توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 100438
"نقی" صدای آمریکا را سرکار گذاشت!
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۷
بی خبری شبکه تلویزیونی صدای آمریکا از اوضاع و احوال ایران بار دیگر باعث خنده مخاطبان این شبکه مدعی و تمسخر دست اندرکاران آن شد.

به گزارش البرز، در برنامه هفته گذشته روی خط که با اجرای حمیده آرمیده روی آنتن این شبکه رفت موضوع "آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ" با بینندگان شبکه به اصطلاح به بحث گذاشته شد. اما نکته جالب اینکه یکی از افرادی که با برنامه تماس گرفته با تقلید لحن بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت از فروختن خانه و کاشانه خود و نقل مکان به تهران برای به دست آوردن روزی صحبت کرد و اینکه حالا در بین دو بزرگراه ! خانه ای اجاره کرده و حتی با تکرار چندباره تکیه کلام بازیگر نقش نقی و این جمله که "بابا پنجعلی نمی گذارد در خانه هم راحت باشیم و همش غذا می خواهد!" گوینده برنامه را سرکار گذاشت.

خانم آرمیده هم که مانند دیگر همکاران خود از رویدادهای اجتماعی ، فرهنگی و ... ایران خبر زیادی نداشت به نشانه تایید سر تکان داد.

تا اینکه فرد تماس گیرنده خود در پایان صحبتهایش اعلام کرد که همه این موارد را "الکی" گفته است. اینجا بود که عوامل اتاق فرمان فورا به گوینده برنامه روی خط دستور دادند صحبت تماس گیرنده را قطع کند و به ادامه برنامه بپردازد

بی خبری عوامل شبکه صدای امریکا از اوضاع و احوال ایران وادعای خبررسانی بیطرف ! باعث شده است تا کنون چندبار اشتباهات فاحش و خنده داری روی آنتن این شبکه روی دهد که انتقاد شدید برخی از نمایندگان سنای امریکا را هم دراورده است

چون آنان معتقدند صرف پول در این شبکه سوزاندن فرصت و هزینه و تامین معاش عده ای سلطنت طلب است که حتی بین مخالفان جمهوری اسلامی هم پایگاهی ندارند.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.