نظر منتشر شده
۶۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 24925
سرپرست وزارت کشور در دو برداشت
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۵۰
محمد رضا رحيمي رئيس ديوان محاسبات كشور هفته آينده به عنوان سرپرست وزارت كشور از سوي رئيس جمهور معرفي خواهد شد. "الف" دو برداشت کوتاه از ارایه گزارشات آقای رحیمی به دو رئیس جمهور را بدون هیچ‏گونه قضاوتی در پی می‏آورد.
 *** در حضور آقای هاشمی رفسنجانی در سفر استانی:

خدمات دولت قابل شمارش نیست، اما به بخشی از آن اشاره می کنیم.

دولت عنایت و توجه فراوان به مردم این استان دارد .

آنچه در این استان اتفاق افتاده بی‏نظیر است.

دولت دست از سازندگی در این استان بر نداشت بلکه شبانه روز با جدیت این کار را دنبال می کرد

هنگامی که آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور به استان کردستان سفر کردند 1000 میلیارد ریال برای سرمایه گذاری استان کمک کردند.

مجله تبیان، 1375
--------------------

در حضور آقای احمدی نژاد:

در سوريه در شهر تاريخي بصرا که اسم آن را بعضا ممکن است نشنيده باشيد، يکي از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پيامبر، پيامبري بيايد، آن احمدي‌نژاد بود. در حلب ما افتخار مي‌کرديم؛ چرا که در اين شهر وقتي راه مي‌رفتيم همه به ما احترام مي‌گذاشتند و به برکت وجود شما، ما را مورد نوازش و احترام قرار مي‌دادند و حتي در جاهايي ما را به چاي و بستني دعوت مي‌کردند.

در سال گذشته همايش اين ديوان برگزار شد و من در همان همايش عرض كردم كه در سال آينده در دولت جديد با تخلفات كمتري مواجه هستيم. در آن همايش، گزارش مشروحي از تخلفاتي كه در سال‌هاي گذشته صورت گرفته بود دادم، ولي در خدمت شما آماري ارايه نمي‌دهم؛ چرا كه مطمئن هستم دولت جناب‌عالي مملو از وزيران كارآمد، كاردان و پاكدامن است كه تخلفات در آن به شدت كاهش پيدا مي‌كند.

ایسنا، 1385

***اضافه می‏شود، در انتخابات ریاست جمهوری 1384، آقای رحیمی از آقای هاشمی رفسنجانی حمایت کرد.  
 
آرزومند
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۰:۱۴:۲۷
كساني كه فقط مدح دولت را ميگويند پاداش نيز دريافت ميكنند. (58365)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۰:۲۸:۴۰
آقای رحیمی به علت خلافی که داشتن در انتخابات سال 1376 در کردستان می کردند که توسط آقای هاشمی جاول آن گرفته شده احتمالا داره به وزارت کشور می رود هرچه باشه انتخابات ریاست جمهوری در راه است (58370)
 
امین
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۰:۴۵:۲۰
مبارکه, انشاا... خداوند به زبانشان قدرت بیشتری بده تا همینطور راه موفقیت طی کنند و بتونند به مردم محروم و مستضعف خدمت کنند. (58374)
 
یک دانشجو
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۰:۵۰:۰۵
من از نزدیک ایشان را میشناسم و با کسانی که در کردستان با ایشان کار کرده اند ارتباط داشتم و برای آقای احمدی نزاد متاسفم که این چنین انتخاب کرده ان، اگر اسمم را بنویسم قطعا شما و رئیس جمهور و آقای رحیمی مرا خواهید شناخت ولیکن نمی دانم چرا چنین میشود ؟! (58377)
 
مجید
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۰:۵۶:۲۵
تا دنیا دنیاست از این جور رفتارها باید ببینیم آدم وقتی این خبر رو میخونه به یاد چاپلوسی های دربار میافته

یه چند وقتیه هر جا میرم بحث ضعفها و عقب موندگیهای کشور رو میشنوم
ایران رو با ترکیه آلمان و... مقایسه میکنن پیشرفت های اونا رو تو زمینه های مختلف میگن و در عوض فعالیت های ضعیف و گاها پسرفت ایران تو اون زمینه
اقتصاد فرهنگ شهرسازی ............................
بعضا حال آدم خراب میشه از این همه مشکلات البته من منکر پیشرفت ها نیستم ولی واقعا تا کی این همه مشکل و ضعف
تا کی این هم از سرپرست احتمالی کشور (58378)
 
فريد
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۰۵:۱۶
بايد ديد چرا كارگزاران حكومت اسلامي تملق گويي را برگزيده اند؟! (58383)
 
بهروز
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۴۳:۱۵
ياد آن داستان قدمي مي افتيم كه مربوط به بادمجان و نديم سلطان بود...
به گفته ان نديم:
ما نديم نديم سلطانيم، نه نديم بادمجان (58434)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۰۹:۱۵
ایشان گزینه بسیار مناسبی برای وزارت کشور هستند (58387)
 
حنیف
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۱۰:۱۶
آیا ایشان همان استاندار محترم لرستان درسال 76 هستند که آمار خاص وغیر واقعی و مغایر با سراسرکشوردرخرداد76 را برای استان لرستان ساختند؟اگرایشان هستند که مبارک است ؟
در عین حال اگرهم همان فرد معروف ومذکور درفوق نیستند چون معتقد به روحیه ونقش پیامبرگونه جناب رییس جمهور هستند پس حتما\" مبارک است.
اللهم لا تسلط علینا من لا یرحمنا. (58388)
 
هاشم
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۱۶:۴۷
اولا لرستان نه و کردستان! در ثانی در آن انتخابات که خاتمی در تمام کشور اکثریت را آورد، آقای ناطق داشت 75 درصد آرا را در مقابل 25 درصد آرای خاتمی به دست می آورد. جل الخالق! (58391)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۱۵:۴۱
اين از خصوصيات آقاي احمدي نژاد است كه براي او اهميتي ندارد كه آيا وزيرش به او راي داده يا نه . بعد مي گويند آقاي دكتر حلقه بسته مديريتي ايجاد مي كند در حالي كه گذشتگان فقط كساني را به كابينه راه مي دادند كه به رييس دولت راي داده باشند . واقعا همه چيز را رسانه ها وارونه جلوه مي دهند . همه مي دانيم كه حدود نيمي از كابينه آقاي احمدي نژاد به او راي ندادند اما ايشان اين مسئله را لحاظ نكرد دقيقا به همين دليل مورد حمله افرادي مانند آقاي افروغ قرار گرفت چون آنها مي گفتند ما كه به تو راي داديم بايد در كابينه باشيم . (58390)
 
امیر 110
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۲۷:۵۳
ناشماس عزیز حتماً فراموش کرده اند که در جریان انقلابی مربوط به عزل هیأت مدیره بیمه ایران آقای احمدی نژاد چگونه با طناب آقای رحیمی به چاه رفته اند. به بیان دیگر، آنقدر مورد اطمینان ایشان بوده اند که گزارش یادشده را بدون پرسش از وزیر اقتصاد خود به صورت رسمی و با تبلیغات بسیار در رسانه ها مطرح کردند! (58427)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۱۹:۵۱
من قبلا به نیت آقای احمدی نژاد شک نداشتم اما الان یک چندماهی است مشکوک شده ام. آقای احمدی نژاد، انصافا آقای پورمحمدی وزیر سالم تر و قوی تر و اصولگرا تری نبود؟ انصافا بیا بزن تو گوش من اصلا اما راستشو بگو (58393)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۲۰:۴۴
داشتن مواضع دو گانه مقوله چندان پیچیده و غامض نمی باشد که مخاطبین راتحریک می نمائید که برداشت ازاد اگر خودتان شهامت دارید تحلیل نمائید در غیر اینصورت با چه اهدافی اطلاع رسانی مینمائید رسالت مطبوعات این نمی تواند باشدتوصیه وپیشنهاد میشود از توانائی سابقه عملکرد بیان شود ضمن ان که از اصول شایسته سالاری تخصص کارائی عدول کرده ایم (58394)
 
علی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۲۵:۱۶
ایشان مدیری قوی .باشهامت ولایق هستند (58396)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۲۷:۵۷
با توجه به سخنان اخیر رییس جمهور در قم به نظر می رسد صرفا آدمهای مطیع محض و بله قربان گو مقبول ایشان است (58399)
 
كمال
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۱:۵۰:۳۵
آقاي رحيمي مديري بسيار فعال و درست كار است و انتساب ايشان براي وزارت كشور كاملا به جا و صحيح است .من خودم در كردستان شاهد زحمات شبانه روزي ايشان بوده ام. (58405)
 
ایرانی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۱۱:۱۲
آقا کمال عزیز اشتباه نمی کنی ؟
شما از کردستانی یا آمریکا؟ (58416)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۲-۰۶ ۱۲:۵۵:۵۲
یک سوال از مدیران فنی الف دارم
آیا استفاده از برخی فیلتر شکنها ممکن نیست IP و در نتیجه کشور نویسنده نظر را تغییر دهد و مشکلات اینچنینی رخ دهد. (59415)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۰۰:۳۵
خانه از پایبنده ویران است خواجه در کنج ایوان است باش تا صبح دولتت به دمده که این از نتایج سحر است (58410)
 
سهراب
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۱۲:۵۷
بايد چيزي بگويد كه حاكم را خوش آيد ، چون او بنده حاكم است و نه بادنجان. (58419)
 
حقگو
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۲۵:۳۸
تازمانی که دولت مردان ما از تمق گوئی وبادمجان دور قاب چینی اظهار رضایت کنند قطعا\"این قافله تا بحشر لنگ است . (58426)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۲:۳۵:۵۸
دوستان سلام همگی یک نکته درباره دوستمان آقای رحیمی را فراموش کردهاید. ایشان ارایه دهنده گزارش معروف تخلفات بیمه ایران به احمدی نژاد است که بعد ثابت شد دروغ وجوسازی بوده ورییس جمهور یک کشور مجبور شد به خاطر آن از هیات مدیره برکنار شده عذر خواهی وبه قول رجانیوز دلجویی ! کند.یادتان هست که دانش جعفری مرحوم!2 روز بعد از دستور عجولانه احمدی نژاد مجددا 2 عضو هیات مدیره برکنار شده را منصوب وحتی یکی راسرپرست بیمه ایران کرد وایشان اکنون مدیر عامل است. نمی دانم چرا یک چنین افراد با صلاحیت !شایسته !وبا تقوایی! را منصوب می کنند؟... (58431)
 
حیدر
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۳:۱۶:۱۴
جناب آقای احمدی نژاد
اگر برای دیدگاه مردم احترام قائل هستید و بر اصول اصیل انقلاب و مبارزه با چاپلوسی مصر هسیتد شما را به خدا ایشان را انتخاب نکنید. به حرمت خون شهدا این کار را نکنید. به حرمت همه دلسوختگان که به شما رای دادند این کار را نکنید. بدانید باید جوابگوی آن دنیا هم باشید.
دوستدار شما (58449)
 
مهدي
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۹:۰۵:۰۲
به نظرم شما هم كه به ايشان راي داديد بايد جوابگوي آن دنيا باشيد. (58560)
 
دانش-تهران
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۳:۱۸:۳۱
اینکه مناظره ایجاد می کنید،کار خوبی است.ولی اینکه چند نکته محدود را درباره شخصیت یک نفر با گزینش خودتان به مناظره بگذارید صداقت رسانه ای را خدشه دار می کند.لطفاً درج کنید که آقای محمدرضا رحیمی:
1-بخشدار بوده،بعد فرماندار و زمانی از استانداران بسیار موفق
2-سه دوره نماینده مجلس بود،از نمایندگان فعال و موفق و عضو هیئت رئیسه مجلس چهارم.
3-رئیس دانشکده حقوق و مشاور قوه قضائیه و اکنون رئیس دیوان محاسبات کشور است.

آیا ای سوابق کم است؟
خدا را در نظر آورید و انسانهای خدوم را تخریب نکنید. (58450)
 
سابقه مشعشع
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۶:۲۶
1. عزيز دل برادر خيلي ها بخشدار و فرماندار و فرمانده و استاندار بوده اند. در كشوري كه عزل و نصب مديران تابع رفيق بازي و فاميلي و شاخصهايي مانند آن است، داشتن يك مسئوليت كرامت! محسوب نمي شود. معيار كارنامه واقعي و خروجي كار او لست كه متاسفانه ايشان هم فاقد چنين ويژگي هستند.
2. خطاهاي بزرگ در گزارش هايشان و نيز سخنان چاپلوسانه نزد مديران كشور، اخلاقا بسيار مذموم است و خود بيانگر نگاه «منصب دوستانه ايشان» است. فخرالدين حجازي به خاطر سخناني متملقانه نزد رهبر فقيد انقلاب اسلامي براي هميشه از چشم افتاد. ايشان بايد براي دنياي خودشان هم بوده، بايد عبرت مي گرفتند و اين چنين بي پرواي نمي كردند. يادتان هست كه رهبر فقيد انقلاب به شدت از سخنان فخرالدين حجازي برافروخته و ناراحت شدند و عنلنا فرمودند من از اين حرفهاي شما به خدا پناه مي برم! كاش كسي كه خود را رهرو! آن بزرگمرد مي داند در همان جلسه شديدا به ايشان اعتراض مي كرد... كه نكرد!
3. مذبذب بودن ايشان در مواضع يك نكته منفي است و مدير بودنش هم تابع معادلات پيچيده عزل و نصب در ايران، كه ارزش بودن آن جاي سوال دارد. (58514)
 
مهاجر
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۹:۱۲:۱۵
با عرض پوزش اگر امكان داشته باشد در پاسخ آقايي كه عنوان مشعشع را برگزيده اند عرض كنم كه: شما ممكن است آقاي رحيمي را نشناسيدبنابراين اين گونه قضاوت كردن دور انصاف است به ويژه از كسي كه در نوشته اش ادب را به خوبي رعايت كرده است .معتقد نيستم كه رحيمي هيچ عيبي ندارد ولي بر اين باورم كه در اين مقطع مي تواند گره از برخي مشكلات بگشايد.ايشان در دوره هاي كاري ثابت كرده آدم با عرضه اي است نبايد اختلافات شخصي را كه ريشه مزمن دارد به ميا ن كشيد اينكه در زمان استانداري از رييس جمهور اصولگراي وقت تعريف واقعي شده عيب نيست حتما آقاي توكلي هم از چپ ترين دولت پس از انقلاب بسيار گفته اند . در هر صورت دنيا محل گذر و امتحان است كمي هم به فكر قيامت باشيم همه...
موفق باشيد. (58564)
 
سعيد
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۳:۲۶
كسي كه مراحل بخشداري فرمانداري و استانداري را با موفقيت سپري كرده بهترين گزينه براي وزارت كشور است .مبارك باشد. (58459)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۳:۴۹:۱۷
ناراحت نباشيد چون مجلس هفتم كه شجاعترين مجلس بعد از انقلاب است و مجلس هشتم كه بي نظيرترين مجلس است نخواهند گذاشت رحيمي وزير كشور شود (58465)
 
حق جو
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۰۵:۰۵
از مهمترین ویژگیهای وزیر کشور شجاعت است، که آقای رحیمی ثابت کرده هم شجاعت دارد و هم شهامت.
ضمناً در خصوص صحبتهای آقای سخنگو که درباره بیمه ایران گفته اند، اصلاً چنین نیست.
مدیران متخلف بیمه ایران همگی عزل شده اند. (58473)
 
م ایلام
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۲۷:۴۳
متاسفانه حیدر خیلی بی انصاف است رحیمی ساحتش بدور از تملق و چاپلوسی است و احمدی نژاد نیز انتخابش کاملا آگاهانه و درست ما ایلامی ها خیلی خوشحالیم (58485)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۳۸:۲۹
پیغمبر خودش جوابشونو می ده. یعنی داده. وضع اسفبار الان نشانه چیه پس؟ جز (58492)
 
م ایلام
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۰:۳۱
جناب آقای مجید کسانی که رحیمی را می شناسند می دانند که اهل تملق نیست اما کسانی که شما را حتی نمی شناسند می دانند که تخریبگر و مغرض هستید به هر حال خورشید با گل اندوده نمی شود (58496)
 
كريمي
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۴۴:۲۳
لازمه دوستاني كه رحيمي را نمي شناسند بدانند دكتر رحيمي كسي است كه در سال 76 مردم غيور و قدر شناس كردستان او را 200 كيلومتر بدرقه كردند ودر مراسم توديعش آقاي عبدالله نوري {وزير كشور وقت}شاهد گريه مردم بود و همانجا رحيمي و خدماتش را ستود (58498)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۰:۳۶
می بینم که کامنت گذاران حرفه ای مشغولند. البته از دستگاه متملق این کارها هم هیچ بعید نیست که متملق اجیر کند. خاک بر سر کشوری که رئیس جمهورش را با نبی مقایسه کنند. به قول امام باید تو د (58501)
 
عبداله
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۴:۵۸:۰۱
من ازكساني بودم كه با قرائت دعاي فرج توسط آقاي احمدي نژاد بر خود ميباليدم كه رفتار ايشان وكردار وانتخابش نيز بايد براي رضاي خدا باشد .اما اين انتخاب مرا متوجه اشتباهم كرد كه نكند خداي ناكرده زبانم لال براي ريا باشد چون انتخاب رحيمي باشناختي كه ازايشان دارم نقطه تاريكي بردامان رئيس جمهر خواهد بود .بزودي جهت معرفي چهره واقعي ايشان اطلاعات مستندي ارائه خوهد شد تا ما نزد خدا وشهدا شرمنده نباشيم . (58502)
 
عباس
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۵:۲۵:۰۱
با انتخاب ایشان اقتدار وزارت کشور بیشتر خواهد شدوتوسعه و عمران شهری و روستایی شتاب خواهد گرفت رحیمی مرد عمل و خدمتگزاری به مردم است ایشان را همه به نیکی و صداقت میشناسند (58506)
 
a
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۱۸:۵۲
حالا كه يك كردستاني با افتخار و سوابق روشن ميخواهد وزير كشور شود همه دادشان درآمده است علي رغم اينكه هيچ دل خوشي از آقاي رحيمي ندارم ولي قوي تر از تمام وزير كشورهاي بعد از انقلاب است.
مطمئنم مجلس هشتم به ايشان راي اعتماد بالايي خواهد داد و رييس جمهور چاره اي بجز معرفي رحيمي براي وزارت((چه كشور چه دارايي)) ندارد زيرا ايشان تمام تخلفات دولت وي را مطمئنا جمع آوري كرده و اين از زيركيهاي آقاي رحيمي است

ايشان تا رييس جمهوري ميتازد چون لايق و زيرك است
بتركد چشم حسودانش

وسلام (58512)
 
منصف
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۹:۴۸
آقاي رحيمي انسان مدير مدبر و توانمندي است وداراي سوابق سياسي درخشاني نيز مي باشند ولي اخيرا كمي چاپلوسي مي كنند كه ايرادي ندارد (58516)
 
موحدی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۴۰:۴۶
از کار بسیار زیبای سایت الف برای ایجاد مناظره در خصوص موضوعات مهم بسیار ممنونم.
اما قدری بی انصافی می بینم هم در اظهار نظرها و هم در احتمالاً گزینشی عمل کردن.
بالاخره آقای رحیمی سوابق ممتد اجرایی دارد از ابتدای انقلاب هم مسئولیت داشته. مراجعه به سوابق مثبت ایشان کار سختی نیست. کار ایشان در استان داری کردستان واقعاً کارستان بود.
دیوان محاسبات هم با ایشان ارزش و اعتبار چند برابر یافته است. نتایج کار هم معلوم است تا آنجا که رئیس محترم مجلس به موفقیت ایشان در دوره مدیریتی دیوان محاسبات و ارتقا جایگاه آن مکرراً اذعان فرمودند.
نباید اشخاص را فدای بازیهای سیاسی کرد. (58521)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۴۴:۴۶
متاسفانه تملق گویان به سرعت در حال گشایش پستهای کشور هستند. مسئولین بروند و تحقیق کنند عامل این گونه تملق گویی و چاپلوسی چیست و رفتار و اطرافیان خود را اصلاح کنند. (58522)
 
حسین
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۴۶:۱۱
همانطور که می دانید طرح نقدی کردن یارانه ها در آستانه انجام شدن است. و برای اینکه جلوی اعتراضات احتمالی مردم را بگیرند به یک نیروی قوی نیاز است من نمی دانم که آقای رحیمی کی است و چه کاره بوده ولی آقای پورمحمدی به علت اینکه یک روحانی است و شخصیت معنوی دارد نمی تواند در مواقع بحران به خوبی عمل کند از این رو علت انتصاب آقای رحیمی این مسأله می تواند باشد. (58524)
 
محمد رضا
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۶:۴۶:۱۴
دستكاري وجهت دهي افكار مخاطبين از طريق رسانه اي كردن يك انتخاب نادرست كلامي از مجموع صدها قول وفعل صحيح مديريتي در سطوح خرد وكلان از نشانه هاي بد اخلاقي مضمن وعدم توسعه يافتگي رسانه اي البته با سنجه هاي اسلامي وديني است .در مورد آقاي رحيمي ما شنيده ايم وقتي استانداري كردستان راترك مي كرد هزاران نفر اشك ريزان ايشان را بدرقه كردند.خداوند به آنچه كه بر زبان هايمان جاري ميشود وآنچه در دلهاي ما مي گذرد آگاه است. (58525)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۷:۳۹:۳۵
نون به نرخ روز خوردن اصطلاحي است كه بارها آنرا شنيده ايم و از كنار آن عبور كرده‌ايم. (58536)
 
مسيحا
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۷:۵۰:۰۵
يا رب اين نو دولتان را بر خر خودشان نشان
كاين قلب و دغل در كار داور مي كنند ! (58540)
 
بشارت از کردستان
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۸:۰۲:۱۷
یقینا تمام کردستانی ها در این نکته اشتراک نظر دارند که پیشرفت جهشی کردستان مدیون مدیریت محمد رضا رحیمی و خدمات صادقانه اوست. ایشان تمامی مدارج ترقی در وزارت کشور به عنوان بخشدار فرماندار و استاندار را طی کرده و از نمایندگان موفق و فعال در سه دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه های انتخابیه قروه و سنندج بوده است.
حضور او در دیوان محاسبات منشا تحول در مدیریت این نهاد مهم بوده و همگان به شجاعت و صداقت او اقرار دارند.
این سوابق درخشان جای هیچگونه شکی در انتخاب رحیمی به عنوان وزیر کشور از سوی رئیس جمهور باقی نیمگذارد.
قطعا انتخاب او به عنوان وزیر کشور منشا تحول در مهمترین وزارتخانه (کشور ) خواهد شد انشاا... (58545)
 
همولايتي
۱۳۸۷-۰۲-۰۳ ۱۰:۳۴:۴۱
اين هموطنان كردستاني ما نمي دونم چرا نگاهشان قومي و قبيله اي هست؟
آقا ما هرچي ضربه خورديم از اين نگاهه!
البته تقصيري ندارند
توي اين مملكت هر كسي كاره اي ميشه اول به فكر بچه محلي هاست و هم شهري هاست.
اگر قبول نداريد برويد ببينيد از گرمسار چند نفر اومده توي سيستم (58723)
 
یک شهروند
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۸:۱۴:۵۴
با توجه به سوابق اجرائی نامبرده بهترین گزینه می باشد . تلاش ، زحمت، کمک به مردم اسیب پذیر جامعه را باید از زبان شهروندان کردستان پرسید که همیشه در مشکلات به ایشان پناه می آورند. (58550)
 
جعفر دولتیاری
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۱۹:۱۰:۴۵
آقای رحیمی در زمان استانداری کردستان بیشترین تخلف انتخاباتی را در بین استانداران در سال 76 در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری داشتند و آن هم به این دلیل بود که قرار شده بود که ایشان وزیر جهاد در کابینه آقای ناطق نوری باشند که آن کابینه هیچ وقت تشکیل نشد . ایشان در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی یه فرهنگ تملق گویی از دولت را در کردستان رواج داده بودند .اگر این روحیه هنوز در این آقا پا بر جا باشد باید برای آقای احمدی نژاد تاسف خورد از این انتخاب. (58563)
 
سعيد
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۲۰:۱۰:۲۲
اين گفته آقاي جعفر دولتياري كه معتقد است آقای رحیمی در زمان استانداری کردستان بیشترین تخلف انتخاباتی را در بین استانداران در سال 76 در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری داشتند دقيقا ادعاي مشاركتيهاست. الان هم مردم كردستان خود را مديون خدمت گزاريهاي آقاي رحيمي ميدانند.
سعيد از كردستان (58575)
 
مهدی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۲۱:۲۴:۴۹
رحیمی ستاندار کردستان در دوم خردادد 76نتیجه انتخابات مشارکت 105درصدی مردم کردستان وپیشی گرفتن ناطق از خاتمی و بر عکس تمام مناطق ایران در کردستان ایشان توان ان را دارند که کاندیدهای جبهه متحد را یاری رسانده از صندوفها استخراج کند دلیل انتخاب فقط همین است (58590)
 
قبادی
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۲۲:۰۹:۳۸
1) نوع طرح موضوع غیر منصفانه است
2) دکتر رحیمی شخصیتی آزاده است
3) سوابق خدمت و مدیریت ایشان قابل توجه و ارزشمند است
4) الف مضمون ..نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار را رعایت کند (58597)
 
مجید
۱۳۸۷-۰۲-۰۲ ۲۳:۰۰:۳۱
به این جور آدمها در دهات ما می گویند : نان به نرخ روز خور !
و اتفاقا هر چه ضربه هست از این افراد می خوریم ؟ (58601)
 
آخربین
۱۳۸۷-۰۲-۰۳ ۰۷:۴۷:۲۲
بنده هم با دوستی که معتقد بود ایشان برای وزارت کشور مناسب هستند موافقم . بگذارید رییس جمهور هر کسی را که خواسته بگذارد سر کار تا دیگر نگوید مافیا در دولت من نفوذ کرده . گرچه چند نقطه سالمی را که هنوز کارمی کنند را نیز خراب خواهد کرد ولی بالاخره این آشی است که باید کشور و همه مان بخوریم . این نگرش که فکر می کند تنها با کسانی باید کار کرد که هیچ چیز از خود نداشته باشند باید از این مملکت رخت بربندد تا کشور درست شود و افراد کاردان و قوی ولو اینکه با مدیر بالایی در بعضی موارد همسو نباشند به روی کار بیایند. (58631)
 
۱۳۸۷-۰۲-۰۳ ۱۳:۴۸:۵۲
-من اطمينان دارم كه آنچه موجب گشته آقاي دكتر رحيمي به سمت استانداري برسند ،‌سوابق و عملكرد ايشان و آشنايي ريس دولت وقت با ويژگيهاي برجسته مديريتي و خدمتي ايشان بوده است - { سه دوره نمايندگي مجلس شوراي اسلامي - عضويت در هيأت رئيسه (منتخب منتخبان ملت ) نه ارائه گزارش از تحولات و پيشرفتهاي جهشي در استان كردستان كه تقريبا مورد تصديق همگان ميباشد .
2- همچنين بنده مطمئن هستم و مخاطبين شما نيز ، كه نقل قول از عرب بصرايي سوري علت موجده و مبقيه سمت حال حاضر ايشان در ديوان محاسبات نمي باشد ، ايشان با راي نمايندگان ملت ( منتخب منتخبان ملت ) برسركارند .
3- ايضاً ميتوان خيلي ساده مقايسه اي ميان سوابق و عملكرد وزراي محترم دولتهاي گذشته و آقاي رحيمي انجام داد و سپس به قضاوت در مورد تصميم رئيس جمهور محترم نشست.
4- با فرض اينكه سايت محترم و وزين الف مخاطب خاص دارد اين نوع شگرد هاي رسانه اي و اگر انديسمان كردن وقايع ، خيلي وافي به مقصود نميباشد . سربلند باشيد . (58815)
 
محمد
۱۳۸۷-۰۲-۰۳ ۱۴:۴۱:۲۸
كساني كه فقط مدح دولت را ميگويند پاداش نيز دريافت ميكنند. در سال 1384 آقاي رحيمي به سمت رياست دانشكده حقوق تهران مركز دانشگاه ازاد اسلامي منصوب شدند ايشان در بدو ورود ادعا كردند كه با رايزني خود مبلغ 10 ميليارد تومان جهت توسعه دانشكده حقوق اختصاص يافته و بنا دارند كه نسبت به توسعه دانشگاه در بخشهاي مختلف خصوصا فرهنگي و ورزشي اقدام كنند و ... بدون حرافي عرض كنم كه ايشان در طول مدت حضور خود توانستند 10 عدد از دستشویی موجود در دانشكده را ترميم كنند كه نشان از مديريت قوي ايشان دارد .
مستندات از جمله نوار سخنراني ايشان و اقدامات انجام شده در دانشكده موجود است (58836)
 
حامد
۱۳۸۷-۰۲-۰۴ ۰۰:۳۰:۰۷
به به به به خیلی ممنون
از اونجایی که مملکت ما همه مسئولانش در حد معصومیت هستند لذا تعجب نکنید هردو رییس جمهور شایسته تجلیل و مح هستند (59002)
 
marmooz48
۱۳۸۷-۰۲-۰۴ ۱۰:۳۸:۰۹
با سلام
ميخواستم به رئيس جمهور محترم عرض كنم كه اين معني عدالت در دولت شماست با اين انتخاب نشان داديد كه خودتان نيز به عدل درجايگاه رياست جمهوري قرار نگرفته ايد (59100)
 
مهرداد
۱۳۸۷-۰۲-۰۴ ۱۴:۱۲:۳۶
با سلام و تهنیت خدمت تمام کامنت گذارهای محترم . تبریک میگوییم به رییس جمهور فهیم کشورمان برای این انتخاب . دکتر رحیمی فردی مخلص و همواره خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود . (59173)
 
محمود
۱۳۸۷-۰۲-۰۴ ۱۸:۰۱:۱۴
من در شيوه كامنت هاي اين بخش شك كرده ام.! برخلاف معمول يك دفعه - گويا سفارشي- تعداد حاميان شخص مورد نظر بطور بي سابقه اي زياد شده اند! اما با مراجعه به آراي هر كامنت نشاني از خيل اين افراد نيست!
به نظرم تعداد زياد كامنت از يك آي . پي را كنترل كنيد تا بي جهت فضا سازي نشود.
البته معني نظر من دشمني با فرد خاصي نيست ممكن است صلاحيت هم داشته باشد اما اوضاع غيرعادي است! لطفا در باره اين نظر من هم (اگر متشر شد) دوستان پيشداوري نكنند (59215)
 
بهمن
۱۳۸۷-۰۲-۰۵ ۱۲:۳۶:۲۶
اجازه بدهید منصفانه قضاوت کنیم آیا تا پیش از ریاست رحیمی بز دیوان محاسبات این نهاد در معادلات اساسی مورد توجه بود؟ در واقع رحیمی به دیوان شان داد و بسیاری متوجه شدند که نهاد حسابگری هم وجود دارد . این موضوع را آنها که نگران این قضایا هستند بهتر متوجه می شود.
در قضیه بیمه هم ایشان نظر کارشناسی داده اند و عمل کننده رییس جمهور بودند کما اینکه آقای دکتر دانش جعفری هم در مراسم تودیع خود با قبول تخلف در بیمه از شیوه برخود با آن گلایه کردند که صحت عملکرد آقای رحیمی را می رساند. (59326)
 
علی
۱۳۸۷-۰۲-۰۵ ۱۳:۵۳:۳۷
در برداشت اول شما ایشان از خدمات دولت جمهوری اسلامی در کردستان تجلیل کرده اند کجای این کار ایراد دارد؟ایا شرح خدمات دولت که شیوه معمول دولتمردان است گناه کبیره است؟ چرا با این استدلال های ساده سعی در کشف نتایج واهی می کنید. اجازه ندهید سکان وزارت کلیدی کشور با این القائات بی دلیل آسیب ببیند. (59338)
 
عادل
۱۳۸۷-۰۲-۰۷ ۱۱:۰۴:۵۴
آقاي تمدن كه قرار است معاون رئيس جمهور شود در مصاحبه اي با كلي تعريف و تمجيد از دولت گفته كه دانش جعفري از بايد از مردم براي وضعيت اقتصادي فعلي معذرت بخواهد. گويا او هنوز معاون نشده راه عزيز شدن در دولت را به خوبي از رحيمي ياد گرفته است. (59503)
 
حسين ديباج تبار
۱۳۸۷-۰۲-۰۷ ۱۱:۱۳:۱۶
بگذاريد مسئولين كار كنند (59504)
 
صادق
۱۳۸۷-۰۲-۰۷ ۱۲:۵۷:۴۷
يك ضرب المثل نا معروف : هر كه مجيز گوييش بيشتر جايزه اش ازهمه بزرگتر . (59536)
 
كمال
۱۳۸۷-۰۲-۱۷ ۱۲:۲۵:۰۸
دوست عزيزم \"دانش از تهران\" گمونم جناب رحيمي هم به اين خوبي از سوابق خودش خبر نداشته باشه، اما يك نكته رو فراموش نكن كه تملق گوئي حضرتشون در زمان انتصاب به همه مناصبي كه گفتي قطعاً نقشي تعيين كننده داشته (61403)
 
نسرین
۱۳۸۷-۰۲-۲۴ ۱۵:۰۴:۰۲
اقای رحیمی بسیر شجاع و مهربان وکارازموده ومدبر میباشد (62975)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.