Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات

 کد مطلب: 5124, P.View: 26732
دریافتی 10 میلیونی در وزارت نفت چاپ ارسال به رفقا


(34 توصیه)

            بخش خبری الف   
۲۴ بهمن ۱۳۸۵

یک فهرست معتبر درباره بالاترین دریافتی مقامات وزارت نفت و شرکت های تابعه در سال پایانی دولت اصلاحات نشان می دهد مدیران عامل شرکتهای تابعه وزارت نفت ماهانه بین 7/3 تا 10 میلیون تومان دریافتی داشته اند.
 
به گزارش "الف"، این سند نشان می دهد، در سال پایانی دولت سابق، بیشترین دریافتی ماهانه در وزارت نفت و شرکت های تابعه، متعلق به محمد آقايي، مدیر عامل شرکت ملي پالايش و پخش فراورده های نفتی با رقم  10200000 تومان (معادل ده میلیون و دویست هزار تومان معادل یکصد و دو میلیون ریال در ماه) بوده است كه این رقم بیشتر به شکل پاداش و پرداختي های غیر از حقوق پرداخت مي شده است.

Image

با روی کار آمدن دولت دکتر احمدی نژاد، رییس جمهور کتباً و شفاهاً از وزرا و مدیران ارشد دولت خواستند از پرداخت پاداش های هنگفت پایان سال به مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکت های دولتی جلوگیری شود که این دستور با وجود پافشاري اغلب وزرا بر اجرایش، سال گذشته با مقاومت شدید مدیران عامل و اعضای هیات مدیره برخی شرکت های وابسته به دولت روبرو شد.
 
در هفته دوم بهمن ماه امسال نیز هیات وزیران طی مصوبه ای رسماً عیدی کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دولت اعم از مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکت های دولتی را 175 هزار تومان اعلام و پرداخت هرگونه وجهی تحت عنوان پاداش آخر سال و امثال آن را ممنوع کرده است.
 
ناظران آگاه در زمینه مسایل مالی شرکت های دولتی معتقدند با وجود  اینکه تعیین و دریافت پاداش های بسیار بالا در برخی شرکت های دولتی بصورت یک فرهنگ رایج درآمده است، احتمال اجرای مصوبه هیات دولت در این شرکتها بعید به نظر می رسد و از هم اکنون برخی مدیران و اعضاء هیات مدیره شرکتهای دولتی به دنبال بهانه هایی برای مستثنی شدن از مصوبه  دولت درباره محدودیت عیدی و پاداش آخر سال هستند.

 

اظهار نظر
مشارکت در بحث
14289 | ايراني  - حقوق و مزايا در شركت []   |2007-02-13 15:14:26|IRAN
جهت مزيد اسحضار در دولت عدالت محور نيز حقوق و مزاياي مديران ارشد گروه [] كه شان سازمانيشان بسيار پايين تر از مدير عامل شركت نفتي پخش وپالايش مي باشند در سال 84 از 10000000 تومان ( ده ميليون تومان ) تا 20000000 تومان ( بيست ميليون تومان) متغير بوده است(حقوق و مزايا و پاداش) .%
14387 | كارمند  - حقوق و مزايا   |2007-02-14 10:31:38|IRAN
با سلام
دوست ايراني عزيز فقط مديران ارشد گروه ‌‍‍ ‌000 نيستند كه آنچناني دريافت ميكنند شما ميتوانيد رقم هائي به مراتب بالاتر را در شركت ايران خودرو مشاهده كنيد كه يك سرپرست فني با سابقه كار زير 10 سال در شب عيد دريافتي به مراتب بالا تر از يك مدير ارشد شركت نفت دارد 0 آنها كه از پيش فروش كالاهايي با هزاران مشكل و طولاني مدت به مردم اينگونه كسب درآمد ميكنند بيشتر بايستي زير ذره بين باشند اما معلوم نيست كه اين پتك چرا بايستي مرتبا بر سر كاركنان شركت نفت فرود آيد و اين عزيزان اينگونه مورد توهين و بي حرمتي قرار گيرند 0 من كه يك كارمند وزارتخانه ديگري هستم از اين همه بي حرمتي خسته شدم خدا به داد آنها برسدكه بعلت بي درايتي و بي كفايتي مسئولين اجرائي اينگونه مورد حتاكي قرار گرفته اند0
36730 | محمود  - کارمند   |2007-08-26 02:09:52|IRAN
با توجه به ارزش وسطح بالای تولیدات وزارت نفت وشرکتهای تابعه و نقش بارز مدیران

وکارکنان درافزایش و بهبودکیفیت وکمیت تولیدات وباتوجه به نقش فراگیر وگسترده این تولیدات در جامعه :
حقوق ومزایای مدیران وکارکنان در مقایسه با خیلی از مشاغل که نه تنها مولد نیستند بلکه سد تولید وارتقاء صنایع جامعه میباشندکمتر است.
14290 | الف خوان   |2007-02-13 15:15:34|IRAN
سلام
احتمالاً رقم مذکور شامل وام پس انداز+حقوق+اضافه کاری بوده است وگرنه ماکزیمم دریافتی در تهران 2 میلیون 400 هزار تومان است که تعداد مشمولان آن خیلی محدود هستند.بهتر است برگه حقوق مذکور را منتشر کنید.
14292 | ايراني  - حقوق و مزايا   |2007-02-13 15:51:02|IRAN
مبالغ فوق شامل : 1-حقوق 2-جذب 3-سرپرستي 4-اضافه كار 5-سختي كار 6-حق مسكن 7-حق اولاد 8-ماموريت 9-اياب و ذهاب 10-كمكهاي غير نقدي و 11-پاداش مي باشد
14303 | والی   |2007-02-13 16:00:15|IRAN
خسته نباشید
14293 | ناشناس   |2007-02-13 15:50:57|IRAN
نمی دانم " الفی ها"چرا به نفت گیر دادند! وجداناً دریافتی نمایندگان مجلس چقدر است؟! می دانید 15 هزار امتیاز برای یک نماینده در لایحه مدیریت خدمات کشوری یعنی چه؟! آقای محصولی مشاور آقای دکتر خودش به قوه قضاییه اعلام کرده موجودی اش 20 میلیارد تومان است! این برادر قرار بود وزیر نفت هم بشود! لطفاً در مورد این آقایون هم بنویسید.
14304 | والی   |2007-02-13 16:01:20|IRAN
آدم یاد کارتون الفی میفته
14366 | محمد   |2007-02-14 10:14:59|IRAN
15000امتياز يعني 750 هزار تومان ، الفي ها به خيلي از شركتهاي ديگر هم پرداخته اند ، مديران ايران خودرو ،سايپا،ايساكو و... كه ظاهرا غير دولتي هستند ولي مديرانشان را دولت منصوب ميكند ، مديزان سازمان گسترش وبعضي شركتهاي تابعه كه بازهم مديرانشان را دولت نصب ميكند ، خوبست به آنها هم پرداخته شود كه مبالع پاداش سالانه آنها وآكوردهايشان چقدر است ، در هر صورت حرامشان باد ، آقاي احمدي نژاد هم بهتر است بجاي شعار ودستور ، اينهايي كه اينگونه بيت المال را مصادره ميكنند باطل كند ، البته اينگونه مديران هم دندان آقاي رئيس جمهور را شمرده اند وشجاعانه به عمل خلاف خود ادمه ميدهند
14399 | ناشناس   |2007-02-14 10:40:43|IRAN
بفرض كه نمايندگان مجلس هم اينطور باشند كه شما گفته ايد ، آيا بايد براي حفظ ناحقي اينگونه شانتاژ كرد
32147 | ناشناس  - re:   |2007-07-05 10:52:27|IRAN
عزیزانی که مثل من کارمند هستند از شما میپرسم چند ساعت در روز ،هفته،ماه وسال موظفی دارید؟ محل کارتان کجاست ؟ مرکز شهر باکلیه امکانات؟ حوالی شهر با امکانات قابل قبول ؟ در روستا با دسترسی نسبی ؟ یا در بیابان وبدون امکانات ؟ آیا شما حقوقتان را در مقابل خونتان میگیرید ؟ آیا کار شما روزانه شما را به دیدار مرگ یا به یاد آن میاندازد؟ آیا ایام تعطیل مثل عاشورا ،تاسوعا ،14 خرداد ،........ را تعطیل هستید یا خیر؟ امکانات اورزانسی دارید؟ حال من چقدر حقوق بگیرم منصفانه است؟ پاداش بگیرم خوب است ؟ اگر میتوانید با من هم عقیده باشید خواهش میکنم که حقوقهای میلیونی و دریافتیهای غیر عادلانه را به ما منتسب نکنید.
14302 | مهاجر  - اسناد   |2007-02-13 15:59:07|IRAN
از شما نگارنده عزيز تقاضا مي شود جهت روشن شدن افكار عمومي برخي از اين اسناد در اختيار را در اين سايت به نمايش گذشته تا شايد مسوولين به اين مسئله رسيدگي عاجل نموده و بيش از اين سرمايه هاي ملي در جيب افراد خاص نرود
با تشكر
14305 | عزتی   |2007-02-13 16:03:44|IRAN
ظاهرا این مورد در یکی از شاخه های بسیار پایین چارت مجموعه نفت اتفاق افتاده است. با این حساب خیلی امیدوار کننده است
14306 | علی  - +مزایای عضویت در هیات مدیره   |2007-02-13 16:40:47|IRAN
از سایت محترم الف تشکر میشود . هر چند این مسئله را نمی توان به کل سیستم نفت تعمیم داد اما نکته اساسی تر که سایت محترم باید به آن بپردازند عضویت همزمان مدیران شرکت نفت و سازمان گسترش و نوسازی به طور همزمان در چند شرکت هست که متاسفانه فقط به صورت صوری و جهت دریافت مزایا است ایکاش در سازمان گسترش و نوسازی صنایع و شرکت نفت موضوع عضویت همزمان مسئولان و مدیران در چند شرکت به طور قاطع رسیدگی می شد و میدان برای نیروهای جوان و متخصص باز میشد .
به طور مثال [] آن سازمان خاص چرا علاوه بر [] عضویت چند شرکت را یدک میکشد و به کارهای اجرایی و نظارتی خود در این شرکتها نمی رسد
14308 | ممد   |2007-02-13 16:35:49|IRAN
ول کنین یقه نفتو دیگه. رئیس جمهور همه مافیا رو آویزان کرد تموم شد رفت مگه شما خبر ندارین
14326 | ناشناس   |2007-02-13 18:08:16|IRAN
منظور شوخيت اينه كه برعكسش اتفاق افتاده ديگه! درسته؟
14320 | عبدالله   |2007-02-13 17:46:39|IRAN
سلام
اولا لطفا دست از عوام گرايي برداريد. وزارت نفت و شركت هاي اصلي زير مجموعه آن از چنان اهميتي براي كشور برخوردارند كه پرداختي هاي حتا تا بيست ميليون تومان هم براي مديران عامل آن جهت حفظ سلامت سيستم و مديريت ارشد ناچيز است. اگر رقم قرارداد هاي نفتي را در نظر بگيريد و مقايسه كنيد در يافتي مديران همطراز در شركت هاي بين المللي را به نتايج خوبي خواهيد رسيد.
ثانيا چرا فقط گير داده ايد به نفت، ساير وزارتخانه ها و سازمان ها را چرا بررسي نمي كنيد. اعضا هيئت علمي دانشگاهها، بانكها و صدا و سيما. متوسط در يافتي كاركنان شركت نفت هم اكنون از بسياري ادارات ديگر پائين تر است.
ثالثا، از قديم گفته اند يك سوزن به خود يك جوالدوز به ديگران، حالا كه بحث مقايسه است چرا در مورد حقوق و مزايا و دريافتي هاي نمايندگان مجلس چيزي نمي گوئيد. چرا نمي گوئيد كه هر يك از نمايندگان مجلس پس از پايان دوره نمايندگي حداقل بايد در سطح مشاورت وزير مورد استفاده قرار گيرد و اين قانون مصوب خود مجلس است.
رابعا، آن شركت نفتي كه در اذهان باقي مانده است مربوط به گذشته هاست و هم اكنون همانطور كه گفتم مدتهاست كه نه تنها خبري نيست بلكه بسياري از مزاياي قانوني كه در ساير ادارات دولتي به كاركنان تعلق مي گيرد نيز حذف شده است.

خامسا، لطفا دست از مقايسه معلمين با كاركنان شركت نفت برداريد، زيرا نوع كار اين دو و وقتي كه گذاشته مي شود بسيار با هم تفاوت دارد، معلمين علاوه بر تعطيلات 15 روز عيد، و سه ما تابستان در بقيه ايام سال بصورت نيمه وقت كار ميكنند. البته اين بدان معنا نيست كه كار انها ارزش ندارد. بلكه يكي از با ارزشترين كارهاست و لي بايد دقت نمود كه اگر دريافتي انها كم است آن را از طريق منطقي و نه با هوچيگري و فرافكني ترميم نمود. هر چند كه با اين گونه مقايسه ها موافق نيستم و لي اگر بنابر مقايسه است چرا مقايسه با شركت نفت؟ چرا با اينهمه سازمان و نهاد و وزارتخانه هاي ديگر مقايسه نمي كنيد. نفت كه دارد جور بقيه را مي كشد و متوسط در يافتي شان را هم كه حسابي پائين آورده اد و حرفي هم نزده اند.
14330 | حميد  - رو   |2007-02-13 21:37:18|IRAN
بابا روتو برم!
كجا انجوري ميگيرن بگيد ما هم بريم
14369 | محمد   |2007-02-14 10:13:42|IRAN
عبدالله بهتر است اسم ديگري انتخاب كني چون اين حرفها مال عبد الله نيست ، اين حرفها مال عبد الپول يا عبدالرئيس يا عبدالنفت ويا ...است . نفت هم مال ملت است نه مال مديران نفت ، اگر از اين حرفها ناراحتند خوب كنار بكشند وچاه نفت ارثيه پدريشان را بردارند وبروند انگليس در كنار خانواده محترمشان با نفت خانوادگي زندگي كنند .
19120 | نا شناس  - انصافت كو " محمد   |2007-03-17 16:48:07|IRAN
تو هم اگر روزي 10 ساعت با مواد سمي هيد روكربوني سر و كار داشتي اين جنين صحبت نمي كردي
15500 | ناشناس   |2007-02-21 15:50:20|IRAN
]چرا نمي شود معلمين را با شركت نفت مقايسه كرد.مگر همه كاركنان شركت نفت كار با اعمال شاقه انجام مي دهند.مگر آبدارچي وزارت نفت و يا منشي و يا كار كنان خدماتي چه كاري انجام مي‌دهند كه اينگونه كاركنان در دستگاه‌هاي ديگر انجام نمي‌دهند. مگر اعضاي هيات علمي كه بسياري از آنان مدارك تحصلي شان از مدارك معلمين هم كمتر است چقدر وقت براي كلاس انجام مدهند كه بايد چند برابر معللم همتراز خود مي گيرند.
14323 | mehranmagd110@yahoo.com   |2007-02-13 17:49:06|IRAN
مدافعان لايحه بدانند برخلاف آنچه تبليغ مي شود كاركنان و بدنه صنعت نفت از لايحه صدمه خواهند خورد نه معاونين وزير كه حتي طبق لايحه جديد مدير سياسي محسوب شده و مانند نمايندگان عدالت طلب مجلس ! حقوق مادام العمر دريافت خواهند كرد! درآمداصلي نمايندگان مجلس و مديران سياسي از رانت مديريتي و اطلاعاتي است نه از طريق دستمزد كه نگران شوند! خودتان بگوييد يك نماينده مجلس مگر چقدر حقوق مي گيرد كه صد ها ميليون تومان خرج تبلليغات مي كند تازه خانه و امكانات آنچناني هم دارد ! لطفا مردم را گول نزنيد و آدرس غلط ندهيد
14393 | كارمند   |2007-02-14 10:42:22|IRAN
بسيار نكته ظريف و هوشمندانه ايست 0 شما اگر به پاسخ هاي آقاي بهرامي نماينده محترم مجلس در همين سايت الف توجه كنيد در مي يابيد كه تمام جوابها بي سروته و فاقد شفافيت است 0 اصلا كسي خبر نداردكه مفاد اين لايحه چيست و در اين لايحه چه كساني مستثني شده اند و چراهيچ صحبتي در خصوص مفاد آن نمي شود ؟ چرا مردم نبايد بدانند كه براي چه چيزي اين گونه به جان هم افتادند ؟ فقط تاكيد و اصرار بر آن . شده خوراك تبليغاتي براي يك عده 0 متاسفانه درد اصلي اينجاست كه اين مردم فهيم كه هزاربار از يك سوراخ گزيده شده اند فقط نقش يك 000 آزمايشگاهي براي كسب تجربه آقايان را بعهده دارند و لاغير 0 ولله به خدا اگر اين لايحه منافعي در بر داشت كه چيزي به من و شما نميرسيد غير از تبعات آن 0 در بهترين حالت چون منافع مالي خودشان را تهديد نمي كند و به نوعي مصونيت مالي نيز در اجراي آن برايشان در نظر گرفته شده است بعنوان يك دست آويز تبليغاتي مورد استفاده قرار ميگيرد 0 چقدر ما مردم ايران مسخ شده ايم كه تشخيص اين حداقل ها هم برايمان ناممكن شده است ! ابتدا تو شهر جارو جنجال به پا كردند كه دزد ميگيريم و دست مافيا را كوتاه ميكنيم 0 بعد كه ديدند چيزي از توش در نيامد براي خالي نموندن عريضه يقه كاركنان شركت نفت را گرفتند كه زورشان را به آنها نشان دهند ! آخه اينهم شد مديريت ؟! در كجا و كدام سازمان و وزارتخانه رانت وجود ندارد ؟ ؟ قطعا قضيه رانت خواري به كاركنان ساده مربوط نمي شود چون بزرگان دوست ندارند كه كسي پا در كفش آنان كنند و براي همين مصونيت آهنين دارند اما در اين اثنا هميشه اين كاركنان هستند كه مورد آسيب جدي قرار گرفته اند 0 و اين لايحه خدمات كشوري حقوق و مزايا هم يكي از همان تنبيه هائي است كه تقاصش را كاركنان عادي دولت و به تبع آن مردم پس ميدهند نه از ما بهترون !
در اين راستا مطمئنا شركت نفتي و غيره و ذالك هم همه به يك آتش ميسوزند 0
14335 | رضا  - مساله این نیست   |2007-02-13 21:34:37|IRAN
10 میلیون تومان می شود چیزی حدود 8000 یورو. مدیرعامل شرکت پخش و پالایش ایران در هر شرکت خارجی که کار کند چند برابر این حقوق می گیرد. کل حقوق های این طوری را که جمع بزنید درصد کوچکی از منابع این کشور که در اثر سیاست های غلط و عوامانه اقتصادی هدر می رود نمی شود. مساله این نیست که حقوق مدیرعامل پخش و پالایش این قدر است مساله این است که آیا رسیدن به این پست برای همه مردم باز است و ایا نظام سیاسی اجازه می دهد همه در رقابت برای دست یابی به آن شغل شرکت کنند و از بین آن ها به ترین ها انتخاب شوند؟
14355 | بخش تحلیلی الف   |2007-02-14 01:43:49|IRAN
با سلام وتشکر از اظهار نظر شما؛
در باره موضوع مهمی که اشاره فرموده اید، بخش تحلیلی الف به یکی از متخصصان اقتصاد ایران نگارش یک تحلیل را سفارش داده است.
14373 | محمد   |2007-02-17 20:29:16|IRAN
فرق مديرعامل پالايش وپخش خارجي با مدير سابق اين شركت درايران اينست كه خارجيه از يك بشكه نفت حداقل 95 در صد فراورده با ارزش افزوده توليد ميكند ولي آقاي {} چند سال خوابيد وحداقل 30 درصد نفت خام را به فراورده اي با ارزش افزوده بسيار پائين تر تبديل كرد و دهها ميليارد دلار به مملكت ضرر زد وبنزين ونفت گاز مورد نياز كشور را به خارج وابسته كرد وحقوق ومزاياي بالايش هم اجازه نداد بگويد كاري از دستش ساخته نيست ، لطفا مقايسه نكن وگرنه با آمار بشما ثابت خواهم كرد كه ...
14980 | mnn  - نمی دونم   |2007-02-19 07:21:08|IRAN
آخه کدوم مدیر... خارجی گیر میاد که برای شرکتش مدیر منتسب نفت ایرانی انتخاب کنه که سواد اول راهنمایی هم نداره... کدوم مدیر ..؟ کدوم مدیر؟
کدوم؟ مممممممم؟
15009 | لاجی  - این آدم ها در هیچ جای دنیا ر   |2007-02-19 07:57:17|IRAN
افرادی که ما به تعداد انگشت دست داریم که سرشان به تنشان بی ارزد اگر اینطور بود می رفتند آنجا اینها .. و سوادی ندارند
15501 | ناشناس   |2007-02-21 15:50:20|IRAN
آيا اين افرادي كه حقوق اينجوري مي‌گيرند شرايط احراز آن را دارند و يا به واسطه رابطه به اين پست ةا رسيده بودند و فقط به فكر درآمد خود بودند.
14338 | مرتضی  - طمع بعضی مدیران   |2007-02-13 21:34:26|IRAN
گرفتن چنین حقوقهایی برای مدیران عالی رتبه وزارت نفت زمانی درداورتر و حزن انگیزتر میشود که بعضی از این دوستان علیرغم دریافت چنین حقوقهایی باز هم ارضاء و اشبا نشده و رشوه های چندین میلیونی می گیرند ( مثل قضیه توتال )
14364 | ناشناس   |2007-02-14 10:15:38|IRAN
البته اقای آقایی از آدمهای لایق نفت و از مبارزان قبل از انقلاب هستند. کنایه هرگز به ایشان نمی چسبه
14507 | ناشناس2   |2007-02-15 11:14:54|IRAN
اين آدم لايق دهها ميليارد دلار نفت خام اين كشور را در دوره تصديش در شركت پالايش وپخش به فرآورده هايي تبديل كرد كه ارزش بخش زيادي از آن كمتر نفت خام بود و بقيه فراوره ها هم كه با استانداردهاي جهاني بسيار فاصله داشت (مثل گازوئيل باگوگرد وحشتناك ويا بنزين بااكتان نامطلوب ) واز همه بدتر وابسته كردن كشور به بنزين وگازوئيل وارداتي ( بدليل بي توجهي به اصلاح پالايشگاهها) بقول امام راحل هم حال افراد مهم است نه سوابق آنها ، بعضي ها مزد مادي سوابقشان رابيش از حق شرعي وخدا پسندانه گرفته اند ديگر اجر معنوي نبايد برايشان منظور داشت
14981 | mnn  - نمی دونم   |2007-02-19 07:21:07|IRAN
مدیران نفت ما هم مثل پزشکان ما می مونند... همه متعهد هستند اما هیچ کدوم متخصص نیستند... مریض میمیرد... پزشک متهم نمی شود... چون او برای حفظ جان انسانها تلاش میکند... اما مریض میمیرد... نفت میمیرد اما مدیر نمی میرد... چون او برای حفظ انسانها تلاش میکند...
به کجا چنین شتابان؟
14341 | نفتی   |2007-02-14 00:44:21|IRAN
سلام بر اصحاب الف
جهت مزید دوستان در حال حاضر مدیر عامل سابق پالایش و پخش وزارت بیژن زنگنه به همراه دکتر زارعی در روسیه بسر می برد انشاء الله برگردند خودشون پاسخ الف رو می دهند. ولی نکته ای که من خواستم عرض کنم این است که متاسفانه علیرغم همه جنجال ها بر ضد نفت برخی از پرسنل وزارت نفت تحت پوشش کمیته امداد امام هستند.اگر قبول ندارید خبرگزاری های فارس/ایرنا/مهر /ایسنا و ایلنا در اهواز نمایندگی دارند و بگویید از منطقه کوت عبدالله - منازل معروف به " کواتر" که مربوط به شرکت نفت زمان دارسی هستند براتون گزارش تهیه کنند. بازنشسته های نفت هم که از همه مظلوم ترند. مجبورند با حقوق های زیر خط فقر روزگار خود را بچرخانند. با این حال قبول دارم که در نفت تبعیض هست ولی این مسئله را باید برادر هامانه و مدیران عامل 4 شرکت اصلی نفت چاره اندیشی کنند نه با نظام هماهنگ که هنوز امتحان خود را پس نداده است.
14376 | محمدرضا   |2007-02-14 10:22:40|IRAN
افزايش بيش از 30 درصدي هزينه عمليات جاري شركتها ي دولتي ، بانكها وموسسات وابسته به دولت براي سال 1386 هم نشان از عزم دولت براي جلوگيري از حقوقهاي اينچنيني است !ضمن اينكه توجه شود كه بيش از 90 درصد آنها هم زيان ده هستند وبخشي را واقعا در شركتهاي زيان ده آورده ميشوند ولي خيلي ها راكه زيان ده هستند بصورت كاذب در زمره سودده ها ( مثل شركتهاي آب و فاضلاب استاني، بعضي شركتهاي گاز استاني ، بيشتر شركتهاي شهرك صنعتي ، بيشتر شركتهاي كشت وصنعت ، بيشتر شركتهاي مخابرات استانها و...وجود اين شركتها صرفا بدليل حقوق ومزاياي دريافتي مديرانشان است وهزينه هاي آنها به زندگي ملت شريف ونجيب ايران تحميل ميشود واقتصاد مملكت را فلج كرده حال اگر آقاي رئيس جمهور دنبال عدالت ميگردد ازاينجا شروع كند ، زيرا كه ادامه اين وضع آخرت ايشان را كه با شعار عدالت ورفع تبعيض ورانتخاري آمده با مشكل روبرو خواهد كرد .
14384 | ناشناس   |2007-02-14 10:30:24|IRAN
چه مظلوميتي من خودم بازنشسته نفت مي شناسم كه با مدرك كمتر از ديپلم همين امسال 30 ميليون پاداش آخر خدمت دريافت كرده است - در صورتي كه پدرم بازنشسته وزارتخانه ديگر با مدرك فوق ديپلم است در سال 78 فقط 700 هزار تومان پاداش گرفته - اين انصاف است ؟
14362 | یک دوست دلسوخته   |2007-02-14 10:16:06|IRAN
یک خواهشی دارم و اونهم این استکه قدری هم در مورد مبالغ پرداختی به فوتبالیستها مطلب بنویسد
من قبول دارم که مبالغ گزافی در وزارت نفت پرداخت میشود ولی کمی به قراردادهای فوتبالستها بخصوص تیمهای استقلال و پرسپولیس ( که از بیت المال بهره مندند)نگاهی بیندازید تازه اگه مقایسه کنید متوجه میشوید که ای بابا تو وزارت نفت پول زیادی هم نمیده
یک فوتبالست برای یک فصل= 15 ماه حدود 400 میلیون میگیره
مدیر عامل نفت=15 ماه حدود 150 میلیون
یک فوتبالیست به هیچگس پاسخگو نیست استرس کاری ندارد و......
اما .....
14367 | مهدي   |2007-02-14 10:14:03|IRAN
پرداختهاي بالاي به مديران در بخشي از سازمانها اتفاق افتاده و مي افتد.
دريافت حقوق ها و پاداشهاي آنچناني توسط عده اي ، متاسفانه چماقي شده است تا مديران مياني و پايه كه بار مسئوليت و حجم زيادي از كارها بر عهده ايشان است از دريافت حوق مناسب بي بهره باشند.
انصاف خوب چيزي است، اگر مديري تا دير وقت و در منزل و در طي شبانه روز در فكر انجام مسئوليتهاي خود و رساندن اين بار به مقصد است نبايد متفاوت باشد با كارشناس يا كارمندي كه با زدن كارت خروج از همه اين تفكرات خلاص مي شود؟
خوب است همه كاركنان از رفاه برخوردار باشند اما اگر نمي توانيم رفاه را براي همه تامين كنيم بايد از برخي مزاياي كاركناني كه بيشتر كار مي كنند ( اسمشان مدير است يا كارشناس يا كارمند فرقي نمي كند!) بزنيم؟
عدالت چيست؟ آيا يكسان كردن دستمزد مدير و كارشناس است؟ ...نه نمي خواهم بگويم مدير ، مسئوليت و مجموعه خود را محلي براي ثروت اندوزي بداند اما آنهايي كه معتقدند كه مدير بايد حقوق كمي بگيرد بگويند كه چقدر تفاوت قائل مي شوند؟ 10 درصد؟ 20 درصد؟ 50 درصد؟
اگر واقعا ما مدير مي خواهيم اجازه بدهيم كه مدير در فكر اين نباشد كه چگونه به خانواده اش براي يك مسافرت در سال" نه " بگويد.
68993 | هیچکس  - re:   |2008-06-25 10:35:27|IRAN
مگر مدیران ما مدیریت هم می کنند ؟
14370 | ناشناس   |2007-02-14 10:13:32|IRAN
این دریافت ها رسمی است تعداد بسیاری از مدیران زنگنه در کنار این دریا فت ها با تاسیس شرکتهای مختلف طرح ها را انجام میدادند اکثر مدیران نفت میلیاردر هستند و این حقوق ها چیزی نیست در مقابل شرکتهای خصوصیکه دارند و این همان مافیای نفتی مورد اشاره رئیس جمهور بود که از طریق مجلس مانع امدن افراد قوی برای بیرون ریختن این مدیران شدند و من وقتی شنیدم رفسنجانی مرتب از تغییر مدیران حرف میزند ولی ما میبینیم همه انها هستند مانند ترکان نعمت زاده و ... ناخود اگاه کلمه عوام فریبی را متوجه میشوی
14378 | سید فواد حسینی   |2007-02-14 07:42:16|IRAN
شما که اینقدر شفافید لطفا فقط حق الزحمه پرداختی به نمایندگان را جهت شرکت در جلسات بررسی بودجه سالانه نیز بنویسید
14383 | ناشناس   |2007-02-14 10:30:18|IRAN
بابا روتو برم!
كجا انجوري ميگيرن بگيد ما هم بريم
مسئوليت شركت پالايش و پخش مسئوليت بسيار سنگيني است. بار روحي و رواني بالايي دارد. كمتر كسي پيدا مي شود كه عرضه چنين كاري را داشته باشد. بسيار استرس زا است اما لذت هاي كارهاي سياسي را ندارد. من يك كارمند بازنشسته وزارت جهاد كشاورزي هستم و حقوق كمي مي گيرم . آقاي آقايي را هم نمي شناسم ولي اين مقدار كه هيچ اگر دو برابر هم بگيرند نوش جانشان. شما هم بخل سوسياليستي را كنار بگذاريد. اگر ديديد كسي دارد رشد ميكند از او درس بگيريد . مديران موفق ستادي و اجرايي را در بخشهاي مختلف اقتصادي الگو قرار دهيد و كار آفريني را تشويق كنيد. اگر تحمل ثروتمند شدن سايرين را نداريد اصل 44 و خصوصي سازي چشم انداز توسعه را فراموش كنيد. همين را كه داريم با هم قسمت مي كنيم . انشاالله كسي از گرسنگي نمي ميرد. به بچه هايمان هم مي گوييم در جستجوي شغل به ژاپن و دبي و كانادا بروند.
14389 | ناشناس   |2007-02-14 10:43:08|IRAN
پاداش ها بطرق مختلف توسط سازمان های دولتی پرداخت می شود و با بخشنامه نمی توان از آن جلوگیری کرد. مثلا به مدیران ستاد سازمان صنایع هوا فضا در دی ماه یک فیش حقوقی پرداخت شد و طبق شایعات قرار است مبلغ دیگری هم پرداخت شود. حالا رییس جمهور دستور دهد که نباید بیش از 175 هزار تومان پرداخت شود .
14413 | حقوق بگير   |2007-02-14 13:58:05|IRAN
با 175 هزار تومان پول توجيبي آقازاده هارا هم جواب نمي دهد
راستي خود دكتر چقدر عيدي مي گيرد
جون من !
14390 | ناشناس   |2007-02-14 10:42:56|IRAN
بابا مديران وزرات نفت كه همون قبلي ها هستند تازه زنگنه هم پاك ترين وزير شناخته شد دم خروس را باور كنيم يا قسم حضرت عباس رو.احمدي نژاد هم كه مي خواست محصولي بشه وزير نفت
14391 | ناشناس   |2007-02-14 10:45:25|IRAN
حقوق نمايندگان محترم مجلس چقدر ميباشد

در كشورهاي خارجي افراد فني مانند ايشان درسطح بسيار بالايي حقوق ميگيرند

در همين كشور خودمان در بخش خصوصي ايشان يا امثال ايشان كار كنند سه يا چهار برابر درآمد دارند

مردم را نسبت به نظام بد بين نكنيد
14450 | سالار  - نظر تنگی یا احقاق حقوق   |2007-02-14 15:07:16|IRAN
با نظرت موافقم. در کشورهای اسکاندیناویایی حقوق مدیران ارشد 3 تا 10 برابر افراد متوسط الحال جامعه است. فقط نکته ای که از آن غفلت میشود این است که آنها نظام اجتماعی و مالیاتی را به گونه ایی ایجاد کرده اند که در این کشور ها عملا پس انداز نقدی افراد تفاوت چشمگیری با یکدیگر ندارد و تنها راه ثروتمند بودن سرمایه گذاری است که این مورد نیز در نهایت به اشتغال و رشد اقتصادی می انجامد. پس با اجازه جمله آخر شما را اینگونه اصلاح میکنم. مردم را نسبت به نظام الکی بدبین نکنید.
از سر بیدردی این جمله را نمیگویم ولی به جای آنکه حق دیگران را از آنها دریغ کنیم سعی کنیم حق خود را از صاحبکاران دولتی یا خصوصی تقاضا نماییم. کاهش حقوق دیگران الزاما به افزایش حقوق ما منجر نمی شود.
14392 | ناشناس   |2007-02-14 10:42:33|IRAN
اين كه بعضي از آقايون مديران شركت نفت . خود را با مديران كشورهاي خارجي مقايسه ميكنند چرا به خارج نمي روند؟ خود بهتر مي دانند با اين تخصص و اطلاعاتي كه دارند اگر به خارج بروند به چوپاني هم قبول نمي كنند همه ما خوب مي دانيم اين همه ضعف و عقب ماندگي اقتصادي كشور به ضعف و رانت خواري مديران بالا در گذشته و حال بر مي گردد مخصوصا صنعت نفت... كه مي توانست پشتوانه اي قوي براي اقتصاد كشور باشد كه متاسفانه نيست...
مديران و مسئولين به خوبي آگاه هستند معيار انتخاب مدير در كشور ما چيزهايي به غير از مديريت و اطلاعات مي باشد و همين امر موجب شده با روي كار آوردن مديران نا لايق ضربه مهلكي بر بدنه اقتصاد وارد شده و تاوان آنرا مردم بصورت تورم بيكاري و كاهش قدرت خريد .... ميدهند.
15170 | رضا  - متاسفم   |2007-02-19 17:21:53|IRAN
متاسفم برای ادبیاتی که این ناشناس بکار برده است.ما عادت کرده ایم که در مورد چیزی که اطلاع دقیقی نداریم اظهار نظر کنیم و این کار بصورت ایپیدمی در آمده است به این ناشناس محترم چند نکته را یاد آوری می کنم:
1- بحران مدیریت فقط مختص شرکت نفت نیست.
2- بدون هیچ تعصبی می گویم یک مدیر نفتی معمولا حداقل20-30 سال در کار عملیاتی سابقه دارد و مدیر شدن در صنعت نفت مثل خیلی جاها کشکی نیست(واقعا باید در این صنعت باشی تا خوب بفهمی!)
3- هر سیستمی برای خود ضعف و قوت هایی دارد که طبیعی است.
4- لطفا مشاغل را فقط بلحاظ پولی با هم مقایسه نکنید. اینکار اصلا درست نیست.
5- وقتی چیزی یا کاری را قضاوت می کنید خدا را هم در نظر داشته باشید.
14406 | احمد  - نون ملت تامین کن   |2007-02-14 10:44:54|IRAN
یه عرض کوچک خدمت شما دارم. شما که این قدر دم از عدالت و برابری می زنید لطف کنید بگویید چه کسانی زمین های اطراف عسلویه را خریدند و با چند ده برابر قیمت به شرکت نفت فروختند؟مدیران نفت یا نمایندگان دلسوز این مردم بیچاره که حق و الانصاف اگر نفت و این نفتی ها نبودند نمی دانم وضعیت ماها چه می شد.چرا هر نماینده محترم بعد از پایان چهار سال وضعیت زندگیش از نظر مالی دگرگون می شود؟ معلومه دیگه. به خاطر رانت خواری و داشتن اطلاعاتی که بقیه ندارند.یک نمونه اش همون مثالی بود که ذکر شد.
14410 | علي+  - اثبات موضوع اجراي لايحه خدم   |2007-02-14 13:51:52|IRAN
در ارتباط با موضوع اجراي لايحه خدمات كشوري ما گفتيم كه كاركنان وزارت نفت نگران نباشند چون هدف كاهش حقوق مديران سطوح بالايي مانند موضوع مطرح شده است.
14411 | ناشناس   |2007-02-14 13:52:01|IRAN
ایا اطلاع دارید اکثر مدیران وزارت نفت اقامت در کشورهای دیگر را هم دارند اللخصوص انگلیس
14439 | محمد300   |2007-02-14 14:14:23|IRAN
سلام
معنی نظام هماهنگ همین است
تا کورشود هرآنکه نتواند دید
14442 | ناشناس   |2007-02-14 14:25:29|IRAN
مي توان در زمينه به دريافتي هاي هيئت مديره و مديران سازمان تامين اجتماعي نيز نگاهي انداخت که تحت عناوين پاداش بودجه و... از حق بيمه شده و بازنشستگان چه سوء استفاده ها مي کنند.
14460 | ناشناس   |2007-02-14 16:51:29|IRAN
اميدوارم هموطنان خوبم در موقع ابراز عقيده از بكار بردن جمله هاي توهين آميز دوري نمايند

و از اين سايت جاي قدرداني دارد كه بعد از اعلام خبر لااقل فضاي را براي تعامل وارايه نظر پيشبيني نموده اما در بعضي سايتها تخريب انجام ميشود بدون ارايه نظر
14461 | ناشناس   |2007-02-14 16:51:14|IRAN
اين هموطن محترم كه ميگويند مديران فني اگر در خارج بودند.........اينطور نيست چون مديران نفت اكثرا 33 سال يا بيشتر در نفت سابقه دارند و پروژه اجرا ميكنند مثل ساير جاها نيست كه تخصص نياز نداشته باشند
14464 | جمشید  - تخصص گرایی و ارزش گذاری مدی   |2007-02-14 17:39:25|IRAN
به نظر بنده چنانچه مدیری و اقعا صلاحیت مدیریت داشته باشد هیچ اشکالی به پرداخت حقوق های بالا به آنها نیست چونکه این سیستم در تمام شرکتهای اروپایی حاکم است و مدیران مبتکر و متخصص با مزایای خوب جذب و نگهداری می شوند به خاطر اینکه هر تصمیم آنها در روز می تواند چندین میلیون ضرر و یا منفعت به سیستم وارد کند . مسئله این است که مدیر یا وزیری اصلا صلاحیت اداره وزارتخانه و یا حوزه مدیریت خود را نداشته باشد و 3- 4 سال نیز بر آن مسند تکیه بزند و تصمیمات نسنجیده او و یا عدم تصمیم گیری در مقاطع خاص ضررهای میلیلردی به سیستم وزارت نفت و ... بزند هر جند ایشان به فرض حقوق کمی نیز دریافت کند
14753 | کارمند شرکت مهندسی و توسعه گاز   |2007-02-17 13:56:17|IRAN
بله در صورتیکه مدیران واقعا صلاحیت و تخصص لازم را داشته باشند که متاسفانه به جز تعداد اندکی از انان بقیه فاقد صلاحیت می باشند و اکثرا به خاطر داشتن یک حامی گردن کلفت در سیستم مملکت یا داشتن سابقه حضور در جنگ و ..... مدیر شده اند . خودشان حقوق بالا می گیرند و لی از حقوق پرسنل خود می کاهند در حالیکه یکی از دستورات اسلام اینست که هر چه را که برای خود می پسندی برا ی دیگران هم بپسند و هرچه را......
14466 | بهرام جاهدي كارمند شركت پالايش  - حقوق كارمندان فوق ديپلم با 5   |2007-02-14 20:52:46|IRAN
سلام
شما الفيهاي عزيز كه همواره روي حقوق شركت نفت تحقيق ميكنيد چرا اصلا در مورد حقوق و مزاياي يك كارمند فوق ديپلم با سابقه كار پنج سال كه كلا دويست هزار تومان ميباشد بحثي به ميان نمياوريد؟
شما كه همواره حقوقهاي بالاي وزارت نفت را با حقوقهاي پايين بعضي وزارتخانه ها مقايسه ميكنيدچرا از خودتان نميپرسيد در كدام وزارتخانه حقوق يك كارمند با شرايط كاري ما 200000 تومان ميباشد؟
14467 | عبدالله  - اصلاح و توضيح   |2007-02-14 20:52:49|IRAN
چند نكته در مورد نوشته قبلي بنظرم رسيد بشرح زير:

1. منظور من از اينكه حقوق تا بيست ميليون تومان به مديريت ارشد اين نيست كه اين حقوق شايسته پرداخت به شخص است بلكه منظور من اين است كه ارزش جايگاه مديريت عاملي يك شركت بزرگ مانند پالايش و پخش اينقدر مي ارزد. اينكه چه شخصي و با چه مكانيزمي بر اين مسند نشسته است جاي بحث دارد. هر چند كه به شخصه معتقدم مدير عامل كنوني پالايش و پخش فرد بسيار مناسبي است.

2. اينقدر صحبت مي شود در مورد لايحه نظام هماهنگ پرداخت، لطفا متن كامل آنرا در سايت بگذاريد تا همه انرا ببينند.

3. پرداختي هاي اينچنيني در شركت نفت بطور پيوسته وجود ندارد. فيش حقوق كارمندان شامل يكسري پارامترهاي ثابت است كه هر ماه پرداخت ميشود . حال در شركت نفت اگر كسي بخواهد مثلا وام بگيرد. اين وام در فيش حقوق ثبت مي شود . و در يك ماه ممكن است حتي فيش حقوق يك كارمند شامل پرداختي مثلا پنج ميليوني باشد كه 4.5 ميليون آن وام بوده است. يكي از تفوتهاي سيستم حقوق دستمزد نفت با بقيه سازمانها اين است هر گونه پرداخت به كارمند در هر رده اي در فيش حقوق آورده مي شود. كه اين هم بخاطر ايجاد شفافيت است.

4. همانطور كه بسياري از مراكز آماري معتبر و از جمله مركز پژوهشهاي مجلس به آن رسيده است هم اكنون خط فقر به عدد 500 هزار تومان نزديك شده است و براي يك زندگي متوسط دريافتي ماهانه 800 هزار تومان خيلي رقم تعجب بر انگيزي نيست و اينكه مي گويند حقوق ميليوني، در شرايط حاضر خيلي عجيب غريب نيست عليالخصوص براي كارمندان در كليه سازمانها و ادارات دولتي و نه فقط در نفت. نه اينكه اين رقم هم اكنون به نفتي ها پرداخت مي شود. نه اصلا اينطور نيست . براي بررسي دقيق بايد تحقيق كامل صورت بگيرد.

5. وقتي يك كارمند معمولي براي گذران زندگيش بخواهد يك ميليون بگيرد خوب يك مدير كه در سال ميلياردها دلار قرارداد با نظر او اجرا مي شود و زير بار فشار كاري سنگين قرار دارد و انواع و اقسام سازمانهاي نظارتي بر كار او نظارت ميكنند آيا شايسته نيست حقوق در حد سه ميليون يا بيشتر بگيرد.

6. همانطور كه يكي از دوستان گفته اند نفت حق همه ملت است و به نمايندگي از آنان شركت ملي نفت ايران كه از نظر ارزش و دارايي سومين شركت نفتي بين الملي است نفت را استخراج و به فروش مي رساند و در آمد آنرا به خزانه وارد مي كند. آيا شايسته نيست هر چه بيشتر اين شركت را تقويت نمود.

7. اظهار نظر غير شفاف و اينكه فلان فرد ماكزيمم حقوق ده ميليوني گرفته است خيلي به موضوع كمك نمي كند. لطفا فيش حقوق را منتشرنمائيد تا ببينيم از چه پارامترهاي تشكيل شده است. اگر مجموع ارقام ثابت ان حتي تا 3 ميليون هم باشد بنظر رقم چندان بالايي نيست. ممكن است در يك ماه خاص و بدليل دريافت وام يا پاداش آخر سال اين رقم پرداخت شده باشد.

8. از ساير وزارتخانه ها و نهادها و سازمانهاي انقلابي و غير انقلابي نيز اخبار منتشر كنيد.

با تشكر
15044 | مسلمان   |2007-02-19 07:30:05|IRAN
خيلي جالبه مادر من با 28 سال سابقه كار 200000 تومان حقوق ميگيرند و حقوق ميليوني از نظر بعضي ها عجيب نيست فقط خوشحالم كه قاضي القضات بالا نشسته و از عذاب و كيفر او هيچ قدرتي نمي تونه فرار كنه حتي صدام واي به حال حرام خورها
14468 | حسین  - کارمند شرکت نفت   |2007-02-14 20:52:50|IRAN
این مخالفت ها بیشتر توسط مدیران ومسئولین بالاتر از30 سال سابقه کار ابراز می شود که تعداد اندکی نیز هستند که در راس هرم سازمانی قرار دارند ولی بقیه کارمندان شرکت نفت با قانون نظام هماهنگ کاملاً موافق هستند چرا فقط در شرکت نفت افراد بایدبیش از 30 سال کارکنند آن هم با حقوق های بسیاربالا از شورای نگهبان تقاضا داریم که جهت اجرای عدالت درشرکت نفت(برخلاف نظر عده ای جاه طلب )هرچه سریعتر آن را تصویب کنند
14469 | جمعی از کارکنان صنعت نفت  - موافق طرح نظام هماهنگ   |2007-02-14 20:52:54|IRAN
از شورای نگهبان ودولت ومجلس محترم تقاضا داریم هرچه سریعتر این لایحه را اجرایی کنند تا افراد با حقوق بالا که بیش از 30 سال سابقه کاردارند بازنشسته شده وجای آنها نیروهای جوان وفعال وارد این صنعت شوند.
درشرکت نفت اگر افراد با سابقه 30 سال بازنشته شوند به جای هرنفر از آنها می توان حداقل 10 نفر نیروی جوان را استخدام کرد وتا حدود زیادی مشکل بیکاری برطرف شود
14496 | saeid  - دریافتی 10 میلیونی در وزارت   |2007-02-15 10:45:15|IRAN
تا حقوبالا باشه دزدی کمتره
14499 | مجید  - نظر جمشید   |2007-02-15 10:45:43|IRAN
به نظر بنده چنانچه مدیری و اقعا صلاحیت مدیریت داشته باشد هیچ اشکالی به پرداخت حقوق های بالا به آنها نیست چونکه این سیستم در تمام شرکتهای اروپایی حاکم است و مدیران مبتکر و متخصص با مزایای خوب جذب و نگهداری می شوند به خاطر اینکه هر تصمیم آنها در روز می تواند چندین میلیون ضرر و یا منفعت به سیستم وارد کند . مسئله این است که مدیر یا وزیری اصلا صلاحیت اداره وزارتخانه و یا حوزه مدیریت خود را نداشته باشد و 3- 4 سال نیز بر آن مسند تکیه بزند و تصمیمات نسنجیده او و یا عدم تصمیم گیری در مقاطع خاص ضررهای میلیلردی به سیستم وزارت نفت و ... بزند هر جند ایشان به فرض حقوق کمی نیز دریافت کند
14510 | ناشناس   |2007-02-15 11:13:38|IRAN
تو رو خدا با اين حرفا دل ما رو نسوزونين

بگين خونه كي مي آد پايين ما مي خوايم خونه بخريم

خيلي گرون شده
14601 | جويای عدالت  - حق کل ملت را بدهيد   |2007-02-16 11:35:47|IRAN

1- عزيزان گمان نمی نمائيد از حق خودتان غافل شده ايد؟ خدا وکيلی با اين تورم وحشتناک و لجام گسيخته با 175000 تومان عيدی با 2-3 با فرزند محصل و دانشجو شب عيدی بايد چيکار کرد؟
2- چرا ما ها در 16 سال گذشته که به تزوير و ناحق می گفتند فلان جنس قيمت جهانی اش به دلار اينقدر شده ،يکصدا نگفتيم خوب بابا حقوق و مزايای ما رو هم همطراز حداقل يک زن بيوه ی آمريکائی يا اروپائی که بعلت بيکاری ماهيانه بين 750 تا 1500 دلار ميگيره بديد؟
3- چرا نمی گوئيم اگه قوه قضائی امثال داداش رفيق دوست ها،شهرام جزايری ها و... رو محاکمه ی بحق( در حد يک مفسد فی الارض که با تجمع غير مشروع و کمک خائنانه ی تعدادی عوامل دولتی ثروت های همگانی جامعه را جمع آوری نمودند و در اثر کار اونا هزاران حانواده طعم فقرو پاشيدگی و فساد و دعوا رو چشيدند) الان برای خيلی ها امکان رشد و دريافت حقوق و پاداش بالاتر بود؟
14626 | ناشناس   |2007-02-16 14:07:12|IRAN
حقوق نمایندگان مجلس حدود یک میلیون تومان است که ازاعضای هیات علمی-قضات وبسیاری ازکارشناسان کمتر است.انچه بابت هزینه دفترها میگیرند واقعاجواب نمیدهد البته ممکن است بعضی درامد دیگری داشته باشند.تعدادی ازنمایندگان هیچ مبلغی از مجلس نمی گیرند وحقوق هیات علمی ویا------رادریافت میدارند
14633 | بچه مسلمان  - نامردی   |2007-02-16 15:29:54|IRAN
این دیگه خیلی نامردیه که در تیتر خبر و در صفحه اصلی عبارت دولت اصلاحات را نیاوردید .گناه نقل قول اشتباه بنده و تبعات ان به عهده ادم نادان یا مغرضی که این خبر را تنظیم کرده.
چرا در مورد جواب دادن به خدا در مورد اعمالمان اینقدر بی خیالیم؟
14672 | الف خوان   |2007-02-16 21:40:01|IRAN
شما چرا یک خبر را نخوانده نقل کرده ای؟!
14662 | ناشناس   |2007-02-16 18:46:24|IRAN
اين يعني عدل علي وار!
آنوقت
14705 | ناشناس   |2007-02-17 10:51:38|IRAN
جهت اطلاع
بنده یکی از همین مدیران نفتی هستم که البته هیچ وقت رنگ این حقوقها را هم ندیده ام اما بد نیست بدانید که حقوقی را که بنده در تهران در وزارت علوم می گرفتم یک و نیم برابر حقوقم در مناطق نفتی جنوب بود. الان هم که به وزارت نفت برگشته ام در تهران و در یک پست مدیریتی 50 درصد حقوقم را در وزارت علوم می گیرم.
دریافتی دوستان هم دانشگاهی من هم در ایران خودرو همیشه 30 تا 40 درصد از حقوق من در جنوب بیشتر بود البته آنها هم مثل شما باورشان نمی شد که حقوقهای ما در نفت اینجوری است. لطفا دریافتی برخی مدیران نورچشمی را به کارکنان نفت تعمیم ندهید
14715 | حیدر مرادی  - پاسداری از حریم همسایه محتر   |2007-02-17 11:22:39|IRAN
متاسفانه تعداد افراد ناشناس زیاد شده ونمیشود به ناشناس مورد نظر جواب داد .ولی من ناشناس مورد نظرم را، ازموضع ادب وتربیتش ،اقای "چوپانزاده"نام نهاده ضمن سلام به ایشان توصیه میکنم:اصل خودت را فراموش نکن مگر چنددهه پیش(قبل از توسعه صنایع نفت وسایر صنایع درایران)پدران شما وما بجز حرفه دهقانی وشبانی کار دیگری داشتند. با این حرفت اولا :به حرفه پدرانت توهین میکنی درثانی : اگر متخصص ومدیرباتجربه ای مثل اقای اقائی راخارجیها گیر بیاورند بالای چشمشان میگذارند.مزیداطلاع شمانامبرده ازمدیرانی است که تا یکی دو سال پیش که ما در خیابان خوش می نشستیم در ان خیابان باما همسایه بود .ایشان مدیرعامل فلات قاره ،مدیر مناطق نفت خیزوعضو هیئت مدیره نفت،قائم مقام وزیر درهیئت مدیره نفت،معاون وزیر در تخصصی ترین بخش نفت یعنی پالایش وپخش بوده واین مشاغل را با سرپرستی وهدایت تیم های مهار کننده چاههای بمباران شده نفتی درحوزه نوروز وفروزان فلات قاره در خلیج فارس بدست اورده (لابد میدانید مهارچاه بمباران شده نفتی شعله ور دراب یعنی چه!؟)به نظر شما اگر اقای اقائی بخواهدفقط بعنوان مشاور ازاطلاعاتی که در زمینه های نفتی دارد باخارجی ها همکاری کند به او چقدر حقوق می دهند؟به این قبیل مدیران درنفت وصله ای نمی چسبد وگرنه اینها رقبای زیادی داشتند که می توانستند از طریق کارهای بازرسی و محاکم ،انها را برای همیشه به خاک سیاه بنشانندوازعقده های جماعت ناشناس بکاهند.
14728 | ناشناس  - مدیران شرکت مهندسی و توسعه   |2007-02-17 13:12:44|IRAN
سلام
احتراما به استحضار می رسانم که معمولا مدیران کشور در تمامی دوایر دولتی مشمول این حقوقهای بالا می باشند و شامل وزارت نفت تنها نمی با شد در کشور اسلامی که از عدالت صحبت می شود مدیران همیشه استثنا ء می باشند مثلا مطمنا لایحه نظام هماهنگ حقوق شامل انها نخواهد شد به خاطر اینکه این لایحه توسط خود مدیران تدوین گردیده است اما در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران نیز مدیران و روءسای این شرکت همگی دارای چندین سمت می باشند و حقوقهای خیلی بالائی دریافت می کنند اخیرا هم مدیر عامل این شرکت سمتهای سازمانی جدیدی ایجاد کرده (گروه مشارکت و همیاری- طرح تکریم ارباب رجوع )و تمامی مدیران خود را عضو ان نموده است که مطمئنا بابت سمتهای زائد و صوری فوق مبالغ زیادی به حقوق انها اضافه خواهد گردید لازم به ذکر است که اخیرا مدیر عامل این شرکت حقوق کارکنان این شرکت را اعم از رسمی و غیر رسمی به بهانه صرفه جوئی و رعایت دستور رئیس جمهور به مقدار زیادی کاهش داده اند در حالیکه ایا منظور رئیس جمهور محترم این بود یا اینکه کاهش حقوقهای چند میلیونی مدیران. کارمندیکه وظیفه اصلی بدوش ان می باشد همیشه مظلوم ولی مدیران
14745 | يك كارمند  - كارشناس   |2007-02-17 13:21:46|IRAN
در جواب آن آقايي كه فرمودند قدري هم در مورد حقوق فوتباليست ها بنويسيد و با حقوق شركت نفت مقايسه كنيد خواستم اين معادله هم به آخر معادلشان بيافزايند
حقوق يك كارمند با مدرك ليسانس 230 هزار تومان در ده ماه دو ميليون سيصد هزار تومان ميشود و تا مبلغ 150 ميليون شركت نفت و 400 ميليون فوتباليستها خيلي فرق دارد.
45878 | ناشناس   |2007-12-08 11:08:45|IRAN
به نظرمن باید حقوق انهاراتقسیم برساعت کاری که انجام می دهندکردبااحتساب کلیه دریافتی های سالانه می بینیم که به ازای هرساعت کار حدود150هزارتومان دریافت می دارند به انسانهای دیگری نیزدراین مملکت زندگی می کنند که می توانند کار اقایان را به ازای ساعتی 3هزارتومان انجام دهند ودلشان می خواهد تاسوعا وعاشورا وعید و....کارکنند خدایا بدادمردم برس
14748 | ناشناس   |2007-02-17 13:23:51|IRAN
مهار چاهاي نفتي در زمان جنگ آقايي مهندس عزيزي به عهده داشتند نه آقاي آقايي در روز روشن و دروغ
14754 | مخالف یا موافق   |2007-02-17 13:56:08|IRAN
حرف اقای چوپانزاده ناشناس غلط است حرف اقای حیدر مرادی را تایید میکنیم.
14776 | کارمند لیسانس   |2007-02-17 15:18:10|IRAN
خدمت دوستان عزیز عرض می کنم که بنده با مدرک لیسانس به بهانه اینکه کارم با رشته تحصیلی غیر مرتبط است معادل دیپلم ماهی 200 هزار تومان میگیرم ولی .... بنده با مهندسی کشاورزی نزدیک 1 میلیون تومان از شرکت نفت دریافتی دارد. با تشکر از دولت مهر ورز عدالت گستر
راستی اگه از دوستان کسی راجع به جایگاه مهندسین کشاورزی در وزارت نفت اطلاعاتی داره برای من ارسال کنید.
14812 | حیدر مرادی  - به امثال جناب اقائی چقدر با   |2007-02-17 17:12:04|IRAN
اقای چوپانزاده ناشناس !لطفا به مختصری از نرخ های بازار کار دردنیای صنعت نفت نگاه کن بعد باهم صحبت بیشتر میکنیم:
India PROJECT DIRECTOR - REFERENCE 2688 CIRCA 144,000 Euro + Whole Range of Benefits
Korea Planning Manager Job No. 5715 Salary will be circa £90K per annum tax free
Kuwait QA/QC Manager (KUW701-38) £500 per days worked
U.K. Environmental Advisor (Senior) £300 per day max - 6-12 months *********************************http://www.oilandgasjobsearch.com/*********************************بازبنگر:Salary and Benefits:

These companies and projects, such as the ones we will help you find work with, pay up to $600 per day for qualified tradesman. Entry level positions start at $300 per day, depending on the position and company. Earning over $100,000.00 US dollars per year is not uncommon, and this could be your chance to gain one of the highest paying positions you've ever had.

Many of these major oil projects and companies offer you benefits worth thousands of dollars such as: Paid travel expenses, medical and dental insurance, profit sharing, 401K plans, and more!

*********************************http://www.oilcareer.com/*********************************بی زحمت اگر میتوانی انگلیسی بخوانی ،علاوه بربررسی دو سایت فوق به لینک های زیر هم مراجعه ودوری بزن.تاببینیم اگر بخواهیم دراین مملکت به شما ومدیران نفت یکسان حقوق بدهیم چه اتفاقی ممکن است بیافتد.اما لینکها:****************************
http://www.earthworks-jobs.com/peteng.htm
http://www.oil-report.com/
14813 | ناشناس   |2007-02-17 17:11:38|IRAN
اگر مدیران در دولت قبلی حقوق بالا داشتن در عوض آن یک کار مثبتی انجام می دادن ولی در دولت فعلی همه ی صنایع نفت خوابیده و با وجود گذشت 1.5 سال هنوز اوضاع درست نشده همه پیمانکاران بیکار شده اند و ضرر های میلیاردی به کشور وارد شده آقای احمدی نژاد و تیم همراهشان تا به حال کار اجرایی انجام نداده اند و از مشکلات آن با خبر نیستند حالا ضرر میلیاردی بهتره یا میلیونی ؟
اگر کار خوب میخوای باید پول خوب به مدیران بدی کدام مدیر با تجربه ای با 1 میلیون تومان در ماه حاضربه همکاری میشه آقای احمدی نژاد فکر کرده همه برا رضای خدا کار میکنن
و مدیران بی تجربه را در راس وزارت نفت قرار داده
14908 | غریب کسا  - مدیران شرکت مهندسی و توسعه   |2007-02-18 09:42:45|IRAN
ضمن تایید متوقف بودن پروژه ها در مدت 18 ماه گذشته در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و پیشرفت جزئی در اجرای پروژه ها. که نتیجه مدیریت ضعیف و تصمیمات غلط مدیران می باشد .
مدیر عامل این شرکت که از جانبازان می باشد و فاقد سابقه مدیریتی قبلی بوده با عملکرد ضعیف خود از جمله برخورد بد با کارکنان رسمی و غیر رسمی و اخراج نیروهای غیر رسمی و کاهش حقوق پرسنل . استفاده از مدیران فاقد صلاحیت .ایجاد جو نارضایتی در بین کارکنان باعث شده که افراد روحیه خود را از دست داده و بدون انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند که این موضوع باعث افت راندمان و توقف کارها گردیده است .
14818 | نعمت اللهی  - درنفت پرداختها شفاف ومطابق   |2007-02-17 17:22:30|IRAN
صاحبان سایت "الف"علیرغم کار مفیدی که درنظرخواهی ازبازدید کنندگان سایتشان اعم از مخالف وموافق دارند.ولی معمولا دیباچه مطلب را طوری تهیه میکنند که دم خروس از زیر کت اشان میزند بیرون ومعلوم میشود که سایت بنحوی تحت بلیط نمایندگان فراکسیون اموزش وپرورش است.ضمنا اگرلیست یا فاکتور حقوق دارید بعنوان سند چاپ کنید. چون درنفت انچه که پرداخت میشود با فیش وفاکتور است حتی وام ها.
14894 | آشنا  - همه تجربیات نفت   |2007-02-18 09:44:29|IRAN
اتفاقامدیران فعلی نفت مدیران باتجربه نفتی هستند.احمدی نژادهم اگرمجلس اجازه میداد ،میخواست اینجا هم از مدیران جوانتر استفاده کند.درحال حاضراگر بخواهید از" تجربه"،"تحصیلات"،"مدیریت"و"موفقیت درانجام پروژه ها"ی مدیران نفت بحث کنید مطمئن باشید که درمقابل اقای هامانه کم می اورید.
14928 | علی  - چرا از خدای بزر گ نمیترسید.   |2007-02-18 11:50:16|IRAN
من یک کارمند امور مالی نفت هستم .جهت اطلاع عرض میکنم که حداکثر حقوق ومستمری ماهیانه در کلیه قسمتهای صنعت نفت دو ونیم ملیون تومان بود که هم اکنون نیز همین روال ادامه دارد وتغییری نکرده است .حقوق ومستمری دریافتی نامبرده باوجود 33سال سابقه خدمات اجرائی در کارهای فوق العاده سنگین به ان سقف هم نمیرسد.در شرکت مذکور با وجود حجم بسیار بالای عملیات مالی سالیانه دربیش از هشت سال مدیریت ایشان ترازنامه های سالیانه که باستناد قانون توسط سازمان حسابرسی کل کشور کنترل و ارزیابی میشود بدون هیچ نقطه منفی ازنظر حسابرسی کاملا مطلوب ارزیابی گردید
ودرسال83نیزترازنامه ان سال توسط سازمان حسابرسی با وضعیت مطلوب تائید گردید
باوجود انکه سقف عملیات مالی ان شرکت در ان سال بالغ بر چهار هزارمیلیارد تومان بود بدین لحاظ مجمع عمومی ان شرکت ضمن تقدیر از تلاش مدیریت وهیئت مدیره
مبلغی را برای ترازنامه سال83 برای کلیه اعضائ هیئت مدیره تصویب نمود که فقط به لیست حقوقی ماه میانی سال 84 انها اضافه شده است ومطلقا 10ملیون تومان مذکور مستمر نیست
البته نحوه طرح خبر ازناحیه سایت الف که تولید ابهام ومستمر بودن رامینماید مطلقا اصولی نیست و برای بعضی با ادرس غلط دادن بانها زمینه گناه کبیره غیبت وتهمت را بوجود اورده است
14945 | ناشناس   |2007-02-18 13:54:43|IRAN
چرا سند رو نمیکنید؟اینطوری صحبت کردن بضرر خودتون تموم میشه بنظر من اگر یکنفر از اول تا اخر مطالب منعکس شده را بخواند نتیجه گیریش بنفع اقای مدیر خواهد شد. اگر واقعا چیزی ندارید مطلب را از روی سایت بردارید.
14946 | الهام  - كارمند بدبخت نفت   |2007-02-18 13:54:42|IRAN
من خودم كارمند نفت به صورت پيمانكار هستم از اين خبرها هم نيست من مهندس كامپيوتر با 5 سال سابقه 220هزار تومان مي گيرم دوستم ديپلم با اين سابقه تو بانك تجارت 5 بابر من حقوق و مزايا مي گيره[[/b]
14962 | ناشناس  - مظلوم نمائی   |2007-02-18 14:55:32|IRAN
از دوستان محترم نفتی خواهشمند است مظلوم نمائی نکنند، اگر گلایه ای هست از دزیافتی های باصطلاح زیاد شما نیست بلکه از نا عدالتی است . با اینکه می دانم که عزیزان محترم نفت به معلمان زحمتکش خیلی حساسیت دارند این مطلب رو عرض میکنم: خانم معلمی را می شناسم که با 3 تا بچه با مدرک فوق دیپلم 30 سال پیش تا لحظه بازنشستگی سال 84 جمع حقوق و مزایاش از 200 هزار تومان بالاتر نرفت. با یکی از دوستان نفتی چند روز پیش راجع به عیدی امسال درددل میکردم که فعلا بخاطر کمبود بودجه تا اسفند ماه خبری نیست.دوستم گفت مال مارو 2 ماه پیش دادن! گفتم چه بد ! شب عید دستتون خالی میشه که. گفت ای بابا پس پاداش رو گذاشتن برای چی؟ با تعجب گفتم چرا همشو یه دفعه ندادن پس؟ گفت یه دفعه بدن که فیش حقوقی مونو که معلمها ببینن باز صداشون در میاد!11
14963 | کارمند نفت  - حساب کارمند بد بخت شرکت نفت   |2007-02-18 15:13:22|IRAN
من خودم کارمند رسمي شرکت نفتم. با مدرک فوق ليسانس مهندسی نفت بعد از 3 سال کار کردن حقوق دريافتی ام (شامل 20-30 ساعت اضافه کاري، 25 درصد حق تخصص مرتبط) 280-290 هزار تومان هست.
نمی دانم آمار حقوقهای ميليونی از کجا به دست مياد. تا جايی که من تو مجموعه بودم اگه می خواستن به کسی (مديران و مشاوران)پاداشی پرداخت کنن به صورت علی الحساب به حساب بانکی خصوصی شخص واريز ميکردن نه حساب بانکی که حقوق کارمندی به اون واريز ميشه و قابل تحقيق و تفحص هست. مطمئن نيستم ولی فکر هم نمی کنم که امور مالی و حسابداری اينگونه پرداختها را بايگانی می کرد.
از همه خوانندگان و نظردهندگان محترم تقاضا دارم که حساب کارمندان را از مديران جدا کنند. من به شخصه به عنوان کارمند شرکت نفت از خوندن بعضی نظرات ناراحت شدم. لطفا تر و خشک را با هم نسوزانيد.
16179 | عيسوي   |2007-02-26 14:58:26|IRAN
والا ما تا جايي كه خبر داريم حقوق شركت نفت با ساير ادارت تفاوت هست از ريال است تا تومان جاي از خانه سازماني همراه به آب و برق مفتي و نه رايگان، شهرك‌هاي با امكانات شهري ويژه، باشگاه خانوادگي، رستوان خانوادگي با بهايي به قيمت يك پفك نمكي، درمان رايگان، تورهاي مسافرتي با هواپيما و ويلا وووووووو
مباركشان نفت و چاهاي آن
14988 | ناشناس 2  - نفت   |2007-02-19 07:26:17|IRAN
دوستان عزیز چرا این قدر به نفت گیر میدید؟

بروید و صداو سیما رو ببینید که چه میکنند با این پولها ....

میدونید که برای هر برنامه 45 دقیقه ای 3000000 تومان میگیرند؟

و برای یه طنزی که میسازند من نمیدونم این پولها رو این سازمان از کجا میاره 3 میلیلرد تومن میدن (البته به کل برنامه ) مثلآ یه برنامه ی طنز 90 قسمتی که شما هم قطعآ دیدینش.
14989 | پازوکی  - نفتی ها بخیل نیستند   |2007-02-19 07:26:03|IRAN
من نمیدونم چرا اینقدر کارمندان نفت تواین سایت زیاد شدن !مثل اینکه خدا برکتشون داده!ضمنا تعداد ناشناس ها هم بدنیست که خدا اونهارو هم کثرت عطا بفرماید.ولی حداقل یه جور بگید که خیلی تابلو نشه !درنفت امور مالی بدون سند انجام نمیشه .حرف هرکس وقتی پذیرفته است که متکی به سند باشه.اگه سند دارید رو کنید.ضمنااین آموزش وپرورشی ها هستند که گیر داده اند به حقوق نفتی ها .نفتی ها خوشحال خواهند شد که حقوق فرهنگی ها هرچقدر که ممکن باشه بیشتر اضافه بشه.نفتی هابخیل نیستند.
15023 | احمد خليلي كارمند مناطق نفتخي  - يكي از بد ترين گناهان بازي ك   |2007-02-19 07:51:10|IRAN
با سلام ميدانيد راجع به چه فردي صحبت ميكنيد براي انكه وي را بيشتر بشناسيد مطالب زير را به اطلاعاتتان اضافه نمائيد
1-وي از ازادگان نظام جمهوري اسلامي واز مبارزين وزندانيان ومحكومين سياسي دردوران ستم شاهي است
2-وي بدليل لياقت وقابليت مفتخر بدريافت نشان جمهوري اسلامي ايران دركاروتوليد شده است
3-وي هم اكنون استاد دو دانشكده تراز اول فني مهندسي كشور است وعضو شورا وهيئت علمي موسسه مطالعات بين المللي انرژي وزارت نفت نيز ميباشد
4- 33سال سابقه كاردارد وبعد از انقلاب اسلامي در جهاد سازندگي ونفت كاركرده است
5- مدير خدمات فني شركت ملي حفاري نفت بمدت دوسال ،مديرعامل شركت نفت فلات قاره ايران دردوران جنگ تحميلي بمدت هفت سال ،مدير مناطق نفتخيز جنوب دردوران بازسازي وطرح توسعه وافزايش توليد بمدت شش سال ،رئيس هيئت مديره ومدير عامل شركت پتروشيمي شيراز بمدت سه سال ،معاون وزير ومدير عامل شركت ملي پالايش وپخش فراورده هاي نفتي بمدت هشت ونيم سال ،عضو هيئت امنائ دانشگاه وپژوهشگاه صنعت نفت بمدت پنج سال جزو سوابق كاري اوست

ضمنا ايشان مسئو ليت ومديريت مهار 21 حلقه چاه نفتي اسيب ديده وفوران نموده براثر حملات دشمن درحين جنگ تحميلي را بعهده داشتند
درمورد حقوق وي مطالب مطرح شده توسط اقاي علي كامند امور مالي نفت جالب است

اگر در مورد حقوق فرهنگيان ومعلمان باارزش وشرافتمند ما بدرستي عمل نشده است اين امر بهيچوجه جواز هتك حرمت به خدمتگزاران صديق انقلاب اسلامي ومردم در صنعت عظيم نفت نيست
15059 | رامتين   |2007-02-19 07:42:41|IRAN
اقايان نفتي دروغ بده
15062 | ناشناس  - re:   |2007-02-19 06:32:24|IRAN
hd.[/ای بابا چه گیری دادید به معلمهای بدبخت به نظر شما بااین حقوقی که می گیرند باید 24 ساعته هم کار کنند نه!عجیبه که همه برای رفع اتهام ازخودشون به بالاتری ها ودیگر ان استناد می کنند!بیچاره معلمها بین این همه حقوق های میلونی گیر کردند وکارشون با بقیه هم مدام مقایسه می شه!
15091 | اسماعيل  - كارمند   |2007-02-19 09:30:02|IRAN
سلام
واقعا در برخي از وزارتخانه ها اعم از نفت ونيرو وغيره تفاوت حقوق و مزايا بيداد ميكندممكن است حق هم باشه اين تفاوتها اما برخي (اغلبشون) ناحق
15098 | حسام محمدی   |2007-02-19 10:25:02|IRAN
لطفا نیم نگاهی به حقوق مدیران ارشد ایمیدرو بیندازید. اینان مدیرانی هستند که کمترین نقش را در صنعت فولاد و معدن ایران دارا می باشند ولی به لطف شرایطی که عمدتا سیاسی است دریافتی هایشان بسیار فراتر از اعدادی است که شما ذکر نموده اید. بعضی از اینان عضو بیش از 60 هئیت مدیره هستند و علاوه بر آن در چند کارخانه نیز مشاور و ... نیز می باشند حالا چگونه از عهده این وظایف بر می آیند خدا می داند . شایان ذکر است حقوق که اشاره نمودم جدا از حق و حقوق عضویت در هئیت مدیره ها و حق مشاوره ها می باشد. این ارقام به گونه ای است که خانواده بعضی از آنها زندگی بسیار راحتی را در آمریکا در حال گذران می باشند.
15201 | سروش  - مدعیان   |2007-02-19 23:42:45|IRAN
با سلام و خسته نباشید از مسئولین محترم سایت الف انتظار داشتم یه سری هم به خبرهای شرکت [] و غارتگری که توسط مدیرعامل آن در طول بیست سال مدیریت وی شده است میزدید و از حیف و میل و پاداش های کلان و و ...خبری اعلام میکردید.آیا نابودی بیت المال شامل کسانی میشود که با شما دوستی ندارند....
_________________________
از اطلاع رسانی شما متشکریم. بررسی می شود.
15503 | محمد  - کارمند نفت   |2007-02-21 15:50:18|IRAN
باسلام
دریافتی حدود 10درصد از کارکنان نفت زیاد میباشد ولی بقیه ازحقوق پایینی برخوردارند که با غوغاسالاری های دولت جدید کمتر هم شده که این مسئله برای اقتصاد کشور تبعات غیر قابل جبرانی دارد.
16185 | امیری  - کارشناس با تجربه بیست وهفت   |2007-02-26 16:55:52|IRAN
بایستی روشی اتخاذ گردد که حقوق واقعی به افراد داده شود نه دلبخواهی
تااین رفتارها هست هیچ انگیزه ای برای کارو÷یشرفت جامعه وجودنخواهدداشت
16407 | كارمند  - كارمند   |2007-02-28 00:19:02|IRAN
چرا دروغ پايه حقوق استخدامي سال 85 وزارت نفت 92400 تومان است يك كارمند ارشد با هر پايه سازماني هم كه باشد نمي تواند اينقدر حقوق بكيرد
16808 | قلی زاده   |2007-03-03 11:29:21|IRAN
آقا بالاخره چی شد ما خواسته بودیم فیش حقوق این آقای مدیر نفت را درسایت بگذارید ماصفا کنیم؟
17937 | پرویز  - ضابطه   |2007-03-11 09:07:04|IRAN
اگر ضابطه درست درمانی درمملکت پیاده شود وجایگاه تعهد وتخصص واقعی معلوم شود؟با این همه امکانات نیروی دلسو ز متخصص ونفت وگازو...ما نبایدداد نداری وفقر وفساد و...داشته باشیم مگر نه؟غیر از این است؟چگونه متخصصین ایرانی درآمریکا انگلیس وآلمان و...در راس امورمهمی قرارمیگیرند وامین میشوند ولی در ایران برای آن پستها فاقد صلاحیت می شوند؟ ها؟ آره مشکل جای دیگره...
20655 | خانم خانما  - همسايه ما معلم   |2007-04-04 11:19:47|IRAN
همسايه ما معلم هميشه هم خانمش جز معترضين به حقوق و مزاياي معلمين البته شوهرشون كلي سابقه داره البته الان بازنشسته است طبق گفته خودشون برجي 600هزارتومن مي‌گيرند البته به اضافه بن و از اين جور چيزا بازهم البته هميشه مي‌گن ندارن بازهم البته همش تو بازرن يه روز يه پارچه 40000هزارتومني يه روز يه كيف و يه روز اين وسيله و الا ماشاالله تازه من يه شركتي يعني هنوز استخدام رسمي نشدم بماند كه پايان سال حدود 540000هزارتومن از اضافه كاري هايم را ندادند همينجوري بماند كه از 7:30 صبح تا 8:40 دقيقه ساعت كاريم كه حدود 10ساعتش رو يكسره پشت دستگاه كامپيوتر برنامه نويسي كارهاي مالي تايپ و طراحي سايت و حسابداري و آچارفرانسه ديگه به اضافه از اين اداره به اون اداره براي انجام كارهاي اداري حقوووووووووووووووووووووووووووقم هست پايه اش 185هزارتومن با اضافه كاري و ماليات و بيمه و اينچيزا مي شه 292هزار تومن با مامانيم و خواهريم و بابابزرگم حالا هي بگين نفت فلان معلم بهمان بابا اگه حقوقشون مثلاً كم زبونشون ماشاالله ................ چوبشون هم كه تا سرنفتيا بيشتر نميرسه آخ يادم رفت هواي گرم عسلويه و خفگي يه موقعهايي از هوا بهت دست ميدهد و حالت تهويي كه از نگاه كردن زياد به مانيتور دچارش ميشي و اينا بماند
24797 | علی   |2007-05-06 18:21:29|IRAN
وقتی از تربیت نسل فردا سخن میآید با این مسولین بی لیاقت پارتی باز ودرغگو بخدا گریام می گیرذ
25339 | ناشناس   |2007-05-13 00:17:16|MOROCCO
دل خوش سيری چند ؟!
29833 | ناشناس   |2007-06-15 16:58:01|IRAN
با سلام و عرض ادب
وزیر محترم نفت هما نطوریکه مستحضرید
نیروهای تازه استخدام دیبلم و فوق دیبلم که در شرکتهای تابع نفت کار می کنند از حقوق و مزایای خیلی پاینی برخوردارند یعنی در حال حاضر یک فوق دیبلم شیمی با سال سابقه حقوق پایه اش 115000تومان است جناب اقای وزیر ایا با این حقوق یک کارمند می تواند یک زندگی شرافتمندانه داشته باشد ؟ آیا به نظر شما این کارمند می تواند در سیستم مفید واقع بشود؟ایا این فاصله طبقاتی به نظر شما نهایت بی انصافی و بی عدالتی نیست ؟
29834 | ناشناس   |2007-06-15 17:14:02|IRAN
وزیر محترم نفت
با سلام و عرض ادب
احتراما" به استحضار میرساند حقو ق و مزایای کارکنان دیپلم و فوق دیپلم جدید الاستخدام در شرکتهای تابعه نفت بسیار پایین میباشدبه نحوی که فاصله حقوق دیپلم وفوق دیپلم با لیسانسهای هم استخدام واقعا"قابل ملاحظه است
دلیل این هم افزایش نامتعادل حقوقهای سالهای قبل میباشد.
لطفا" ترتیبی اتخاذ فر مایید در موردافزایش حقوق ومتعادل شدن ان اقدامی عاجل صورت پذیرد
29837 | ناشناس   |2007-06-15 17:29:46|IRAN
جناب آقای وزیری هامانه
وزیر محترم نفت
با سلام
احتراما به عرض می رساند در مورد افزایش سالیانه شایستگی کارکنان عدالت رعایت نمی شود A برای رئس ها و Eو D برای زحمت کش ها لطفاً اقدامی بکنید و از خدا بترسید و نگذارید فاصله ها ی درامد در شرکت نفت بیش از این زیاد شود .
29838 | ناشناس   |2007-06-15 17:46:48|IRAN
وزیر محترم نفت
باسلام
احتراماً به استحضار عالی می رساند در مورد متمم وام مسکن در پتروشیمی تبریز عدالت رعایت نمی شود تقسیم آن را در اختیار رئیس ها گذاشتند و آنها به هرکه دوست دارند میدهند و بدون قرعه کشی . ؟
31485 | كارمند نفت  - اعتراض   |2007-06-30 00:46:29|IRAN
با سلام
تا اخر نخواندم ولي بسيار ناراحت شدم كه شما كار ديگري نداريد جز بحث در مورد حقوق كارمندان نفت آيا فيش حقوق يك معلم كه تازه استخدام شده را كه در طول سال بيش از 3 ماه كار نمي كند ( 24 ساعت در هفته + تعطيلا ت تابستان + تعطيلا نوروز ) با احتساب در سال 85_ 2 ماه و 26 روز را با يك كارمند نفت كه به طور متوسط 42ساعت در هفته كار مي كند نه تعطيلات .... دارد و هر موقع از شب براي كار به محل كارش مي كشند را مقايسه كرده ايد ؟ آيا فيش حقوقي كارمند حراست يك بانك را با مدرك سيكل ديده ايد آيا مي دانيد در بانكها به خاطر نوروز پولي بابت حق اجيل مي دهند ؟ آيا فيش حقوقي يك كارمند وزارت نيرو را ديده ايد ؟ فكر نمي كنيد تمام اينها به خاطر يك نوع خورده حسابهايي باشد كه كه اقايان دارند ؟
31586 | علي  - حقوق هيات علمي در قياس بار ك   |2007-06-30 16:45:07|IRAN
واقعا توزيع ثروت در كشور ناعادلانه ترين شكل ممكن در قياس با ساير كشورهاي دنياست مثلا هيات علمي هاي وزارت بهداشت ماهي چند ميليون مي گيرند ولي كارمندان با همان مدرك و كار بيشتر ماهي 350000 تومان مي گيرند هيات علمي به اصطلاح نخبه كارمندان را گدايان وزارت بهداشت مي دانند به مقامات كشور تفهيم كرده اند اگر حقوق ميليوني به انها ندهند مخ ها از كشور فرار مي كنند واقعا به كجا فرار مي كنند به المان الماني كه هر چند گاهي پزشكان بخاطر كمي حقوق تظاهرات مي كنند اما هيات علمي دانشكده پرستاري دانشگاه در تهران الان 3 تا خونه دارند ولي يك نگهبان دانشگاه وقت 200000 تومان مي گيرد
32415 | افشين  - كارمند نفت معترض   |2007-07-08 13:00:20|IRAN
لازم است چند نكته را عرض كنم
1-همه مردم در انتخاب شغل آزادند.در واقع كسي را مجبور نكرده اند كه مثلا معلم شود.پس اگر واقعا حقوق نفتي ها زياد است پس همه بيايند استخدام نفت شوند.البته لازم است شرايط سخت و هفت خوان رستم جهت استخدام در وزارت نفت رااز ياد نبريد
2-صحبتهاي بدون سند كه فايده نداره .منم ادعا ميكنم فلان مدير ... بيست ميليون حقوق ميگيرد.مهم اين است كه گفته خود را با دليل و مدرك ثابت كنم.
3-نبايد بعضي حقوق هاي مديران رده بالا را به پاي كل سيستم گذاشت چرا كه اين جور دريافتهايي در رده مديران سازمانهاي ديگر نيز وجوددارد و شايد هم بيشتر.مهم حقوق اكثريت كارمندان است.لازم بذكر است بنده با 100 ساعت اضافه كار390000تومان دريافتي دارم.كه اگر لازم شد فيش حقوقي را نشان خو اهم داد
4-اگر نفت نباشد انگار كل كشور نيست و اصولا كار نفت با كار ... قابل مقايسه نيست
5-در پايان من حاضرم از وزارت نفت بيرون امده و دبير رسمي آموزش و پرورش شوم.اگر دوستان كمكي بنمايند ممنون ميشوم
33528 | سعيد  - حقوق كم مديران   |2007-07-19 08:17:19|IRAN
به اين مسئولان رده بالا كه بر سره حقوق ميليوني خود با هم در حال جنگ هستند بفرمائيد يك كارگر ماهي 183000هزارتومان حقوق ميگيرد

قابله توجه مسئولان 12ميليوننفر زيره خط فقر

مال مردم خوردن عاقبت نداره
35374 | ناشناس   |2007-08-13 08:16:43|IRAN
بسمه تعالی
مردم عقل دارند و در محیط کار موارد را بخوبی می بینند ولی شاید علت اصلی عدم طرح موضوع " امنیت شغلی آنان " باشد.
در جمهوری اسلامی توجیه می کنند که چه ضرورتی دارد کسی از حقوق دیگری مطلع باشد و به آنان هم که این رقم ها را می دهند می گویند نگوئید و گرنه بریده می شود!
سیستم های کنترلی هم که قطعا می دانند ظاهرا با آنان هماهنگ هستند.
حالا اگر این مدیران واقعا کارا باشند و از صدقه سر آنان خدمتی به این خلق اله انجام شده باشد دلم نمی سوزد.
تا زمانی که صوت ( حرف ) عامل ارزشیابی مدیران باشد و آشنا بازی بجای بررسی و ارشیابی علمی و منطقی با اسناد و مدارک و حق دفاع در حضور کارشناسان خبره و سرد و گرم چشیده نباید وضعیت بهتری را امید داشت و گرنه همه چیز , بهترینش در ایران است .
35393 | جواد  - حقوق پاسدارن   |2007-08-13 10:40:20|IRAN
کمی هم به یاد ما پاسدارن باشید که با 20 سال سابقه کار و تحصیلات فوق لیسانس فنی همه درامد و حقوق ما 500 هزار توان است که 70 درصد آن کسورات قانونی و وام هایی است که برای زخم های زندگی گرفته ایم - توکل بر خدا
37307 | کارمند شرکت ملی گاز ایران  - قضاوت کنید   |2007-09-02 20:38:03|IRAN
با سلام. من هم مثل همکارانی که در بالا درباره حقوق خود نوشته اند از شنیدن حقوق های میلیونی در نفت آنهم برای همه کارکنان متعجبم. من فوق لیسانس مکانیک با 6 سال سابقه هستم و در یکی از شرکتهای وابسته به شرکت ملی کاز ایران با سمت ریاست کار می کنم و کارمند رسمی هستم. پایه حقوق این جانب 250000 تومن و با اضافه شایستگی و اضافه حقوق می شود 400000 تومن. من دلم نمی سوزه اگر که بگن حقوقم بالاست . دلم برای همکارام - بخصوص همکارای قراردادیم - می سوزه که تو شرایط سخت و هوای مسموم و خطرناک کار می کنند و با حقوقای در سطح من. اونوقت بیرون از شرکت بهمون می گن حقوق میلیونی. ما کارمند داریم که 30 ساله تو این شرکته ولی تاحالا پاش به استراحتگاه شمال نرسیده. ترو بخدا اول تحقیق کنید بعد خبر چاپ کنید.
37973 | ناشناس   |2007-09-12 07:20:59|IRAN
مديران ما چون ذاتا مدير زائيده شده اند ونيازي به آموزش ندارند چون از همان كودكي راه ورسم خدمت به بيت المال را فرا مي گيرند.
38427 | علي احمدي   |2007-09-15 17:17:52|IRAN
بنده درخواست دارم بجاي گفتن بشترين حقوق شركت نفتء حقوقي كه اكثره كارمندان داريافت مي كنند را ذكر كنيد. متشكرم...
38633 | پ_بهرامی  - نا عادلانست   |2007-09-17 22:24:52|IRAN
ما جمعیاز کارکنان بیمارستان نفت کچساران هستیم که بصورت قراردادی و پیمانی کار میکنیم باید به همه عزیزان بگم که مملکت ما را دارن ای شکت نفتی ها به تاراج می برند بیاید چند نکته را با هم مورور کنیم در گچساران هیچ کدام از کارمندان نه پول اب نه برق و نه تلفن میدن و حتی لامپ خانه های انچنانیشان را شرکت عوض میکند بماند که تو هر خانه 3 کولر گازی و سایر وسایل شرکت هم مهیاست وسرویس ایاب و ذهاب همیشه جلوی درب خانه پیاد وسوار میکنند و کارمندان بیرون هم با ماشین کولر دار میرن و برمیگردن به نظر شما کدام یک از ما ها چنین زندگی داریم بروید از ریئس جمهور بپرسید اگر ایشان چنین زندگی داشتن بع بشینید و بر سر سروت این مملکت بحس کنید طبق امار سازماننفت در برابر غذا ایران 46 درصد زیر خط فقر هستند
40122 | محمد  - کارمند   |2007-09-30 15:24:44|IRAN
لطفا سری هم به شرکت کالای نفت تهران بزنید 0چون استخدام ممنوع بود تایپیست را بعنوان مشاور استخدام کردند البته با مدرک جعلی و حقوق بالا دادند ولی درهر قرارداد جدید حقوق نیروهای شرکتی را پائین و پائینتر میاورند و حتی مبلغ عیدی را از مصوب دولت کمتر میدهند
40123 | عبداالهی  - کارمند   |2007-09-30 15:27:50|IRAN
چرا در وزارت نفت بر خلاف سایر ادارات دولتی به کارمندان قراردادی و شرکتی اجازه استفاده از خدمات رفاهی و باشگاهها و رستورانها و مهمانسراها و... داده نمیشود
46411 | حسین  - کارمند   |2007-12-14 18:02:10|IRAN
اینجانب از کارمندان جزء پتروشیمی با 29سال سابقه در جنوب مباشم تبعیض دران شرکت به اوج خودرسیده وهرکس باب میل روءساومدیران باشد.خودیها ازحقوق ومزایای بسیار بسیار خوبی برخوردار خواهد شدوبه مدرک وتجربه کاری ندارندوپاداش های کلان بین خودشان تقسیم میکنند واگر اعتراض کنی بخاک سیاه مینشانند وهرکجا شکایت کنی هیچگونه حقی بتو داده نمیشود.پس نتیجه میگیریم که 70درصد ازکارکنان که زحمات زیادی می کشنداز حقوقپای پاینتری برخودار هستند که در زمان بازنشستگی میباست با380هزار تومان بازنشسته شوند واین ناشی ازان تبعیضی است که در زمان اشتغال وجوددارد .
46999 | ناشناس   |2007-12-24 15:06:01|IRAN
منهم می خواهم
این11 ردیفی که برای پرداخت نوشته اند را منهم دارم
اما حقوق ماه گذشته ام 300وخوردهای شده ، با اجاره بهای 250 تومن
زتبه زیر 1000 سراسری فنی هستم.چندین و جند سال پیش
من چه کار کنم؟
47623 | ناشناس  - كارشناس جديدالاستخدام شركت   |2008-01-02 20:09:29|IRAN
باسلام

از اينكه همه مردم ايران دغدغه گسترش عدالت در تمامي سطوح مختلف جامعه اسلامي را دارند خرسندم. ولي شايد خيلي ها مانند خود من (قبل از استخدام رسمي در وزارت نفت) بخواهند بدانند رقم واقعي حقوق كارشناس كه بصورت دو هفته در ميان يا اقماري در جزيره خارك مشغول بكار مي باشد چقدر است، ماهانه 5000000 ريال . من بسياري ديگر از دوستان را مي شناسم كه در تهران و ساير نقاط كشور و در كنار خانواده بيش از اين را دريافت مي كنند.
51689 | کارشناس14سال سابقه   |2008-02-22 09:38:06|IRAN
پایه حقوق اینجانب با سابقه 14 سال به 350000تومان نمیرسد .اگر به جای خارک در جای دیگری(حتی مناطق جنوب کشور) کار میکردم دریافتی به 700000 تومان نمیرسید.
51726 | ناشناس   |2008-02-23 07:41:04|IRAN
اين اقايي كه معلوم نيست اين حرفشو رو چه حسابي ميزنه بياد ببينه يك فوق ليسانس نفت حقوقش بدون اضافه كاري از 350000 تومان تجاوز ميكنه يا نه
55318 | ناشناس   |2008-03-30 02:15:56|UNITED STATES
من توی سکوهای پارس جنوبی با بدترین شرایط کار میکنم.سکوهایی که در زمان طراحی قرار بوده کنترل از راه دور و از خشکی کنترل بشن اما بعد از گذشت چند سال مشخص شد که محاله .پس ما رو فرستادن توی سکوهایی که حتی چارت سازمانی هم نداره.من با شش سال سابقه با مدرک لیسانس 900 تومن میگیرم .خداییش اگه یک کدوم از کسایی که معترض حقوق هستن بتونن دو روز توی این سکو ها دوام بیارن من حقوق یک ماهم رو بهشون میدم.دوست من توی شرکت برق با مدرک مشابه و سابقه کار مشابه 750 تومن میگیره.اون آقا مهندسه و ما هم نظافت چی سکو , هم آشپز سکو و هم مهندس سکو هستیم.
58330 | ناشناس   |2008-04-20 18:02:17|IRAN
شما هم اگر میتوانید بروید بگیرید کسی جلوی شما را نگرفته
تازه ده میلیون تومان هم کم است باید بیشتر از اینها به ما بدهند چونکه آقای رئیس جمهور عدالت محور هستند من خودم صد میلیون تومان هم پاداش گرفتم ولی حیف که استعفا دادم
دلتان بسوزد
65124 | حميدرضا  - افسرده   |2008-05-28 10:10:01|IRAN
ضمن سلام به همه عزيزان ، بايد به عرض برسانم كه قياس نمودن اساس هر كاري نيست بلكه دريچه اي است براي تهيه آماري بهتر و مهم تر از همه آنها ارزش گزاري براي هر كاري در هر ارگان و به هر سمت و شخصيتي براي پرداخت حقوق و مزايا مي باشد . ضمناً هر فرد بايد داراي يك شغل بوده (مثلاً حتي زن و شوهر نيز يكي شاغل باشد) تا همه افراد واجد شرايط احراز شغل بتوانند براي پيش بردن معيشت زندگي خويش دچار مشكل و وفقه نگردند .
69762 | كارمند پتروشيمي  - سلام   |2008-07-02 09:08:47|IRAN
من كارشناس ابزاردقيق با 7 سال سابقه كار هستم.شايد مديران ارشد نفت كه معمولا سابقه كار بالا هم دارند و در مناطق سخت كار كرده اند حقوق بالا بگيرند ولي امثال من نسبت به كاري كه انجام ميدهند و محل زندگي خود و خانواده فقط پول خونشان را مي گيرند.
69763 | يك همكار  - تكنسين ابزاردقيق   |2008-07-02 09:14:37|IRAN
من تكنسين ابزاردقيق بابيش از 6 سال سابقه كار و كار در جنوب و صنايع شيميايي و خانومم كه معلم نهضت سوادآموزي و ديپلم است تقريبا اندازه هم حقوق مي گيريم.
70808 | ناشناس   |2008-07-10 10:42:10|IRAN
پيرزن 65ساله اي را سراغ دارم با پاي لنگ واسيب ديده (نيازمند مداوا )هر روز با كيسه اي بزرگ از زباله كشان كشان دنبال اشغال پلاستيك است بيشتر اوقات با نان خشك سر ميكند وگاه نان هاي ضخيم رادر اب نرم مي كند او وبرادرهاي كوچكترش حتي اتاقي براي حفاظت سرما وگرما ندارند حتي مراكز ظاهرا مذهبي هم انان را ميرانند بارها متاثر شده ام حتي اشك غير مسلمانها را ديده ام ايا ان زن بايد مادر شما باشد تا فشارهاي اقتصادي مستقيم وغير مستقيم را بر دوش او وديگر ضعفا تحميل نكنيم حقا من از انسانيت موجود در جامعه درپيشگاه گرگها وكفتارها احساس خجالت ميكنم چون انها به حداقل ومتوسط تامين شكم قانع هستند وبعد از ان ديگر مزاحمتي ندارند لطفا جناب مدير حذف نكنيد اين ضعفا چقدر از بودجه عمومي سهم دارند وگاه مرگ چه قدر شيرين است
79318 | بچه شركت نفتي  - بچه شركت نفتي   |2008-09-13 15:08:33|IRAN
شما ها رو نمي دونم اما اگه يه سري به بيمارستان شركت نفت در گچساران ، اهواز و ماهشهر بزنيد ، البته با چشمهاي باز ، تو همين تابستون ، تو همين گرماي طاقت فرسا ، داخل قسمت بايگاني بيمارستانها كه بريد ميبينيد كه پرونده هاي همه كارمندان چه منشي و چه كارمند در كارخانه داراي بيماريهايي هستند كه هيچ معلمي يا هيچ كارمند وزارت خانه اي به آن دچار نيست . اميدوارم هر چي معلم و وزارت خونه هست از دم دچار اين بيماريها بشن تا از احساس ما اولاد كارمندان شريف شركت نفت با خبر بشن كه هر آن احتمال اين ميره كه تلفن زنگ بزنه و خبر پدرهامون رو بدن . روي همه رو سفيد كردين با شماهام معلمهاي به ظاهر حق گو حق طلب . يكمي به خودتون بياين با اين حقوق و مزايا ميخوام يك شيفت جاي باباهاي ما برين سر كار ، وقتي خوابتون كم و زياد شد ، فشار خونتون ميره بالا ، نمي تونين غذا بخورين ، پوستتون تغيير رنگ پيدا ميكنه ، از بس توي مسير كارخونه پياده روي مي كني كه كفش ايمني به كف پات مي چسبه (البته تو اين هواي گرم ) ، شب ساعت 3 بهت زنگ بزنن بگن فلان چاه heytrip كرده ، ساعت 1 اومده باشي خونه بيان ببرنت سر كار .... ميخوام ببينم اون موقع ميگي (با تو هستم معلم راحت طلب ) شركت نفت حقوق بالا ميده ؟ به خدا ظلمه ، باور كنين اكثر كارمنداي شركت نفت از فشار كار يك بار سكته كردن ، باور ندارين برين به بيمارستان شركت نفت . تو رو خدا باور كنين اينقدر دنبال شركت نفتي ها حرف بي خود نزنين . به حق همين ماه رمضون دعا مي كنم كه خدا همه مريضا رو شفا بده و به همه معلمها يك جو عقل و معرفت كه خودشون رو با كارمنداي شركت نفت مقايسه نكنن.
86013 | یه آدم  - مهم نیست عنوان چی باشه متن م   |2008-10-17 05:55:55|IRAN
آیا میدانید 10 میلیون تومان برای من و امثال من یعنی چه؟

یعنی 2.5 سال زند گانی در همین دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد
یعنی 4 میلیون در سال
یعنی 333 هزارتومان د ر ماه
جالبه؟
اونم نه با دیپلم
با فوق لیسانس زمین شناسی!
98670 | ناشناس   |2009-01-05 02:15:06|IRAN
اون اقایی که ازبیماری پدرش وسایروزارت نفتیهامیگه
ممکن بگه کی باباجونش وسایرین رامجبورکرده بصورت انحصاری بچسبندبه وزارت نفت ومدام هم اززحمات خیالیشون برامملکت ومردم بگن ظاهراتومملکتی که پیداکردن کاربراجوانانش یکسراب وخیال خام شده مردم مدیون وزارت نفتیهاهم هستندکه اولاوزارت نفت راارث باباشون میدونندثانیابقیه مردم راراحت طلب
99712 | رضا  - بي انصافا   |2009-01-14 10:46:40|IRAN
به عنوان يك كارمند نفت با 10 سال سابقه كه 9 سالشو توي پتروشيمي تو جنوب كشور (ماهشهر)با فاصله 1500 كيلومتر دور از خانواده و در بدترين شرايط با مواد شيميايي خطرناك كار كردم و سلامتي خودمو تو اين راه از دست دادم ،(البته حالا بازم دور از خانواده و شهرم دارم كار ميكنم)كسايي رو كه با شنيدن حقوق يك مدير مفت خور شركت كه با پارتي بازي و هزار جور رابطه تو اون سمت تو تهران نشسته و مليوني دريافت مي كنه، قضاوت نادرستي در مورد افرادي مثل من ميكنن ،حلال نخواهم كرد بله نفت خوبه اما براي چند صد نفر مديراي بالاش والا زحمت كشهايش هيچ چي...البته اين افراد تقصيري ندارن چون فقط ظاهر قضيه رو مي بينن والا مطمئنم و به چشم ديدم خيلي هاشون حتي طاقت تحمل چند روز كار تو مناطق عملياتي و سخت نفت را ندارند...
107418 | حمد  - فکری اساسی کنیم   |2009-03-04 11:30:28|UNITED ARAB EMIRATES
قبول دارم بعضی پرداختهای کلان صورت میگیرد ولی انرا به همه کارکنان نفت تعمیم ندهید بعضا حتی نفتی هم نیستند مشکل اساسی تسلط رابطه بر ضوابط است تا زمانی که این فرهنگ بر جامعه حکمفرما است این گونه اخبار را زیاد خواهیم شنید .درضمن قلب ملت را بیشتر از این جریحه دار نکنید در مملکتی که دختران برای امرار معاش خود رابه اغوش خلیجیها میسپارند این خبرها درداوراست.
110510 | کارمند شرکت نفت  - بابا ول کنین نفتو   |2009-03-22 23:11:23|IRAN
من کارمند شرکت نفت با سه سال سابقه کار هستم و دریافتیم هنوز با اضافه کار به چهارصد هزار تومان نرسیده
من نمیدونم اونهای که دارن دم حقوق میلیونی میزنن ایا حقوق یه جدیدی نفتو دیدن باور کنین خودشون روشون نمیشه فیش حقوقیشونو به خانوادشون نشون بدن بخدا راست میگم در ضمن حقوق همطراز من تو وزارت نیرو با شرایط کار راحت دو برابر منه
از مدیران نفت خواهش میکنم در زمینه حقوق جدیدای نفت تصمیم گیری درستی داشته باشن
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از برجسته و رنگی کردن بدون دلیل کلمات و کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."