نظر منتشر شده
۹۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 104238
جزییاتی دیگر از ارتباط 450 میلیارد تومانی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۴
به دنبال دریافت پاسخ سازمان منطقه آزاد کیش، الف جزییات دیگری از پرونده 450 میلیارد تومانی کیش را منتشر می کند.

 

به گزارش «الف»، سازمان منطقه آزاد در نامه خود بدون پرداختن به مفاد گزارش الف، صرفا در بند 3 این پاسخ پرسیده است که مبنای 450 میلیاردتومانی خواندن قرارداد اشاره شده در گزارش الف چیست؟ سازمان کیش به موارد زیر که در گزارش اول الف به آن اشاره شده بود، پاسخ نداده است:

 

دلیل طی نشدن تشریفات قانونی، عجله بی سابقه در این پروژه و واگذاری آن به شرکتی که کمتر از دو روز از تاریخ ثبت آن گذشته و پرداخت 5 میلیارد تومان به این شرکت پس از دو روز از عقد قرارداد و نامه نگاری های متعدد آقای بقایی در این باره چیست؟

 

سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به صورتی غیر معمول، بند اول پاسخ خود را با گزارش الف در مورد شرکت سمگا آغاز کرده است. سازمان محترم را به گزارش دوم الف که در این باره منتشر شده جلب می کنیم. ضمن اینکه مشخص نیست چه ارتباطی میان مجموعه کیش و سمگا، به غیر از ردپای حضور آقایان بقایی و مشایی و برخی افراد دیگر در هردوی آنها، وجود دارد.

 

الف امیدوار است، پاسخ سازمان منطقه آزاد کیش و اسناد جدید الف بتواند گوشه ای از ماجرای قرارداد مذکور را روشن کند.

 
***

 
پاسخ سازمان منطقه آزاد کیش:

 



آقای توکلی! داستان "دن کیشوت" را خوانده اید؟!

با مروری به تاریخ ایران عزیز در می یابیم که در ادوار گذشته استعمارگران اروپایی خصوصاً انگلیسیها همواره درصدد تسلط آشکار و نهان در مناطق جنوبی کشور بوده اند. اسپانیائیها ، پرتقالیها و انگلیسیها بصورت علنی یا از طریق مزدوران دست نشانده خویش سعی در حاکمیت و تاراج جزایر و بنادر جنوبی ایران داشته اند.

 

در حال حاضر نیز غربیها خصوصاً انگلیسیها با سرمایه گذاری در بیابانهای جنوبی خلیج فارس و تبدیل کردن آنها به بنادر با ظاهر اقتصادی عملاً پایگاههای جدیدی برای مطامع خویش باز کرده اند که آنها در سکون و عدم توسعه جزایر ایرانی نظیر قشم و کیش است.

 

احداث تالارهاي بين المللي ايران در جزيره كيش، نمونه بسيار كوچك و اخير اين حساسيتها به شمار مي رود. پيش از اين در اجراي پل خليج فارس نيز نگرانيها و حملات زيادي به دولت در برخي رسانه ها و از طرف برخي اشخاص انجام شد.

 

اما همانطور كه پيش بيني مي شد، در ادامه تقسيم كار ميان سايتهاي زنجيره اي ضد دولت، سايت الف (متعلق به احمد توكلي نماينده مردم محترم تهران) اقدام به تعقيب سوژه سايت تابناك در خصوص پروژه "تالارهاي بين المللي كيش" كرد.

 

از آنجا كه آقاي توكلي سالهاي متماديست كه نماينده مجلس محسوب مي شوند، از ايشان انتظار مي رفت از موضع دقيق تري به ابراز سخن و تخطئه بپردازند، اما نظر به اصرار ايشان در تشويش اذهان عمومي ذكر نكاتي ضروري مي نمايد.

 

1-     آقای توکلی قبل از پرداختن به ادعاي جديد جنابعالی بايد به موضوع دروغ بي پاسخ اخيرتان بپردازيم. همانطور که مستحضرید قبل از اين با انتشار گزارشي در سایت الف، مدعي رانت خواري و سهامداري آقايان مشايي و بقايي در يك شركت خصوصي شده بودید، كه به شما مهلت و دو پيشنهاد داده شد، كه يا مستندات خود را ارايه دهید، يا عذرخواهي كنید. لیکن متاسفانه هنوز هیچ اقدامی در این خصوص بعمل نیآورده اند.

 

آقاي توكلي چرا بي آن كه در خصوص مطلب مذكور سندي ارايه كرده و يا از دروغي كه گفته استغفار كرده و از افراد مذكور حلاليت طلب كنید، بازهم اتهام جدیدی طرح کرده اید؟ آقاي توكلي اينجا ايران است و ما مسلمان هستيم، شما بايد يا پاي اظهارات خود بايستيد يا استغفار كرده و حلاليت طلب كنيد.

 

2-     اما در خصوص مطلب اخير "ارتباط 450 ميليارد توماني" كه مربوط به پروژه تالارهاي بين المللي كيش است، سایت شما با انتشار نامه هايي پيرامون اين پروژه سعي در القاي نوعي تخلف داشته كه اگرچه به نظر مي رسد ايشان از اتهامی که وارد کرده اند بازنخواهند گشت اما جهت تنوير افكار عمومي چند پرسش و نكته طرح مي شود:

 

•       جاي بسي شكر است كه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به ويژه طي سالهاي اخير، عملكرد مسوولان به قدري شفاف است كه سایت جنابعالی به راحتي به مكاتبات محرمانه و غير محرمانه مسولان دسترسي داشته و اقدام به انتشار آن براي افكار عمومي كشور مي كنند.

 

•       آقاي توكلي! شما كه اقدام به انتشار نامه هاي مذكور كرده و تلويحا بسياري از مسوولان ارشد و نهادهاي نظارتي كشور را متهم به تخلف كرده ايد، نفرموده ايد كه مشخصاً چه تخلفي صورت پذيرفته و كجاي قانون نقض شده است؟

جهت استحضار جنابعالی با توجه به اهمیت و ابعاد پروژه مذکور، طرح تالارهای بین المللی کیش زیر نظر نهادهای مسوول و نظارتی کشور بوده و هست. فلذا آیا این مصداق بارز تشویش اذهان عمومی نیست؟

 

•       آقاي توكلي! اگر خلافي صورت گرفته و جنابعالي مدعي نوعي همدستي! و هماهنگي! ميان مسوولان كشور شده ايد، چرا بايد بر خلاف بسياري از رويه ها، در گذشته كه شما نيز در جريان آن بوده ايد، اين همه مكاتبات به عمل آمده باشد؟!

 

•       آقاي توكلي! مقدمات اجراي طرح ملي مذكور اتفاقاً‌ بر اساس مستنداتي كه خودتان منتشر كرده ايد! به دو سال قبل باز مي گردد، لطفاً بفرماييد چه شد كه امروز صداي شما بلند شده است؟ آيا آن روز تخلفی در كار نبود؟! آيا نگراني برای بيت المال! از وقتي شروع شد كه پيمانكار انتخاب شد؟

 

•       نماینده مردم محترم تهران، همانطور که مطلعید پیمانکار فعلی آقای فیوضی سابقه اجرای پروژه سالن اجلاس سران در سال 76 را در کارنامه خود داشته و توسط وزارت مسکن برای انجام این پروژه انتخاب شده است.

 

3-   جالب آن که در کل مطلب منتشره در سایت الف، مدعی وجود قرارداد 450 میلیارد تومانی شده اید، آقای توکلی از کدام قرارداد سخن می گویید؟ آیا سندی مبنی بر وجود چنین قراردادی دارید؟

 

ما که هنوز قراردادی به مبلغ مورد ادعای شما منعقد نکرده ایم!

 

4- از شما كه تحصیلکرده خارج از کشور، رییس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران هستید، انتظار برخورد پخته تر و با تجربه تري مي رفت، ليكن انتشار اخبار و اطلاعات آميخته با دروغ و اشتباه از سوي سايت جنابعالي ما را عميقاً در خصوص اعتباري كه از شما مي شناختيم به فكر برد. كه چرا آقاي توكلي با اين سن و سال همچون جوانان جوياي نام و نان به ميدان شهرت طلبي آمده و آنقدر عجولانه مي تازد كه فرق سره از ناسره را تشخيص نمي دهيد.

 

آقاي توكلي! شما وكيل مردم هستيد آيا در مركز پژوهشهاي مجلس و براي ساير نمايندگان مجلس و موكلان تهراني خود نيز بدون سند، مدرك، تحقيق و بررسي اطلاعات جمع كرده و قانون وضع مي كنيد؟ وقتي رييس مركز پژوهشها اساس كار خود را بر عدم پژوهش و استناد به اطلاعات نادرست بگذارد چه اعتباري به تمامي پژوهشهاي اين مركز در طول مديريت شماست. اگر اين گونه است كه بودجه بيت المال را طي سالهاي گذشته به كل تلف كرده ايد. اگر اينگونه است كه همكاران خود در مجلس شوراي اسلامي را نيز با ارايه اطلاعات غلط تحت عنوان نتايج بررسيهاي مركز پژوهشهاي مجلس، منحرف و مسبب اتخاذ تصميم هاي نادرست براي كشور شده ايد.

 

سازمان منطقه آزاد کیش

 

 

اسناد جدید الف:

 

در یکی از اسناد در اختیار الف، می خوانیم که شرکت فیاک در نامه ای به آقای اسفندیار رحیم مشایی، رقم قرارداد منعقده را 4500 میلیارد ریال ذکر می کند. ارقام مشابه بارها در مصاحبه های مدیران سازمان منطقه آزاد کیش تکرار شده است.

در سندی دیگر که سازمان منطقه آزاد کیش آن را به صورت «خیلی محرمانه» به شرکت خصوصی فیاک ارسال کرده! تاکید شده که واگذاری پروژه تا آن حد سریع و بی مقدمه و صرفا براساس تاکیدات دبیرخانه (رییس دبیرخانه، آقای بقایی) بوده که حتی فرصت تهیه مهر و سربرگ شرکت هم نبوده است! الف از سازمان محترم منطقه آزاد کیش پرسیده بود که دلیل طبقه بندی نامه مذکور چیست؟ با عدم دریافت پاسخ از سازمان مذکور، تصویر نامه منتشر می شود.

الف در آینده جزییات دیگری از مکاتبات مدیران پروژه مذکور را منتشر خواهد کرد.








 
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۱۰:۴۸
واقعا برای دولت متاسفم...خواهشمند است گزارش فوق جهت استحضار دفتر مقام معظم رهبری واحد بازرسی ارسال و یا از طریق کمیته تحقیق و تفحص بررسی گردد.
تا این موضوع بررسی و شخص خاطی از سمت خود برکنار و پروژه به صورت مزایده واگذار گردد.
با تشکر (445654)
 
چه فایده دارد؟
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۳:۳۶:۳۲
افشاگری چه فایده دارد؟
ظاهرا اراده ای برای برخورد وجود ندارد. (445666)
 
سعید محمدی
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۱۸:۱۰
کلا در ایران رسمه که آدمهایی که رسوا میشوند هر وقت می خواهید باز خود در برابر بقیه دفاع کنند یا طرف رو ملحد و کافر و یا وطن فروش وجاسوس انگبیس معرفی می کنند تا بلکه از احساسات مردم سو استفاده کنند و جو را تغییر دهند.
در جواب نامه سازمان منطقه آزاد کیش باید بگوییم :بله دون کیشوت را خوانده ایم شما چطور ؟!
آقای رییس سازمان منطقه آزاد کیش واقعا فکر کردید با یه سری عوام طرفید که فوری اسم انگبیس رو آوردید؟اصلا طرح توسعه بنادر کشورهای عربی و در مقابل پل خلیج فارس چه ربطی به انگلیس داره؟ خوب شد پای شهیدان رو وسط نکشیدید و از خون اونها نگفتید.در ثانی نامه و متن منتشر شده سایت الف محترمانه و با استدلال و مدرک بود اینکه شما در شروع دون کیشوت رو به میدان آورده اید نشان از ضعف منطق شماست.
بنابراین توصیه می کنم که به روال منطق برگردید و با سند و مدرک جواب بدهید. (445695)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۵:۳۵
نمی دانم چرا در ایران همه دوست دارند فقط داستان انگلیس را باور کنند دون کیشون ورابین هود تمام بدبختی مملکت متا زئمانی شروع شد که یک عده خود را رابین هود دیدند وایران را جنگل شرود بعد هم شروع کردند به غارت یک عده تا به قول خودشان به دیگران کمک کنند وثواب ببرند این شد اقتصاد رابین هودی ایران مایه بدبختی ما در چندین ده سال اخیر خداوند شر رابین هود را از سر مسیولین ما کم کند تا الگوی انها به جای رابین هود مولای متقیان علی شود ان شای الله (445963)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۲۸:۲۸
از سایت الف بخاطر تعقیب این پروژه ممنونم. (445707)
 
مریم
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۱:۰۴
فقط بگین الف یک دفعه به این اطلاعات دست پیدا کرده ؟یعنی قبلا اصالا نمی دونسته؟یا حالا مصلحت است درج بشه؟ و قبلا نبوده؟ (446023)
 
ابراهيم قنبري
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۳:۳۳
به نام خدا
قديما وقتي يه ذره بچه تر بوديم فكر ميكرديم كه آخر همه اعداد ، عدديه به نام زغال ، نميدونستيم چند تا صفر داره ولي حدس ميزديم كه بعد از ميليارد و بيليارد باشه ...
به هر حال ...
اميدوارم طرح حذف چند تا صفر از پول ملي هر چه زودتر شروع شه ...
فكر كنيد چند سال ديگه مثلا ويكي ليكس بخواد بنويسه فلاني 500 زغال ... ، زشته نه ؟
راستي املاي دقيقش زغاله يا ذغال ؟ (445710)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۵۵:۱۱
داد اگر داد من و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است (445718)
 
مهدي
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۵۸:۱۱
به صراحت مي شود ديد كه سازمان منطقه آزاد كيش به جاي ارائه پاسخ ، به دنبال فرافكني است.خدا به داد اين مملكت برسه. (445720)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۴:۵۹:۱۴
دریافت چک در قابل پیش پرداخت هم خلاف است
طبق آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی می بایست ضمانت نامه بانکی دریافت می شده است... (445721)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۲۴:۵۳
سلام حتما كساني كه به اين سرعت اين قراردادها را تا ييد مي كنند و چك مي كشند
فقط هدفشان رضاي خداوند است ........ (445727)
 
علي
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۳۱:۲۳
سلام سايت شمال نيوز خبر از استعفاي اجباري يكي از معاونيين آقاي بقايي داده .شايد بد نباشه سراغ ايشان هم برويد.دوم:واقعا گوش وزارت طلاعات و سازمان بازرسي و ديوان محاسبان صداي اين همه بي عدالتي را نميشنود؟ (445729)
 
سلیمان
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۵:۴۴:۳۱
یحتمل قوه قضاییه ، دستگاههای نظارتی و ایضا مجلس شورای اسلامی الف را نمی خوانند و گرنه حداقل یه تکانی به خودشون می دادند و گرنه مراجعه به چند مغازه و مچ گیری بخاطر بیست لای کاغذ دستمالی که در تلویزیون آنرا از صبح تا شب چند بار تکرار پخش می کند گول زدن مردم است
نه؟ (445735)
 
شریف
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۴:۳۶
باسلام من بعنوان 1 رزمنده که در عملیات ولفجر1 از گردان ما 9 نفر برگشتن .این مطالب بیش از همه ان زخمها ازارم میدهد و با احترام و ایتمادی که به آقای توکلی دارم دوست دارم این سندها جعلی باشد هرچند واقف ام ارزوی دکتر توکلی نیز همینه
چون درد است درد .شهدا را فراموش نکنیم . (445737)
 
محمد رسولی
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۵:۲۵
جناب آقای توکلی توجه داشته باشید، که اگر صدها و هزاران هزار از این اسناد را رو کنید، هیچ فایده ای ندارد، چون آنهایی که باید این مشکل را حل کنند، هیچ اراده و عجله ای در انجام وظیفه خود ندارند، منظورم سازمان بازرسی و قوه قضائیه است که دچار درد ندانم کاری و ترس و مصلحت بینی و ... شده اند. زیرا آقایان به دلیل مسائل باندی و جناحی، علاقه ای به درگیر شدن و مسئله درست کردن برای این دولت ندارند. ما فقط می توانیم منتظر بمانیم که شاید روزی اصلاح طلبان سر کار بیایند، تا قوه قضائیه باز هم به صورت نمایشی و فقط برای تخریب دولت، آن دادگاه های کذایی مفاسد اقتصادی را دوباره راه بیاندازد، و چندتا کرباسچی و جزایری دیگر را جلو بیاندازد. (445738)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۱:۴۳
معنی خیلی محرمانه رو هم فهمیدیم !!!
یعنی یه وقت مردم نفهمن چطوری پولا بالا کشیده میشه. (445745)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۴۶:۴۱
جریان انحرافی و استعفای مدیر پرتلاش شمالی!


1 2 3 4 5
تاريخ انتشار : 25 ارديبهشت 1390 کد خبر : 44929




شمال نیوز: یکی از مسئولان خدوم و پرتلاش در راستای مشی اصولگرایی خویش و به دلیل پرهیز از برخی مسائل سیاسی و سلامت شغلی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش شمال نیوز ،خبر های موثق حاکی است سید محمودرضا حسینی،معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی دبیرخانه مناطق آزاد کشور که همزمان با حفظ سمت عضو هیات مدیره مناطق آزاد کیش و انزلی بود در اعتراض به خواسته های جریان انحرافی و همچنین برخی درخواست های غیرقانونی ازعضویت در هیات مدیره مناطق مزبور استعفاء کرد .

وی که مشی اصولگرایی و خدمت صادقانه را در مسیر زندگی شغلی و شخصی خویش دارد عدول از اصول را بر برخی مسائل مادی و دنیوی ترجیح نداده است.

حسینی از جمله مدیران ارشد دبیرخانه مناطق آزاد کشور است که نقش محوری در اداره امور مناطق آزاد کشور دارد و پیش بینی میشود در اثر این کناره گیری وی،حجم عظیمی از امورات مناطق آزاد کشور بلاتکلیف و لاینحل بماند. (445747)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۰:۱۶
من فکر کنم این ماجرا را دو سال پیش شنیدم.چرا اینقدر دیر به این مسئله واکنش نشان میدهید!فکر کنم نه تنها من بلکه همه ملت ایران این موضوع را می دانند. مثلا همین جابه جایی های صورت گرفته در میراث فرهنگی به منظور کم کردن جمعیت تهران!!1!چند سال بعد شما با تیتر درشت می نویسید\" ایا هدف واقعی این جا به جایی کم کردن جمعیت تهران بوده؟\" (445748)
 
صبا
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۵:۲۳
واقعا از آقاي توکلي تشکر ميکنيم
ولي فقط تکلیف این افشا گری ها چه میشود؟ وآیا مراجع ذی ربط اقدامی انجام ميدهند (445751)
 
عدالت
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۶:۵۶:۰۲
احسنت بر شما
امیدوارم این بار رییس جمهور،منطقی و بی تعصب برخورد درستی بکنن (445752)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۰:۴۰
از این دست پروژه های که جریان انحرافی بدنبال ان بوده اند بسیار است. ای کاش تابناک و الف توانایی پی گیری داشتند و میتوانستند به مجموعه اسناد موجود در وزارت راه و ترابری بخش (( مدیر کل پیمان و رسیدگی )) دسترسی داشته تا ببینند با حمایت های رئیس دفتر ریاست جمهور
1-چه پروزه هایی ببدون مطالعلات اولیه به شرکتهای تحت پشتیبانی جریان انحرافی واگذار شده است
2-بدون هیچ کارشناسی دارایی ها و کارخانجات وزارت راه ارزیابی ( در حد بسیار ناچیز) شده اند و بعنوان آورده بخش خصوصی به پیمانکاران مرتبط به جریان انحرافی واگذار شده اند.( پروژه جاده روگذر یا دو طبقه شهرستان رامسر به شهرستان نور)
3-تعریف پروژه سوری و ظاهری کمربند جنوبی دوم تهران که از لحاظ بار ترافیکی هیچ کمکی به ترافیک تهران نمی نماید وهیچ توجیه فنی نداشته و به سبب ارتباط با جریان انحرافی بصورت مشابه با کمربند جنوبی اول تهران تعریف شده است و بدلیل فشار سیاسی آقای خاص پروزه کمربند جنوبی اول تهران تعطیل شده است ( با بررسی اسناد کمربند جنوبی تهران دوم تهران می توانید به صوری بودن این قرارداد پی برد)چرا که قرارداد با جمله حسب دستور مقام محترم رئیس دفتر ریاست جمهور جناب آقای مشایی این قرارداد تعریف شده است. (445753)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۰۲:۰۴
در پاسخ به مطالب سازمان منطقه آزاد کیش میپرسم : آیا شماها هم کتاب سالهای پر افتخار را خوانده اید ؟ این کتاب گزارش مشروحی از مبارزات دکتر محمد مصدق و یارانش و کارگران مبارز شرکت سابق نفت ایران و انگلیس را به خواننده ارائه میدهد .در این کتاب مبارزات پدران ما از چگونگی بیرون راندن انگلیسی ها و مبارزات شبانه روزی دکتر مصدق در مواجهه با توطئه های انگلیس و در حالیکه چندین ناو جنگی آنها در بنادر مختلف از جمله بصره موضع گرفته بودند ؛ قهرمانی بیرون راندن انگلیسی ها از ایران را باز می گوید .حال شما چرا بجای پاسخ دادن به سئوالات داستان دون کیشوت ( شما نوشته ائی دن کیشوت ) را پیش کشیده ائی . اگر چارچوبهای ادب را کمی کنار میگذاشتم با یک ضرب المثل ایرانی بشما پاسخ میدادم ولی باحترام خوانندگان از آن منصرف میشوم .
شما باید به ملت پاسخگو باشید که آیا در موارد سئوال شده خلاف کردید یا نه ؟
چرا بجای جواب دادن زمین و زمان را بهم بافته اید ؟ مثل آقای رئیس جمهور هنگام مصاحبه با خبرنگاران خارجی که بجای پاسخ به سئوالات آنها ؛ وی نیز متقابلا از آنها سئوال میکند . می پرسند آزادی در ایران محدود هست چه پاسخی دارید ؟ ایشان هم بجای پاسخ میپرسد ؛ خوب متروهای شما هم ده ثانیه تاخیر داشته !!
حالا هم شماها دچار توهم انگلیس شده اید ؛ آقایان انگلیس تا ابد از کشور ما بیرون رانده شده و تا دنیا پابرجاست حق ورود به سرزمین ما را ندارد . حال شما پاسخ بده آیا در این سازمان دزدی شده یا نه ؟ آیا حق مردم خورده شده یا نه ؟ آیا پولهای کلان به جیب کسان رفته یا نه ؟ توکلی نه پسر خاله من هست و نه حتی عکسش را دیده ام ولی چون مچ شما را گرفته ؛ خواستم در حمایت از ایشان بنده هم در مقام سئوال از شماها بپرسم .این حق هر انسان آزادی هست یا شاید به بنده هم بگوئید اینجا ایران هست تو بتمرک در همان دانمارک و حرف زیادی نزن !! (445755)
 
mohammad
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۲۲:۴۳
آقای احمدی نژاد چشمت روشن. خسته نباشی.
دلمان را خوش کنیم که اصلا شما خبر ندارید (445761)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۰۱:۴۷
بابا اون كه گفت نه سايت مي بينم نه روزنامه مي خونم. (445923)
 
ایوب
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۴۰:۲۲
متن نامه ما را به کل از جریان اصلی خارج و با خود همسو کرد. جواب الکی دادن یعنی چی 450 میلیارد پول چرا باید به دست شماها بیفته (445765)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۷:۵۸:۴۵
ببخشید، شما اگه آدم خوبی هستی چرا الآن این مدارک رو رو می کنی؟ اون موقع که این عزیزان به حیف و میل مشغول بودند و شما می دونستید اینا بیت المال محسوب نمی شد؟ (445771)
 
حسين
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۶:۳۸
يعني شما مي فرمائيد الان كه مدرك رو كردند كار بدي كرده اند؟
بالاخره هرچه زودتر به اين موضوع ها پرداخته بشه بهتره! اما نبايد ديگران رو متهم كنيم چرا انقدر دير، شايد تا الان مدركي نداشتن! (445938)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۱۵:۱۷
بي چاره اين آقاي مجتبي بصيري ( معاون توسعه مديريت ) اين قدر اين قرار داد تابلو هست و بوي فساد زيادي از توش مياد ترسيده فردا گندش بالا بياد توي هر پارا گراف گفته به تاكيد دبير محترم شوراي هماهنگي .... ( شما بخوانيد آقاي بقايي دوست آقاي مشايي ) تا از خودش رفع مسئوليت كنه
آقا من ديگه مطمئنم يه خبرايي هست
فكر كنم پل خليج فارس هم به اين نحو باشه لطفا تحقيق كنيد (445775)
 
احسان.م
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۸:۴۵:۱۹
چنین پروژه عظیمی را شاید هیچ ایرانی دیگری جز یحیی فیوضی نمی تواند طراحی کند. او تقریبا بهترین آرشیتکت فعلی ایران است و پروژه های عظیمی را (مثل سالن اجلاس سران و استادیوم آزادی و ... ) طراحی کرده.

اما نکته همینجاست: حلقه مشایی خوب می داند چطور از اعتبار افرادی مثل فیوضی در پیشبرد اهدافش استفاده کند. به همین خاطر است که دور و بر هنرمندان می پلکد و خودش را به هر بهانه ای به یک بازیگر یا هنرمندی دیگر وصل می کند. فیوضی تا آنجا که می دانم هیچ وقت پیمانکار نبوده و به همین خاطر است در طول حدود ۳۵ سال عمر کاری خود یک موسسه ثبت نکرده که برای این پروژه مجبور به ثبت به این سرعت نشود. (شاید هم قوانین کیش فرق کند ، نمی دانم) . اما پیمانکاری چنین پروژه ای از توان یک هنرمند خارج است و گروهی که علم مدیریت بدانند لازم دارد.

مشایی و بقایی از سادگی فیوضی و ذوق زدگی احتمالی اش از تصویب بدون بروکراسی یک قرارداد چند صد میلیاردی و ساخت چنین مرکزی با مدیریت خودش سوء استفاده کرده اند. آنها آرزو و اعتبار فیوضی را با هم خریده اند. شکی نیست اگر قرار بر عدالت باشد ، او بهترین «معمار» است. اما مدیر نیست. حتی اگر هم باشد، باز کسی است که در یک رقابت ناجوانمردانه شرکت کرده و برای تحقق آرزوی همیشگی اش قانون را توسط حافظان قانون دور زده.

اما خارج از این حرف ها ، برایم جالب است وقتی می بینم در طول ۶ سال گذشته پروژه های عظیم ملی در حوزه های صنایع و معادن و نفت همگی بدون مناقصه و تشریفات قانونی، در یک روند ناعادلانه و مافیایی به نهادهای قدرتمند ( که خودتان نامشان را بهتر می دانید) واگذار شده اند و هیچ کسی جرات اعتراض ندارد. حتی خوانندگان هم می دانند که آمار چنین شرکت هایی که کمتر از یک هفته بعد از تاسیس پیمانکار پروژه های فوق عظیم می شوند چقدر زیاد است.

یحیی فیوضی با وجود آنکه یکی از متهمان این ماجراست، بسیار از پیمانکاران یک شبه دیگری که حتی مدرک لیسانشان را هم با پارتی بازی گرفته اند و بعضی وقت ها نمی دانند دقیقا پیمانکار چه پروژه ای هستند ، انسان تر و معتبر تر است. خودتان نام آن مقام مسوول را می دانید که از یک نهاد بی ربط با مدرک کارشناسی علوم سیاسی به مدریت یک شرکت راهسازی رسید و ظرف یک ماه پروژه ای با ارزش حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان را قرارداد بست. آن آقا که یا تهران بود یا کربلا ، ظرف دو هفته تمام خانواده اش را به کانادا فرستاد و هنوز بعد از ۴سال حتی ۱۵ درصد پروژه را هم تحویل نداده.

کاش همراه با افشاگری این پرونده می توانستید با می خواستید یا جرات می کردید لااقل چرت بعد از ظهر مدیران یکی از این نهاد ها را پاره کنید. (445782)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۱۹:۴۹:۱۲
من برای مبالغ بالای 1365000 ریال از بابت یارانه دریافتی معذورم ...... (445793)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۲۱:۱۶:۲۵
رفیق دزدوشریک قافله چه کسی میتواند باشد بجز......؟! (445806)
 
مصطفی
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۱۰:۲۹
اولا درود و هزاران درود به شرف احمد توکلی که دراین دنیای امروزی دلش وقلبش چنان برای وطن وهموطنش می تپد که حاضراست با جان ودل آگاهانه تمام اتهاماتی که یک بچه هم میداند دراین افشاگری ها به پایش میبنددرا به جان بخرداما ساکت نماند که شریک جرم مجرمان گردد.
دوما:این القای سخنتان که می گویید همچون جوانان جویای نام ونان چقدر بر دل می نشیند.بلی.جوانان وازجمله من حقیر برای یک لقمه نان و برای حفظ آبروی ناممان ازکلهء صبح تا بوق شب چنان میدویم که نایی برای اولاد تازه به دنیا آمده مان نداریم. مانده ایم که در مملکتی که سخن از عدل علی است چگونه شرکتهای دوروزه پا گرفته که مهر ثبتشان خشک نشده می توانند 450میلیاردتومان وام ازدولت بستانند!
به من وامثال من وام ازدواجمان را که یک میلیون بود به زور ومنت دادند ,حال یک باشرف وبا خدا پیداشده که خواستار رفع شبهات است را شما به ایشان تهمت وافتراء نان ونام میبندیدوسخن از ناپختگی میزنید.به والله توکلی آخرتش را خوب آبادکرده.
شما بروید توبه کنید.شماازجوانان نجیب این مرزوبوم حیاءکنید.جوانانی که با پخش تراکت از صبح تا به شام ده هزارتومان درآمددارند.وای به حالتان چه دردنیا وچه در آخرت اگر ناکرده هایتان به اثبات برسد.
جنابان الف خداقوت.ایرانی غیرت دارد وپشت شما ایستاده. (445822)
 
ali
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۳۹:۳۲
اقای بقایی دارای سه شرکت به اسامی مختلف بوده که قراردادهای سازمان بدون انجام تشریفات قانونی با این سه شرکت منعقد می گردد شرکتهایی در زمینه های رایانه و نرم افزار و تبلیغات هنری که در صورت نیاز به نوع و مبلغ قرارداد ها اشاره خواهد شد .
اقای بقایی بر طبق اسناد موجود در ایام تعطیلات عید نوروز سال گذشته به همراه خانواده به هندوستان سفر نموده و طول مدت سفر را نیز مهمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی بودند لاکن در بازگشت هزینه پنجاه و هفت میلیون تومانی مخارج سفر را جهت انجام مراحل قانونی هزینه به سازمان میراث ارائه نمودند ...........و در زمانی که در هندوستان بسر می بردند جهت شرکت در سمینار با هواپیمای چارتر یکروزه به تهران عزیمت و با همان هواپیمایی که چارتر کرده بودند بازگشتند . درصورت نیاز به دیگر تخلقات ایشان اشاره خواهد شد .
با تشکر (445827)
 
حقگو
۱۳۹۰-۰۲-۲۶ ۲۲:۴۳:۳۰
سازمان منطقه آزاد شما اگر مدرکی مبنی بر عدم تخلفها دارید ارائه دهید . در غیر اینصورت لطفا توجیه نکنید. ضمنا از آقای توکلی خیلی متشکریم که این مدارک را ارائه نموده اند. مسئول محترم منطقه آزاد خودش منتسب آقای بقایی میباشد. انشاالله شما از مردم حلال خواهی خواهید کرد. ولی مردم شما را نخواهند بخشید. قطعا شما بیشتر نگران خودتان هستید (445829)
 
سید جمال طلوع
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۰:۱۵:۲۶
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

دست آقای مشایی درد نکند!

به نظر من مشایی با این رفتارهایش باعث شده که خیلی از افراد در معرض امتحان قرار بگیرند و شناخته بشوند.

نکته اساسی اینجاست که چرا رو کردن این فسادهای اقتصادی درست بعد از قهر 11 روزه احمدی نژاد اتفاق می افتد ؟

در رفتارهای اشتباه احمدی نژاد در این قضیه شکی نیست اما به نظرم یک سری تسویه حسابهای شخصی در حال شکل گرفتن است.

فسادهای اقتصادی جریان انحرافی که همین چند روزه انجام نشده. پس آقایان تا کنون کجا بودند ؟ چرا تا احمدی نژاد ولایت مدار بود فساد اقتصادی باند مشایی رو نشد و به محض اینکه از ولایتمداری - البته به زعم بعضیها - ساقط شد فساد تیم مشایی آشکار می شود.

تا وقتی که با مفاسد به صورت حزبی و به علت تسویه حساب برخورد شود به هیچ جا نمی رسیم. (445844)
 
بسیجی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۲:۴۷:۵۹
روی تمامی کارگزاران نظام مقدس الهی سفید اگر خدائی هست وقرانی از همه کسانی که در جهت بدبختی وحیرانی من وامثال من که محتاج تکه نانی برای فرزندان معصوممان به هزار کار دست میزنیم اما شب شرمنده زن وبچه هستیم خداوند از شما ها نگذرد شاید روزی شد ودادگاهی برپا خداوند سرنوشت زن وبجه هایتان را همانند بچه های ما بکند (445862)
 
یک نفر از مردم
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۳:۰۱:۲۹
امشب برنامه نود رو دیدید؟ یک نفر آدم 50 ساله برای جهیزیه دخترش راه میفته تو خیابون با توپ روپایی میزنه و اونوقت آقایون میلیارد میلیارد بالا میکشند.اون وقت من جوون نباید از همه چی تو این مملکت بدم بیاد؟مگه این جماعتی که الان جزو مغضوبین تو نظام شدند چی می گفتند؟ (445864)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۲۸:۴۴
البته کار این جماعت بسیارزشت و ناپسند است ولی ان بسیاری از مغوبینی که شما نام بردید افرادی هستند که در زمان خود با همین رویه بلکه بدتر ازان
را انجام دادند مگر رانت خواری مال امروز است؟ (445978)
 
mahdiyar
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۴:۵۸:۰۴
به این میگن یه کار ژورنالیستی حرفه ای...خوبه که از حاشیه امنیت برخوردارید و میتونید پیگیری کنید
ولی نمیدونم چرا مقصر اصلی را فراموش می کنید
اگر به این سازمان کیش توجه شود و از آن تحقیق و تفحص شوداز این موارد بسیار است البته آنها هم فقط تبعیت امر کرده اند گویا (445870)
 
محمدحسینی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۵:۵۴:۴۴
آقایی که این نامه راخطاب به الف نوشتی -اینهم مدرک دیگه مشکل چیه؟ (445871)
 
آقای توکلی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۷:۴۲:۰۱
آقای توکلی عزیز,از دو حال خارج نیست:
1-شما می دانید که اراده ای برای برخورد با فساد وجود ندارد که در این صورت بایستی در مورد ارادت خود به افراد تجدید نظر کنید.
2-گمان می کنید که با فساد مبارزه خواهند کرد .در این حالت باید بیشتر تحقیق کنید.
بهر حال,به اصل مشکلات بپردازید ,نه به تبعات آن. (445878)
 
رحماني
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۱۲:۴۴
هر چند دير اقدام كرديد ولي واقعا ممنونيم. اميدوارم روزي دست رانت خواران از منابع كشور قطع بشه. با توجه به فرموده رئيس جمهور مبني بر عدم مطالعه روزنامه ها و سايت ها جهت رساندن اخبار اينچنيني به ايشان نيز تدبيري انديشيده شود. با تشكر (445882)
 
شاهد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۲۲:۱۲
استاد الفیان ! یک پرسش مهم و کلیدی مطرح است. اگر واقعاً به مدارک و مستندات خودت اعتقاد داری چرا آنها را به مقامات قضایی ارایه نمی کنی!!؟
بردار من اینقدر جو سازی نکنید. مملکت نیاز به آرامش دارد (445883)
 
سعيد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۳۰:۳۲
برادر بزرگوار
مملکت به آرامش نياز دارد . اما آرامش رانت خواري و چپاول بيت المال 1؟
کارخانه ما ورشکست شده نميتونيم سرمايه در گردش بگيريم و توليد کننده نمونه هم بوديم ! دو روز قبل از ثبت شرکت بهشون پول دادن بعد شما دفاع ميکني ؟ دفاع بدي بود / (445904)
 
حامد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۲۶:۵۳
آنانی که بفکر آبادانی کشور ایران هستند آبادانی آن را به بهای نابودی قانون و اعتماد ملی نمی خواهند.
برای کسانی که به قوانین آشنا هستند نامه سازمان منطقه آزاد کیش 11/6/89نماینگر تخلفات اساسی مبباشد.
از گردانندگان الف قدردانی و حمایت می کنم. (445886)
 
حافظ
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۳۵:۰۱
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد بسیار عجیب است که مقامات مسیولین کشور و مخصوصا گروه مبارزین با مفاصد اقتصا دی چرا اینقدر نقش تما شا گر را بازی می کنند (445890)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۸:۳۹:۳۶
سلام من یک جانباز با 20 ماه حضور در جنگ هستم البته الان از نظام بیرون رانده ایم چون می گویند ما در انتخابات با ستاد موسوی بودیم ولی دلمان میسوزد عزیزانمان را از دست داده ایم و خون بدل ایم یک سری به قراردادهای شرکت توسعه گردشگری ایران بزنید. ببینید بیت المال چگونه غارت شد.مثلا سرای عباسی اصفهان به قیمت 2 میایارد تومان به یکی از دوستان اقای رحیم مشاعی فروخته شد که مساحت ان حدود 80 هکتار هست.فقط نصف این مبلغ با روش تهاتر که معلوم نیست به کی پرداخت شده ؛اخذ شد ملک تحویل و هنوز تسویه نشد و از محل کسب و کار ان ملک ماهی 2 میلیارد درامد کسب میشود. ویا قرارداد مکان یابی مناطق گردشگری که با پرداخت یک میلیارد تومان هیچ کاری انجام نشد اینها همه در زمان اقای جهانگیری انجام شد .خدا به داد همه شما خواهد رسید او رحمانی رحیم و جباری الیم هست (445892)
 
مریم
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۵:۲۹
کسی آیا همت دارد این موضوع را پیگیری کند ؟ یا فقط برخی موضوعات .... (446030)
 
فرهنگ ادیب
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۰۶:۲۹
برادران محترم سایت الف
ضمن تشکر و تقدیر از این حرکت بسیار ارزشمند شما و اقای دکتر توکلی که بسیاری از مشکلات را بجان خریدید و امیدوارم خداوند شما را حفظ و همواره در پناه حق باشید به استحضارتان میرسانم بنده به عنوان فردی که در فضای صنعت کشور و در پروژه های مختلف و بزرگ درگیر بوده ام ، در حوزه وزارتی مسئولیت داشته و با قراردادها ی بزرگ بنوعی چه مستقیم و چه غیر مستقیم درگیر بوده ام ، با خواندن نامه بسیار محرمانه - فرض بر صحت این نامه است مگر اینکه بگویند این هم جعلی است که باید اثبات کنند - بجد عرض می کنم که مسئله کاملا مشکوک است. اولا نحوه نگارش نامه بصورت عمومی روالی نیست که یک شرکت دولتی شرکت خصوصی را خطاب قراردهد (قدری بر جملات سطور اول نامه تعمق کنید ) . ثانیا روال انجام کار نشان دهنده حضور پررنگ حمایت کننده و حمایت کنندگانی است که حتی حاضر هستند مبلغ حدود پنج میلیون دلار از پول بیت المال را فقط در ازای اخذ چک در اختیار یک شرکت خصوصی قرار دهند . انهایی که می دانند در بسیاری از قراردادها اخذ وثایق سنگین باب است و تازه انقدر فرد را می برند و می اورند که دنده هایش نرم شود . اگرروال مستند شده و شواهد غیر قابل انکار فوق موید تبانی نیست پس چیست ؟ روال مستند شده فوق غیر از این است که فرد و افرادی از قبل و با رانت به توافقاتی رسیده اند و بعد شرکتی را ثبت و اقدام کرده اند و با سرعتی غیر قابل باور تا مرحله اخذ وجه پیش رفته اند ؟ اقایانی که به الف معترض شده اید و اقدامات الف را موید تشویش افکار عمومی می دانید - که البته حق دارید افکارعمومی مشوش و بسیارخشمگین می شوند ولی باعث و بانی ان الف نیست - پس چگونه است که بازرسی کل کشور اعلام می کند که این پرونده در حال پیگیری است .
اقایان زورتان به الف رسیده که متنی مالامال از فحاشی را به انها ارسال می کنید ؟ چرا متنی مشابه به بازرسی کل کشور ارسال نکرده اید ؟
گناه الف چیست ؟ مطرح کردن یک شبهه بسیار بزرگ ؟
متن مستندات منتشر شده خط به خط قابل تفسیر و نتیجه گیری بسیار شفاف و کاملا همگرا ست . شما ها بروید و از خدا طلب استغفارکنید . در این کشور مردم مشکلات دارند وجود چنین وقایعی اصلا خوب نیست . (445894)
 
سعيد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۵:۴۶
سلام
خسته نباشيد.
هر دم از اين باغ بري ميرسد .
از دستگاههاي نظارتي دفترمقام معظم رهبري تقاضاي ورود به مسئله را داريم تا ببينيم نتيجه خرج کردن مفام عظماي ولايت در مصاحبه ها به چه منظور است .!!! (445899)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۰۹:۳۱:۴۸
مثلاً ساخت تالار بین المللی در کیش یا ساخت پل روی قشم در راستای مبارزه با استعمار انگلیسه؟ ای وای بر ما !
این پل که 2 کیلومتر طول داره کجا و پل جزیره پرنس ادوراد کانادا به طول 30 کیلومتر کجا-با تاکید 30 کیلومتر پل- ما چرا ساخت یک ساختمان یا پل را باید به اسم مبارزه با آمریکا و انگلیس کنیم؟ یا توزیع بودجه نفتی بین مردم را از جیب امام زمان بدانیم؟
پس این همه تالار و ساختمان بزرگ که در همه دنیا ساخته می شه و تشریفات قانونی را رعایت می کنند بیخود بوده یا انگلیس منافع نداشته!
وقتی افرادی بدون سابقه و شناخت و شهرت به نیکنامی به سمتی گمارده شوند، همین می شود که دست های ناپاک بر بیت المال مسلط می شوند و تازه دو قورت و نیمشان هم باقی است که به شما چه مربوط، خوب کردیم خوردیم! (445906)
 
بي سرزمين تر از باد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۳:۱۴
العقيلي چه ميشود (445925)
 
ايراني
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۳۳:۰۸
اين جوابيه بود يا مغلطه؟ جوابيه بود يا فرافكني ؟ واقعاً متأسفم. از ظاهر نامه برميامد كه آقايون ناراحت از افشاي قضيه در جستجوي راهي براي سكوت آقاي توكلي مي گردند. به اسم اسلام و شرع و مسلمان و ....... وا اسفا.... (445940)
 
مطهره
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۰:۳۳:۵۰
با اینهمه سند ومدرک که باز هم به این آقای خاص مجوز دانشگاه را داده اند
پس این اسناد وافشاگري ها کجا می رود؟
چرا اصلا بازدهی ندارد؟ (445941)
 
امین
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۹:۱۴
در این جوابی سازمان مطلبی یادداشت شده بود
فکر من را مشغول کرده است :
1- چرا جواب سازمان و اسناد گفته شده در سایت شما دیده نمی شود .
2- شما در چه کشوری تحصیل کرده اید .
3- پیشنهاد : لطفا مدیران سازمان میراث فرهنگی اطلاع رسانی کنند (445944)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۲۹:۵۴
جریان انحرافی حد یقفی هم دارد؟
این آقایان با بیت المال همچون اموال به غارت رفته برخورد میکنند (445946)
 
شیرالی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۳:۰۳
چشم دستگاههای نظارتی روشن. شاید مصداق عنوان فیلم وقتی همه خواب بودند شامل حال آنها شود. خوب حالا پس از رونمایی از این تخلف آشکار ضد قانون نهادهای قانونی شامل بازرسی کل کشور و دیوان عالی کشور و مجلس شورای اسلامی چه کاری در برخورد با این قانون گریزی کرده اند؟ لطفا\" از نحوه عملکرد این دستگاهها هم گزارشی تهیه فرمایید با تشکر (445953)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۴:۲۲
سلام
واقعا برام جالبه که به قول آقای مشایی کسی که خارج از کشور تحصیل کرده هنوز تفاوت قرارداد و پیش قرارداد رو نمیدونه!
من یه چپی بودم ولی یواش یواش دارم به آقای احمدی نژاد ایمان میارم و اینو مدیون سایتهای تابناک و الف هستم
بدرود و دیدار در بهشت (445962)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۰۷:۲۶
تاسف تاسف تاسف!!! (445966)
 
حسين
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۱۹:۲۹
تشكر,بخاطر سايت خوب الف, اطلاع رساني و پيگيري خوبشان ...
هرچند ممكن است براي شما دردسرهايي ايجاد كند ولي خدا اجرتان دهد

تاسف بخاطر اين دولت,اين مملكت اين دزدي اين درد,اين فقر اين دروغ ...
بقول شريعتي اگه نميتوني خدمت كني برو تا خيانت نكني,ولي انگار بعضي ها اومدن تا فقط خيانت كنن (445974)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۲:۴۶
الان میفهمم که چرا آقای احمدی نژاد اسامی مفسدین اقتصادی رو از جیبشون در نمیارند چون اگه اینکاروبکنه احتمالا اسامی نزدیکان خودشون بیرون میاد !!! (445982)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۰۳:۲۵
site alef efsha koon ta mardom bedoonannd enha ke dam az rajaee mezannad heech booyee az rajaee va amsalehs naboordan va hamash doroooge (445988)
 
ارمان
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۰۹:۲۶
بابا مگه ميشه كشور ما اسلامي است اين حرفها مال كشور هاي مثل چين است كه خدا را قبول ندارند ما كه خدا و پيغمبر و حلال و حرام را مي دانيم نه اين مديران ما همه مسلمان هستنند اين حرفها به اين مديران ما نمي چسبد. (445989)
 
منصور
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۱۶:۱۶
فساد در دو دوره 8ساله هاشمی و 8 ساله خاتمی و 6 ساله احمدی نژاد را با کنید و ببنید در کابینه کدام یک از این ریاست جمهوریها فساد ازاد و به وفور میباشد. (445995)
 
مهران
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۱۸:۳۰
بي خيال زياد سخت نگيريد اين نيز بگذرد!!!!!!! (445999)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۳:۴۴
پيشنهاد ميكنم پروژهاي بزرگ به ادارات زير مجموعه مقام معظم رهبري واگذار گردد تا با كمك سپاه پاسداران انجام و يا با صلاحديد آنها به سايرين واگذار گردد. تا براي هميشه فساد رسوه و .....
در جمهوري اسلامي حل شود. (446000)
 
پیمان
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۳:۵۹
از قدیم گفتن دیوار حاشا بلنده ولی فکر نمیکردیم که این دیوار حاشا ارتفاعش چقدره . الان که دقت میکنم احساس میکنم از دیوار چین هم بلند تره که بعضیا فکر میکنن اونورش اصلا پیدا نیست . ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی صورت گرفته . (446001)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۸:۰۳
من کارمندجز این نظام مقذسم برای یه 1000تومانی تخلف باید جواب پس بدیم که اونم نه تخلف هزینه کردن در محلی دیگر جهت رفاه حال مردم اونوقت 450میلیاردی خوردن هیچ کار هم نمیشه تازه متهم به تهمت وافترا هم میشی الف این عین عدالت است.به امید ظهور مهدی موعود (446005)
 
کارمندجزء
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۳۲:۰۵
باتشکر از سایت الف ازاینکه درخصوص تخلفات دولت افشاگری میکند ای کاش ریاست محترم قوه قضائیه هم بدون درنظر گرفتن سفارش از این و ان بالاخره بعد از سی سال مردم بتوانند با برخورد قانونی در این کشور اشنا شوند چرا که در این کشور رسیدگی به تخلفات جزئی تاکنون ملاک عمل بوده بالاخص برای کارمندان دولت مثلا 5دقیقه چرادیرامدی یا بانک برای پرداخت 500هزارتومان سفته ودونفرضامن میگیرد ولی برای دریافت کنندگان وامهای کلان بدون هیج تضمینی ویا با دستور اقایان پول بیت المال در اختیارشان قرارمیگیرد و وکلای محترم در مجلس خود را خادمان ملت میخوانند بی تفاوت فقط حرف میزنند . (446010)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۳:۴۵:۴۵
سلام
آقای توکلی لطفا خودتون را خسه نکنید این هم مثل بقیه به فراموشی سپرده می شود و یک کلاه براش می دوزند (446021)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۴:۱۰:۲۴
درحالیکه بانکها برای مبالغ نازل وام مانند وام ازدواج و خودرو و... ضامن وگواهی کسر حقوق ونظایر آنرا میگیرند ، عجیب است که برای پیش پرداخت کلان این پروژه به دریافت چک یک شرکت تازه تاسیس که (قاعدتا اعتباری ندارد) اکتفا میکنند. (446037)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۴:۳۹:۴۹
بهتر است یک سری به مناطق ازاد کل کشور بزنید و ببینید چطور پولهایی که باید صرف اشتغال زایی ساخت و ساز و رونق کسب وکار شود خرج تبلیغات و سیاسی بازی های الکی میشود
در منطقه ازاد اروند اقای پرهیزکار با راه اندازی نمایشگاه های بدون توجیه و مطلقا درانحصار افراد خاص چگونه برای خود ودوستان شوی تلویزیونی درست میکنند (446053)
 
بوستانی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۷:۰۹:۱۰
با سلام
آقایان به یک مسئله توجه نکردند معمولاً در چنین پروژه های عظیم پیمانکار باید در مقابل پیش پرداخت ضمانتنامه بانکی تحویل بدهد تا امکان دریافت پیش پرداخت را داشته باشد. توجه بفرمائید در این قرارداد بجای ضمانتنامه چک گرفته شده چکی که اینروزها حتی فرد را بخاطرش زندان نمیکنند
برای دادن ضمانتنامه بانکی یا باید به میزان مبلغ ضمانتنامه پول در بانک داشته باشی و یا اینکه اعتبار بانکی بالائی داشته باشی که در این صورت حداقل بایستی 10%از مبلغ ضمانتنامه در حساب بانکی طرف باشد
خدا عاقبت این ملت را بخیر کند (446132)
 
میرزا
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۷:۲۶:۴۹
و سری به منطقه ازاد انزلی بزنید. مدیر این منطقه که سابقه راننده و تدارکجی اقای مشایی در کارنامه درخشا ن خود دارد بسیار ضعیف است و منطقه را به تعطیلی مطلق کشانده. ایا یک مدیر لایقتر گیلانی در سرزمین میرزا کوچک نبود.!!! اقای توکلی ممنون نگاهی به شمال هم داشته باشید (446149)
 
معلم.
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۸:۲۵:۴۸
من یک معلم هستم. از اینکه اقای توکلی از حق مردم دفاع مکند خوشحالم (446184)
 
حسینی
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۱۸:۲۶:۴۲
این دولت که با حمایت مستقیم وغیر مستقیم خیل عظیم اصولگرایان روی کار امد.شعارش چه بود؟
دولت پاک
ولایت مداری
اجرای مقررات برجای مانده
عدالت
مبارزه با هزار فامیلی
و...
اما چه شد؟
دعای فرجش به رونمایی منشور کورش
ولایت مداری اش به مولوی ارشادی وتخلف از مولوی ان
لجن مالی شخصیت ها وسرمایه های انقلاب وهر کس خارج از حلقه انها است
عزل هرکس حتی دوستان چند روز قبل،به جرم مخالفت تفکر محفلی
هزینه های بی حساب وبدون پاسخگویی
تقلیل ارتباطات خارجی به حداقل ترین دوران انقلاب
مسکوت گذاشتن نمادگرهای رشد اقتصادی ویا وارونه جلوه دادن ان
واردات لجام گسیخته
پرداخت بی حساب وام دراول دولت نهم وبعد چهار قفل کردن ان که منجر به تعطیلی تولید شده است.
نفی تورمی که مردم در تمام زندگی حس می کنند
تقابل عمدی با دیدگاه های مراجع که از اول انقلاب بی سابقه بوده است.
این فهرست اندکی از رفتار مشعشع است.
سوال مهم ایا این دولت از ابتدا این گونه بود یا بعد تغییر کرد؟
اگر حتی احتمال این باشد که شعار های اولیه فقط برای استقرار بوده است،ایا نباید حامیان در هوشمندی خود تردید کنند و
1. رسما به اشتباه خود اذعان کنند
2. از کسانی که به جرم عدم قبول این دولت هتک شدند اعاده حیثیت کنند.
3.این قول را بدهند که در اینده چنین بی محابا وقاطعانه همه دستاوردها را در تاریکی زیر سوال نبرند
و.... (446187)
 
وطن دوست
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۰:۳۸:۰۷
با سلام .امروز مقام معظم رهبری هم از قوه قضاییه اعلام نارضایتی فرمودند.اگر قوه قضاییه با قدرت, عدالت علی را برقرار کند دیگر افراد نمی توانند از رانت های دولتی استفاده نمایند امروز در خبرها از بازداشت رییس بانک جهانی به اتهام قصد انجام تجاوز جنسی به یک پیشخدمت مطلع شدم .شما قضاوت کنید؟ (446237)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۲:۲۶:۰۲
سلام
اخیرا\" آقای بقایی به خاطر مژدگانی پیدا شدن کیف از ماشین شاه توسط ریئس موزه سعد آباد وی را به مدیرعاملی منطقه آزاد ارس گمارده که همکاران میراث فرهنگی با اتوبوس و برخی با حفظ سمت به این منطقه کوچیده اند لذا بد نیست کسی به آنجا هم سری بزند. در ضمن وحدت اصلاح طلبان و جریان انحرافی در این منطقه دیدنی است. (446277)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۲:۵۹
آیا می دانید بقایی علیرغم خداحافظی ظاهری، هنوز ریاست سازمان میراث فرهنگی را پشت پرده بعهده دارد؟ (446298)
 
سرباز
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۴:۳۴
با سلام با توجه به این همه ... چرا موضوع را به کمسیون اصل 90 مجلس ارجاع نمی دهید؟ (446299)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۴:۴۱
ازجوابیه مدیریت سازمان منطقه آزادکیش معلوم میشود ایشان ضمن اینکه جواب منطقی ندارندآدم عصبانی هستند.
این آقایان حلقه جریان انحرافی خوب فهمیده اندکه برای بدست آوردن قدرت دراین مدت باقیمانده زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژادحداکثربهره برداری راکنند.
تاسیس دانشگاه غیرانتفاعی برای آموزش مکتب ایرانی.تصاحب سهام شرکتهای
خودروسازی باآن منابع مالی وگردش مالی بالا. تاسیس بانک خصوصی وشرکتهای سرمایه گذاری .آیاواقعا آقای رئیس جمهور محترم نمیداند دراطرافش چه می گذرد.چطور
یک گروه خاص بابیت المال چه میکنند.
اگرنمی داندجای تاسف است واگرمی داند وبی تفاوت است بایدبه عدالت خواهی ایشان شک کرد.
حمایت دانشگاه آزادازفتنه 88 سبب بررسی وضیعت مدیریتی این دانشگاه وپیامدهای آن
برای جامعه هنوزهم ادامه دارد.
چندسال دیگرمسئله دانشگاه ایرانیان وجریان انحرافی موسس آن راوهزینه ای که بایدبپردازد.
باآرزوی موفقیعت برای آقای توکی .خداوندانشااله وجودمبارک آقاراحفظ کند. (446300)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۴۹:۵۴
الف جان چرا علیرغم مراسم تودیع با حضور خبرنگاران، آقای بقایی تا امروز هم (90/2/27) در سازمان میراث فرهنگی رفت وآمد دارد؟
لطفا\" سانسور نکنید و خودتان نیز اطلاع رسانی کنید.
ایشان رئیس در سایه هستند که آقای احمدی نژاد می گوید هیچ جا بی سرپرست نیست؟؟ (446307)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۷ ۲۳:۵۲:۱۹
توجه.....توجه

این فیاک خودش هم قبل از اینکه قراردادی منعقد کند هول کرده بود و با یک شرکت ترک قرارداد بسته بود که شرکت ترک هم از طریق سفارت ترکیه شکایت کرده بود که چرا علیرغم کار کرد، پول بهش نمیدهند. بیچاره از همه جا بی خبر!

مستندات از وزارت خارجه قابل پیگیری است. (446309)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۰۳:۰۸
فعلا که جریان انحرافی خودش بیش از یکسال واندی در هتل برای یک زن مرتبط با انگلیس از بیت المال هزینه میکند .

الف چرا درخصوص اعتراف این خانم چیزی ننوشتی؟
سانسور نکن لطفا (446314)
 
عباس
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۰۸:۲۲
سلام
آقای توکلی ازشما می خواهم در خصوص مطالب بی ربط به موضوع که در نامه سازمان منطقه آزاد کیش آمده حتما واکنش نشان دهید واجازه ندهید با فزافکنی وطرح سوالات غیر مرتبط به بحث باعث گم شدن موضوع اصلی شوند.
خواهش دیگرم به عنوان یک حقوقدان از شما در مورد ارائه اسناد ومدارک است که باید با هوشمندی بیشتر وبه دور از هرگونه شتابزدگی باشد چون شما با ارائه قبل ازموعد مدارک -منظور از موعد دادگاه است-اولا دست خودرا رومی کنید وثانیا به طرف مقابل اجازه می دهید تا دوباره بااطلاع از میزان اطلاعات ومدارک شما نسبت انجام خدعه ونیرنگ جدید دست به کار شده واین اقدام جهادی شما را ناکام کند.
ومن الله توفیق (446315)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۰:۱۲:۴۷
الفففففففففففففففف

ایول

چرا با اینکه چند بار ارسال کرده ام مطلبی از دزدی های آقایان از طریق کانون اتومبیلرانی نمی نویسید؟ یکسره کنید کارشان را (446316)
 
بسیجی شرمنده زن وبچه
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۵:۰۸:۲۴
باسلام وعرض خسته نباشید به محضر مدیر محترم الف از این دست موارد بسیار زیاد است نگاهی به منطقه ازاد چابهار بیندازید ببینید که انجا چه خبر است اموال بیت المال راغارت کرده اند بیسواد از تهران اورده وحقوق دکتر را به او میدهند در حالی که کسی مثل بنده 21 ماه حضور در جبهه و دارای برادر تنی که دو دوره نماینده مجلس بووده اما خدا وقران و ÷یغمبر میداند که تا این لحظه ذره ای استفاده نکردیم وامروز شرمنده زن وبچه هستیم اماکسی که یک دوره نماینده مجلس بوده ودر وزارت رفاه دولت احمدی نزاد کار کرده وهم اکنون معاونت استانداری دارد فرزندش ماشین 120 میلیونی سوار است حاضرم که اطلاعات کامل در اختیار قرار دهم این دولت دم از مبارزه با فساد میزد عجب مبارزه ای اینها با سوئ استفاده ازاحترام مقام معظم رهبری چه ها که نکرده اند اما امروزه با کمال بیشرمی در مقابل اقا قد علم میکنند انشا الله که حق اقا را ادا مینمایند با ارزوی طول عمر برای مولا مقام معظم رهبری (446349)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۵:۱۰:۵۸
مردم در فقر و نداری گرفتارند کلیه میفروشند و اینها از بیت المال اینطور

ریخت و پاش میکنند،اسم آن غیر از خیانت چیست ،آن هم در مقام معاون رییس جمهور.

ایشان علاوه بر فساد مالی می‌گویند فساد اخلاقی‌ هم دارد و به همین علت از صدا و سیما و وزارت

اطلاعات اخراج شده است. (446350)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۲:۵۰
سلام
تشکر از روشنگری های آقای توکلی و الفش
خداوند رسوا کند دزد اموال و نوامیس این مملکت را (446373)
 
ا.كوير
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۹:۳۸:۰۳
سلام
به أقايون بفرماييد كه كار ساخت و ساز ىدر جنوب خليج هميشه فارس از طرف عربا كاري كاملا مخالف با محيط زيست و حياط اين دريا مي باشد اگر ديگران يك غلطي را انجام مي دهند كه شما نبايد تكرار كني باقي قضايا را هم دوستان گفتند (446419)
 
امیری
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۰۹:۵۴:۰۸
با سلام مو من را از ارامشی که در چهره و حرکات و اعمال او می بینید براحتی می توان شناخت . او هیچگاه دروغ نمی گوید و بد گو یی دیگران را نمی گو ید. اگر او کاری را برای مردم انجام داد منت نمی گذارد واگر ارتباط و مکاشفه ای با امام زمان داشته باشد بزبان نمی اورد . سوال این است ایا شما این علایم را در احمدی نزاد می بینید . اگر جواب منفی است شما باید بر او نظارت داشته با شید چونکه امورات مردم دست اوست. والسلام. (446430)
 
ايراني
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۰:۲۲:۱۴
واقعا اگر اين اسناد درست باشد دلم بحال دادستان و رئيس قوه قضائيه مي سوزد که چگونه در محضر خدا مي خواهند جواب بدهند براي اتفاقي کوچک کل دستگاه قضا بسيج مي شوند و براي چپاول بيت المال بخاطر دلايل واهي چشم پوشي مي کنند به همين دلايل است که رهبر انقلاب از اجراي عدالت راضي نيستند. (446450)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۴۷:۱۰
از قدیم گفتن کسی که بکه از محاسبه چه باکه.
اقای محترم مدری نشون دادن یا محکم انکار کن یا با سند و مدرک نشون بده که اشخاص دیگری ذینفعند.دیگر انهمه صغرا کبرا چیدن لازم نیست.جوابیه شما مبین وتائیید حرفهای اقای توکلی است. (446552)
 
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۲:۵۹:۰۳
آقاي الف و....
شما که در سخنان رييس جمهور اينقدر دقت و بررسي کرديد که ضرباً زورا مطلبي باب ميل و سليقه خود پيدا کنيد (بسازيد) آيا شما نبايد ولايي باشيد؟ و يا اينکه رهبري را فقط براي خودتان ميخواهيد که توجيه اعمالتان باشد و وسيله اي براي فتنه گري؟ مگر رهبري نفرمودند اصل و فرع را گم نکنيد؟ مملکت را آشوب و مردم را مشوش نکنيد؟
چه شده است که آناني که در دوران حکومتشان اصلا براي رهبري جايگاهي قائل نبودند و همه دستورات رهبري را مسکوت ميگذاشتند و درسال 88 هم بمدت يک سال مملکت را به آشوب کشيدند و به همه مقدسات توهين کردند و آشکارا در مقابل رهبري لشکر کشي کردند و قصد بر اندازي نظام را داشتندو دهها نفر را کشتند و صدها نفر را مجروح کردند و ميلياردها تومان خسارت به اموال مردم و بيت المال وارد کردند و بزرگتر از همه آنها دل دشمنان را بمدت يکسال شاد کردند. را فراموش کرده ايد ؟(البته اين ماموريت افراد شناخته شده و در خط دوم فتنه 88 است که بايد انجام دهند.)
رهبري فرمودند فتنه گران 88 بزرگترين جرم را مرتکب شدند و امام راحل هم اينگونه افراد را مفسد في الارض ناميدند. لذا جرم مفسد في الارض اعدام است .
حالا شمايي که اينقدر ولايتمدار شده ايد و دم از ولايتمداري ميزنيد و خدمتگذار ترين رييس جمهور را اينگونه تخريب ميکنيد چرا در مقابل آن مفسدين زبانتان بند آمده و .....
در آخر بگويم که شما تقصير نداريد و ماموريد که خواسته هاشمي را محقق کنيد حتي اگر يک روز هم به پايان دوره رياست جمهوري مانده باشد.\"\" که گفت احمدي ن‍‍‍ژاد رييس جمهور نشود ، هر خ.... که بشود مهم نيست!!!!\"\"\"
ملت ولايي بيدار است و بصير . شما هم هر آنچه در چنته داريد انجام دهيد . ما هم پشت سر ولايت وظايف مان را انجام ميدهيم
والعقبه للمتقين. (446568)
 
علی
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۴:۴۲:۱۵
آقا این اطلاعاتی که راجع به تخلفات چند سال پیش در پرونده های اقتصادی هست رو هم اجنه اخیرا آوردن؟ (446646)
 
ابراهيم
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۷:۱۶
تمام غرفه هاي پايانه مسافربري جديد م بدون مزايده به شركت سمگا واگذار گرديده است (446432)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۲-۲۸ ۱۷:۲۱:۲۶
مسئولان سازمان محترم آزاد کیش لطفا مجددا دن کیشت را مطالعه کنید بد نیست
راستی راستی که ................
آقای توکلی ایوالله .سلامتی مالی و صداقت شما ثابت شده است . (446784)
 
۱۳۹۰-۰۳-۰۴ ۱۲:۰۸:۱۲
چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا (450416)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.