نظر منتشر شده
۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 103621
آمادگی علی مطهری برای حضور در ورزشگاه آزادی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۲۱:۱۶
بخش خبری الف

 

مساله بحرين و قيام مردمي و اسلامي در اين كشور مساله اصلي جهان اسلام است و مردم و مسئولين ما بايد  براي حمايت از انقلابيون هرچه در توان دارند و از دستشان برمي آيد انجام دهند.

 

علي مطهري نماينده مردم تهران در گفت وگو با خبرنگار الف با تاكيد بر اينكه انتظار مي رفت مسئولان سیاست خارجي ما در دفاع از مردم بحرين و ديگر كشورهاي اسلامي فعالتر باشند گفت: متاسفانه برخي از مسئولان دولتي ما با اين تحليل سطحي و نادرست كه حركت مردم در اين كشورها با برنامه ريزي آمريكائي ها  صورت مي گيرد، عملا فرصت تاريخي صدور انقلاب اسلامي را از دست می دهند.

 

وي با بيان اينكه کسانی كه قيام مردمي در اين كشورها را آمريكائي مي دانند و تلاش دارند با تعبير «بيداري انساني» به جای «بیداری اسلامی» و دعوت از پادشاه اردن سياست كلي نظام در دفاع از قيامهای اسلامي در اين كشورها را به حاشيه ببرند اظهار داشت: مردم و جوانان و رسانه ها بايد به هر وسيله اي پيام حمایت خود را به گوش انقلابيون مظلوم كشورهاي عربي برسانند و مسئولان لااقل باید مانعی در راه حمایتهای مردمی ایجاد نکنند.

 

نماينده شاخص اصولگرايان با اظهار تاسف از آنچه در رسانه ها درباره برخورد خشن «ناجا» با جوانان معترض در ورزشگاه آزادي آمده است گفت: وقتي اخبار و عكس هاي اين برخورد را ديدم متاسف شدم و انشاء الله اين موضوع را در مجلس پي گيري مي كنم.

 

مطهري در پاسخ به اين سوال كه آيا شما حاضريد در مسابقه فرداي يكي از تيم هاي عربي با استقلال در ورزشگاه آزادي حاضر شويد و عليه جنايات آل سعود و آل خليفه شعار دهيد اظهار داشت: من هم مانند هر ايراني و هر مسلماني حاضرم هر كاري كه از دستم بر بيايد در دفاع از قيام مردم مظلوم اين كشورها خصوصا بحرین انجام دهم و اگر برنامه كاري ام اجازه دهد فردا در ورزشگاه آزادي حاضر مي شوم. قطعا جوانان پرشور و مومن ما نیز توجه دارند که بهانه ای به دست فدراسیون فوتبال آسیا ندهند و فقط پیام خود را در قالب شعارهای مناسب منتقل کنند و کاری نخواهند کرد که به نفع آل سعود و آل خلیفه تمام شود.

 

 
 
محمد
۱۳۹۰-۰۲-۲۰ ۲۱:۳۵:۲۰
یک سؤال: آیا از نظر قوانین کشور، این اعتراضات حین مسابقه‌ی فوتبال قانونی هست یا نه؟ آیا مخالفت با نیروی انتظامی قانونی هست یا نه؟

اگر قانونی نباشد مشکل شرعی دارد چرا که به منزله‌ی سرپیچی از ولی فقیه است که رعایت قوانین کشور را واجب می‌داند. (442466)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۲۱:۵۸
آقای مطهری از شما بعیده چرا سیاست رابا ورزش قاطی نی کنید (442725)
 
مخاطب
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۲۴:۴۱
خوا هش میکنم لا اقل این نظر سنجی رو تعطیل کنید بره .. این چجور نظر نویسیه که فقط موافقان رو مینویسید ،
اقلا ذکر کنید فقط موافقان بنویسند ،، این توهین به مخاطب است که ما با این اینترنت هندلی نظر بنویسیم و شما به هیچ بنگری (442729)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۴:۳۰:۰۸
دوست من این چه برداشتی از ولایت است با این تفسیر شما ریس جمهور که قانون تشکیل وزارت ورزش وآموزش را اجرا نکرد خود ضد ولایت می شود بماند که قوانین ما عمدتا سیکل دمکراتیک غربی دارد نه اسلامی (442940)
 
مصطفی سیاوشی
۱۳۹۰-۰۲-۲۰ ۲۲:۳۸:۰۲
آقای مطهری با شخص شما کار ندارم اما غیرت آقایان اندازه ای نیست که به شما و دیگران اجازه دفاع از همنوعان بحرینی بدهند. (442496)
 
sam
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۰:۰۸:۵۸
آقای مطهری من برای شما احترام زیادی قائل هستم اما با شعار دادن باعث میشه عربها از اینکار علیه ما استفاده کنند و بتوانند ما را محکوم کنند و اگه استقلال صعود کنه براش مشکل ایجاد میشه . فوتبال دور از سیاست هست (442530)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۰۳:۱۰
حالا استقلال رو محروم کنند که طبق قوانین فیفا نمی توانند اگه همه استادیوم هم با پرچم بحرین بیان و بر علیه عربستان شعار بدند حداکثر چند میلیون استقلال رو جریمه میکنن فدای یه تار موی مردم بحرین،
دوست عزیز شهدا رفتن خونشون رو برای اعتقاداتشون دادن شما حاضر نیستند از تفریح !!!! خودتون برای وطن و دین و مردم مظلوم بگذرید. استقلال مثل سالهای قبل اگه از گروهشم صعود کنه خیلی اگه قوی باشه حداکثر دوم سوم میشه خوب حالا امسال تو رو خدا استقلال دوم سوم نشه چی میشه مگه (442700)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۴۶:۵۵
اگر سطحي نگر نباشيم و كمي هم از بعد معنوي نگاه كنيد اين به اصطلاح شعارها بي ترديد موجب رضايت اهل بيت و عنايت ويژه ايشان خواهد شد و آثار آن را انشالله اگر به صلاح باشد در صعود با افتخار تيم كشورمان خواهيم ديد.
شايد باعث عدم سعود پرسپليس به درد امدن قلب صاحب الزمان ازرفتار و الفاظ زشت مدعيان طرفداري پرس پوليس و ماموران در ايام سوگواري مادر شان باشد (442759)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۵:۴۲:۵۷
بله به معنويات بايد توجه كرد. 100% عدم صعود تيم پيروزي بي توجهي به معنويات و به كار بردن الفاظ ركيك است. خداوند همه را به راست هدايت كند. (443033)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۱:۰۹:۱۹
با سلام:
آقای مطهری فقط برای بحرین و عربستان!
پس سور....چی؟؟؟ (442560)
 
میثم
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۱:۱۶:۱۲
اگه واسه حمایت از مردم سوریه هم برنامه ای داریدمی تونید رو من حساب کنید (442563)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۱:۳۱:۰۰
منتظر حضور ایشان در جایگاه VIP هستیم! اگر همین قدر هم مردانگی داشته باشد، باز هم جای تقدیر دارد.
امثال این آقازاده‌ها، هیچ گاه بالاتر از گل نشنیده‌اند. می‌خواهم بدانم نیروی انتظامی با VIP نشین‌ها هم برخورد می‌کند یا نه؟! (442569)
 
عرفان
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۷:۳۷
آیا این دعوت به شورش نیست؟ (442675)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۲:۴۱:۴۷
اگه راست میگن برن تو بحرین و حمایت واقعی را انجام بدن. شعار دادن تو ورزشگاه به چه دردی می خوره؟ (442578)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۰۴:۵۴
الان تمام شبکه ای خبری غربی و حتی عربی مثل الجزیره اتفاقات بحرین رو سانسور کردند این کار برای شکستن سانسور خبری غرب علیه بحرین است حتی ما حاضریم نیروی انتظامی ما رو بزنه تا این سانسور خبری شکسته بشه (442702)
 
حسن صنوبری
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۷:۰۴:۰۷
ای ولله به غیرت علی آقا (442608)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۷:۲۶:۴۲
zende bashi
hagha ke farzande SHAHID MOTAHARI hastid (442613)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۷:۵۰:۵۳
فوتبال را سياسي نكنيد (442619)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۰۶:۵۹
چه طور اون موقعی که بازیکن های تیم ملی ما بازی با کره جنوبی که اخرین فرصت حضور در جام جهانی بود با دستبند سبز رفتن تو بازی و آخرش هم حذف شدند اون کارشون سیاسی نبود
چطور فدراسیون بحرین بازیکنان تیم ملی فوتبالشو از جمله آقای گل جام ملتهای آسیا رو محروم میکنه این کار سیاسی نیست؟ ما برای اعتراض به این کار میریم استادیوم (442707)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۸:۴۳:۱۱
اولین مطلبی که بعد از این خبر به ذهنم رسید سخنرانی اتشین شهید مطهری در باره مردم فلسطین بود،
خیلی حال کردم (442639)
 
میثم
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۸:۵۷:۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
من از آقای علی مطهری تشکر میکنم الحق که بزرگ زاده است و بزرگواریش در اینچنین روزگاری نمایان تر میشود. امیدوارم که ورزشگاه آزادی امروز به میدان لولو تبدیل شود من ازکرمانشاه به علت گرفتاری قادر به حضور درورزشگاه نیستم و از کسانی که به نیت حمایت از مظلوم به ورزشگاه میروند التماس دعا دارم. (442643)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۸:۵۷:۰۷
آیا کسانی که جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم می کنند حتی به ذهنشان خطور می کند که جنایات آل اسد را هم محکوم کنند؟ تفاوت در چیست؟ (442644)
 
سامان
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۸:۵۷:۵۶
احسنت به این شیرمرد .آفرین به این غیرت.حقا که فرزند آن بزرگ هستی .نشان دادی که فقط اهل شعار نیستی.این آزادگیت ستودنی است (442645)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۰۰:۵۶
دفاع از بحرین یعنی دفاع از مظلوم (442504)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۲۶:۲۶
آفریت بر نماینده شجاع

که هیچوقت مصلحت رو فدای واقعیت نکرده (442500)
 
سیستان و بلوچستانی
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۸:۳۴:۲۳
آقای مطهری معلوم شد به هیچ وجه فوتبالی نیستی . مثل خیلی از سیاسیون ک به زور وارد فوتبال مملکت شدن و دارن به نا کجا آباد میبرندش. پیام اصلی فوتبال صلح و دوستی نزدیکی فرهنگهاست.نه چیز دیگر. (443126)
 
پسرک
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۲۸:۳۳
درود خدا بر شهید مطهری و بر فرزند راستین ایشان

ای کاش نمیاندگان دیگر مجلس نیز همانند شما و آقایان توکلی، زاکانی ، فدایی نادارن بودند.

امت حزب الله از شما حمایت خواهد کرد (442512)
 
مرتضی اشرفی
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۰۹:۳۵:۳۷
یادتون باشه که بنای شعارهای سیاسی در ورزشگاهها را شما گذاشتید و دیگران هم چنین خواهند کرد. (442672)
 
آبدارچي تنها
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۰:۳۵:۴۶
بازهم دم آقاي مطهري گرم . خوشا به غيريت ايشون
مگرنه مسئولين دولتي كه از اهداف فاصله گرفتند. خصوصاً آقاي د ... (442746)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۳:۴۸
همه زور و خلاقیت و ایده پردازی و ... ما در مقابل تمام جنایات آل سعود همینه ؟
وقتی به جای اقدامات اصولی و دیپلماتیک اینچنین ایده های هوشمندانه ای به فکرمون می رسه خوب ... (442789)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۱:۲۶:۲۶
اقای مطهری مردم برای حضور شما در ورزشگاه و انجام کاری که باعث ایجاد دردسر برای کشور خواهد شد رای نداده اند ...
شاید این کار برای چند جوان ایرادی نداشته باشد اما نباید این کار به صورت رسمی انجام شود ... چون بالاخره ما هم به کشور اونها خواهیم رفت و اوهنهها هم پاسخ ما رو خیلی بعتر می توانند بدهند...
لطفا شما بفرمایید قضیه نظارت بر مجلس رو حل بفرمایید! (442792)
 
متین
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۳:۱۸
سلام
به همه دوستان
من خودم هم به ورزشگاه میروم
با اینکه هولین بارمه
و از سمنان میرم
شنیدم قرار در هر نیمه دوبار تماشاگران باهم و یکصدا دعای فرج را بلند بخوانند
چون هم عربی است
وهم در پخش زنده همین کشورهای عربی ارائه میشه
تازه پخش زنده و آنلاین!
مطمئنم تاثیر عالی داره در مطبوعات ورسانه ها و مردم بحرین هم یقینا خوشحال میشوند
وعده دیدار ما ورزشگاه آزادی
خواندن دعای فرج (442811)
 
akbar
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۴:۰۴
شما در همان مجلس به وظیفتون عمل کنید و به داد مظلومان برسید ورزشگاه پیش کش !اگر ندای رسیدگی به داد مظلوم از مجلس شنیده بشود اثر گذار تر خواهد بود انشاا... (442812)
 
سارا
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۱:۵۶:۰۴
آقای مطهری از افتخارات انقلاب ومجلس می باشند ومن به خود می بالم که چنین نماینده شجاعی در مجلس داریم که هیچ گاه حقیقت را قربانی مصلحت نمی کند .اما برادر عزیر آیا مسلمانان مظلوم سوریه خونشان با مردم مصر وتونس ویمن وبحرین فرق دارد ؟هرچند که من معتفدم ما باید با تمام توان از شیعیان بحرین حمایت کنیم .همتت بلند ودست علی (ع)یارت باد. (442817)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۱۵:۵۳:۵۰
ساراخانم شما می دانید عربستان در سوریه چه می خواهد اصلا چرا باید نقشه های منزقه بر اساس سلیقه ال سعود تغییر کند عربستان می خواهد اعمان را به امارات عربی متحده بده وسئوریه را یک سرزمین عرب سنی بکند تکلیف علویان لاذقیه میحیان چه می شود ایا تداوم حمله به کلیساها توسط ایدی ال سعود در مصر در سئریه با جمعیت انبئه ملیونی مسیحی چه پیامدی دارد تکلیف هم نژادان کرد ما در صورت یک حکومت نژاد پرست عربی در سوریه چه می شوند (444021)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۲:۵۳:۵۳
ورزشگاه جايگاه ورزش است و نبايد آن را آغشته به سياست كرد هيچكس با حمايت از مردم منطقه مخالف نيست ولي هر كاري جايگاه خودش را دارد قطعا تيم فوتبال يك كشور نماينده مردم آن كشور است و هر نوع برخوردي غير ورزشي در استاديوم توهين به ملت آن كشور محسوب مي شود من آقاي مطهري را بخاطر مواضع واقع بيننانه شان در قبال سياستهاي جاري كشور دوست دارم اما با اين حرفشان موافق نيستم (442859)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۳:۵۸:۰۸
ببینید هیچ کس با حمایت از مردم بحرین و اصولا هر مظلوم دیگه ای از هر صنف و مذهب و دینی مخالف نیست. شما از یک مسابقه فوتبال به نفع خودتان بهره برداری کرده و هیچ توجهی ندارید که آن تماشگر علاقمند فوتبال و هوادار معمولی استقلال که هر هفته می رود که فقط فوتبال نگاه کند ممکن است با مدتها محرومیت مواجه شود در حالی که گناهی هم نکرده. بحث این جاست که این کار غیر اخلاقی و فرصت طلبی است. چه سرگرمی دیگری غیر از فوتبال در این مملکت وجود دارد؟ (442913)
 
حسين
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۳:۱۴:۴۱
حالا كه نمي تونيم بريم بحرين حداقل تو كشور خودمون كه مي تونيم سر وصدا كنيم (442879)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۳:۲۶:۳۳
یک سوال: آیا شما دوست دارید وقتی در خاک عربستان بازی داریم در عربستان یا کشورهای دیگر عربی با طرح مسائلی مثل خلیج ..بی و جزایر سه گانه روحیه تیم ملی را تخریب کنند
باید بدانیم که هر عملی را عکس العملیست
سیاسی شدن ورزش به ضرر ماست (442887)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۳:۲۸:۱۰
افا زاده مواطب باش یگوقت احساساتی نشی و به ال سعود بگی پفیوز و یادت باشه همه سغودی ها اقا زاده اند نه کوچک زاده (442888)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۴:۵۶:۱۷
جای دفاع از بحرین تو ورزشگاه فوتبال نیست راه بهتر و پاسخ دندانشکن پیدا کنید .چطوره سر بحرین جیغ بکشیم یا دمپایی پرت کنیم.... (442984)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۵:۳۵:۰۲
جناب مطهری عزیز شما بعضی چیزها را همیشه نادیده می گیرید. فقط به این حالت فکر کنید که استقلال صعود بکند و به خاطر کارهای شما محروم بشود. از نظر من فدای سر برادران بحرینی اما همه مثل ما نیستند. این کار سبب میشه بچه ها و نوجوانان و حتی بزرگترهایی که از سیاست چیز نمی دانند یا به آن معتقد نیستند تا چه حد نسبت به نظام و افراد سیاسی بدبین بشوند و دلشان چرکین شود. شما اول داخل را باید داشته باشید سچس دنبال مسائل خارجی بروید.
... (442697)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۹:۲۹
آل سعود راست ميگن و مردانه از دوستانشان در بحيرين حمايت كردند حتي نيرو هم فرستادن مسئولين ما هم اگر راست ميگن و دوست مردم بحرين هستند و بجاي اين بچه بازي ها ( شعار در ورزشگاهها ) نيرو ببرن و به مردم مظلوم و دوست بحرين كمك كنند (443093)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۸:۰۴:۱۹
من خواننده پرو پا قرص الف هستم.ولی هر چی به ذهنم فشار میارم نمیفهمم که چرا کسی از مردم مظلوم و مسلمان سوریه حمایت نمیکنه؟همه هم وقتی میخوان منو بکوبن همین سوالو ازم میکنن.چی جواب بدم ؟؟ (443110)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۱۸:۵۵:۳۹
علی جان بی خیال !فردا می آیی مقاله می زنی میگی هر دوطرف مقصرند هردوطرف باید بیان دادگاه بگذار ما همان باتوم های نیرو را می خوریم.یک بار درد می کشیم. (443138)
 
علی علیپور
۱۳۹۰-۰۲-۲۱ ۲۱:۴۸:۴۲
شما یادگار شهید مطهری نباید خود را درگیر مسائل ورزشی کنی چون ممکنه عربهای سو سمار خور را عصبانی کنید آنها ایرانی نیستند می دانید این نامرد ها به دندان مبارک رسول خدا ص هم رحم نکردند . کسی نیست به علی آقای ما بگوید لعنت به شیطون کن نرو توسط میدان . جو آرام را به تنش نکش . (443207)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۲ ۰۸:۵۲:۵۸
خداوكيلي سياست را از فوتبال جدا كنيد به خدا پدرمون درآمد سياست را قاطي همه جي كرديد (443354)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۴:۳۹:۴۸
فکر کنم کل افرادی که به ورزشگاه رفتن تا علیه آل سعود تظاهرات کنن اندازه همین کامنت ها هم نبود چون بعد از بازی هیچ خبری از اقدام انقلابی این دوستتان نشنیدیم . (444474)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.