توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 106296
پیش‌بینی شریعتمداری از آینده دولت و گروه نحرافی
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۱
مدیرمسئول روزنامه کیهان به پیش بینی آینده دولت و اقتدار جریان انحرافی پرداخت.

حسین شریعتمداری که در همایش «از امام خمینی تا امام خامنه ای» در شیراز سخن می گفت با بیان اینکه دشمن با توسل به شگردهای متفاوت در صدد رخنه در ارکان نظام است، تصریح کرد: هر گاه معیارهای قابل ارزیابی به میزان های غیرقابل ارزیابی تبدیل شود باید به آن مشکوک شوید.

شریعتمداری با بیان اینکه وقتی می گویند مکتب ایرانی، منظور کدام مکتب است؛ ساسانی، اشکانی، هخامنشی عنوان کرد: هر وقت ائتلاف ناهمگون دیدید به تابلوی آن توجه نکنید.

وی با اشاره به آینده دولت و اقتدار جریان انحرافی در آن گفت: این جریان فی نفسه توانایی ندارد، بلکه از اتصالش به کانون قدرت که همان دولت است، استفاده می کند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه باید برای شناخت این جریان، عقبه آن را شناخت خاطرنشان کرد: عقبه این جریان فی نفسه در حدی نیست که بتواند جمهوری اسلامی را به چالش بکشاند.

شریعتمداری گفت: ساختار شکنی های این جریان انحرافی نشان می دهد که اینها عمر کوتاه دارند، بنابراین باید با ظرافت و استحکام بیشتری با عقبه این جریان برخورد کنیم.

مدیرمسئول روزنامه کیهان در ادامه سخنانش با اشاره به تلاش دشمن از دوران اصلاحات به بعد برای ایجاد دکترین فوکو یاما گفت: تلاش های دشمن منجر به فتنه ۸۸ شد که آماج حملات آن به سمت ولایت فقیه و کانون اصلی قدرت بود؛ چرا که دشمن تمامی تمرکز خود را بر این اصل گذاشته است.

شریعتمداری با اشاره به دیدار خاتمی با جرج سورس عنوان کرد: ماجرای فتنه ۸۸ ریشه های بسیار طولانی دارد که مسئله ریاست جمهوری تنها بهانه ای از سوی دشمن بود.

وی با بیان اینکه کسانی بودند که حرکت فتنه گران را در همان مراحل شکل گیری تشخیص می دادند، عنوان کرد: درگیری ما با دشمن یک درگیری ماهوی است که پس از فتنه ۸۸ شکل های دیگری به خود گرفته و دشمن به اینها فسیل زنده می گوید.

سرانجام احزاب کارگزاران و مشارکت سیاست
روح الله حسینیان تصریح کرد:اگر کسی برای باند خودش تلاش کند، ذلت را می‌چشد.

حجت الاسلام حسینیان جمعه شب در مسجد و حسینیه امام موسی بن جعفر که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کرد گفت: به سه رییس جمهور که در کشورمان آمدند نگاه کنید یکی برای این که بتواند بعد از خود دوستانش در قدرت بمانند و این طور بقاء بیابد دفتر هماهنگی درست کرد، یکی کارگزاران را آورد تا وقتی دوره اش تمام شد ریاست جمهوری در میان دوستانش ادامه یابد یکی هم حزب مشارکت اسلامی را درست کرد اما نتیجه اش این شد که خداوند آنها را رسوا کرد در مقابل مقام معظم رهبری زمانی که رییس جمهور بود برای بعد از خودش هیچ فکری نکرده بود اما خداوند به او عزت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز هم اگر کسی برای باند خودش تلاش کند ذلت را می‌چشد بر اساس آیات قرآن هر کسی که برای جاودانگی تلاش کند خداوند اسرار شخصی و خانوادگی او را فاش می کند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.