نظر منتشر شده
۲۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 103893
احمدی نژاد نظر مجلس را پذیرفت
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۶


 

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به صراحت نظر شوراي نگهبان كه موضع مجلس را كاملاً تأييد مي‌كرد، رئيس‌جمهور در نشست مشترك پذيرفت كه طبق نظر مجلس در زمينه ادغام وزارتخانه‌ها عمل شود.



احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لغو برنامه شب گذشته خود با فاطمه بداغي معاون حقوقي رئيس‌جمهور كه قرار بود در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها انجام شود، اظهار داشت: دليل لغو اين برنامه برگزاري نشست مشترك بين محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور با علي لاريجاني با رئيس مجلس شوراي اسلامي براي بررسي اختلافات قوا در زمينه ادغام وزارتخانه‌ها بود، كه اين نشست انجام شده است و رؤساي قواي مقننه و مجريه اختلافات قوا در اين موضوع را مورد بررسي قرار داده‌اند.



رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس در ادامه گفت: با توجه به صراحت نظر شوراي نگهبان كه موضع مجلس را كاملاً تأييد مي‌كرد، رئيس‌جمهور در اين نشست پذيرفته كه طبق نظر مجلس شوراي اسلامي در زمينه ادغام وزارتخانه‌ها عمل كند و تصميم گرفته كه در ابتدا لايحه‌اي را براي ادغام وزارتخانه‌ها به مجلس ارائه دهد و پس از بررسي و تصويب مجلس براي ادغام، سپس وزير مربوطه را براي وزارتخانه جديد به منظور اخذ رأي اعتماد از وكلاي ملت به قوه مقننه معرفي كرده و پس از تعيين وزير مربوط از سوي مجلس ادغام وزارتخانه‌ها انجام شود، به همين دليل انجام مناظره شب گذشته ضرورتي نداشت.
 
نعمت الله صداقتی
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۱۷:۵۹:۳۹
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور محترم دولت خدمتگذار
سلام علیکم
آفرین بر شما این همان روش صحیح تعامل در اداره یک کشور با نظام جمهوری اسلامی است هیچ مشکلی برای دولت مردان ما در مسیر سند چشم انداز وجود ندارد اینگونه حرکات سازنده و مثبت نشان از توان مدیریت صحیح در عبور از موانع بدون بوجود آمدن حاشیه های جانبی می باشد و این الگویی برای دیگر مدیران میشود که در هر جایی دچار مشگل گردیدند بلافاصله اقدام به رایزنی با طرفین موضوع در صدد حل مشکل برآیند برای این همکاری خوب و صمیمانه که از هر طرفی شروع شده باشد از خداوند متعال آرزوی توفیق خدمت و اجری اخروی در سایه دعای ملت مومن برای شما خواهانم انشاء الله این حرکات خوب که شایسته مدیران زحمتکش و دلسوز ملت می باشد راه تعاملی را برای رفع موانع با دیگر ارکان نظام را موجب شود در خاتمه به رهبر معظم انقلاب و به مردم عزیز این حرکت شایسته را تبریک می گویم
و از عزیزانیکه به نحوی عقاید و نظرات خود را در سایت ها و رسانه ها و پایگاه های خبری و ....
قرار می دهند طوری موضوعات را بیان کنند که کمکی به مسئولین نظام شود تا بتوانند در سایه نظرات شما به عنوان مشاوره از آن استفاده کنند و همچنین از آقایان مسئول در کشور نیز خواهش می کنیم به نظرات مخاطبین توجه کنند و برای مخاطب حقوقیکه در قانون منظور شده ارزش قائل باشند مخصوصا برای این جوانان عزیز که در آینده سکان دار و موتور محرکه این نظام مقدس که با خون هزاران شهید بدست آمده است باشند برای تمام ملت عزیز از خداوند متعال خواهان خیر و برکت در زندگی دنیوی و اخروی خواهانم والسلام
نعمت الله صداقتی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس (444060)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۱۸:۰۴:۵۰
شما هی داد می زنید که احمدی نژاد قانون گریزه که مردم را متقاعد کنید چرا خودتان هم باور می کنید حرفاتون رو. احمدی نژاد مرد قانون هست و خلاف قانون هم نکرده. بزرگترین ایرادی که ازش بگیرید این است که چرا یه مدت گوشه نشسته که این هم خلافه قانون نیست! داشته دورکاری می رکده. برید بگردید از خروار خروار قانون گریزی ها و رانت خاری ها خبر تهیه کنید برادر دلسوز ملت (444062)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۲:۴۹:۲۴
ما هم باور كرديم كه آقاي رييس جمهور دوركاري ميفرمودند. (444397)
 
علی علیپور
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۱۸:۲۵:۵۴
نظر شورای نگهبان راپذیرفته نه نظر مجلس را . (444071)
 
ابوالفضل
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۷:۱۳:۲۸
این پیشرفت بزرگی برای مجلس برای احیای عزت خود و برای رییس جمهور برای پذیرفتن حرف درست است. (444219)
 
abolfazl
۱۳۹۰-۰۲-۲۵ ۰۰:۲۹:۰۶
چقدر در باورکردن خبر فوق ذوق زده شدم که فراموش کردم هنوز آقای احمدی نژاد رییس جمهور است! (444809)
 
محمدرضا ستاره
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۲۰:۱۳:۵۵
باز خدا را شکر که کار به درازا و جاهای باریک نکشید لکن مجددا تاکید میکنم مجلس قوانینش را باید به گونه ای تصویب کند که جای هیچ گونه ابهامی باقی نماند آقایان نمایندگان اکثرا سابقه دو یا سه دوره نمایندگی را دارند دیگر تجربه بیشتری نیاز نیست که قوانین با شفافیت تصویب شود. بنده در این مورد حق را به دولت میدهم . (444105)
 
سید
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۲۱:۱۴:۰۷
از امروز شروع کنید به تحلیل اینکه چرا احمدی نژاد اینقدر دیر پذیرفت . چرا اینکارها را می کند .همش دنبال تشنج است . قانون خیلی واضح بود و خلاصه از این حرف ها
به این راحتی ها ولش نکنید در می ره . ما منتظریم . منتظر گیر بعدی به دولت هستیم . (444134)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۲۲:۳۲:۵۱
واقعا بایستی خوشحال باشیم که آقای رئیس جمهور از قانون تمکین کرد یا بایستی به حال خود گریه کنیم..... (444148)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۳ ۲۳:۴۲:۵۴
شما خودتان ببرید و بدوزید. احمدی نژاد کاری کرد و مجلس هم مخالفت کرد و رئیس جمهور هم پذیرفت. هر چیز که خارج از این گفته شد جوسازی رسانه ای بود. احمدی نژاد کجا مصوبه ی مجلس رو نقض کرد؟ (444162)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۴:۰۶:۱۹
رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به صراحت نظر شوراي نگهبان كه موضع مجلس را كاملاً تأييد مي‌كرد، رئيس‌جمهور در نشست مشترك پذيرفت....
***********************************
خب خدا رو شکر که این عمل و اقدام بسیار حساس و شگرف و خارق العاده و فرابشری بالاخره بدست رییس جمهور محبوب انجام شد و باعث رفع فقر و نداری مردم و ایجاد صدها شغل در جامعه گردید ........... اقای توکلی لطفا شما مسولین به خود بیایید . این بازیهای شما درد مردم را دوا نمیکند بخدا ... یک مسئله ساده که اینقدر خبررسانی نمیخواد . دولت چرا بجای کار اصلیش دائم بحران سازی میکنه . تا کی مصلحت . تا کی؟ بزارید کنار این دولت بحران ساز رو و به درد اصلی مردم برسید . (444203)
 
شاهد
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۸:۰۸:۴۰
علیرغم قانون دو پهلو ، این است رییس جمهور قانونمند.
درود بر دکتر احمدی نژاد که با اتخاذ این تصمیم ثابت کرد ولایت مدار درجه یک ایران است. (444235)
 
ارباستاني
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۸:۲۹:۲۴
مگر چاره اي جز اين دارد ؟ مجلس در راس امور و در راس قانون است رييس جمهور مكلف است بدون چون و چرا و بدون توجيه اجرا كند . (444242)
 
حسام
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۴:۴۲:۵۵
البنه تا کنون خلاف این موضوع با اثبات رسیده است. (444477)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۸:۵۹:۲۹
رئیس جمهور مطالب را ناقص درک می کند .
مسئله را از وسط میبرد و می دوزد .
می گوید من حق دارم وزارت خانه ها را 17 تا کنم . (مجلسی ها خودتون قانون کردید )
بله مجلس گفته ولی نگفته هرجور که دلت خواست و یا بودن تصویب و نظارت و تعیین وزیر
که تماما در قانون هست .
قرار هست تا یک سقفی کاهش باشد درست ولی اگر رئیس جمهور ریاضی بلد باشد میداند که حالتهای مختلفی از ادغام وزارتخانه ها وجود دارد حالا هر چه دولت انجام دهد آیا مجلس نباید تایید کند ؟
این چه حرف مسخره ای است
شاید دولت بخواهد برای کاهش وزارتخانه هایش وزارت اطلاعات را با فرهنگ و ارشاد ادغام کند کسی نباید نظارت کند ؟
یا وزارت دفاع را با وزارت بازرگانی ادغام کند
و یا همین حالا نفت را با نیرو ادغام کرده و از تبعات آن آگاه نیستی ؟ یا مسکن را با راه و ترابری ادغام کرده کسی نیاید بگوید خانه و شهر چه ربطی به کشتی و هواپیما و قطار دارد .
بعد هم هی بگویی خودت گفتی کمش کن
به دولت گفتند به فکر کاهش باش نه اینکه هر کار دلت خواست بکنی
من الان یکصد ترکیب وزارت خانه ای برایتان بشمارم ولی بیشترشان نا مربوط و به مملکت صدمه می زند
رانت خواریها را افزایش می دهد
اقتصاد را نابود می کند
کی به دولت اجازه داده هر کاری دلش خواست بکند ؟
کم صدمه هایَ جبران ناپذیر خورده ایم ؟ (444250)
 
سامان
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۱:۵۱:۱۸
آقای ناشناس هجمه ای که امثال شما به دولت در این 6سال وارد کرده اید باعث شده تا آتشی ترین طرفدار رییس جمهور ودولت هم جرات اظهار نظر نداشته باشند خداییش این مسایل فقط در این دولت اتفاق افتاده به جای آلوده کردن صحنه سیاسی کشور کمی به وجدان خود رجوع کنید دولت در وسط میدان وراس اجرایی کشور است هر اتفاقی که در کشور می افتد دولت را مسبب آن میدانندولی مجلس که قانون گذار است وقوه قضاییه که وظایف مشخصی دارد تبریه میشوند وهمه را به پای دولت مینویسندحتلا هی بگویید رییس جمهور فلان .............دولت بهمان (444341)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۰:۰۵
دوست عزیز به جای این همه حرص خوردن یه چند تا ترکیبی که به نظرت معقول هست ارائه کن. کسی تا حالا به وزارت خانه های ادغام شده ایراد نگرفته بود بلکه نحوه تشریفات ادغام مورد انتقاد بوده. شما اگر به ترکیب ادغام انتقادی دارید بگید که به نظرتون کدوم وزارت خونه ها باید ادغام بشن (444352)
 
ح.ن
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۰۹:۰۶:۲۰
بسمه تعالی
قابل توجه آقای دکتر توکلی ((زبان تیز انتقاد و نکته بین بر علیه هر کژی و ناراستی در نظام ولایی ایران))
قانون را درست و بدون ابهام و شفاف طراحی کنید تا جای هیچ حرف و حدیث و تفسیر و غیره و غیره پیش نیاید . چرا زبان انتقاد نسبت به مجلس ندارید ؟ البته شاید شما اینقدر در کارتان اشتباه نداشته باشید که دیگران با اشتباهاتشان برای نظام خطر می آفرینند!!! (444254)
 
hossein hajiagha
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۰:۲۵:۱۵
عمل کرد مثبت احمدی نژاد و وزارت خانه ها را منتشر کنید
... (444082)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۴:۵۰
خيلي ممنون!
آقاي لاريجاي و آقاي احمدي نژاد!
نميشد اين جلسه رو دو روز زود تر بزاريد و با موضع گيريهاي احساسي رو اعصاب مردم راه نريد؟ (444369)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۴:۳۹
قابل توجه جناب آقاي دكتر توكلي عزيز :
نامه خداحافظی احمدی نژاد با وزرای نفت، صنایع و رفاه
این نامه به معنی تاکید دوباره احمدی نژاد بر نظر قبلی خود درباره لزوم اجرای ادغام هشت وزارتخانه با یکدیگر است. با این حال مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تاکید کرده اند که اجرای هر گونه ادغامی میان وزارتخانه ها منوط به تایید مجلس شورای اسلامی است. (444458)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۵:۵۴:۰۷
با سلام
با عنایت به ادغام 8 وزارتخانه و تغییر شرح وظایف که در توضیحات نمایندگان محترم دولت ذکر شده است و با توجه به این امر که با این اقدام دولت بسیاری از ردیف های بودجه حذف و یا دچار تغییرات بنیادی خواهند لذا پیشنهاد می گردد که قانون برنامه و بودجه سال 1390 به دولت ابلاغ نشود و دو باره لایحه آن به دولت و کمیسون تلفیق عدوت داده شود تا بودجه با توجه به ردیف های اصلاح شده تنظیم به رای و پس از تائید شورای محترم نگهبان به دولت محترم ابلاغ گردد
من ا.. توفیق (444532)
 
میثم تمار
۱۳۹۰-۰۲-۲۴ ۱۸:۳۸:۵۶
بسم الله الرحمن الرحیم
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
مجلس در راس امور است(امام خمینی) (444662)
 
رامین منصوری
۱۳۹۰-۰۲-۲۵ ۰۸:۵۸:۴۶
مگر نه اینکه از ابتدا هم همین موضوع را میگفت وزرا را برمیداریم بعد لایحه میدهیم و سپس وزیر جدید را برای رای اعتماد معرفی میکنیم. اقای توکلی شما هم اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (444902)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.