توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 108921
جوابيه مجمع تشخيص مصلحت به خبرگزاري فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۹
مجمع تشخيص مصلحت نظام در جوابيه اي به خبرگزاري فارس نسبت به انتشار خبري درباره ديدار آيت الله هاشمي رفسنجاني با يكي از اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اعتراض كرد
به گزارش ايلنا، متن جوابيه مجمع تشخيص مصلحت نظام به شرح زير است:
با سلام
متأسفانه خبرگزاري فارس در اقدامي قابل تأمل و تعجب‌انگيز، در تاريخ 5/4/1390 اقدام به انتشار مصاحبه با يكي از اعضاي غايب شوراي مركزي حزب مؤتلفه در ديدار با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كرد و به نقل از اين عضو غايب به بيان محتواي ديدار پرداخت!! كه بعضاً مورد استفاده ساير رسانه‌ها نيز قرار گرفته است.

آقاي حميدرضا ترقي در حالي به بيان توضيحاتي در خصوص جزئيات ديدار اعضاي شوراي مركز حزب مؤتلفه آن هم در ديدار خصوصي با آيت‌الله هاشمي به خبرگزاري فارس پرداخته كه اساساً به استناد تصاوير موجود كه همزمان با خبر ديدار در اختيار اكثر رسانه‌ها قرار گرفت در اين ديدار حضور نداشت و غايب بود.

اينكه چرا اين خبرگزاري از بين اعضاي حاضر در اين ديدار، تنها با عضو غايب جمعيت مؤتلفه مصاحبه و مطالبي خلاف واقع از جزئيات اين ديدار به نقل از ايشان بيان مي‌كند و حاضر نيست جوابيه روابط عمومي مجمع را نيز منتشر كند، سؤالي است كه دست‌اندركاران خبرگزاري فارس در عالم حرفه‌اي اطلاع‌رساني بايد به آن پاسخ دهند!!
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.