درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  4021227071 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل

به گزارش تسنیم، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین‌خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تأیید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داد و خواستار بررسی دقیق موضوع شد.

در این نامه آمده است: «حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموختن دروس دینی و حوزوی تصمیم به تأسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش‌حوزوی‌ گرفته و برای تأسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا مؤسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی(ره) تأسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش‌حوزوی به آن مؤسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلاً مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری مؤسسه شد. اما متأسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد، اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الأسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. بنابراین مؤسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب و مدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش‌آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مسأله برای عموم مردم عزیز ایران، خاصه مؤمنین روشن و شفاف شود.»

صدیقی از افشاکننده تقدیر کند

عبدالله گنجی، فعال سیاسی اصولگرا، در پی انتشار اسنادی از تخلف در مجموعه تحت مدیریت امام جمعه موقت تهران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

«نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می گذارم. علتش این که پذیرفته است مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخگویی قضایی است و به توجیه و انکار و جدل در موضوع رو نیاورده است. لذا افشاکننده با هر نیتی هم سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.»

***

واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به توییت‌هایی درباره برکناری معاون اول رئیس جمهور نوشت: «مقابله با فتنه انگیزی خط قرمز قطعی دولت است. امروز رسماً از عوامل انتشار این خبر دروغ شکایت شد. البته مهمتر از برخورد با پیاده‌نظام، شناسایی عقبه و ریشه‌های فتنه‌گری است. چنانچه دستگاههای مسئول به وظایف خود در این زمینه با قاطعیت عمل میکردند امروز با پیشروی فتنه مواجه نبودیم.»

***

واکنش ظریف به فایل صوتی منتشرشده

محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه در واکنش به فایل صوتی که اخیرا از وی منتشر شده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «

سلام دوستان

«رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی» فراگیر شده است.

ظاهرا یک میهمان در سمینار کارشناسی ارشد به حرمت کلاس و فضای امن بین استاد و دانشجو خیانت کرده و گفت‌وگوهای کلاسی را در‌اختیار دیگران قرار داده است. دیگران نیز آن را در اختیار وب‌سایتی در خارج از کشور گذاشته اند که مدعی آزادی بیان است؛ اما بر خلاف همه اصول حرفه‌ای با دستکاری، تقطیع، جابجایی و تیترسازی‌های فرا متنی آن را منتشر کرده است.

سرانجام این صوت دزدانه و دستکاری شده، مورد دستکاری دوباره و بهره‌برداری کسانی قرار گرفته که در پی‌اهدافی خاص، همواره از آب گل‌آلوده ماهی‌ میگیرند. اما چند نکته که برای دانشجویانم روشن است؛ ولی چون مطالب در عرصه عمومی مطرح شده، تکرار آن را شایسته می‌دانم:

-همواره مخالف تندروی از سوی هر گروه و جناحی بوده و اشاره‌ام به اندک تندروانی از اصلاح‌طلبان بوده است که در همان زمان هم رفتارشان مورد تایید اکثریت اصلاح‌طلبان و رهبران آن نبوده است. ولی متاسفانه رفتار آنها به پای کلیت اصلاح‌طلبان نوشته شده و می‌شود.

- گفت‌وگوی بی‌سیمی، اشاره به یک روایت برساخته‌ و یا بزرگنمایی شده‌ای است که در همان زمان مجله گل‌آقا نیز در کاریکاتور روی جلد خود با ظرافت به آن طراحی اشاره کرده بود.

- برایم منافع ملی ایران شرط اول اندیشگی و رفتاری است. بنابراین هیچ جناحی را نه مقدس و نه مطرود می‌دانم. نگاه انتقادی به رفتار همه احزاب و جناح‌‌ها لازمه پایبندی به منافع ملی است. همواره کوشیده‌ام چنین باشم.

- بحثی که در کلاس صورت گرفت، پیرامون نقش و رفتار برخی افراد در تنظیم فهرست‌های انتخاباتی بوده است.

دانشجویان حاضر در کلاس گواهی صادق بر نادرستی برداشت‌هایی هستند که برخی فرصت‌پیشگان در پی القای آن هستند. با این‌همه، در آستانه نوروز و سال جدید، لازم می‌دانم اگر برای فرد یا گروهی آزردگی ایجاد شده است، به سهم خود پوزش بخواهم.

غمناک نباید بود از طعنِ حسود ای دل

شاید که چو وابینی خیرِ تو در این باشد»

***

توضیحات رئیس مرکر ملی فضای مجازی درباره امکان جدید برای پلتفرم‌های فیلترشده

به گزارش ایسنا، سید محمد امین آقامیری- رئیس مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه یک جلسه درباره برنامه این مرکز برای رفع فیتر پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی اظهار کرد: اتفاق مهمی که افتاد ما در ساز و کار قبلی خود اعلام کردیم که سکوی خارجی باید تعهد دهد اما با توجه به تجربه یک سال گذشته در این زمینه که پیشرفتی در این حوزه نداشتیم، دو راه کار جایگزین پیدا شد.

وی افزود: سکوها یا دسترس هستند یا مارا تحریم کرده‌اند یا مسدود هستند. سکوهای تحریمی را قرار شد مجوز ابزارهای تحریم شکن صادر شود تا در اختیار مردم قرار بگیرد. درباره سکوهای مسدود شده اگر کسی به نمایندگی از آنها یا به وسیله واسطه مذارکاتی انجام دهند که قوانین و مقررات ما را رعایت کنند در نتیجه مشخص می‌شود. درحال حاضر کارهایی شروع شده و به صورت شخصی یکی دو نمونه آزمایش کردم که خوب بوده است.

آقامیری در ادامه گفت: در واقع از طریق سکوهای داخلی و ابزار های فنی توانسته‌اند سکوهای خارجی را درچارچوب مقررات در دسترس قرار دهد. چیزی که برای ما اصل است پیاده شدن قوانین و مقررات است که با کمک ابزارهای فنی و دوستان دانش بنیان توانسته‌اند ساز و کاری بگذارند که قوانین و مقررات ما پیاده و در دسترس قرار بگیرد و به صورت کلی درحالت آزمایش است؛ اما طبق بررسی‌ها سرعت و کیفیت طرح خوب بوده است.

***

درخواست روزنامه رسالت از نمایندگان منتخب درباره فیلترینگ

رسالت نوشت: «از محضر نمایندگان منتخب سؤالی دارم. تا آنجا که من بررسی کرده‌ام، تقریبا تمام نمایندگان منتخب یا برای احتیاط، حداقل ۹۰ درصد نمایندگان منتخب از همین شبکه‌های اجتماعی مسدود در دوره تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کرده‌اند. شما منتخبان محترم قرار است ۴ سال نماینده باشید و می‌دانیم استفاده از رسانه‌ها و پیام‌رسان‌های شخصی بخشی از شغل شماست.

باور کنید که شغل بسیاری از مردم عادی از روزنامه‌نگار و معلم گرفته تا مهندس و تاجر و کاسب هم به همین سکوها و پیام‌رسان‌ها گره‌خورده است. چگونه است که شما درزمانی که نیاز به جمع‌آوری رأی دارید، مجازید از فضاهای ممنوع و مسدود استفاده کنید و محدودیت‌ها را به رسمیت نمی‌شناسید اما مردم مرتبا با محدودیت‌ها مواجه‌اند؟ حتی برخی منتخبان محترم به این افتخار می‌کنند که از خبرگزاری‌ها و صداوسیما و رسانه‌های رسمی موجود هیچ بهره‌ای نبرده و تبلیغاتشان تنها بر بستر همین اینستاگرام و تلگرام و ایکس بوده است. از طرفی مسئول و مشهور بوده‌اید و به همین واسطه، بیش از سایرین باید مقید به قانون باشید.

ممکن است گفته شود منتخبان و مسئولان محترم از این فضا برای ارتباط دوسویه با مخاطبان و موکلان خود بهره می‌برند که باید پاسخ داد دقیقا مشاغل دیگر هم به همین ارتباط دو سویه با مخاطبان احتیاج دارند. ضمن آن‌که اساسا چنین استدلالی از اساس متناقض است، چه این‌که اگر نماینده‌ای در یک سکو حضور می‌یابد تا با مخاطبانش ارتباط بگیرد، واضح است که مردم عادی یعنی مخاطبان هم باید در سوی دیگر ماجرا در آن سکو حضور یابند تا چنین تخاطبی شکل بگیرد...

همه در این شبکه‌ها هستند. اصلا این‌که نمایندگان در این فضا با تمام وجود تبلیغ می‌کنند یعنی روی حضور مردم در فضای مجازی و همین سکوهای مسدود حساب بازکرده‌اند. این محدودیت، موتور مولد نارضایتی در مردم است. »

***

پیشنهاد افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

جلسه روز گذشته وزارت کار در حالی بدون نتیجه پایان یافت که شرکای اجتماعی ساعت‌ها در جلسه به بحث و بررسی پرداختند.

به گزارش تسنیم، مطابق قانون بودجه حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان (مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری)، به‌میزان بیست درصد (20%) افزایش می‌یابد.

صولت مرتضوی, وزیر کار در جلسه شب گذشته گفت: برای کارگران همان افزایش حقوق کارمندان به‌علاوه 2 درصد را درنظر بگیریم. قانون مرکز آمار ایران را مرجع تعیین کرده است اما شما نمایندگان کارگری هیچ یک آن را قبول ندارید، هر آنچه دولت برای کارمندان مشخص کرده است به‌علاوه 2 درصد برای سختی کار را با ساعت کار یکسان برای دستمزد کارگران در نظر بگیریم، این عیناً مرّ قانون است!

وی افزود: اگر درصد کمتری مشخص شود نه ارث پدر ما کم می‌شود، نه از حقوق‌مان کسر می‌شود و نه پاداش می‌گیریم! ما باید مصالح کشور را در نظر بگیریم.

اما این اظهارات با واکنش نمایندگان کارگری همراه بود, آیت اسدی، عضو کارگری شورای‌عالی کار خطاب به وزیر کار گفت: طوری وانمود می‌کنید انگار نمایندگان کارگران حرف غیرقانونی می‌زنند. ما در مورد ماده 41 قانون کار حرف زدیم که به‌صراحت مرجع را مشخص کرده است.

اسدی اظهار داشت: پرداخت‌های جانبی و مزایایی که کارمندان می‌گیرند با کارگران قابل قیاس نیست. کارمندان دارای مزایایی هستند که این مزایا به‌اندازه حداقل حقوق کارگران می‌شود، لذا چگونه می‌شود به‌طور یکسان برخورد کرد که پایه و شرایط یکسان باشد. حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان (مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری)، به‌میزان بیست درصد (20%) افزایش می‌یابد.

***

جزئیات آمار کشته‌شدگان حوادث سال 1401

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام دبیرخانه دائمی کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱،  «حسین مظفر» رئیس این کمیته بیانیه‌ای منتشر کرده که در بخشی از آن آماری از کشته‌شدگان این حوادث ارائه شده است: 

«بررسی کمیته ویژه نشان می دهد که متأسفانه در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱، تعداد ۲۰۲ نفر از مردم جان خود را از دست دادند. بررسی های کمیته ویژه با ملاحظه اسناد مربوطه، حاکی از این است که جان باختگان در قالب های زیر دسته بندی می شوند:

•    ۹۰ نفر از جانباختگان افرادی بودند که ضمن حمل و استفاده از سلاح (سرد یا گرم) در اقدام تروریستی، درگیری و حمله به مقرهای نظامی و انتظامی، زیرساخت های حیاتی و یا افراد مجری قانون کشته شده اند. 

•    ۱۱۲ نفر از جانباختگان، رهگذرانی بودند که در جریان ناآرامی ها توسط اغتشاش‌گران و به وسلیه سلاح های غیرمجازی که توسط سازمان نیروهای مجری قانون استفاده نمی شوند و یا با هدف کشته سازی عامدانه و آگاهانه، برای فضاسازی منفی علیه نظام توسط تروریست‌های مسلح جان خود را از دست داده اند. 

در جریان اغتشاشات، ۷۹ نفر از نیروهای مجری قانون و مردم توسط خشونت طلبان یا با اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند که به شرح زیر می باشد:

•    ۲۵ نفر از جانباختگان مربوط به حوادث تروریستی شیراز (۱۳ نفر) و ایذه (۷ نفر) و سایر شهدای مردمی (۵ نفر) می باشند که در اثر حملات تروریستی یا به دست اغتشاش گران به شهادت رسیده اند. 

•    ۵۴ نفر از نیروهای مجری قانون نیز در نتیجه خشونت گسترده اغتشاش گران و تروریست ها به شهادت رسیدند. 

کمیته ویژه نتوانست آمار مشخصی از تعداد مصدومین از مردم به دست آورد که می تواند دلایلی از جمله عدم مراجعه به مراکز درمانی، مراجع قضائی و یا آسیب دیدگی جزئی داشته باشد. با این وجود، در مواردی که افراد مصدوم و یا آنانی که ادعای مصدومیت داشته اند و به مراجع ذی صلاح مانند کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱، نیروهای مجری قانون و یا مراجع قضائی مراجعه کرده اند، بررسی های لازم در جهت جبران خسارت و پرداخت دیه و هزینه درمان مصدومین صورت گرفته است که به آنها اشاره خواهد شد.»

***

تحلیل مرعشی از آرای باطله

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه آرای باطله در انتخابات مجلس دوازدهم چه پیامی داشت؟ گفت: آرای باطله در این دوره از انتخابات بیشتر از همیشه بوده و هنوز عدد آن را مشخصاً هنوز نگفته‌اند. پیش‌بینی می‌شود که حداقل ۱۰ درصد آرای این دوره از انتخابات باطله بوده ولی هنوز رسماً اعلام نشده است. بهرحال ریشه آرای باطله این است که مردم رنجیده و از سیاست فاصله گرفته‌اند.

وی افزود: البته میان کنشگران سیاسی اختلاف است که آیا سیاستمداران، احزاب و شخصیت‌های سیاسی باید تابع نظر اکثریت مردم که رنجیده‌اند، باشند یا اینکه باید مردم را با محدودیت‌ها و منحصر بودن راه انتخابات آشنا کنند و سعی کنند که مردم را به صحنه برگردانند.

مرعشی در پایان تصریح کرد: لذا این دو گرایش مذکور وجود دارد اما گرایش ما به عنوان حزب کارگزاران این است که نهاد انتخابات اهمیت دارد، به رنجش مردم احترام می‌گذاریم ولی باید مردم را قانع کنیم که به انتخابات اهمیت بدهند ولو اینکه مسیر کُند جلو برود و بهبودی بسیار کم باشد.

 

دیدگاه کاربران

مهدی۳۴۲۶۴۷۸۲۰:۴۸:۴۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
عجب جاعل جاهلی!!!
ناشناس۳۴۲۶۷۱۷۰۰:۰۲:۵۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اصلا چرا باید همچین زمینهایی تحت همچین عناوینی در اختیار این افراد قرار گیرد اینها طبق چه قوانینی واگذار می شود
شیخ حسنعلی سبد سبد گل یاس۳۴۲۷۳۰۲۱۳:۰۸:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
چرا پس از چند سال از تصویب قانون از کجا آورده ای این قانون اجرا نشده است نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند چرا قانون مصوب اجرا نشده است
ناشناس۳۴۲۶۷۲۶۰۰:۱۵:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
تو این مملکت.هر کی گندش در میاد میچسبونه به ضد انقلاب و اینترنشنال.
ناشناس۳۴۲۷۵۶۵۱۴:۴۲:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
غرب گدایی چی؟!!
ناشناس۳۴۲۶۴۹۲۲۰:۵۳:۳۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
صولت مرتضوی باعث اعتصابات کارگری در سال آینده میشود این خط و این نشان
ناشناس۳۴۲۶۴۹۹۲۰:۵۶:۵۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آقای صدیقی.. شما چرا ؟ شما که همه را موعظه میکردید.
ناشناس۳۴۲۶۶۰۹۲۲:۱۶:۱۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
چه ربطی دارد؟ مگر ایشان تخلف یا دستور داده انجام شود؟
شهروند۳۴۲۶۶۵۲۲۲:۵۹:۰۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
زمین مذکور الان به نام کیه .. یعنی چه کسی امضای ایشون رو جعل کرده و به نام خودش زده
ناشناس۳۴۲۶۹۷۳۰۸:۳۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
حداقل های نظارت را انجام ندادند
ناشناس۳۴۲۶۶۴۵۲۲:۵۳:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
با توجه به اینکه در فساد کوروش کمپانی هم تخلف در ثبت شرکت ها صورت گرفته بود در این پرونده هم تخلف در ثبت اسناد و ثبت شرکت ها صورت گرفته است قوه قضاییه باید سریعا ریس ثبت اسناد کشور و ریسی ثبت شرکت ها را که فساد در زیر مجموعه آنها رخ داده بر کنار کند
ناشناس۳۴۲۷۵۸۵۱۴:۵۲:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
باید ذینفعان معامله مجازات حداکثری شوند
ناشناس۳۴۲۶۶۴۸۲۲:۵۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
طرح این مسله درست بعد از مسله بک روخانی در درمانگاه مشخص است هدفمند است چرا این موضوع زودتر رسانه ایی نشده است
ناشناس۳۴۲۷۳۱۰۱۳:۱۰:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
هدفمند بودن یا نبودن آیا ماهیت مسئله را از بین میبرد؟!
ناشناس۳۴۲۷۶۰۵۱۵:۰۷:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
این یک مساله قضایی در سطح کلان است
ناشناس۳۴۲۷۸۹۳۱۸:۲۴:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
یعنی چی؟ شما فقط با طرح این مسائل مشکا داری؟
ناشناس۳۴۲۶۵۰۱۲۰:۵۷:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دولت باید با یک طرح ۵ ساله کل وسعت کشور را سالی ۲۰ درصد ملی کند و در پایان سال پنجم کل وسعت کشور در اختیار دولت و ملی باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی فقط مالکیت اعیانی می توانند داشته باشند
ناشناس۳۴۲۶۵۰۷۲۱:۰۱:۰۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این چه معنی داره؟؟
ناشناس۳۴۲۶۵۴۱۲۱:۲۵:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
فایل های صوتی ظریف چرا ابتدا از سایت های خارجی منتشر می شود؟!
ناشناس۳۴۲۶۵۴۲۲۱:۲۵:۱۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
با این همه تبلیغ برای رای ندادن و یا دوستانت می‌گفتند بر رای خاص دادن کلا 5 درصد رای باطله شده!!
ناشناس۳۴۲۷۰۳۶۱۰:۱۱:۵۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
شما تبلیغات رای ندادن رو کجا دیدی؟
ناشناس۳۴۲۷۲۵۴۱۲:۴۰:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
همان جایی که زیاد می بینی!!
ناشناس۳۴۲۶۵۴۳۲۱:۲۵:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
از طرف امت مسلمان: لطفا اشد مجازات برای پرونده زمین خواری
ناشناس۳۴۲۶۵۴۶۲۱:۲۷:۰۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
الان می آیند و می‌گویند جعل می کنند که به نام خود بزنند!! و باعث خنده ما می شوند بااین نظرات
ناشناس۳۴۲۶۵۹۴۲۲:۰۹:۲۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تو دیگه کی هستی ..؟
ناشناس۳۴۲۶۵۴۷۲۱:۲۷:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
قوانین حجاب اجرا نکردید آشوب راه انداختند
ناشناس۳۴۲۶۵۹۹۲۲:۱۱:۰۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
شما احیانا به جز حجاب دغدغه ای دیگر ندارید ؟!
ناشناس۳۴۲۶۶۶۸۲۳:۱۸:۱۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آشوبگران داشتند!!!
ناشناس۳۴۲۶۹۵۳۰۸:۱۱:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
شما مغلطه و سفسطه نکن مردم میدونن ماجرا چیه تو هم می دونی
ناشناس۳۴۲۷۰۵۸۱۰:۲۶:۵۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
حرف حق رو سفسطه میدونی یا خودت داری سفسطه میکنی
ناشناس۳۴۲۶۵۸۳۲۲:۰۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
بقیه خبرها همش جوسازی هستش اصل قضیه این هستش که با وجود تورم ۴۴ درصدی به گفته خودشون افزایش حقوق ۲۲ درصد یعنی نصف تورم .... هی رفیق
ناشناس۳۴۲۶۶۰۵۲۲:۱۴:۰۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
واقعا با کسی که با آبروی شیخ صدیقی بازی کرده برخورد شود.
ناشناس۳۴۲۷۴۲۴۱۳:۴۷:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
هر کس خطا کرده باید مجازات شود.
ناشناس۳۴۲۶۷۰۲۲۳:۵۱:۳۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
آقای صدیقی صرفنظر از صحت و سقم صحبتهایی که می فرمایید مایع گذاشتن از اعتقادات جوانان درست نیست .‌چرا مسولین هر اتفاقی براشون می افته آن را به انقلاب و اعتقادات مردم می چسبنانند.
ناشناس۳۴۲۶۷۶۳۰۱:۰۷:۴۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اعتقادات به خدا به خاطر افراد دیگر کم و زیاد می شود؟ وای به آن افرادی که اینگونه ایمانشان را کم و زیاد می کنند
ناشناس۳۴۲۷۰۵۰۱۰:۱۸:۲۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اگر اعتقاد به خدا باشه باید افراد معتقد صف اول اعتراض به مفسدین باشند...
ناشناس۳۴۲۶۷۰۸۲۳:۵۷:۲۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
یعنی پسراش هم اطلاع نداشتند ؟!
ناشناس۳۴۲۶۷۲۸۰۰:۱۷:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
امان از اين رسانه ها ... وسايل ارتباط جمعي ...اعم از وسايل ارتباط جمعي ، سمعي و بصري و نوشتاري ، و سايتي !! ... حاكميت رسانه ها بر دنياي امروز ! ... رسانه ها امروز در تمام ممالك براي مردم نقش اطلاع رساني دارند و اما براي تمامي مسئولان اين ٢٠٠ كشوري كه روي اين كره ارض شرف حضور دارند به نظرم بنقش « شمشير داموكلس » بازي مي كنند و تمامي آن مسئولان بايد حواس شان جمع باشد ! -- حالا برادر ! اين شمشير داموكلس چه باشد ؟ --- شمشيري است معروف در دنياي سياست از قرنها پيش تا كنون ... شهرت جهاني دارد ، بگردي پيدا مي كني !
ناشناس۳۴۲۶۷۸۰۰۱:۳۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
ما که خبر شایعه آقای مخبر را الان شنیدیم.
ناشناس۳۴۲۶۸۲۴۰۳:۱۰:۰۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
چند تا سوال به فرض اینکه ادعاهای آقای صدیقی درست باشه، ۱-چه سودی به جاعل میرسه؟ ۲- چرا تا حالا آقای صدیقی و پسران متوجه این داستان نشدند؟ ۳-چطور یک نفر میتونه بره ثبت اسناد و امضای شخص شناخته شده ای مثل آقای صدیقی رو جعل کنه؟
ناشناس۳۴۲۶۸۳۵۰۴:۰۶:۴۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اگر جاعل بنام خودش میزد میشد جعل و بعدش خیانت در امانت.
ناشناس۳۴۲۶۸۵۱۰۵:۲۵:۵۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
یک سوال اگر کسی از اصلاح طلبها همچین موضوعی برایش پیش می آمد چی می شد؟
ناشناس۳۴۲۶۸۶۶۰۵:۵۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
تا زمانی که مفسدان اقتصادی نظیر کشور چین بدون توجه به موقعیت در معرض مجازات قرار نگیرند هر روز شاهد ظهور کارچاق کن های میلیاردی و زمین‌خواران اموال عمومی خواهیم بود.
عمران۳۴۲۷۰۵۴۱۰:۲۱:۳۸ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
مجازاتهای شدید در دراز مدت تاثیر ندارند، تنها چیزی که در دنیا جواب داده انجام کارهای ساختاری در رفع فساد مانند شفاف شدن تمامی معاملات خصوصا معاملات مربوط به اموال عمومی در سامانه های یکپارچه، تشویق و حمایت از سوت زنی، رسانه های آزاد و مهمتر از همه رفع رانتهای اقتصادی است. قبلا بارها این مساله تاکید شده بود که افرادی مانند ائمه جمعه وارد کارهای اقتصادی نشوند.
اکبر۳۴۲۶۸۷۸۰۶:۱۸:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
شیطان در کمین همه هست .
ناشناس۳۴۲۶۸۸۰۰۶:۳۲:۳۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
برای اولین بار است که کسی خلافی میکند ولی نه به نفع خودش بلکه به نفع دیگری و این از عجایب روزگار است در کشور ما این جاعل اگر خلافکار است چرا برای خودش خلاف نکرده و
ناشناس۳۴۲۶۸۸۹۰۶:۴۲:۲۶ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
با این حجم گسترده روزافزون مفاسد کارچاق کنی فرزندان برخی در نهادهای ...و زمین‌خواری اینگونه و ...باید علاوه بر مجازات عوامل فساد باید مسئولین نهادهای ناکارآمد نظارتی برکنار شوند
ناشناس۳۴۲۶۸۹۲۰۶:۴۴:۳۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خداوند در قرآن می فرماید: «بل الانسان علی نفسه بصیره و لو ألقی معاذیره؛ بلکه انسان، خودش بر وضع خود آگاه است، هر چند در ظاهر برای خود، عذرهایی بتراشد.» (قیامت:14 و 15)
ناشناس۳۴۲۶۹۱۸۰۷:۲۰:۱۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
حالا ایشون متوجه نشده ، پسران و عروس ایشون هم متوجه نشدن ؟
ناشناس۳۴۲۶۹۴۵۰۷:۵۶:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
.....درخواست روزنامه رسالت از نمایندگان منتخب درباره فیلترینگ..... کشور جالبی داریم. شبکه اجتماعی خارجی را برای مردم فیلتر می کنند . اما خودشان در همین شبکه فیلتر شده با مردم ایران صحبت می کنند و گزارش می دهند. وقتی هم مسئولان آن شبکه ها صفحه آنها را می بندند می گویند دمکراسی غرب آبرویش رفت؟ ؟؟
ناشناس۳۴۲۶۹۷۱۰۸:۲۸:۵۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
توضیح بدهند آیا بر اقدامات فرد جعل کننده هیچ هیاتی نظارت نمی کرده؟ حتی یک ساختمان مسکونی هم هیات مدیره دارد.
ناشناس۳۴۲۶۹۷۸۰۸:۴۷:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
۱.معمولا جعل می کنند که به نام خود بزنند نه به نام دیگری. نفع جاعل از این معامله چه بوده؟ ۲.معمولا برای معامله اینچنینی حجم عظیمی از تراکنش بانکی و یا انتقال سایر دارایی ها هم اتفاق می افتد یعنی آن ها را هم جعل می کرده؟ ۳. آیا بازرس یا حسابرس در این حوزه نبوده؟
ناشناس۳۴۲۶۹۸۴۰۸:۵۳:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
اصلا مگر میشه با امضای جعلی فردی ملکی را به نامش کرد....در سیستم ثبت و احوال و محضرها حتما تشخیص هویت اتفاق میافتد و بعد ملک را به نام میکنند....
ناشناس۳۴۲۶۹۸۸۰۹:۰۴:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
خوب چرا باید این کار را بکند برای اون شخص چه نفعی دارد که زمینی را با تخلف به نام شخص دیگری بزند؟؟!!!
ناشناس۳۴۲۷۰۰۳۰۹:۲۴:۵۴ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
جاعل چرا به اسم خودش جعل نکرده کلی زحمت کشیده برای تملک زمین بخاطردیگری .
ناشناس۳۴۲۷۰۰۷۰۹:۲۸:۳۵ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
عجب ایشان تقاضای رسیدگی از دادستان کرده .
ناشناس۳۴۲۷۰۱۳۰۹:۳۲:۳۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
نحوه مالکیت اولیه زمین که اعلام شده از اموال شهرداری بوده چطور به حوزه علمیه انتقال یافته است . چون برابر اطلاع اموال شهرداری که جزئی از اموال کل شهروندان هر شهر بوده و فقط از طریق مزایده عمومی قابل واگذاری به غیر می باشد .
ناشناس۳۴۲۷۰۱۴۰۹:۳۴:۰۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
معمولاً از سازمان ثبت یک پیامک برای مالکین ارسال میشه
ناشناس۳۴۲۷۰۴۷۱۰:۱۷:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
با نظر وزیر کار، کارگران در سال بعد فقیرتر از امسال میشوند.
علی۳۴۲۷۰۵۳۱۰:۱۸:۴۷ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
یک مسئله و آن این هست که برخی از روحانیون پاک نیت مانند آقای صدیقی همه را مانند خود میدانند اما کسی که لباس پیامبر را میپوشد باید درایت لازم را در واگذاری اختیارات به افراد تحت نظارت خود داشته باشد تا بتواند از قداست این لباس دفاع کند و جلوی سوء استفاده های احتمالی را بگیرد در ارتباط با این موضوع چه فرد مورد اعتماد آقای صدیقی یا اوقاف و سازمان و یا افراد دیگری این تخلف را کرده باشند باید برخورد قانونی در اسرع وقت با آنها صورت بگیرد اما نکته آخر تاکی باید نظام اسلامی بابت سهل انگاریها و یا تخلفات برخی افراد در مناسب دولتی که باعث سلب اعتماد مردم میشود هزینه پرداخت کند ؟ انشاالله این مسئله باعث هوشیاری بیشتر آقای صدیقی شود چون شخصیتی بسیار دوست داشتنی و معنوی و ساده زیست میباشد
ناشناس۳۴۲۷۰۷۵۱۰:۳۹:۲۰ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
سالهاست که دفاتر اسناد رسمی با اثر انگشت الکترونیکی سند میزنن
حسین۳۴۲۷۴۹۰۱۴:۱۳:۵۲ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
بیایید همه به اصل نظام، اسلام، انقلاب و آرمانهای مقدس انقلاب تحت شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی برگردیم!
ناشناس۳۴۲۷۹۱۱۱۸:۳۲:۴۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کاش صدیقی قبل از اینکه از دادستان درخواست کند این جرات را داشت که به ابا برگزاری کنفرانس مطبوعاتی به افکار عمومی پاسخ دهد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  12. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  9. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  10. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  11. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  17. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  18. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  19. رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد/ اگر حال جامعه کارگری خوب شود، حداقل نیمی از مردم حالشان خوب می‌شود

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین