توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 108690
ناجا: تجاوز گروهی خمینی‌شهر طبیعی است
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۰
خبرآنلاین نوشت:
 
حسین کرمی انعکاس رسانه ای حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر را باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه می داند و می گوید این قبیل حوادث، طبیعی است.

با گذشت نزدیک به یک ماه از وقوع حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر اصفهان، رئیس پلیس این استان می گوید این قبیل حوادث طبیعی است و در تمام شهرها و استانهای کشور رخ می دهد.

حسن کرمی که امروز در نشست مشترک مسئولان قضایی استان اصفهان سخن می گفت، بار دیگر، پای رسانه ها را به میان کشید و با انتقاد از عملکرد رسانه ها در بازتاب حادثه خمینی شهر، گفت: " وقوع حادثه خمینی شهر و سرقت همزمان از چهار مغازه در اصفهان با رسانه ای شدن، بزرگنمایی شد."

در حادثه تجاوز گروهی خمینی شهر، ۱۲ تن از اراذل و اوباش بنام این شهرستان، شبانه به باغی در حاشیه این شهر حمله کردند و دست و پای مردان حاضر در آن باغ را بسته و به زنان تجاوز کردند. هر چند در ابتدا گفته می شد اشخاصی که مورد تجاوز قرار گرفتند، ارتباط خانوادگی با همدیگر نداشتند، ولی پس از یک ماه از وقوع این جنایت، انصاری، رئیس کل دادگستری اصفهان اعلام کرد قربانیان، ۴ زوج و یک خواهر و برادر بودند.

اکنون که حوادث تجاوز گروهی مانند روستای قوژد در شهرستان کاشمر و تجاوز به پزشک خانواده روستای لیوان شرقی از شهرستان بندرگز، رسانه ای شده است، کرمی، رئیس پلیس اصفهان خبر از "طبیعی بودن" این گونه جنایتها می دهد.

رئیس پلیس استان اصفهان، همچنین از "ظرفیت بالای مردم اصفهان" تمجید می کند و می گوید: " اما ظرفیت مردم اصفهان آنقدر بالا است که با این گونه موارد احساس امنیت آنان کاهش نمی‌یابد."

این در حالی است که پس از وقوع حادثه تجاوز گروهی در خمینی شهر، مردم با تجمع در مقابل دادگستری این شهر، خواستار اجرای عدالت و به مجازات رساندن متجاوزان شده بودند.

سرانجام با پیگیری مردم و دستگاه قضایی این شهرستان و توزیع عکسهای جنایتکاران در سطح این استان، ۹ نفر از اوباش متجاوز دستگیر و بقیه کماکان متواری هستند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.