نظر منتشر شده
۴۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 100029
ظهور انتخابات حقیقتا نزدیک است!
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۶
امید حسینی



بعد از یادداشت حسین شریعتمداری درباره مستند جنجالی ظهور، همان طور که انتظار داشتیم، موج حملات شریعتمداری و کیهان را نشانه گرفت.



یکی به شریعتمداری اخطار داده که دمش را جمع کند! سایت دیگر حامی مشائی هم خطاب به شریعتمداری نوشته که سقوط خود او نزدیک است! برخی دوستان وبلاگ نویس هم در وبلاگهای خود و یا در شبکه‌‌های اجتماعی، به شریعتمداری حمله کرده‌ و از او گلایه کرده‌اند که چرا همیشه همه چیز را به مشایی نسبت می‌دهد؟



من اطمینان شریعتمداری را درباره ارتباط سازندگان مستند ظهور با اسفندیار رحیم مشایی ندارم و اثبات این ادعا را به خود شریعتمداری واگذار می‌کنم اما تا حدودی با حرف‌های او درباره ارتباط این مساله با انتخابات موافقم و برای این حرفم دلائلی دارم که به طور خلاصه به آن اشاره می‌کنم:



الف- مساله دولت ظهور و ماجرای شعیب صالح بودن‌ِ احمدی‌نژاد، اولین بار نیست که در دنیای حقیقی و مجازی مطرح می‌شود. اگر «شعیب صالح و احمدی‌نژاد» را در اینترنت جستجو کنید، به سایتها و وبلاگ‌های متعددی برمی‌خورید که از حدود سه چهار سال پیش خیلی محکم دنبال این مساله بودند!



به دلائل مختلف تاکنون این جریان را خیلی جدی نگرفتیم. چه بسا به خاطر همخوان کردن مطالب آنها در دنیای مجازی، مورد حمله و شماتت قرار گرفتیم که چرا آنها را بیش از اندازه بزرگ کرده‌ایم! یکی دو بار هم شخصا به خاطر انتقاد و تمسخر این جریان، توسط معتقدان به آن، مورد حمله قرار گرفتم.



این افراد خودشان را از حامیان و مدافعان سرسخت دولت و شخص آقای محمود احمدی‌نژاد معرفی می‌کنند. با اینکه دفاع و حمایت آنها از احمدی‌نژاد، با ادبیاتی مذهبی، شیعی و مرتبط با بحث انتظار صورت می‌گیرد، اما رنگ و بوی سیاسی را هم می‌شود از لابلای آن پیدا کرد. به این نحو که با معرفی احمدی نژاد به عنوان شعیب صالح، عملا هرگونه مخالفت و یا انتقاد از او را حرام شرعی می‌دانند!



به این منظور سایت «ظهور نزدیک است!» یا همان مبشران ظهور در مطلبی با عنوان «آیا پرداختن به مصداق شعیب بن صالح ضرورت دارد؟» نوشته است :«اگر گوش به فرمان سیدخراسانی باشیم و سردار او را نشناسیم و عمدا و سهوا تیرهای بدبینی و تهمت ناروا به سمت او روانه کنیم آیا به نوعی ناخواسته و از روی جهل با سید خراسانی در نیفتاده‌ایم؟»



بنابراین از نگاه این جماعت، هرگونه مخالفت عمدی و سهوی با شخص آقای احمدی‌نژاد به گناهی نابخشودنی تعبیر می‌شود :«چه کسی می تواند ادعاکند گوش به فرمان و محب سید خراسانی ست اما به سرداری که یاریگر اوست بدبین است و او را یاری نمی کند و از او بی خبر است؟ آیا یاری سیدخراسانی و گوش به فرمان او بودن جز با یاری سردار او محقق می شود؟ به کلمه سردار توجه کنیم تا بدانیم که هرکس گوش به فرمان رهبراست امکان ندارد دکتر را نشناسد. زیرا رهبر با تاییدات مکرر خود ، بارها و بارها به همه مردم و حتی مجلس را به یاری سردارخود فراخوانده است.»



به این ترتیب تکلیف آدم‌هایی چون لاریجانی، قالیباف، توکلی، مطهری، رضایی، شریعتمداری و … به خاطر مخالفت عمدی و سهوی با شعیب صالح مشخص می‌شود! این ادبیات دقیقا مشابه همان ادبیات اهانت آمیز نشریاتی چون «همت» است که در شماره ویژه‌ی «امت امام خامنه‌ای» بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی را جزو دشمنان و مخالفان رهبر انقلاب معرفی کرده بود. به عبارت دیگر اگر سازندگان مستند ظهور با تیم‌ رسانه‌ای و تبلیغاتی جریان خاص، ارتباط تشکیلاتی نداشته باشند، لااقل ادبیات همان‌ها را انتخاب کرده‌اند. (البته وبلاگهایی با رنگ و بوی بشارت ظهور و شعیب صالح بودنِ احمدی‌نژاد سراغ داریم که از مشایی هم حمایت کرده‌اند!)



ب- شریعتمداری در یادداشت خود به یک نکته جالب اشاره کرده است: مساله انتخابات! باز هم تکرار می‌کنم که اصلا دنبال اثبات ارتباط سازندگان مستند ظهور با مشایی نیستم، اما عقیده دارم که این مستند، خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف سیاسی قرار گرفته است. همچنانکه کارگردان و مجری این مستند هم اهداف سیاسی کار خود را رد نکرده است!



با توجه به خدمات و برنامه‌ریزی دولت در بخش‌های مختلف از جمله در موضوعات انرژی هسته‌ای، طرح تحول اقتصادی، مسکن مهر و … کاملا طبیعی به نظر می‌رسد که اطرافیان خاص آقای رییس جمهور، برای آینده، انتخابات آینده و دولت‌ و مجلس آینده برنامه داشته باشند. چند روز پیش هم آقای مشایی، مهم‌ترین مسأله برای دولت جمهوری اسلامی را به عنوان دولت انتظار شناخت درست مکانیزم و زمانه انتظار و فرآیند ظهور و مدیریت صحیح در این زمینه دانسته بود!



وقتی دولت‌ِ انتظار باشی و این همه وظیفه انسانی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مدیریت فرآیند ظهور برعهده‌ات باشد و یکی دو سال دیگر هم بیشتر از عمر دولتت باقی نمانده باشد، چه کار می‌کنی؟! بله درست است: برنامه‌ریزی برای انتخابات آینده! البته این حق دولت و اطرافیان دولت است که برای انتخابات آینده برنامه داشته باشند.



اما نکته اینجاست که بخشی از زحمت تبلیغات انتخابات، مستقیم یا غیرمستقیم بر گردن «مبشران ظهوری» می‌افتد که شعیب بن صالح را شناخته‌اند. وقتی احمدی‌نژاد همان شعیب صالح باشد، چرا باید از صحنه‌ی سیاست و انتخابات حذف شود؟ اصلا چرا دولت او که دولت انتظار است و وظیفه مدیریت فرآیند ظهور را برعهده دارد، کنار برود و دولتی دیگر بر سر کار بیاید که رییسش قبلا، عمدا و سهوا با شعیب صالح مخالفت کرده است؟!



دقیقا به همین علت است که سایت مبشران ظهور با آنکه ظاهرا رنگ و بوی سیاسی و انتخاباتی ندارد، بعد از مقدمات و اشاراتی درباره شعیب صالح، نتیجه می‌گیرد: «حال اگر کسی شعیب بودن دکتر را بعید میداند و تعجب میکند گردن خود اوست! اگر سید خراسانی رو قبول کرده که امام خامنه‌ای هست و ظهور نزدیک است باید مصداق شعیب را به ما معرفی کند! اونوقت است که اگر با احمدی نژاد دشمن باشه میرسه به شعیب هایی چون هاشمی و صفوی و شعیب سمرقندی!!»



 
 
جبهه هنرهای زیبا،شورای عالی بصیرت
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۰:۰۲:۲۵
باسمه تعالی شانه
با سلام و احترام

ضمن تسلیت ایام فاطمیه، چرا بعضی از دوستان نسبت به نقد و انتقاد اینقدر برآشفته می شوند چرا کمی تامل و تحقیق نمی شود.
نظرات جناب آقای شریعتمداری غالبا درست از آب در آمده ولی شناختی نسبت به نظرات تازه و فی البداهه جناب مشاعی نیست که بتوان روی آن مانور مثبت داد.
بهر حال خوب است آقایان مشاعی پسند تاملی هم داشته باشند.
همچنین به ریاست محترم جمهور نیز عرض می کنیم که کمتر دنبال هم چنین شخصی باشند که روی آن حرف های بسیاری شده است هر چند که علامه دهر و مشاور خوبی باشند.

واجعلنا من الشهداء و الصالحین
جبهه هنرهای زیبا،شورای عالی بصیرت (428787)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۴:۱۸:۵۴
برادر عزيز. از تذكر شما ممنون ولي مي‌دانيد كه اين سي دي قاعدتاً از دولت و وزارت ارشاد مجوز گرفته و پخش شده است و همة اعضاي دولت مي‌دانند كه اين حرف‌ها را چه كسي زده است. از قبل هم مي‌دانستند و به نظر نمي‌رسد هيچ مخالفتي با آن داشته باشند. گمان نكنيد بحث يك نفر و دو نفر است؛ هيچ‌گاه در تاريخ انقلاب اسلامي، دولت اين‌چنين يك‌دست و متحد و هم‌فكر نبوده است. (428926)
 
مجاهد سايبري
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۸:۱۱:۳۲
درسته كه اغلب پيشگويي هاي ايشان قبل از انتخابات يكي پس از ديگري به وقوع ميپيوست اما دليل نميشود كه خواص هميشه خواص بمانند گاهي اوقات اينقدر درگير بازي هاي سياسي و حزبي ميشيم كه چشمامون رو به حقايق بسته ميشه...
من جناب شريعتمداري رو قبولش دارم اما نسبت به اين موضع گيري ايشان نقد دارم اين پيشگويي نيست اين تهمت هست كه ميگويد ظهور نزديك است يا انتخابات و بايد سند داشته باشند براي صحبت هايشان...
تخريب ها عليه اين سي دي مردمي بي سابقه است ... ؟ ! (429041)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۸:۳۳:۳۶
متاسفانه منطق مقاله سست است.
مثلا آیا چون آقای کاشانی به قالیباف مقام خادم القرآنی داده است و مواجه با خادم القرآن بد است، کار آقای کاشانی سیاسی بوده است؟
پس چرا تا حالا با آن برخورد نکردید
جالب است که گشته اید و یک جمله پیدا کردید که رنگ و بوی سیاسی داشته باشد، اما تمام ادبیات و حرف های خودتان در نقد آن سیاسی است!
ادبیات شماها در نقد این مستند، رنگ و بوی کاملا سیاسی دارد و اصلا مورد قبول تحلیل یک سی مذهبی نیست
حتی متاسفانه بزرگانی که نظر داده اند، ان را نقد نکرده اند و تحت تاثیر جو بوجود آمده، یک نظر کلی داده اند و این مایه تاسف است
(این در صورتی است که اگر آن را نقد کرده ابودند، حتما باید جزئیاتش را می گفتند تا مردم بتوانند تصمیم بگیرند و انتخاب کنند)
شما از دریچه منافع سیاسی تان به این موضوع نگاه می کنید و مشخص است که هدفتان تخریب دولت است.
فقط خواهشا پشت دین، سنگر نگیرید و از آن سواستفاده نکنید. (429052)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۱۰:۱۱:۴۶
بسيار مايه تعجب و شگفتي است چنين مستندي با آن همه ضربه به اعتقادات ديني مردم و تطبيقات مبهم و غلط و روايات ضعيف و نوعي توقيت كه در تعاليم مهدويت از آن به شدت نهي شده است و جزو كذابون شناخته مي شوند و صداي اعتراض بسياري از علماي بزرگوار و متدينين بادانش را بلند كرده است حال شخصي كه به عنوان كارگردان اين مستند از آن نام برده مي شود به راحتي مصاحبه مي كند و....
چرا قوه قضاييه اقدامي در اين جهت نمي كند؟ تا مايه عبرتي باشد براي كساني كه با هر هدفي كه باشد با اعتقادات مردم بازي نكنند و از اعتقادات مذهبي مردم سوء استفاده نكنند و مردم و اعتقادات ديني شان را قرباني مطامع سياسي و نيات شيطاني و نابخردانه خود نكنند؟ (429295)
 
نریموسی
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۰:۲۳:۵۰
تکثیر این فیلم در سطح کشور آن هم به شکل انبوه نشاندهنده عقبه آن است آقایانی که مدعی دست نداشتن در تولید این فیلم هستند چرا از انتقادات فراوانی که صورت گرفته نگران و دلخور میشوند! حال یک سوال مطرح است آیا این فیلم از وزارت ارشاد مجوز تکٍثیر گرفته است؟اگر نگرفته چرا با متولیان ظاهری و پنهانی آن برخورد نمیشود؟(البته پس از شناسایی) این فیلم آنقدر سطح پایین است که بیگمان به اعتقادات مردم نیز آسیب میرساند مصاحبه هایی که با کارگردان فیلم انجام شده بود حکایت از کم سوادی آن فرد دارد ! (428795)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۴:۰۲:۵۵
این بچه هایی که پشت سرشون غیبت می کنید و بهشون تهمت می زنید اینقدر ساده هستند که حتی نمی دونن باید برای چنین چیزی مجوز بگیرن.
البته راست میگید توی فضای سیاست زده امروز هیاهو هایی باید برای این قضیه به پا بشه.
اینا تونستن 85 هزار سی دی تهیه کنن. کل هزینشون هم 15 میلیون بیشتر نشده

این حرفها و تحلیلها برای چیه؟

ما منتظر عذرخواهی حسین شریعتمداری هستیم.

برید به جای مهملات بافتن مباحثات 2 ساله اینها رو توی سایتشون بخونید بعدا بحث کنید و مقاله بنویسید.

خدایا ما را از دست مشائی و دار و دستش راحت کن تا هرچی میشه هر دو گروه میچسبونت به این بابا. (428914)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۰:۲۴:۰۶
بهترین خلق کسی است که گره از کار خلق بگشاید آیا کسی بهتر از احمدی نژاد سراغ دارید که همه لذت ها را در کمک به مردم جستجو کند البته که برای ارتباط با امام عصر باید اطمینان قلبی در انسان بوجود بیاید و کسی به این اطمینان رسید دیگر انرا جایی عنوان نمی کند و مگر چند درصد مردم به ارتباط افراد با امام زمان و یا مشابهت آقای احمدی «ژاد به شعیب ابن صالح فکر می کنند که بخواهیم آن را مشکلی برای کشور بدانیم بعد لطفا راجع به دارایی های اطرافیان مسئولان و غیره بنویسید تا شایعت ذهن مردم را مغشوش نکرده راجع ویلای افریقای جنوبی صحت دارد یا نه و یا چه کسانی در خارج پول و خانه و سهام دارند تا مردم عادی راگمراه نکردند (428796)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۴:۵۰:۲۸
آقاي ناشناس... سند قبول مي كني يا باز هم چشم بسته از دولت حمايت مي كني و تعصب كوركورانه به خرج مي دهيد..
سند آشكارش عسلويه...
سند آشكارش... قضيه مشايي
سند اشكارش قضيه مرحوم كردان
سند آشكارش اتهامات معاون اول
سند آشكارش هاله نور
سند آشكارش اتهامات بي سابقه به مسوولان سابق نظام و زير سوال بردن 20 سال اين نظام كه خوراك تبليغاتي مناسبي براي دشمنان فراهم كرد
سند اشكارش افتتاح تبليغاتي راه اهن اصفهان شيراز فاز 9 و 10 پارس جنوبي و...
سند آشكارش بالا و پايين كردن تعرفه تلفن همراه و معلوم نيست با اين بالا و پايين كردنها چه كساني يك شبه سودهاي ميلياردي به جيب زدند اما ضرر كننده مصرف كننده نهايي يا مردم بودند...
سند آشكارش قانون گريزهاي مداوم..
سند آشكارش زير سوال بردن سخن تاريخي امام ره در مورد در راس امور بودن مجلس
سند آشكارش نامه نوشتن به سران قواي ديگر با ادبيات نامناسب و موضع گيري بر ضد جايگاه قانوني مجمع تشخيص مصلحت نظام در حالي كه تنها شخص داراي شان و نظر در اين مورد مقام معظم رهبري هستند
سند آشكار نپرداختن بودجه مترو علي رغم ابلاغ رييس محترم مجلس پس از 10 ماه...
سند آشكارش ادعاي تلاش براي ربوده شدن توسط آمريكاييها در عراق
سند آشكارش عزل سوال برانگيز و به دور از اخلاق آقاي متكي
سند آشكارش...
چقدر بگويم ...
از كدام خدمت سخن مي گوييد؟ (428946)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۱۲:۲۹:۲۱
اینهمه سند رو نکن .. کل حرفهایی که زدی چقدر می ارزه ..
به اندازه 4 سال خدمت یا 8 سال ؟

به اندازه 90 تا سفر استانی ؟

به اندازه کمک به مردم محروم؟

به اندازه کل ساخت و ساز جاده ها و سدها و ..

به اندازه کل واحدهای مسکن مهر؟

به اندازه کل واحدهای ساخته شده روستایی بیش از یک میلیون و خورده ای؟

به اندازه کل گازرسانی ها حتی تا ایرانشهر؟

به اندازه کل یارانه ها که برای خیلی از مردم
زیر خط فقر مناسب بوده ؟

به اندازه کل ساخت و سازها و پیشرفتهای

پارس جنوبی که اخیرا خبرنگاران رفتن و

دوست خود من که مخالف دولته دائما از این

پیشرفت تمجید می کرد؟

به اندازه همه تمجیدهای رهبری از دولت

نهم ؟

هیچ دیکته ای بی غلط نیست (429337)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۱۶:۳۷:۰۳
جالب است پس از 6 سال مي گوييد هيچ ديكته اي بي غلط نيست! قبلا كه مي گفتيد هر كاري كه دولت مي كند كاملا صحيح است و منتقدان مشتي كم اطلاع و فرصت طلب سياسي هستند كه در پي تخريب دولت هستند! (429422)
 
پيرمرد
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۰:۴۴:۴۰
تا آنجا كه من مطالعه كردم در طول تاريخ اديان و بخصوص شيعه هر از گاهي عوامل فريب و نيرنگ از مسئله انتظار و ارادت شيعيان به آقا و مولاي خود حضرت حجه ابن الحسن العسكري (عج) سوء استفاده كرده و انشعابات فراواني را در اين مذهب حقه ايجاد كرده اند مثلا\" شيخيه و صوفيه و بهائيت و غيره كه همگي ادعاي پيروي از اسلام را داشتند و بعضا\" دارند.
لذا مردم فهيم و محبين واقعي اهل البيت (ع) ميدانند كه تا زماني كه به مقام فقاهت نرسيده اند و خود به تنهايي از لحاظ علوم ديني قادر به تشخيص وظيفه شرعي خود نيستند ؛ از جانب امام عصر(ع) ما را به فقهاي جامع الشرايط و اعلم سپرده اند و نبايستي در زمان امتحانات الهي سخت آخر الزمان فريب نيرنگ بازي هاي مذهبي و سياسي از جمله نيرنگ اخير را خورد. والسلام (428809)
 
رستم شجاعی مقدم
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۱:۳۸:۴۱
کسانی که چنین اثر بی پایه و اساسی را مستند می دانند حق دارند شعیب صالح و صادق خود را از میا آقایان -مشائی و احمدی نژاد انتخاب کنند.
مستند باید سندی عینی را برای حقانیت خود ارائه نماید نه سند را عین ادعای خود بداند.
مطمئن باشید اگر جلوی این بازیها گرفته نشود شاهد دوره ای خواهیم بود که میتوان آنرا عصر -مدعیان زنجیره ای امام زمان نامید (428835)
 
Prince
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۱:۴۶:۴۹
ای بابا !!!!!
من تازه فهمیدم که چقدر منتقدین متدین و متعهدی , پایبند به اصول و ولایتی داریم تو ایران که ممکنه یه سی دی روشون اثر بزاره.
آره موافقم باید نذاشت این سی دی بین همه پخش بشه و همه فکر کنن حرفاش درسته.
اونوقه که این منتقدین متعهد و متدین دیگه چیزی نمی تونن بگن ... و دولتم که بی منتقد نمی شه.
.... (428807)
 
علی
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۱:۵۱:۲۴
کارگردان مستند ظهور را از دوران دانشجویی می شناسم و مطمئن هستم که با جریان مشایی و دولت هیچگونه ارتباطی ندارد و اعتقاد شخصی و خالصانه ایشان است و نه چیز دیگر . من همیشه به تحلیلهای شریعتمداری و اطلاعات مبنای این تحلیل ها اعتماد داشتم ولی بخشی از اظهارات او که با اطمینان از رابطه این مستند با مشایی سخن می گوید اعتماد من را به مابقی تحلیل ها و اخبارش نیز مردد می کند / البته این نظر به معنی تایید محتوای مستند فوق نیست . (428843)
 
ابوالفضل
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۷:۵۹:۵۵
دین مبین اسلام اهمیت زیادی برای نیت فرد در نظر می گیرد اما این به این معنی نیست که فرد باید صرفنظر از عواقب کار خود صرفا به این دلیل که نیت خیر دارد دست به انجام هر کاری بزند. برای مثال، در مورد امر به معروف و نهی از منکر که از اهم وظایف دینی مسلمین است فرد باید زمینه و آثار کار خود را بررسی و به این مهم اقدام نماید. اینجانب فیلم مورد بحث را ندیده ام و احتمالا هرگز هم نخواهم دید. به جای این بحث های انحرافی شیعیان باید به وظایف خود در عصر غیبت فکر و عمل کنند. معرفی افرادی که در کارنامه خود اشتباهات بزرگ متعدد دارند به عنوان یاران امام زمان تنها، همانطور که نویسنده محترم اشاره کرده اند، راهی برای دور زدن بحث های سیاسی و خارج کردن رقبا از دور رقابت است. این تکنیک ممکن است برای کوتاه مدت جواب بدهد اما در دراز مدت به تضعیف اعتقادات مذهبی مردم منجر خواهد شد. (429034)
 
امير
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۰۴:۲۷
جناب آقاي اميد حسيني شريعتمداري .سلام خسته نباشيد .
به قول مهران مديري اي جوووونم اي جان .حظ كردم كيف كردك از اين يادداشتت.
تحقيقا اين همان يادداشت شريعتمداري جوون خودمون بود .باز هم از اين كارها بكن (428852)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۰۹:۴۲
اگر این فیلم مجوز داشته است باید پرسید چرا ارشاد به چنین فیلم موهنی مجوز داده است. اگر مجوز نداده چرا گردانندگان این فیلم بدون اجازه وزارت ارشادی که تحت نظر دولت شعیب صالج است اقدام به چنین کاری کرده اند؟ (428857)
 
علی علی پور
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۲۰:۱۴
تورا بخدا دست از اینگونه مسائل اختلاف بر انگیز بر دارید شیعه اعتقاد و ایمان راسخ دارد که روزی آقا ظهور خواهد کرد و بساط ظلم و جور را بر خواهد چید اما نه وقت و نه زمانش بطور دقیق معین و مشخص نیست و نخواهد بود بیهوده وقت تلف نکنید و بین تشییع تفرقه افکنی نکنید چون دشمن دنبال فرصت است تا زهر سم دارش را بر پیکره وجودی تک تک ملت ما تزریق کند و بحسابمان برسد .آنوقت پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت . (428865)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۸:۳۵:۳۲
به نظر من تفکرات احمدی نزاد کاملا منطبق بر نظرات استاد مشایی است !! این را به وضوح می توان از حمایت های گاه و بی گاه احمدی نزاد از استاد مشایی و تعریف و تمجید هایش از او فهمید!!
حالا حالاها از این داستان ها داریم! بشینید و تماشا بفرمایید! (429054)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۳۲:۰۰
سی دی کاملا درست است شک نکنید آنها که شک کنند به همه چیز مشکوکند (428871)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۳۸:۲۸
با سلام
فکر نمی کنم شعیب بن صالح چنین ادبیاتی داشته باشند:
آب رو بریز اونجا که می سوزه !!! (428873)
 
امیرعلی
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۲:۴۱:۴۷
در شگفتم با توجه به مواضع صریح مراجع عظام از جمله آیت الله العظمی مکارم و سیستانی آیا کسانی هستند که در جعلی بودن این فیلم شک داشته باشند؟
البته نکته اساسی اینجاست آقایانی که در پشت صحنه این فیلم قرار دارند، خود را در امور دینی و مذهبی بالاتر از حضرات مراجع می دانند؟ (428874)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۵:۱۸:۵۷
«جلسه گزينشي سخنگوي دولت با خبرنگاران» عنوان سرمقاله روزنامه مردم سالاري به قلم مهدي عباسي است كه در آن مي‌خوانيد:
موضوع نشست‌هاي سخنگويان دولت، گويا قرار است همواره باحاشيه همراه باشد.

دولت دهم، وقتي 2 سخنگو براي خود معرفي کرد، بسياري از رسانه‌ها از اين امر استقبال کردند که بالا خره دولت فکري اساسي براي سيستماتيک کردن پاسخگويي اتخاذ کرده است. محمدرضا رحيمي، معاون اول احمدي نژاد به عنوان سخنگوي سياسي معرفي شد و حسيني وزير اقتصاد، سخنگوي اقتصادي دولت شد.

اما، از همان ابتداي امر، رحيمي، تعريفي جديد از پاسخگويي ارائه کرد و مصاحبه با صداوسيما را در دستور کار قرار داد اما پس از چند جلسه محدود، آن هم با چند خبرگزاري گلچين شده، جلسات سخنگوي سياسي دولت که بيشتر جنبه اطلا ع رساني داشت تا پاسخگويي، تعطيل شد و کم کم نيز رحيمي از دسترس خبرنگاران به دلا يل مختلف خارج شد.

اما حسيني، وزير اقتصاد، هرازگاه به ساختمان کوثر در ميدان پاستور مي‌آمد و در جمع خبرنگاران قرار مي‌گرفت. اما مشغله‌هاي فراوان در وزارتخانه اقتصاد و دارايي، علتي مهم بود تا جلسات سخنگوي اقتصادي دولت نيز کم کم به فراموشي سپرده شود.

همين امر، سبب شد تا وقتي در اولين کنفرانس خبري احمدي نژاد در سال 90، خبرنگار مردم سالا ري از خاموش بودن تريبون‌هاي سخنگويان دولت انتقاد کرد، احمدي نژاد از دستور دادن براي روشن شدن اين تريبون‌ها خبرداد.

بالا خره روز گذشته اولين نشست خبري سخنگوي اقتصادي دولت انجام شد.
اما، گويا تعريف دست اندرکاران اين نشست از سخنگويي، اطلا ع رساني است تا پاسخگويي.

عدم دعوت از برخي روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي رسمي، براي اين نشست،موضوع بسيار مهمي است که سوالا ت بسياري در پي دارد.
مردم سالا ري هم از جمله رسانه‌هايي بود که در ليست دعوتي براي اين نشست قرار نگرفت. پيگيري‌هاي روابط عمومي روزنامه هم راه به جايي نبرد.

ابتدا روابط عمومي رياست جمهوري از ارسال فکس خبر داد و با اين جمله که «حتما فکس شده است» به علت عدم دعوت خبرنگار روزنامه پاسخ داد و پس از پيگيري‌هاي مختلف مشخص شد که نام مردم سالا ري در ليست دعوت شدگان قرار ندارد. روابط عمومي رياست جمهوري نيز در پايان با بيان اين جمله که «مردم سالا ري در ليست قرار ندارد» گوشي تلفن را روي روابط عمومي روزنامه قطع کرد تا بدين ترتيب با شيوه‌اي جديددر پاسخگويي روبه رو باشيم.

گويا اين موضوع فقط به روزنامه‌هاي منتقد ختم نمي‌شود. خبرگزاري مهر که جديدا بسيار با دولت همراه شده است نيز گويا به اين نشست دعوت نشده و حتي از حضور خبرنگار اين خبرگزاري نيز در اين جلسه ممانعت به عمل آمده است. به گونه‌اي که اين خبرگزاري يکي از خبرهاي خود را اينگونه به اين موضوع اختصاص داده است:
«مسوولان نهاد رياست جمهوري از حضور خبرنگار مهر براي پوشش نشست مطبوعاتي سخنگوي اقتصادي دولت جلوگيري کردند. به گزارش مهر، نشست مطبوعاتي سيد شمس الدين حسيني سخنگوي اقتصادي دولت در حالي امروز (دوشنبه) در ساختمان کوثر نهاد رياست جمهوري در حال برگزاري است که مسئولان اين نهاد از حضور خبرنگار اقتصادي مهر براي پوشش اين نشست ممانعت به عمل آوردند. (428958)
 
اصلاح طلب سابق
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۵:۲۲:۴۱
به نظر اینجانب مستند ظهور بیشتر از ان که ریشه در مسایل انتخاباتی داشته باشد ریشه در فرقه گرایی و مسایل عقیدتی دارد. متاسفانه افرادنزدیک دولت به این باور اعتفاد دارند. واقعا این بحث تازه ای است ؟ کیست که از جریان هاله نور و این مسایل خبر نداشته باشد.اینجانب مطمئن هستم با شروع کارزار انتخاباتی مسایلی از این دست مطرح نخواهد شد. تجربه انتخابات قبل به خوبی این مسئله را نشان داد.
اصولا سعی بر این خواهد شد که از بیان مسائل جنجال بر انگیزی که احتمال کاهش ارا را در پی داشته باشد جلوگیری به عمل اید. بیشتر به چرچم سه رنگی که در استانه انتخابات اومد فکر کنید.
اقای شریعتمداری که در انتخابات قبل حامی بلا منازع اقای رییس جمهور بود. الان انتقادهای جدی بر دولت وارد میکند. واقعا ایا نمیشود به نادیده انگاشتن اقای شریعتمداری و طیف نزدیک به ایشان از سوی اقهی رییس جمهور فکر نکرد. مخصوصا وقتی که نامه بلند بالای اقای سلیمی نمین را در نظر گرفت. حقیقت مطلب این است که اقای رییس جمهور و حلفه یاران نزدیک به دولت خود را به پشتوانه 25 میلیون رای ماخوذه بی نیاز از سهم دهی و لابی بعضی از جریانهای سیاسی می دانند.
افای شریعتمداری. اقای رییس جمهور دیگر به شما نیازی ندارد. (428960)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۶:۲۹:۰۶
هشدار!
احتمالا بايد شاهد ظهور باب هاي جديد باشيم (428991)
 
اسماعیل مرتضایی
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۷:۲۰:۱۳
گذشته از دیگاههای سیاسی اقای شریعتمداری ایشان در این نقد اثبات نمودند که الحمد الله در پای اعتقاداتشان دیگر سیاسی نمی اندیشند .
بنده بارها اعلام نموده که غالیگری در مسئله قایم ال محمد (ص) یکبار فتنه بهائیت را در کشور رقم زد
و تا قبل از تذکر جدی ایت الله امکارم شیرازی یا نقد جدی در این خصوص ندیده و یا اگر هم نوشته میشد سایتهای معتبر بنا بر عدم مواضع علما در این امر بسیار حساس ان را درج نمی نمودند . شاید تسری این امر به انتخابات کمی سهل انگاری باشد .
افراطیگری که میتوانست یا بهتر بگویم میتواند پدید اورنده فرقه ای جدید در کشور باشد .
البته با مصاحبه کارگردان این فیلم با یکی از سایتها
مشخص شد عمده انگیزه این قضیه جوانان معتقد
و بعضا کم اطلاع بوده اند که نظرات خود را در فیلمی که سوژه ان مهمترین رکن امامت که همان
اعتقاد به ظهور منجی جهان که همان قایم ال محمد حجت بن الحسن العسکری (عج) را با تططابیق تاریخی به جامعه تسری داده و با استقبال از ان خصوصا در تنه مومنین کشور حساسیت در این خصوص بیشتر شد .
امری کاملا تخصصی و بسیار مهم که باید به اهل علم . و علما سپرده شود (429018)
 
بهروز
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۳:۱۰
آقای احمدی نژاد هم در مساحبه با خبر گزاری فاکس نیوز گفت : ظهور بسیار بسیار نزدیک است نزدیکتر از آن چیزی که شما فکر میکنید.
پس طبق گفته مرکز نا مهدویت آحمدی نژاد و کسانی که بشارت نزدیکی ظهور را داده اند مانند امام خمینی آیت الله خامنه ای آیت الله بهجت و ... کذاب هستند؟؟؟؟
کسانی که ذره ای هم درک و فهم داشته باشد میفهمد چه کسی کذاب است و چه کسی راستگو.. (429036)
 
esfahan
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۸:۱۰:۵۶
چند ماهي است که تحولات منطقه توجه بيش از پيش عموم منتظران را به موضوع مهدويت و نزديک بودن زمان ظهور جلب کرده است. ما که از پيش مهم‌ترين دليل نزديک بودن ظهور را تحقق انقلاب اسلامي ايران مي‌دانستيم و بنابر اشارات و تصريحات اميد بخش حضرت امام و مقام معظم رهبري تحقق فرج شريف امام زمان ع را نزديک مي‌دانستيم، مانند هر منتظر مطلعي از علائم آخرالزمان، به مطالعه و بررسي حوادث پرداختيم و نتيجه بررسي‌هاي خود را در سي‌دي ظهور بسيار نزديک است در اختيار مردم عزيز مسلمان ايران قرار داديم.
صراحت لهجه ما در بيان نتيجه مطالعاتمان و برخي شرايط سياسي و غير سياسي کشور موجب شد انتقادات منطقي و غير منطقي و نيز حملات گسترده‌اي عليه اين حرکت سراسر لبريز از اشتياق صورت بگيرد. دو موج متضاد استقبال و حمايت بي‌نظير و چشمگير مردمي و موج نقد، مخالفت و تخريب شديد در برابر اين فيلم مستند شکل گرفته و متاسفانه به سمت تهمتهاي ناروا پيش رفته است؛ تا جايي که از برخي تريبونهاي عمومي آشکارا تخطئه مي‌شود.


گروه فرهنگي مبشران ظهور بعنوان تهيه کننده اين فيلم مستند جهت اطلاع افکار عمومي موارد زير را اعلام مي‌دارد:


1- اعضاء و همراهان اين گروه فرهنگي از اقشار مختلف مردم بوده و از شيفتگان حقيقت نوراني ولايت فقيه و وجود مبارک ولي امر مسلمين و همچون اکثريت مردم بصير، حامي دولت مکتبي مي‌باشند.
2- گروه فرهنگي مبشران ظهور بارها اعتقاد و ارادت خود را به عموم روحانيون و علماي بزرگ شيعي مخصوصا بزرگواراني که با درخشش خود در فتنه‌هاي گذشته نداي \" اين عمار\" نائب امام زمان(عج) را پاسخ گفتند، ابراز داشته و اعتقاد دارد که روحانيت انقلابي و در خط ولايت، نقش عظيمي در ايجاد و حفظ انقلاب و زمينه سازي براي نهضت جهاني اسلام دارد.
3- ما براي چندمين بار اعلام مي‌داريم که گروهي مستقل و مردمي هستيم و هيچ ارتباطي با هيچ يک از شخصيت‌ها و گروه‌هاي پنهان و پيداي سياسي نداريم، اتهام وابستگي به افراد خاص، اتهام نارواي دوستان بي‌انصاف و دشمنان مغرض است که علي‌رغم فرمايشات ولي امر مسلمين مبني بر فرعي بودن برخي مباحث، به مسئله اول اين گروه‌ها تبديل شده است. اصولا ما پرداختن به اين مسئله جنجالي فرعي که مخالف نظر آقاست را نادرست مي‌دانيم.
5- ما ضمن استقبال از نقد منصفانه، برخي از انتقادات نسبت به اين فيلم را وارد دانسته و مي‌پذيريم که مي‌بايد قبل از انتشار مستند، از نظرات برخي از محققين و بزرگان بيشتر استفاده مي کرديم ، ذکر برخي از روايات ضعيف السند(هرچند بخش قابل توجهي از روايات فيلم قوي السند مي باشد )، بيان برخي شواهد غير برهاني به عنوان دليل، کم رنگ بودن احتمال بعضي از تعيين مصداق‌ها از اموري هستند که از جانب منتقدان دلسوز مطرح شده‌ و درست به نظر مي رسد.
6- سعي ما بر آن بوده است که تطبيق مصاديق را به عنوان احتمال بيان کنيم و در جاي جاي سي‌دي به آن اشاره نموده‌ايم لکن به دليل بيان هنرمندانه و متناسب بافضاي فيلم سازي ، برخي از منتقدين نتيجه برآمده از فيلم را اينچنين نمي‌دانند و ظاهرا سي‌دي در شيوه بيان دچار اين اشکال نيز مي‌باشد.
7- گروه فرهنگي مبشران ظهور ضمن ابراز تاسف از رواج تهمتهايي بدون سند و مدرک مانند وابستگي سياسي و دريافت پولهاي کلان، انتظار دارد که مدعيان اين تهمتها در برابر افکار عمومي و يا مراکز رسمي به ارائه اسناد ناداشته خود بپردازند تا به روشني حق و باطل آشکار گردد.
8- ما بارها در زمينه هزينه اين فيلم مستند شفاف سازي کرده‌ايم و براي آگاهي دوستان غيرمطلع يا عزيزاني که تحت تاثيراخبار نادرست قرارگرفته‌اند بار ديگر نيز اطلاع رساني مي‌کنيم، 7 ميليون تومان هزينه توليد بوده و حدود 8 ميليون تومان نيزهزينه توزيع 85 هزار سي دي مي باشد (هزينه بخشي از سي‌دي‌ها دريافت شده است) منبع مالي و سيستم توزيع اين فيلم، اعضاي مبشران ظهورند که از اقشار مختلف مردم بوده و در سراسر کشور پراکنده‌اند.
9- برخي از منتقدان به طور کلي نزديک بودن ظهور را انکار کرده و هر نوع بررسي و تطبيقي را بدون هيچ‌گونه دليل و برهاني مردود مي‌دانند که نمي‌توان چنين مطالبي را قبول کرد ، خصوصا اينکه رويه بزرگان ديني در گذشته و عصر حاضر چنين نبوده و تطبيق احتمالي محققانه مورد توافق بسياري از آنان بوده است.
10- ما (بدون آنکه وقت خاصي معين کنيم) اعتقاد داريم انشاءالله در آينده‌اي بسيار نزديک،و با تحقق نشانه‌ها و تحولات بزرگ، ظهور تحقق پيدا خواهد کرد. و براي دوستاني که اکنون با اين حقيقت بزرگ مقابله مي‌کنند چيزي جز خسران باقي نخواهد ماند.
11- در شرايطي كه انواع مكاتب انحرافي داخلي و وارداتي روح پاك جوانان اين مرزو بوم را آماج حملات خود قرار داده است، آيا علماي زمان شناس نبايد با تحليل شرايط موجود در عالم ، دلها و انديشه‌ها را براي نزديکي ظهور رهبري نمايند؟ اين همه سر و صدا نشان از مطالبه‌اي حقيقي در جامعه دارد كه بايد مجامع علمي بر اساس ديدگاه‌هاي حضرت امام و مقام معظم رهبري و علماء انقلابي به بحث درباره آمادگي عالم براي ظهور حضرت اقدام نمايند و تشنگان معارف مهدوي و شيعيان منتظر ظهور را سيراب کنند.

12- لازم به ذکر است که گروه فرهنگي مبشران ظهور فعلاً هيچ برنامه اي براي ساخت فيلم ديگري ندارد و انتشار اخباری چون \" آغاز به ساخت فيلم بعدي \" و \" بهره گرفتن از استديوي مجهز\" و \" ارائه فيلم جديد در نيمه شعبان آتي \" کذب محض است.

13 - لازم مي‌دانيم که از بزرگان روحاني و غيرروحاني و برجستگان عرصه مهدوي که علي رغم وجود اين همجه سنگين و فضاي تهمت و توهين با شجاعت مثال زدني از فيلم مستند و مباحث مطرح شده در آن استقبال کرده و نقدها و نظرات خويش را نيز براي بهتر شدن اين مباحث بيان فرمودند ، تشکر کنيم.
14- ما ضمن ابراز ارادت مجدد خود به محضر علماء و بزرگان، آمادگي خود را براي حضور و توضيح شفاهي پيرامون مطالب مبهم، سئوالات و نقدها و شنيدن نصايح اين بزرگواران اعلام مي‌داريم.

گروه فرهنگي مبشران ظهور در نهايت حاکم شدن روح برادري، مهرباني و اتحاد به همراه نقد سازنده و دوري از فضاي تهمت و تحقير و دروغ را وظيفه و تکليف همه منتظران راستين ظهور يوسف زهرا(عج) دانسته و به منظور دست يابي به اين امر واجب، تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به اميد ظهور مبارک منجي عالم بشريت که انشاءالله بسيار نزديک است.
گروه فرهنگي مبشران ظهور (429040)
 
فرهاد
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۹:۳۵:۵۸
مستند ظهور نزديك است چرا شخصيت مرا تبيين نكرد؟!
آخر من هم قراراست ازاينجا ظهور كنم و ازياران اسفنديار باشم وبه او كمك كنم!!!!!!!!!!!!!!!! (429082)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۱۹:۴۳:۰۱
تو دیگه چه میگی سفبانی؟ (429088)
 
كدخدايي
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۰:۱۸:۴۱
سلام بر سيد خراساني سيد علي خامنه اي و سلام بر شعيب بن صالح دكتر محمود احمدي نژاد.
به كوري چشم كساني كه نمي توانند ببينند ظهور بسيار نزديك است ان شاء الله (429098)
 
جانباز از اصفهان
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۱:۳۹:۰۱
باسلام
من خود با دفتر کیهان و یکی از اطرافیان شریعتمداری صحبت نمودم و اعتراض خود را انعکاس دادم و خواستم که به شریعتمداری برساند (البته امیدوارم این کار را کرده باشد ) اعتراض من این بود که شما از کجا احتمال دادید که این دست اندرکاران مستند ظهور با خارج و بیگانگان در ارتباط می باشد که آن نزدیک شریعتمداری می گفت چون اینها سی دی را در سطح وسیع پخش نموده اند و این هزینه مشکوک است گفتم من می دانم اینها در سایتشان شماره حساب داده بودند برای این کار عده زیادی هم خوشان با هزینه خودشان این سی دی را تکثیر نموده بودند و در هر شهری هم تعداد قابل توجهی به عضویت سایت ظهور وارد شده بودند و آنها در پخش سی دی دخالت داشتند.به ایشان گفتم اگر این دست اندرکاران مستند از آقای شریعتمداری شکایت نمایند آیا ایشان می تواند اسنادی را ارائه دهد و از خود دفاع نماید یا نه حدسی را در مورد این بندگان خدا با پول بیت المال در سر تا سر ایران پخش نموده است و اعتراض دیگرم این بود که ایشان باز آمده اند دولت و رئیس جمهور را در حد کسی که حاضر است برای رسیدن به اهداف خود ازاحساسات پاک ملت نسبت به ظهور سوء استفاده نماید تنزل داده است و با استفاده از بیت المال چنین تهمتی را در سطح ایران پخش نموده است . حقیقتا\" خداوند آخر و عاقبت ما را ختم بخیر فرمایند. (429112)
 
حجاز
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۱:۴۹:۰۳
1-واقعا آقا امام زمان منتظر به قدرت رسیدن یارانش در منصب های اجتماعی است یا منتظر کامل شدن تعداد یارانش؟

2-واقعا آقا امام زمان کسانیکه گفتار و کردارشان یکی نبوده بعنوان یار خودش انتخاب می کند؟

3-واقعا آقا امام زمان کسانیکه از معرفی اطرافیانشان برای اجرای عدالت قصور میورزند بعنوان یار و اصحاب عدالت محور خود برمیگزیند؟

4-آیا وقتی این اشخاص بدنیا آمده بودند تعداد یاران آقا امام زمان کامل نمی شد ؟ چه ضرورتی برای غیبت هست تا افراد به سننین مختلف برسند تا زمینه ظهور فراهم شود؟

5- اگر خدای ناخواسته یکی از حلقه های ذکر شده فوت کنند تکلیف فرج آقا امام زمان چه خواهد شد؟

6-... (429114)
 
غائب
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۲:۵۱:۰۹
از اینکه کارگردان این ابتضال تصویری مردم را الاغ فرض کرده است بسیار ناراحت و خشمگین شدم.
اگر به شما اجازه بدهند ادعای پیامبری هم نیز خواهید کرد.
تا کی میخواهید در جبهه فراماسون ها قدم بردارید.
شرم هم چیز خوبیست
اگر از آن استفاده نمایید دچار این همه ابتضال و گمراهی نمیشوید. (429131)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۳:۲۸:۱۹
چرا نظراتی که در صف انتشار است را منتشر نمکنید ؟
صبر کردید هروقت مردم خوابیدند اونها رو منتشر کنید ؟ (الآن توی ایران ساعت 23:27 دقیقه است) (429147)
 
اگر واقعا...
۱۳۹۰-۰۱-۲۳ ۲۳:۴۷:۵۴
اگر واقعا دلسوز هستید ,موضوع را پیگیری و مشخص فرماییید که پول این سی دی ها از کجا تامین شده است و چه کسانی پشت پرده هستند. (429162)
 
حامد
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۰۲:۰۴:۵۴
سلام
آقای حسینی تا جایی که از نوشته های وبلاگتان خبر دارم شما ساکن قم هستید و امکان اینکه علی اصغر سیجانی و تهیه کنندگان این سی دی را از من و امثال من بهتر بشناسید بیشتر برایتان فراهم بوده است. برایتان متاسفم با این تحلیلی که ارائه داده اید. گفته اید از ۳، ۴ سال پیش در اینترنت بحث شعیب بن صالح بودن احمدی نژاد مطرح بوده. اولا که سه چهار سال کمی اغراق است و حدود ۲ سال است. ثانیا دقیقا همان بچه هایی که از حدود دو سال پیش این مباحث را مطرح کردند هستند که این سی دی را منتشر کرده اند. یعنی از حدود دو سال پیش تا چند ماه پیش، خوانندگان و پیگیران مطالب این بچه ها در اینترنت از نظر تعداد سیر صعودی داشت و همین سیر صعودی، این بچه ها را به این جمع بندی رساند که مقالاتشان را در قالب فیلم مستند هم منتشر کنند. چه زمانی باید منتشر می کردند که به مشاییزم و زمینه سازی برای انتخابات متهم نشوند؟ بعد از انتخابات مجلس سال آینده؟ آن وقت نمی گفتید برای انتخابات سال ۱۳۹۲ این سی دی تهیه شده؟ من خودم به محتوای این سی دی نقد دارم ولی از آنجا که دقیقا در جریان هستم که چه کسانی و با چه خط سیری این سی دی را منتشر کرده اند، هرگونه انتساب آنها را به مشایی و دفتر رئیس جمهور و اشخاصی از این دست، نهایت بی تقوایی می دانم. خدا را شکر خوب گزکی دست مخالفان افتاده تا احمدی نژاد را بکوبند. در حالی که بالشخصه حاضرم قسم بخورم روح احمدی نژاد و مشایی از تهیه این سی دی بی خبر بوده است.
اگر وقت ارزشمند شما و مدیر سایت الف هم تلف نمی شود دعوت می کنم این یادداشت بنده را در مورد این سی دی بخوانید:
http://sobh.blogfa.com/post-499.aspx (429200)
 
محمد حسین شوکت فدایی
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۰۲:۱۰:۴۹
باسمه تعالی

شاید چند نکته کم ربط:

دشمن دانا بلندت می کند بر زمینت می زند نادان دوست.

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

فاصله زیادی است بین فکرجوان داشتن وجوان فکر بودن . (429202)
 
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۱۱:۵۳:۰۴
انقد از شما که به مساله حاشیه ای پر و بال میدید بدم میاد (429324)
 
جبهه هنرهای زیبا - روایت نور
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۱۳:۱۴:۱۹
باسه تعالی شانه
با سلام و احترام
اولا کمال سپاس را داریم که با این همه هجمه بسیار صبور و با اخلاق وارد شده اید انشاءالله که همیشه به این شکل بوده باشیم.
دوما با همین اخلاق به نقدها حتی نقدهای غیر منصفانه باید جواب داد تابلکه رفع عیب نیز گردد.
سوما باید قبول داشت که ای کاش با مشورت بیشتری این کار سنگین را ارائه میدادید.
چهارما به دوستان و اساتید و خاصا متخصصین در عرصه مهدویت عرض می کنیم که چرا باید به این شکل سراسیمه وارد میدان شد بهتر نبود با کمی تامل و بدور از تعصب وراد می شدیم تا نتایج بهتری بگیریم.
پنجما ما هم به نوبه خود به کار نقد داریم هم نقد هنری و تکنیکی هم نقد محتوایی و تحقیقی.
انشاءالله همه بتوانیم شاگردان خوبی برای قرآن و اهل بیت علیهم السلام و نوکران با اخلاصی برای منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف بوده باشیم و شرمنده شهداء و امامین خمینی و خامنه ای نشویم.

با تشکر و آرزوی توفیق
جبهه هنرهای زیبا - روایت نور (429354)
 
عباس محمدی
۱۳۹۰-۰۱-۲۴ ۲۲:۴۰:۲۹
( ادب از که آموختی از بی ادبان )

نکته ای برای منتقدان مستند عرض کنم :

اگر به مستند اعتقاد ندارید لااقل به آمادگی دشمنان اسلام نگاه کنید و فکر کنید چرا ؟ و برای چه کار بزرگ و مهمی اینهمه آمادگی در خود ایجاد کرده اند ؟

طرح خاور میانه جدید برای چیست؟
آمادگی ارتش اردن برای چه امر مهمی ایجاد شده؟

لشگر کشیهای چندین ساله غرب به منطقه و ایجاد صدها پایگاه نظامی برای چیست؟

سرکوب شدید قیام های مردمی در برخی کشورها و کوتاهی عمدی در برخی دیگر از کشورها برای تحقق چه هدفی است ؟

آیا هدف غرب معرفی منجی دروغین و مسیح بدلی نیست؟

( در اخرین گامهای این توطعه بزرگ غرب به ناگهان مستند ظهور بسیار نزدیک است به دست مردم رسید و تاحدود زیادی برنامه های انها را مختل کرد و عرضه نسخه ترجمه شده این مستند کابوس بزرگ غرب خواهد بود )

خواهشا فراتر از گرایشات سیاسی رایج در کشور که تماما برای انتخابات اینده صورت می گیرد به موضوعات مستند فوق نگاه کنید .
دشمنان در آیندهای نزدیک عملیات نهایی خود را آغاز خواهند کرد .
پس آماده باشید و به دیگران نیز هشدارهای لازم را بدهید.

الهم عجل الولیک الفرج (429510)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.