توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 102100
اسناد هویتی ایرانیان، الکترونیکی می شود
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۸
120 میلیون سند هویتی در سازمان ثبت‌احوال الکترونیکی می‌شود .
 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد ناظمی اردکانی ، در همایش مسئولان ثبت ‌احوال کل کشور در سنندج با بیان این که الکترونیکی شدن اسناد سازمان ثبت‌احوال از سال گذشته آغاز شده است گفت : برنامه‌های متنوعی در خصوص استفاده از فناوری‌های جدید در سازمان پیش‌بینی شده است ، بطوری که هم اکنون در تمام شهرستان‌های کشور پورتال‌هایی ایجاد شده تا خدمات ثبت احوال بصورت الکترونیکی ارائه ‌شود .

وی افزود : ثبت وقایع حیاتی چهارگانه ( تولد مرگ ، ازدواج و طلاق ) ، صدور اسناد هویتی و تولید و نشر آمار اطلاعاتی جمعیتی از مأموریت‌های سازمان ثبت‌احوال است که باید با افزایش برنامه های آموزشی و پژوهشی این ماموریت ها به نحو احسن در کشور انجام گیرد .

ناظمی اردکانی با اشاره به اجرای برنامه های راهبردی این سازمان بر پایش و ارزیابی آنها در سال 90 به منظور پیشبرد اهداف کلان و ماموریت های سازمان ثبت احوال تاکید کرد و گفت : در این راستا 120 برنامه و 560 فعالیت تدوین شده است .
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.