نظر منتشر شده
۷۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 107863
انتصاب یک مدیر متهم به فساد با اصرار احمدی نژاد
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۱۸
بخش خبری الف

 

محمدشریف ملک زاده با اصرار محمود احمدی نژاد و با پذیرش سوال برانگیز وزیر امورخارجه به عنوان معاون مالی- اداری وزارت خارجه منصوب شد.

 

به گزارش خبرنگار الف، ملک زاده معاون سابق نفر اول جریان انحرافی و یکی از اعضای فعال این جریان است که دارای اتهامات جدی فساد اقتصادی و اداری است که اینبار با حمایت رئیس جمهور راهی وزارت خارجه شده است.

 

باتوجه به پرونده قطور اتهامات فساداقتصادی وی، که هم اکنون در دستگاه قضائی درحال رسیدگی است، انتظار می رفت وزیر امور خارجه در مقابل اصرار رئیس جمهور ایستادگی کند و حاضر به امضای حکم وی نشود.

 

پیش از این الف از سابقه سازی برای ملک زاده در وزارت امور خارجه خبر داده بود. در آن گزارش تاکید شد که در تخلفی آشکار، سابقه ای برای آقای ملک زاده در وزارت خارجه ایجاد شده که وجود نداشته است و انتقال وی به وزارت خارجه، به سال های قبل از انتقال نیز تسری داده شده است.

 

اما انتصاب امروز ملک زاده در این سمت جدید نشان داد که آن سابقه سازی با  اسناد اداری غیرمتعارف با چه هدفی صورت گرفته  است. به نظر می رسد جریان موازی سیاست خارجه که زمان متکی در دفتر ریاست جمهوری مستقر بود، پس از تذکر رهبرانقلاب و انتقادات گسترده، این بار با چراغ سبز صالحی، به داخل وزارت امور خارجه منتقل شده باشد.

 

گفتنی است تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه پیغام دادند که در صورت پذیرفتن فشارهای غیرمنطقی برای انتصاب ملک زاده، استیضاح وی در مجلس کلید خواهد خورد.

 

مرتبط:

 از سابقه‌سازي در وزارت خارجه تا نفوذ در شرکت هاي نفتي

 ردپاي ملك زاده در كارچاق كني براي سرمایه دار بدنام

 
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۰:۳۵:۳۹
بسمه تعالي
اميدواريم نمايندگان فهيم مردم ايران در خصوص اين انتصابات و اهداف آتي و در پس پرده آن به هوش باشند خصوصا آنكه از مدتي قبل در اين وزارت شايع شده بود به زودي تغييرات اساسي در وزارت امور خارجه اتفاق مي افتد . اما همه چيز پيش بيني مي كرديم الا آمدن فرد خوش نامي چون محمدشريف ملك زاده با آن سوابق درخشان براي پست حساس اداري و مالي وزارت امور خارجه
اي نمايندگان ملت به هوش باشيد
اي نمايندگان ملت در مورد وزارت امور خارجه به هوش باشيد (464263)
 
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۰۸:۴۴:۴۹
به گزارش انتخاب، زیمباوه ادعا می كند كه تجهیزاتی كه ایران داده است، معیوب است!

این وام بخشی از توافق ۱۵ میلیون دلاری بین ایران و زیمباوه است كه در سال ۲۰۰۴ منعقد شد.

بر اساس این گزارش، شبكه تلویزیونی زیمباوه كه متعلق به دولت است، تا به حال تنها ۳ میلیون دلار را به ایران پرداخته است.

بر اساس گزارش پارلمان این كشور، این شبكه دولتی با محاسبه بهره آن، به ایران ۵ میلیون دلار بدهكار است و مدیران آن از پرداخت باقی پول خودداری می كنند.

این پول برای مدرن سازی و بازسازی استودیو به این شبكه داده شده بود.

البته، مدیران این شبكه به پارلمان گفته اند كه این توافق بین ایران و زیمباوه مقداری ناعادلانه بوده است، به این دلیل كه ایران این تجهیزات را نسبت به قیمت جهانی، گران تر عرضه كرد.

این مدیران ادعا كردند: این توافق بین ایران و زیمباوه خیلی هزینه بر بوده است.

این افراد می گویند: بیشتر تجهیزان خراب شده است و تنها تنها یك استودیو از سه استودیو قابل استفاده است! (465314)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۰:۵۲:۲۱
هر چی باشه از حسین فرحی بهتره!!!!!!!!!! (464266)
 
کامران
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۰:۵۸:۳۷
کدام یک از انتصابات ایشان بدون حرف و حدیث است؟
شما آن را ذکر کنید. از معاون اول الی فرماندار ساری که با استخاره عزل می شود (464267)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۶:۳۱
سوال اینجاست که پس نمایندگان چه کاره هستند مگر مجلس در راس امور نیست که ریاست جمهوری اصرار به انتصاب ادم دارای پرونده نا مناسب پست حساس بدهد اگر توانی ندارید استعفا بدهید تا مردم خودشان تعین تکلیف کنند (464269)
 
كوهي
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۰:۳۴:۱۷
خدمت نمايندگان محترم مجلس عرض كنم مجلس در دوره رياستآقاي ناطق نوري بله قربان گوي رئيس جمهور بود وهرچه هاشمي گفت بدون اينكه كارشناسي بشه تصويب شد ولي عاقبت ديديد مردم چگونه مردم از اين نمايندگان بيزار شدند وبه آنها راي ندادند حالا اين مجلس گرچه بعضي چهره هاي انقلابي انتقاداتي به دولت وارد مي كنند ولي لي در آخر ميبينيم هيچ اقدام موثري انجام نمي دهند (464497)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۱:۱۹:۲۴
آیا آقای فرحی فاقد مشکل بود ؟؟ (464270)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۵۷:۴۵
منطق و استدلال ما کجا جا خوش کرده؟ چون قبلی بد بود، پس نتیجه بگیریم که بدی دومی مشکلی نیست؟ (464419)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۱۲:۰۱:۴۵
متاسفانه عملکرد اقای فرحی در مجموع منفی بود و اکثر کارکنان امور خارجه از ایشان ناراضی بودند (465527)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۳:۱۶
آقاي فرحي معاون سابق وزارت خارجه فردي قاطع و مصمم بود و مسلما در مقابل بسياري از كج رويها ايستادگي كرد و قرار نيست اين كار براي ايشان بدون هزينه باشد .علاوه بر اين ايشان در مقابل درخواستهاي مكرري كه براي استخدام يا انتقال برخي اشخاص به وزارت خارجه بود محكم ايستادگي كرد و احتمالا سيل انتقالها و استخدامهاي فرمايشي بعد از آقاي فرحي فراوان مي شود .
از آقاي صالحي ميخواهيم در مقابل حركات اينچنيني ايستادگي كنند و اجازه ندهند جرياناتي با آوردن يك فرد معلوم الحال اهداف خود را در اين وزارت با اهميت پيش ببرند . سه محور تغييرات آتي در وزارت امور خارجه شامل ( انتقالهاي خطي - انتصابات خطي و به دور از نگاه تخصصي-تعهدي و استخدامهاي سفارشي و بدور از آزمون و قانون) است .
آقاي وزير در مقابل اين امر به هوش باشيد . (464282)
 
علی کارمند وزارت خارجه
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۲۹:۱۲
می شود سرکار عالی بفرمایند کدام کجروی بود که جناب فرحی ایستادگی کرد؟ فرحی خود عامل بسیاری از این کجی ها شد. مگر ملک زاده را ایشان برخلاف قانون منتقل نکرد؟ مگر دوباره برخلاف قانون برایشان تغییر رسته نداد؟ همه این ها به امید آن بود که جناب مشائی گوشه چشمی داشته باشند که البته از کجا معلوم شاید داشته باشند! ما زبان حال ما چنین است که : صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت (464631)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۸:۵۴
سئوال من این هست که اگر 22 خرداد 88 بود باز هم آقایون احمدی نژاد را حمایت میکردند؟ (464283)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۰۸:۴۰
اگه احمدی نژاد الآن 20٪ از حق برگشته باشه (با این حال هنوز ولاییه) موسوی موقع انتخابات 90٪ از راه امام منحرف شده بود. (464599)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۵:۱۹:۲۷
ببخشید میشه بدونم ولایی بودن یعنی چی؟ چرا نمی خواید اشتباه خودتونو قبول کنید تا حالا چند مورد بر خلاف نظر ولایت عمل کرده ؟ (464838)
 
xz
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۰۹:۳۸:۳۰
ولایی بودن آقای رئیس جمهور در حد شعاره تابحال ما که دیدیم برخلاف نظر رهبری عمل کرده (465357)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۲۹:۲۱
بلاخره عدالت خداوند برقرار مي شود..... (464632)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۰:۱۲
به نظر من مقصر اصلی قوه قضا است که اینقدر تعلل می کند. (464289)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۱:۱۰
از تکرار این حرفها خسته نشدید این ادم را رهبر تائید کرده و گفته که مواضعش به مواضع هاشمی یار امام نزدیکتر است پس میخ نکوبید به سنک که این ادم سر جایش است به همان دلیل ذکر شده مخ مار اهم خراب نکنید (464290)
 
فرهود
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۲:۴۶:۴۷
ما دیگه عادت کردیم. (464304)
 
طاهر
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۲:۵۷:۵۹
تبریک عرض میکنم و انتصاب بجایی بود.
امیدوارم وزارت خارجه جایگاه خود را بیابد.
یک وزارتخارجه ای (464307)
 
آقای توکلی
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۳:۱۴:۳۲
برادرعزیز,
شما بهتر است جند نفر نماینده مانند خودتان پیدا کنید و در مجلس یک کاری بکنید که بار گناهان نمایدگان انتصخابی کاسته شود.. (464310)
 
ناطر
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۳:۳۰:۰۵
امیدوارم علاوه بر معاونت اداری و مالی، معاونت کنسولی را هم بگیرد شاید فرجی در وزارت امورخارجه انجام شود. (464318)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۳:۴۹:۱۱
حالا گیریم که مسئول قبلی هم مشکل داشته، این دلیل می شود که یک آدم سر تا پا مشکل به جای وی منصوب شود؟!
احتمالا شایسته سالاری در قاموس دولت دهم، اینجوریه!
جریان انحرافی خزنده و آرام در حال نفوذ به دستگاه های مهم حاکمیتی است تا ...
\"اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین\" (464330)
 
ظ
۱۳۹۰-۰۳-۲۸ ۲۳:۵۸:۲۶
اقای توکلی چرا رییس جمهور را نمیکشانید به مجلس چرا سوال قاطع از وی در مورد جریان انحرافی نمیپرسید.بهش بگویید جریان انحرافی را کنار بزند چرا مشایی برکنار نمیشه.ملت داره ناامید میشه (464333)
 
امیرعلی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۰:۰۳
خیلی خوش خیالید اگر احمدی نژاد را از جریان انحرافی جدا می دانید، احمدی نژاد یکی از ارکان این جریان در کنار مشایی، بقایی، رحیمی و دیگران است. (464526)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۵:۵۶
به سلامتی. مثل اینکه نفر پنجم جریان انحرافی هم پیداش شد.
آقا دمتون گرم. اگه الف نبود چیکار می کردیم ما؟ (464344)
 
نادر
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۰:۲۸:۴۳
واقعا به کجا رسیده ایم! آخر چرا باید عده ای مثلا منحرف در رده های بالای حکومتی نظام اسلامی قرار داشته باشند؟؟؟پس اینهمه دستگاههای عریض و طویل نظارتی در مجلس و قوه قضائیه چه کاره اند؟ (464346)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۲:۲۵:۴۳
ای بابا/خب امیدوارم که نمایندگان با این همه تعلل و سستی کاری نکنند که فردا روزی با توجه به نفوذ این جریان منحرف در تمامی دشتگاهه و یارگیری و گماردن سریع نیروهای وابسته به خودشان در پست ها و مشاغل مختلف دیگر نتوان بعد از اتمام ریاست جمهوری احمدی نژاد به هیچ کدام از این نهادها و وزارت خانه ها اعتماد کرد و همین یاران مشغول بکار جریان انحرافی چوب لای چرخ نظام بگذارند. برادر توکلی و مطهری بهتر نیست که مصلحت اندیشی را کنار گذاشته و طرح استیضاح احمدی نژاد را اجرا کنید. (464371)
 
رصا
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۶:۴۷:۳۷
این حرفا یعنی چی؟ یعنی رییس جمهور هیچ اختیاری نداره؟ پس وزارت خارجه از کجا باید تبعیت کنه؟ آیا هر وزرارت خانه ای یک جزیره مستقل برای خودش هست و علی الخصوص باید مستقل از رییس جمهور باشد؟ در آنصورت آیا نهادهای غیر مسئول و افراد در سایه و نهاد های موازی باید اعضای درون وزارت خانه ها را تعیین کنند؟ اینها را که میگم در تایید احمدی نژاد نیست ولی یادتان رفته همین شماها در گذشته چه میگفتید در مورد 24 ملیون رای ملت به وی و .... حالا هیچ حقی برای او قائل نمیشوید و معلوم میشه ادعای دموکراسی شما فقط ادعایی بیش نیست. (464385)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۷:۳۰:۴۸
پرونده قطور اتهامات فساداقتصادی ملک زاده در وزارت امورخارجه آن هم به عنوان معاون مالی- اداری بهتر بگويم به بهانه معاون اداري مالي سئوال بر انگيز است، خطر دارد بهوش باشيد، پشت پرده چه خبر است؟!!!!! (464392)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۷:۴۵:۴۶
آميدوارم اين بار نگه كار امام زمان است (464393)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۰۱:۱۲
بحث نداره، خیلی ساده است اگر آقای ملک زاده متهم است، متهم باید در دادگاه باشه نه در وزارت امورخارجه. و اگر متهم است و آزاد پس لابد مصلحتی در آزادی او هست و همان مصلحت هم برای سمتش وجود دارد. و اگر نیست که حرفی نداریم. (464398)
 
ياسين
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۰۳:۳۴
ملك زاده نه سابقه انقلابي دارد نه سابقه ايثارگري ونه سابقه اجرايي نامبرده قبل از دولت نهم در مشهد دريكي شهرداريهاي نواحي نه منطقه بعنوان يك كارشناس معمولي بوده وي سپس با رانت وپارتي به دانشگاه ازاد راه ميابد وسپس به يكي از حوزه هاي قوه قضاييه وبعد در دولت جناب احمدي معاون گردشگري ميشودمدرك تحصيلي اش تا ليسانس را ازمراكز مديريت دولتي گرفته ودكترايي هم از دانشگاه كذايي هاوايي كه چندسال پيش گندش در امد دوران مديريتش بر گردشگري بولف زني وخالي بندي بيش نبود وبيشترين تخلفات توسط خود وي انجام گرفت به نحوي كهكر چاق كنهايي در سراسر كشور وجه غير قانوني طلب ميكردندوكارهاي غير قانوني را مجوز ميدادند وپيش ميبردندفردي كه به لحاظ مالي واخلاقي كاملا معلوم الحال است كه حتي در گزينش استخدامي بعنوان يك كارمند عادي هم رد صلاحيت ميشوداين همه پستهاي مهم به وي دادن چه معني دارد (464400)
 
محمد نماز
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۳۹:۰۶
برادر عزیز باید بگویم که شماازمحمدشریف ملکزاده هیچ چیز نمی دانید فقط لازم است عکس پدرش راجلوتان بگذارید وبعدبه اسلامی بودن وغیر اسلامی ایشان فکرکنید (464440)
 
كوهي
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۰:۵۷:۴۲
من شناختي از ملك زاده ندارم ولي مشائي تا آمده جز تفرقه افكني كاري نكرده ومجلس هم فقط نگاه مي كند و حرف مي زند (464521)
 
ايراني مسلمان
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۲۴:۴۰
با سلام
من كه ديگه داره حالم از اينهمه مچگيري شما و هر روز جريان انحرافي گفتن به هم مي خوره.
يعني رييس جمهور يا وزير خارجه مملكت نمي تواند يك معاون وزير را عوض كند؟
ضمنا يكبار يك مناظره با ليدر اين جريان به قول شما انحرافي در تلويزيون بگذاريد تا ملت هم روشن شوند.
به نظر مي رسد افكار و حرفهاي مشايي در جامعه طرفداران زيادي دارد. (464402)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۲۶:۰۰
در مثال مناقشه نیست کافر همه را به کیش خویش پندارد این چه اوضاعیه که درست کردید تا هر که هرجا منصوب میشه مفسد اقتصادیه مملکت مگه اینقدر بی قانونه وقوه قضاییه هست که هر مفسدی میتونه صاحب منصب بشه یا مفسدان برای اینکه تنها نباشند همه را مفسد میخوانند (464403)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۳۱:۲۱
البته جناب آقای دکتر صالحی از خانواده های اصیل وریشه دار با تعهد /تدین وعلم کافی برای به سامان رساندن حوزه مسوولیت خود هستند از ایشان بعنوان یک همشهری انتظارداریم چنانچه مسائل مطروحه صحت دارد موضعی درخور شانشان داشته باشند (464406)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۳۲:۲۳
مدانيد مشكل چيه ؟
هر كي انتخاب بشود از اين موارد دارند حتي شما بس چرا گير الكي مي دهيد.
چاپ هم نكرديد نكرديد (464408)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۸:۳۵:۳۶
واقعا مردمو مسخره كردين؟ نفر اول جريان انحرافي؟ با اين اسمها مردمو سر كار گذاشتين. اول فتنه بود الان جريان انحرافي. مگه اين جريان تو ايران نيست پس دخلشو بيارين ديگه!!!1 (464409)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۰۲:۳۱
ما کارمندان وزارت امور خارجه از این اقدام شایسته دولت تقدیر می کنیم چراکه شرایط استخلاص کارمندان این وزارتخانه از وجود مدیری ناکارامد و... فراهم نمود.
اگر بیطرف هستید این پیام را ثبت کنید. کافی است فقط یکبار در خصوص فرحی در این وزارتخانه پرس و جو کنید (464421)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۰۳:۱۵
چرا در خصوص آقای فرحی و مدیریت ایشان سخنی گفته نمیشود ایشان با زیر مجموعه خود پدر کارمندان را در آورد اینقدر کارشکنی در امور نکنید همه حرفها سیاسی و جناحی است نظر سنجی بکنید ببینید چند نفر از عملکرد آقای فرحی ناراحت هستند ایشان اصلا به امور آشنائی نداشتند و به توصیه هم پست کرفتند
... (464413)
 
انتظار زیادی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۰۶:۵۲
شما از رییس زیادی انتظار دارید.بگذارید ماموریتش را تمام کند.از نمایندگان انتصخابی مجلس چه خبر؟ (464422)
 
مهران
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۱۴:۲۸
آقای شریف زاده اهل سیستان می باشد من ایشان را میشناسم . فرد محترمی است ، صرف معاون بودن آقای ا.م نمیتوان ایشان را متهم کرد . ممنون از ساییتتون . یا علی (464428)
 
علی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۳۲:۳۸
چرا دست از سر رئیس جمهور بر نمی دارید آقای مسئول سایت الف خدا در نظر داشته باش . (464437)
 
كوهي وركاني
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۵:۳۳
اگر مردم مي دانستند آقاي احمدي نژاد مشايي ها و بقايي ها را مي آورد راي به ايشان نمد دادند (464529)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۳:۱۲
اقاي دكترتوكلي سلام-يه نظري به تجارو...اطراف خودبيندازيدببينيدچه خبره.اگرقراراست درشهرمست گيرند بهتراست هرانچه هست گيرند. (464441)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۷:۴۴
ببخشید اگر امکان دارد سابقه 30 سال اخیر استخدامی جناب اقای فرحی و جناب اقای ملک زاده بنویسید تا درک کنم دعوا سر چیست با تشکر (464447)
 
آشنا
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۰۹:۵۳:۵۱
من يكي از كارمندان وزارت امور خارجه ام
آقاي فرحي مدير خوب و شايسته اي بودند و در مقابل بي قانوني ها ايستادند و الان كساني كه انتقاد مي كنند از ايشان يك جايي منافعشان با اقدامات آقاي فرحي از دست رفته و اصولا هميشه همينطور بوده كه با به خطر افتادن منافع بدگويي زياد مي شود .
باز هم مي گوي آقاي فرحي مدير لايقي بود (464451)
 
علی کارمند وزارت خارجه
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۳۱:۱۵
می شود سرکار عالی بفرمایند کدام کجروی بود که جناب فرحی ایستادگی کرد؟ فرحی خود عامل بسیاری از این کجی ها شد. مگر ملک زاده را ایشان برخلاف قانون منتقل نکرد؟ مگر دوباره برخلاف قانون برایشان تغییر رسته نداد؟ همه این ها به امید آن بود که جناب مشائی گوشه چشمی داشته باشند که البته از کجا معلوم شاید داشته باشند! ما زبان حال ما چنین است که : صد حیف که این آمد و صد شکر که آن رفت (464635)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۳:۴۱:۰۵
از جمله كجرويها جلوگيري از انتقالات و استخدامهاي فرمايشي بوده كه آقاي فرحي ايستادگي كردند .
ملك زاده هم قبلا منتقل شده بودند در زمان دولت اصلاحات (464730)
 
پور حسن
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۰:۰۳:۳۵
من علاقه اي به اين گفتگوها ندارم اما اين آقاي ملك زاده را تاجائي كه مي شناسم مردزبلي است وشايد همين امر باعث اين برداشت ها شده باشد.آدمي با توان اما بادافعه . (464460)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۰:۲۱:۰۱
بابا من نميدونم چرا توكلي (ببخشيد الف)فكر ميكنه فقط خودش خوبه وبقيه بد فقط وفقط داره گير ميده به احمدي نژاد آخه تو كار نداري برو به مشكلات ديگه هم برس؟ (464479)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۱:۰۳:۳۵
مجلس باید در مورد آقای ملک زاده بصورت شفاف و علنی از وزیر امور خارجه سوال کند و پاسخ ها شنیده شود (464528)
 
سید
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۱:۱۳:۰۰
بزارید یه موضوع رو روشن کنیم
شما فرض کنید با یه لباس نیروی انتظامی توی خیابون دست یه نفر رو بگیرد اگه اون گفت آقا بخدا من دزد نیسم بدونید اون دزده-اگه گفت من معتاد نیستم بدونید معتاد و اگه گفت ..... بدونید ....
این دولت با یه هیاهوی تبلیغاتی پوچ توی بوق و کرنا کرد که می خواد با فساد مالی و اقتصادی مبارزه کنه چندین بار هم آقای رئیس جمهور از یه کاغذ توی جیبش که اسامی مفسدین هستن صحبت کرد ولی هیچ خبری نشد
الان که نگاه می کنیم می بینیم باند فساد مالی و اقتصادی و زمین خواری و ... نفرات دست راست و چپ رئیس دولت هستن و ایشون دارن با حمایت های عجیب و غیر منطقی ازشون دفاع می کنن
این اولین مورد اثبات شده نیس بلکه موارد متعددی از این دست میشه اسم آورد که پرونده های آنها در قوه قضائیه موجود هست و متاسفانه با اعمال نفوذ شخص آقای رئیس جمهور از رسیدگی به آنها ممانعت می شه.
باور کنید این کارا مملکت و به نابودی می کشونه اگه یه نفر حرفی می زنه، اگه سایت الف، آقای مطهری و امثال اینا می یان و این چیزارو می گن هدف تخریب نیس بلکه اصلاح و پیشرفت هست اگه با گفتن و افشای اینگونه اعمال بشه راه رو برای مفسدین بست چه ایرادی داره که گفته بشه. به نظر من ایرادی که نداره هیچ بلکه در صورت برداشت صحیح و اصولی، هر شخص دلسوز این نظام و این مملکت و این حکومت از مثبت بودن این گفتنها صحبت می کنه. (464537)
 
masoud saleh
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۰۷:۳۴
امیدوارم مجلس به خوبی جلوی این دهن کجی جناب رئیش جمهور و آقای صالحی بایستد و کوتاه نیاید...... (464598)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۲۵:۴۳
در یک کشور اسلامی که دولتش با شعار شایسته سالاری و دین مداری رای مردم را جمع می کند و با انتصاباته ملک زاده ها نشان می دهد که همه ی این شعار ها در عمل فریب مردم بوده است.

مردم به کی اعتماد کنند؟
از مسولین مربوطه می خواهیم نگذارند این روند ادامه پیدا کند . خداوند ناظر اعمال ماست (464621)
 
شیرانی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۳۰:۴۴
انحراف بسیاری از گروه معروف به اصلاح طلیان برای همه مشخص بوده است و کاندیداتوری آقای موسوی از طرف این گروه هم بیانگر خط قکری ایشان بود و با توجه به شوابق کاری وی، شورای محترم نگهبان نمی بایستی صلاحیت کاندیداتوریش را تایید می کرد. در خصوص آقای احمدی نژاد هم وقتی نامیرده بعنوان رئیس جمهور عکس خانم موسوی را با آن حالت زننده در مناظره تلویزیونی نشان می داد، دیگر نمی بایستی ایشان را به عنوان معجزه قرن... مورد خطاب قرار داد. به هر حال مردم ما چوب اشتباهات دیگران را می خورند. امید است که در آینده ملت ما دیگر هزینه های اینچنینی را کمتر بپردازند. (464634)
 
سادات
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۳۱:۱۹
الان که مجلس در دست افراد دلسوزی مثل آقایان لاریجانی.مطهری.توکلی.باهنر است این آقا این طور عمل میکنه وای به روزی که مجلس نهم دست جریان انحرافی بیفته (464636)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۳۴:۱۷
دربدو ورود جناب صالحی انتظار چنین مواردی میرفت .هدف از بکارگیری وی در پست وزیر بله قربانگویی بدون چون وچراست والا جناب متکی هم بود ند ایشان از سر بریده گرگ برای حفظ سمت درس گرفته اند . . (464643)
 
نجار زاده
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۴۲:۲۲
نمایندگان محترم مجلس کی می خواهند به این تنش آفرینی های آقای مشایی و احمدی نژاد پایان دهند؟ ببینید دولت آقای اردوغان در ترکیه ظرف چند سال گذشته با ترکیه چه کرد و ما داریم با این کشور مظلوم چه می کنیم. درآمد مردم ترکیه پنج برابر شده و ترکیه بین 16 اقتصاد برتر دنیا قرار گرفته است. خسته شدیم از این اوضاع. باید بپذیریم قبای ریاست جمهوری به تن آقای احمدی نژاد زار می زند. حیف از آن همه حمایت! (464652)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۴:۴۱:۰۵
من از مخالفین آقای احمدی نژاد هستم ،اینکه بگوییم فردی متهم است با اینکه طرف مجرم است فرف دارد،برای هزاران نفر پرونده میسازند و بعدا دادگاه متهم راتبرئه میکند ، ایشان هم همینطور ، در نوشته و گفتارمان خدا را در نظر داشته باشیم و انتصاب معاونت وزارتخانه به عهده وزیر است و از اختیاراتش ، آقای احمدی نژاد و دار و دسته اش را با یک چوب نرانیم ، فرقی بین اینها بگذاریم و خدا را خدا را خدا را در نظر بگیریم. قاطع میگویم که مجلس با احضار وزیر به جایی نمیرسد. (464804)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۴۵:۲۸
با سلام
در اينكه آقاي فرحي عليرغم كارهايي كه در دوره معاونتش انجام داده به خاطر غرور بي موردش مورد انتقاد قاطبه مديران و كارمندان باسابقه وزارت خارجه بوده شكي نيست . من در همين جا از ايشان تشكر مي كنم اگرچه در نظام اسلامي كه خون هاي شهداي فراواني در جهت حفظ و بقاء آن تقديم گرديده در حقيقت پست ها مسئوليتي خطير است كه در صورت انجام صحيح آن در درگاه خداوند ماندگار خواهد بود.در خصوص آقاي ملك زاده نيز بايد عرض كنم كه ايشان مانند اكثريت مديران منتصب دولت نهم و دهم داراي مشكلات مالي و اخلاقي و شخصيتي مي باشد كه بهتائيد مقامات قضايي نيز رسيده امابه دليل عدم همراهي قشر روشنفكر و بدنه حرفه اي كارمندان با دولت آنهامجبور به پر كردن اين خلاء از افراد چاپلوس و معلوم الحال گرديده اند واگرنه شما در هيچ كشور پيشرفته و به ساماني اين را نمي بينيد كه با تعويض يك دولت اين همه تغييرات در وزارت خانه هاي مهمي همچون وزارت خارجه و اطلاعات كه مستقيما با امنيت و منافع ملي يك كشور دارد ايجاد شود.آقاي ملك زاده يك فرد از يك جريان است كه اگر با آن عاقلانه و با برنامه برخورد نشود چيزي جز آنارشيسم اداري و به بن بست رساندن مديريت نظام اسلامي دربر نخواهد داشت.بازنشستگي هاي فله اي و جايگزيني افراد بي ريشه و بي تجربه خطري است جهت سيستم اداري كشور.اگرچه تعيين معاون حق هر وزيري است امادر تاريخ اسلام هست كه حضرت امير در زمان هايي در انتصابات واليان خود دخالت مي كردند.نگذاريد انقلاب به دست نامحرمان بيافتد كه در محضر امام و شهدا شرمنده شويد.هنوز فرزندان معنوي امام هستند و آماده فداكاري و قبول مسئوليت هاي بزرگ اگرچه در ايامي به آنها نامحرباني شده وليكن امتحان خود را در زمان انقلاب و جنگ پس داده اندو يقينا بصيرتي بيش از تازه رسيده هايي كه در آن ايام طفلي بيش نبوده اند دارند. با تشكر (464657)
 
گمنام
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۲:۵۳:۰۷
خداوکیلی اگه ما و این آقایونی که این ادعا ها را دارند هم در این پست ها قرار بگیرند نیز شیطان قلقلکشان می دهد و احتمالا دست به کارهایی بزنند که خلاف شرع و عرف است
به کرده و نکرده خودمان بیشتر دقت کنیم .
اگر از خودمان شروع کنیم جامعه اصلاح می شود و بزرگترین گناه این است که بگوییم همه اینگونه هستن .
یا حق (464668)
 
بنده خدا
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۳:۰۴:۰۳
انراکه حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است (464678)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۳:۲۱:۰۲
اتفاقا چون ایشان مشکلات مالی دارند حواسشان را جمع می کنند تا دچار مسئله جدیدی نشوند . بچه هم که بودیم همیشه معلم ها مبصر کلاس را از بین بچه هایی که شر و سرتق بودند انتخاب می کردند ، خوب شاید آقای وزیر هم دیدگاهشان همین باشد ؟ (464696)
 
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۴:۰۴:۲۹
بهتر بود آقای بهروز کمالوندی که معاون امریکای وزارت خارجه بود و برای این پست هم مطرح بود را در این مسئولیت قرار می دادند . فرد پاک و با ایمانی بود و این مسائل را هم نداشت . (464766)
 
آشنا
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۴:۲۳:۱۴
من تعجب مي كنم از اين مجلس قانونمند! كه چگونه دخالت واضح در امور داخلي يك قوه مستقل ديگر مي كند؟مگر تصريح قانون نيست استقلال قوا و عدم دخالت درامور داخي يكديگر؟ (464787)
 
معلم
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۴:۳۸:۳۶
اين بازي ها ي سياسي كي تمام ميشه كه نمايندگان ورجال سياسي فكري به حال كارمندان وكارگران كنن خدا داند وبس! (464801)
 
احمدي
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۵:۰۷:۰۸
نميدونم چرا شلوغش كردين شما؟؟؟ وقتي وزيري راي اعتماد ميگيره بايد اين حق رو هم داشته باشه كه معاونشو انتخاب كنه. تازه به گواه بسياري آقای ملک زاده فردي متدين و در خط وليه فقيه ميباشند. پس بيخود شلوغش نكنين. (464830)
 
مشکل شما
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۶:۲۰:۵۶
مشکل شما این است که نمی دانید پست دادن به یک آدم متهم به فساد چه مزایایی دارد؟برادر جان ,چنین آدم هایی دربست مطیع هستند و رییس تا حالا ثابت کرده است که فقط افراد مطیع را می خواهد. (464925)
 
مصطفی شریفی
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۶:۴۳:۴۱
حقآ وانصافا خیردنیاوآخرت را با گوشه چشمتان مبنی بر منع اجازه تصدی معاونت وزارت امورخارجه به صالحی خواهیدخرید.
خیردنیا آبرویتان درنزدملت است وخیرآخرت ثبت عملتان درجریده دستگاه باری تعالی. (464953)
 
جواد زهرايي
۱۳۹۰-۰۳-۲۹ ۱۹:۰۳:۱۷
اقاي ملك زاده در گناباد رشته كشاورزي دردانشگاه ازادبا سختي هاي زياد گرفت
اقاي ريس جمهورمحترم ااا اگرميدونيد فردا
براي شما مخصوصا دراين انتخاب رنج بسيار
اشتباه درانتخاب / خدا عاقبت ما به خير كند ؟ (465039)
 
سفیریان
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۰۸:۲۲:۰۹
آقای توکلی
خوانندگان نازنین
تردید نکنید که این، یک بازی برد- برد جدید است.
در هر دو شق قضیه، برد با جریان انحرافی است که تاکنون به هر شکل و به هر تقدیر دستان آلوده شان تا حد امکان از دامان وزارتخارجه دور بوده است.
اگر آقای صالحی استضیاح شود، یک وزارتخانه دیگر کشور بدون وزیر مانده و با سرپرستی که شاید بهتر از علی آبادی نباشد اداره خواهد شد!
اگر استیضاح نشود و با برداشتن ملک زاده ادامه کار دهد، روزگارش توسط جریان فتنه سیاه خواهد شد. بهتر است صالحی عزیز تا بیش از این خسرالدنیاوالاخره نشده خود استعفا کرده و باقی را به خداوند بسپارد. (465298)
 
عبدالله
۱۳۹۰-۰۳-۳۰ ۰۹:۰۲:۴۱
به نظر ميرسه اگه اين كار توسط رئيس جمهور انجام شده ديگه شكي نيست كه در ليدري جريان بين ايشان و مشايي نسبت 50درصد حاكم است.
خدا را شكر كه هم مردم فهيم و هم نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي به كارشان اشراف داشته و با شدت هرچه بيشتر اين جريان را زير نظر دارند خدا قوتشان بدهد. انشاء‌الله (465330)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.