• قانون درباره «کوروش کمپانی» چه می گوید؟

    قانون درباره «کوروش کمپانی» چه می گوید؟

    گروه تعاملی الف،
  • فقر و گرانی، نتیجه غیاب نخبگان اقتصاد است

    فقر و گرانی، نتیجه غیاب نخبگان اقتصاد است

    گروه تعاملی الف،

    عدم استفاده از کارشناسان اقتصادی شایسته و خبره، خود موجب افزایش قیمت‌ها در بازارهای مختلف ایران و در نتیجه بحرانی شدن وضعیت معیشتی مردم خواهد شد.

  • ادراک کودکان از طلاق عاطفی والدین

    ادراک کودکان از طلاق عاطفی والدین

    گروه تعاملی الف،

    با تحقق طلاق عاطفی و کاهش توجه به اعضای خانواده، ناهماهنگی والدین در تربیت کودک بیشتر بروز و هر یک از والدین روش و برخورد تربیتی متفاوتی در نظر خواهند داشت.

  • خشونت خانگی بر سالمندان و خلأ قانونی آن

    خشونت خانگی بر سالمندان و خلأ قانونی آن

    گروه تعاملی الف،

    سالمندان داری حقوقی هستند و حمایت از ایشان توسط حاکمیت و قانون گذاران ضرورت دارد لذا توجه به حقوق سالمندان و بررسی موارد سالمند آزاری و داشتن برنامه مشخص در مسیر جلوگیری از رشد این مشکلات، به عهده دولت و برنامه ریزان اجتماعی است.

  • جرم محاربه و مجازات محارب

    جرم محاربه و مجازات محارب

    گروه تعاملی الف،

    برخی از جرائم در ایران، از جمله محاربه، در زمره جرایم علیه امنیت کشور هستند، که با دست به سلاح بردن، تحت شرایط فوق الوصف محاربه محقق می گردد و مستوجب مجازات حدی است که امکان تخفیف و تغییر در مجازات آن نیز وجود ندارد.

  • بررسی قواعد قرارداد کار آزمایشی‎

    بررسی قواعد قرارداد کار آزمایشی‎

    چنانچه کارفرما توافق کتبی از کارگر بگیرید به نحوی که کارفرما با یک ماه اعلام زودتر، کارگر را تعدیل و قرارداد را فسخ نماید، این مورد نیز از موارد نادرست است. حتی اگر کارگر با دست خط خود قید کند که می‌پذیرم، همچنان می‌تواند دادخواست بازگشت به کار دهد چه در قراردادهای موقت، حق فسخ را هیچ یک از طرفین ندارند.