توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 109093
جزییات حمله اراذل به استخر زنانه در تهران
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۶
فاطمه آليا' نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: تعدادي از اراذل و اوباش كه در روزهاي گذشته به يك استخر زنانه در تهران حمله كرده بودند، دستگير شدند.

عضو فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا درباره اين حادثه افزود: اين اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست يابند و با همكاري نيروي انتظامي به سرعت دستگير شدند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي توضيح ديگري درباره جزئيات اين حادثه نداد اما تاكيد كرد: اين اقدامات، تحركاتي سازمان يافته براي ايجاد رعب و وحشت در جامعه است.

آليا افزود: با شروع اجراي طرح امنيت اخلاقي، تعدادي از اراذل و اوباش اينگونه اقدامات را براي مقاومت در مقابل قانون انجام مي دهند.

وي تاكيد كرد: نيروي انتظامي و مسوولان قضايي بايد قاطعانه با متجاوزان به حريم خصوصي افراد و برهم زنندگان امنيت اخلاقي و رواني جامعه برخورد كنند.

پیش از این یک مقام آگاه در نیروی انتظامی در گفت و گو با سایت فردا، حمله اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران را تکذیب کرده بود.

قبل از این براساس مطالب منتشر شده در سایت های تعامل اجتماعی، گزارش هایی درباره حمله گروهی از اراذل و اوباش به یک استخر زنانه در تهران و تعرض به زنان را منتشر کرده بود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.