توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 102027
تکذیب دیدار آيت‌الله مهدوي‌كني با رئيس‌‌جمهور
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
دفتر رئيس مجلس خبرگان رهبري در فضاي آغشته به شايعات رسانه‌هاي بيگانه، ادعاي ديدار آيت‌الله مهدوي‌كني با رئيس جمهور را تكذيب كرد.

به گزارش فارس، دفتر آيت‌الله مهدوي‌كني رئيس مجلس خبرگان رهبري طي اطلاعيه‌اي خبر منتشر شده در رسانه‌هاي بيگانه و ضدانقلاب مبني بر ديدار با رئيس‌جمهور را تكذيب و از رسانه‌ها خواست از انتشار هرنوع خبر در خصوص رييس مجلس خبرگان رهبري بدون تاييد دفتر ايشان، خودداري كنند.

بر اساس اين گزارش، متن كامل اين اطلاعيه به شرح زير است:
در روزهاي اخير در برخي از سايت‌ها، خبري نادرست در خصوص ملاقات رياست مجلس خبرگان رهبري حضرت آيت‌الله مهدوي كني منتشر شده است كه تكذيب مي‌شود و معظم هيچگونه ملاقاتي با رياست محترم جمهوري نداشته‌اند لذا از همه رسانه‌هاي خبري به ويژه سايت‌ها تقاضا مي‌شود از هرگونه انتشار خبر در خصوص رياست محترم مجلس خبرگان رهبري بدون تأييد دفتر ايشان خودداري فرمايند.

به گزارش فارس، در روزهاي اخير رسانه‌هاي بيگانه و ضدانقلاب همراه با سايت‌ها حامي جريان فتنه، اقدام به نشر اخبار كذب با هدف دامن زدن به شايعات كرده‌اند كه لزوم هوشياري و استناد به اخبار موثق لازمه خنثي كردن توطئه آنهاست.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.