توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 106141
"جریان انحرافی دولت هیچ توانی ندارد"
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۲
مدير مسئول روزنامه كيهان گفت:جريان انحرافي كه وارد كشور شده و از كانون اتصال قدرت دولت است هيچ تواني ندارد و تمام اين سحرها و جادوهايي كه از آنها حرف مي‌زنند، فاقد صحت است.
 
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، حسين شريعتمداري در همايش تعيين انديشه هاي امام خميني (ره) كه با عنوان از امام خميني (ره) تا آيت‌الله خامنه‌اي سخن مي‌گفت، اظهار داشت: مسائلي كه درباره جريان انحرافي به ميان مي‌آورند و از سحر و جادو حرف مي‌زنند تنها براي اين است كه عقبه جريان را در امان نگه دارند.
 
شريعتمداري گفت: اين جريان عددي نيست كه بخواهد در ايران كار كند و عمر آن كوتاه بوده و علت آن اين است كه پشت سر هم دست به ساختارشكني مي‌زند كه بايد با آن برخورد شود.
 
اين روزنامه‌نگار ابراز داشت: اينكه فردي مي‌گويد اگر سحر است عده‌اي بيايند باطلش كنند، من مي‌گويم اگر مسائل ديگري در آن سوي ماجرا باشد آن وقت چي و اينها مي‌خواهند رد گم كنند كه معتقدم بايد عقبه اين جريان پيگيري شود و نبايد در اين موارد با آنان به گفت‌وگو نشست.
اين اصولگرا ادامه داد: آنان مي‌خواهند هر چيزي را به انحراف بكشند و اين نيز ديگر نياز به جلسه ندارد و حداكثر حرفي كه سران فتنه مي‌توانند در اين باره بزنند، همين است.
 
شريعتمداري تصريح كرد: امروز فلش‌هاي اصلي دشمنان به سمت ولي‌فقيه كه كانون قدرت است، سمت و سو گرفته است و ما بايد در مقابل توطئه دشمنان بصيرت داشته و هوشيار باشيم.
 
مدير مسئول روزنامه كيهان افزود: ماجراي فتنه 88 ريشه‌هاي طولاني دارد و انتخابات رئيس جمهوري بهانه‌اي بيش نبود، چراكه حركت فتنه‌گران با برنامه‌اي از قبل ساماندهي شده بود و آنان قصد براندازي را داشتند.
 
حسين شريعمتداري در بخش ديگري از سخنان خود به سالگرد ارتحال امام (ره) اشاره كرد و افزود: نگاه رسانه‌هاي غربي و مقامات آنان از تفسيري كه انجام شده بر اين نظر بود كه نقطه پايان عمر امام (ره) را نقطه آغاز فروپاشي نظام دانسته و اين را بي‌صبرانه انتظار مي‌كشيدند.
 
وي گفت: آنان مي‌گفتند با فوت رهبري بنيان‌هاي انقلاب نيز فرو مي‌پاشد اما در رهبري كشور ما كه برگرفته از يك مديريت الهي است، خط جاذبه از مردم آغاز شده و به رهبري مي‌رسد و به كانون اصلي خود مي‌رود.
 
شريعتمداري يكي از بارزترين ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي ايران و تفاوت آن را با ديگر انقلاب‌ها اين دانست كه مكتب انقلاب همراه آن نيامده بلكه از قبل در ميان مردم بوده و كاري كه امام كرد غبار قهرها، بدعت‌ها و كج‌انديشي‌ها را از بين برد.
 
وي خاطرنشان كرد: امروز دشمنان به دنبال اين هستند كه كانون تبديل اين نقطه تئوري به عرصه را حذف كنند و اين از دوران اصلاحات به بعد قوت گرفته است.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.