Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات

 کد مطلب: 9412, P.View: 29284
نمونه هايي از جسارت اوباش چاپ ارسال به رفقا


(73 توصیه)

            بخش خبری الف   
۰۲ خرداد ۱۳۸۶

رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي در نشستی به تشريح طرح ارتقاء امنيت اجتماعي پرداخت. سردار اشتري با اشاره به پيگيري ده محور در اين طرح نمونه‌هاي تكان دهنده‌اي را از تحركات اراذل و اوباش در تهران و برخي شهر‌هاي بزرگ ارائه كرد.
    
 سردار اشتري با اشاره به پيگيري ده محور در اين طرح ، نمونه‌هاي تكان دهنده‌اي را از تحركات اراذل و اوباش در تهران و برخي شهر‌هاي بزرگ ارائه كرد. وي گفت:يكي از اراذلي كه اخيراً دستگير شده در محله سكونت خود با ايجاد رعب و وحشت هرگاه اراده مي‌كرده و با مراجعه به هر خانه‌اي، دختران خانه را با خود مي‌برده است و خانواده‌ها هم جرأت صحبت كردن و يا برخوردي نداشته‌اند. فرد ديگري در محله خودش در ملاء عام مشروب‌خواري مي‌كرده و هيچ كس در زمان ارتكاب اين عمل حق عبور از آن محل را نداشته است. فرد مذكور را همواره عده‌اي از نوچه‌هاي وي همراهي و اسكورت مي‌كرده‌اند.

به گفته اشتري فرد ديگري جلوي ماشين خانواده محترمي را گرفته و دختري را كه در ماشين بوده به پايين مي‌كشد و به خانواده وي مي‌گويد كه او تا فردا در اختيار ماست. وقتي مرد خانواده اعتراض مي‌كند و مي‌خواهد جلوي وي را بگيرد او را مورد ضرب و شتم شديد قرار مي‌دهند. عمل اين فرد اوباش باعث مي‌شود كه زبان پسر خانواده به لكنت بيفتد، زن خانواده از ترس بيهوش شود و دختر نيز در دام اوباش مذكور اسير شود.

در موردي ديگر اراذل و اوباش، به منزل يكي از بدهكاران خود مي‌ريزند، دست و پاي مرد را بسته و در مقابل چشمان او به همسرش تجاوز مي‌كند. دو سه شب بعد از شكايت آن مرد، چهار نفره به منزل وي مي‌ريزند و به دخترش نيز تجاوز مي‌كنند.

سردار اشتري همچنين گفت: يكي از فروشگاه‌هاي لباس در تهران 70 نفر دختر دبيرستاني را اغفال كرده بود. اين دختران هر روز به اين محل مي‌رفته‌اند و سپس با پوشيدن لباس‌هاي مبتذل به صورت گروه‌هاي ده نفري به مكان‌هاي پرجمعيت از پيش تعيين شده ‌فرستاده‌ مي‌شدند تا هم فساد و فحشا را ترويج كنند و هم ارائه دهنده مد لباس باشند. به اين افراد كه پول هم در اختيارشان گذاشته مي‌شد، حتي گفته شده بود كه در كدام سالن غذاخوري غذا بخورند و چه كار‌هايي بكنند.

  

اظهار نظر
مشارکت در بحث
26496 | امیر   |2007-05-23 15:27:13|IRAN
خداپدرومادر راه انداز این طرح رابیامرزد.ماکه میترسیدیم آمار این افراد رابدیم .الان درمحل ما تعدادی ساقی داخل باغچه ی کنارخانه ی ما جنس جاسازی نموده و مصرف کننده برمیدارد اما جرات تماس با110 رانداریم چون مشخصات می خواهد.
28661 | arash  - zerangi   |2007-06-07 03:50:22|IRAN
az hichi natars dota dast dari dota pa
28811 | بنده خدا  - تکرار است تکرار   |2007-06-07 22:35:56|IRAN
این طرح های ضربتی موقتی است . وضعیت موتور سوارها را ببینید . دوباره ویراژ می دهند ، چراغ قرمز و سبز ندارند . این طرح هم همین طور است . این افراد سه ماه دیگر با آموزشهایی که در زندان به هم می دهند وارد محلات می شوند .
دستگاه های حفاظتی ما با صاحبان کلام و اندیشه خیلی سخت برخورد می کنند ، قرار های سنگین ، بازداشت های آنچنانی و . . . فقط به دلیل اندیشه و صد افسوس که با این ها چنان برخورد می شود که طلبکار به جامعه بر می گردند . . .
بحث نیروی انتظامی و قوه قضاییه نیست . بلکه بحث یک نگرش در بخشی از حاکمیت است که فکر و اندیشه را خطرناک تر از متعرضان به ناموس و جان مردم می داند!
29525 | ناشناس   |2007-06-12 12:50:56|IRAN
طرحهاي ضربتي بايد در كنار حل ريشه‌اي و فرهنگ سازي پيگيري شود كه تا حدي مي‌شود. همانند راهنمايي و رانندگي (كليپ + جريمه سنگين)
32532 | ناشناس   |2007-07-09 12:47:30|IRAN
اگر دولت غيرت داشته باشد اين طرح را دائمي اجرا كرده و متجاوزين به نواميس مردم را اعدام ميكند
32787 | m.a  - دمت گرم   |2007-07-11 20:55:04|IRAN
اي كاش دوتا مثل شما تو قويه قضايه بودواي كاش نيروي انتظامي هميشه و با اقتدار و نه براي بزرگنمايي اين كار را انجام ميداد
26498 | ناشناس   |2007-05-23 15:50:01|IRAN
این بخش ازکارهای نیروی انتظامی که گوشه ای از آن درتلویزیون نشان داده شدواقعاً جهاد اکبری است که بایستی تا پاک شدن جامعه از لوٍث وجود اراذل واوباش ادامه پیدا کند.هرچه با این بخش سخت تر برخورد شود ملت بیشتر ازطرح، حمایت میکند.موفق باشید!بادامچی
26607 | رضا  - مدیر هتل   |2007-05-24 09:26:27|UNITED STATES
خدا پدر و مادر شما را بیامرزد
26500 | علی   |2007-05-23 15:58:20|GERMANY
از این سردار باید پرسید اگر به زن یک نفر تجاوز می کنند و این فرد شکایت می کند چرا با عدم رسیدگی بموقع به اراذال فرصت ارتکاب جنایت تازه می دهند؟مقصر اصلی در واقع خود نیروی انتظامی است که مسولیت خود رابموقع انجام نداده است
26789 | نیاز   |2007-05-26 07:50:27|IRAN
من هم با این نظر موافقم که مقصر اصلی نیروی انتظامی است که به موقع وارد عمل نمی شود و به مجرمان فرصت ارتکاب جنایت دیگری میدهد
94039 | ناشناس  - re:   |2008-11-27 09:22:12|IRAN
من هم با این نظر موافقم که مقصر اصلی نیروی انتظامی است که به موقع وارد عمل نمی شود و به مجرمان فرصت ارتکاب جنایت دیگری میدهد
93452 | ناشناس   |2008-11-23 23:35:02|IRAN
ممنون از نکتهء مهمی که اشاره کردید.مدارک مستدلی وجود دارد که در بعضی موارد سهل انگاری مامورین نیروی انتظامی باعث به وقوع پیوستن جرم و جنایت شده است.با تمام این اوصاف نقص در فرهنگ اجتماعی و مشکلات اقتصادی را هم میبایست مدنظرگرفت.
26503 | ناشناس   |2007-05-23 16:19:51|IRAN
همه اینها باز هم رفتار پلیس با مردم عادی به بهانه حجاب را توجیح نمی کند
26603 | ناشناس   |2007-05-24 08:47:51|IRAN
ما نفهمیدیم برخورد با اراذل و اوباش چه ربطی با مسئله برخورد با بی حجابها دارد
26605 | ناشناس   |2007-05-24 09:08:58|IRAN
البته توجیه درست است ... و البته این با آن هیچ فرقی ندارد ... هر دو متضمن امنیت اجتماعی است .
28139 | ه.ف.ع   |2007-06-04 16:52:43|IRAN
این فقط پوششی برای آن گند بود. هنوز هم ارازل در محل ما آزادند. فقط یک مشت معتاد مردنی را گرفتند!
26508 | ناشناس   |2007-05-23 16:44:38|IRAN
با این حساب حکم برخی از این افراد اعدام است . امیدوارم قوه قضائیه در این مرحله کم نیاره.
به اون خانوم ها و آقابان محترمی که به اجرای این طرح با این شیوه اعتراض کرده اند ، بفرمائید این گزارش را چند بار با دقت بخوانند !
26709 | حبیب   |2007-05-24 23:18:40|IRAN
چه ربطی دارد ؟ بودن اراذل واوباش به این شکلی که در بالا آمده است بی کفایتی پلیس وقوه قضاییه را نشان میدهد.
وجود چنین اراذل واوباشی ربطی به نوع پوشش وفرم لباس ندارد .
در تمام دنیا با اراذل واوباش مبارزه میکنند وسهل انگاری های پلیس در این زمینه ها که باعث بوجود آمدن اتفاقاتی نظیر آنچه در پاکدشت بوجود آمد قابل سرزنش ونکوهش است ودر یک نظام قانونمند قابل پیگیری وتعقیب قضایی سهل انگارانی است که مسوولیت خود را انجام نداده وباعث عدم امنیت اجتماعی وروانی جامعه میشوند.
26799 | سيد  - قوه قضائيه؟؟   |2007-05-26 08:54:47|IRAN
دوست گرامي مطمئن باش تا سه ماه ديگر اين ارازل در همان محل ها به ايجاد رعب و وحشت مي پردازند. متاسفانه در اينجور موارد و يا تجاوز به عنف و غيره قوه قضائيه خيلي رئوف القلب مي شود ولي خدا نكنه كسي در مورد فلان مسئله مملكتي سخن بگه پدرشو در ميارن. اي كاش بعضي (جسارت به تمام قضات نمي كنم) قضات به اندازه سر سوزن وجدان علي گونه مي داشتند.
28593 | nader razavy  - yadavry ek vagheh   |2007-06-06 20:44:09|UNITED KINGDOM
chan sal pesh dandanpezeshky dar khiyaban velenjak albateh agr eshtebah nakonam be bazzy az beemaran TAADY meekard va az anan film meegeref
ay kash esm nam u va hata bayad ek mosabeh televisiony az u soorat meegeref vali cheen nashod
yani ARAZAL VA OBASH hatman bayad az afrad besavad va befarhang jameh bashand va nemeetavan ARAZAL VA OBASH hata az tabagheh pooldar va ya tahseelkardeh bashand mesl an dandanpezeshk besyar mohtaram
ya ali
26509 | آقازاده   |2007-05-23 16:47:16|IRAN
اگر سن این اوباش رابپرسیدمشخص می شود که بیشترآنها دوران کودکی ونوجوانی خودرادرنظام آموزشی حاضر سپری کردند واقعا چه برسر تنهاترین کشور مدعی اخلاق آمده است؟ ما که درطول 30 سال گذشته از همه تریبونهای رسمی مان درس اخلاق دادم ایم پس چرا اکنون با چنین آماری وحشتناکی ازاوباش آنهم درپایتخت مواجه هستیم؟بذر کاشته شده چه مشکلی داشته که با چنین آفتی درمحصولات مواجه شده است؟
26510 | سامان   |2007-05-23 16:50:25|IRAN
لازم نيست مبارزه با ارازل و اوبش بصورت ضربتي و همراه با تبليغات زياد باشد اينكار بايد هميشگي باشد و اصلا" جزء وظايف انهاست وموارد ذكر شده توسط اين سردار نه تنها تاييدي بر انجام اين طرح ضربتي نيست بلكه واقعا" بايد پرسيد چرا تا كنون پليس به وظيفه خود بدرستي عمل نكرده است

واقعا" اگر نمي توانند از جان و ناموس مردم دفاع كنند اجازه دفاع از خود توسط سلاحهاي سرد و گرم را بدهند .حالا كه قرار است قوانين اسلامي را در مورد حجاب و بانكداري و...رعايت كنيم در اين مورد هم اسلام هرگز دفاع از جان و ناموس به هر وسيله را منع نكرده است
26512 | من  - من   |2007-05-23 16:52:30|IRAN
چرا نیروی انتظامی به موقع عمل نمی کند؟چرا
26513 | سادق!  - دم نیروی انتظامی هم گرم!   |2007-05-23 16:53:44|IRAN
ای ول ای ول. آق پلیسو ای ول!
26514 | ناشناس   |2007-05-23 16:58:47|IRAN
امنيت اجتماعي با برخورد با اين افراد افزايش مي يابد نه با مبارزه با بد حجابي
26669 | حیران دوست   |2007-05-24 16:14:19|BELGIUM
با هیچکدام امنیت ایجاد نمی شود تنها آگاه نمودن مردم و بها دادن به نظرات عمومی می تواند مشکل گشا باشد نه تکلف کردن به آنها
27965 | ديگه   |2007-06-02 22:01:33|IRAN
بابا دم ناجا نيروي انتضامي خلاصه كل برو بچه هاي مبارزه با اين جور چيزا گرم
26515 | حیدر شاه ولی   |2007-05-23 17:02:11|UNITED STATES
جا دارد از نیروی انتظامی به خصوص ریاست محترم و حقیقتا شجاع آن که علی رغم تمامی کارشکنکی ها و تبلیغات منفی علیه طرح ارتقا امنیت اجتماعی این کار را پیگیری کردند تشکر نمایم. دو خواهش:

1- اشکالات احتمالی را رفع کنند و به ماموران مسئول توضیحات لازم را بفرمایند.
2- طرح پیگیر باشد.
26516 | ناشناس  - قوه قضاییه چرا شل گرفته؟   |2007-05-23 17:04:00|UNITED STATES
خدا کمک حال نیروی انتظامی باشد با وجود قوه قضائیه ما.
26521 | ستاره  - جه توقعی؟   |2007-05-23 17:21:31|IRAN
هنگامی که خواص ذره ای به مردم بها نمی دهند چه توقعی از عوام دارید؟
26522 | حمید ابراهیمی  - کجایند، آن بی غیرتان   |2007-05-23 17:24:16|IRAN
کجایند، آن اصلاح طلبانی که خواستار توقف این طرح شده اند وآن را خلاف دموکراسی! می دانند.
کجایند آن بی غیرتان!؟
26525 | اسماعیل  - re: کجایند، آن بی غیرتان   |2007-05-23 17:29:34|
کجایند، آن اصلاح طلبان... بابا تو هم. همه چی رو سیاسی می کنید. البته تقصری ندارید. تو این مملکت یک بند تنبان همه چیز به سیاست وصل است. چه اصول طلبش چه اصلاح طلبش. اینا حمایت می کنن که برجک یک منطقه ای از جبهه مقابل را بکوبند. اونا مخالفت می کنن که رای جمع کنن برای روز لازم. بدبخت امنیت مردم که آلت دست این جماعت سیاسی شده. آقا بذار کارشو بکونه. ول کنید سیاسی بازی را.
26531 | هما   |2007-05-23 18:08:49|UNITED STATES
البته تا حدودی طبیعی است گرچه اخلاقی نیست. چرا که قدرت و سیاست به هم تنیده اند و اجرای طرح های امنیتی نیاز به قدرت دارد و قدرت هم در حیطه سیاستمداران است. به هر حال نباید فراموش کرد اقدام هر گروه سیاسی از استفاده از مخالفت یا موافقت با این طرح و امثال آنبه نفع خود ریاکارانه و غیر اخلاقی است.
26559 | حیران  - شما کجا بودید   |2007-05-23 22:40:13|BELGIUM
چه اصول گرا باشید چه اصلاح طلب چشم همه اتان روشن که در جمهوری اسلامی باید طرح ضربتی مبارزه با اراذل و اوباش اجرا می شود یعنی تا حالا داشتید تولید می کردید تا امروز با ضربتی نشان دادن آن نمایش تبلیغاتی مردم پسندی اجرا شود همه جناح های سیاسی و نیروی انتظامی بطور مشترک مقصرند.
26524 | علي  - كارمند   |2007-05-23 17:31:41|IRAN
اينها كه شما نوشته ايد سبب سرافكندگي و شرمساري است. اينها نشان دهنده اقدامات خوب نيروي انتظامي در اجراي اين طرح نيست بلكه سند بي مسئوليتي آنهاست. مگر ميشود كه چنين فجايعي بدون مطلع شدن نيروي انتظامي اتفاق افتاده باشد. مگر ميشود كه زن و دختر مردم را در ملا عام بدزند و مورد تجاوز قرار دهند و پليس خبر دار نشده باشد. آقايان سايت الف فكر كنيد كه اينها ميتوانستند كه همسر و دختر شما باشند. شما ميگوييد كه به به كه اينها را گرفتند ولي من مي گويم اه اه كه تا حالا اجازه اين جنايات را داده اند.
به خدا قسم كه الان كه اينها را مينويسم اشك در چشمانم پر شده و نميتوانم خودم را كنترل كنم.
حالا هم خيلي فجايع اتفاق ميافتد كه هيچ برخوردي با آن نميشود و لابد چند سال بعد مايه افتخار بعدي ها ميشود. ميدانيد خانه هايي در وسط تهران است كه براي عروسي ها اجاره ميدهند در آنجا رسما" مشروب ميدهند و همه جور بي ديني و بي عفتي در آن اتفاق ميافتد. هر شب هم تكرار ميشود و هيچ كس كاري به كارشان ندارد. مثل اين اوباش كه هيچ كس تا حالا كاري به كارشان نداشته. بايد مثل علي سر به چاه فرو برد و آنجا فرياد زد.
26527 | حسن  - رحمانی   |2007-05-23 17:31:25|IRAN
تو را به خدا یک سری هم به جوادیه راه آهن
بزنید و ببینید جوان 15 ساله سر کوچه حشیش میکشد و به همه زنان و دختران متلک میگوید و هر کس اعتراضی بکند با چاقو حمله میکند.
26528 | ناشناس   |2007-05-23 17:39:48|IRAN
مواردی از قبیل آنچه بیان شده وحشتناک است و هر گونه برخوردی با آن مجاز است ایراد اینجاست که این مسایل در قالب طرح تعقیب میشود یعنی این قبیل افراد همیشه آزادند و هر غلطی میخواهند میکنند تا زمانیکه طرحی اجرا شود.
رفته گری را تصور کنید که یکماه آشغال یک خیابان را جمع نمیکند و کلی آشغال جمع می شود و طاقت همه اهالی تمام می شود آنگاه در قالب طرحی ! یک شبه همه آشغالها را جمع میکند بعد کلی هم سر اهالی منت میگذارد که من طرح اجرا میکنم! کسی نیست بگوید که تجمع اینهمه آشغال ناشی از عدم انجام وظیفه خودت بوده حالا مردم هم اینهمه مشکل را تحمل کرده اند هم باید به به و آفرین بگویند و زیر منت بروند! راستی از آن عدم انجام تکلیف و این خیز عظیم به دنبال چه هستیم؟
در هر صورت امیدوارم این طرح موفق بوده و آخرین باری باشد که نیروی انتظامی اجازه میدهد اینهمه آشغال در خیابانها جمع شوند.
26532 | منم دیگه  - یاد گالیور و فلرتیشیا بخیر   |2007-05-23 18:12:01|
همیشه افرادی هستند که مثل اون رفیق گالیور همیشه غر می زنند و من می دونم آخرش به فنا میره می گرن. اگر پلیس یک کاری را نکند غر میزنند بکند هم غر می زنند. در هر حال اقدام پلیس در حالی که جو شدید رسانه ای بر علیه آن ایجاد شده شایسته تقدیر است.
26533 | ناشناس   |2007-05-23 18:13:53|IRAN
سلام. نباید خشن عمل کرد.
26534 | حامد  - re:   |2007-05-23 18:18:50|IRAN
جرات تماس با110 رانداریم چون مشخصات می خواهد.فکر نمی کنم این طور باشد. خیلی مسخره است اگر این طور باشد. در هر حال پلیس باید مجرم را بگیرد حال چه کسی گزارش می دهد و شاید از ترس جانش هم باشد که مشخصات خود را ندهد فرقی نباید بکند.
26656 | یک شهرستانی  - تعجب برانگیزه   |2007-05-24 14:23:57|IRAN
[quote=حامد][quote=امیر]جرات تماس با110 رانداریم چون مشخصات می خوان

خب بخوان. آیا ارزش نداره که پلیس 110 ما رو بشناسه ولی ما هم در مقابل این کارای زشت مقابله کرده باشیم. در ضمن از نیروی انتظامی هم باید پرسید مگه شما شماره گیر ندارید اگه گزارش اشتباه دادن راحت می تونید پیگیری کنید دیگه چرا اسم و فامیل زوری از مردم می خواید؟
برای من عجیبه این جا که ما هستیم حتی اگه موتور سیکلتمون خراب بشه یا بنزین بخوایم از بس ملت وایمیسن که آدم خجالت زده می شه اونوقت این جور کارا رو انجام می دن ولی کسی چیزی نمی گه.
به خاطر یه بی حرمتی کوچیک نسبت به یک خانم از یک خانواده ضعیف توی شهرستان ما از طرف پلیس مردم با پلیس درگیر شدن و کل بازار سر و صدا راه انداختن اونوقت
نمی دونم نمی دونم ..... چی بگم؟
26540 | غریب   |2007-05-23 19:17:25|IRAN
اینا همه درست.به نظر من هم اگه کارائی که سردار اشتری میگه کرده باشن مستحق اعدام هستند.ولی بس قانون چی؟ایا اجازه ی این نوع برخورد رو به نیروی انتظامی اون هم در ملاء عام داده؟کتک زدن با چوب و باطوم و لگد بوسیله ی چند نفر در حالیکه دست متهم بسته است و لباس مناسب هم نداره و...؟ این نوع برخورد رو اگه نگیم غیر انسانی حتمان غیر متمدانه است.فکر نمیکنیم این اعمال نیروی انتظامی باعث ترویج بیشتر خشونت در جامعه میشود ؟مگه ما دادگاه نداریم؟ .مگر هر متهمی حتی کسی که200 نفر رو هم کشته باشه حق دفاع از خود رو در دادگاه صالحه نداره؟امام علی (ع) در مورد قاتل خودش چی وصیت کرده؟باز هم میگم این افراد اگر کوچکترین گناهی هم کرده باشن مستحق هیچ تخفیفی نیستند چه برسه به این اعمال.ولی ایا ما از نظر روانشناسی تحقیق کردیم که با این نوع برخورد اگر این افراد دو باره وارد جامعه بشوند در پی عقده گشائی دست به چه اعمالی خواهند زد؟
26541 | ناشناس   |2007-05-23 19:28:29|IRAN
این گزارش یعنی متجاوز به عنف به جای اعدام شدن آزاد بوده ؟ امیدوارم دوباره آزاد نشود!
26542 | arjang   |2007-05-23 21:21:36|IRAN
man ba tarhe amniyate ejtemahy movafegh bodam valy ba didanne axhaye hafte tir be shedat mokhalefam dige

in tarhe amnia\yate ejtemahy nistt on afsar vaghan kardee eshtebahi kard on zano zade ma goftim lato lota ro begirid na in khanome mohtaramo soratesho be on halat dar biyare

aghay ahmady mogahadam man az emrooz ba tarhe shoma be shedat mokhalefam
26548 | ناشناس   |2007-05-23 21:24:23|IRAN
kasi mokhalefe dastgiri arzxel va obash nist. ama khdoa vakili raftare nirooye entezami ...
dar sani in tarh faghat be khater monharef kardane azhane mardom az tarhaye be estelah farhangi dar morede pooshesh va gheire ast
salesan chera ta in moghe polis kari nakarde
hatman montazer boode hamehie khalafkarha tamame karhaye delkhaheshoon ro bekonan bad jahade akbare bekone
na agha tamoom shod dorehi ke ba halva halva melat khar mishodan
26554 | شفيعي  - لزوم برخورد قاطع   |2007-05-23 21:06:19|IRAN
اين اراذل واوباش علل مختلفي دارد. يكي از علل عمده عدم برخورد قاطع از سوي قوه قضاييه مي باشد اگر يك فرد اوباش ورذل احساس مي كرد كه نتيجه عملكردش نابودي مي باشد دست به اين اعمال زشت نمي زنند.
خدا بكند اين طرح موقتي نباشد و خدا كند قوه قضاييه بجاي سياسي كاري با اين افراد با اشد مجازت برخورد كند .حتي تمامي اين افراد را اعدام كند واز به اصطلاح حقوق بشر و غيره نهراسد وگرنه همين اراذل واوباش با عملكردشان باعث دلسردي و بدبيني مردم نبست به نظام مي شود. باور كني اكثريت بالاي مردم طرفدار اين طرح مي باشند .
26562 | بنده خدا  - تفکر یا رذالت   |2007-05-24 00:00:13|IRAN
1- به چه کسی باید احسنت گفت که این اتفاقات در جمهوری اسلامی می افتد ؟ یعنی پلیس باید این قدر فرصت داده باشد ؟
2- بدون تردید هر کدام از این ها دارای سابقه هستند . بارها دستگیر و ازاد شده اند . خب با اینها هم مثل آنهایی رفتار کنند که برچسب امنیتی می خورند . چطور انها با قرار های سنگین و . . . بازداشت می شوند و پس از بازداشت دیگر صدایشان در نمی آید اما این گونه افراد پس از ازادی رذالت خود را تشدید می کنند ؟
3- به نظر می رسد ، برای برخی تفکر و اندیشه خطرناکتر از تجاوز به ناموس مردم است .
باور نمی کنید ! مقایسه کنید .
26567 | جعفر دولتیاری   |2007-05-24 00:17:30|IRAN
خواهشا آقایانی مثل حضرت کروبی و ...که این کار را برخورد با جوانان می دانند بیایند ببینند که یه عده اراذل چطور با جان و ناموس مردم بازی می کنند.
26568 | ناشناس   |2007-05-24 00:19:35|IRAN
نيروي انتظامي تا حالا چه كار مي‌كرد؟!
خود آنها با مردم چه رفتاري دارند؟!
26569 | اصغر سعیدی   |2007-05-24 00:19:41|IRAN
آدم باور نمی کند که در تهران پایتخت جمهوری اسلامی دارد این کارها می شود.البته اراذل و اوباش کمی شانس آورده اند که بخشی از قوه قضائیه کمی دلسوزیشان را می کنند.
26573 | ناشناس   |2007-05-24 02:19:08|IRAN
.که همه این آمار ها را دارند ولی کسی با آنها برخورد نمی کرده و الان دارن با افتخار اعلام می کنن پس وظیفه نیروی انتظامی تا بحال چه بوده است و چیکار می کرد
26575 | سلیمی  - برخورد در شهرستانها   |2007-05-24 01:22:53|IRAN
چرا نیروی انتظامی این طرح را در شهرستانها اجرا نمی کند اوباش در شهرستانها به نوامیس مردم تجاوز می کنند .هر روز که دیرتر اجرا شود افراد زیادی قربانی می شوند
26579 | H.A  - Mobarezh ba arazeL   |2007-05-24 02:45:39|IRAN
Afarin bar razmandegan Neiroye Entezamy khoda ghovat. tora bekhoda har cheh bishtar shedate Amal anjam dehid reisheh ein Mofsedin Arazel kandh mishavad.az azizan Neiroye Entezami Mantagh shemiranat elalkhosos Tajreish va velenjak va bagh ferdos ke parke anja be parke KOLOMBIA Marof ast khaheshmandim parkhaye ein Manategh ra paksazy konid. tora bekhoda bedad khanevadhaei ke javan va nojavan darand bersid va ein Arazel va aobash va Mavad Mokhader froshha ra sarkob konid ke ein kar shoma vallah noaey jehad dar jebheye farhangy ast. bekhoda khalafkarha Moshakhas hastand ke bachehaye mardom ra monharef mikonand an ham Azadanh ham mifroshand ham masraf mikonand. bekhoda kheily az khanevadehaye Abromand Bachehaieshan Monharef shodehand.Montazer eghdam enkhelabi polis shemiranat hastim.
26581 | عـبـــد عـا صـی  - رشته-ها را پنبه نکنید!!! ...   |2007-05-24 03:27:52|IRAN
سلام علیکم.

واقعا خیلی اوقات نیروی انتظامی با عملکرد

قـــوهء قـضـــا ئـیـــه تمام رشته-هایش

پنبه میشود! همچون مسامحه با

فروشندگان بزرگ مـــواد مُـــخدر!؟ ... عده-ای از این عزیزان نیروی انتظامی هر روزه شهید میشوند ؛ آنوقت ، انواع مـــواد مُـــخــــدر ، تقریبا مثل سیگار بفروش میرسد. پس آقای « شـفـیـعــی » ( کاربر محترم بالا ) حـــق دارند که بـــگـــویـنـــد :

يكي از علل عمده عدم برخورد قاطع از سوي قوه قضاييه مي باشد اگر يك فرد اوباش ورذل احساس مي كرد كه نتيجه عملكردش نابودي مي باشد دست به اين اعمال زشت نمي زنند.
خدا بكند اين طرح موقتي نباشد و خدا كند قوه قضاييه بجاي سياسي كاري با اين افراد با اشد مجازت برخورد كند .حتي تمامي اين افراد را اعدام كند واز به اصطلاح حقوق بشر و غيره نهراسد وگرنه همين اراذل واوباش با عملكردشان باعث دلسردي و بدبيني مردم نبست به نظام مي شود. باور كني اكثريت بالاي مردم طرفدار اين طرح مي باشند .
درود بر جمیع خدمتگزاران خلق الله ،
عـبـــد عـا صـی.
26585 | سپهر  - امنیت   |2007-05-24 06:59:14|IRAN
یادم هست تو کتاب منم تیمور جهانگشا میخوندم تیمور لنگ ادعا کرده اگر یک کودک کاسه ای از زر بر سر خود بگذارد و سرتاسر سرزمین مرا بپیماید کسی جرات نخواهد کرد حتی یک سکه از کاسه او بردارد.اینو میگن امنیت
26591 | محمد   |2007-05-24 07:35:13|IRAN
مگر کسی مخالف برخورد با اوباشه؟! مهم نوع برخورده. لطفا برای این مساله مهم راه حل غلط خودتون رو خورد ملت ندین.
26592 | مجید  - درخواست از نیروی انتظامی   |2007-05-24 07:46:38|IRAN
با تشکر و سپاس فراوان از دلاورمردان نیروی انتظامی و خصوصاً جناب رادان امیدوارم که این حرکت ادامه داشته باشد و از جناب سردار خواهش میکنم که آژانسهای مسافربری درون شهری را هم تحت نظر داشته باشند و ببینند که از ساعت 12 شب به بعد چه خبر میباشد ؟//
26593 | ناشناس   |2007-05-24 07:48:18|IRAN
خواهش میکنم باتحریک احساسات مردم قصور خودرا توجیح نکنیم پس به هنگام ارتکاب اراذل به این جرایم پلیس که وظیفه اش حفظ امنیت درجامعه بوده کجا بود؟ طرح ویزه دیگر چه صیغه ای است؟"شمارا بخدادست ازاین تبلیغات بردارید کار برای خدا تبلیغ نمی خواهد بوق وکرنا برای چیست ؟
26595 | احد اسدی  - کار هالی ولی !   |2007-05-24 07:54:07|CANADA
با خواندن مطالب بالا واقعا متااثرشدم ولی سوالی که مطرح است چرا حالا ؟
چه شده است که این همه مدت صبوری کرده اند اقایان و حالا بفر جمع اوری اوباشان افتاده اند؟
راستی چرا در کشورما اوباش تربیت می شود و قمه کش و چاقو کش؟
مشکل اصلی و علت واقعی کجاست؟
چگونه مغازه داری می تواند ان همه دختر را فریب دهد و بکار بگمارد؟
البته موفقیت نیروهای انتظامی را خواستارم که اسایش را به مردم بر گرداند ولی این مشکل امروز وفردا نیست واین مشکل باید ریشه یابی شود.
26599 | امین   |2007-05-24 08:10:35|IRAN
آقا دم نیروی انتظامی گرم!
نکونه دم و دستگاتون تعطیل میشه که مخالفت می کنید؟
از این بیشتر آبروی خودتونو نبرید
26600 | رضا-د  - تقدیر   |2007-05-24 08:22:43|IRAN
سلام با تشکروخسته نباشیدخدمت سرداررادان وتمامی جان برکفان نیروی انتظامی درسراسر کشورامیدواریم این کارها تداوم داشته باشد.
26602 | بابائي   |2007-05-24 08:45:34|IRAN
باسلام
باتشكر از همه دست اندكاران اين طرح بزرگ چند پيشنهاد دارم :
1- اين كه اصلاح جامعه بصورت سطحي امكان پذير نيست بايد اصلاح عمقي كه همه ميدانند چگونه است صورت گيرد.
2- اين طرح طرحي نيست كه بتوان آن را بصورت ضربتي به نتيجه رساند بايد بادوام و هميشگي باشد .
3- بايد اصلاح يكسري از قوانيني كه در جامعه حاكم است صورت گيرد يا عوض شود و قانون را به جامعه تفهيم كنيد مثل عدم امكان دست زدن به دزد در خانه خودت كه در صورت هرگونه نقص در آقا دزده بايد ديه نيز پرداخت نمود.
26604 | بحرینی   |2007-05-24 08:53:29|IRAN
چنین سخنانی نشان شرمندگی مدیران کشور در پیشگاه مردم است. آیا این جنایات به این راحتی باید در گوشه و کنار کشور اتفاق بیفتد و وقتی طرح امنیت اجتماعی مطرح شد تازه کسی به یاد این جنایات افراد را دستگیر کند؟ وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و قانون در همه شرایط است نه فقط تا مانی که طرح امنیت اجتماعی مطرح است. فردا روزی که این طرح کم رنگ میشود دوباره داستان شروع خواهد شد؟
26608 | رحمانی  - جان سپاری   |2007-05-24 09:29:09|IRAN
بخشی از اظهارات رئيس پليس محترم اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي :

... در موردي ديگر اراذل و اوباش، به منزل يكي از بدهكاران خود مي‌ريزند، دست و پاي مرد را بسته و در مقابل چشمان او به همسرش تجاوز مي‌كند. دو سه شب بعد از شكايت آن مرد، چهار نفره به منزل وي مي‌ريزند و به دخترش نيز تجاوز مي‌كنند.

زحمات و تلاش های نیروی انتظامی ، جای بسی تشکر و قدردانی است . همیشه این قشر زحمت کش " دم تیغ " بوده و هستند . این اظهارات واقعا تکان دهنده است . گرچه معتقدم این بگیرو ببندها مسکنی بیش نیست و باید فکری اساسی و بنیادین نمود . البته اگر مدعی جامعه " ارزشی / اسلامی " هستیم .

اما در این مقطع سئوال اینجاست :

مقصر کیست ؟
1- پدر یا مادر . برادر یا خواهر .

2 - محیط های آموزشی . مثل مهد کودک ، دبستان ... و

3- جامعه باصطلاح " ارزشی و فرهنگی " فقر زده ما که توزیع ناعادلانه ثروت و امکانات شغلی و رفاهی ، عادلانه بین " خودیها " و طبقه " ممتاز" توزیع میشود ؟

4- سهم مسئولین رفاه زده و مطمئن از آینده خود و عزیز " دردانه " هایشان و طبقه ممتاز و برگزیده نو پا ، در این قضیه حساس و حیاتی چه میزان است ؟

من نه جامعه شناسم و نه روانشناس . اطلاعات من محدود است به مشاهدات روزانه و شنیدهائی از مردم . البته نه بعننوان درد دل بلکه بعنوان " اعتراض " که در صف های اتوبوس و در کوچه و بازار بین خود رد و بدل میکنند که برخلاف مصاحبه های تلویزیونی با مردم ، بسیار واقعی تر و حتی خطرناک تر است .
واقعا چه کسی و کدام یک از مسئولین جامعه" ارزشی " ما پاسخگوی این دست از سئوالات مردم اند .
مطمئنم کسی پاسخ مرا نخواهد داد . چرا بحث ، بحث توزیع ناعادلانه " عدالت " و عواقب وخیم آن است . هم چنانکه آقای دکتر افروغ جامعه شناس و استاد دانشگاه و نماینده مردم در مجلس ، تاکنون بخود اجازه نداده با وجود گذشت چندین ماه پاسخ سئوالات 39 و 40 مرا در رابطه با " عدالت " بدهد .

ای مسئولین ، که برساحل نشسته اید . ملت دارد میسپارد جان .
26610 | بی حق  - هردم ازاین باغ ...   |2007-05-24 09:44:47|IRAN
این بخش ازکارهای نیروی انتظامی که گوشه ای از آن درتلویزیون نشان داده شدواقعاً جهاد اکبری است که بایستی تا پاک شدن جامعه از لوٍث وجود اراذل واوباش ادامه پیدا کند.هرچه با این بخش سخت تر برخورد شود ملت بیشتر ازطرح، حمایت میکند.موفق باشید!بادامچی


برادر جهاد اکبری :

چرا با داستان اینچنین سطحی و پیش پا افتاد برخورد میکنی .
مطمئن باش جامعه این جوری از لوث وجود این آدم ها پاک نخواهد شد . این ها که یک شبه رشد نکردند که یک شبه ازبین بروند . تازه اگر این اقدامات سرپوشی نباشد برای کاری دگر . بهرحال هرکه تنها به قاضی برود راضی برمیگردد . هرچه دلش بخواهد میگوید . از جاسوس گرفته تا ارازل و اوباش . متوجه ای برادر ؟
عمیق تر و ریشه ای تر فکر کن . به جامعه و بی خیالی مسئولین / فقر و بیکاری و بدبختی / به ثروت های این مملکت .

خدا نگهدارت .
26611 | عبدالله   |2007-05-24 09:48:22|IRAN
][]برخورد با ارازل و اوباش بايدبه شدت هر چه تمامتر و تا اعدام قطعي انان ادامه يابد.البته جاي اين سوال هم باقي است كه نيروي انتظامي و قوه قضاييه تا كنون چه مي كرده اند.
26613 | بنده خدا  - بي عنوان   |2007-05-24 09:55:35|IRAN
سلام
از اين سردار محترم بپرسيد اگر نيروي انتظامي به وظايف ذاتي خود كه برقراري امنيت در همه زمانها ومكانها مي باشد عمل كند نياز به طرح ضربتي و اين همه تبليغات و بزرگ نمايي ندارد. تصور كنيد همه سازمانها و ارگانهاي مملكتي به وظايف اصلي خود نپردازند و بعد از سالهاي بيايند بودجه ويژه بگيرند وتبليغات راه بنازند و بگويند ما داريم شق القمر ميكنيم.
نكند ارازل و اوباش هم توطعه امريكا واستكبار هستند و براي سلب ارامش مردم از ان سوي مرزها به ايران گسيل شده اند.
قدري به تبلغات رسمي كه براي بي امنيت نشان دادن غرب و امريكا در صدا و سيما ميشود توجه كنيد. اينهاي كه سردار بيان كردند اگر در امريكا اتفاق افتاده بود روزها وماه ها خوراك تبليغاتي براي ما بود قدري انصاف داشته باشيد.
26614 | phln  - lkjrn   |2007-05-24 10:06:57|IRAN
نوشتن این گونه موارد و برخورد با اراذل و اوباش نه تنها نقطه قوتی برای نیروی انتظامی نیست بلکه ضعف فاحشی است برای کل نظام و خصوصا مسئو لین طراز اول . چطور امکان دارد در نظام اسلامی فردی با زور و در جلوی مرد خانواده به همسر وی تجاوز کند ، به دخترش تجاوز کنند و........ مسئولین ما احادیث و کلام معصومین را فقط برای پیش برد احداف خودشان استفاده می کنند وگر نه می بایست طبق فرمایش حضرت علی (ع) که فرمودند در نظام اسلامی اگر مسئولی بشنود که برناحق و زور ظلمی به مسلمانی شده و از قصه دق نکند باید تعجب کرد چه رسد به این گونه موارد ! به نظر این جانب باید مسئولین انتظامی مناطقی که این گونه ستمها در منطقه تحت ماموریتشان اتفاق افتاده با شدید ترین مجازات تنبیه شوند چرا که نسبت به وظیفه خطیر خود که همانا دفاع از مال و ناموس و ایجاد امنیت بوده بسیار کو تاهی نموده اند .
26622 | مرتضي  - نوش دارو پس از مرگ سهراب   |2007-05-24 11:03:59|IRAN
چرا اينقدر دير
قوه قضايه ، مأموران اداره اطلاعات ، مسئولان قبلي نيروي انتظامي تا به حال خواب بودند كجا بودند .
آيا اگر يكي از همين مسؤولان جلوي چشمشان به دخترشان تجاوز مي شد اينقدر دير به اين مسأله رسيدگي مي شد
فقط آقايان بدانند كه قطعا در پيشگاه الهي بايد جوابگوي اين اهمال كاري هاي خودشان باشند.
هر كه باشند چه روحاني چه نظامي چه سرادار و چه آيت الله ...
26626 | مرتضي  - نظرات دشمن شاد كن !   |2007-05-24 11:11:49|IRAN
ضمنا از آقايان نظر دهنده كه خواستار ضربتي نبودن اين طرح شدند مي پرسم تصور كنيد شما جاي شخصي باشيد كه جلوي چشم شما به همسر مادر و يا دختر شما تجاوز شود باز هم خواستار طمأنينه و برخورد آرام خواهيد بود.
برادران و خواهران هموطن تو را به هر چه كه اعتقاد داريد خواهشمندم اگر قدرت كمك حتي زباني را نداريد آب به آسياب عده اي ولگرد هرزه كه با آبروي زنان نجيب ايراني بازي مي كنند نريزيد.
حرف آخر اينكه ...
سردار ما پشتيبان تو هستيم و مظلوميت هاي تو در اين گونه جريانات ياد آور مظلوميت تو و همرزمانت در جبهه هاي 8 سال دفاع مقدس است كه از طرفي زير گلوله هاي سربي دشمن بوديد و از طرفي زير فشارهاي مشتي وطن فروش كه از پشت به شما خنجر مي زدند. بدان كه تاريخ هميشه به نفع مظلومان قضاوت كرده و خواهد كرد.
26660 | ناشناس  - re: نظرات دشمن شاد كن !   |2007-05-24 14:58:48|IRAN
کی طمانینه خواسته؟ چطوره ما هم به خواهرو مادرشون تجاوز کنیم؟
طبق قانون دستگیر ،محاکمه و اعدام شوند
حرف آخر اینکه چقدر راحت با احساسات ما بازی می کنند...
26628 | وطن دوست  - كمي به فكر مردم باشيد   |2007-05-24 11:16:00|IRAN
با سلام
حكومت داري اين نيست كه فقط به مسائل سياسي كشور بپردازيم. بايد به وضعيت اجتماعي و اقتصادي اين مردم رسيدگي شود. بطور مثال در اين سه سال اخير تمام فكر و ذكر مسئولين مملكتي انرژي هسته اي است، درست است كه حق ماست ولي تمام توانمان را نبايد صرف آن كنيم . حال اگر انشااله كشور ما هسته اي شود چه فايده كه مردم ما از وضعيت بد اجتماعي در امان نباشند. كشوري كه نيروهاي پليس از ارازل و اوباش مي ترسند چه فايده اي دارد.
بنظرم : 1- اميدوارم اين مسئله مثل ساير مسائل مقطعي نباشد و ادامه دار باشد.
2- قوه قضائيه كارهايش را در قالب سيستمي قراردهد كه كارهاي سريع پيش رود.
26633 | يك شهروند تشنه امنيت  - مبارزه دير هنگام   |2007-05-24 11:33:26|IRAN
اين گزارش نشان دهنده عدم فعاليت نيروي انتظامي ونيروهاي امنيتي درگذشته مي باشد لذا اقايان بايد ازمردم بابت قصور انجام شده عذر خواهي كنند نه اينكه بدليل مبارزه دير هنگام خود توقع داشته باشند كه مردم هرروز از انان تشكر نمايند
26637 | ناشناس   |2007-05-24 12:03:18|IRAN
با سلام
فرمانده نیروی انتظامی اخیرا اعلام کردند
اینها بعد از اصلاح و تعهد ازاد خواهند شد
می خواستم سوال کنم درست است
یا نه .
یا اینکه مثل چین اینها را در بیابانها مجبور
به کار میکنند و راه سازی انجام دهند تا یک منفعتی برای جامعه داشته با شد و هم
زور و بازویشان خالی شود.ما شعبان بی مخ
-ها را با انقلاب بیرون ریختیم و یا ادم کردیم
حال نمی دانم چرا این قدر دیر.
26644 | ناشناس   |2007-05-24 12:44:13|IRAN
من كه رفتم براي خودم اسلحه بخرم جرم هست كه باشد ازاينكه اين بلاها سرآدم بيايد كه بهتراست.
26645 | ناشناس   |2007-05-24 12:54:17|IRAN
البته دم نيروي انتظامي گرم البته اگر مثل هميشه برادران از دايه مهربانتر قوه قضاييه به .. در جمهوري اسلامي ادامه ندهند،زحمتي كه نيروي انتظامي مي كشد عملكرد گاو 10 من شيرده است كه البته كسي كه كار را خراب مي كند برادران زحمت كش قوه قضایی هستند
26652 | ش  - ن   |2007-05-24 13:36:09|MOROCCO
باید دو نوع گروه مجازات شوند:
1- یکی اراذل و اوباش
2-مسیولان مثل رییس جمهوران 16 سال گذشته که با بی توجهی به این مردم و گسترش فقر باعث افزایش جرم و جنایت در کشور شدند .
26653 | ناشناس   |2007-05-24 13:40:52|IRAN
روز چهارشنبه 2/3/86 ساعت 30/13 كنار ايستگاه تاكسي فرودگاه مهرابادتهران دو نفر باهم درگير شدند بطوري كه همديگر را بشدت خونين كرده بودند .درسه متري اَنها افسري پليس با سه ستاره ايستاده ومشغول جريمه خودروهابود وهر از گاهي نيم نگاهي به اَنهاكرده ميگفت خجالت بكشيد بس ديگه.جالبتر اينكه من به يك استوار نيروي انتظامي كه انجابود اطلاع دادم جواب داد جهنم وقتي يكيشان مرد من تكميل پرونده ميكنم چون من مسئول پرونده هستم .مردم مثل هميشه خودشان وارد عمل شدند وگفتند..........واَندو نفر راازهم جداكردند.من هم اَمدم تا مبادا از پرواز جا بمانم.باقي بماند.
26664 | آرش کوشا   |2007-05-24 15:40:53|IRAN
به نظر من حیف است این عملیات هایی که نیرو انتظامی در تلویزیون نشان می دهد و با این اقتدار با اراذل برخورد می کند بون نام باشد .مثلا پاکسازی و عملیات در مشیریه را به نام عملیات آزادسازی مشیریه بگذارند و یا عملیات محله ابوذر را بنام عملیات آزادسازی ابوذر ......این گون کارهای نیرو انتظامی در تاریخ ثبت خواهد شد!حیف است
26672 | ناشناس  - re:   |2007-05-24 17:31:07|IRAN
براستیکه نقطه انگشت به جای حساس گذاشتین. اگر یک کمی به محیط مدارس
آ موزشی آ نهم در دوره دبیر ستان دقت بکنیدمتو جه میشوید اینها افرادی را در محیط مدارس دارند که با طر ح دوستی با جوانان و نو جوانان علاقمند به یک موضوع خاصی که اغلب آ نهارا دانش آ موزان گریزان از درس تشکیل میدهند و آ نهایی که در محیط خانوادگی مشکلی دارند شناسایی کرده وبه دام میاندازند. بدین ترتیب عده ای از خانه های فساد در می آ ورند و عده ی دیگر از با ند های مواد مخدر و عده ای دیگر که سودای قلدری و قدار ه بندی در سر دارند نوچه های این گونه افراد میشوند و واویلا از دست این آ دمهای عاصی.و اما سوال این است چرا در زمیته کنترل مدارس اقدامی صورت نمیگیرد ؟ هیچیک از این افراد مو قع بد نیا آ مدن آ دم رذل و پلیدی نبودندعلت را در یا بید. ثانیابیش از 28 سال از پیروزی انقلاب میگذرد چرا اجازه داده شده است تا اینگونه افراد رشد کنند و مثال آنهایی شوند که در مقابل پدری به دخترش تجاوز کنند؟
چرا؟ و چرا های بسیار دیگر؟
]
26702 | كارمند   |2007-05-24 22:13:40|IRAN
در اينگونه موارد مي بايست قوه قضائيه اشد مجازات را جهت متنبه ساختن ارازل ولو حكم اعدام تعيين نمايد (و جلوي مواردي كه با پرداخت رشوه و يا تهديد موجب تخفيف در مجازات مجرمين مي گردد گرفته شود) تا درس عبرتي براي ديگر افراد باشد و نيروي انتظامي نيز بايد بداند جامعه و مردم پشتيبان آنان است و اين گونه موارد نبايد به صورت مقطعي و مسكني باشد و بايد روزانه اين موارد كنترل و اجرا گردد . انشأا...
26710 | ناشناس   |2007-05-24 23:54:56|IRAN
من فکر میکنم جواب سلام اسلامه یعنی حالا دیگه مردم خودشون باید دست به کار بشن اگر 4 تا لات توی محله هست حتما 10 تا آدم خوب هم هست این 10 تا براحتی میتونن پدر اون بی شرما رو بسوزونن ؛ آقا چاقو میکشن شما قمه بکشید شقشون کنین ، آقا متلک میگن 4 تا با هم شین برین فکشو بیارین پایین قدیم همین بوده که مسجدی مشخص بوده کاواره ای هم معلوم چون مردم خودشون خودشونو اداره میکردن
26718 | آرین  - مرحبا   |2007-05-25 09:24:00|IRAN
برخورد با اراذل و اوباش به هر بهانه ای که باشد می خواهد منحرف کردن اذهان ملت باشد یا حکومت نظامی ,هرچه که باشد,کار قشنگی است ,آنهایی که سعی دارند به مردم بقبولانند که این کار به هر دلیلی محکوم است باید به غیرت خود شک کنند,اراذلی که بدون هیچ واهمه ای به حریم خانواده تجاوز کرده و مقابل چشمان مرد خانواده به ناموس او تجاوز می کنند چه بسا سری بعدی منزل شما را هدف قرار دهند پس نگویید حکومت نظامی و ...... مرحبا به نیروی انتظامی که به حق راه آنانی را در پیش گرفته اند که روز گاری جان خود را برای دفاع از ناموس این ملت به طبق اخلاص گذاشته اند مرحبا
26731 | ناشناس   |2007-05-25 11:50:53|IRAN
فقط ميتونيم بگيم اي والله.خدا خيرتون بده ما هم براتون دعا مي كنيم .مشهد مقدس
26738 | مجيد   |2007-05-25 13:38:10|UNITED STATES
وقتي دستگاه عليل قضايي با يك حكم ساده و چند روز زندان آنها را جري تر و شرورتر مي كند نمي توان به اين اقدامات نيروي انتظامي دلخوش كرد.
مشكل در قوه قضاييه است.
26743 | میثم  - چوب دو سر طلا!!!   |2007-05-25 15:23:00|IRAN
سلام
نمی‌دونم چرا برخی این جورین؟
اگه یه کار خوبی رو انجام بدی، می‌گن چرا قبلاً نبوده... چرا احتمالاً بعدها نخواهد بود و...؟
اگه هم اون کار رو نکنی، خودشون هم نمی‌دونن چی کمه ولی باز هم فقط غر می‌زنن!
26744 | یه بنده‌ی خدا   |2007-05-25 15:24:27|IRAN
سلام علیکم
می‌خواهم بلند و با افتخار تکرار کنم:
"سردار، تو تنها نیستی!"
فقط همین.
26754 | زائر  - خدا قوت   |2007-05-25 18:54:54|IRAN
خدا قوت
26766 | ناشناس   |2007-05-25 20:18:29|IRAN
با سلام از اقدام خوب و خداپسندانه نيروي انتظامي تشكر ميكنيم اولين نيازي كه براي جامعه و فرد ضروري ميباشد امنيت فردي و اجتماعي است . همانطور كه ملاحظه ميشود اين اراذل و اوباش در تمام نقاط ريشه سرطاني پيدا كرده اند لذا نيازمند حركتي انقلابي و برخورد ريشه اي با انها ميباشد . و در كنار اين عمل انقلابي مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچيان و و جمع اوري معتادين در دستور كار قرار گيرد خيلي خوب خواهد بود . ما در اين خصوص بايد مانند كشورهايي نظير چين كه معتادين را به دريا مي ريزند و عربستان كه اعدام را در نظر گرفته است بايد اقدام كنيم
26769 | ali   |2007-05-25 21:00:37|KOREA REPUBLIC OF
1- درمان همیشه باید باشد اما اول پیش گیری . اما هیهات که مسئولان در خواب خرگوشی سالها بر سر همدیگر زدند که جلوی ویدیو را بگیرند و بعد ماهواره را و.... اینهمه انرژی و سرمایه هدر شد و حالا نسل انقلابی متجاوز شده
2- طرح ضربتی خوب است اما به عنوان مکمل یک برنامه دایمی. نه اینکه هیچ برنامه ای نباشه و بعد از اینکه به خواهر و مارد مردم تجاوز شد طرح ضربتی راه بیاندازند
3- این نوع گزارش دهی برای بازی کردن با احساسات مردم است وگرنه هیچ نکته مثبتی در دفاع از نیروی انتظامی ندارد. همین الان شخصی را میشناسم که افسر نیرو است و خودش باجیگر و خلافکار است . مگر جرات میکنم به کسی بگویم. حالا به من بگویید ترسو. هرچه که دوست دارید ولی این سردار اگر همت دارد اینها را هم پیدا کند.
4- همه جای دنیا صرف گزارش دادن کافی است که یک تحقیق بشود. نه بگیر و نه ببند. نه تهمت و نه درگیری. حالا اینجا 110 اول شجره نامه شما را باید تایید کند بعد بلکه تکانی بخورد. خب بابا گزارش میدن شما برو بررسی کن فوقش خلاف بوده کاری نمیکنی. بعد از چند بار هم این آدمهای مریض خسته میشوند . ولی اگر راست باشد چی؟ در مملکتی که قاضی و مامور را میخرند مگر کسی جرات دارد مشخصات خودش را بدهد؟
26780 | ناشناس   |2007-05-26 01:27:46|UNITED STATES
پليس داروغه نيست. ضابط قضايي است. حق ندارد پايش را فراتر از قانون ميگذارد. چه درمقابل كسي كه پارك ممنوع كرده چه در مقابل بيجه قاتل. هر جرمي كه از طرف يك انسان انجام گرفته مجازات مشخصي دارد. مرجع رسيدگي به جرم و تشخيص مجازات قاضي است. اگر افتابه دور گردن يك انسان انداختن مجازات است، بايد قاضي حكم بدهد. اگر عقده گشايي و تبليغات است اسمش را امنيت مردم نگذارند. بگذارند قداره كشي پليس. به چه حقي بدون حكم قاضي و بدون طي مراحل دادرسي كه حق هر ايراني است به خودشان اجازه چنين رفتاري را ميدهند؟مگر ما در آفريقا زندگي ميكنيم ؟همه ميدانند كه تنها چيزي كه براي نيروي انتظامي ارزش ندارد جان مردم است. گواه اين مدعا حجم وسيع ورود مشروبات الكلي، مواد مخدر و قرصهاي روانگردان از مرزهايي است كه نيروي انتظامي براي حفاظت آنها پول ميگيرد. اگر پليس عرضه دارد بسم الله، مرزها را ببندد. ببينم از كجا مشروب وارد ميكنند. آنهايي هم كه خودشان توليد بكنند ميخورند و گوربگور ميشوند.
مشخصا اين طرح براي سرگرم كردن مردمي تهيه شده است كه خوششان مي آيد نمايش خيمه شب بازي ببينند. والا پليس اگر پليس باشد ، كسي جرات نميكند در خيابان به كسي فحش بدهد چه برسد به اينكه درخيابان جلوي ماشين اورا بگيرند و به ناموسش تجاوز كنند. اگر پليس پليس بود اولا جلوي اين كار را ميگرفت حتي با كشتن متجاوز دوما در صورت قصور يا فرمانده پليس استعفا ميداد يا بركنار ميشد. پس بحث امنيت مردم مسخره بازي است.
تنها نتيجه اي كه از اجراي اين طرح بدست خواهد آمد يكسري قاتل سريالي و با عقده هاي شديدتر خواهد بود. قاتلاني كه ديگر نه با سر و صدا بلكه به ارامي امنيت رواني جامعه را بطرز وحشتناكي مختل خواهند كرد.
افرادي كه با ياداوري تحقيري كه بر آنها روا شده، به خود اجازه هر كاري را خواهند داد.
و پليس عرضه رديابي حتي يك نفر از انها را نخواهد داشت.
كاش پليس ما انقدر با فرهنگ و متمدن بود كه از يك چاقوكش قداره بند، حافظي براي جان و مال و ناموس مردم ميساخت نه قاتل حرفه اي.
نگوييد اينها ادم نميشوند.
بگوييم عرضه نداريم كار بكنيم.
بگوييم ما كاري از دستمان ساخته نيست.
پس با تخريب ديگران خودمان را بزرگ جلوه ميدهيمو
مطمئنا اجراي اين طرح در اين مقطع منحرف كردن افكار از قضاياي اتمي و بدبختي بزرگي است كه از بي تدبيري سياستمداران دارد بر سر اين ملت مي آيد.
ياحق
28536 | سعيد  - دانشجو   |2007-06-06 15:34:29|IRAN
آقا دمت گرم. كاملاً موافقم. يكي از بهترين نظراتي بود كه تا حالا خوانده بود. علي الخصوص قسمت استفاده از خود اين افراد براي تأمين امنيت محله. به اين مي گويند توانمندسازي.
92644 | ناشناس   |2008-11-19 01:08:56|IRAN
[size=large][/sizeخ[b][/bای ول جواب دندان شکنی به این پلیس بی لیاقت دادی در ضمن مساله ارازل هیچ ربطی به بی هجابی نداره
26782 | ناشناس   |2007-05-26 04:25:32|IRAN
حالا نوبت قوه قضائیه است ،که با صدور احام الهی زخم دل غیرتمندان را تسلی ببخشد
26784 | يك شهروند   |2007-05-26 06:57:36|IRAN
ايكاش در اجراي اين طرح قوه قضاييه هم همكاري كند ومانبينيم كه دستگير شدگان دوروزبعد در خيابانهاازادانه مي گردند دريك مورد فردي با چندقبضه سلاح ازجمله آرپي چي دستگير شد ولي با يك قرارسبك ازادشد
26787 | ناشناس  - انا لله و انا اليه راجعون   |2007-05-26 07:31:08|IRAN
اگر مسلماني از شدت غصه دق كند و بميرد بر او ايرادي نيست.
1- در طي مدتي كه اراذل و اوباش در آن محلات اين فجايع را بار مي آوردند پليس و نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي كجا بودند؟
2- چرا در مورد اون بيچاره بدهكاري كه زنش مورد هتك حرمت قرار گرفت سريعا رسيدگي نشد تا سه روز بعد كه دخترش هم . . .
3- قوه قضائيه ؟ قانون ؟ عدالت ؟ بابا توي اون كشورهاي به قول ما دچار انحطاط اخلاقي هم تجاوز به عنف و خصوصا در مورد تجاوز به افراد زير 17 سال جرم است و حداقل مجازات چندين سال زندان را در پي دارد . اون وقت در كشور ما مجرمي كه چندين زن و دختر را تحت عنوان مسافر كش ربوده و به آنها تجاوز كرده فقط با چند سال زندان مجازات مي شود . . . بابا مجازات اينها اعدام است ولا غير
4- اعتراضاتي كه به اين طرح مي شود در مورد برخورد با اراذل و اوباش نيست بلكه برخورد قهري با بد حجابان مورد اعتراض است كه دو مقوله مجزا هستند
26794 | ناشناس   |2007-05-26 08:17:01|IRAN
پس دستگاههای ذی ربط چه غلطی می کرده اند؟
92645 | شاکی   |2008-11-19 01:11:43|IRAN
اونا فعلا به فکر جیباشون هستن
26795 | محمد  - قوه قضائیه بیمار   |2007-05-26 08:26:16|IRAN
اگر قوه قضائیه در اجرای احکام جدیت داشته باشد اینهمه جرم اتفاق نمی افتد
طبق قانون جزا تجاوز به عنف حکمش اعدام است ولی متاسفانه بجز تعداد انگشت شمار از حدود 500 پرونده تجاوز به عنف که سالانه در کشور تشکیل می شود اکثرشان به زندان ختم می گردد .
اگر روزی این اتفاق برای دختر قاضی همان ÷رونده بیفتد آیا باز هم زندان خواهد داد؟
26801 | محمد رياضي  - برخورد فصلي   |2007-05-26 09:02:36|IRAN
بسيار جاي تعجب است كه بر خورد با معضلات اجتماعي توسط مسئو لين ذيربط فصلي شده است مثلا" فصل تابستان، پايير و زمستان با اوباش كاري ندارند و در مقابل جرايم آنها برخورد جدي نميشود
در ضمن بر خورد با اينگونه افراد با آن جرايم فجيع هيچ سنخيتي با مسئله حجاب خانم ها و يا مو و لباس جوانان ندارد.
26807 | ناشناس   |2007-05-26 09:29:02|IRAN
در كشور ما همه چيز سر وته وبي حساب وكتاب است اگر از روز اول برخورد جدي وقاطع بود ديگر كار به اين جا نمي رسيد كه بخواهند طرح ضربتي راه بيندازند واين همه اتفاق ناگوار كه فقط قسمتي توسط اين سردار گفته شد اتفاق بيفتد اين طرح هم بالاخره تامدتي ادامه دارد مهم اين است كه دستگاه قضايي وانتظامي ما بصورت ريشه اي اصلاح شده وباجديت بيشتري بااين عوامل برخورد كند
26810 | ناشناس   |2007-05-26 09:33:41|IRAN
اي ول ناجا تازه داره وظيفيه اصليش رو انجام ميده
26825 | حسن   |2007-05-26 10:38:00|IRAN
لطفا آماری از ارتکاب جرم در کشور های غربی بی دین هم ارائه فرمایید
تا با مقایسه آن با مملکت خودمان ضعف ها ونقاط قوت را بشناسیم
البته ریشه جرم وایجاد اراذل واوباش را باید شناسایی کنیم تا باخشکاندن این ریشه ها امنیت پایدار برای جامعه اسلامی ایجاد کنیم
26828 | ناشناس   |2007-05-26 10:53:43|IRAN
جاي تاسف است وبايد پرسيد چرا تابحال اينهاتوانسته اند جولان بدهند .
26830 | یاران  - ریشه یابی   |2007-05-26 11:00:31|IRAN
به نظر من باید درست این مسئله را ریشه یابی کرد اول اینکه چرا کار به اینجا رسیده است که باید طرح ضربتی گذاشت دوم اینکه چرا قوه قضائیه با اشد مجازات با اراذل و اوباش برخورد نمی کند سوم اینکه مگر این اراذل را کلانتریهای مناطق نمی شناسند تمام این اراذل سابقه دار هستند پس چرا در مواقع لزوم که اینها دست به کارهای خلاف می زنند با اینها برخورد نمی کنند در برخی موارد هم با اینکه مردم گزارش می دهند باز هم برخوردی صورت نمی گیرد و من شاهد بودم که که در یک نزاع مامورین کلانتری جرات دخالت در این نزاع را نداشتند و آنقدر شاهد این نزاع بودند که دعوا تمام شد بعد جلو رفتند چهارم اینکه اگر این طرح درست است باید در جامعه همه از این طرح حمایت کنند و آخر اینکه هم نیروی انتظامی و هم قوه قضائیه به طور شفاف به افکار عمومی گزارش دهند خصوصا در مورد مبارزه با بدحجابی.موفق باشید
26833 | ناصر   |2007-05-26 11:34:20|IRAN
اين ديدگاه را هم اگر مورد توجه قرار دهيد خالي از فايده نيست :
هميشه پيش خود فكر كرده‌ام كه مبادا در سياست به موضعي بيافتم كه همه‌نظراتم از منظر اشكال‌گيري و اصطلاحاً نق زدن باشد. از اين رو در جريان برخورد اخير با افراد مشهور به اراذل و اوباش ابتدا فكر كردم كه چيزي ننويسم بهتر است، چرا كه شخصاً هم شاهد ترس مردم از اين افراد بوده‌ام و احتمالاً مردم محل که شرارت‌هاي آنان را از نزديك ديده و مزه ناامني ناشي از حضور آنان را چشيده‌اند، از اين برخوردها استقبال كنند، اما در نهايت به اين نتيجه رسيدم كه نمي‌توان چيزي نگفت، زيرا مجدداً با مسأله‌اي روبرو هستيم كه راه‌حل غير قانوني و حتی ناقصي براي آن تجويز شده است که نه تنها مشکل را بطور ریشه ای حل نمی کند که احتمالا مشکلات دیگری هم ایجاد می کند.
1ـ درست است كه ما در قانون جزاي خود عنوان «اراذل و اوباش» نداريم و كسي هم نمي‌تواند از موضع قانوني چنين عنواني را به افراد خاصي اطلاق كند، چرا كه معرف فعل مجرمانه معيني نيست، اما به لحاظ عرفي و عيني چنين افرادي را داريم. افرادي كه اصطلاحاً جاهل محل بوده و در درگيري‌ها و كارهاي خلاف دخالت دارند و چه بسا مزاحم مردم نيز مي‌شوند، عربده‌كشي و احياناً بدمستی هم مي‌كنند، و مردم محل از آنان حساب مي‌برند، و در برخي مواقع هم با يكديگر دعوا مي‌كنند. ظهور و بروز اين افراد در محل‌هاي پايين و حاشيه شهر است. قبل از انقلاب در محل ما هم كمابيش بودند.
اگر به اين سوال جواب دهيم كه چرا افراد شرور و اوباش در اينگونه محلات فعال هستند، راه‌حل مسأله نيز تقريباً مشخص مي‌شود. در دهه چهل وقتي لات‌ها و جاهل‌هاي مناطق جنوب شهر وارد درگيري مي‌شدند، همه افراد اصطلاحا ماست‌ها را كيسه كرده و به خانه‌ها مي‌رفتند. چرا؟ چون از جان و آبرويشان كسي محافظت نمي‌كرد و بايد خودشان مواظب آنها مي‌بودند و ياراي مقابله مستقيم هم با لات‌ها نداشتند، پليس هم كمابيش با لات‌ها همراهي مي‌كرد، يا حداقل بي‌طرف بود و كار چنداني با آنها نداشت، مگر در موارد استثنايي و حاد.
در همان زمان اگر به مناطق شمالي شهر مي‌آمديد، قطعاً از لات و لوت خبري نبود، نه به دليل اينكه آنها در اين محل‌ها ساكن نبودند، بلكه به دليل حساسيت پليس در اين محلات، جايي براي خودنمايي و ابراز وجود اين افراد باقي نمي‌ماند.
از روي شواهد هم مي‌توان نتيجه گرفت كه ظهور و تداوم پديده اراذل و اوباش به ضعف و ناكارآمدي دستگاه قضايي، قانون و پليس مربوط مي‌شد، برحسب تعريف مذكور در فوق روشن است با حضور پلیس مقتدر و حاکمیت قانون ،كسي كه چنين اقدامات شرورانه‌اي را انجام مي‌دهد، با اولين اقدام به زندان مي‌رود و فرصت اقدام بعدي را پيدا نمي‌كند. لذا صرفاً در شرايطي به كار خود ادامه مي‌دهد كه مانعي چون پليس و قانون را پيش پاي خود نبيند.
بسياري از مردم در مواجهه با اين افراد شكايت نمي‌كنند، حتي برخي هم كه شكايت مي‌كنند، بايد پيه تهديدها و فشارهاي زيادي را به دليل پيگيري شكايات خود به تن بمالند، زيرا كه مورد حمايت جدي قانون و پليس نيستند. اگر اين افراد شرور هستند، بايد پرسيد كه چرا مردم از آنان شكايت نكرده‌اند؟ يا اگر شكايت كرده‌اند آن را پس گرفته‌اند؟ تا وقتي كه اين مسأله حل نشود، پديده افراد شرور و اراذل و اوباش هم حل نخواهد شد. در واقع اين افراد نيز به نوعي قرباني اين بي‌توجهي و ضعف قانون و پليس در حمايت و تأمين امنيت مردم هستند، چرا كه اگر اين ضعف نبود، آنها هم فرصتي براي شرارت پيدا نمي‌كردند و برچسب شرور به آنها نمی خورد.
چگونه ممكن است كه اين افراد در طول زمان ده‌ها خلاف مرتكب شده باشند، و هيچ رسيدگي جدي هم نشده باشد ولي يك باره و در يك شب ده‌ها نفر از آنان دستگير و به آن شكل در شهر گردانده شوند؟
2ـ اين اقدامات مقطعي است و نمي‌توان هر روز چنين برخوردي را داشت. برخورد اصولي تقويت و اصلاح پليس و ساختار قضايي و قانون براي تأمين امنيت مردم است تا با اولين نقض امنيت، فرد ناقض به مجازات برسد، كه در اين صورت كسي فرصت و انگيزه سلب امنيت ديگران را پيدا نمي‌كند، همچنان كه در محله‌هاي شمال شهر و مرفه‌تر چنين است و كسي جرأت چنين اقداماتي را ندارد.
فراموش نشود فرض است كه جرايم اين افراد مشهود و علني است، و از اين رو پليس تاكنون مي‌بايست با آنان برخورد مي‌كرده و اگر نكرده باید پاسخگو باشد.
اين اقدامات در گذشته هم بوده، بارها اين افراد را وارونه سوار الاغ كرده و با همان شكل و شمايل مشهور در محل گردانده‌اند، ولی اثري نداشته است كه ما امروز با چنين وضعي مواجهيم زيرا مرتكبين اين اعمال يادي از آن برخوردها ندارند و احتمال آن راهم برحسب تجربه نمي‌دادند که با آنها چنین رفتاری شود. حتي در مقطعي برخي از آنا سر از دنياي ديگر درآورده‌اند، اما اتفاقي نيافتاد، زيرا كشته شدن چند شرور در محل «الف» چه ربطي به اوباش محل «ب» يا حتي محل «الف» در سال بعد خواهد داشت؟
بعلاوه اينگونه اقدامات چون مبناي قانوني ندارد، فاقد اثر است. زيرا مردم خواهند پرسيد كه مبناي فعل و مجازات پليس چيست؟، برحسب كدام مجوز قانوني چنين مي‌كند؟ چه فرقي ميان عمل خلاف است؟ آيا اگر از فرد عادي خلافي سر زند اشكال دارد و از نيروي دولتي خير؟ به قول برخي از زندانيان:
ناکرده گناه در این جهان کیست؟بگو
آن کس که گناه نکرد چون زیست ؟بگو
من بد کنم و تو بد مکافات دهی
پس فرق میان من و تو چیست؟بگو
هنگامي كه چنين اقداماتي بدون حكم قضايي از دادگاه صالحه در مرحله اول عليه افرادي كه شرور هستند (واقعاً هم باشند) انجام شود، چه دليلي دارد كه به ديگران تسري پيدا نكند؟ چگونه مي‌توان ميان شرور و غير شرور تمييز قايل شد؟ بويژه وقتي كه دادگاهي صالح به موضوع رسیدگی نكرده است. اين كارها در نهايت تر و خشك را با هم مي‌سوزاند و اين اول بدبختي در جامعه است.
3ـ نكته ديگري كه بايد متذكر شد، نگاه متوليان امر به آثار و چگونگي مجازات است. آقايان فكر مي‌كنند، مجازاتي كه تحقيركننده و خشن باشد، لزوماً مورد استقبال مردم قرار مي‌گيرد. قطعاً عده‌اي از مردم از چنين رفتاري استقبال مي‌كنند، اما جامعه در حال تحول است، و نفس مجازات‌هاي خشن و تحقيرآميز و بي‌ضابطه از نظر بسياري مطرود است، حتي عليه افرادي كه شرور و اوباش باشند. در جهاني كه دفاع از حقوق حيوانات هم به يك دغدغه جدي تبديل شده است، جايي براي موثر بودن اينگونه روش‌هاي تحقيرآميز و بي‌ضابطه باقي نمانده است. فرق است ميان انتقام‌گيري كور و اجراي حق. شايد برخي افراد رفتار مختار ثقفي را با قاتلان امام حسين (ع) بپسندند، و چند دهه قبل هم نقالان خياباني با آوردن پرده‌هاي نقاشي به توصيف آن كارها در كوچه و خيابان مي‌پرداختند و وجهي را جمع‌آوري مي‌كردند. ولی رفتار اصیل اسلامی را باید نزد امام علی یافت. از منظر شيعه شرارت ابن‌ملجم به مراتب بيش از ديگر جنايتكاران آن دوران بود، اما امام علي (ع) چون در پي انتقام كور نبودند، وصيت كردند كه اگر زنده نماند، فقط و فقط يك ضربه شمشير به قاتلش بزنند، و تا زمان انجام اين كار هم حقوق او را رعايت كردند. اين است تفاوت ميان عدالت اسلامي با انتقام كور قبيله‌اي.
قبل از انقلاب برخی فکر می کردند که با بریدن دست یک دزد دیگر شاهد دزدی در جامعه نخواهیم بود خوب اگر چنین است چرا الان دست یک دزد را قطع و مستقیما از تلویزیون نشان نمی دهند تا بنیان دزدی برچیده شود؟
درباره تأثير مجازات هم بايد توجه داشت، آنچه كه بيش از شدت مجازات در کاهش جرم موثر است، فاصله زماني كوتاه‌میان جرم و مجازات است. شدت زياد مجازات بعضاً تأثير منفي دارد. اما رسيدگي سريع و اقدام فوري و البته با دقت و عدالت تأثير مثبت در بازدارندگي دارد. اما در جريان اين قضيه و بنابه ادعاي مطرح شده ،اين افراد بايد ده‌ها عمل خلاف را مستمراً انجام داده و در عين حال هيچ مجازاتي را هم نچشيده باشند. بعد يك باره با چنين وضعي مواجه شوند. اين كار مثل كار آن پدري است كه مواظب رفتار فرزندش نبود و در برابر خلاف‌هاي كوچكش سكوت كرد تا خلاف‌هايش بزرگ و بزرگتر و بيشتر و بيشتر شد. به يك باره عصباني شد، زد و فرزند ناخلف و خلافكارش را كشت! در حالي كه اگر از ابتدا و در برابر اولين اقدام خلاف او واكنش نشان مي‌داد كار به اينجا نمي‌رسيد.
آنچه كه در مجموعه سياست‌هاي موجود كشور شاهديم حكايت از نوعي عصبانيت و بي‌برنامگي است. در زمینه اقتصاد ،قيمتگذاری سوخت، بودجه و اقدامات مرتبط با فساد و نیز نرخ بهره بانکی و ... در حوزه سياست، اظهارات عجولانه در باره مصر و اسراييل و... پس گرفتن آن و مذاكره در باره عراق و... در حوزه فرهنگ مسايل مرتبط با حجاب و جوانان و... در حوزه اجتماع هم مبارزه با اراذل و اوباش و... جملگي موجب آن مي‌شود كه نوعي نگراني نسبت به نتايج اين سياست‌ها براي كشور ايجاد شود. خداوند ختم به خير نمايد. انشاءالله
26836 | ذوالفقار  - مجازات   |2007-05-26 11:52:35|IRAN
همانگونه كه اين جانيان مانند ببر و پلنگ به دختران و زنان جامعه تجاوز ميكنند بايستي ايشان را در باغ وحش تهران داخل قفس درندگان بيندازند تا در چتگال وحشي تر از خود بيفتند و به سزاي اعمال خود برسند.مطمئن باشيد با چنين مجازاتي كسي جرات نگاه كردن به ناموس مردم را ندارد.سزاي ايشان فقط مرگ است و اگرنه جامعه بايستي تا اين انگلها زنده اند مخارج سنگيني براي امنيت مردم از دست اين جانيان بدهد.
26849 | سعید   |2007-05-26 13:31:39|IRAN
اول باید از نیروی انتظامی تشکر کرد .بعد هم باید پرسید که چرا تا حالا کاری صورت نگرفته است .نیروی انتظامی تا حالا چه می کرد ه است .این که گفته می شود روسای کلانتری ها هم از بزه های عجیب و غریب این افراد چشم پوشی می کرده اند جای دقت بیشتر دارد . چرا گذاشتند گند این قدر بالا بزند که برطرف کردن ان نیاز به اجرای طرح ظربتی و بوق و کرنا داشته باشد .و از همه مهمتر چه ضمانتی هست که دو -سه ماه دیگر که ابها از اسیاب افتاد کاسه و اش سر جای خود بر نگردند
26851 | سرباز شمالی  - امر به معروف و نهی از منکر   |2007-05-26 13:43:39|IRAN
چرا باید در کشوری مثل ایران تمام این اتفاقات بیفتد و بعد سردار این مملکت به راحتی بیاید و توضیح عمل چند محدوردم را بدهد تمام مشکلات از خود ماست اگر من چنین مسائلی را مشاهده کنم لحظه ای در ریختن خون این اشرار درنگ نمیکنم و اگر دیگران هم همین راه را پیشه کنند و در مقابل این جنایات سکوت نکنند ما این نقطه هرگز نمیرسیم امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما مرده پس این مشکلات همچنان پاینده است.
26856 | افسر وظيفه   |2007-05-26 14:26:52|IRAN
هيچ كدام از اين حرف ها دليلي براي قانون شكني پليس و برخورد غير شرعي و غير قانوني با مجرمي كه حتا جرمش در دادگاه صالح تاييد شده نيست. مواظب باشيد ! خشونت غيرقانوني اگر تقديس شود و برايش هورا كشيده شود به زودي دامن خود ما را هم خواهد گرفت.
26861 | ناشناس   |2007-05-26 15:06:39|IRAN
بسیار طرح خوبی است . با این عده باید با زبان خودشان حرف زد. اصلاح پذیر هم نیستند . آنهایی هم که از این افراد دفاع می کنند و برای آنها دلسوزی می نمایند و به برخوردهایی که با این اراذل می شود معترض هستند هم فقط باید گفت که اگر خود شما گیر این عده افتاده بودید و اصطلاحاً صابون قمه آنها به بدن شما هم خورده بود ، باز اینجوری دفاع می کردید ؟ واقعاٌ که ! من خودم در طیفی هستم که به دولت فعلی نقد جدی دارم اما دلیل نمیشه که همه کارهای خوب این دولت را زیر سوال ببرم . از دولت و نیروی انتظامی بسیار سپاسگزارم که برای این موجودات انگل ،بالاخره فکر درستی کرده و عمل هم نموده است .
26863 | عيسوي   |2007-05-26 15:17:49|IRAN
ضمن تشکر از نيروي انتظامي،
1- آيا اين مسائل به يکباره و اخيراً اتفاق اقتاده و اگر نه چرا قبلا کاري صورت نگرفته؟
2- اگر اين تخلفات جديد است، آيا شاکي هم دارند؟ يا براساس سوابق قبلي عمل مي‌شود؟
3- اگر براساس سوابق قبلي است چرا همان زمان برخورد نشده و اگر شده برخورد مجدد براي چيست؟
4- چه تضميني هست که اين حرکت فصلي نباشد و دوباره روز از نو و...
5- اين حرکت چرا فقط در تهران انجام مي‌شود؟
26864 | ناشناس   |2007-05-26 15:31:09|IRAN
خسته نباشید
علمای بزرگ فرمان اعدام این مفسدین را صادر کنند.تا جامعه از لوث وجود این کثافات پاک شود.
26867 | حسن  - تشکر   |2007-05-26 16:39:50|ITALY
از زحمات نيروي انتظامي تشکر مي کنيم
26870 | ایران  - دوست   |2007-05-26 17:26:31|IRAN
متاسفانه در پیگیری اخبار حوادث به نحو عجیب و غیر قابل باوری مشاهده کرده ام دفاع از ناموس و حریم شخصی در مقابل تجاوز کار در نظام قضایی ما جرم محسوب میشود. به زنان و دختران وحتی پسز بچه ها تجاوز به عنف میشود و به این ترتیب از آنها یک مرده وروانی ساخته میشود ولی اگر کسی به نیروی انتظامی و قوه ی قضاییه اعتماد کند و شکایت کند علاوه بر مسایل درون این نیروها اگر جانی و متجاوز دستگیر شود برخورد چندانی با او نمیشود.دلیل آنهم تکرار این اعمال توسط گروهی آشغال بصورت تکراری است. از سوی دیگر به کمترین تمایل جوانان به خودآرایی باابلهانه ترین روشها برخورد میشود. درحالیکه درمملکت شیطان بزرگ در عین آزادی های فردی مجازات تجاوز به عنف به دختر یا پسر زیر18 سال مرگ یا حبس ابد درپی دارد. در مملکت ما روابط اختیاری ممنوع و روابط تجاوز کارانه قابل اغماض است. لطفا بگویید با این کثافت ها چه میکنید.اگر چند ماه بعد با چند ضربه شلاق دریده تر از قبل آزاد میشوند.دستگیر نمیشدند بهتر بود.آیا مفسد فی العرض فقط شامل سیاسیون میشودوشامل کسانی که با جان و مال و ناموس مردم بازی میکنندآنهم به دفعات نمیشود.آیا در این نظام هم به شعبون جعفری ها محتاج هستیم.اگر فساد اقتصادی و...نهادینه شده آیا به علت شیوع فساد در دستگاههای نظارتی وقضایی نیست.
26884 | روزنامه چی  - دقت عمل   |2007-05-26 22:10:43|IRAN
نظر من برخورد قاطع و ضربتی با این افراد می باشد و باید این مسئله را هم در نظر بگیریم که اولا افرادی که دارای جرم های سنگین هستند در حد جرمشان کیفر ببینند و از رها شدن این افراد در سطح جامعه خودداری شوندو تکرار عمل دوباره اشان جزای سختر و غیر قابل تحمل باشد و انعکاس مرتب احوالات آنها در رسانه ها بی تاثیر نیست
26899 | ناشناس   |2007-05-27 07:46:40|IRAN
به نظر من برخورد قهر آميز غير قانوني با افرادي به اسم اراذل باعث حذف آنان نمي شود بلكه نوعي «اراذل يقه سفيد» را توليد مي كند. در واقع اينها مي فهمند كه بايد حرفه اي تر والبته با ساز و برگ قوي تر عمل كنند تا چهار تا مأمور از پس آنان بر نيايد!
26900 | حق گو  - یاد باد آن روزگاران   |2007-05-27 08:04:51|IRAN
آن قدیم ها حدود 50-60 سال پیش داش های محل حافظ ناموس مردم بودند و اگر لات بازی هم میکردند حداقل دارای مرام بودند اما حالا چی چیزهائی می شنویم !خدایا هدایتمان کن
26904 | وطن دوست.م  - برخورد با ارازل و اوباش.   |2007-05-27 08:14:54|IRAN
خسته نباشيد . درود بر شما رزمندگان دلاور نيروي انتظامي.
26937 | مرتضی  - پدرشونو در بیارید   |2007-05-27 12:36:36|IRAN
به نظر من همشون باید اعدام بشن.ولی تورو خدا بی مبالاتی خودتونو گردن این و اون نندازید.در این موضوع کل نظام مقصر است. عده ای فقط به فکر اسلام هستند ،ولی فقط کورکورانه میگویند اسلام در صورتی که هیچی از اسلام نمیفهمند،فقط کافیه که دو تار موی یک دختر رو ببینند اونوقت مگویند که آی و وای که چی اسلام در خطر است.بسه تورو خدا مردم این چیزهارو نمیخواهند .مردم ما یک زندگی سالم و بدور از هر گونه تجاوز به حریم شخصی خود را می خواهند (چه تجاوز نیروی انتظامی به حریم افراد و کتک کاری و ریختن به داخل خونه های مردم و ... و چه تجاوز اراذل و اوباش)
26945 | ناشناس   |2007-05-27 13:09:11|IRAN
ای کاش در استان سیستان و بلوچستان هم این طرح اجرا میشد . در زاهدان به راحتی میتوان انواع سلاح سرد و گرم تهیه کرد
26970 | ناشناس   |2007-05-27 14:43:08|IRAN
in tarh besyar shayeste va bejast,,vali ey kash be jaye inke tanha 20%az nirooye polsi sarfe in amr shavad va baghie be mavarede bi ahamiat tar va dar olaviate paintar tavajoh konnad hameye nirooye polis sarfe ijade ingoone amniat ha dar ejtema bashad ke hame ba an movafeghand na mavaredi ke baes ijad tars va vahshat dar mardom mishavad na amniate ravanie anha
26986 | همدرد مردم  - فارغ از بازیهای مد روز !! صاد   |2007-05-27 15:46:06|IRAN
آیا پرسیده اید که در تمام این سالها که این فجایع در خیابانهای شهر اتفاق می افتاد ، روزنامه ها و رسانه ملی ! کجا بودند؟!
نکنه تمام این بودجه های میلیاردی آقایان و دستگاه های عریض و طویلشان برای ساخت " بربره" میباشد؟!
آقایان ! خانمها ! تا کـــی خودمان را رنگ کنیم با این حرفها که: واه ! از این خبر ها هم بوده؟!
بیاین به شعور آدما احترام بگذاریم و اعتراف کنیم :
ما همگی میدانیم چه خبرهاست و چه ها میگذرد. ولیکن منتظریم تا چراغی سبز شود تا گذر کنیم.
فاجعه قتل کودکان در " مرودشت" به وسیله کودکانی دیگر پس از تجاوز ! چند روز نقل محافل بود؟! رسانه ملی! و روزنامه ها چه اندازه در پی کاوش روانشناسی و علل بروز آن برآمدند؟
شما رو بخدا کمی ، فقط کمی از بودجه های کلانی که از جیب ملت میگیرد رو حلال کنید.
مدیون همه دخترکانی هستین که روزانه به علل مختلف تباه میشوند.
مدیون کانون های گرم خانواده هایی هستین که روزانه از هم پاشیده میشود.
آرزو میکنم، کمی، فقط کمی از این بلایا بر سر دخترکان و خانواده های شما آید. آمیــــن ! شاید در آنصورت با عمق فاجعه آشناشوید.
مسئولیتتان بزرگ، نـــه ! خطیــــر است!
26995 | قنبر  - شهروند   |2007-05-27 16:46:25|IRAN
- خدا كند اين طرح هم مانند طرح هاي گذشته زود گذر و مقطعي نباشد .
- نيروي انتظامي مي بايست سايتي هم مانند همين سايت تعبيه كند تا شهروندان بدون دلهره بتوانند اطلاعات مربوط به ارازل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر را در محدوده خود ارسال كنند .
- در صورت ارتباط به ناجا لطفا سري هم به محله نظام آباد ، خ صفائي ، سر كوچه مومني هم بزنيد .
حرف آخر : بچه ها خسته نباشيد .
27010 | حسيني كلشتري  - نقش مساجد   |2007-05-27 18:34:53|IRAN
[/size][size=large]نقش مساجد كمرنگ شده است
مساجد را دريابيد
مساجد بايد مكان حل تمام مشكلات محله باشد
27012 | مهدی احمدی  - الحمدالله در محله ما کسی صد   |2007-05-27 18:59:08|IRAN
ما محلمون جوریه که کسی صداش در بیاد لات بازی در بیاره 3 سوت از طرف بچه های باشگاه قنداق پیچش میکنن اگر همه محله ها 4 تا آدم درست حسابی داشته باشه دیگه احتیاجی به نیروی انتظامی هم نیست این اوضاع ماله محله هایی که مرداش نعشن.
27063 | ناشناس   |2007-05-27 23:21:45|UNITED STATES
من مي خواستم از سردار بپرسم چرا در موردي كه مرد بدهكار در ارتباط با تجاوز به همسرش شكايت كرده، آن اراذل و اوباش همچنان آزاد بوده اند تا چند شب بعد بيايند و به دختر آن مرد نيز تجاوز كنند؟
27071 | ناشناس   |2007-05-27 23:34:09|GERMANY
الناس بدين ملوكهم

مسوولين عزيز حتما اشراف به ابن قضيه دارندكه عملكرد ايشان مستقيمادر اذهان عموم نقش بسته و در موارد مشابه خود به استناد عملكرد دولت در اين گونه موارد اقدام مينمايند .بهترين تصميم در مورد بزهكاران اجراي حدود الهي است كه هر انساني در بدو شروع بزه نتيجه آن را پيش بيني مي نمايد. دليل تكرار جرم عدم مجازات مجرم بلافاصله پس از ارتكاب جرم مي باشد .واين مسووليت نه تنها بر عهده نيروي انتظامي و قوه قضاييه است بلكه احاد مردم خصو صا كسي كه جرم بر او واقع شده است مي باشد چرا كه عدم پيگيري وي موجب جري شدن مجرم براي انجام تكرار جرم مي شود.چو بد كردي مشو ايمن زآفات .از مكافات عمل غافل مشو -گندم از گندم برويد جو زجو
27101 | بادامچی  - غیرت توکنیب کیشی گراندور!   |2007-05-28 07:36:40|IRAN
یه روز بادامچی نوشت:" این بخش ازکارهای نیروی انتظامی که گوشه ای از آن درتلویزیون نشان داده شدواقعاً جهاد اکبری است که بایستی تا پاک شدن جامعه از لوٍث وجود اراذل واوباش ادامه پیدا کند.هرچه با این بخش سخت تر برخورد شود ملت بیشتر ازطرح، حمایت میکند.موفق باشید!"
یه نفر ناشناس ازراه رسیدوگفت:" برادر جهاد اکبری :

چرا با داستان اینچنین سطحی و پیش پا افتاد برخورد میکنی .
مطمئن باش جامعه این جوری از لوث وجود این آدم ها پاک نخواهد شد . این ها که یک شبه رشد نکردند که یک شبه ازبین بروند . تازه اگر این اقدامات سرپوشی نباشد برای کاری دگر . بهرحال هرکه تنها به قاضی برود راضی برمیگردد . هرچه دلش بخواهد میگوید . از جاسوس گرفته تا ارازل و اوباش . متوجه ای برادر ؟
عمیق تر و ریشه ای تر فکر کن . به جامعه و بی خیالی مسئولین / فقر و بیکاری و بدبختی / به ثروت های این مملکت .

خدا نگهدارت ."بی حق!
اما نظرهای دیگری هم بودکه مثل کنتور برق، برق آسا درج میشد. زیر نظر ات ارائه شده،نتیجه ذیل درج شده بود(6/3/86):
نظراول:
موافق 87
مخالف 17
نظردوم:
موافق 18
مخالف 2
لطفاًنظرات ارائه شده ومشروح نظر دهندگان را خودتان بررسی ومقایسه کنید.
برادر بی حق!
مظلوم نمائی دیده بودیم ولی دل سوزی برای اراذل واوباشی که ناموس مردم را از دستشان در می آورند دیگر نوبر است! واقعاً:
غیرت توکنیب کیشی گراندور!
27138 | ناشناس  - بی اعتمادی   |2007-05-28 09:23:21|IRAN
به نظر من خیلی لازم نیست دنبال دلیل و مدرک در رد یا قبول اقدامات اخیر پلیس در شهر تهران بپردازیم. کافی است به آمار موافقان و مخالفان نظر های موافق و مخالف نظر کوتاهی بیاندازیم. خوشبختانه هنوز مردم می توانند خوب را از بد تشخیص دهند..
27147 | ناشناس   |2007-05-28 09:40:57|IRAN
رهرو ان نیست گهی تند گهی کند رود رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.
نه به این شوری شوری نه به آن شیرینی
دو نکته از قدما بیایید همیشه به فکر امنیت جامعه باشیم و پیوسته یک روش متعادل را در پیش بگیریم که دست ارازل و اوباش برا ی همیشه از جامعه کوتاه شود و کسی جرات نکند که به این کارها دست بزند .
27158 | شهرام  - ما خودمان هم بي عرضه ايم   |2007-05-28 10:33:19|IRAN
من به نوبه خودم از نيروي انتظامي تشكر ميكنم
ولي واقعا آيا فكر نكرده ايد در محله اي كه هزاران نفر ساكن هستند چطور يك نفر ميايد ودختر خانه ها را ميبرد
بخدا در شهر ما اردبيل هم يك نفر شرور بود كه شرورهاي تهران نوچه هاي او بودند ولي با اين همه حال يك بار به يك نفر فحش ناموس داد كه دهها ضربه چاقو بهش زدند آنهم مردم عادي
من نميدانم چقدر مردم بي عرضه اند
به ولاي علي من هيكل آنچناني ندارم ولي اگر در شهر ما شروري مثل اراذل تهران باشد طوري ميكشمش كه پزشكي قانوني هم نتواند علت مرگ را تشخيص دهد
27262 | ناشناس   |2007-05-28 22:17:58|IRAN
مردم عادي زماني واکنش نشان مي‌دهند که غيرت علوي داشته باشند.
27161 | ناشناس   |2007-05-28 10:51:03|IRAN
شرم آور است در یک کشور مسلمان و پیرو پیامبر و علی تا حالا این اتفاقات می افتاده و پلیس از کنار آنها بی تفاوت گذشته و حالا با صرف هزینه های کلان بیت المال می خواهد جلو بی مسولیتی خود را بگیرد و با بی شرمی ژست مبارزه می گیرد.البته پتیس های بسیاری هم وجود دارند که در این قضیه بی گناه هستند
27168 | اكبر  - ترابي   |2007-05-28 11:28:29|IRAN
بنظر ميرسد پيشنهاد انداختن اين الوات در قفس درندگان باغ وحش كاملا منطقي و عين حركتي است كه اين جانيان با مردم بيگناه انجام ميدهند . شاكيان نيز به اين ترتيب اتنقام خود را گرفته اند و به چشم ميبينند كه اين حيوانات چگونه در چنگ درنده تر از خود گير افتاده اند.
اگر يك گرگ وارد شهرمان بشود همگي به دنبال كشتنش نميرويم صد رحمت به گرگ ايشان درندگاني هستند كه در لباس آدميزاد به را حتي هر روز به مردم حمله ميكنند
ايوالله از اين پيشنهاد ...
27180 | سكوت   |2007-05-28 12:42:51|IRAN
با اين كار ها نميتوان امنيت اجتماعي را بالا برد . زماني كه جامعه بستر مناسبي براي اين همه اراذل و اوباش باشد پس حتما باز هم افرادي اين چنيني پرورش خواهند يافت. اگر واقعا مسولين دلشان به حال مردم مي سوزد بايد فكراساسي تر ي بكنند . اراذل واوباش هم كساني هستند كه درهمين جامعه پرورش يافته اند از آمريكا كه صادر نشدند.
27181 | ناشناس   |2007-05-28 12:44:45|IRAN
به نظر من شاید این اتفاقات باید برای مسِِوولین رخ دهد تا قضیه را جدی بگیرند
27190 | ناشناس   |2007-05-28 13:31:21|IRAN
آقا دستتان درد نکند که این حقایق را انعکاس دادید بس که این سایت های بیگانه مظلوم نمایی کردند و با ارائه یکسری عکس سعی در مظلوم جلوه دادن این ارازل کثیف را خسته شدیم بهرحال ممنون
27256 | بی نام  - عدالت   |2007-05-28 22:04:38|IRAN
لصفنا در برخود با ارازل اوباش تر وخشک به عنوان ارازل اوباش دستگیر نکنید چرا کسی که فقط یک جرم کوچک یا از نزدیکان یک ارازل اوباش هست دستگیر میشود و در این مرحله هست که می بینیم که تا بخواهی به خودت بیای چندین جرم سنگین و ناحق به تو چسبیده ایا این میتواند عدالت باشد
27261 | ناشناس   |2007-05-28 22:16:55|IRAN
اين ها خوب است، اما ريشه اصلي سرمايه‌داراني هستند که اين اراذل هم خود نوچه آنها هستند. زماني ريشه کني صورت مي‌گيرد که به حساب پولداران حرام‌خوار رسيدگي شود.
27276 | ش-پ  - تنهاراه مبارزه با این موارد   |2007-05-29 06:58:46|IRAN
تنهاراه مبارزه با این موارد که درمتن فوق آمده یا مبارزه قاطع وهمه جانبه ومستمردولت است یا آزاد کردن اسلحه برای برخورد بی چون وچرای خانواده ها بااین گونه افراد قطعاًً اگرموارد مشابه برای من نوعی پیش بیاید وبدانم که نیروی انتظامی کاری ازپیش نمی برد خانواده افراد مذکور را زنده زنده آتش میدهم.
27282 | مقرری   |2007-05-29 07:46:44|IRAN
تا حالا حضرات کجا بودند .آیا امر به معروف ونهی از منکر هم می شود مانند خیلی از طرحهای دیگر به صورت تبلیغاتی ومقطعی انجام داد.آیا فلسفه وجودی نیروی انتظامی ایجاد امنیت نیست پس چرا این عناصر وحشی که به هیچی رحم نمکنند در سایه بی توجهی این نیرو این همه جنایت می کنند؟ متاسفم برای دست اندرکاران امور فرهنگی کشور%
27373 | ناشناس   |2007-05-29 16:32:23|IRAN
بگیرن چهار تاشونو اعدام کنن همه چی درستـــ میشه قابل توجه کسانی که سنگ این اراذل و به سینه میزنن
27885 | علي   |2007-06-02 09:02:55|IRAN
سوال اينجاست چرا نيروي انتظامي تا الان جلوي اينها را نگرفته كه الان به اين فكر افتاده ميتونستند زوتر از اينها اقدام بكنند.؟!
27894 | حسين  - وااسفا   |2007-06-02 10:22:03|IRAN
در شهر كرمان عده زيادي از همين اقايان نيروي انتظامي معتادند
چگونه يك معتاد ميخواهد در جامعه امنيت ايجاد كند ؟
خدا به حال ما ملت بيچاره رحم كند كه مسئولين امنيتي ما خود مخل امنيت هستند
27913 | حسين  - بي انصافي   |2007-06-02 12:42:46|IRAN
بي انصافي است كه اين همه نظر را اب به اسياب دشمن ريختن بناميم
بهتر است نيروي انتظامي و قوه قضائيه بجاي شعار دادن لختي بيانديشند
كه ايا وظيفه خود را درست انجام ميدهند؟
ايا اميرالمومنين هم در بر خورد با مظللوم اينگونه بود؟
ايا قضاوتي كه درمورد دو نامزد در يكي از استانهاي جنوبي انجام شد كه چند جوان احمق براي رضاي خدا انها را خفه كرده بودند قضاوت علي گونه بود
خاك بر سر ما كه مشتي نادان وابله وگاها معتاد خلاف و شريك دزد ورفيق قافله لباس نيروي انتظامي به بر كرده اند وبا اين صورت ما را ميفريبند(اغماض نكنم كه بخشي زياد از نيروي انتظامي هم افرادي مخلص وخدا ترسند) ولازم است كه نيروي انتظامي تكاني به خودش بدهد و خود را از لوث عناصري اينگونه پاك كند
27945 | علی شهبازی  - ریشه کنی مزاحمین به ناموس ا   |2007-06-02 16:22:24|IRAN
این بخش ازکارهای نیروی انتظامی که گوشه ای از آن درتلویزیون نشان داده شدواقعاً جهاد اکبری است که بایستی تا پاک شدن جامعه از لوٍث وجود اراذل واوباش ادامه پیدا کند.هرچه با این بخش سخت تر برخورد شود ملت بیشتر ازطرح، حمایت میکند.موفق باشید-شهبازی
27964 | ديگه   |2007-06-02 21:52:36|IRAN
امنيت جامعه با مبارزه با افراد متجاوز گر بر ميگردد نه با مبارزه با بد حجابي.
28024 | حقيقي  - پاسدار   |2007-06-03 13:34:47|IRAN
زمان پهلوي نامرد آنقدر به يك آجان قدرت داده بودند كه اگه اوباش زير بازارچه اطلاع پيدا ميكردن كه داره مياد فوري مخزيدن توي سوراخهاشون وتا مدتها پيداشون نميشد اما الآن جلوي اينهمه نيرو انتظامي و اطلاعاتي هر غلتي كه بخواهند انجام ميدهند و كسي هم جلوگير آنها نيست همه چيز كه با سلام و صلوات ذرست نميشه بايد قدري هم از قوه قهريه استفاده كرد .
28100 | عبد عاصی  - سـنجـیــــده وُ گـــزیـده   |2007-06-04 01:21:03|IRAN
سلام علیکم.
عزیز برادر به هر دلیل ممکن ، خیلی از قصور
و کوتاهی پلیس قبل از انقلاب بی-اطلاع-اید؛
آنها نه فقط کوتاهی میکردند ، بلکه اکثرا شریک دزد وُ رفیق قافله بودند. خط قرمز اراذل و اوباش ، فقط دخالت در امور سیاسی بود! ...
البته پلیس فعلی هم اگر درست عمل کرده بود ، این انواع اراذل وُ اوباشی که هستند وُ میگویند ، یا وجود نداشت ، یا تعدادشان بسیار ناچیز بود ؛ ولی متاسفانه شواهد
غیر ازاین است و بسیار نا-گـــوار ...
والسلام ،
عـبـــد عـا صـی.
28061 | یک اراذل   |2007-06-03 17:33:04|IRAN
دروغ نگو دروغگو!
28069 | ناشناس   |2007-06-03 19:40:52|NETHERLANDS
مگر این موارد طبق قوانین کشور ما جرم نیست؟ مگر در کشور ما دادستانی و قوه قضاییه وجود ندارد؟ مگر نه این است که نیروی انتظامی مدت هاست از جرائم این افراد مطلع است؟ پس چرا تا به حال این افراد آزاد بوده اند و با آنها هیچ برخوردی صورت نمی گرفته است؟
28088 | ناشناس   |2007-06-03 23:58:14|IRAN
خلاصه کلام :
برخورد با این قضیه از دیدگاه انضباطی و قضایی دو جنبه دارد :
1 - برخورد قضایی با این کثافتها
2- برخورد قضایی با ضابطین و ماموران و افسران مقصر در نیروی انتظامی .
اگر مفسده و یا سهل انگاری نبوده پس چرا تجاوز به عنف به نوامیس خانواده ها شده و بعدش هم بی خیال .
بابا همه گفته های غربی ها هم که دروغ نیست .پس نقض حقوق بشر چیست ؟
کاش این مطالب در نشریات منتشر نمی شد و دل مردم را اینقدر بدرد نمی اوردند.
بی سرو صدا اینها را محاکمه کرده و به سزای اعمالشان میرساندند .از ظرف دیگر بعضی از این ارازل هم قربانیهای اجتماع هستند .خدا کند تیم های روانشناسی و روانپزشگی ما دانش و دقت کافی داشته باشند تا حتی حقی از این اوباش هم ضایع نشود هر چند نمی دانم اگر جای قربانیان اینها بودم ایا باز همینطور فکر میکردم ؟
ضمنا بایستی به لحاظ فرهنگی و مالی نیز بر روی بعضی از پرسنل نیرو ی انتظامی کار کرد .طرف که در تنگنای شدید معیشتی است خب چه انتظاری دارید؟
28134 | بسيجي   |2007-06-04 16:11:06|IRAN
دست برو بچه هاي نيروي انتظامي درد نكنه اما اين بنده هاي خدا تا كي ميتونن ادامه بدن آيا كسي نبايد بروز چنين پديده هاي شوم اجتماعي رو كالبد شكافي بكنه ؟ آيااز علل اصلي رو آوردن جوونها به لمپن بازي و شرارت بيكاري نيست ؟ متاسفانه دولتهاي مختلف در ايران بيشتر هم وغم خودشونو به مسائل خارجي معطوف كردند و از مسائل كار و اشتغال غافل موندند . اين دولت فعلي هم كه گذاشته پشتش ميليارد ميليارد كالا وارد ميكنه و در كارخونه ها رو ميبنده و دسته دسته بيكارا رو به جامعه تزريق ميكنه متاسفانه اينا فكر ميكنن جنس ارزونتر بدست كشور ميرسه اما فكر نميكنن كه خارجيها نيروهاي خودشون رو شاغل ميكنن و بچه هاي مارو بيكار - نميدونم شايدم ميدونن و هدفدار كار ميكنن - حالا خدائيش اگه آمريكا ميلياردها دلار هزينه ميكرد ميتونست اينجوري لطمه بزنه كه خودمون داريم ميز نيم ؟ آقايان فكر كار براي جوونها باشيد و از بستن كارخونه ها جلوگيري كنيد كه دواي درد فقط همينه
28164 | ناشناس   |2007-06-04 21:31:49|IRAN
پس چرا پيام بسيجي رو به نظر بينندگان نرسونديد چون به علتها و واقعييتها اشاره شده بود ؟ چون از دولت انتقاد شده بود و از مقصران بيكاري جوونها اسم برده شده بود ؟ چون گفته شده بود كه بيكاري مادر تمامي مفاسد جامعه است ؟
28246 | علی   |2007-06-05 11:59:00|IRAN
ای آقای همیشه امنیت و نیری انتظامی در دست دولت نبوده است تا پاسخ گو باشد.

در ثانی، اگر کسی می گفت که امنیت اجتماعی نیست چنان بر سر او می آوردند که از گفته خود پشیمان می شد.
همیشه ایران را نماد امنیت اجتماعی تبلیغ می کردند و می گفتند ببینید در کشورهای دیگه چه خبر است قتل کشتار و تجاوز اما در ایران امنیت کامل حاکم است.

حالا چی شده و چه منظور در سر است که این مسئله اساسی را علم کرده اند خدا می داند و باید منتظر ماند.
28266 | محمود  - یک شهروند   |2007-06-05 14:30:53|UKRAINE
بسمه تعالی
بیشتر نظرات هموطنان عزیز را خواندم . از متلک ، نصیحت ، اعتراض ، ناامیدی و .... در این نظرات مشاهده میشود . در حال حاضر بحث این است که این حرکت و طرحی که اجرا شده است خوب است یا خیر ؟
آیا موافق این طرح هستید یا خیر و به عبارتی ادامه پیدا بکند یا خیر ؟ اینکه چه کسی مقصر است و یا این طرح مثل طرح بدحجابی است یا نیست و از این دست مطالب در جای خود باید بحث شود ولی هموطنان عزیر باید بدانند که هر لحظه یکی از این ارازل و اوباش ممکن است یقه ی یکی از ما و یا خواهر و مادر ما را بگیرند و ....
ممکن است هر آن مورد حمله اینها قرار بگیریم و از ما کم کم زورگیری کنند اگر کار دیگری نداشته باشند یا خسارت جبران ناپذیری به ما وارد نکنند !
بهترین کار در حال حاضر حمایت از نیروی انتظامی بعنوان بازوی اجرائی و سایر دستگاه ها بعنوان نیروهای پشتیبانی است و اینکه از این دستگاهها و مسئولین دیگر بخواهیم که این طرح را با شدت و قدرت هرچه تمام تر ادامه دهند و اینکه این طرح برای همیشه استمرار داشته باشد . بعد از اینکه شهر های کشور از وجود کثیف این افراد پاک شد و مطمئن شدیم که طرح به صورت صددرصد موفق شده است ، نسبت به عملکرد افرادی که این قبیل پستها را برای مشهور شدن و ارتقاع مقام قبول میکنند یا دستگاه هایی که نسبت به خواست مردم بی تفاوت بوده اند اظهار نظر کنیم و حتی پیگیر موضوع برای ادای توضیح و یا محاکمه مسئولین وقت هم بشویم . اینکه در کمرکش طرح و زحمات کنونی که جای تقدیر دارد به جای حمایت فقط ایراد بگیرم ممکن است که دست اندرکاران را نسبت به ادامه طرح و یا مسئلیت خود ناامید کند که در این صورت دود آن ممکن است و حتما به چشم ما مردم خواهد رفت .
موفق باشید . محمود از اوکراین
28331 | مهدي  - بي قانوني كه شاخ و دم نداره   |2007-06-05 19:14:17|IRAN
حتي صدام هم با كوله باري مملو از جنايات و جرائم به طرز قانوني محاكمه تفهيم اتهام و مجازات شد.عمل مامورين نيروي انتظامي كه بدون طي مراحل قانوني و كاملا خارج از چهارچوب قانوني با اين مجرمين اراذل و اوباش برخورد ميكنند خود نوعي بي قانونيست.
28511 | ناشناس   |2007-06-06 14:06:40|IRAN
ببيند يك كار خوبي را نيروي انتظامي انجام داده ولي قوه قضاييه آن را به اتمام نمي رساند با چرخاندن اين افراد در محل با آفتابه و ماهيتابه مشكل حل نمي شود خدا آقاي خلخالي را بيامرزد چقدر كارهاي زيبا اول انقلاب انجام داد فقط با يستي در همان محل اينها را اعدام كرد تا اقدام اصلاحي و پيشگيرانه انجام گردد وگرنه تمام اين كارها مسخره است
28521 | ناشناس   |2007-06-06 14:40:46|IRAN
كارهاي كشورباطرح ضربتي حل نمي شود استمرار وپيگيري مي خواهد
28631 | polad   |2007-06-07 00:33:53|IRAN
واقعا اینهای اتفاقات کوچکی است یا نشانه ضعف حکومت است
28682 | یک ایرانی که قلبش بخاطر ایرانی میطپد   |2007-06-07 07:03:30|IRAN
با سلام و دعای خیر برای کلیه کسانی که صادقانه ان لباس مقدس سربازی را به تن کرده اند تا با جان خودشان از شرف این ملت واین آب وخاک در مقابل دشمنان دفاع کنند فرقی نمیکند این اراذل و قاچاقچیان مواد مخدر نیز دشمنان این ملت هستند باید با آنان مبارزه کرد شجاعت سردار احمدی مقدم و رادان وکلیه عزیزانی که در این طرح بودند واقعا ستودنی است باید کلیه این اراذل را اعدام کنند اگر قوه قضاییه وجود داشته باشد حتی نوچه ها را چون که بچه گرگ سرانجام گرگ هست ضمنا باید بعدازاین زمینه فساد و این کارها را ازبین برد وبا آن ریشه ای مبارزه کرد
29203 | وحيد  - گرگ كيست ؟؟   |2007-06-10 14:04:36|IRAN
شمايي كه قلبت به خاطر ايراني مي تپد به ياد داشته باش بسياري از اين اراذل و اوباش ايرانياني هستند كه اگر پدر و مادر خوب و محيطي مناسب برايشان مهيا بود از من و تو هم ايرانيتر بودند و سرنوشتسازتر . نمي خواهم بگويم كه با آنان بايد با نرمش برخورد شود ولي اين فكر كه تمامي آنان گرگند و غير قابل اصلاح صحيح نيست . بسياري از همين حاج بازاريهايي كه در روضه ها تسبيح مي گردانند از اينها به مراتب درنده ترند . بايد كار زيربنايي كرد ؛ از كودكان در تمامي شرايط خانوادگي و اجتماعي حمايت كرد و .... . با گيوتين نبود كه فرانسه فرانسه شد .
28693 | alireza   |2007-06-07 08:38:39|IRAN
باسلام- وعرض خسته نباشيد به نيروي انتظامي انشااله كه اين برنامه بصورت طرحي دائمي و ماندگار باشد در غير اينصورت اوباش منتظر پايان طرح خواهند نشست.
28704 | شمشیر   |2007-06-07 09:33:08|IRAN
همه اینها را باید در ملاعام گردن زد
28721 | عباس  - داروساز   |2007-06-07 13:03:57|IRAN
متاسفم که نیروی انتظامی فکر می کند برای برخورد با جانیان که باید بدون وقفه و تامل با آنها برخرد شود باید طرح ویژه اجرا کند شرم آور است که این مصداقها را مثال می زنند اگر در کشور چنین فجایعی رخ داده که رخ داده تامل و تحمل تا حالا هم نابخشودنی است
28798 | حسینی  - نیروی انتظامی   |2007-06-07 21:18:14|IRAN
چرا نیروی انتظامی با این همه امکاناتی که داره در برخورد با جانیان حیوان صفت از ترس ووحشت اونها از ماسک استفاده میکنه.یعنی اونها قدرتشون از نیروی انتظامی که هیچ امکاناتی ندارند.بیشتره؟چرا؟لطفا جواب منو به ادرسم ایمیل فرمایید.jamshhid_2030@yahoo.com
28869 | محمود  - یک شهروند   |2007-06-08 08:47:04|UKRAINE
چرا نیروی انتظامی با این همه امکاناتی که داره در برخورد با جانیان حیوان صفت از ترس ووحشت اونها از ماسک استفاده میکنه.یعنی اونها قدرتشون از نیروی انتظامی که هیچ امکاناتی ندارند.بیشتره؟چرا؟لطفا جواب منو به ادرسم ایمیل فرمایید.jamshhid_2030@yahoo.com

دوست عزیز آقای حسینی سلام
اگر چنانچه کمی دقت داشته باشید و اگر اینگونه اقدامات و طرحها را در خارج از کشور ملاحظه کرده باشید کلیه نیروهای پلیس در سراسر دنیا نیز از همین روش ( پنهان کردن صورت در زیر ماسک و امثالهم ) استفاده میکنند . مسئله فقط ترس شخص مامور نیست . این مامورین برای طرحهای بعدی نیز باید قدرت عمل داشته باشند که یکی از ابزارها برای اجرای طرحهای آینده همین ناشناس ماندن آنهاست . ضمن اینکه این را نباید از نظر دور داشت که آن ارازل و اوباش وقتی که به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمیکنند همانطور که نمونه هایی از آن در گزارش فوق آمده است ممکن است نسبت به همسر ، فرزند ، پدر ، مادر و .... مامور تعرض کنند .
مسائل دیگری هم هست که پاسخ را طولانی و شما را خسته میکند . لذا به همین مقدار بسنده میکنم .
اینگونه برخوردها را بنده از نزدیک در کشورهای مختلف شاهد بوده ام . موفق باشید .
هموطن شما از اوکراین
28824 | ناشناس   |2007-06-08 00:01:20|IRAN
برادر خوش صحبتمان اقاي طلايي در زمان زعامتشان در نيروي انتظامي تهران و جناب سردار شهردار تهران بايد از خودشان خجالت بكشند كه چه طور امنيتي براي خانواده هاي مستضعفين ايجاد كرده اند. اينها بروند دنبال كانديداتوري و حزب بازي شان. يكي هم كه پيدا بشود دلسوزانه قدمي بردارد اژدهاهاي هفت سر مختلف شارلاتانيزم اقتصادي و مطبوعاتي داخلي و خارجي او را از پا در مي آورند. خواص ما كه كوتاهي ميكنند در مناصبي كه دارند به بدترين عذابهاي الهي خواهند سوخت. چونكه هم بر اريكه قدرت حكومت اسلامي نشسته اند و هم حقوق آنها منقش به خون صدها هزار شهيد و اشكهاي صد ها هزار مادر شهيد و آه صد ها هزار خواهر شهيد و كمرهاي خم شده صد ها هزار پدر شهيد مي باشد.
28874 | mohammad   |2007-06-08 10:05:12|CANADA
Yeki nist az in sardare mohtaram beporsad dar an hengami ke obash in kar ha ra mikardand , police koja bodeh ast , aya nabayad masoline vezarate keshvar va niroye entezami javabgo bashand, aya tamame in kar ha va tadavome anha be dalile sansore matboat nist? ghatan agar matboat in mataleb ra mineveshtand masolin zire feshare afkare omomi nachar be pasokhgoie bodand, khodavand mara dar akherat ba in masolin mahshor nagardand
28981 | ناشناس   |2007-06-09 02:19:52|UNITED ARAB EMIRATES
درابتدازتمامى جان بركفان ناجا تقدير مينمايم اما يك واقعه اى كه براى خودم اتفاق افتاده ميخواهم بيان كنم سالها بيش وقتى برادرم دريك حالت روانى وافسردگی شديدى بودونوجوان هم بود به خيابان ميرود مامدت سه روز ازاوبيخبربوديم تااينكه اورابيدا كردم ولى باچه حالي زخمى وبيمار زيرا همين نيروى انتظامى محترم مركزبهارستان اورا بشدت كتك زده بودند بعلت اينكه به اومشكوك شده بودند واورا درحاليكه بيماربود ازشب تا صبح درهواى بارانى به ميله برچم بسته بودندآيا انسانيت وعدالت است ولى باين حال من ازكل ناجا شاكى نيستم وبرايشان دعاى خير وموفقيت دارم
29040 | سعيدي  - پناه برخدا !   |2007-06-09 13:27:17|IRAN
آقا جان ! اين مطالبي كه جناب سردار فرموده اند مربوط به كجاست؟!
آيا اين فرمايشات مشعشعانه درمورد ايران اسلامي است؟ اگر اين مطالب خداي ناكرده راست باشد ، واقعاً دست همه مسئولين درد نكند و خسته نباشند.
وقتي امام علي(ع) بخاطر سرقت يك خلال از پاي يك زن يهودي دق كردن و مردن از سر ناراحتي را حق خود مي داند، چگونه حضرات تا حالا در برابر اين اتفاقات عجيب آنهم براي دختران پاكدامن و ناموس پاك و بيگناه مردم، با بي تفاوتي از كنار قضيه گذشته يا حداقل برخورد جدي بعمل نياورده اند؟ آيا جا ندارد كه همه مردم با غيرت اين جامعه مسلمان ،از ناراحتي خون گريه كنند و از مسئولين سهل انگار شديداً گله مند باشند؟
البته من احتمال زياد مي دهم كه بخشي از اين فرمايشات دقيق نبوده و صرفاً جهت توجيه بعضي برخوردهاي خشن و پاسخي به برخوردهاي عاطفي مردم باشد كه اگر اين چنين باشد نيز، نوعي عذر بدتر از گناه مي باشد.
لذا بنده بعنوان يك شهروند خواهشمندم در پاسخگويي به به نحوه عملكردهايمان ، اطلاع رساني صحيح انجام داده و بعضاً باعث افزودن ابهامات بيشتر نشويم.
29179 | ناشناس   |2007-06-10 11:50:47|IRAN
سلام
چقدر خوب بود يك عده ادم خداشناس و شجاع پيدا مي شدند و خودشون حكم الهي رو در مورد اين افراد شرور اجرا ميكردند
جالب است كه در خارج هم معمولا دستگاه هاي امنيتي حكومتها افراد شروري رو كه برعليه اونها مداركي پيدا نميشه خودش حدف ميكنه البته به روش هاي خودشون كه بعدا هم ردشون رو نشه گرفت مثلا به يه عده ادم ديگه مثل همينها پول ميدن يا به طريقي اجيرشون ميكنند تا اينها رو سر به نيست كنن
ولي اينجا ...خود قاضي هم از اين جماعت وحشت داره و البته حق هم داره
خدا فرج امام زمان رو زودتر كنه امين
29283 | يك نفر   |2007-06-11 06:51:53|CHINA
سلام
البته براي جامعه اسلامي و نيروهاي انتظامي خيلي زشت و خجالت آور است كه يك چينين افرادي عرض اندام بكنند و هيچ كس هم جلويشان را نگيرد ولي بهرحال وظيفه برخورد با اراذل و اوباش بايد مستمر باشد نه تبليغاتي و موضعي و دفعه اي!
29326 | ناشناس   |2007-06-11 12:16:22|IRAN
بسمه تعالی

چشم ما روشن
بعد از سی سال انقلاب و چند سال ریاست جمهوری ارزشی هنوز تو کوچه محله های پایتخت ارزشهای شاه قاجار حاکم است
دولت ارزشی چه می کند ؟
29365 | سيد  - تشكر   |2007-06-11 15:10:21|IRAN
با سلام و تشكر از زحمات مامورين نيروي انتظامي در برخورد با اين فاسدان فقط بدانيد كه تمام مردم از اين حركت شما حمايت و تشكر مي كنند و آنهائي هم كه انتقاد مي كنند از افراد كم عقل و كم خرد هستند. دست حق پشتتان باشد. دستتان را مي بوسيم.
29445 | ناشناس   |2007-06-11 22:23:57|IRAN
منتقدان را بصور کلی و صرف نظر از نوع انتقادشان کم عقل و خرد نامیدن از کم خردی خود شماست .کسی مخالف طرح نیست انتقاد دارد .اقای پر عقل و خرد موفق باشی انشا..
29492 | tohid  - ey baba   |2007-06-12 10:14:16|IRAN
ey baba.man daneshjuye sale 2vomam
vala zaheremunam daneshjueeye
2 hafte pish bedalile huzure man va 2 ta az dustamun tu park, ba ma barkhorde ghashangi shodo be jorme arazel gari bazdasht shodim
albate nagofte namanad ke vaghti porsidam be che jormi javabamo 3 nafari ba batum dadan
gardanamo chang endakhtan
va ba zanu tu shikame ma kuBdan
motmaen bashid ma ro shenasaee karde budano be jorme estemale chips dasgir shodim
29626 | عليي  - مسلمان   |2007-06-13 08:41:46|IRAN
حضرت آقاي شاهرودي رئيس قوه قضائيه آيا مي بينيد و مي شنويد ؟ بزودي در پيشگاه خداوند بايد پاسخ بدهيد .
29726 | حمیدرضا  - موفق باشید   |2007-06-13 21:54:25|IRAN
ضمن خسته نباشید به دوستان نیروی انتظامی، صحبت های سردار اشتری چندتا سوال برای من و خیلی های دیگه پیش اورده و اونم اینکه:
اولا برادران نیروی انتظامی که از این همه جرم و اوباش گری خبر داشتن تا حالا چرا هیچ کار نکردن و به اوباش این اجازه رو دادن که وقاحت رو به این حد برسونن که حالا نیروی انتظامی مجبور باشه با این وضعیت باهاشون برخورد کنه که بازتاب منفی داخلی و خارجی داشته باشه! آیا این جرم ها فقط توی همین چند روز پیش اومدن یا اینکه نیروی انتظامی تا حالا خبری از این وضعیت نداشته و یا خبر داشته و کاری نمی کرده که جواب هر کدوم از این حالتها باشه بدتر از دیگریه!
ثانیا با فرض صحت تمام حرفای ایشون آیا اینقدر خشونت و ایجاد رعب و وحشت واقعا لازم بوده؟ مطمئنا ایشون اینطور فکر نمی کنن که این اراذل برای همیشه تو زندان یا تبعید میمونن یا اینکه میتونن همیشه چندنفر مراقب براشون بذارن یا اینکه این افراد هیچ ایادی دیگه ای ندارن! آیا این طرز برخورد باعث نمیشه این افراد در بهترین حالت فقط بخوان از نیروی انتظامی و نه از مردم بیدفاع "عملکرد نیروی انتظامی نشون داده که مردم واقعا بی دفاع هستن" انتقام بگیرن و اونوقته که پلیس کشی باب بشه و نیمچه حرمت نیروی انتظامی هم از بین بره و اگه تا دیروز دله دزدا از نیروی انتظامی میترسیدن ترسشون بریزه و تبدیل بشن به جانیانی به مراتب خطرناک تر و غیرقابل کنترل تر.
و خیلی سوالات دیگه که مثل سوالای بالا بی جواب میمونن.
در پایان به نظر من با استناد به صحبت های آقایان اشتری، احمدی مقدم و رادان که مضامینی مشابه همین مطلب رو داشتن باید این آقایون "اشتری، احمدی مقدم، رادان و...." رو هم بجرم بیکفایتی در انجام وظایف محوله و یا حتی مشارکت در جرم اراذل دستگیر شده، دستگیر کرد و به اشد مجازات رسوند. بطور مثال در مورد خانواده ای که شکایت کردن و دخترشون مورد هتک حرمت قرار گرفته چه کسی مقصر و مجرمه بجز نیروی انتظامی.
بهرحال امیدوارم که آقایون اون دنیا برای کارایی که انجام دادن و حقوقی که گرفتن بتونن جواب پس بدن
چیزی که مسلمه نظر من چاپ نمیشه برای همین بیشتر از این وقت خودمو تلف نمیکنم. فقط خواستم درددل کنم..
29763 | ناشناس   |2007-06-14 11:45:48|IRAN
Aghaye Shahroodi, mogheye oon nist ke be khodetoon biayn va zahamate nirooye entezami ro be hadar nadin? Agar in arazel o obash ba khahar va madare shoma inkararo mikardan, bazam mosamehe mikardin ? Bar ma sharm bad ke shahede in chenin asangirha bar yek ede khun asham bashim
29770 | مجيد   |2007-06-14 12:35:27|NON-SPEC ASIA PAS LOCATION
سوال اساسي اين است كه چرا اين اوباش تا كنون به اين راحتي و با خيال آسوده هر كاري خواسته‌اند كرده‌اند. آيا دليلي به جز ضعف نيروي انتظامي و دستگاه قضايي داشته است؟
اولين وظيفه يك حكومت، تامين امنيت شهروندانش است. حالا هم من مطئنم كه اين طرح به زودي رها مي‌شود و اوباش به وضع سابق برمي‌گردند
30995 | ناشناس   |2007-06-25 09:08:38|IRAN
رشد اراذل و اوباش از تبعات دوران سیاه اصلاحات است . در شورشهای تیر 78 و خرداد 82 ( که اراذل و اوباش اقدام به تخریب اماکن عمومی کرده بودند) برخی از نمایندگان مشارکتی از جمله آقای محمد رضا خاتمی علنا" از اراذل و اوباش حمایت کرد .
29874 | مهدی .ش  - موافقم   |2007-06-16 08:16:51|IRAN
چه بگوییم که (از ماست که بر ماست ). ان موقع که برادران غیور بسیجی بدون هیچ چشم داشت ومزدی وبابالاترین بازدهی امنیتی که این عزیزان برای جامعه ایجاد کرده بودندو تمام همین اراذل واوباشی که سردار محترم گویا با افتخاردرزمانی که حقوق از نظام جمهوری فقط درراستای ایجاد امنیت وحفظمقدساتی که روزی پدران مابرای این که مورد تجاوز صدام وبعثی ها نیفتدهدف مستقیم گلوله قرارگرفتند وشهید شدند این برادران بسیجی ترس ووحشتی که دردل این اراذل واوباش ایجاد کرده بودند دیگر چه کسی می تواند ان امنیت را برکرداند .سردار محترم که یک روز خود شما در سخنرانی امنیت درتهران موضوع بحثتان عدم دخالت بسیج درامنیت تهران بود حال گویا با افتخار از امنیت در تهران صبحت می کنی ؟ حقا که باید کفت (کجایند مردان بی ادعا)
29986 | امین __حسابدار  - خود کرده را ایا تدبیری هست!؟   |2007-06-17 06:02:38|IRAN
ضمن تایید مطالب کاربران محترم ( اقازاده وعلی_ کارمند) اضافه مینماید وجود این ارازل واوبا ش قطعا یک شبه شکل نگرفته اند!یادمان نرفته در دوره هایی عده تحت عناوین مختلف وبه عنوان حمایت وهوادار کار هایی انجام می داندند که خود من نیز برای انها هورا میکشیدم ولی امروز براین باور هستم اقدام ما نسبت به گروهی از افراد به اصطلاح لباس شخصی ها(تعداد معدودی فرصت طلب درمیان جمعی از ادم های صادق وساده دل) زمینه شکل گیری همین ارازل و اوباش رافراهم کرده است !امروز با وجود پلیس قوی وتوانمند هرگز نباید اجازه داد عده ای فرصت طلب تحت لوای حمابت از نظام مقدس از ابزار وشیوه های خلاف قانون استفاده نمایند من از برخورد دانشجویان درمقابل سفارت انگلیس سپاسگزارم .از عملکرد پلیس هم در برخورد باهمهن دانشجویان ممنونم .هردو به وظایف خود بخوبی عمل کرده اند دیگر نیاز ی به لباس شخصی ندارییم پلیس باید به وظیفه اش عمل کند حتی اگر روسای 3قوه نیز از چراغ قرمز عبور کردند باید باجریمه مجازات شوند در این صورت هرگز کسی میل نمیکند که به سمت کارهای رزل و رزیلانه به پردازد.زنده وپا برجا باد قانون وقانونمندی
30189 | لوک خوش شانس  - booshvak is international &also threed markz   |2007-06-19 07:57:18|IRAN
زمانی که خلاف قانون و شرع عمل میشود چه انتظاری باید داشت جز اینکه دانشجویان در جلوی سفارت دولت برتانیا کتک بخورند و خانم ملکه هم به سلمان رشدی هم نشان شووالیه عظا فرمایند.

سوال اینجاست که اگر این شخصی که شما میفرمایید بدهکار بوده است به شما شکایت کرده است طلبکاران از کجا مطلع شده اند و این چنین واکنش نشان داده اند


ببینید فیلم کتک کاری آقایان را در خیابان فرودسی با دانشجویان
http://www.mytempdir.com/1358539
یا
http://rapidshare.com/files/38055993/75.wmv.html

جالب اینجاست که ما حتی یک صفحه اینترنت هم در مورد قوانین نظام وظیفه نداریم آنوقت میخواهیم به فرموده سردار در خصوص جرایم اینترنتی با متخلفان برخورد کنیم.
30352 | رامین   |2007-06-20 12:27:53|IRAN
این اوباش که یک روزه پیدا نشده اند . این محصول وضعیت بغرنج اجتماعی و قصور نیروی انتظامی است. با یک عملیات ضربتی و تبلیغی هم نمی شه خساراتی که به مردم وارد شده رو ماست مالی کرد. البته اگه خسارت عملکرد خود نیروی انتظامی رو در نظر نگیریم.
30429 | غفور  - ضرب و شتم   |2007-06-20 17:00:51|IRAN
[]من جا پيدا نكردم مطلب راجب ضرب وشتم دبير سوم گويت بنويسم اينجا گذاشتم انشا الله ببنيد پدرم من دبير سوم سفارت ايران در كويت است يك ماه پيش پليس كويت آنقدر كتك زد تا جايي كه به بيمارستان رفت آنقدر خوش حال شدم كه انتقام پدرم گرفته شد و در تهران اشخاصي دبير سوم سفارت كويت را زدند خدا جاي حق نشسته
30594 | ارين  - اراذل و اوباش   |2007-06-22 10:50:21|IRAN
واقعا به اونايي كه دارنداراذل و اوباش رو جمع اوري مي كنن درد نكنه خيلي وقت بود كه لات هاي محله ي ما به هر كسي كه مي ديدن گير مي دادن و اذيت مي كردن
30620 | مهران   |2007-06-22 17:25:59|IRAN
اشتباه نیروی انتظامی این بود که ابتدا طرح برخورد با بی حجابها را اجرا کرد.در آن طرح به خیلی از دختران طلم شد.مرحله بعدی طرح در سایه آن ظلمها قرار گرفت.به هر حال همه از دست اشرار راحت شدند.
30696 | حیرت زده   |2007-06-23 07:41:54|IRAN
وای اگر از پس امروز بود فردایی
قابل توجه مسئولین محترم!
31026 | عباس  - ارازل   |2007-06-25 14:13:36|IRAN
ارازلي خطر داره حسن شوخي بود
واقا دست شما درد نكند
خدا پدرتان را بيامرزد
نجاتمان داديد ولي جدي تر بگيريد
به اميد ارزوي موفقيت براي شما برادرانم
31446 | احمدی  - تشکر   |2007-06-29 08:20:51|IRAN
آفری برفدا کاران نیروی انتظامی
31735 | ناشناس   |2007-07-02 12:55:40|IRAN
مثلي است كه ميگويند تخم مرغ دزد شتر دزد مي شود چرا دست اين اراذل واوباش را تا اين حد بازگذاشته بودند كه اين همه جسارت پيدا بكنند ودر هرزماني اگر نيروي انتظامي اقدام ميكرد همه مردم پشتيباني مي كردند ولي خوب ماهي را هروقت از اب بگيري تازه است وتشكر مي كنم از اين اقدام
31911 | علي  - درست است   |2007-07-03 14:58:43|GERMANY
والله اين حرفهارا هر روز با ما مي زنييد جقدر دروقهاي واضح را كوش بدهيم والله ما ديكر طاقت اين حرفها را نداريم خدا بداد مردم برسد.
31977 | ناشناس   |2007-07-03 22:11:52|IRAN
ماموران محترم مواظب باشند به مبارزه با فحشا خود مرتکب ظلم ديگري نشوند مثلا ما ديده ايم در برخورد با خانم ها و جوانان که کمي مشکل پوششي دارند از شيوه جنايي استفاده مي شود.
آن اراذلي که تعريف کرديد :
هر وقت اعدام شدند رسما اعلام کنيد ؟
اگر آزاد شدند از کار کنار بکشيد.
اگر دوباره مرتکب خلاف شدند بميريد
32508 | re  - no   |2007-07-09 10:05:34|IRAN
سئوال) آیا جمع آوری افرادی که احتمالا می توانند بعضی از مکان ها را آتش بزنند با سهمیه بندی بنزین اتباط دارد
جواب: به شهروند درجه دو(بنده) ربطی ندارد
سئوال: کدامبک از موارد زیر درست است:
1) در کشورهای غربی( کافرها) با اسلحه مرد متجاوز را می کشد. دادگاه حکم به برائت همسر می دهد
2) در کشور اشلامی که منجی بشریت می باشد (تهرانسیلوانیا) مردی به زنی تجاوز می کند. شوهر زن مرد متجاوز را مضروب می کند. دادگاه متجاوز را با قرار وصیغه آزاد می کند همسر هم باید دیه بدهد و زندان برود.
جواب: چون غربی ها کافر هستند گزینه یک غلط است پس گزینه 2 درست است.
سئوال ) اوباش تا حلا کجا بوده اند:
1 در خیابان 2) در خانه هایشان. 3) معلوم نمی باشد. 4) در آب نمک جهت مصارف بعدی مثلا تبلیغات
سئوال) یک ذرد شما را در خیابان به اصطلاح خفت می کند. چه کار باید بکنید.
جواب: در بتدا از دزد خواهش می کنید وسائل شما را نبرد. سپس از او می خواهد تا رسیدن نیروی انتظامی صبر کند. اگر شما نمی توانید دزد را مجاب به ایستادن بکنید نشان از بی عرضگی شما است و ارتباط به نیروی انتظامی و قوه قضای ندارد.اگر هم دزد را بزنید باید دیه بدهید چون قبلا بی عرضگی خود را ثابت کرده اید.
بازهم سئوال بکنم؟
32520 | ali  - nazar sangy alaki   |2007-07-09 11:25:47|IRAN
besiar jaleb ast ke nazar afrad ro mikhoonyd va dar sorat tamayol shkasye khodetan anha ra dar site gharar midahyd. be in kar nazarsangy nemigoyan .. man yek mataleb ro 3 bar ersal kardam vali namayesh dade nashod
32595 | shahab  - shahtaleb@yahoo.com   |2007-07-10 09:39:08|IRAN
متاسفم برای همه و از جمله الف که ناخواسته در پرده دری ونشر اخبار این چنینی در ظاهر اطلاع رسانی ولی در عمل به تسهیل وترویج این اعمال می پردازد این مطالب مستند خوراک خوبی برای بدخواهان است وبایستی به صورت طبقه بندی شده منتشر شود
32925 | ناشناس   |2007-07-13 15:05:59|IRAN
in ravesh dar vage mojazate in afrad nist.mojazate khanevadeh va pedar va madare pire anha asta!
33755 | sarab  - fotroazamini@yahoo.com   |2007-07-22 02:17:01|IRAN
آقا خدا خیرشان بدهد دستشان درد نکند انشاالله خدا اجر شان بدهد .ولی ای کاش این کار مدت دار نباشد و همیشه و مداوم و مسرانه ادامه پیدا کند . یا حق
33929 | جلال رازقي  - تقدير   |2007-07-23 15:24:49|IRAN
سلام اقدام اخير ناجاوقوه قضاييه بسيار عمل بجاودلاورانه بود مخصوصآيردار رادان كه به او بسيار علاقمند هستم ودوستدار ديدار بااوهستم.بسيجي دانشجو
34190 | علی  - تشکر   |2007-07-26 07:33:07|IRAN
از حافظان امنیت اجتماعی صمیمانه تشکر می نماییم اجرکم عندا...
34422 | ناشناس  - رضا پژوهش   |2007-07-30 14:55:03|IRAN
اگر فقط هفتاد نفر شرور را در كشور اعدام كنند قول ميدهم امنيت هفتاد ميليون ديگر تامين شود . به شرط اين كه دست و دلشان از صداي بوق هاي خارج كشور نلرزد
34454 | رضا پژوهش   |2007-07-31 07:10:46|IRAN
اين كلام وحي خداوند در قرآن مجيد است :
(( و لكم في القصاص حيات ))

قصاص نمودن افراد ، زندگي و حيات ديگران را تامين مي كند .

حال اگر كسي مدعي است بالاتر از خدا مي تواند نظر بدهد ، پس مي تواند اعدام متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم را نيز نفي يا نهي كند .
34467 | مهدی یگانه   |2007-07-31 10:27:27|IRAN
با تشکر از شما که در کار درج حقایق هستید . من یک سوال از متصدیان این طرح دارم و آن اینکه چرا باید امور اداره کشور آنقدر از دستشان بیرون باشد که یک چنین موارد ننگینی در مملکت امام زمان(عج) استمرار داشته باشد . مجازات آنها شلاق زدن در ملا عام و اخذ جریمه نقدی از بزرگترشان (اگر داشته باشند!) و در نهایت اعدام در ملا عام می باشد .
35221 | عليرضا ص  - ص   |2007-08-11 20:53:27|IRAN
از كليه عوامل ازبرنامه ريز تا مجريان اين طرح كمال تشكر وامتنان را دارد ولي سوال بنده از بزرگواران اين است كه با ارازل و اوباش در يك مدت بسيار كوتاه برنامه ريزي اجرا وحكم اعدام صادر شد ولي با مجرمان اقتصادي و اقازاده ها كه چندين سال است كه برنامه ريزي و شعار ميدهيد چه اقدامي انجام داده ايد شايد اين هم يكجور تكرار فيلم ... با بازيگري اقاي جمشيدهاشم پور باشد
35222 | عليرضا  - ص   |2007-08-11 21:05:00|IRAN
يك مسله ياد رفت خدمتان عرض كنم هرجا كه مسولين محترم با بن بستهاي سياسي و اقتصادي روبرو ميشوند ميروند سراغ موتورسواران بدبخت و انواع طرحهاي مبارزه با موتورسوران را ارائه واجرا ميكنند خداي ناكرده اين دفعه مثل جريان موتور سواران نباشد .درود بر شما
45945 | ايمان  - 121   |2007-12-08 21:28:07|IRAN
دمشون گرم1كار خوب تو اين 30 سال كردن
50388 | باهر  - تشویق   |2008-02-09 15:53:26|IRAN
ب ا عرض خسته نباشید به مراجع قضایی وانتظامی لطفا ازطریقرسانه های جمعی اطلاع رسانی رسمی شود تابسیاری از حساسیتهای بعضی نااگاهان برطرف شود
67546 | سید محمد  - انتقادسازنده   |2008-06-13 23:30:57|IRAN
پلیس فقط درپایتخت خوب عمل میکنه در شهر ما با وجود کوچک بودنش از کنترل پلیس خارج است در شهرمادو پارک وجود دارد یکیش پاتوق معتادهاومواد فروشهاست یکی دیگش پاتوق زورگیرها وارازل اوباش است پلیس هم در اوایل اجرای طرح کمی خوب عمل کرد ولی بعدش کار بخصوصی نکرد.
71438 | 007  - siasi va ejtemaee   |2008-07-16 11:10:46|IRAN
man ba edam mokhalefam.baraye har moshkely rahe haly hast ,bayad kardan anra yaft,nist kardane adamha faghat az ane khaleghe anhast*MOHEM*
84393 | ناشناس   |2008-10-05 17:16:04|IRAN
طرحهای ضربتی خوب است به شرطی که در کلانتریها ادمهای صالحی وجود داشته باشد نه اینکه از اوباش واراذل پول بگیرند وآنها را رها کنند.
84776 | حميد   |2008-10-09 09:33:41|UNITED KINGDOM
ممنون اما لطفا همه را به يه چشم نبينيد مني كه از به جرم داشتن ماواره مراجعه ميكنم ارازل اوباش نيستم برخوردتونو عوض كنيد
85103 | امين   |2008-10-11 18:56:59|IRAN
هر چه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگند نمك ؟
90842 | مهدي   |2008-11-08 21:22:32|IRAN
هركس عليه جمهوري اسلامي اقدامي انجام مي داد يا بدهد سريع تر از اونچه كه بتوان فكرشو كرد توسط سربازان گمنام امام زمان و.... در نطفه خفه مي شد و مي شود. اما گويا ناموس يك مسلمان كمتر از اين چيزها ارزش و حرمت دارد. در شهر ما كسي كه چندين سال زور گيري و ايجاد رعب و وحشت و تجاوز به عنف مي كرد رو به تازگي اعدام كردند( بعد از اين همه جرم و جنايت علني) حال اگه يك روز نامه نگار مقاله اي بنويسد كه كمي بوي تند داشته باشد كارش به مقاله دوم نخواهد كشيد.
94220 | عليرضا  - عكس العمل دير هنگام   |2008-11-29 22:07:46|IRAN
[/color] [/size][b][/ bبسمه تعالي
[color=black][size=x-large]با تشكر از زحمات نيروي انتظامي و عوامل اجرايي اين طرح ها كه سبب افزايش امنيت در جامعه ميشوند ميخواستم بگويم كه بايد خيلي زودتر از اين اين طرحها شروع و به اجراء گذارده ميشد تا اين افراد سودجو حتي به فكر تشكيل باند و دار و دسته را نداشته باشند. باز هم جاي شكرش باقي است كه هنوز در اين مملكت به نواميس احترام و ارزش قائل ميشوند و براي آن حركاتي صورت ميگيرد.. تصورش براي هركسي سخت خواهد بود كه لحظه اي بجاي ستم ديده ها قرار بگيرد. مجددا از نيروي انتظامي كه عليرغم زحمات فراوان قدرداني كافي از آنان بعمل نمي آيد تشكر ميكنم. خدا به همراهتان]
94616 | عباس ب   |2008-12-03 07:30:14|ITALY
به عرض شرمندگي از مطالب عنوان شده .
شما فكر نمي كنيد كه تمام اين مسائل در مناطقي اتفاق مي افتد كه مردم ضعيف در آن مناطق زندگي مي كنند . براستي كوچكترين مسئله اي اگر براي يكي از مسئولين درجه چندم اتفاق مي افتد چگونه برخورد مي كردند . مثل قضيه فرودگاه امام .
شما فكر نكي كنيد كه اراذل اوباش چگونه جرات اين كارها را پيدا كرده اند .؟ شما فكر نمي كنيد نيروي انتظامي .قوه قضائيه و.... بهتر نيست با اراذل اوباش داخلي خود شروع كند ؟ شما فكر نمي كنيد ......
95006 | میثم  - راست میگن دیگه !!!   |2008-12-06 14:27:44|IRAN

بابا راست میگن دیگه !
سیاسی نکن یعنی چی ؟
این همه بگیر بگیر دارن . باز هم یه مشت اراذل و اوباش میان تو شهر و فکر می کنن هنوز سال پنجاه تا پنجاه و پنجه که هر کی می خواست می تونست بیاد و هر غلطی می خواد بکنه ؟
نه داداش . از این خبر ها هم نیست .
همون کسی که می گه دولت اصلاحات مخالف این وضعه ، بیاد وضع رو از این بهتر بکنه !
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.
- از برجسته و رنگی کردن بدون دلیل کلمات و کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."