توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 105426
هک سایت ذوب‌آهن توسط یک هکر سعودی+ عکس
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۰

سایت خبری باشگاه ذوب‌آهن‌اصفهان پس از برتری پرگل این تیم برابر النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد هجوم هکرها قرار گرفت.

به گزارش مهر، یکی از هواداران باشگاه النصر عربستان پس از شکست تحقیر آمیز این تیم برابر ذوب‌آهن ایران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، در حرکتی غیر اخلاقی اقدام به هک کردن سایت این باشگاه اصفهانی کرد.

وی پس از هک کردن سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، ضمن اهانت و فحاشی به مردم ایران، واژه جعلی "خلیج ع.ر.ب.ی" را روی این صفحه نوشته است.

مسئولان روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ضمن تقبیح این حرکت غیر اخلاقی و ناجوانمردانه، بر پیگیری این موضوع از طریق مراجع بین المللی پیگیری تاکید کردند.

به گفته این مسئولان، این اتفاق در شرایطی رخ داده است که قرار بود پوسته سایت تغییر کند که این مسئله سایت را آسیب‌‍پذیر کرد و هکر از این موقعیت برای ضربه زدن به سایت استفاده کرده است.

این اتفاق ساعتی بعد از دیدار ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان رخ داد و روز گذشته هم سرور آن قطع شد. در حال حاضر هم مسئولان فنی این سایت در تلاش هستند تا ضمن رفع این مشکل، اطلاعات سایت را مجددا بازیابی کنند.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با برتری 4 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن به پایان رسید.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.