نظر منتشر شده
۲۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 107203
بُت مگوييد شكستيم كه بُت‌گر باقيست
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۸
مسعود يارضوي

 

ماجراي گروه انحرافي اين درس بزرگ را به ما داد كه بُت‌گراني هستند كه هيچگاه در قبال غفلت‌ها، اهمال نخواهند كرد و با جديت مشغول توليد مضاميني هستند كه بتوانند با هزينه يا بدون هزينه، تفكر ناب اسلامي ـ انقلابي‌ ما را شكست دهند.



تاريخ انقضاي چهره‌هاي گروه انحرافي پس از فراز و فرودهاي فراوان، به ويژه در دو سال اخير فرا رسيده است حالا همه مي‌دانند كه ديگر نه ليدرهاي اين گروه را رمقي براي حضور در عرصه‌هاي مهم اجرايي و سياسي هست و نه با توجه به عمق خطاهايي كه مرتكب شده‌اند، آبرويي برايشان مانده كه بخواهند به هر دليلي در منصه افكار عمومي مطرح شوند.



تعداد انگشت‌شمار چهره‌هاي منحرف اگر چه نمايندگي يك تفكر بسيار خطرناك و فتنه‌اي عميق را پذيرفته بودند اما با حقايق آشكار شده و خط مشي‌هايي كه اينان دنبال كردند نمي‌توان به هيچ نتيجه‌اي غير از ساده لوح و متوهّم بودن اين افراد رسيد.

اما اين تمام ماجرا نيست.



بايد اذعان كرد كه گروه انحرافي اگر چه حتي در حدّ و اندازه يك دشمن معمولي هم نبوده و نيست اما اعضاي آن، صحبت‌ها و مرام‌هايي را مطرح كرده‌اند كه رگه‌هايي از يك فتنه بسيار خطرناك دارد.



فتنه‌اي كه اگر دقيق‌تر نگاه كنيم نقاطي را هدف قرار داده كه سرچشمه‌هاي اصلي تفكر ناب اسلامي ما در آنها قرار داده شده است.



چهره‌هاي گروه انحرافي كه ديگر غير از ماندن در اتاق‌هايشان راهي برايشان نمانده در واقع شايد عاملي بودند براي آنكه ما بتوانيم لرزه‌اي بزرگ را قبل از وقوع پيش‌بيني كنيم و زودتر از خوب خوشمان بيدار شويم.



حالا ما دانسته‌ايم هر آنچه را كه فكر مي‌كرديم هيچ كس جرأت وارد ساختن خدشه به آنها را ندارد؛ مي‌تواند آماج حملات از سوي كساني قرار گيرد كه به هيچ وجه تصور آنرا هم نداريم.



ما خيال مي‌كرديم تجربه‌اي مثل ماجراي باند مهدي هاشمي و نفوذ آنها بر يكي از بلندپايه‌‌ترين مقامات وقت كشور، ديگر تكرار نخواهد شد، اما زمانه نشان داد تا اغواگري‌هاي شيطان در بازار مكاره فروش داشته باشد، باز هم بايد منتظر چنين حوادثي بود.



و اكنون ما ديگر خواب نيستيم و بايد گفت كه اكنون كه بت‌ها شكسته‌اند وقت آن رسيده است كه بت‌گرها را نيز بيابيم و سرچشمه‌هاي جوشش فتنه را هم كور كنيم.



چه شد كه به راحتي پاي جاسوس‌ها و معاندان نظام به كشور باز شد و حتي عده‌اي برايشان فرش قرمز نيز پهن كردند..؟!



در كجا ماجراي روشنگري پيرامون عصر ظهور كوتاهي كرديم كه عده‌اي از ميانه راه ظاهر شدند و به بهانه واهي ارتباط با منبع فيض، اعتقاد ما به «اهل ذكر» را مورد هجمه قرار دادند؟!



همه مي‌‌دانستيم پول و مقام جاذبه‌اي دارد كه مقابله با آن نياز به مراقبات شديد دارد اما درست در كنار ما عده‌اي آنقدر خام شدند و ما غرّه به دانسته‌هايمان، نفهميديم كه به ناگاه با چشم‌ها و گوش‌هاي خواب زده خودمان كه از 22 سال قبل به توصيه‌‌هاي فرزانه ‌انقلاب پيرامون مبارزه با اشرافيگري بي‌توجهي كرده بودند، نظاره كرديم كه چگونه آنها كه ظرفيت كم‌شان براي قبول مطامع دنيوي همواره دردسرساز بوده است، در مقابل ما مي‌روند و مي‌آيند و حتي در بدنه اجرايي كشور نيز نفوذ مي‌كنند.



و اينك اين مائيم و آن بت‌گران و البته تجربه‌هاي سرشار از لحظات تلخ و شيرين كه آموختن از آنها يك ضرورت اساسي است.



ماجراي گروه انحرافي اين درس بزرگ را به ما داد كه بت‌گراني هستند كه هيچگاه در قبال غفلت‌ها، اهمال نخواهند كرد و با جديت مشغول توليد مضاميني هستند كه بتوانند با هزينه يا بدون هزينه، تفكر ناب اسلامي ـ انقلابي‌ ما را شكست دهند.



ما اگر چه شايد در مقاطعي با بت‌هاي كم ارزشي مواجه شويم كه حمل كننده مضامين طرح و توليد شده توسط بت‌گران باشند اما مقابله با اين بت‌ها نبايد ما را از رهگيري و قطع دست بت‌گران اصلي غافل سازد.



 
 
امید شهرستانی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۲:۲۴:۴۶
این جریان بسیار شبیه به خوارج در تاریخ اسلام است.آفرین به علی زمان که چشم فتنه را کور کرد.شناخت طلحه و زبیر زمان کار آسانی نبود. حرکت موزیانه و مزورانه آنها اصلا قابل قیاس با جنبش سبز نیست.بلکه بسیار خطرناکتر بود نباید اشتباه شود.. (461133)
 
بیخودی الملک
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۷:۳۰:۱۰
میخوام بدونم اگه این گروه انحرافی رو تارو مار کنیم مملکت گل و بلبل میشه یا نه اگه اینطوره آدرسشونو بدین من خودم برم سراغشون همه مشکلات مردم رو ول کردن چسبیدن به جنگ قدرت ایشالله خدا خودش همه خادمین واقعی مردم رو رو سفید و دشمنان این مردم رو رو سیاه میکنه حالا میگی نه پس خوب نگاه کن (461800)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۲:۴۲:۰۲
تا امضا طلایی هست تا اقتصاد دولتی است تا رانت هست این چنین فتنه هایی هم هستند (461143)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۲۱:۴۴
احمدی بت شکن بتِ بزرگُ بشکن! (461166)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۴۴:۰۳
محمود اول باید بت لجاجت رو بشکنه (461497)
 
بیخودی الملک
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۷:۳۱:۰۶
خودشکن آیینه شکستن خطاست. فقط همین! (461801)
 
.....blogfa.com
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۳:۲۴:۲۳
اگر بتهای بزرگ اقای ... و... باشن باز احمدی اون ها رو هم میشکنه؟
.... (461415)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۲:۴۹:۵۱
جناب توکلی ظاهرا پسر خاله محترم فیلتر نشدن سایت شما رو تضمین کرده اند که هر گناهی و تهمتی رو با عکس منتشر می کنید (461145)
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۰۵:۰۱
من مایلم در اینجا دو نکته در متن بالا نوشتۀ آقای مسعود يارضوي توجه کنم و اظهار نظر کنم:

این نکات عبارتند از:

1. \"بايد اذعان كرد كه گروه انحرافي اگر چه حتي در حدّ و اندازه يك دشمن معمولي هم نبوده و نيست .\"


2. \"فتنه‌اي كه اگر دقيق‌تر نگاه كنيم نقاطي را هدف قرار داده كه سرچشمه‌هاي اصلي تفكر ناب اسلامي ما در آنها قرار داده شده است.\"


کاملاً مشخصه که قصد نویسنده دست کم گرفتن این جریان نیست اما قبول دارند که به اون اندازه هم \"بزرگ\" نیست.

اما در مورد \"هدف\" با ایشون موافق نیستم. چون یک گروه کوچک تا این اندازه توان و قدرت ندارد که به هدفی چنین عمیق و ریشه ای دست پیدا کند. من نظرم اینه که یک گروه کوچک قبل از هر چیزی به دنبال \"یار گیری\" است. که عوام و خواص رو دربر می گیره.

فقط کافیه شما جوری حرف بزنی که طرف مقابلت بگه \"راست می گه\" . دیگه تموم شد. به این ترتیب یک یار جذب کردید. الان مهمترین دغدغۀ این افراد اینه که از هر دری می تونند وارد بشن تا \"راست می گه\" های بیشتری جذب کنند. بعد از چند سال به جایی می رسه که دیگه نمی تونید بگید :

\"بايد اذعان كرد كه گروه انحرافي اگر چه حتي در حدّ و اندازه يك دشمن معمولي هم نبوده و نيست .\"

این دیگه یک جنبش خیابانی نیست که با کمک نیروهای فیزیکی بسیج و پلیس مهار بشه و نمودی فیزیکی داشته باشه بلکه تبدیل می شه به یک جنبش اعتقادی که مقابله باهاش فوق العاده مشکل خواهد بود. آیا به اندازۀ نیروهای فیریکی، نیروهای فکری داریم؟ شاید فکر کنید با صدا و سیما می تونیم این بار رو بر دوش بکشیم اما صدا و سیما یه دشمن بزرگ داره اون هم به اسم \"دیش های ماهواره\" که هدف این دیش ها شاید این نباشه که یارگیری کنه برای القای خوراک ذهنی، اما می تونه یارگیری کنه که هر وقت صدا و سیما خواست وارد میدان بشه اون رو در مخاطب گیری با چالش مواجه کنه. شاید بگیم پلیس حتی شده با هلیکوپتر عملیات \"دایو\" انجام می ده و به شکلی کماندویی هم شده دیش ها رو جمع می کنه، اما سوال اینجاست که چرا این \"دایو\" روی سر مراکز انبار ، تهیه و توزیع انجام نمی شه!؟ دیش های ماهواره در کمین تمام هفتاد میلیون جمعیت ایران هستند و راه حلش عملیات کماندویی روی منازل مسکونی نیست. اینا رو گفتم که بگم دیش ها می تونند صدا و سیما رو ضعیف کنند.

شما با جریانی طرف هستید که در ابعاد \"عرفانی\" ، \"متافیزیکی\" ، \"مذهبی\" و \"اعتقادی\" به راحتی می تونه جولان بده و در تمام اون حوزه ها \"یارگیری\" کنه. یارانی که بر خلاف جنبش سبز، الزاماً گرایشات واحد ندارند و می تونند از رنگ های کاملاً متفاوت و گوناگون باشند.

جنبش سبز هیچ کدوم از این ابعاد رو \"نداشت.\" (می گم \"نداشت\" چون دیگه وجود نداره. هر چند طرفدارانش دوست دارن بگن ما آتیش زیر خاکستر هستیم که این هم اعتراف آشکارا به نابودی خودشون هست. حالا اینکه واقعا زیر خاکستر هستند یا نه، آتیش هستند یا نه ، یه بحث دیگست.) (461153)
 
اعتماد
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۳۶:۱۹
پس از عزل مديران منطقه آزاد كيش و سپس معاون امور مناطق و وبرنامه ريزي مناطق آزاد كشور به علت دزدي نكردن و همراه نشدن با جريان انحرافي خبر از جزيره كيش ميرسه كه مدير مومن و حزب اللهي ديگري در هواپيمايي مستقر در كيش با دستور عامري مدير عامل منطقه آزاد كيش هم عزل شود و جرم وي نيز اينطور ابلاغ شده(شفاهي) كه در مورد اسفنديار رحيم مشايي اظهار نظر كرده است . (461174)
 
مهرداد
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۳۶:۲۹
شیش سال پیش بزرگی گفت من باور نکردم.
واقعا چه کسی مسئول رسد این گونه مسائله؟آیا واقعا توی سیاسیون پر از مداعای ما(به قول خودشون نوابغ!)هیچکی پیدا نشد که از سوابق این افراد نیتشون رو تشخیص بده؟ (461175)
 
همین کافی است
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۳۸:۲۴
همین یک اصل کافی است.شما بپذیریدکه بت پرستی شرک است تا همه چیز به دست مردم درست شود. (461177)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۴:۴۱:۰۶
حالا فهمیدم منظور آن عده ای که سال گذشته در مراسم رحلت امام شعار می دادند \"احمدی بت شکن بت جدیدو بشکن\"، چه بوده (461247)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۲۵:۳۸
سلام بتگر باقيست
البته تو صنايع باورود كالاهاي چيني
تو فرهنگ با علم كردن مكتب ايراني تو اقتصاد با زيراب زدن صنايه
تو تو تلويزيون
تو فوتبال

كجا بت نيست (461303)
 
ابوذر
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۷:۵۳:۲۳
اين جريان اگرچه كوچك و ناچيز بود اما نقاطي را هدف گرفته بود كه دستاوردهاي اصلي 22 خرداد محسوب مي شوند.
بايد دانست كه اين هدفگيري درست مي تواند ثمره تربيت صحيح دشمن باشد. (461454)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۷:۵۷:۳۴
سلام .
ابتدا خسته نباشید می گم به دست اندرکاران این سایت .
بعد باید بگم که درسته ما این جریان رو بعنوان بت میشناسیم که باید شکسته بشه ولی توجه داشته باشید این بت برخلاف بتهای دیگه از قابلیت رشد برخورداره . این بت اول کلوخی بود روی زمین که با حمایتهای بی چون و چرای عده ای روز به روز بزرگتر و گستاخ تر شد .
به نظز من اسم این جریان رو نمیشه بت بزرگ گذاشت (461459)
 
امیر بیگی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۲۱:۰۴
این چه کاری است الف عکس استاد مشایی رو که نمی خواهد شطرنجی کنی
همه ایشان را به خوبی می شناسند
بر عکس این مقاله استاد مشایی در جهت گسترش فرهنگی ایرانی تلاش فراوانی انجام می دهند انشاالله با لطف پروردگار متعالی ایشان در کارشان موفق خواهند شد و در مقابل همه ی مخالفانشان سرفراز می شوند
ای مخالفان بدانید که هیچ وقت پیروز نخواهید شد ما پشت استاد مشایی هستیم
درود بر مشایی (461475)
 
pooya
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۵۸:۲۲
همان کسانی که در این چند سال بت ساختند باید این بت را بشکنند. بدبختانه این بت را آنقدر محکم و بزرگ ساخته اند که خودشان هم از شکستنش می ترسند. (461515)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۲۹:۰۱
جریان انحرافی ابداع کننده جمهوری ایرانی است؛به زودی خودش را چنان نشان دهد که نشانهای دیگران را محو کند (461540)
 
حسام علیپور
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۳:۴۹:۴۱
در منطقه آزاد چابهار وضع بدتر است. اخیرا آقای رحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار بابت تعدیل حدود 500 نیروی کار شاغل در منطقه آزاد از طرف آقای بقایی مورد تقدیر قرار گرفته است. (461689)
 
پیشمرگ ولایت
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۰۰:۰۸
باعرض سلام ماباید بدانیم که تمام بتهای عالمن امروز درمقابل ولایت مطلقه فقیه وامام خامنه ای مدظله سرتعظیم فرود آوردنندو تمام موفقیت در جهان اسلام بادرایت ورهبری این انان عزیز است.ورئیس جمهوربداندک اعتبار ایشان مطیع ولایت بودن است درغیراین صورت همچون خائنین به ملت ساقط خواهند شد (461697)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۲:۰۴:۴۸
ای بابا/ خب اگر بپذیریم که این جریان انحرافی جریانی بس خطرناک تر و بسیار پیچده تر از جریانت فکری بوجود آمده در پس از انقلاب است و باعث ایجاد شک وشبهه در بساری از مسائل کشور چه در بعد سیاسی/مذهبی/فرهنگی و اقتصادی شده است و متاسفانه اینکه جریان انحرافی در داخل بدنه مدیریت ارشد کشور نفوذ کرده است. خب حالا که این جریان منافع و برنامه های خود را در معرض نابودی میبیند حتما روش های تاکتیکی و تکنیکی خود را برای ادامه کار و مسیر حرکت تغییر خواهد داد که کار را برای مسئولین و مردم سخت تر خواهد کرد.در مرحله اول برای فرونشاندن خشم مردم سکوت خواهند کرد.دوم در خصوص حذف یا جذب بعضی از مسئولین اقدام خواهند کرد.سوم با ایجاد بحران های مختلف سعی در انحراف افکار جامعه خواهند کرد.چهارم با برنامه ریزی و دقت بیشتر جهت بازگشت به قدرت اقدام خواهند کرد چون احتمال اینکه دیگر چنین موقعیتی بدست بیاورند بسیار کم است.و در آخر با توجه به اعتقادات انحرافی و خوارج گونه این جریان ممکن است بحرانی بزرگ در جامعه بوجود بیاورند و مصداق ضربالمثلی باشند که ما که داریم غرق میشویم بگذار دیگران را نیز با خود غرق کنیم!!!!پس باید تا پایان دو انتخابات مهم آینده مجلس و ریاست جمهوری به شدت هوشیار و در صحنه باشیم. (461744)
 
بی خودی الملک
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۱:۵۸:۴۲
ما آخرش متوجه نشدیم این مکتب ایرانی که میگن یعنی چی اگه کسی میدونه توضیح بده لطفا چون فقط دارن ردش میکنن ولی کسی توضیحی در موردش نمیده (461987)
 
مهران
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۴:۵۹:۳۵
متاسفانه در انعكاس خبر مردم نابالغ فرض مي شوند و آنقدر خبر بسته و با كنايه و با محافظه كاري گفته مي شود كه آدم بايد خيلي خيلي سياسي باشد تا متوجه منظور شود يا به صورت قطبي خبر را منعكس مي كنند اين خوب است آن بد است من اين روش را نمي پسندم و آن را توهين به شعور مخاطبين مي دانم. (462161)
 
لب لباب
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۴۶:۰۱
من ... به احمدی نژاد رای دادم. وقتی پیرامون ایشان را جریان انحرافی احاطه کرد از ایشان تبری می جوییم. (462230)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۷:۳۲:۵۳
خداییش تازمانی که محمود احمدی نژاد از دورو بری های مشکوک خودش اعلام برائت نکنه،دلمون ازش صاف نمیشه که نمیشه (462272)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.