نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 101214
هوای خانه چه دلگیر می شود گاهی ...
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۲۵
بعد از چند ماهی که مطلبی در زبان سرخ نوشته نشد هتاکی و بی احترامی افرادی که دم از دین و دیانت می زنند قلم زبان سرخ را وادار به نوشتن کرد.
رییس دفتر معلوم الحال رییس جمهور که بهتر است اورا رییس جمهور بخوانیم در سخنرانی های خود از زمان شهرداری تا به امروزمسائل مختلفی را مطرح کرده که هیچ یک از آنها با معیار دین سازگار نبوده است ٬که در زبان سرخ مطلبی با عنوان "بازیی به نام مشایی"در تاریخ۱/۱۲/۸۸ هم در این باره نوشته شد.
در دنیای مجازی ٬چندی پیش فایل صوتی که منتصب است به یکی از آفایان مداح پخش شد.
مگر پیامبر اکرم نفرموده است که همانا مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را کامل کنم٬فکر نمی کنم ادب اجازه دهد مطالبی که ایشان در آن مجلس که به یقین خانم ها هم حضور داشته اند را مطرح کنم٬ولی جناب آقای سعید حدادیان حق با شماست در جامعه ای که بد اخلاقی عادت بزرگان آن جامعه شود از شما و امثال شما بیش از این انتظار نباید داشت.
ولی فرق کوچک اما بزرگ شما با دیگران این است که پرچم ابا عبدالله را به دست دارید و خود را معلم اخلاق می نامید که البته خنده افرادیکه در مقابل شمادر مجلس نشسته اند ٬نشانگر موفقیت شما در آموزش و تربیت آنهاست!
استاد دانشگاه٬سعید خان حدادیان
نویسنده کتاب ارزشمند "جنگ دوست داشتنی "٬هم نام و هم مسلک شما ولی از نوع تاجیک ٬چندی پیش با هنر نمایی که کردند باعث شدند مقام معظم رهبری طی سخنرانی تندی با این حرکات برخورد کنند و آنها را بد اخلاقی بنامند.
اگر به مسائل مختلف کشور نقد هست که هست باید در فضایی مناسب مورد بحث و بررسی قرار بگیرد٬نه اینکه هر کسی که تریبون و یا منبری در اختیار دارد شروع به فحاشی و هوچی گری کند.
خدا کند که در توهمات خودتان این حرکات را انقلابی تلقی نکنید چون سخت در اشتباهید.
پس توده مردم پر بیراه نمیگویند که فلان گروه و فلان افراد بی منطق هستند.
در ضمن شما در سخنرانیتان خود را تصمیم گیرنده حزب الله خواندید٬این هم توهم قشنگیست!
امام صادق (علیه السلام ): « فحش دادن و بی احترامی ظلم است و ظالم در آتش دوزخ قرار دارد.»
 
 
تارا
۱۳۹۰-۰۲-۱۹ ۰۰:۳۵:۲۳
دوست عزیز شما نیز دروصف یار اقای ریس جمهور کاملا\" انصاف وعدالت و ادب را رعایت نکرده اید .ضمنا\" من طرفدار ایشان نیستم (441262)
 
مرتضی جلیلی
۱۳۹۰-۰۲-۱۹ ۰۱:۴۷:۳۵
باید تأسف خورد تاهنگامی که این م حاشیه ساز،پررو والبته منحرف در کنار دولت دهم وجود دارد.اگر احمدی نژاد نتواند او وجریان او(م)را از دولتش دور کند بزودی زود باید منتظر شکاف عمیق تر ازحالا در دولت بود.
بزرگان وچاره اندیشان نظام باید چاره ای بیندیشند تا این مسأله ی فرعی برایمان اصلی نشود. (441126)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.