شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

گروه سیاسی الف،   4030231022 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از چندین ساعت جستجوی گروه های امدادی برای یافتن بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانَ، دقایقی قبل اعلام شد بالگرد رییس جمهور پیدا شده و متاسفانه آثاری از زنده بودن سرنشینان مشاهده نشده و سرنشینان آن به شهادت رسیده اند.

شهادت رییس جمهور در حادثه بالگرد/ پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیسی

به گزارش الف اطلاعات به دست‌آمده حاکی است رییس‌جمهور کشورمان به همراه هیات همراه به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

در کاروان همراه رئیس جمهور، ۳ بالگرد حضور داشت که دو بالگرد که برخی وزرا و مسئولان در آن بودند، سالم به مقصد رسیده‌اند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش، سرگرد فنی بهروز قدیمی همراهان رئیس جمهور در این سانحه تلخ بودند.

 در ساعات اولیه جستجوی برای یافتن محل حادثه گفته می شد برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند و بدین جهت امیدواری برای پایان این حادثه بدون تلفات جانی افزایش یافته بود. اما متاسفانه پس از یافتن بالگرد حامل رییس حمهور و همراهان خبرها حاکی از شهادت ایشان و سرنشینان بالگرد است.

بالگرد حامل رئیس جمهور  برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، عصر روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.



پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها در پی شهادت رئیس‌جمهور/ در حال بروز رسانی
 
شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و لشکری با صدور پیام های جداگانه ای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در پی شهادت خادم جمهور، شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و لشکری با صدور پیام های جداگانه ای شهادت رئیس دولت سیزدهم را تسلیت گفتند.

خاتمی: سانحه هولناک سقوط بالگرد رئیس جمهور پرتلاش ملت حادثه‌ای دردناک بود

سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، وزیر امورخارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان، این حادثه را دردناک و خسارت بار توصیف کرد.

 

قالیباف: در قلب ملت ایران جا داشتی و یادت جاودانه شد

محمد باقر قالیباف رئیس‌مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: عزیز دل ملت ایران، رفیق جان، یار با صفا و صادق امام و رهبری سفرت بخیر. ما را فراموش نکن، دست این برادرت را هم بگیر و سلام ما را به حاج قاسم برسان. به آرزویت رسیدی و عاقبت رجایی شدی.

تسلیت  رئیس‌جمهور آذربایجان به مقام معظم رهبری

«الهام علی اف» رئیس‌جمهور آذربایجان در پیامی با بیان اینکه مردم ایران شخص رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی، دولتمردی برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد، نوشت: تسلیت خود را شخصا و از طرف مردم آذربایجان به شما (رهبر انقلاب)، خانواده و بستگان آن مرحوم و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

رضایی: نام آیت الله رئیسی در تاریخ جاودانه خواهد بود

محسن رضایی در پیام خود ضمن تسلیت شهادت خادم جمهور، تاکید کرد: حقیقتاً آیت الله رئیسی در تمامی مسئولیت‌های خود عاشقانه کوشید و در خدمت به نظام مقدس اسلامی، فداکارانه انجام وظیفه کرد و بی‌تردید نام او در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه خواهد ماند.

دهقانی: آقای رئیسی مخلص و مظلوم شهید شد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پی حادثه شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «مخلص و مظلوم بود و مخلص و مظلوم شهید شد، و انا ان شاءالله بهم لاحقون».

زاکانی: آن شهید بزرگوار هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم دنبال نکرد

علیرضا زاکانی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور با بیان اینکه آن شهید بزرگوار در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت، نوشت: مشی آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کرد و توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی؛ خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.

وی تاکید کرد: چنین شخصیتی، کانون وحدت و هم‌افزایی جمعی از یاوران نظام و پیروان رهبر فرزانه انقلاب بود و سرانجام خداوند پاداش بندگان خاص و خادمان خالص را در شهادت و زیستن در جوار رحمت خویش قرار داد.

آیت‌الله مکارم شیرازی: رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و همراهان آورده است: ایشان نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد.

دستغیب: باید راه سید محرومان را ادامه داد

سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی با بیان اینکه شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی، در تمامی عرصه های مسئولیت، از خادمی حضرت امام رضا (ع) و ریاست دستگاه قضا تا جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران، آنچنان غرق در خدمت بود که گویی شهید بهشتی و شهید رجایی دیگری را به نظاره نشسته ایم، آورده است: اگرچه فقدان این مجاهد مخلص فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) شدیدا سخت و جانکاه است اما باید تسلیم تقدیر الهی شد و راه آن سید محرومان را ادامه داد؛ چنانکه لنگرگاه کشتی انقلاب؛ حضرت امام خامنه ای فرمودند: "ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید."

سیدحسن خمینی: شوق خدمتگزاری به مردم مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود

سید حسن خمینی در پیامی با بیان اینکه اینجانب از سالها قبل با شهید سید ابراهیم رئیسی آشنایی و معاشرت داشتم، نوشت: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی او در تمام این ادوار بود. ارتقاء مسئولیت های رسمی، هیچ گاه باعث دگرگونی روحیات این روحانی خدمتگزار نشد. ارادت قلبی شهید رئیسی به امام چنان بود که در مهم ترین سالهای مسئولیت در قوه قضائیه و ریاست جمهوری نیز آن را فراموش نکرد و بر آن مداومت می ورزید.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی رو به رو بوده است و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدبیر رهبری انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. ان شاءالله»

عارف: شهادت آقای رئیسی داغ بزرگی است

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او در جریان حادثه بالگرد ، با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر سرنشینان این بالگرد، نوشت: جناب آقای رئیسی شخصیتی مردمی بودند که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتند تلاش کردند روحیه مردمی،  ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی ایشان برای همه سخت و دشوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه اینجانب که سابقه مراودت کاری و دوستی با آقای رئیسی را بویژه در زمانی‌که ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشتند دارم بر این باورم که نبود ایشان در جمع دوستان انقلاب داغ بزرگی برای علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت، آورده است: مطمئنا با همکاری همه علاقه مندان به ایران عزیز و همراهی خوب مردم صبور کشورمان و مسئولان محترم با حفظ انسجام و همدلی اجازه نخواهیم داد روند اجرایی کشور با وقفه رو به رو شود.

صالحی: «خادم‌الرضا» جانش را پای خدمت داد

 احسان صالحی نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، نوشت: «‏در شب ولادت مولایش به آرزوی دیرینه‌اش رسید. می‌گفت «حاج قاسم آن روزی که برای غبارروبی داخل مضجع نورانی حضرت رضا شد حال دگرگونی داشت و شهادتش را همان‌جا از آقا گرفت کاش قسمت ما هم بشود». خادم الرضا در قامت رئیس‌جمهور تا لحظه آخر خادم بود. جانش را پای خدمت داد. دنیا بداند مکتب اهل بیت چنین خادمانی دارد که برای خدمت جان می‌گذارند. عجب شبی بود دیشب. هر ساعتش یک عمر گذشت تا صبح که بدن سوخته و مقطع سید پیدا شد. حالا هم که زمان متوقف شده. حال و هوامان مثل صبح شهادت حاج قاسم است. سایه رهبر عزیزتر از جان‌مان بر سر امت مستدام. سر خم می سلامت.»

عمار حکیم: با ملت و دولت ایران همدردی می‌کنیم

«سید عمار حکیم»در پیامی نوشت: با تأسف و تأثر خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت برجسته سیاسی اسلامی و شماری از همراهان ایشان به خصوص آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بر اثر سقوط بالگرد حامل آنان در شمال غرب ایران را دریافت کردیم.

در ادامه این پیام آمده است: نقش پررنگ آن فقید در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان را گرامی می‌داریم و این سانحه را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای صمیمانه تعزیت می‌گوییم، با ملت و دولت ایران هم‌دردی می‌کنیم و به خانواده و بستگان آن فقید تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که آن فقید عزیز را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و در بهشت برین جای دهد.

کیومرث هاشمی: آیت الله رئیسی همواره برای حل مشکلات مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کرد

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند، نوشت: همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان‌شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءلله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمت‌گذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

امیر آشتیانی: رئیس‌جمهور در «میدان خدمت به مردم» به شهادت رسید

امیر محمدرضا آشتیانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، نوشت: «آهوشدن که قسمت هرکس نمی‌شود، ضامن‌ترین امام تو را در برگرفت. خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی، خدمتگزار محبوب ملت ایران و همراهان محترم ایشان، در ایام ولادت امام‌ رضا (ع)، در میدان «جهادِ خدمت به مردم» به‌ شهادت رسید و مهمان آن امام‌ مهربان شدند.»

جهانگیری: مردم ایران می‌تواند حوادثی سخت را از این دست پشت سر بگذارد

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های نهم و دهم در پیام ضمن تسلیت شهادت رئیس دولت سیزدهم، تاکید کرد: ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می تواند حوادثی سخت را از این دست با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد.

او تاکید کرد: اکنون هم زمان آن است که تمامی جریان های سیاسی به رغم همه مسائل و مشکلات و اختلاف نظرها، به آینده ایران و ضرورت وحدت و همبستگی ملی و تامین آرمان و خواسته های ملت بیندیشند و در این راه بکوشند.

حاج علی اکبری: آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهان با بیان اینکه شهیدِ جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد، نوشت: آنچه بیش از هر چیز در این رخدادها عیان خواهد شد اوج بصیرت و قدرت و قدردانی آگاهانه ملت بزرگ سلحشور ایران است که در تندباد حادثه‌ها استوارتر و قوی‌تر از همیشه با هدایت‌های الهی امام و رهبر حکیم خود راه رسیدن به قله‌های فتح و پیروزی را خواهند پیمود و دشمنان مفلوک و درمانده ایران بزرگ خصوصاً آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم رو به زوال را بیش از پیش ناامید و سرافکنده خواهند کرد.

انشاءالله ملت بزرگ ایران مانند همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور خود در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای پاک خادمان شهید خود جلوه‌های ماندگار از دلدادگی به آرمان‌های انقلاب و پیوند مردم و مسئولان را خواهند آفرید و با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم عجل الله فرجه و زعامت امام امت اسلامی مسیر پیش رو تا فتح قله‌های تمدن اسلامی را قوی‌تر از همیشه خواهند پیمود.

تسلیت نخست وزیر ارمنستان به دولت و مردم ایران

نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان نیز در پیامی با تسلیت شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به مقام معظم رهبری،نوشت: اینجانب از طرف دولت و مردم جمهوری ارمنستان درگذشت غم انگیز دوست و همکار عزیزم رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیأت همراه را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

نخست وزیر ارمنستان برای دولت و ملت ایران آرزوی قدرت و استقامت کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جمهوری ارمنستان و مردم آن از کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران در این دوره سخت حمایت می‌کنند.

روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دوره‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز را در پی سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت و نوشت: خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب تأثر و نگرانی فراوان شد. متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز منجر شد و صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد.  

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم. بدون تردید این مصیبت بزرگ را نیز با تکریم به‌یادماندنی شهدای گرانقدر توسط مردم عزیز و تقویت انسجام اجتماعی طی خواهیم کرد.  

حماس به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد: خالصانه‌ترین مراتب تسلیت و تعزیت و همدردی خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و دولت و ملت دوست ایران ابراز می‌داریم.

در این بیانیه آمده است: این شهدا، مجموعه‌ای از بهترین رهبران ایران بودند که در حمایت از مسئله فلسطین و یاری و کمک به مبارزه ملت ما با پشتیبانی از مقاومت فلسطین مواضع شرافتمندانه و افتخارآمیزی داشتند.

آیت الله رئیسی چهره‌ای از یک انقلابی و مسلمان راستین و مردمی را به نمایش گذاشت

«عبدالرحمن معاشر» دبیرکل جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت شهادت رییس جمهور کشورمان تاکید کرد که آیت‌الله رئیسی در طول سال‌های خدمتگزاری از تولیت آستان قدس رضوی تا ریاست قوه قضاییه و ریاست جمهوری، چهره‌ای از یک انقلابی و مسلمان راستین و مردمی را به نمایش گذاشت.

پیام تسلیت علی لاریجانی به مناسب شهادت رئیس‌جمهور

علی لاریجانی در پیام تسلیت خود نوشت: حادثۀ تأثرآور شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان همگان را سوگوار نمود. برای ایشان و امام جمعۀ بزرگوار تبریز و وزیر خارجۀ تلاشگر و استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان رحمت واسعۀ الهی را خواستارم. إن‌شاءالله خدمات ارزشمند آنان در پیشگاه الهی مرتبتی شایسته برای این سفرکردگان مهیا نموده است. محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگوار و خانوادۀ محترم عزیزان، از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی استراحت را بر خود حرام می‌دانست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، تاکید کرد: نقش آفرینی‌های الهام بخش، حماسی و درس آموز «سیدالشهدای خدمت» در ایفای مسئولیت‌های خطیر و حساس در نظام اسلامی به ویژه طی دوره سه ساله ریاست جمهوری، به مثابه یک مکتب و الگوی مطلوب بایستی همواره زنده بماند. او در اوج آرامش و سکینه قلبی، ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست و شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۴۹۵۰۹۱۰۷:۵۲:۳۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
شهادت مبارک خداوند مهربان عاقبت تمام مومنین را ختم به شهادت نماید همچنین این بنده حقیر
ناشناس۳۴۹۵۱۳۵۰۸:۲۸:۰۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
سیاسیون تاریخ مصرف گذشته که با دشمنان کشور همسو شدند و چوب لای چرخ فعالیت های رییس جمهور شهید می گذاشتند.
ناشناس۳۴۹۵۲۰۲۰۹:۳۳:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
امیدورام با تغییر دولت اصلاح ساختار اقتصادی که این دولت شروع کرده بودکنار گذاشته نشود
ناشناس۳۴۹۵۳۴۶۱۱:۴۳:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
آن هم خیلی وقت ها به صورت ناجوانمردانه
تبریزی۳۴۹۵۱۹۳۰۹:۱۸:۴۷ ۱۴۰۳/۲/۳۱
بارها شنیدم آل هاشم آدم خیلی خوبی بوده. استاندار آذربایجان شرقی رو هم چند نفر بعد از این حادثه همین حرف رو در موردش می زدن. پس خدا رحمتشون کنه.
ناشناس۳۴۹۵۱۹۷۰۹:۲۱:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
فردی درستکار و خوبی بود
ناشناس۳۴۹۵۲۱۷۰۹:۵۱:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتش کنه ضایعه بزرگی هست
ناشناس۳۴۹۵۲۴۶۱۰:۰۸:۳۰ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خواست مردم از مسئولین تشکیل کمیته تحقیق و تفحص حادثه تاسف بار شهادت ریاست جمهوری و همراهان ایشان است .
مهران۳۴۹۵۲۹۶۱۱:۰۱:۰۲ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتش کنه سه سال رییس جمهور بود حتی جمعه ها رو هم استراحت نکرد، خدا رحمتش کنه.
ناشناس۳۴۹۵۰۹۲۰۷:۵۳:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
شهادت مظلومانه!
ناشناس۳۴۹۵۱۸۲۰۹:۰۹:۵۲ ۱۴۰۳/۲/۳۱
چگونگی سانحه باید سریعا بررسی و اعلام شود .
ناشناس۳۴۹۵۰۹۷۰۷:۵۶:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
انالله وانا الیه راجعون اقای رئیسی دنبال خدمت صادقانه بود اینکه چقدر موفق شد مساله دیگریست. مهم اینه اگه انسان قراره بمیره در راه خدمت به این کیش وخاک باشه. خدا بیامرزدشون
ناشناس۳۴۹۵۱۳۷۰۸:۲۹:۲۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
به نظر نمی آید منفی ها ایرانی باشند اجنبی ها هم ابراز تاسف کرده اند
ناشناس۳۴۹۵۳۱۱۱۱:۱۶:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۳۱
یا شاید ایرانی نماهای غرب گدا؟!!!
ناشناس۳۴۹۵۱۰۶۰۷:۵۹:۳۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
رحمت خدا بر ایشان که صادق و مردمدار بود.
ناشناس۳۴۹۵۱۰۷۰۸:۰۰:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتش کند
ناشناس۳۴۹۵۱۱۴۰۸:۰۴:۲۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
انا لله و انا الیه راجعون
حمیدخان۳۴۹۵۱۲۲۰۸:۱۲:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
همان نیت خالص و پاک فسادستیزی توشه راهت باشه
امیر حسین سلطان/تهران۳۴۹۵۱۲۳۰۸:۱۴:۰۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
انا لله و انا الیه راجعون شهادت خادم الرضا(ع) سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه تسلیت باد
ناشناس۳۴۹۵۱۲۶۰۸:۱۹:۴۴ ۱۴۰۳/۲/۳۱
رحمت خدا بر تو و رحمت خدا بر همراهانت رئیسی هرکاری کرد و هرکاری نکرد، مردم رو فریب نداد.
ناشناس۳۴۹۵۱۲۹۰۸:۲۳:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۳۱
تسلیت به رهبری معظم و مردم شریف ایران
سوادکوهی۳۴۹۵۱۳۰۰۸:۲۳:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
مرگ شیرین، با لذت است و چه لذتی بالاتر از اینکه در روز ولادت امام رضا(ع)، به شهادت برسی. خادم الرضا، شیرینی تولد امام رضا(ع) را گرفت. شهادت گوارای جانت.
محمد حسین۳۴۹۵۱۳۳۰۸:۲۶:۱۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
شهادتت مبارک مرد جهادی
ناشناس۳۴۹۵۱۳۴۰۸:۲۶:۲۲ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتشون کنه. مرگ از رگ گردن نزدیکتره.
ناشناس۳۴۹۵۱۳۶۰۸:۲۸:۳۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
ایا این یک حادثه ساده است یا ممکن است دست دشمن در کار باشد ؛ نزدیک مرز با کشور اذربایجان؟
ناشناس۳۴۹۵۱۳۸۰۸:۳۰:۴۰ ۱۴۰۳/۲/۳۱
توی این مملکت رئیسی صادقانه کار می کرد،و توی دل مردم جا گرفته بود.
ناشناس۳۴۹۵۲۷۰۱۰:۴۱:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
با اینکه رئیس جمهور بود اما پشت میز نشین نبود و در بین مردم بود
ناشناس۳۴۹۵۱۴۲۰۸:۳۳:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خوش نیت بود. خدا ایشان و همه گذشتگان را رحمت کند و عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید.
ناشناس۳۴۹۵۱۴۵۰۸:۴۰:۰۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
ای سید ایشالله هر کار که در حق مردم کردی توشه راهت باشه
Ft۳۴۹۵۱۴۸۰۸:۴۳:۱۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
شهادت هنر مردان خداست سید خادمان با شهادتش نامش بر قله ی تاریخ افتخار ثبت شد عاقبت بخیر شد که آرزوی هر انسانیست شربت شهادت گوارایت باد
فرزادجهانگیری۳۴۹۵۱۵۴۰۸:۴۸:۰۰ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتش کنه مرد بزرگ خیر اندیشی بود
ناشناس۳۴۹۵۱۵۸۰۸:۵۲:۱۷ ۱۴۰۳/۲/۳۱
باید تیم تحقیقاتی برای این حادثه تشکیل شود مردم منتظر تشکیل این تیم و اعلام هفتگی روند رسیدگی به حادثه هستند ....
ناشناس۳۴۹۵۱۶۰۰۸:۵۴:۰۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
روح همه ی درگذشتگان این سانحه شاد ، خیلی آزرده خاطر شدم
ناشناس۳۴۹۵۱۷۵۰۹:۰۰:۴۲ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خداوند ایشان و همراهانشان را با صواب تلاشهایی که برای کشور و ضد مافیای فساد داشتند محشور بفرماید.
ناشناس۳۴۹۵۲۰۵۰۹:۳۷:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۳۱
و یک رجایی دیگر شهید شد . افسوس افسوس
مجتبی۳۴۹۵۲۱۸۰۹:۵۱:۴۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
روحت شاد سید بزگوار
امیر۳۴۹۵۲۳۴۱۰:۰۲:۲۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
متاسفانه بعد از شهادت رجایی این دومین حادثه تلخ در تاریخ قوه مجریه هست . امیدوارم رئیس جمهوران آینده در نظر داشته باشند جای چه بزرگانی قرار است قرار بگیرند و حرمت خون شهدای خدمت حفظ شود .
ناشناس۳۴۹۵۲۴۰۱۰:۰۴:۰۹ ۱۴۰۳/۲/۳۱
رحمت خدا بر آقای رئیسی و همراهانش باد.
ناشناس۳۴۹۵۲۵۳۱۰:۱۹:۵۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
در باغ شهادت هنوز باز است.
ناشناس۳۴۹۵۲۶۸۱۰:۴۱:۱۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
حیف شد. انسان خوبی بود.
ناشناس۳۴۹۵۲۹۹۱۱:۰۳:۴۸ ۱۴۰۳/۲/۳۱
جانم فدای معصومیت چهره ات سید بزرگوار
ناشناس۳۴۹۵۳۰۸۱۱:۱۵:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۳۱
روحشون شاد. آقای رئیسی بابت تلاش هایی که برای کشورمون کردی ممنون.
ناشناس۳۴۹۵۳۱۵۱۱:۱۹:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
خدا رحمتت کنه مرد... تو زحمت خودتو کشیدی برای این ملت و مملکت ...
ناشناس۳۴۹۵۳۲۸۱۱:۲۸:۵۴ ۱۴۰۳/۲/۳۱
روح مطهر همه ی این عزیزان دوست داشتنی میهمان خوان کرم حضرت امام رضا علیه السلام انسانهایی وارسته و خدمتگزار بودند کاش دعا و شفاعتمان کنند
123۳۴۹۵۳۳۶۱۱:۳۴:۳۷ ۱۴۰۳/۲/۳۱
شهادتت مبارک مرد بزرگ واقعا عاشقانه برای ابادی ایران و این خاک تلاش کردی
ناشناس۳۴۹۵۳۵۵۱۱:۴۸:۴۱ ۱۴۰۳/۲/۳۱
رحمت خدا برتو باد
ناشناس۳۴۹۵۳۸۹۱۲:۲۷:۲۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
حیف شد استاندار اذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز
ناشناس۳۴۹۵۵۱۶۱۵:۵۷:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
رییسی آدم پاک دستی بود و با تمام توانش خدمت می کرد.
ناشناس۳۴۹۵۶۵۴۱۹:۲۹:۴۶ ۱۴۰۳/۲/۳۱
منفی زنندگان قطعا جز شیاطین هستن و افراد فاسدی هستن که همه روز اطرافمون در کوچه خیابان اداره و ... می بینیم اینا سالم نیستن
ناشناس۳۴۹۵۶۸۲۱۹:۵۹:۵۳ ۱۴۰۳/۲/۳۱
چطوری بالگرد سقوط کرد ...خلبان به اون با تجربه ایی که داشت.
ناشناس۳۴۹۵۶۸۷۲۰:۰۳:۱۴ ۱۴۰۳/۲/۳۱
نمی دانم چه جوری می شه دل آروم بشه... خدایا خودت مرهم و محرم و دلنوازمان باش. خدایا بیقراری دلمان را به تو می سپاریم.ناجی دلمان باش. حوادث پشت سرهم.این همه و این همه... خدایا هر جور عشقته.ولی بازهم خدایمان باش.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. همه چیز برای فروش !

  2. ابلاغ قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تا دو هفته دیگر

  3. سردار رادان: رسیدگی به وضعیت حجاب مطالبه مردمی بود

  4. رئیس‌جمهور بعدی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آیا برخورد با زورگیران و سارقان مطالبه مردمی نیست؟/ ترکیه فقط برای پهپاد خودش تبلیغ کرد

  6. آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی در آستانه انتخابات/ اصلاح‌طلبان به موقعیت ۹۲ برمی‌گردند؟!

  7. وقتی اپوزیسیون هم همان جمله امام خمینی را درباره «سپاه» تکرار می کند!

  8. احساس تکلیف کافی نیست

  9. علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد

  10. کیهان خطاب به لاریجانی: افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، ارتفاع پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع

  11. لطفاً شوق خدمت نداشته باشید!

  12. مشاهده اوضاع اقتصادی تاب تحمل را از هر انسان مسوول سلب کرده است

  13. بی‌تفاوتی به فقدان رئیس‌جمهور و تلقی فانتزی از امر ملّی

  14. حماس با دمپایی، اسیر اسرائیلی می‌گیرد

  15. یک عکس و یک دنیا حرف!....

  16. علی لاریجانی: زمانی برای از دست دادن نداریم / مشکلات کشور حل‌ شدنی است

  17. «بیژن زنگنه» با این کارنامه رویش می‌شود نسخه هم بپیچد؟!

  18. فرانکنشتاین خاورمیانه!

  19. تهران ۲۰۰۰ مسجد کم دارد

  20. عبدالحمید خیرخواه اسرائیل شد!

  21. سعید جلیلی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

  22. پیشنهاد عجیب شریعتمداری به شورای نگهبان/ ابقای قالیباف در ریاست مجلس / آخرین گمانه‌زنی‌های انتخاباتی

  23. توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز

  24. مانع عبور و‌ مرور غیرمجاز در استان سیستان‌و‌بلوچستان هستیم

  25. مقتدی صدر: سکوت بس است، سفیر آمریکا را اخراج کنید!

پربحث‌های هفته

  1. همه چیز برای فروش !

  2. رئیس‌جمهور بعدی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آیا برخورد با زورگیران و سارقان مطالبه مردمی نیست؟/ ترکیه فقط برای پهپاد خودش تبلیغ کرد

  4. آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی در آستانه انتخابات/ اصلاح‌طلبان به موقعیت ۹۲ برمی‌گردند؟!

  5. علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد

  6. مشاهده اوضاع اقتصادی تاب تحمل را از هر انسان مسوول سلب کرده است

  7. کیهان خطاب به لاریجانی: افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، ارتفاع پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع

  8. لطفاً شوق خدمت نداشته باشید!

  9. بی‌تفاوتی به فقدان رئیس‌جمهور و تلقی فانتزی از امر ملّی

  10. علی لاریجانی: زمانی برای از دست دادن نداریم / مشکلات کشور حل‌ شدنی است

  11. عبدالحمید خیرخواه اسرائیل شد!

  12. سعید جلیلی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

  13. پیشنهاد عجیب شریعتمداری به شورای نگهبان/ ابقای قالیباف در ریاست مجلس / آخرین گمانه‌زنی‌های انتخاباتی

  14. توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز

  15. مانع عبور و‌ مرور غیرمجاز در استان سیستان‌و‌بلوچستان هستیم

  16. و باز هم اعتبارنامه تاج گردون‌!

  17. "محسن هاشمی" کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

  18. ثبت نام تکراری احمدی‌نژاد/ نتایج یک نظرسنجی درباره میزان مشارکت در انتخابات

  19. قالیباف مجدد بر کرسی ریاست مجلس نشست

  20. اظهارات «آذری‌جهرمی» درباره ورود خود به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری

  21. دعوت خاتمی از چهره‌های اصلاح‌طلب به کاندیداتوری

  22. حسین شریعتمداری: آن روز دیده بودم این فتنه‌ها که برخاست

  23. مهرعلیزاده: آقای رئیسی حلالم کن

  24. احضار سفیر چین در تهران به وزارت خارجه

  25. قالیباف برای ثبت نام درانتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می رود

آخرین عناوین