توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 101336
برنامه صهیونیزم برای سال 2012 و بیداری اسلامی
تاریخ انتشار : شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۲
تهران، خیابان شهید مفتح، سازمان بسیج دانشجویی در یک بعد از ظهر بهاری، اول اردیبهشت، شاهد حضور گسترده دانشجویانی بود که برای شرکت در سری همایشهای درنگ اندیشه، این بار با موضوع "برنامه صهیونیسم برای سال 2012 و بیداری اسلامی" حضور یافته بودند. این سری همایشها با سخنرانی استاد رائفی پور برگزار میشود.
 
رائفی پور، پژوهشگر و استاد دانشگاه، در چند سال اخیر توانسته است با برگزاری سخنرانیه ای گسترده ای در سراسر کشور پیرامون صهیونیزم، آخرالزمان و به ویژه فراماسونری نسل جوان و دانشجو را به این جلسات و مباحث جذب کند.
 
رائفی پور پیش از ورود به بحث اصلی جلسه در مقدمه ای اظهار داشت: از 2000 سال پیش صهیونیزم، که فرقه ای از یهودیت و تحت تاثیر فرهنگ کابالای مصر باستان است، و به رفتارها و قوانین سحر و جادو اعتقاد دارد، به این نتیجه رسید که برای سلطه بر جهان و فراهم آوردن زمینه حاکمیت شیطان بر زمین باید که کمر دین را بشکند و اولین دینی که در مقابل آن قرار داشت مسیحیت بود. صهیونیزم، از همان آغاز "آنتی سمیتیزم" را راه اندازی کردند و با نفوذ در مسیحیت سعی در انحراف آن را داشتند. این حرکت ادامه پیدا کرد تا این که با پیدایش پدیده پروتستانیسم و سخنان مارتین لوتر مبنی بر این که مسیح خود یهودی زاده بوده و صاحب بشارت است، نه دین، آب دیگری بر آسیاب صهیونیزم ریخته شد، تا جایی که به گفته خودشان مارتین لوتر بیشترین کمک را به آنان کرده است. هم اکنون هم شاهد فیلم هایی در سینمای هالیوود هستیم که حضرت مسیح (ع) را صاحب زن و فرزند میدانند و سعی در تخریب چهره ایشان را دارند.
 
رائفی پور با طرح این سوال که چرا باید حضرت مسیح را صاحب زن و فرزند بدانند؟ افزود: در انجیل از زنی پاکدامن یاد شده که 12 ستاره بر سر دارد و فرزندی از نسل او بر جهان حکمرانی خواهد کرد. عده ای آن زن را حضرت مریم (س) میپندارند و 12 ستاره را به 12 حواریون تعبیر میکنند اما شیعیان نیک می دانند که آن بانو، فاطمه زهرا (س) و 12 ستاره نیز ائمه معصومین (ع) هستند و حضرت مهدی (عج) است که در آخرالزمان بر زمین حکمرانی خواهد کرد.
 
ایشان در مورد راز نسل و "ذریه" گفتند: از نسل حضرت ابراهیم (ع) فرزندی متولد خواهد شد که بر جهان حکمرانی میکند و از نسل اسماعیل است. به همین دلیل پروردگار ایشان را با بریدن سر پسرش مورد امتحان قرار داد.
 
این مسئله در آیه 124 سوره مبارکه بقره نیز اشاره شده است. همه پیامبران در مورد راز  نسل حضرت ابراهیم و "کلمات" مورد آزمون قرار گرفته اند. این "کلمات" همان اسامی پنج تن اهل بیت حضرت رسول (ص) هستند و صهیونیزم میخواهد با مطرح کردن بحث فرزندان عیسی که از نسل حضرت یعقوب هستند افکار را پی بردن به راز نسل و ذریه حضرت فاطمه زهرا (س) منحرف سازند.
 
وی در ادامه افزود: مطرح کردن مباحثی چون وهابیت، حجتیه، مکتب ایرانی، پان ایرانیسم، پان ترکیسم و ... نیز به این انحرافات کمک میکند.
 
وی در ادامه به برخی نوشته¬های نیچه اشاره کرد و از قول اقبال لاهوری او را بزرگترین منتقد فرهنگ و جامعه غربی دانست. چرا که او در کتب خود به وحشی گری های غربی و حاکمیت جور کلیسا تاخته بود و شرق اسلامی را متمدن دانسته بود. جنایات و نا به هنجاری های کلیسا تا جایی ادامه داشت که تیشه به ریشه مسیحیت زد. از آن پس نیز صهیونیزم، مسیحیت منحرف و پیورنتانیسم بر آمده از دل پروتستانیسم را مبنای دین قرار دادند و استدلال کردند که دین به درد بشریت نمیخورد و این امر را به اسلام تعمیم دادند.
 
ایشان ادامه دادند: بعد از تاسیس اسرائیل در سال 1947، صهیونیزم تصمیم بر مطرح کردن نظم نوین جهانی را در سال  1980 داشت، یعنی 33 سال بعد. که دقیقا یک سال قبل از آن انقلاب اسلامی ایران رخ داد. پس از آن برنامه ریزی آنها برای سال 2007 بود که همزمان با جنگ 33 روزه حزب الله بود، هم اکنون برنامه آنها برای سال 2012 است که یک سال قبل از آن بیداری اسلامی اتفاق افتاد و این نشان دهنده پیروزی حق بر باطل است.
 
همچنین وی در توضیح عبارت "ظهور نزدیک است" گفت: تعیین زمان برای ظهور، کاری اشتباه و انحرافی است اما ما برای ظهور باید همواره آماده باشیم و بستر آن را فراهم کنیم. هرچقدر خود را به ظهور نزدیک تر بدانیم به فعالیت های خود سرعت بیشتری میبخشیم. حضرت صاحبالزمان زمانی ظهور میکند که جهان را فساد گرفته باشد، از طرفی ایشان به یارانی برای قیام نیاز دارند. صهیونیزم و فراماسونری ظلم و فساد را به پایان رسانده اند و این ما شیعیان آن حضرت هستیم که بایستی خویش را آماده کنیم.
 
گفتنی است، جلسه آینده از سری همایش های درنگ اندیشه 15 اردیبهشت ماه با موضوع جهاد اقتصادی برگزار خواهد شد.
 
 گزارش: فرید خسروانی پور
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.