده شوند، و در اینجا بود که چنگیز آن سخن مشهورش را گفت: اگر در کنار اینها بودن امنیت می‌داشت به خاطر ما به برادران شان خیانت نمی‌کردند در حالی که ما (برایشان) بیگانه هستیم.

خیانت به کشور از اصطلاحات علم حقوق بوده و به معنای توسّل به جنگ علیه کشور یا پیوستن به دشمنان و کمک رساندن و تسهیل کار دشمن است. عناصر تشکیل دهنده آن عبارتند از: دارا بودن ملیّت یا تابعیت یک کشور؛ خدمت آگاهانه و عمدی به نفع یک دولت خارجی و به زیان کشور؛ ارتکاب اعمالی از قبیل نگهداری و حمل سلاح و قیام مسلحانه علیه کشور. برخی از مصادیق و مجازات خیانت به کشور عبارتند از: تشکیل و اداره گروه‌های غیرقانونی بر ضد امنیت کشور، همکاری با دولت‌های متخاصم، سوزاندن و تخریب عمدی تاسیسات و اموال نظامی توسط نظامیان، تبانی نظامیان با دشمن. و در قانون مجازات اسلامی هم در این باره آمده است:

مصادیق خیانت به کشور عبارتند از:
۱) تشکیل و اداره گروه‌های غیرقانونی بر ضد امنیت کشور.
۲) خیانت به کشور از طریق تحریک نیروهای رزمنده به عصیان، فرار و تسلیم.
۳) خیانت به کشور بر اثر بی‌مبالاتی و عدم رعایت اصول حفاظتی.
۴) همکاری با دولت‌های متخاصم.
۵) خراب کاری و اخلال در امور کشور و ایجاد جنگ داخلی.

همدستی با دشمن یا وطن‌فروشی عمل همکاری فرد یا افراد متعلق به یک کشور یا گروه با دشمن و دسته مهاجم است. این عمل خیانت به کشور یا قوم و ملت به‌شمار می‌آید. همدستی با دشمن در قوانین بیشتر کشورها جزو جرم‌های سنگین قانونی است و در قوانین کیفرهای سختی برای آن در نظر گرفته شده‌است. در حادثه خونین کرمان ابراز رفتارهایی از رسانه های فارسی زبان که کارکنان آن ریشه ایرانی دارند و البته برخی افراد به عنوان افرادی خاص باعث شد که بحث وطن فروشی به شکل جدی تر و رنگی تری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار گیرد. اوج این رفتار جمله ای بسیار سخیف از سوی علی کریمی بود تا موضوع خیانت به کشور بشدت بازنشر شود.

در چند دهه اخیر آسیبی که ایران از خائنان وطن خورده است بسیار عمیق و کاری بوده و گاه شدت درد آن بیشتر به خاطر خودی بودن یک یا گروهی بوده که از این آب و خاک پرورده شده اند و اکنون برای نفرت سیاسی خودشان حاضر به قتل عام مردم عادی نیز هستند تا از این بازار آشفته دستمالی نصیبشان شود. گرا دادن شهرها توسط منافقین اشرف نشین از مراکز جمعیتی و نظامی و صنعتی ایران به صدام برای بمباران و موشک باران و شهادت هزاران نفر زن و مرد کوچه و خیابان از بارزترین این رفتارها بود که این فرقه حاضر شدند صدها کودک مدرسه ای یکجا زیر آوار بمباران ارتش صدام بروند و برای این وطن فروشی از صدام پاداش بگیرند.

هر کسی می تواند از یک سیستم و نظام حکومتی حتی متنفر باشد اما خیانت به خاک تحت هیچ شرایطی نمی تواند هیچ چیزی را تبرئه کند. جالبتر اینجاست که خائنان انگار تاریخ را نمی خوانند چون تاریخ نشان داده است که حاکمان چگونه با خیانتکاران رفتارکرده اند.

هر کسی به علت شغل، تحصیل، ازدواج و تجارت، سیاست و ... می تواند از کشور مهاجرت کند و در هر کشوری ساکن شود و به زندگی خودش برسد اما وقتی پای هموار کردن راه برای ضربه یک کشور خارجی به کشور پیش می‌آید موضوع فرق می‌کند. موضوعی که هیچ خائنی به آن توجه ندارد یا خودش را به آن را می زند این است که کشوری دردنیا وجود ندارد که وطن فروشان را برای همیشه در خود جای دهد بلکه بعد از رسیدن به اهداف خود آنها را راسا یا به واسطه حذف می‌کنند و این جبر تاریخ و واقعیتی برای آنهاست. تاریخ معاصر پر است از قربانی شدن خائنان در معامله های سیاسی بین دولت ها. چه افراد و گروه‌هایی که در معامله‌های پشت پرده دولت‌ها مبادله شده‌اند و یا به بهانه هایی حذف فیزیکی گردیده‌اند ؛ کافی ست فقط به همین نیم قرن اخیر نگاهی بیندازیم و بخوانیم.

هیچ وطن فروشی در کشور خودش مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و هیچ کشوری یک خائن به وطنش را در کشور خودش برای همیشه جای نمی‌دهد.در همه دنیا وطن فروشی مساوی است با بی شرفی چرا که حتی حیوانات همه به صورت دسته جمعی یا انفرادی از  حریم خودشان مقابل دشمن دفاع می‌کنند و حیوانی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که راه را بر دشمن هموار کند. 

در دنیا تنها محل آرامش برای یک وطن فروش زیر خاک است! 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۵۳۶۳۳۰۸:۵۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروش نه در دنیا سعادتمند می شود نه در آخرت،وطن فروش همیشه زیان دیده است.
ناشناس۳۳۵۳۷۰۴۱۰:۰۱:۳۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی ساده باید بود که تاکنون این دست افراد را نشناسیم. منافقین از همون ۱۵ سال پیش در بهترین ویلاها و کاخ های اروپا دارد خوش می گذراند. این تیپ افراد استعدادشان این هست که بچه های مررم را بفریبند تا برای انها قربانی بشوند ولی خود چهار چنگول به این دنیا و لذت ان چسبیده اند. مگر بن لادن نبود که ده سال در ویلای اعیانی اسلام اباد داشت با اهل و عیال زندگی می کرد. مگر بغدادی نبود که دور از جنگ در منطقه خوش اب و هوای سوریه برای خودش مقر و کاخ درست کرده بود. مگر فلانی نیست که در سوچی و ولادی وستوک و... جوانان خانواده های روس را به مسلخ اکراین می فرستد. وقتی مردم هوشیار نباشند اینها کلاهبرداری می کنند
فریبرز۳۳۵۳۷۶۴۱۰:۳۴:۲۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
همان بن لادن یا امثالهم وقتی تاریخ مصرفشان تمام شد کشته شدند تاریخ مصرف هر خائنی روزی به پایان می رسد و عبرتی برای تاریخ می شوند برای کسانی که کمی عقل داشته باشند
ناشناس۳۳۵۳۸۷۳۱۲:۰۵:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
پس لزوم هوشبار بودن من و شما در برابر جماعت کلاهبردادان سیاسی در کجای این معادله قرار می گیرد؟
محسن۳۳۵۳۸۸۸۱۲:۲۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اولش خوب اومدی بعدش زلنسکی رو یادت رفت بگی که چقدر از جوانان اوکراین رو قربانی حماقت خودش کرده ؟
ناشناس۳۳۵۴۳۵۰۲۰:۴۳:۵۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
زلینسکی خودش با شجاعت ایستاده . هر کس دیگه بود فرار میکرد . اون در برابر استعمار روس ایستاده
حمیدرضا۳۳۵۳۹۱۱۱۲:۳۸:۴۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسم پوتین رو چرا به زبان نمیاری که مبادا برات هزینه داشته باشد خیانت که شاخ و دم نداره
رضا خ۳۳۵۳۹۵۸۱۳:۱۹:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
زلنسکی بود وهست بخاطر غرب دربرابر همسایه قدرتمند خودایستاد و۶۰۰۰۰۰ از جوانان را بکشتن داد
ناشناس۳۳۵۴۰۱۹۱۴:۱۵:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
جنگ ها و درگیری های 50 سال اخیر همه آن به غرب ربط دارد شما از پوتین حرف می زنی؟
ناشناس۳۳۵۳۹۱۸۱۲:۴۶:۲۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
نام رجوی در یکی از کشورهای همسایه رایج است و در ایران ما فقط رجبی داریم. در زندگی‌نامه او آمده که پدر و مادرش قبل از انقلاب به ایران مهاجرت کردند و او در ایران تحصیل کرد و حتی به دانشگاه رفت. اما هیچگاه در ته قلب خود به ایران تعهد و وابستگی نداشت و در اولین فرصت فرمان کشتار در خیابانهای تهران و شهرهای دیگر را داد و بعد به عراق رفت و در آغوش صدام، در اوج جنگ آرام گرفت و تا توانست از جوانان ایران کشت. ماجرای پرونده هسته‌ای هم با آنها شروع شد و بسیاری پرونده‌های دیگر.
ناشناس۳۳۵۳۹۳۲۱۳:۰۱:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
البته مغولهاهیچوقت به ایران حمله نمیکردبلکه بخاطردادوستدباایرانیان رفت به چین حمله کردکه بتواندجای چین تومبادلات روبگیره که یکی ازسرداران خوارزمشاهیان باکشتن چندمغول بازرگان وامتناع ایران بابت تحویل دادن این سردارخوارزمشاهی .چنگیزهم فرمان حمله روصادرکرد.درضمن خائن هم داخل وهم خارج ازایران هست.فراوان.لی بانی زیاده
ناشناس۳۳۵۳۶۵۴۰۹:۱۹:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
به خاطر وطن فروشی است که منافقین به دریوزگی افتاده اند ودر هیج کجای عالم جایگاهی ندارند.
ناشناس۳۳۵۳۸۷۰۱۲:۰۴:۴۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کسانی هم که بخاطر کسب رای از قشر بی حجاب و برهنه و بی حیا و هرزه پا روی احکام دین و قوانین کشور می گذارند ازمناقین پست ترند
مهدی۳۳۵۴۳۸۳۲۱:۱۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مطلب خوبی عنوان کردید. این بی حجابیها ضربه های روحی سختی به جوانان میزنه باعث طلاق میشه و هزاران مشکل دیگه. من میگم باید زن آزاد باشه ولی حجاب به ارزش یک زن میافزاید و مشکلات جامعه را کمتر میکند
ناشناس۳۳۵۴۶۳۶۰۸:۲۸:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ایجاد جنگ داخلی از مصادیق وطن فروشی است با هر بهانه ای که باشد.
ناشناس۳۳۵۳۶۵۹۰۹:۲۷:۰۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
از جنگ با دشمن و خیانت خارجی نوشتید از خیانت داخلی به هموطن هم بنویسید.
ناشناس۳۳۵۳۸۵۵۱۱:۴۸:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فرق ندارد خائن خائن است داخلی و خارجی ندارد
ناشناس۳۳۵۴۰۲۲۱۴:۱۸:۲۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خائن در امور داخلی با خائن برای خارجی ها و دشمن فرقی دارد
سعید۳۳۵۳۸۸۴۱۲:۱۵:۱۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بنده خدا! اصلا اصل بحث این مطلب در مورد خیانت داخلی ها بود.
ناشناس۳۳۵۴۰۹۲۱۵:۲۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
صحبت من خیانت به وطن برای خارجی در مقابل خیانت به هموطن در داخل بود.
ناشناس۳۳۵۳۶۷۹۰۹:۴۹:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
منافقین باهمپیمان شدن با دشمن جنایتکاری مانند صدام و نیز کشتار هزاران نفر از مردم کوچه و بازار در ایران نامشان را به عنوان خائن ترین و منفورترین گروهک تروریستی به ثبت رساندند.
علی۳۳۵۳۷۴۰۱۰:۲۳:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
زیر خاک تازه شروع عذاب دردناک و بی پایان الهی برای منافق وطن فروش بی غیرت و بی شرفی همچون رجوی است
ناشناس۳۳۵۳۷۴۸۱۰:۲۷:۵۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عذاب اخروی منافقین از عذاب دنیوی بسیار دردناک خواهد بود.
فقط خدا۳۳۵۳۷۶۰۱۰:۳۳:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروشانی که به کشور و ملت خیانت کردند و می کنند هرگز روی آسایش و آرامش نخواهند دید.
ایرانی۳۳۵۳۷۷۱۱۰:۳۹:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
افسوس صد افسوس که انسان فراموش کار است و سخت طماع
ناشناس۳۳۵۳۷۸۱۱۰:۴۶:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
البته اين توصيفى كه شما در توضيح وطن فروش داديد صحيح است اما كامل نيست .
آریو برزن۳۳۵۳۸۰۸۱۱:۰۵:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
برای افرادی چون رجوی و دار دسته وطن فروشش اسید بهترین مکان هست نه خاک . خاک آلوده میشه . خاک محل دفن پاکان هست .
ناشناس۳۳۵۳۸۳۹۱۱:۳۳:۲۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
برحام هم مانند مانند همین چیزها بود که به امید زندگی بهتر .....
ناشناس۳۳۵۳۸۴۱۱۱:۳۵:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
بدبخت ترین خاک گور که وجود بی وجود این قبیل آدم نماهای وطن فروش را در خود میگیرد!!!!!
ناشناس۳۳۵۳۸۵۱۱۱:۴۳:۰۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
زیر خاک انتظار همه وطن فروشان را میکشد
ف۳۳۵۳۸۵۳۱۱:۴۵:۰۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروش در هر مقام و در هر مسندی که باشد به سزای اعمالش خواهد رسید سران منافقین برای رسیدن به مقصدشان از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.خیانتکاران حتما رسوا خواهند شد دنیا دار مکافات عمل از مکافات عمل غافل مشو ای با خرد گندم از گندم بروید جو ز جو
علی۳۳۵۳۸۶۰۱۱:۵۳:۱۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
لطفا خاک رابی ارزش نکنید بهترین جا براشون لجن زاره
مهران۳۳۵۳۸۷۴۱۲:۰۷:۳۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خاک شاکی می شه این چه آشغالیه که من باید تحمل کنم
ر..ج...ج۳۳۵۳۸۸۱۱۲:۱۳:۴۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
انهاوطن‌فروش‌بودند.که‌روزگارشان‌سیاه‌شد..
ناشناس۳۳۵۳۸۹۸۱۲:۳۲:۲۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
همه جای دنیا وطن فروش هستند تو خود ایران مگه نداریم .
ناشناس۳۳۵۴۳۱۰۱۹:۵۱:۱۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروش داریم تا وطن فروش از اینا کثیف تر مگه داریم اینارو حیفه خاک کردن باید از جایی آویزان کرد و زیرش هم باید چیزی پهن کرد تا خاک کثیف نشه خوراک کفتار بشه چیزی ازش باقی نمونه جان و تنم فدای نام میهن ...درود فراوان به شهدای وطن دوست .
حق۳۳۵۳۹۰۰۱۲:۳۲:۵۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروشی بدترین جرم و گناه نزد خدا است چون اگربه یک نفر خیانت کنی شاید ۵نفر کلا کشته یا ویران شوند ولی خیانت به یه کشور یاوطن میتواند جان میلیونها نفر رابگیردوسرنوشت کشور را ازبین ببرد
ابراهیم۳۳۵۳۹۳۱۱۳:۰۱:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
علی کریمی واقعا یک نامرد تمام است کسی که به خواهر خودشم رحم نکرد به ملت رحم می‌کند عجب لقمه‌ای خورده و رشد کرده این جونور
صمصام۳۳۵۳۹۳۴۱۳:۰۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
سزای این افراد و این فرد در شیرین ترین و راحت ترین و کم زحمت ترین حالت فقط مرگ است اینها اول باید بمیرند تا بعد در ان دنیا به سزای اعمالشان برسند . این بهترین حالت برای انهاست
ناشناس۳۳۵۳۹۳۶۱۳:۰۵:۰۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
سازمان منفورترین چهره های نه فقط پيش ملت ایران بلکه در دنیا بی آبرو و منفورند ننگ ونفرین ابدی بر منافقین
ناشناس۳۳۵۳۹۴۳۱۳:۱۱:۱۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن فروشانی که بر علیه ملت و کشور خود با دشمن پیمان بستند و به روی مردم بی دفاع اسلحه کشیدند برای همیشه منفور تاریخ هستند.
ناشناس۳۳۵۳۹۷۵۱۳:۲۸:۴۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
وطن مقدس است وخیانت به وطن کار ناپاکان خدایا عشق به وطن را تا ابد دردلم زنده نگهدار امین
ناشناس۳۳۵۳۹۹۸۱۳:۵۱:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
این وطن فروش ها همیشه منفورند ومنفور خواهند ماند
ناشناس۳۳۵۴۰۲۷۱۴:۲۲:۳۷ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خائن هیچوقت آرامش ندارد. چه روی خاک چه زیر خاک
عمار...۳۳۵۴۰۳۸۱۴:۲۹:۰۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خداوند در قرآن مجید منافقین را با کفار در کنار یکدیگر آورده است که این یعنی اشغالترین موجودات روی این کره خاکی و اما منافقین .خیانتی که توسط این موجودات کثیف و خائن به کشورمان شد را صدام با آنهمه قساوت انجام نداد .در جنگ تحمیلی ما در دو جبهه جنگ میکردیم .در جبهه اول صدام و عواملش بودند که رو در روی ما قرار داشته و میجنگیدیم و هدف نیروهایمان معلوم بود اما ..وای از نفاق و داد و بیداد از منافقین که در سرتاسر جبهه ها چه خیانت هایی که نکردند و چه خونهای پاکی که توسط آنان ریخته نشد .با مهارت کامل و آموزش هایی که دیده بودند به ما ضربه میزدند .یعنی معلوم بود که رزمندگان ما در دو جبهه باید ادامه می دادند و جنایات منافقین بر هیچ کس پوشیده نیست .فعلا تنها کاری که از دست ما بر میاید لعن و نفرین و لعنت الهی و در خواست مرگ همراه با خفت و خواری و در یوزگی را از درگاه ایزد متعال خواهانیم ....
م۳۳۵۴۰۴۶۱۴:۴۰:۱۰ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کی گفته زیر خاک برای این دست جانیها محل ارامشه خدا عذابشو زیادتر کنه
علی۳۳۵۴۰۴۹۱۴:۴۲:۳۴ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کی گفته زیر خاک محل آرامش این جنایت کار هاست تازه شروع بدبختی و عذاب شون است یک غذاب ابدی و دردناک
ناشناس۳۳۵۴۰۶۵۱۴:۵۵:۵۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مرگ بر منافقین و هم‌کیشانشان که باعث ویرانی ایران شدند .
حمید۳۳۵۴۰۷۵۱۵:۰۹:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خدالعنت کند مسعود رجوی خائن وطن فروش را.
ناشناس۳۳۵۴۱۳۰۱۵:۵۴:۳۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی درسته متنتون ولی جای شکرش باقیه که هخامنشیان و آریوبرزن دلی رو باور دارید.
ناشناس۳۳۵۴۱۴۶۱۶:۱۷:۳۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
متنفرم از این سازمان منافقین به دلیل اینکه خشونت رو به کشور باز گرداند!
ناشناس۳۳۵۴۱۴۷۱۶:۲۲:۱۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
گروهک تروریستی منافقین پایه گذار ترور در کشور بود. وطن فروشی.خیانت به کشور جاسوسی برای اجنبی.و....از این گروهک متحجر بود
ایران ملی۳۳۵۴۲۲۲۱۷:۵۷:۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
البته خائن و وطن فروش در تمام دوره‌ها بوده است.
علی هارونی۳۳۵۴۲۹۱۱۹:۱۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
زیر خاک رفتن تازه اول عذاب در درک اسفل سافلین-برای منافقین وطن فروشاست. لعنت خدا بر مسعود رجوی و مریم رجوی تمام گروهک منافقین که با فریب جوانان این مملکت آنان را در زندان خود حبس کرده ووادار به جنایت علیه هم وطنان وبشریت کردند امین یاربالعالمین
مهدی۳۳۵۴۳۷۴۲۱:۰۹:۲۶ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عالی بود. واقعیت را بیان کردید. من تو فضای مجازی گاهی برای همین وطن فروشان کامنت میزارم کسی که راضی باشه کشورش تحریم بشه بر علیه دستاورد های نظامیمون حرف بزنه یک خائنه. به صراحت نوشتم باز هم هرجا لازم باشه حرفم را میزنم. حتی کسی که با نظام موافق نباشه حق نداره به ملتش خیانت کنه. کوچک نمایی و به سخره گرفتن قدرت نظامی کشورمون اسمش فقط خیانته. بعضیا فکر میکنن خائن شاخ رو سرش باید باشه. مگه بالاتر ازین موارد که گفتم چیزی هست برای غرور ملی یک کشور که بعضا کوچک نمایی میکنند. اینها خائن به وطن به ملت و حتی خائن به خودشون هستند
ناشناس۳۳۵۴۳۸۵۲۱:۱۵:۴۹ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خائن وطن فروش کریمی از رجوی هم خائن تر است
سعدی۳۳۵۴۴۱۸۲۲:۳۰:۴۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
در تاریخ ایران اگر بنگری اکثرا ما از خودی ضربه خوردیم ایرانیان بسیار دلیر وبی باک وبا تعصب به خاک وناموسن ولی متاسفانه خائن توش که قدری پیدا میشه که تلاش این همه ارادت رو به کشورکلی خراب میکنه زنده باد وطن دوست در هر قومی ونژادی از ایرانیان
رضا۳۳۵۴۴۲۰۲۲:۳۲:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
منافق وطن فروش .خائن.مرک بر منافقین و لعنت بر صدام
ناشناس۳۳۵۴۶۴۱۰۸:۳۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
ممنون از نویسنده مقاله که اهمیت وطن و مصادیق خیانت به وطن را تاکید کرد.
ناشناس۳۳۵۴۹۵۳۱۳:۴۶:۵۲ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
علی کریمی هم از منافقین بدتره شاید هم از همونها خط میگرفته خدا ذلیلت کنه علی قاتل
ناشناس۳۳۵۴۹۶۳۱۴:۰۴:۵۱ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
احسنت براین متن ،وطن فروش اسمش روشه،این متن راباید باطلا نوشت.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  7. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  14. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین