نظر منتشر شده
۱۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 107815
نامه احمدی نژاد به مجلس خلاف نظر رهبری بود
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۴


دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:نامه اخیر آقای احمدی نژاد به مجلس برای معرفی وزیر ورزش بسیار تند بود و این مساله خلاف نظر مقام معظم رهبری در وحدت ملی است.



به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار با جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت روز پدر با تاکید بر اینکه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نگاهشان به سمت جمهوری اسلامی است اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سوء استفاده از کوچک ترین اختلاف در میان مسئولان و دوستان انقلاب نیز جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار داده اند و مسئولان باید هر گونه اختلاف نظری دارند به صورت صمیمانه حل کنند.



وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره نوع بیان اهل ایمان با یکدیگر و اینکه بیان غیر اسلامی باعث می شود شیطان نیز نیرنگ کند، افزود: نباید اعتبار جمهوری اسلامی در خارج از کشور خدشه دار شود، نامه اخیر آقای احمدی نژاد به مجلس برای معرفی وزیر ورزش بسیار تند بود و این مساله خلاف نظر مقام معظم رهبری در وحدت ملی است.



عسگر اولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه جوانان تصریح کرد: نظر امام خمینی(ره) همواره بر این بود که نسل جوان و نخبگان آینده نگر و دور اندیش باشند، دیدن افق های دور دست توقعات بزرگ را به همراه خواهد داشت.



وی افزود: حزب موتلفه اسلامی به نقد جوانان خود توجه ویژه دارد اما برخی توقعات امکان برآورده شدن آن در حال حاضر وجود ندارد زیرا در شرایط امروز کشور در تحریم های اقتصادی ، مشکلات و فتنه های گوناگون قرار داریم و موتلفه اسلامی موظف به پاسداری از حریم ولایت است.



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: موتلفه اسلامی توجه زیادی به نسل جوان خود دارد و اکثریت کادرهای اجرایی این تشکیلات را جوانان تشکیل می دهند، در حزب موتلفه اسلامی شخص سالاری نداریم و همه چیز متکی به سیستم است و باید در این مسیرحرکت کنیم.



عسگر اولادی تاکید کرد: جوان باید حرف بزند و انتقاد کند زیرا جوانان نیروهای مولد هستند.



وی در ادامه با اشاره به جاذبه و دافعه در نظام جمهوری اسلامی گفت: متاسفانه عده ای جاذبه داشته اما جاذبه آنها فتنه و انحراف است،باید به روش جاذبه و دافعه امیر المومنین علی(ع) توجه کرد و راه آن حضرت را در پیش گرفت،یک مجموعه ایمانی که دور هم جمع شده اند نمی توانند جاذبه نداشته و یا فقط دافعه داشته باشند.

وی افزود: کدام حزب با ریشه در دنیا است که تنها به جوانان خود بها دهد، باید به جوانان فرصت داد که به تدریج حرکت کرده و رشد کرده و تربیت شوند و مسئولیت ها را در اختیار گیرند.



دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: نسل اول انقلاب نباید در افراط بوده و نسل جوان و جدید را نباید در تفریط نگه داشته باشد، از اعتنا به جوانان و در اختیار گرفتن مسئولیت ها توسط جوانان در حزب بسیار راضی هستم نمای موتلفه اسلامی به تدریج نمای جوانی می شود اما معتقدم جوانان باید بیشتر رشد کنند و تربیت شوند و آماده تحویل گیری شوند.



عسگر اولادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهدای 26 خرداد - شهیدان امانی، بخارایی،صفار هرندی و نیک نژاد - به بیان خاطراتی از این شهدا که در آن ایام از نسل جوان بودند، پرداخت.



وی در این جلسه همچنین به سئوالات جوانان حاضر در جلسه پیرامون مسائل مختلف روز پاسخ گفت.
 
بابک 90
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۴:۰۴:۴۷
توهمی که اولین رئیس جمهور در مورد خودش ، آراء وملت داشت متاسفانه گریبانگیر این رئیس جمهور هم شده خدا چنان کن سرانجام کار تو خشنود شوی ما (ملت ایران ) رستگار. (464095)
 
الیار محمدی
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۴:۴۹:۳۰
جناب آقای عسگراولادی
با سلام
می خواستم یادآوری کنم که بحث عدم تبعیت اقای احمدی نژاد از خواست رهبری و اکثر اصولگرایان مطلبی نیست که اخیرا رخ داده باشد و موضوعی نیست که تعجب برانگیز باشد.
بنده به عنوان یک فرد که در حد همین سایت های وطنی و غیر فیلتری مطالب را دنبال میکنم ، این موضوع را که شما امروز بدان اشاره میکنید حدود 3 سال است که در موارد مختلف شاهد بوده و هستم و این موضوعی بود که اکثر دوستان و دلدادگان این نظام در این مدت بدان اشاره کرده اند. ولی دوستان نزدیک رئیس جمهوری که حدود 2 ماه است که جریان انحرافی نامیده میشوند ، جو و فضای غبارالودی ایجاد کردند که هر کس بر علیه انان در این 3 سال انتقادی کرد و هشدار داد ، به جمع فتنه گران پیوستند و به بدترین شکل ممکن تهدید و تهمت و ناروا شنیدند و به نوعی از میدان بدر شدند.
با اتفاقات اخیر به نظر میرسد : سناریو از پیش نوشته شده بود. خالی کردن میدان از بزرگان نظام . دور کردن دوستان از اطراف رهبری ، بی توجهی به نظر مراجع و در نهایت عدم تبعیت از ولایت ، و در آخر ، گذر از تمامی چهارچوب های نظام جمهوری اسلامی.
متاسفانه برخی از اصولگرایان نیز بازیگران این تئوری شدند و حتی سخن پرچمداران ولایت مداری را نادیده گرفتند و به بهانه مخالفت با اصلاح طلبان و برخی از خواص ، پیرو تئوری های جدید و انحرافی شدند و در فضای غبار الودی که منحرفین ایجاد کرده بودند راه را به بیراهه رفتند.
حال جای بسی امیدواری است که برخی از انحراف ها شناسایی شده اند و یا در حال رمز گشایی هستند و ان شاا... با هوشیاری همه مردم و مسئولین و دلسوزان نظام ، تئوری این گروه منحرف با شکست مواجه گردد و دوباره شاهد اتحاد و دوستی و برادری و شادابی و سرزندگی در کشور باشیم. (464112)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۴:۵۵:۲۳
میشه بگید \"تند\"یش کجا بود؟

نظر ایشان بوده، هر چند به نظر من اشکال داشت ولی فقط نظر خود را بیان کرده بودند. (464114)
 
کهن
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۵:۵۶:۲۸
متاسفانه این حرکات را میتوان ناشی از ضعف مفرط در انجام وظائف نظارتی نماینگان محترم دانست.برخی به دلیل ملاحظات گروهی وبرخی بر مبنای مصلحت اندیشیهای بی دلیل.در نهایت صدای عدهای دیگر هم به جایی نرسید.
به هر حال چاره گله گذاری و حرف نیست.نمایندگان محترم بایستی قسم خود را به یاد آورند وفراموش نکنند اگر ذره ای در هر کدام از ابعاد وظایشان سهل انگاری کنند در دو جهان باید پاسخگو باشند. (464159)
 
masoud saleh
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۷:۵۶:۲۴
خوب متاسفانه این بار اول نیست که جناب احمدی نژاد خلاف نظر رهبری کاری انجام میده...... نمونه بارزش هم نامه رهبری در مورد آقای مشایی در سال ۸۸ بود (464215)
 
رستم شجاعی مقدم
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۱۸:۲۵:۱۳
تحریک محافظه کاران به تقابل اقدامی هوشمندانه از سوی احمدی نژاد و مشائی است و جایگزین افشاگریهادرانتخابات گذشته و برای تاثیر گذاری بر انتخابات آینده طراحی شده است.
این گروه{احمدی نژاد ,مشائی}تنها دارئی که دارد تسلط بر نقاط ضعف جناح راست است که هنوز هم امکان بهره گیری از آن ضعقها را دارد.
این نامه هم در راستای راهبرد جدید نوشته شده است. (464227)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۲:۱۷:۱۷
ای بابا/خب احمدی نژاد که همراه با تیم و همفکران دوران گذشته خود تمام تلاش خودشون رو کرده بودند تا قدرت را به طور کامل و برای اهداف گروه و جریان مورد نظر خود بدست بگیرند و فکر میکردند که کار تمام شده است حالا که با درایت و هوشیاری رهبری و دلشوزان انقلاب مواجه شدند دچار سردرگمی و عصبانیت شدید شده اند تا آنجا که احمدی نژاد در مقابل توصیه رهبری به تبعیت بدون چون و چرای دولت از قانون در نامه خود به مجلس میگوید *** از سر ناچاری*** این کار را انجام میدهم!!!! (464370)
 
عبدالله زاده
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۰:۴۹:۲۰
جناب آقای عسکراولادی از کجای رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کرده اید واعلام موانع اساسی بر اجرای قانونی ناقص را ناقض وحدت ملی دانسته اید ؟ . اختلافات اخیر بعض مسئولان کشور هیچ ارتباطی با رهنمودهای مهم واصلی مقام معظم رهبری ندارد . کشور با معضل سیستم اداری واقتصادی مواجه است وآقا سال را سال جهاد اقتصادی برای کاهش موانع کسب وکار مردم اعلام فرموده اند وشما وبعض مجلسی ها وبعض دولتی ها مردم را با حاشیه ها سرگرم کرده اید ودریغ از یک برنامه عملی در این مورد . چرا هیچ کس از رئیس محترم جمهور نمی پرسد ، شما که در ابتدای تصدی ریاست جمهوری گفتید اگر نتوانم تحولی اساسی انجام دهم حداقل پاره ئی از موانع مانند قوانین مالیات ها ، گمرکات ، بانک ها ، بیمه ها ، نظام توزیع و... را اصلاح خواهم کرد ، چرا پس از شش سال حتی یک لایحه متحول کننده در موارد فوق تهیه نشده ومدام وعده داده می شود ؟ حتما اگر بپرسید ، گفته خواهد شد که شما ودوستانتان چرا نتوانستید این موانع را در زمان تصدیتان بر دولت ومجلس اصلاح کنید .
... . (464221)
 
آشنا
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۰:۱۴
شايسته است ، مجلس محترم به جهت عدم رعايت نزاكت در مكاتبه اي رسمي، نامه را عودت و كان لم يكن اعلام نمايد ، بلكه رياست جمهوري از برج عاج \"لج و لجبازي\" فرود آيند و با متانتي در شان مقامشان، نامه اي مجددي ارسال نمايند. (464298)
 
قلی25
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۱:۳۷:۵۰
وقتی مجلس انقدر مسامحه میکند که احمدی نزاد میگوید \"درراس امور نیست\" سخن صریح امام خمینی(ره) در این صورت هر طور که دلش بخواهد نامه مینویسد مهم نیست کسی بپسندد یا نپسندد!!بالا دست به زیر دست. (464358)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۲۵:۵۳
احمدي نجاد ازقلوب افتاد مهم نيست چه عملي انجام دهد گناه خودش زياد ميكند (464622)
 
علی علیپور
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۴:۰۷:۲۶
به آرزوی تان نخواهید رسید . اگر قلب ها مملو از محبت باشد افتادنش سخته . (464769)
 
فرزاد
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۲۱:۴۲:۰۳
احمدی هم داره مثل خاتمی چپ میکنه.والسلام. (465120)
 
علی علیپور
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۱۳:۴۲:۱۵
نه بابا ایشون کا پیتان ماهری هستند مگر مسافر ی نا خوانده از جریان فتنه در کشتی پیدا شود اقدام به سوراخ کردن کشتی بکند .چپ و راست کردن را خاتمی بلده .چون دوره دیده هستند . (465661)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.