نظر منتشر شده
۱۲۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 107219
فیلم/ جنایت خميني‌شهر چه بود؟
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۶
در خميني‌شهر اصفهان چه گذشت. احساسات جريحه‌دار شده در اين ماجرا را چطور بايد التيام بخشيد. پس از ماجراي تعرض عده‌اي اراذل و اوباش به تعدادي كه در يكي از باغات خميني‌شهر به تفريح مشغول بودند افكار عمومي اصفهان به ويژه خميني‌شهر در انتظار برخورد سريع و شديد قضايي با عوامل اين حادثه است.

 
 

 

 
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۰۶:۵۶
بدترین و هولناک ترین خبری بود که در تمام عمرم شنیده بودم! (461155)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۳:۱۲:۲۱
شنیدم که کسانی گفته اند تقصیر خودشان بوده است!

شرم آور است که در حکومت اسلامی چنین حرفی از زبان مسئولی خارج شود!

اگر مرد مسلمانى پس از اين رسوايى از اندوه بميرد، نه تنها نبايد ملامتش ‍ كرد بلكه مرگ را سزاوارتر است . (461159)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۵۷:۳۷
هم تقصیر خودشان هست هم نیست.
از این جهت تقصیر خودشان نیست که هیچ بهانه ای برای انجام اینچنین عمل شنیعی نمی تواند وجود داشته باشد.
از این جهت هم تقصیر خودشان است که وقتی زمینه جرم به وجود می آید باید اول خودمان را ملامت کنیم. (461405)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۴۹:۰۵
اینکه اون خانواده زمینه جرم فراهم کرده اند یک بحث جداست . اما هیچ کس بدون حکم قاضی حق ورود به اماکن خصوصی را ندارد . و با این حال اشد مجازات حق اونهاست . (461721)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۱:۴۴:۲۸
چشم! پس به مردم بگین که با لباس برن حمام که یک وقت جرمی اتفاق نیفته! دوست عزیز اینها خانواده و محرم بودن. تعصب کور کورانه رو بذارین کنار و یکمی عقلتون رو به کار بندازین. (461732)
 
هستی
۱۳۹۰-۰۴-۰۸ ۱۱:۳۵:۱۷
از کی تاحالا دوست برادر و پسرخاله شدن محرم دختر.بابا اگه خدا میگه جلو کسایی که بهت نامحرم کردم حجاب و وقارت را رعایت کن به خاطره اینه که این اتفاقات رخ نده مجرمو جز اعدام چیزی حقشون نیست اما پوشش خانمها در تحریکشون نقش داشت (472399)
 
نسیم
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۳:۲۵:۴۶
هر کسی که پس از شنیدن مقصر را کسی دیگر بداند و اعلام انزجار از گناه نکند در این جریان و آینده آن مقصر است
سهل انگاری های مسئولین و برنامه ریزان فرهنگی چنین نتیجه ای داده است همین (462091)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۱:۵۱:۱۷
از پدرم که حقوقدان است شنیده ام طبق نظر اسلام اگر کسی بدون اجازه وارد خانه دیگری شد صاحب خانه حق دارد او را بکشد (بدون این که گناهی مرتکب شده باشد) اگر کسی از بیرون به داخل خانه کسی نگاه کرد صاحب خانه می تواند چشم او را کور کند (مثلا با اسلحه یا به طریقی سوی چشمش را بگیرد) حالا این افراد 10 ساعت از بیرون نظاره گر این مهمانی بوده اند که باید کور می شدند و ورود بی اجازه هم داشته اند که باید کشته می شدند، اما آقایان می گویند خود قربانی ها مقصرند که در خانه خودشان هر کاری می خواسته اند کرده اند!
خدا بقیه الله را برسان و ما را نجات بده (461630)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۰۰:۰۵
باش تا صبح دولتش بدمد / که این هنوز از نتایج سحر است (461270)
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۶:۲۹
دست شما درد نکنه کاربر علی!

من این خبر امروز نشنیدم. همون موقع که منتشر شد، خوندمش و اون شب تا صبح خوابم نبرد.

شما بگرد ببین در کشورهای دیگه که آخر بی قیدی هستند، چندتا اتفاقات اینطوری رخ می ده. حمله تیمی برای تعرض جنسی به یک مهمانی واقعاً نوبره!!!

بله! نیروی پلیس که تا حالا فقط 3 نفر از اون بیش از بیست نفر رو دستگیر کرده می گه رفتار افرادی که در اون باغ بودند تحریک کننده بوده؛ شما هم که آدم عادی هستید دم از بی قیدی می زنید.

من اصلاً کاری با این کارا ندارم.. سوال من اینه که چرا اون بیست نفر هنوز آزادند؟ چه موقع دستگیر می شن؟ چه موقع مانند دیگر متعرضین جنسی، به دار آویخته می شن؟ - لطفاً هر چه سریعتر تاریخ اعدامشون رو اعلام کنید و اینقدر با کلمات بازی نکنید. من خوب می دونم شناسایی اون افراد برای پلیس هیچ کاری نداره. خواهش می کنم سریعاً اونها رو دادگاهی کنید. (461288)
 
طاها
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۰:۲۰:۱۳
برادر من بااحترام: یه خانواده تویی باغ شخصی نباید امنیت داشته باشند اینو میگن بی قیدی ؟ وسط میدون شهر که لم نداده بودند یا توی خیابون مانور نمیدادند که ...انصاف هم خوب چیزیه اگه از نزدیکان خودت بودن هم اینطور قضاوت میکردی؟ (461576)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۲۳:۲۷:۱۳
اگر ملتي نصبت به ابرويش حساس است ميتواني وي را رسوا ساز
براي مضمحل كردن جامعه
ه مردم امنيت را پيشنهاد كن وانها بي حركت ميمانند
انها ناموس مردم را در خطر قرار بده تا مردم حركت كنند
خدايا عدالت عدالت من عدالت ميخواهم (462426)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۰:۲۸
وقتی ارشاد اسلامی را به فرد عیاشی مثل مهاجرانی میسپاریم وقتی خاتمی هشت سال بیدینی را ترویج میکند و لب بر نمیآوریم ، وقتی هاشمی هشت سال فرهنگ اسلامی را زیر دست و پای توسعه اقتصادی خیالی اش له میکند و سکوت میکنیم ، وقتی رادیو وتلوزیون جمهوری اسلامی خودمان خودش به تنهایی برای از بین بردن فرهنگ و ادب اسلامی ملت مظلوم ما کفایت میکند و تحملش میکنیم ، آیا عاقلانه است که انتظار داشته باشیم اراذل و اوباش تولید نشود؟  (461277)
 
حميد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۰۳:۲۵
تا صد سال ديگه هر اتفاق ناخوشايندي در كشور بيفتد حتما تقصير خاتمي و دارو دسته اش است. و البته هر پيشرفت و خبر خوب مربوط به دولت خدمتگزار. (461700)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۰۴:۱۱
اگر شما درست میگوئید چرا در زمان اینها که نام بردید این اتفاق نیفتاد؟؟؟؟ شما چرا هر اتفاقی را برای اینکه احمدی نژاد تبرئه شود به دولتهای قبل نسبت میدهید؟ (461846)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۳:۱۵
دوست من این اتفاق در این دوران افتاده اشتباه های گذشته شاید بتواند بستری برای آن باشد ولی شرایط کنونی جامعه این حادثه را رقم زده است . من در جامعه زندگی می کنم که همه بدنبال مقصر هستن و هیچ کس به راه کاری برای حل مسائل توجه ندارد (461857)
 
بابک
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۴:۵۴:۳۵
دوست عزیز گیرم استدلال شما در باره عملکرد دولتهای سابق درست این دولت درمسائل فرهنگی چه کرده؟ آیا فضلا ومرجعیت ازعملکرد این دولت دراین مسائل راضیند تا کی شعار |تاکی گناه خودرا به گردن دیگرانانداختن ؟ (462159)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۴:۱۷
کم بوده، هست، بیشتر خواهد بود !!!
با این وضعیت فرهنگی و سیستم آموزشی کشور و مشکلات مالی مردم و بی کاری جوانان، عادی میشه !!!
چرا ؟
چراش معلومه ولی درمانش یک نسل آموزشی و فرهنگی طول میکشه - البته هنوز دیر نشده ولی فکر نکنم کسی کار ریشه ای بلند مدت انجام بده و بیشتر نمایشی و درمان مقطعی و آنی است
---------------
فرض کنید با این اوضاع فرهنگی و امنیتی یک زلزله در تهران داشته باشیم فکر میکنید نتیجه چیه ؟
---------------
راستی در هفته چند فیلم خشن پلیسی و قتل و کاراگاهی میبینیم - چند فیلم طنز میبینیم
چرا سریالهایی مثل سربداران، دلیران تنگستان، خانه سبز، همسران، آژانس دوستی و امثال اینها دیگه تولید نمیشه (461286)
 
فرشاد فرید
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۷:۱۴
اگه جلو این موارد گرفته نشه
فردا تو خیابون این کار رو میکنن (461290)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۷:۲۵
وقتی لباسهای تحریک آمیز میپوشند و با نامحرم میرقصند عذاب خدا بهشون نازل میشه چیز عجیبی نیست (461291)
 
میلاد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۱۶:۲۷
اقا شما دیگه اخرشی یعنی چی مردم دیگه تو مهمونیای خونگی با خانواده هم نمیتونن ازاد باشن (461709)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۲۵:۱۱
از جانب خدا کسی را مجاذات نکنید
این برداشت شما است
هر چند احکام اسلامی حدود را مشخص کرده است (461858)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۲:۳۰:۴۱
واقعاً كه حرفت خيلي خنده دار بود، يعني اونايي كه اين كارو كردن آدماي خوبي بودند و مامور خدا؟ جاهلي تو (462034)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۱۷:۲۷
اگر اين اتفاق در زمان شاه افتاده بود مردم چه ميكردند روحانيت چه ميكرد (461292)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۲۱:۱۷
شلاق و کتک سستکاری نیروی انتظامی و قوه قضائی را ناموس مردم میخورند! ننگی با لاتر از این هم میتوان برای جمهوری اسلامی تصور نمود؟

آقای لاریجانی از خواب غفلت بیدار شوید! (461298)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۲۶:۲۱
فکر میکنید دلیل این ناهنجاریها چیست ؟
چاره کار کجاست - چقدر هزینه و نیرو و زمان میبرد ؟ (461305)
 
حمیدرضا رسولی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۲۹:۴۵
اگر چه در دین اسلام به رعایت حریم خصوصی افراد بسیار توجه تاکید شده است ولی آنچه از شواهد پیداست متأسفانه افراد داخل باغ به نوعی خود پا را فراتر از حریم خصوصی خود گذاشته و با ایجاد سر و صدای بیش از حد و بی موقع باعث شدند تا عده ای افراد مریض و فرصت طلب با استفاده از موقعیت پیش آمده به نیات شوم خود دست یابند. اگر چه ریشه های پیدایش چنین پدیده ای متعدد و بی شمار است ولی اگر در این واقعه توجه بیشتری به آثار مثبت رعایت حریم خصوصی و فردی از سوی ساکنین داخل باغ شده بود و یا اندکی به نقش و منزلت رعایت حجاب توجه می کردند قطعاً اکنون شاهد چنین رویداد تلخ و جبران ناپذیری نبودند. متأسفانه در چنین شرایطی بی توجهی به جنبه های اخلاقی و تربیتی حجاب و پی آمدهای منفی رعایت نکردن آن از سوی صاحبخانه و میهمانان باعث شد تا از درک واقع بینانه عمل کج روانه خود و برآورد پی آمدهای منفی فردی و اجتماعی آن غافل شوند.
علی ایحال آنچه می توان نتیجه گرفت این که با کمی رعایت هنجارهای جامعه و پایبندی به ارزش های اسلامی و اخلاقی می توان از وقوع چنین حوادثی جلوگیری به عمل آورد.
حمیدرضا رسولی (461310)
 
بابک
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۴۷:۰۷
داستان حضرت علی و اون زن یهودی که خلخال بسته بود و یادته
چرا حضرت علی به اون زنه نگفت تو چرا خلخال بستی....
یعنی ما اینقدر بی غیرت شدیم؟ (461558)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۳۶:۳۴
اوایل انقلاب سال 60 وقتی در سپاه فارس بودم. بیکی از بچه های سپاه فسا مسلحانه رفته بود از زیر راه آب باغی به داخل باغ وچند نفر را در حال تراک کشیدن و تجاوز به پسری گرفته بود. قاضی آن سپاهی را محکوم کرد به جرمهای زیر:
1- بدون برگ ماموریت اداری کاری را انجام داده
2- بدون مجوز اسلحه حمل کرده
3- بدون حکم قاضی بازداشت کرده
4-بدون حکم دادگاه وارد ملک مردم شده
5- بجای از در از راه آب رفته
به چند نفر تهمت زده (4شاهد عادل باید می اورده و نتوانسته)
6- آبروی مردم رابرده.
این عدالتی بود که من سپاهی به آن افتخار می کردم . (461324)
 
محمد مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۵:۴۹:۵۰
سلام به همه
حریم خصوصی آدمها چه معصیت کنند یا عبادت کنند حریم خصوصی است و شرم آوره که عده ای با خیال راهت به حریم دیگران تجاوز کنند (461340)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۰۲:۰۳
وقتی اجازه میدن خانمها مثل مانکن های غربی بیان بیرون ولی آقایون نگاه کنند و حسرت به دل بمونند نتیجه میشه دختر دزدی و ضرب و شتم روحانی مظلوم در تهران و این جنایت کثیف در خمینی شهر!
در اسلام زن مهریه داره ولی حق نداره بدون اجازه شوهر پاشو از خونه بگذاره بیرون. زن نفقه داره ولی باید مطیعه شوهرش باشه! تو این فرهنگ من دراوردی تمام قسمت های محدود کننده واسه زن برداشته شده ولی امتیازاتی که دارند همچنان پابرجاست! نتیجه اش هم مهریه های بالای هزار سکه! و عقده ای شده مردها و سیل جوانها به سمت تایلند و ترکیه و امارات و عربستان!
تو این مملکت مردها رو به زنجیر کشیدید ، نگاهی به کشورهای اطراف مثل ارمنستان ، امارات ،قطر، عمان ، کویت ، ترکیه و امارات و ... بیاندازید ببینید از این آدم دزدهی ها هست؟ از این کارها هست بخاطر میل جنسی؟ علمای ما باید خجالت بکشند که خودشون شب جای گرم میخابن ولی به فکر جوانهای بدبخت این مملکت نیستند! اگر کسی نخواست ازدواج کنه تکلیف نیازهای جنسی اش چی میشه؟ یا مگر هر کس که نیاز جنسی داشت باید ازدواج کنه؟ یا مگه میشه آدم بیاد توی خیابون روزی هزارتا مانکن که فقط برای خودنمایی و تحریک مردها اومدن بیرون رو ببینه و .... ! (461347)
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۴۵:۱۶
ناشناس از اون خط اول و اون خط آخری که نوشتی، شرم بر تو!


یعنی اگر بلیط پرواز خارج از کشور بهت بدن و بگن چهار روز برو مسافرت، .... ؟ ... !

چطوره که زن ها و دخترها باید طبق قانون اسلام خودشون رو بپوشنند؟ اما مردها نباید اصول شرعی رو رعایت کنند و کاری کنند که کمتر تحریک بشن؟ هر مردی که خودش خانواده داشته باشه، خواهر داشته باشه و مادر داشته باشه، همسر داشته باشه، دختر داشته باشه، حتی اگر زن و یا دختری با بدترین پوشش از جلوش عبور کنه، هیچ فکر پلید و شیطانی ای از ذهنش عبور نمی کنه.

باز هم شرم بر تو!

یعنی می فرمایید الان پلیس بسیج شده توی خیابون که تا حجاب دخترها و زن ها درست بشه که کسانی که در قرآن آمده \"دل مریض دارند\" وسوسه نشن؟

باز هم شرم بر تو! (461499)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۲۰:۵۶
در هرجامعه اي نوع رفتار نشان دهنده ي خواسته ي آن افراد است در جامعه اي كه حجاب و حيا ارزش است بي حيايي و لختي نشان دهنده ي خواسته هاي جنسي است در حالي كه در جوامع غربي ا نشانه هاي زنان روسپي بيحجابي صرف نيست بلكه رفتارهاي ديگرب از خود نشان مي دهند
در نتيجه اين توهين وشما ناشي از بي خبري شماست ويا مغرض بودنتان. (461905)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۱۱:۳۴
واقعا چه کسی پاسخگوست روزانه چندین خبر ازاین دست خبرها ازگوشه وکنار کشورمان به گوش میرسد؟ (461356)
 
شیرین
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۱۶:۳۱
می دانم که نظرم را منتشر نمی کنید و به ممکن است به من نسبت بیدین یا ضد انقلاب بدهید. ولی من تا کنون که سی سالم است فقط به خواست خودم حجاب داشته ام. حتا علیرغم میل همسرم. من بسیار نگرانم که این اشاره های معنی داری که شما به رفتار این خانواده بدبخت و قربانی می کنید، به سود متجاوزان از یکسو و ضد انقلاب از سوی دیگر تمام بشود. چه لزومی دارد که در قبال این جنایت به روایت خانواده ای که اقلیت مذهبی هم بود و به قول شما در حریم خودش بوده اشاره کنید؟ همین دیشب در محلی بودم که دختر خانم جوانی با اشاره به همین تذکرات شما، با حرارت توضیح می داد این کار خود نیروی انتظامی است که در آغاز طرح مقابله با بدحجابی یک داستان هم داشته باشد و نتیجه اخلاقی بدحجابی را هم نشان بدهد و چون اجازه ندارد که با مسلمانان چنین رفتاری بکند، یک خانواده ارمنی را قربانی کرده است. من با ایشان درگیر شدم ولی آیا فکر می کنید این سم پاشی ها بی اثر است؟ (461363)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۲۴:۰۲
بس كه جنايت بزرگ بوده كه صداوسيما نيز مجبور شده اين خبر را نصف ونيمه هم شده پخش كند

چون اگر درشاخ آفريقا مگسي ازبالاي شهري گذر بكند رسانه ملي !!!!! پوشش خبري ميدهد

اما در باره اتفاقات بسيار درشت ايران هي اگر مصلحت باشد

ولي واقعا\" باوركنيم كه كار نيروهاي ارازل و اوباش ) بوده

اشنائالله كه به سزاي اعمالشان كه همانا ( همگي اعدام ) مفسد في اْلا رض هستند برسند (461369)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۲۷:۳۹
گرچه تعدی اوباش باین خانواده ازمصادیق افساد فی الارض است،وحکم آن درشریعت اسلام روشن ولی آیا واقعاخانواده مذکورهیچ موردمذمت وتوبیخی نبایدقرارگیرند؟!!آیاآنان امنیت اخلاقی محیط را رعایت کردند؟درتحریک افرادفاسدنقشی نداشتند؟ این حادثه حقیقتاجای تاسف داردکه عده ای اوباش بحریم این خانواده نگون بخت تجاوزکنند،وتعدادی هم بحریم الهی جامعه باایجادمجلس گناه وعیاشی. فاتبروایااولی الالباب. (461374)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۴۱:۰۱
اگه تو جای عمومی بودند حرف شما درست بود ولی در ملک شخصی؟
یه مثال میزنم اگر کسی بدون اجازه وارد خونه کسی بشه و بهش تجاوز کنه چون در خونش حجاب نداشته حق با کیه؟
در ضمن اون دختر هم که تو خیابون شریعتی میخواستند با موتور بدزدنش ولی با دخالت یه آخوند نتونستند اونهم حجاب نداشته؟در حال رقص بوده؟
چرا کشورهای دیگه همیچین وضعیتی نیست؟ (461552)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۲۶:۴۷
پاسخ :
اولا همچين خصوصي هم نبوده يك كپي برداري از پارتي هاي غربي بوده ولي كپي برداري ناقص از اون .
غربي ها در پارتي هاشون هركي ب با هركي هستش اگه باور نداريد فيلم هاياونا رو ببينيد الان نمي خوام اسم فيلمهاشونو بيارم ولي در مجالس اونا اينطوري هست فقط براي رابطه جنسي نهايي بايد از طرف اجازه بگيرند وپايين تر از اون مجازه .
كپي برداري ناقص از غرب همين اثر روداره ديگه .اون لات والوات ها هم حتما اين فيلم ها رو ديدن و فكر كردن همون پارتي هاي غربي هست .
فقط چند نكته انيجا ميمونه كه خودتون بايد بفهميد.
والسلام (461910)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۲۵:۲۳
جناب آقای محمد
اول اینکه خود شما می گویی افراد فاسد!!!!دقیقا مثل اینه که در حین نزاع بین دو نفر یکیشون کشته بشه به نظر شما مقتول هم باید مجازات شود؟آخه این دیگه چه منطقیه؟
دوما لطف کنید حد و مرز تحریک نشدنو مشخص کنید .سپس نسخه بپیچید.
در ضمن مجلس گناه اونها(البته من اونجا نبودم ببینم واقعا مجلس گناه بوده یا نه) در خمینی شهر چه ربطی به خونه من تو تهران داره!!!!!!!!! (461649)
 
اباذر
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۲۸:۱۴
بعضي ها ميگن امنيت ...... . داريم؟ (461375)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۵۲:۰۳
در حکومت علی (ع) خلخال از پای زن یهودی در آوردند و آنگونه شد و در این حکومت به زنان مردم مسلمان تجاوز می شود و اینگونه برخورد می شود ، تفاوت تا کجاست؟ (461397)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۱۷:۳۸
حتماً اون موقع هم کسانی بوده اند که می گفتند تقصیر زن یهودی بوده که خلخال انداخته به پاش. اگه خلخال نمی انداخت اینگونه نمی شد! (461815)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۲۸:۲۱
زن يهودي امنيت خود را ميخواست ولي زناني كه در حضور چندين مرد اعم از شوهر و غير شوهر لخت ميرقصند امنيت جنسي از پليس مي خواهند؟؟
منتظر پاسخم. (461912)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۰۱:۵۳:۳۹
اگرمیرقصیده باید میریختند در باغ وامنیت را به هم میریختند پس اگر کسی خاست در خانه اش برقصد باید منتظر یک محاجم باشد که به داخل خانه هجوم بیاورند و حکم خود را اجرا کند و امنیت در ...باید اجرا شود (473463)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۶:۵۴:۱۳
این واقعه در شهرستان های ایران اتفاق افتاده یا در آمریکا؟!فکر نمی کنم نظیر این داستان تلخ در آمریکا هم اتفاق افتاده باشه !زمانی رویداد های بسیار کوچکتر از این که در آمریکا رخ می داد در صدا و سیما ما منعکس می شد و همگی به فرهنگ منحط غربی می گریستیم. اما انسان باورش نمی شه که این واقعه نه در تهران بلکه در یک شهرستان ایران که قاعدتا باید سنت ها مستحکم تر باشه متاسفانه رخ داده.امیدوارم که این قبیل رخداد ها بصورت عمیق بررسی شود و با ربشه یابی آن برای فضای فرهنگی اجتماع برمبنای راهکارهای عملی اسلام و اندیشه های انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود .تا بدنیوسیله طرح های پیچیده دشمنان این ملت در جهت تخریب فرهنگ اسلامی ما ناکام ماند. (461399)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۳۰:۲۳
دوست عزیز با حرفات کاملا موافقم ولی آیا ما باید به خاطر بهانه ندادن به دشمنان سالم زندگی کنیم؟ به نظرم سالم زندگی کردن حق ماست.که برای اون باید تلاش کرد.
یعنی اگر دشمنی در کار نیود هر کاری برای ملت ایران مجازه؟ (461652)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۷:۲۶:۵۱
خدا ظالمين را با ظالمين از بين مي‌برد (461432)
 
محسن زین العابدین
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۷:۳۲:۲۵
سلام
من هم میگویم احتمالا تسویه حساب شخصی بوده و نباید زود قضاوتکرد اما در این مملکت مکه داعیه ی اسلام دارد بروز این حوادث بسیار دردناک و شرم آور است. (461439)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۷:۵۹:۴۱
سلام
ريشه اين اتفاقات بسيار عميق است كه ناشي از فقر فرهنگي و رواني و اقتصادي اين دسته مجرمين است و رسانه ها با درست بپرداختن به اين مسائل باعث عادي شدن اين جنايات مي شوند
به نظر من بايد تمام مسئولان از صدر تا ذيل از اين فجايع پاسخگو باشند كه چرا اين اتفاق افتاده است حالا برفرض اين افراد دستگير شدند و به اشد مجازات هم رسيدند آيا ديگر در جامعه ما ديگر چنين فجايع رخ نمي دهد ما درس نمي گيريم بايد كار اصولي بررسي شود و ريشه اين معضل خشكانده شود و تمام مسئولان كه قصوري داشته اند بايد پاسخگو باشند و درصدد اصلاح رفتارها باشيم خلاصه عزم جدي بايد در مردم و مسئولان باشد تا ديگر شاهد اينگونه رفتارها در جامعه اسلامي رخ ندهد (461461)
 
مهراب فرهادی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۱۸:۴۹
مسئولین امنیتی باید ازقصه بمیرند که چنین اتفاقی درنظام اسلامی رخ می دهد!!!! (461474)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۳۶:۳۱
آیا مسئولین نظام عذاب وجدان ندارند و راحت میخوابند ؟
بیچاره این مسئولین در قیامت
اونجا دیگه مثل اینجا نیست

ما که به قیامت و معاد ایمان داریم حالا عده ای خود را توجیه کنند و انکار کنند (461870)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۰:۰۱
از قصهچي ؟
اينكه زناني لخت بشن كنار ده ها مرد برقصند و اين وسط چند نفر مرد ديگر هم بخواهند قاطي بشن؟ (461915)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۵:۴۲:۰۹
آقاي احمد! مشخصه كه حسرت ميخوري كه توي اون مهموني نبودي كه كيفي ببري نه؟!
واي بر انسانيهايي مثل تو.
توي مملكت امام زمانو اين شكستن حريمها؟
واي بر ما
واي بر كساني كه باعث و باني اين دريدگيها هستند
واي بر شما
واي بر كسانيكه اين فسادها رو تأييد ميكنند.
كسانيكه اين خبر و شنيدن و تجاوز به حريم خصوصي رو نفي نكردن اگر خودشون هم در اين شرايط قرار بگيرن مطمئناٌ از اون افرادي كه به اين باغ حمله كردن بدتر و بدتر خواهند كرد.
شرم بر شما با
بر شما كه تأييد ميكنيد... (462189)
 
ماهان
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۲۹:۰۲
وقتی‌ بجز پلیس گروه‌های دیگی‌ به خودشون اجازه میدهند وارد حریم خصوصی مردم بشوند

کم کم بقیه هم به این فکر میفتند که ما هم میتوانیم!!! (461480)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۱۹:۴۷
اتفاقاً همه جا فقط پلیس با لباس شناخته شده وارد این قضایا می شه که مردم بتونند به اونا اعتماد کنند. اگه هر کسی با لباس شخصی بتونه هر کاری رو بکنه سنگ روی سنگ بند نمیشه. (461817)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۴۳:۱۷
اعدام برای همه 13 نفر شان، هر چه زودتر (461495)
 
تابي
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۱:۱۸:۰۲
براي متجاوزين اعدام و براي اهل اون ... خونه هم اعدام.
اين عدالته . (461920)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۲۲:۰۱:۴۴
و کسانی هم که این عمل کثیف رو مستقیم یا غیر مستقیم تایید هم میکنند باید اعدام گردند. (462393)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۸:۴۷:۵۹
به خدا از شدت ناراحتی نمیدونم چی بگم فقط میگم خدا لعنتشون کنه و این عمل زشت نباید بدون جواب باشه. (461501)
 
سعيد
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۱۳:۲۹
به نظرمن فرض كنيم كه زنها در بدترين وضع بوده اند .درهر صورت حريم خصوصي بوده و هيچ كس حق تعرض به حريم خصوصي راندارد .در كشورهايي كه بي بندوباري بيداد ميكنه ايا چنين رفتاري را كسي جرات داره انجام بده؟طبق معمول پليس با اين حرفها ميخواهد تقصير را از گردن خودش ساقط كند .در صورتي كه بايد براي خانواده ها ابرو داري كند وابروي انها رانبرد (461523)
 
تابي
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۳:۲۶
كدام آبرو ؟
اينكه20 نفر زن و مرد لخت باهم برقصن آبروست؟
اما چند نفر ديگه مهمون ناخوانده بشن بي آبرويي؟ (461921)
 
رسول
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۲۱:۲۲
واقعابایید تاسف خورد . با این کار دیگه زن و بچه ی مردم باید با ترس و لرز یه روز تعطیل تو طبیعت استراحت کنن . اگه رییس پلیس لس آنجلس هم بود تا حال استعفا داده بود! (461527)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۳۱:۲۶
سايت فرصت آنلاين همان شهر محل وقوع حادثه نوشته زنان با مردانشان بدون لباس و پوشش درحال رقص بوده اند
كه به ايشان حمله شده است .
حالا سوال من اينست كه اگر آن مردان غيرت داشتند كه زنانشان را مقابل همديگر به رقص نمي گذاشتند ، ميگذاشتند؟؟ ضمن اينكه شراب و كوفت وزهرمار نرخ شاه عباسي چنين مجالسي هست .خواهشا پاسخ دهيد.
قطعا متجاوزين بايد اعدام شوند ولي آسيب فرهنگي و اجتماعي توسط همين گروه تجاوز شده در كشور ايجاد مي شود كه حكمش كمتر از متجاوزين نيست. (461542)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۱۹:۴۳:۲۵
باید دید که چرا در ایران به نوامیس مردم تعرض می شود. باید دید که آیا مثلا در کشور ترکیه هم، در کشور مالزی هم، در سایر کشورهای اسلامی هم مثل ایران به این اندازه این اتفاقات وجود دارد. البته باید رفت و بررسی کرد و دید. ندیده نباید قضاوت کرد.اگر در کشورهای دیگر چنین نیست پس باید دید که در ایران چرا!
به نظر می رسد که در ایران یک جای کار اشکال دارد و آن اینکه عدهای از مقامات تصمیم گیر در کشور با ذکر اینکه در حال حاضر مصلحت نیست جلو اشاعه بسیاری از قوانین شرع را می گیرند که نتیجه اش می شود همین.
لذا با مقایسه کشور ما با سایر کشورهای اسلامی به این نتیجه خواهیم رسید که در کشور ما به بسیاری از مسائل شرعی درست عمل نمی شود و باید به فکر اصلاح بود.
در قوانین شرع برای ارضای نیازهای جنسی راههای مختلفی وجود دارد که اگر به این قوانین درست عمل شود هیچ مردی دنبال نوامیس دیگران نخواهد بود.
در شرایطی که نیازهای جنسی انسان که یک نیاز خدادادی و پاک می شود توجه نشود و با اکراه به آن نگریسته شود مشکل جامعه حل نخواهد شد.
جالب این است که همان کسانی که از اشاعه بسیاری از مسائل شرعی در تامین نیازهای جنسی می ترسند خودشان به راحتی و با عمل به همان قوانین شرعی نیازهای جنسی خودشان را تامین می کنند اما دیگران را برحذر می دارند. (461555)
 
azad
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۰:۱۴:۰۸
واقعا متاسفم. (461575)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۶:۱۶
از چي از اينكه چند نفر ناخونده مهمان اين پارتي شده اند. (461925)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۰:۳۸:۱۰
با این وضعیت مردم در خانه خود هم ارامش ندارند
ان بیگناهان هیچ تقصیری ندارند
خدا به انان صبر دهد (461590)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۰:۴۳:۵۵
علمای بزرگوار قم
لطفا مشخص بفرمایید که حکم افرادی که این عمل شنیع را انجام داده اند چیست؟ اگر اعدام است ایکاش قوه قضاییه بدون ترس از سروصدای زشت غربی ها به سرعت حکم شرعی را اجرا نماید (461595)
 
میثم علی پور
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۰:۴۹:۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم
اشد مجازات کمترینش سنگ سار
یا علی(ع) (461602)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۲:۵۸:۱۳
ای بابا/در ابتدا اظهار تاسف و تالم خود را اعلام کنم.بعد از آن در جهت تحلیل این دست از اتفاقات که متاسفانه خیلی هم در جامعه ما کم نیستند همه دوستان اظهار نظرهای مختلفی داشتند که با احترام به آنها من فکر میکنم چون کشور ما یک جامعه بسیار جوان و دارای قومیت های مختلف و مذاهب گوناگون بوده و مقوله امنیت و آرامش بزرگترین نعمت داده شده توسط خداوند به انسانها است بهترین راه حفظ چنین نعمتی حرکت همه ما در چارچوب قانون به معنی کامل کلمه توسط همه مسئولین و مردم است.در اوایل انقلاب در خبری خواندم که پسری جهت دادن گزارش مشروب خواری پدرش در خانه به نزد شهید ایت الله مدنی رفته بود که پس از دادن گزارش در جمع حضار شهید مدنی دستور دادند که اول فرزند را بدلیل آشکار ساختن گناه و بیان آن در ملا عام شلاق بزنند و سپس پدرش را حهت امر به معروف و نهی از منکر احضار کنند. حریم خصوصی که متاشفانه در غرب به بهانه مبارزه با تروریسم و در کشور ما به بهانه مبارزه با تهاحم فرهنگی(جمع آوری ماهواره) آنهم توسط کسانی که وظیفه آنها مراقبت از حریم خصوصی است نقض شده و یکی از مشکلات بزرگ در کشور ما این است که اینقدر برای قوانین ماده و تبصره بوجود میاورند که دیگر اصل قانون را از بین میبرند. در چند سال گذشته ضعف قانون سریع و روشن و ضعف شدید در اجرای آن و مصلحت اندیشی قوه قضاییه به امنیت جامعه به شدت آسیب رسانده است. (461755)
 
نادر رسولی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۱۶:۳۹
من از غیرت همراهان این خانمها که اجازه داده اند اینها با اون وضع و به صورت مختلط در اون باغ با هم باشند در تعجبم (461640)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۱۷:۱۹
اشد مجازات . سنگسار در ملا عام. اگر نکردیم منتظر بعدیش باشیم از همین الان. و شاید این دفعه خانواده خودمون بود. قصاص حیات جامعه است. چرا یه مبلغ دینی این حرف قران و باید یادش بره. (461641)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۲۳:۴۰
اگه یک عدد انار را جلوی چشم ما بشکنند ادم بدونه انکه از ان انار بخورد اب میاد تو دهنش بالاخره هر چیزی حد و حدودی دارد حتی انار تو مغازه شخصی کسی باشه این یعنی . . . . . . . .؟؟ همه باید رعایت کنند اگه باغ شخصی بود این ارازل از کجا پیداشون شد (461645)
 
علیرضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۲۴:۱۰
سلام

وقتی که مردان این زنان اینقدر بی غیرت بودند که ناموسشون رو جلوی دیگران برقص در بیارن، تعجبی هم نداره که به همین راحتی به ناموسشون تجاوز بشه! اگر این مردان غیرت داشتن باید بتعداد مردها کشته میداد تا از ناموس محافظت بشه.
توی اخبار هیچ اشاره ای به خراش برداشتن مردان این جماعت نشده و همگی رو حبس کردند. یعنی هیچ درگیری خاصی پیش نیومده و این یعنی ننگی برای مردان اون جمع.

چه نطفه حرامی بعضی ها دارند که اینطور وحشیانه ناموس مردم رو غارت میکنن.

خدایا ناموس ما رو از دست دزدان ناموس حفظ کن (461646)
 
محمدرضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۲۵:۴۱
یک هفته عزای عمومی هم اعلام میشد باز کم بود .
حکم شلاق این 13 نفر را بدهند مردم خمینی شهر اجرا کنند . بعد هر 13 نفر را سنگ سار کنند . خود مردم خمینی شهر مجری رجم زدن باشند. مثل سگ هاری که راهی جز از بین بردنش نیست اینها هم باید همانطور کشته شوند . (461650)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۵۳:۵۹
وقتی در هشت و سی پخش کرد که سی دی مبتذل را به راحتی با پیک در خانه می اورند باید منتظر این مسایل هم باشیم . (461667)
 
امیررضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۲:۵۷:۴۷
این رو واقعا باید پیگیری کرد که افراد در خونه خودشون هم کارهای تحریک امیز نکنند! (461669)
 
حمید زارع گنابادی
۱۳۹۰-۰۳-۲۳ ۲۳:۵۴:۱۶
ایاصرف پوشش بانوان درامکنه خصوصی ماننداستخر شنا یامجالس عروسی توجیه مناسبی برای این عمل شنیع ووحشیانه میباشد؟ (461692)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۳۷:۱۳
منتظر اشد مجازات برای ارازل و پیگیری جرائم مشهود آن خانواده! هستیم .
اینها همه از محصولات ولنگاری دولت های گذشته ( خ) و فتنه گران لامذهب است . خداوند شر آنها را به خودشان برگزداند . ان شاء الله (461717)
 
noushtaba
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۴۴:۲۳
اولامتأسفم برای بعضی نظرهاکه براحتی وباخونسردی قضاوتهای آبکی میکنند، دوم اینکه وقتی نظرات را درمعرض دیدنمیگذاریدچرا درخواست میکنید!‏ (461718)
 
احمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۴۶:۴۶
مردم خمینی شهر یا « سده » سابق از شهرهای متعصب و مذ هبی کشور هستند واکنش مردم این شهر به صورت وسیع و گسترده نسبت به این واقعه نشان می دهد محکومیت اصل واقعه برایشان مهم است نه نوع پوشش افراد . (461719)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۰:۵۵:۲۴
دوربین همه جا باید نصب شود تا خلافکارها احساس امنیت نکنند. (461724)
 
محمد رضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۱:۴۱:۳۹
کسانی که میگن تقصیر خودشان بوده است به روایاتی که از زمان حضرت علی و حضرت محمد
علیهم السلام آمده مراجعه کنند تا بفهمند عدالت اسلامی با هر گونه تعرض به امنیت خصوصی افراد چگونه است. (461730)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۲:۵۲:۴۳
واقعا خجالت آور است. اگر کشور دیگری بود رییس پلیس و فرماندار استفا میداد ولی ایشان داره قربانیان را سرزنش میکنه.

سنگسار و یا آویزان کردن بدون محاکه همه متجاوزین. زودتر. زودتر (461753)
 
m
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۳:۱۰:۴۶
یک لحظه خودتون رو بزارید جای اون خانم ها! حالا فرض کنید بعضیاشون مست بودن یا حجابشون نامناسب. خیلی وحشتناکه که تو مملکت خودشون و کنار مرداشون بریزن و بگیرنشون و تجاوز کنن (که کمتر از کشتن نیست!) و بعد با روحیه ای افسرده و سرخورده ولشون کنن و تازه بدتر اینکه فرداش ببینن مسئولین میگن اینا خودشون مقصر بودن و علیه سلام نبودن و ...
به نظر من درد شنیدن این آخری کمتر از ظلمی که بشون شده نیست!!
نمیدونم چرا ما ایرانیا اولویت ها رو گم کردیم!! بدحجابی و شرکت در پارتی کجا تجاوز گروهی در روز روشن کجا!! خیلی وحشتناکه خیلی!!! (461760)
 
کویر
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۴:۳۸:۵۲
تمام این مشکلات به نظر من برمیگرده به سیستم حکومتی بیمار ما که فرهنگ والای ایرانی و اسلامی ما رو هم به گند کشیده...مشکل ما در درجه اول اشخاص نیستن چون اگر اشخاص بودن رئیس قوه قضاییه و در راس اون رهبر مسئولیتشون بیشتره...با یه پیچ و مهره عوض کردن مشکل حل نمیشه کل سیستم باید عوض بشه... (461773)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۵:۳۱:۵۰
به علت عدم رعایت شعونات اسلامی مقصر خودشان هستند (461784)
 
ايمان
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۰۴:۲۶
متاسفم متاسفم چي بايد گفت
نتيجه همه فشارهاي اجتماعي ميشه همين . مسئولين محترم كه دائما به كشورهاي ديگه سفر مي كنند ببينند امنيت يعني چي . در مملكت عزيز ما زن و دختر از خونش نمي تونه بر بيرون اينقدر ماشين و آدم بيكار مزاحمش مي شن كه پشيمون مي شه. با حجاب و بي حجاب هم نداره اتفاقا من زياد ديدم كه به باحجابها هم گير مي دن. علتش چيه؟
من حداقل چندين كشور رفتم تابحال نديدم كسي مزاحم خانمي بشه . به چند دليل
1-كسي دليلي براي اين كار نداره اگه خيلي مشكل داشته باشه قادر بدون قاون شكني مشكلش رو حل كنه .
2-هدف پليس فقط حفظ امنيت مردم
3-قانون بخوبي و در همه جا بصورت يكسان اجرا مي شه
ضمنا در پاسخ اونهائي كه مي گن اين خانواده باعث تحريك اين افراد شدن بايد گفت مثل اينكه كه بگيم افراد پولدار كه با ماشينهاي مدل بالا در شهر رفتو آمد مي كنند و يا طلا فروشها باعث تحريك دزدها مي شن كه ازشون دزدي بشه. (461809)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۳۲:۵۹
مسئولين محترم و افرادي كه مي گن اين افراد باعث تحريك آقايان اراذل و اوباش شدن فقط به يك سوال جواب بدن با حساب اين آقايون درتمام كشورهاي ديگه بدون احتساب ( افغانستان و كشور عزيزمان) و در هر شهر و در محله و هر روز بايد اين اتفاق بيافته چطوركه فقط اراذل و اوباش تو اين مملكت تحريك مي شوند؟ (461830)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۳۸:۰۱
کدام یک از مراجع محترم فریاد زدند
یادم هست که در ماجرای ورود زنان به ورزشگاهها علمای قم با داد و فریاد و وا اسلاما احمدی نژاد رو بیچاره کردند خدا خیرشون بده ما که ناقابلیم (461832)
 
ماعد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۳۹:۲۵
اصل حرکت مردود است ولی شاید این اقدام ارازل، افرادی را که تصمیم به مهمانی های دختر و پسر هایی که بدون اطلاع پدر و مادر خود ارتباط نامشروع بر قرار می کنند در چنین فضاهایی منصرف کند (461833)
 
درچه اي
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۸:۴۰:۵۶
با سلام
ما هم با رضا موافقيم بايد هر دو طرف مجازات بشوند چرا كه با اين وضعيتي كه اون آدماي تو باغ داشتند كه متاسفانه دختر و پسر و زن و مرد محرم و نامحرم به صورت مختلط و با پوشش حداقلي و گاها كاملا لخت داشتند(اخبار موثق و همچنين خبر فرصت انلاين كه از سايت هاي رسمي شهرستان خميني شهر و درچه است) اراذل كه هيچي غير اراذلشم تحريك ميشند پس بر مسئولين امر و مدعي العموم است كه فعلا همون آدماي گرفتار اومده در دام خود پهن كرده رو مجازات كنند بعدشم هر موقع دستشون به اراذل رسيد اونا را هم مجازات كنند نه اينكه خداي نكرده از اصل كار به بهانه چار ديواري اختياري از گناه و ابتذال اصلي غافل بشوند . (461837)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۵۰:۱۶
عزیزم اون زن یهودی نمی زد و نمی رقصید و مردم را تهییج نمی کرد جرم تجاوز شدگان از تجاوز کنندگان کمتر نیست (461886)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۰۹:۵۰:۳۱
به نظر من چرا در شهر کوچکی مثل خمینی شهر اراذل و اوباش اونجا انقدر احساس راحتی کنند که به یک باغ حمله کنند و مردانم آنجا را زندانی کنند و به زن های اون ها با هر دین ومذهبی در مملکت اسلامی تجاوز کنند سوال من این جاست چرا نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برای مقابله با اونها سهل انگاری کرد؟چرا خیلی دیر شروع به مقابله با آنها پرداخت؟اصلا چرا در شهر کوچکی مثل خمینی شهر باید چنین اتفاقی بیافتد؟ (461887)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۱۰:۱۸
سلام
حريم خصوصي كاملا خصوصي است و هيچ كس در صورت عادي و رعايت شئونات حق تعرض ندارد. اما وقتي مي گوييم حريم خصوصي يعني بايد تمام جوانب رعايت شود و به هيچ وچه مسائل مربوط به اين حريم خصوصي به بيرون از آن درز نكند و هيچ كس متوجه نشود كه در اين حريم خصوصي چه خبر است. ولي وقتي صاحبان اين حريم،خودشان حريم را بشكنند و اطرافيان را از آنچه در حريم شان ميگذرد،مطلع كنند،ديگر نمي توان گفت حريم خصوصي بلكه عموم مردم از وقايع اتفاقيه در حريم شان آگاه شدند و ممكن است آنها هم به نوعي در اين حريم دخالت و يا شريك شوند.

اين بسيار عقيده غلطي است كه من پا را از حريم خصوصي خود فراتر بگذارم،ديگران را مورد آزار قرار دهم و خودم آنان را از حريم خودم مطلع كنم و وقتي كسي شكايتي كند يا دخل و تصرفي در حريم من كند،بگويم اين حريم خصوصي من است و تو حق وارد شدن و دخالت نداري مانند افرادي كه صداي ضبط ماشين خود را بلند ميكنند و شيشه هاي ماشين خود را پايين مي كشند و همه را با صداي ضبط خود آزار مي دهند و وقتي كسي به او تذكر مي دهد،او مي گويد اين حريم خصوصي من است و به شما ربطي ندارد يا فردي كه در خانه آپارتماني يا ويلايي خود جشن و شادي برپا مي كند و ديگران با سر و صداي زياد مطلع مي شوند و وقتي تذكر مي دهند با موضع گيري فرد مواجه مي شوند.

ممكن است شخص نابالغ و جاهلي از سر و صداهاي موجود و اوضاع نابسامان اين جشن و شادي ها كه امروزه زياد هم شده، تحريك شود و دست به كارهاي جبران ناپذير بزند كه قطعا افراد تحريك كننده در اين گناه شرك هستند،شك نكنيد... (461894)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۲۹:۴۹
حالا قوه قضائیه اینقدر لفتش میده که اون موقع اجرای حکم هم اثرگذاریش رو از دست میده. (461914)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۳۵:۰۷
به نظر من باید سنگسار بشن (461923)
 
Ali Bahadori
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۰:۴۰:۰۴
واقعا فاجعه بشری بوده ...خیلی‌ شوک شدم .کلی‌ خجالت کشیدم ..من پیشنهاد می‌کنم که این افرادو اعدام نکنند بلکه یه چند سال تو باغ وحش کنار میمون و گوریل از اینها نگاه داری کنن ... (461928)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۵:۳۲
به نظر من باید برپایی مراسم های خجالت آور آن افراد در باغ و جنایت کثیف افراد متجاوز هر دو بررسی شده و حکم های قضایی صادر شود (461997)
 
نیما
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۶:۱۸
خدایا منجی عالم بشریت را برسان (461999)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۲:۰۸:۱۰
خدایا همه شیعیان را از شر زشتی و ظلم حفظ فرما
امین (462001)
 
آيدين
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۲:۳۱:۲۵
دو مطلب را بايد مدنظر داشت:
1- متجاوز بايد طبق شرع و قانون مجازات شود
2- اين چند ده نفر زن و مرد كه همگي با هم محرم نبودند كه!...و عملا فضايي ايجاد كردند كه جوانهاي ضعيف النفس مجرد رو تحريك كردند تا از اين حرمسراي عمومي سهم خودشان را بردارند (462038)
 
بی نام
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۴:۱۵:۲۹
فقط خواهشمندم این بار مثل هر دفعه ای که خواسته باشند افکار عمومی را به سمت دیگر ببرند این کارهای را سر افغانی های بدبخت نزنید بگذارید یک بار هم که شده مجرمان منصفانه به سزایشان برسند (462124)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۵:۴۱:۳۵
خیلی مسخره است که ما چند جوان شرور را که دزدکی داخل حریم و ملک شخصی را دید می زنند و بعد با زور وارد این حریم شده و پس از زندانی کردن مردان ایشان دختر و زن ایشان را بربایند و در محل دیگری مورد تعرض قرار دهند و سپس عده ای برای توجیه کوتاهی خود و برای سرپوش نهادن به جو ناامنی اخلاقی در جامعه بی حجابی تجاوز شوندگان را علت اصلی ماجرا قرار میدهند و در این بین کسانی هم هستند که به دفاع از این طرز فکر می پردازند.
با این حساب اگر چند تا از این اوباش شبانه به خانه شما هجوم اورند و شما و همسرتان در حالیکه در کنار هم خوابیده اید از رختخواب بیرون بیاورند و بعد به شما و یا همسرتان تجاوز کنند می توان گفت وضعیت شما در ان لحظه موجب تحریک ایشان شده است؟
اگر کمی با دقت به این موضوع نگاه کنیم و به اهمیت حریم ملک شخصی افراد توجه کنیم جرم اول این افراد سرک کشیدن به این حریم امن بوده و جرم دوم ورود به این حریم امن بوده و جرم سوم زندانی کردن مردان و جرم چهارم نیز دزدیدن زنان و ادم ربایی و بالخره جرم پنجم تجاوز به عنف بوده است.
حال کسانی که با ساده کردن مسئله سعی میکنند که ندانم کاری مسئولین و افزایش جرم و جنایت را در جامعه که موجب بروز چنین پدیده هی وحشتناکی می شود سرپوش نهاده بدانند که این جو نا امنی روزی هم گریبان خودشان را خواهد گرفت.
کم نیست اخبار ربایش زنان و دختران که با زور در خیابان های پایتخت و زیر گوش ماموران پلیس دزدیده شده و سپس مورد هتک حرمت قرار می گیرند و شاید روزی هم نوبت من و یا تو و یا یکی از بستگان نزدیکمان باشد.. (462187)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۵:۵۱:۱۳
در ماجرای ناجوانمردانه آن روحانی عده ای صدایشان درآمد. آن روحانی برای خدا کار کرده و خود خدا پشت و پناهش هست و احتیاج به حمایت من و شما نداره.
اما چرا صدای کسی برای این جنایت بزرگ در نمی آید؟ ما و شما را چه شده؟
حکم ضرب و شتم و کور کردن چشم در اسلام مشخص است و حکم تجاوز به عنف آن هم در حریم شخصی هم مشخص است. اما ؟؟؟؟؟ (462196)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۵:۵۲:۱۴
یک سوال این است که از کجا میدانید که انها لخت بودند یا یانکه نیمه برهنه بودند اگر اطلاع داشتید چه میکدند چرا جلویشان را نگرفتند اگر اطلاع ندارند و برای برائت خود چنین میگویند که مراجع بگویند جرمشان چیست که در نظام اسلامی به دیگران تجاوز میشود و نیروی انتظامی بجای اینکه متجاوز را تنبیه کند از کسی که بهش تجاوز شده دفاع نمیکند و در باره اش دروغ میگوید از کجا میدانید ایشان نیمه عریان بودند و مشغول پایکوبی (462198)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۳۹:۵۲
آقایانیکه قربانیان را مقصر دانسته و این جنایت را توجیح میکنند. ممکن است شما هیج رفتار \"نحریک آمیز\" نداشته باشید و همین بلا سر شما هم بیاید و چه بسا سر خیلی ها آمده است. (462228)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۴۵:۱۷
باعرض سلام خدمت دوستان محترم
برخی از نظریات دوستان را مطالعه نمودم.
بنظر بنده بعضی ها از روی احساس و برخی هم از روی منطق نظرات خود را داده بودند.
اگر همه را درست فرض نماییم.چند سئوال به ذهن اینجانب آمده که پاسخش را دوستان (بدون طرفداری از هیچ حزب و جناحی)اعلام نمایند:

1- از نظر شما حریم شخصی(خصوصی) چیست ؟ حدود و اختیارات این حریم تا چه اندازه است؟

2- چرا باید حریم محرم و نامحرم رعایت شود؟

3- آیا کشور ایران اسلامی است؟ معیارها و شرایط یک کشور اسلامی چیست؟

4- تا چه اندازه از وضعیت فرهنگی و اجتماعی هم وطنهایمان رضایت داریم؟

5- آسایش فردی و اجتماعی چیست؟

6- چرا مختار در سریال مختارنامه (در قسمت قبل) همسر ابن حر را زندانی کرد و خانه اش را مورد تعرض قرارداد؟

7- نقش مردم در ایجاد فضای سالم و مفید در جامعه اسلامی به چه اندازه است ؟

پیشاپیش از پاسخگویی به سئوالات فوق کمال تشکر و قدردانی را دارم (462232)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۵۵:۴۸
بنده به جای جواب به این سوالات،بقیه سوالات این ناشناس عزیز را بنده حقیر مطرح می کنم:
8.نمره درس دینی عرب نیا بازیگر سریال مختار در دبیرستان چند شد؟
9.چرا بعضی ها از هر موضوعی می خواهند به تخریب کشور خود بپردازند؟
10.چرا بعضی ها کشور غریبه و اغلب ظالم را بر کشور خود ترجیح می دهند؟
11.چرا من نمی توانم سریال بسازم؟
12.چرا برای سریال مختارنامه از بنده کمک نگرفتند؟

ناشناس جان راحت باش ادامه بده!
بنده خدا خیال کردید ملت هم مثل خودتن؟!!! (462239)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۵ ۱۰:۳۴:۴۹
باسلام
باتشکراز اظهار نظر این دوست مان
ضاهرا منظور سئوالات بنده را متوجه نشده .

سعی کنید بجای اینکه بدنبال گذشته دیگران باشیم. بدنبال اصلاح همدیگر باشیم.
بجای اینکه همیشه شمشیر را به روی هم بکشیم. باهم و مدافع هم باشیم.
همانطور که گفتم دوست دارم پاسخ ها از روی منطق عقلی باشد تا منطق قلب

همچنین لطفا به هیچ شخصیتی چه هنری،ورزشی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،نظامی و . . . توهین نشود.
قرار بود خودمان پاسخگو باشیم نه دیگران

باتشکر (462680)
 
الف
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۶:۴۶:۳۳
اگر چه که در این موضوع متجاوزین باید شدیداً مجازات شوند ولی اگر این خانواده ها هم پایبند اجرای احکام اسلامی میبودند
قطعاً این قضیه اتفاق نمی افتاد
خانواده ای که حجاب اسلامی را رعایت میکند وخانواده ای دوست دارد لخت بگردد با هم یکی نیستند و قطعاً این گونه حوادثها برای خانواده های سست ایمان اتفاق می افتد. (462229)
 
زهره
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۷:۰۴:۲۱
اوف بر شمايي كه فكر مي كنيد بخاطر بد حجابي بوده . من وقتي عكس كساني كه از اهالي خميني شهر بودن و جمع شده بودن رو ديدم گفتم اين همه آدم مذهبي و چادري واسه چهارتا آدم لاابالي نمي ياد اونا هم جنس خودشون بودن كه اينقدر ناراحت هستند (462244)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۷:۲۵:۴۷
خواهر محترم لطفا شما هم زیاد شلوغش نکنید،همه ما مسلمان هستیم و ایرانی و همه از این اتفاق اندوهگین ولی این دلیل نمیشه که به هر صورتی بخواهیم یه مشت افرادی که مست بودند و داشتند رقاصی می کردند و بی گناه جلوه بدیم و مردم به قول شما مذهبی خمینی شهر رو هم حامی اونها.
نه از این خبرها نیست،ملت جمع شدن که حرکت زشت اون افراد و زشت تر افراد دیگر را محکوم کنند
جمع شدند تا جلوی فساد و بی بند وباری دورو بر خودشون رو بگیرن نه اینکه جمع بشن برای یه مشت آدم لاوبالی.
مطمئنا باید برای متجاوزین خائن اشد مجازات را در نظر گرفت و مطمئنا کسی نیست که از آنها بگذرد و همه مردم بر این باورند که باید سنگینترین برخورد را در زودترین زمان ممکن با آنها شود ولی این دلیل نمی شود افراد مست و رقاص هم در مملکت اسلامی هر غلطی که دلشان می خواهد انجام دهند.
خواهشا واقع بین باشید.
یا حق (462258)
 
عبدا لرحمن
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۷:۵۳:۱۲
اینجا چندتا نکته وجود داره

اول از اینکه نمایندۀ خمینی شهر و فرمانده پلیس انتقاد کردند که چرا این موضوع رسانه ای شده. نمایندۀ خمینی شهر تاکید کرده که :
\"این فاجعه وحشتناك در شهرها و مكان‌های دیگر هم ممكن است اتفاق افتاده باشد یا بیفتد. \"

من از اون روزی می ترسم که مسئولین نیروی انتظامی هم یاد بگیرند مانند تعداد معدودی از سیاستمدارن مان سعی کنند با کلمات بازی کنند و مردم رو فریب بدهند و سرکار بگذارند. نیروی انتظامی با امنیت و جان و مال و ناموس ما طرف هست و باید ازش حفاظت کنه، چرا نباید نیروی انتظامی رو نقد کنیم؟ من انتظار ندارم که سر هر کوچه و خیابون پلیس باشه، همین که جنایت کاران رو دستگیر می کنند، دستشون رو هم می بوسم، اما از این ناراحتم که سعی می کنند دروغ بگن. این خوب نیست. ما باید به پلیس اعتماد کنیم. هنوز در مورد تعداد اون حیوان صفت ها و ساعت وقوع جرم به توافق نظر نرسیدند. این که موضوع امنیت ملی نیست که نظام به خطر بیوفته. خب راست بگید. چی می شه؟


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس قبول دارند که نظیر چنین جنایتی در شهرهای دیگر هم ممکن است رخ داده باشد و یا \"بیفتد\".

فرماندۀ نیروی انتظامی داشتند چند روز پیش توی تلویزیون شعار می دادند که من نمی تونم خودروی خودم رو عوض کنم چون برام حرف در میارن اما افتخار کردند که رفتارشون تحت نظارت مردم است.

عرصۀ نظارت واقعی، مطبوعات و رسانه هاست. وقتی شما جنایت های این چنینی رو تا امروز پنهان کردید و از چشم جامعه دور کردید، امروز انتظار دارید که این هم رسانه ای نشه ! یعنی شما از نظارت مردم می ترسید!

این موضوع مربوط به خمینی شهر نیست. من اهل تهران هستم. اگر به من مربوط نمی شه ، پس چرا تا این اندازه عصبانی هستم؟

اگر چهار تا موضوع اینجوری رسانه ای بشه و نیروی انتظامی فشار سنگین افکار عمومی رو حس کنه، می فهمه که مملکت صاحب داره و مسلماً تدابیری اتخاذ می کنه که چنین رفتاری تکرار نشه و مردم در خانۀ خودشون هم امنیت داشته باشند.

طبق قانون اسلام، زن بر مرد حلال است. خواهر زن بر مرد نامحرم است. پس به این راحتی دم از محرم و نامحرمی نزنید. اسلام از شما سختگیر تره. به اون دنیا فکر کنید. شما در این دنیا مجرمان رو به دار آویزان می کنید، خدا در اون دنیا مجرمان و عاملان اصلی رو مجازات می کنه.

اونجا خدا قضاوت خواهد که رفتار اونها در مهمونی تحریک کننده بوده، یا مملکت امنیت نداره.

شما از اینکه ناامنی رسانه ای بشه، می ترسید. اون وقت ما دلمون رو به چهارتا موجود بی ارزش جنبش سبزی خوش کردیم که چی کار کنیم که ریشۀ اونها خشک بشه. (462294)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۱۹:۴۱:۲۳
به قول يكي از بزرگان ما توي هر زمينه اي كه پيشرفت داشتيم ....كه البته من شك دارم
قطعا و يقينا در مقوله اخلاق پس رفت داشتيم .... (462352)
 
اسد
۱۳۹۰-۰۳-۲۴ ۲۳:۳۳:۲۸
اي بابا اونهايي كه كار خلاف كردن مستحق اعدامن .خانواده ها هم بايد رعايت مسايل شرعي وعرفي جامعه رو بكنن...
من سوالم اينه اگه تو اون باغ بخور و برقص نبود باز هم اين اتفاق ميافتاد...
براي اون دوستايي هم كه اون رفتار حيووني رو به خاطر بي قيدي يك عده اي توجيه ميكنن متاسفم....
حتما لازم نيست نصفمون از يك طرف پشت بام بيفتيم و بقيمون از طرف ديگه. (462431)
 
احسان
۱۳۹۰-۰۳-۲۵ ۰۰:۲۷:۵۹
فاجعه بارتر از جنایتی که اتفاق افتاده است سقوطی است که در اخلاق بخشی از جامعه رخ داده است و این مسئله بسیار وحشتناک است زیرا نشان میدهد که پتانسیل این گونه اعمال در جامعه وجود دارد و در صورتی که زمینه های اینگونه حوادث آماده باشد ما باید شاهد اتفاقاتی از این دست یا شاید شدیدتر از آن هم باشیم زیرا هر پدیده ای دارای علل و عواملی است که آن پدیده را به وجود می آورد در زمینه حوادث اجتماعی پذیرش اجتماعی یکی از عواملی است که به یک هنجار امکان ظهور میدهد که جنایت نیز از این قاعده مستثنی نیست افرادی که تلاش میکنند با دلائل به ظاهرمذهبی عاملان جنایت را تبرئه کنند در واقع شرط پذیرش اجتماعی تکرار اینگونه جنایات در آنها محقق شده است و به نوعی از آن حمایت میکنند که این وافعیت بسیار غم انگیز و بسیار هولناک است زیرا با این تفکر همه کسانی که در این جامعه زندگی میکنند در خطر هستند و هر روز و هرساعت باید در وحشت به سر ببرند و تاسف بارتر اینکه جهان غرب با تمامی بی بند وباری هنوز در پذیرش اجتماعی جنایت بسیار از ما عقبتر هستند.بیائید باهم دعا کنیم . (462447)
 
غلامی
۱۳۹۰-۰۳-۲۵ ۰۸:۱۲:۰۰
کسانیکه جوانان را تحریک کرده اند باید حد بخورند و متجاوزین اعدام شوند . (462502)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۵ ۰۹:۱۱:۰۰
این بد بختها را به جرم زنای غیر محصنه شلاقشان بزنید (462562)
 
طاهره كرمي
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۰:۱۴:۳۸
من خودم حقوق ميخونم ازغصه دلم ميخودبميرم كجاست غيرت؟كجايت ناموس؟من واقعاناراحثم ازكسايي كهميگن تقصيرخودشون بوده گيرم اون زنابد فاسد شمامردا نبايست جلوخودتونوبگيرين؟ توجيح نكنين تنهاحكمش اعدامه جدا هزبحثهاي سيساسي فقط خكم خداوعدالته (463989)
 
محمدتقی آقائی خوزانی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۵:۵۳:۱۲
سلام برمردم سرزمین زیبای ایران سلام برمردم فهیم زحمتکش کوشا پرتوان عالم دوست وعالم خیز خمینی شهر سلام بر غیور مردان وشیر زنان همایونشهر سلام برآزادگان وآزادمردان سده سلام برهمه یدوست داران این خطه ی هنر پرور سلام بر عاشقان ولایت وامامت در یک کلام سلام بر حسینیه ایران .ای همشهریان عزیزتر از جان ای عزیزالوجودان درست است مصیبتی برشما وارد شده وبر رنج ها ودردهایتان افزون گشته ولیکن بایدباهمدلی وهمیاری خود التیام وبهبود بخشیم این نقیصه را ای دوستان ای ای بزرگان صغیر السن ای جوانان باتجربه ای غیرتی ها ای شیران خفته دراین بیشه ی مردان مرد همدل شوید همگام شویم دست دردست هم برای ارتقای شهر خویش وبرای شناساندن ظرفیت های بالقوه وبالفعل خودبه خویشتن خویش وبه ایرانیان مهربان وبه جهانیان منتظرگامی برداشته دفتری آغاز کنیم ونام فرهیختگاننخبه ها پژوهشگران مخترعین ورزشکاران هنرورزان اندیشمندان نام آوران عرصه های ورزشی اجتماعی هنری سیاسی فقهی دینی علمی نویسندگان وتاریخ سازان ای دیاررادرآن مرقوم داشته تا تاریخ چند هزار ساله خویشرا بهتربشناسیم از دوستان در هر کجای این دنیا که زندگی می کنند عاجزانه خواهان اینم که دست این عاشق به وطن خویش رافشرده ودر این راستا هر گونه می توانید یاری رسانید باتشکر mtaghi20@yahoo.com (464878)
 
ایرانی
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۲۰:۴۷:۴۷
باز هم سلام
به نظر من حتی اگه تو اون باغ هم رقص و پایکوبی نبود احتمال داشت این کثافتها همچین کاری بکنند.به نظر من این ارازل اصلا آدم نیستند که بخواهند به شرعی بودن یا نبودن این مهمانی فکر کنند.وقتی می گیم آدم نبودند یعنی حیوان بودند.حیوان هم که عقل نداره فکر کنه.به نظر من اعدام کمه باید سنگسار بشن. (466074)
 
m
۱۳۹۰-۰۳-۳۱ ۱۴:۱۴:۱۰
واقعا نميشود چيزي گفت از بس كه فجيع است (466656)
 
سيلا
۱۳۹۰-۰۵-۲۰ ۱۸:۲۲:۰۹
ربطي نداره كه اونا اونجا چيكار ميكردن انسان بايد توي هر شرايطي جلوي احساساتات خودشو بگيره اگه نتونه ميشه بهش گفت حيوان (496443)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.