توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 108721
واکنش هما به تحریم از سوی آمریکا
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۴۵

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با بیان اینکه تحریم غربی ها بر ضد صنعت هواپیمایی کشور موضوع تازه ای نیست و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تحمیل شده است ، گفت : برغم برخی مشکلات ، با تکیه بر توانمندی و تعهد متخصصان ایرانی این موارد را پشت سر گذاشته ایم.

پرورش در مصاحبه تلفنی با واحد مرکزی خبر افزود: در این مدت توانمندی های داخلی برای تعمیرات هواپیما نیز افزایش یافته است و همزمان شاهد گسترش خطوط هوایی و شبکه پروازی در داخل و خارج از کشور همراه با افزایش آمار ناوگان هوایی هستیم.

وی تصریح کرد : همه موفقیت ها مدیون توانمندی ، تعهد و تخصص نیروهای داخلی است.

پرورش گفت : ما یک شرکت بازرگانی هستیم و کار ما حایحایی مسافر و بار است و فعالیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) در ارتباط با سایر کشورهایی که به آنها پرواز داریم ، کاملا در چارچوب معاهدات و توافقنامه های هوایی است که به طور دوجانبه و بین المللی انجام می شود.

وی افزود : شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزو اتحادیه شرکت های بین المللی هواپیمایی "یاتا" است و خود را پای بند به تعهدات و مقررات این اتحادیه می داند .

مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمینه ایمنی هواپیمایی و پروازها هم این شرکت بر اساس مفررات و استاندارد های بین المللی که از طرف "ایکائو " ابلاغ می شود عمل می کند .

پرورش افزود : طبیعی است تحریم مشکلاتی را برای صنعت هواپیمایی کشور ایجاد کرده است اما با تلاش مضاعف متخصصان داخلی خوشبختانه بر بسیاری از این مشکلات فائق شده ایم و شاهد پیشرفت ها و موفقیت های زیادی در صنعت هواپیمایی هستیم.

وزارت دارایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرده نام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را به فهرست تحریم های خود افزوده است.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.