نظر منتشر شده
۱۰۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 109436
شکستن روزه سکوت با لقمه شبهه ناک
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۲
محسن مهدیان



روز چهارشنبه رئیس جمهور پس از جلسه هئیت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مقابل چشم رسانه ها روزه سکوت خود را با لقمه شبهه ناک باز کرد.



رئیس جمهور در واکنش به دستگیری اطرافیان خود  تصریح کرد که کابینه خط قرمز است و اگر برخورد با همکارانم ادامه یابد به وظیفه قانونی خود عمل می کنم. وی همچنین وظیفه قانونی خود را سخن گفتن با مردم و افشای  پشت پرده سیاسی دستگیری ها دانست!



پس از اظهارات صریح رئیس جمهور معاونت اجرايي هم اتهامات اخير عليه مشائی و بقائی را كذب محض اعلام كرد.نکته قابل توجه در این اطلاعیه شکوائیه علیه نماینده ای است که خود به دلیل اسناد متعدد از اتهامات فساد بقائی و مشائی  به کمسیون اصل 90 شکایت کرده است.



به این ترتیب به نظر می رسد دولت فاز جدیدی از برخورد با منتقدین را کلید زده است و در این بین میان نهاد قانونی چون دستگاه قضائی با نماینده مجلس و رسانه نیز تفکیکی قائل نیست.



اما این دور جدید پاک سازی دامن دولت ، درست چند روز بعد از فرمایشات رهبر انقلاب در باب عدم افشاگری رسانه ها و نهادهای مسوول پیش از اثبات جرم شکل گرفت.



بلافاصله پس از این که رهبر انقلاب به رسانه ها و صاحبان تریبون تذکر دادند که پیش از اعلام جرم با هدف حفظ آبروی افراد نباید افشاگری صورت گیرد، رئیس جمهور روزه سکوت خود و یا به تعبیر خودش سکوت الهام بخش وحدت را شکست و سکوت چند هفته ای خود را جبران کرد.



سکوتی که قرار بود وحدت آفرین باشد به یکباره با تعرض به عدلیه شکسته شد. این در حالی است که این اتهامات در طول  چندین ماه علیه دولت مطرح شد و رئیس جمهور حاضر نبود نسبت به آنها موضع گیری کند.



تلقی نادرست رئیس جمهور از سخنان رهبر انقلاب، باعث شد خود را در مقابل دستگاه قضائی نیز بیمه ببیند و اینبار برای قوه قضائیه هم خط و نشان بکشند، حال آنکه اگر برای دولت چند عضو کابینه خط قرمز است برای حاکمیت و جمهوری اسلامی فساد اقتصادی خط قرمز است و فرقی هم ندارد که ثمره فساد در انبان اطرافیان اصلی رئیس جمهور باشد یا کابین زن نو عروس.



به تعبیر رهبر انقلاب مشروعیت نظام به عدالتخواهی و مبارزه با فساد است و تجربه 3 دهه گذشت از انقلاب نیز نشان می دهد که کسی یارای مقاومت در برابر این مطالبه اصلی حکومت اسلامی را ندارد. انقلاب و این مردم بارها و بارها نشان دادند که در راه مبارزه با فساد اقتصادی با احدی تعارف ندارند و  دشمنان این شعار بزرگ را در هر لباس و قامتی که باشند از مرجع تقلید گرفته تا رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس مجلس و غیره و غیره و غیره کنار گذاشته  و لازم باشد باز هم  نقش آفرینی می کنند.



سخنان اخیر رئیس جمهور نشان داد که چه میزان پایبند به شعار مبارزه با فساد اقتصادی است! رئیس جمهوری که مناظره های انتخاباتی خود را محکمه قضائی ساخته بود و چپ و راست را متهم می کرد و بر سر دانه درشت ها جناق بسته بود،  امروز در برابر رسیدگی به فساد نفرات اصلی خود مقاومت و حتی بالاترین نهاد قضائی کشور را تهدید به افشاگری می کند و نماینده مجلس را به جرم شکایت از نزدیکانش به دادگاه می کشاند. گرچه همان زمان هم برخی می دانستند این نمایشنامه تا قبل انتخابات روی پرده است.



وظیفه مجلس و دستگاه قضائی در این رابطه بسیار جدی تر از گذشته است. مبارزه با فساد اقتصادی بدون شک هزینه دارد و امروز هزینه مبارزه با فساد اقتصادی شکستن ایستادگی و مقاومت رئیس جمهور است.



دستگاه قضائی در مقابل این رجز خوانی، چندین برابر گذشته وظیفه اش سنگین تر است .اولا نباید وارد مشاجرات سیاسی با رئیس جمهور شود و توصیه رهبر انقلاب در این رابطه را جدی بگیرد. اما از سوئی هرگونه مماشات با صاحبان قدرت و ثروت و مکنت در هر لباسی که هستند به عنوان ننگی در تاریخ ثبت خواهد شد. امروز روز آزمایش و محک همه وعده های 3 دهه گذشته انقلاب اسلامی است. عملکرد دستگاه قضائی در این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به نام حکومت اسلامی تمام می شود. هر گونه کوتاهی و مماشات و مصلحت اندیشی نابجا خدای نکرده باعث یاس و ناامیدی جامعه می شود که کمترین هزینه آن بی اعتمادی به شمشیر برنده و ترازوی فرشته عدالت است

 

 
 
محمد حسین ابراهیمی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۳۵:۲۶
بسمه تبارک و تعالی
در زمان شهید حاج شیخ فضل الله نوری آن ها فضاي فتنه را چنين تصوير مي کردند که شيخ و اطرافيانش،
طرفدار استبدادند و ديگران ضد استبداد. روشن بود که شيخ به هيچ روي طرفدار استبداد نبود؛ آن چه براي او اهميت داشت، اين بود که احساس مي کرد مشروطه چيان که پس از پيروزي نخست مردم به رهبري علما سوار بر کار شده اند،
به دنبال از ميان بردن احکام شريعت هستند؛ اما منورالفکرها و روزنامه هاي طرفدار آن ها، به شديدترين وجه شيخ را طرفدار استبداد معرفي مي کردند و او را آماج تهمت ها و ناسزاهاي خود قرار مي دادند.
آن چه در اين ميان آنان را ياري مي کرد، اين بود که محمد علي شاه نيز با آنان درگير شده بود.
آن ها، شيخ و محمد علي شاه را در يک جبهه،
رو در روي مردم ـ که عمري طعم تلخ استبداد را چشيده بودند، و اينک براي رهايي از آن فعاليت مي کردند ـ قرار مي دادند . (473545)
 
ارسطو ادریس
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۰:۵۹
تمام دعواي مشايي و گروه انحرافي گفتن ترس از راي نياوردن در انتخابات مجلس است.اگر نيست ثابت کنيد.

کجاي دنيا عيب است که دولت فعاليت انتخاباتي بکند؟مگر در همين ايران ما براي اولين بار است که دولت مي خواهد مجلسي هماهنگ با خود داشته باشد؟

آيا دولت نمي تواند خود را در برابر راي مردم در مجلس بگذارد؟آيا مردم حق ندارند در دعواي مجلس و دولت در انتخابات دو گزينه داشته باشند براي انتخاب؟



نمونه سخنان آقاي ناطق نوري است . راست سنتي از اينکه احمدي ن‍ژاد به آنها بله قربان نمي گويد ناراحت است. براي همين بين احمدي نژاد و اصلاح طلبان تفاوتي نمي بيند.
ديگي که براي آنها نجوشد توش کله ..... بجوشد. (473613)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۳۲:۲۰
دوست عزیز من به نظر شما رای مثبت دادم فقط یادتان باشد اگر ادعائی می کنید باید ثابت کنید نه اینکه بگوئید اگر غیر از اینست شما ثابت کنید ، از ملانصرالدین پرسیدن مرکز زمین کجاست ؟ چوبش رو زد زمین گفت اینجا ! میگی نه برو متر کن!! با منطق بیگانه شده ایم ... الناس علی دین ملوکهم (473644)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۳۱:۲۳
ثابت کردنش کاری نداره که. اما مشکلی به نام \" زمان \" وجود داره. که متاسفانه باید تا اسفند صبر کرد.
این یه ادعا نیست. این حقیقتیه که داریم می بینیم. اتهاماتی درست در سالی به چند نفر انتساب داده میشه که پایان اون سال انتخابات مجلس رو داریم. این در صورتیه که تا قبل از این موجودی به نام \" جریان انحرافی \" وجود نداشته.
این در حالیه که مدعیان وجود چنین جریانی تا کنون به این سوال ما پاسخ ندادند : \" تا حالا شما کجا بودی ؟؟ \" (473721)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۲۰:۳۰:۴۸
ظاهرا این هم تاکتیکی جدید است که کاربر می گوید من به کامنت شما رای مثبت دادم ......وسپس انتقاد می کند !!! (473860)
 
بابک 90
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۱:۴۰
1)فعالیت سالم انتخاباتی و به موقعه با شانتاژ وسیاسی کاری فرق می کند.
2)کسی حسابش پاک باشد نتها از محاکمه نمی ترسد بلکه کمک می کند تا مسائل زودتر روشن وفضا بیشتر تیرهوتار نشود.
3)در مکتب اسلام همه دربرابرقانون یکسان وبرابرند و هرکس مسولیتی دارد به قانون باید بیشتر مقید باشد .
4)اگر آینه عیبت را نشان داد خود را اطلاح کن ،آینه شکستن خطاست .
5)وزیرامورخارجه افغانستان زمان داود ...
-افغانستان زیر بار زور نمی رود مگر آن زور پر زور باشد. (473656)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۸:۵۷:۱۵
نقش مردم در اين ميان چي شد؟بالاخره مردم بايد مجلس را تعيين كنند يا دولت بايد مجلسي يكدست بسازد؟ (473942)
 
مصطفی سیاوشی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۳۶:۲۹
همه چیز خوب بود الا انتظار از قوه محترم قضاییه برای مماشات نکردن!!!
می دانم این را تضعیف قوه قضاییه می دانید و به دنبال آن تضعیف نظام اما...
زمانی که قوه قضاییه به خاطر حرف امریکا و دشمنان دین قانون دین را تعطیل می کند به نشان اجرا نشدن حکم سکینه آشتیانی چه انتظاری دارید به خاطر حرف رییس جمهور مماشات نکند؟؟
امیدوارم منتشر شود (473648)
 
دوست شما
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۹:۱۵
جناب آقاي ابراهيمي عزيز

نميخواهم مثل خيليها از روي شكم رييس جمهور را تخريب كنم. اما كاش رييس جمهور محترم درخصوص برخي اطرافيان صريحا اظهار نظر ميكردند. افرادي مانند:
مشايي - رحيمي - بقايي

كاش در فضايي عادلانه به اتهامات محمدرضارحيمي و حميدبقايي رسيدگي ميشد. نميخواهم تهمت الكي بزنم اما مثلا همين دكتراي جعلي رحيمي و مساله فساد در بيمه ايران بلاخره چي شد؟؟؟؟؟؟؟ (473659)
 
رض
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۳۹:۴۲
امروز مطبوعاتى پيدا مى‏شوند كه همه همّتشان، تشويش افكار عمومى و ايجاد اختلاف و بدبينى در مردم و خوانندگانشان نسبت نظام است! ده عنوان، پانزده عنوان‏روزنامه، گويا از يك مركز هدايت مى‏شوند؛ با تيترهاى شبيه به هم در قضاياى مختلف. قضاياى كوچك را بزرگ مى‏كنند و تيترهايى مى‏زنند كه هركس اين تيترها را مى‏بيند، خيال مى‏كند كه همه چيز در كشور از دست رفته است! اينها اميد را در جوانان مى‏ميرانند؛ روح اعتماد به مسؤولان را در آحاد مردم كشور تضعيف مى‏كنند و نهادهاى اصلى كشور را مورد اهانت و توهين قرار مى‏دهند! من نمى‏دانم مدل اينها كجاست و كيست!؟ مطبوعات غربى هم اين‏طور نيستند! اين يك نوع شارلاتانيزم مطبوعاتى است. ديدار با جوانان در مصلّاى بزرگ تهران‏ 1379 (473547)
 
هواي تازه
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۵۱:۵۷
پاسخ به دوست عزيز

آري خيلي ها از روي حسودي به احمدي نژاد گير ميدهند. قبول!!
اما آقايان \" مشايي - رحيمي - بقايي \" آيا حاشيه ندارند؟


ايكاش در ايران عزيزمان در فضايي عادلانه به اتهامات محمدرضارحيمي و حميدبقايي رسيدگي ميشد. نميخواهم تهمت الكي بزنم اما مثلا همين دكتراي جعلي رحيمي و مساله فساد در بيمه ايران بلاخره چي شد؟؟؟؟؟؟؟ (473662)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۷:۱۹
اگر واقعا چيزي پشت پرده است 100% وظيفه رئيس جمهور است كه آن را به ملت بگويد.و اگر چيزي هم پشت پرده رييس جمهور وظيفه مجلس است كه آنرا به ملت بگويد.اما قضاوت در هر مورد با قوه قضاييه است.راه پيشرفت مملكت چيزي نيست جز جريان آزاد اطلاعات.هر كسي در هر مسندي بايد واقعيت ها را بگويد.صلاح ملت چيزي جز بيان واقعيت نيست. (473555)
 
a.a
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۹:۱۹
بابای من با تحصیلات ابتدائی دم دمای انتخابات و مناظره ها پیش بینی کرده بود روزی میرسه که آقای دکتر جلوی همه می ایسته و به هیچ احدی جواب گو نیست، موندم شما دکتر مهندسا تو دانشگاهاتون چی میخونید؟! شما اگه واقعا چنین روزی رو نمی دیدید تو مدرک تحصیلیتون شک کنید. البته اگه شما هم از آکسفورد دکترا نگرفته باشین. (473558)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۳۴:۲۷
چرا دوست عزیز اگر گوش شنوائی داشتید می شنیدید ، پدر بزرگوارتان به سلامت باشند ولی کاش حرف همه را می شنیدید (473646)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۶:۱۱:۱۶
عزیزم همه ی مردم ایران یک تحلیل سیاسی از خود دارند بالاخره از 100 تا تیر یکیش به گنجشک میخوره. بابای شما اگر برای این تحلیلش دلایل محکمی داشت خیلی هنر کرده وگرنه تحلیلش کوچه بازاریه. حالا بابای شما به چه \"دلیل\" چنین روزی را پیش بینی میکرد؟ (473925)
 
ابراهيم قنبري
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۲:۵۲
به نام خدا
آقاي رئيس جمهور در برابر قانون همه يكسانند ، تمكين در مقابل قانون خط قرمز ندارد . (473563)
 
طاهری فر - ملایر
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۳:۰۶
سلام
برای من سوال شده که مگه پول و مقام چقدر ارزش داره که شماها تمام تلاشتون رو میکنید که:
راد مرد ایران زمین
خصم دشمنان
مرد مردان
پای مرد همت و تلاش
نابغه عصر
فخر ایران
شیر بیشه دلیران
.
.
.
دکتر احمدی نژاد رو از پا در بیارین؟

واقعا اینقدر چشم شما روی این همه کارهای نشدنی رو شدنی کردن بسته شده که ....
ای کاش این نظرسنجی ها در تالارهای گفتگوی زنده یود تا میدیدین:
\"اگر زبان از دهان در کشم
جهانی سخن را قلم بر کشم\" (473564)
 
بابک 90
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۵۰:۲۳
روایت است روزی حضرت فاطمه سلام خدا براو شعر یکی از شعرای عرب را که دروصف پیغمبر سروده بود می خواند ،حضرت رسول (ص) فاطمه جان قران بخوان .شما دوست عزیز قران بخوان وکمتر شعار بده .هم خوبیها راببین وهم معایب را. (473660)
 
نیما
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۵۳:۰۷
اولا معجزه هزاره سوم را یادت رفت

ثانیا اینا همه که گفتی یک نفر بود ؟

ثالثا فراموش کردی که ایشان یه جورایی هم تو روی مقام معظم رهبری ایستاده؟

خط قرمز..... (473665)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۴:۰۰
نابغه عصر؟
فخر ایران؟
شیر بیشه دلیران؟
.
.
.
میگم این چیزایی که نوشتی جوک بود؟ یا اینکه واقعا جدی نوشتی؟ هرچی که بود باعث شد کلی بخندم! دستت درد نکنه هموطن با این مطلب طنزی که نوشتی! (473686)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۷:۱۲:۰۳
آره معلومه که جوکه.
چند صددددددددددددددددددددددد برابر دوستان قبلی تون کار کردن توی 6 سال واقعاً بیشتر به جوک شبیه تا چیز دیگه.
رسوندن ایران به سرعت رشد 11 برابری تولید علم جوکه.
رتبه 16 نانوی ایران توی دنیا هم .... .
ماهواره و ماهواره بر ساختن هم جوکه.
غنی سازی 20 درصد و چند هزار سانترفیوژ هم جوکه.
خنده دار تر از همه نشون دادن ماهیت فاسد بعضی مظلوم نما ها ست که آدم روده بر میشه از خنده.
و زیاده نمی شه همه رو گفت.
.......
ولی خنده دار تر از همه چی خندیدنیه که دلیلش جوک نیست... . (473811)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۰۰:۵۶:۴۶
البته یادتون رفت تورم 30 درصدی رو بگی یا تعطیلی 60 درصدی کارگاه های تولیدی و هزار و یک بدبختی دیگه مثل افزایش 40 درصدی اجاره بها ی مسکن ؟ (474362)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۸:۱۳
بله یادم رفت تورم 30 درصدی رو که عاملش موش دوندن بعضی ها با وام های میلیاردی توی بخش مسکن!!!!
و یادم رفت تبریک به مناسبت افتتاح مرکز جدید آمار رو به ریاست جنابعالی. (474786)
 
ج.احساني
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۴:۰۴
Tohid Prince عزيـز

خودتو ناراحت نكن. خيليها به احمدي نژاد گيرميدهند از روي بيكاري و اينكه خوشــي زده زيردلشــون.

امــــا
بياقوت وضعف راباهم ببينيم. باشــــــه؟
قرادادها بودار بقايي ؟!
دكتـــراي جعلي رحيمي؟!
تخلف بيمه ايران رحيمي؟!
اظهارات مشايي؟!
باندبازيهاي رحيمي؟!
در دادگاه حاضرنشدن رحيمي؟!


منتظــــر پاســـــــخ شمــــا (474619)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۲:۵۳
ما هم دوست داریم منصفانه نگاه کنیم.
اما کافیه بگی آره اینجا کار ایراد داره. بلافاصله : \" دیدی دیدی ، گفتم رای نده ها ، بکش که هر چی می کشی حفه ته و حالا مونده تازه اولشه و ... \"
خیلی دوست داریم قراداد های بودار و بقیه تخلف ها هم روشن بشه. اما توی فضای عادلانه.
نه اینکه همه خوبن البته تا وقتی که احمدی نژاد اونا رو به سمتی منسوب نکنه.
چطور ایرادی نداره که یکی با مدرک جعلی معاون مالی صدا و سیما باشه، یکی دیگه رئیس دیوان محاسبات از طرف مجلس ، ولی همین که بیان توی دولت تازه شروع به بررسی مدرک این آقایون بشه!!
من خیلی مایلم بدونم اون 200 تا امضایی که برای حمایت از معاونت اولی رحیمی جمع شد پشتش چی خوابیده بود؟؟!
خیلی دوست دارم بدونم مدرکی که امثال نادران و مطهری دووووووووووووووو ساله که رفتن بیارن کجاست؟
.....
درباره اظهارات مشائی هم بگم که اگه ادعای آزاد بودن کشور رو داریم و فضای کشور رو فضای بحث و .. می دونیم که دیگه نباید حرفی باقی بمونه.
دو حالت داره. یا یکی براش جواب داره یا نه. اگه جوابی هست که خوب بگید و بحث کنید حتماً یه طرف قانع میشه و حداقل در بدترین حالت بی منطقی یه طرف ثابت میشه. اینکه سر و صدا نداره که. (474799)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۱۴:۲۷
اوكـي
خيلي ها دارند با بي انصافي به احمدي نژاد گير ميدهند.

اما ماجراي برخي افراد مشكوك مثل بقايي و رحيمي چي ميشه؟ بحث فساد اقتصادي بيمه ايران؟ (473711)
 
کهن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۹:۵۰
امروز دستگاه قضایی بایستی مصمم تر از قبل وبدون هر افراط و تفریطی در برابر فساد وانحراف قد علم کند انکس که متهم گشته یا تبرئه میشود یا محکوم. در غیر این صورت این شبهه ایجاد میشود که دستگاه قضا به دلیل ترس از تهدیدات رئیس جمهور پا پس کشیده. و این به منزله سمی مهلک بر پیکره نظام است.که اگر اینگونه شود نه جمهوریتی میماند و نه اسلامیتی. (473568)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۲۱:۵۷:۱۷
یعنی دستگاه قضائی واقعاً وظائفش را فراموش کرده که همه میخوان به اون گوشزد کنند ؟ (473869)
 
عضو سابق ستاد میم. الف نژاد
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۰۰:۰۵
بر اثر همین شعار ها و نمایش های تبلیغاتی وی بود که متاسفانه چند ماه از عمرم را شبانه روزی در ستاد دانشجویی آن(و مافبل و مابعد آن) گدراندم هر چند که برای شخص نبود بلکه تنها اعتقاد و شعار را می دیدیم و بی خبر بودیم از ضمیر مشکل دار برخی ها !
و به همین خاطر نمی گذرم از رایم، از عمرم، از جسمم(که تا 3 ماه بعد از انتخابات تحت نظر پزشک متخصص بودم) و از حقم. و شکایت نزد قادر متعال می برم از این همه خیانتی که به اسم ذین و ارزش ها و شهدا به آنها و ملت روا داشته و واژه رسای \"عدالت\" بی آبرو شد و همه چیز فدای منفعت و زیاده خواهی عده ای شد!
\" و خداوند بهترین انتقام گیرندگان است.\" (473569)
 
محمد صادق
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۰۸:۳۰
نویسنده محترم خودتان می فرمایید ((وظیفه قانونی))
اگر قرار باشد با تهدید رییس جمهور رسانه ها و مهمتر از رسانه ها قوه قضاییه دست از مسئولیت خود بکشد پس تفکیک قوا کجای قانون اساسی است؟

بنابراین علی القاعده و قانونا قوه قضاییه نباید بیمناک از تهدید هرشخصیت حقیقی یا حقوقی الا رهبری باشد.

اما یه چیزی......

رییس جمهور چه چیزی را می خواهد افشا کند؟
من طرفدار رییس جمهور نیستم و مخالف ایشان هم نیستم اما برایم جالب شده که ایشان چه چیز را میخواهند افشا کنند؟

و اینکه چه کسانی
چه کسانی
چه کسانی
از افشاگری ایشان می ترسند؟
آیا شما میترسید؟ (473574)
 
زعفر
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۱۹:۱۱
اقاجان دست از سر اين بنده خدا ور داريد
حالا اوضاع از اون طرف بهم ريخته است شماها اين طرف و هم بهم ميريزد (473580)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۲۰:۵۶
با سلام:
شرعا و عرفا و با احتساب قانون جایز نیست ایشان که مجری قانون هستند با تحت فشار قرار گرفتن افشاگری کنند!!!
تهدید به افشاگری ایشان یا واقعیت ندارد و یا ایشان هم با افشاگری به زیر آب می روند. (473585)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۲:۵۰
شما از چی می ترسید؟
اگه احمدی نزاد چیزی برای گفتن نداره به قول شما ، اگه همکارانشون فساد و انحرافشون از نگاه شما محرزه و اگه و اگه و اگه شما برای چی ترسیدید؟؟؟!!!
نگران قیمت سوراخ موشید؟؟!!
....
توصیه های رهبری فقط برای رئیس جمهوره؟؟؟!!
شما و دوستانتون تافته جدا بافته اید؟؟
پس این چیه: اونم سه روز بعد از توصیه های رهبر:
http://alef.ir/1388/content/view/109380/
شما که سایت تون شده محکمه قضایی یا مناظره های رئیس جمهور؟؟؟؟!!!!
....
دارم کم کم به این نتیجه می رسم که احمدی نژاد خیلی داره خطرناک می شه برای کشور. چون با یه جمله ش خییییییییییییییییییلی ها به هم میریزن.
بهتره که سریع تر کنار بره تا اوضاع به حالت قبل 84 برگرده و بعضی ها رو با بعضی چیزاشون تنها بزاره و همه چی آرومه و از این حرفا. (473595)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۱۲:۰۴
جناب Tohid Prince

من قبول دارم. خيليها دارند با بي انصافي به احمدي نژاد مي تازند و نيت شان دلسوزي ، اگر حتي ناله هاي دلسوزانه سردهند.

اما اما اما
تكليف برخي افراد مشكوك مثل بقايي و رحيمي چي ميشه؟ تكليف قراردادهاي كلان بودار؟ تكليف مشايي؟ تكليف دكتراي جعلي محمدرضا رحيمي؟ تكليف اتهام كلان رحيمي در فساد اقتصادي بيمه ايران؟

استدعا دارم با منطق پاسخ بديد

---------------
از سايت الف هم ميخوام نظر مرا چاپ كنه و مراراهنمايي كنه اگر بخوام دراين خصوص يادداشتي بدم چيكار كنم؟ (473709)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۷:۳۵:۳۲
بابا خیلی پیچیده نیست. اگه اینایی که می گید فاسدن و منحرفن خوب قوه قضاییه هست دیگه. چرا با مدرک محکومشون نمی کنید؟؟!!
مثل ملک زاده و رئیس منطقه آزاد کجا و کجا و ... .(امیدوارم اثبات بشه جرمشون البته)
چرا این دو سه ماهه یه دفعه کل مفسدین پیدا شدن شد اونم از دولت؟؟!!
چرا آقایی با دکترای جعلی!! رئیس دیوان محاسبات می شه از طرف مجلس!!!!؟؟؟؟
چرا همین آقا موقع منصوب شدن به معاونت اولی با حمایت نمایندگان مجلسی که الان دارن مفسد خطابش می کنن مواجه می شه؟؟ (473823)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۰۸:۲۹
جناب Tohid Prince


سلام. درخصوص اون نامه حمايت از معاون اول، بنظرم نامه سياسي و نامه غلطي بود.

بله. انتصاب رحيمي بادكتراي دروغي از طرف مجلس به ديوان محاسبات قطعا اشتباه بود.

قضيه بوسه رحيمي بردستان رفسنجاني در زمان استانداري اش را كه شنيدي؟ رانت خواري و فساددربيمه دولتي ايران را چطور؟ وجدانا با شعارهاي عدالت محورانه رييس جمهورعزيزهمخواني داره؟!!!!!!!
بازم ميگم خيليها با بي انصافي و ازروي حسادت دارند بااحمدي نژاد لجبازي ميكنند. اما امثال رحيـمي و بقايي بايد به دادگاه كشانده شوند (474506)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۱:۵۴
آفرین.
فرض رو بر این می گیریم که رحیمی مفسد فی الارض.
چه کسی باید ایشون رو محاکمه کنه؟
اصلاً چه کسی صلاحیت محاکمه ایشون رو داره؟

هر کی باشه اون آدما نماینده هایی نیستن که اون اشتباهات بسیار بسیار بزرگ رو که خودتون ذکر کردید انجام دادن.
صحبت همینه. مگر نه ما خواستار برچیده شدن ایران از مفسد اونم از هر نوعشیم. (474808)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۳:۲۸
« تجربه 3 دهه گذشت از انقلاب نیز نشان می دهد که کسی یارای مقاومت در برابر این مطالبه اصلی حکومت اسلامی را ندارد. انقلاب و این مردم بارها و بارها نشان دادند که در راه مبارزه با فساد اقتصادی با احدی تعارف ندارند و دشمنان این شعار بزرگ را در هر لباس و قامتی که باشند از مرجع تقلید گرفته تا رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس مجلس و غیره و غیره و غیره کنار گذاشته و لازم باشد باز هم نقش آفرینی می کنند.»
ميشه در مورد اين تجربه يك كثال عيني بزنيد!!!!!!! (473596)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۶:۳۱
امیدوارم عدالت فدای مصلحت نشود. (473602)
 
محمد رضا
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۶:۴۳
با سلام باز هم گفتمانی از رئیس جمهور و جنجالی دیگر. یادم میاید وقتی اقای توکلی به دلالان وابسته به معاون مستعفی وزارت امور خارجه ایراداتی وارد کردند اقای جوان فکر شتاب زده فکر کرد ماهی بزرگی از اب گلالود گرفته است و از داشتن فرزند ویا نداشتن ان سخن به میان اورد و باز هم به مخاطب خود توهین کرد .این بار هم الف شتابزده برخورد میکند و سخنان رئیس جمهور را به اشتباه تعبیر میکند. این نیست،دوستان و یاوران انقلاب (اگر هستید) راه مقابله با کج روی ،هر کدام تعبیرات رهبری معظم را به نفع خود تعبیر میکنید و ان را علم کرده بر دوش میکشید که منم بر حق.به خدا مردم تمام حرکات شما را با دقت پی گیری میکنند و با ان در موردتان قضاوت خواهند کرد. خط قرمزی که رئیس جمهور بیان کرده مقابله با توهین است نه فساد(ان چه ما از ایشان شنیدیم)اکر فسادی هست بعد از اثبات در دادگاه صالحه میشود جرم.تازه اینجا میرسیم به گفتار رهبر معظم، در بیانات اخیرشان
(کجایند عمل کنندگان؟) (473603)
 
محسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۷:۰۸
میشه بفرمایید برخی از کسانیکه می دانستند حرفهای آقای احمدی نژاد در مناظره ها مخصوص انتخابات است الان کجا هستند . (473604)
 
فرشید
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۱:۴۱:۳۶
درود بر احمدی نژاد و مشایی اولین بار است که در این مملکت میبینم کسی با تمام وجود برای ارمانهایش می جنگد . حیف بر شما که اتلاف وقت و انرژی میکنید از مردان بزرگ حیف (473607)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۴:۰۳
آقای دکتر محمود احمدی نژاد
آین تذهبون؟! (473622)
 
رضا سمیعی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۵:۴۱
برادر مهدیان...هر که نداند ، ما که می دانیم شما طرفدار پرو پاقرص موسوی بودید. دیگر چه جای اینجور گله ها از عدم ولایت مداری احمدی نژآد؟ (473624)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۵۸:۳۷
شما یا آقای مهدیان رو نمی شناسید یا با یه مهدیان دیگه اشتباه گرفتید (473736)
 
مسلمان
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۸:۰۰
خط قرمز عدالت است.
دست غارتگران و خائنین بیت المال باید قطع شود چه درون ملت چه درون دولت و چه کابنه و حتی رئیس دولت
... (473620)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۸:۵۴
سكوت آقاي رئيس جمهمورهميشه با لقمه هاي شبهه ناك شكسته شده است واين بار اولش نيست (473626)
 
نادعلی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۰:۳۲
چه بخواهید و چه نخواهید قبول کنید سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قوه قضائیه و در حضور کارکنان رده یک این قوه یک بیمه تکمیلی و تمام عیار حداقل از باب عدم اعلام مجرم و جرم برای همه از جمله نزدیکان رئیس جمهور ایجاد کرده است و این خود موجب می شود که حداقل ترس از آبرو برای مجرمین کمتر شود که باید دید مسئولین قوه قضائیه برای جبران این بخش چه تدابیر محکمتری می توانند اتخاذ نمایند تا سخنرانی رهبرمعظم انقلاب مورد سوءاستفاده متخلفین قرار نگیرد . (473629)
 
مرتضی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۸:۲۵
شمایی که دم از فرمایشات رهبری میزنید مگه اتحامات علیه مشایی و بقایی ثابت شده که همش دارید علیه این اقایان مطلب می گذارید (473640)
 
علی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۳۸:۵۱
آقای عضو سابق ستاد میم الف نژاد . چرا عاقل کند کاری / که باز آرد پشیمانی / پشیمانی دیگر سودی ندارد بهتره بعد از این عاقل باشی .و با عقلانیت کارت را انجام دهید تا عواقبش به اظهار ندامت و پشیمانی نکشد . (473654)
 
رهگذر بی کار
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۸:۱۳
واقع بین بودن کار سختی است ما اگر واقع بین بودیم امروز این وضعیت اسف بار را نداشتیم
بیکاری ، فقر ، فساد ، همه و همه اما چون واقع بین نیستیم همین جوری دور خود می چرخیم استبداد ، دموکراسی غربی ، فتنه ، جن زده ، شده علم کشور
آقا اگر می خواهید این مسائل حل شود مجلس جوای گو ، رئیس جمهور جواب گو باشد و مشت توی دهن این استکبار هم بزنیم ، جواب آن دو دو تا ست


آزادی روزنامه ... آزادی روزنامه .....

نظر جوان بیکار این مملکت (473657)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۰۴:۳۵
راستی چرا قاضی جرات ندارد پرونده فائزه را باز کند ولی اسم مشایی وبقایی همه جا است؟ پیامبر این روش را دلیل سقوط پیروان ادیان قبل از خود دانست. وعده الهی حق است. (473677)
 
کهن
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۰:۰۸
نمیدونم چرا نظام داره اینهمه جنجال آفرینی رو تحمل میکنه.سوال و استیضاح رئیس جمهور شاید هزینه داشته باشه ولی یه بار دلسوزانه مسئله رو بررسی کنیم آیا هزینه این کار از هزینه اینهمه التهاب آفرینی هر روزه بیشتره.اول وعده های بزرگ و متوقع کردن مردم از نظام و عمل نکردن به وعده بعد تمرد از اجرای قانون.یه روز تفسیر به رای قانون روز بعد قهر بعدشم تهدید.
وکلای مردم اگه کاری نکنن مدیون مردم و امام و شهدا واسلامند.
مرگ یه بار شیونم یه بار. (473683)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۶:۳۰
خدا همه شما و آنها را براي اسلام و مسلمين حفظ كند! (473687)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۹:۵۶
جز نق زدن بیمورد کاری بلد نیستید و مصداق الغریق یتشبث بکل حشیش شده اید واقعا از ین سایت الف حالم بهم میخوره که تنها وظیفه خود را گیر دادن به رئیس جمهور میدونه بابا بس کنید تورو خدا چیزای دیگم هست بهش گیر بدید براتنوع هم که شده یکم بخودتون گیر بدید (473688)
 
جواد
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۳:۵۴:۵۴
آقای توکلی لطفا در مورد بورس هم گزارش تهیه کنید ما سهامداران بورس با این بازی های سیاسی چند ماهه اخیر به خاک سیاه نشستیم
تو رو خدا چاپ کنید (473697)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۲۴:۲۹
بعدا می گن مغزها فرار کردن ، سرمایه ها فرار کردن. خوب باباجون مملکتی که از صبح تا شب توش دعواست مگه آدم عاقل میمونه و یا سرمایشو بند می کنه که یه شبه دود بشه. بورس رو نگاه کنید سرمایه مردم داره دود میشه میره هوا. کی جوابگوست؟
واقعا کی؟
اگر شما نماینده مردم هستید بیاید از مردم از بورس حمایت کنید
دعوا بسه دیگه . مگه رهبر همه رو به ارامش دعوت نکرد (473719)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۲۸:۱۰
-گفتم :خط قرمز آبروي اشخاص غائب در مناظرات تلويزيوني بود كه به دفعات بدون حكم قاضي و حضور متهم مورد تعدي قرار گرفت.
- گفت: آن افراد گردن كلفت بودند و كسي توان برخورد با ايشان را نداشته است و بدين سبب افشاگري شده است.
- گفتم : اگر آن منطق درست باشد كه حالا منتقدين جريان انحرافي هم به خود حق مي دهند حمله كنند .پس ناراحتي و دلخوري چه محلي از اعراب دارد . قدما گفتند آنچه كه عوض دارد گله ندارد . يا خود كرده را تدبير نيست (473720)
 
نادان
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۴۳:۲۶
الف به گونه اي از فساد اقتصادي بعنوان خط قرمز نظام ياد ميكند كه گويي تاكنون اصلاً فاسد اقتصادي وجود نداشته است.الف آنچنان ميگويد كه نظام و حاكميت با احدي تعارف ندارد كه گويي تمام مجرمان و مفسدان اقتصادي در اين مملكت به اشد مجازات رسيده اند .كمي هم انصاف بايد داشت البته هرنوع خط قرمزي در برابر هرگونه مفسده اي از نظر مردم ناپسند است چه اصلاح طلب،اصولگرا هرچه و هر كس بايد برخورد شود اصولاً خط قرمز توجيه فساد است در هر زمينه اي بايد باتب انتقاد و امر به معروف و نهي ازمنككر و مجازات مجرم باز باشد خط قرمز يعني توجيه و ايمن سازي نجرم (473727)
 
بینا
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۴۵:۵۷
عزیزی که تهدید کردند خط قرمز من کابینه ام است و اگر دست بزنند با مردم حرف خواهم زد خواهشی دارم چون کارها برای خدا انجام می گیرد اگر واقعا\" حرفی هست با مردم بزنند بلکه ما مردم بفهمیم چه خبر است که اینقدر دلهره آور و قابل اتکا است . (473728)
 
محمدنیا
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۵۲:۴۷
آقای توکلی افکار عمومی به اندازه کافی توجه هستند و این مقاله ها و مطالب تکراری دیگر اثری ندارد. شما و نمایندگان محترم مجلس هنوز توجیه نیستید و منتظر معجزه هستید تا احمدی نژاد متحول شود. بدانید این کوتاه آمدن ها و عقب نشینیی ها باعث می شود گروه امروز که با دست باز می شود فردار با دندان هم باز نشود. (473730)
 
مینو
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۴:۵۵:۱۱
آقای مهدیان امیدوارم این نظر منهم به عنوان یک منتقد شما و احمدی نژاد منتشر شود و پایه های فرهنگ نقد و صراحت و شفافیت که نمیدانم اصلاً در در میهن وجود داشته است، بالاخره بنا شود. من از شما می پرسم اگر \"مشروعیت نظام به عدالتخواهی و مبارزه با فساد است\" و بقول شما: \" کسی یارای مقاومت در برابر این مطالبه اصلی حکومت اسلامی را ندارد.\" چرا فضای رشوه و فساد و فاصله طبقاتی هرروز بیش از گذشته شده است تا جایی که در ارگان دولت داریم به دنبال مفسد اقتصادی می گردیم و رئیس جمهور هم به قول شما مقاومت می کند؟
و دیگر اینکه دوست عزیز! شما به صراحت و بعد از توصیه رهبری در مورد نگاه داشتن حرمت رهبران سه قوا می نویسید که :\" رئیس جمهوری که مناظره های انتخاباتی خود را محکمه قضائی ساخته بود و چپ و راست را متهم می کرد و بر سر دانه درشت ها جناق بسته بود، امروز در برابر رسیدگی به فساد نفرات اصلی خود مقاومت ...\" با عر ض معذرت باید بگویم این اشارات شما زمانی دلیل بیغرضی و خلوص شما بود که همانوقت به این رویه اعتراض می کردید. آن وقت که تاریخ قدیم نیست. من و شما همینقدر آدم های بالغی بودیم که امروز هستیم. (473734)
 
نسیم
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۳:۳۶:۴۳
خانم مینو منهم مدافع برخورد آقای مهدیان نیستم و با این اظهار نظر شما موافقم که آقای مهدیان هم خلاف رهنمود رهبری عمل می کنند وقتی که علناً رئیس جمهور را به « رجز خوانی» متهم می کنند. ولی آیا رهبری گفته اند که اساساً از دولت و رئیس جمهور انتقاد نشود؟ به نظر میرسد شما چنین توقعی دارید. (473914)
 
payam
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۵:۱۶:۲۳
(اگر برخورد با همکارانم ادامه یابد به وظیفه قانونی خود عمل می کنم)....
یعنی رییس محترم جمهور در صورت بیشتر نشدن فشارها به وظیفه قانونی خود عمل نمی کند؟؟؟ (473755)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۵:۴۲:۲۵
من همه را به تقوی دعوت می کنم. (473768)
 
مجتبی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۶:۴۹:۲۴
من نمی دونم تا امروز دیگران و شما نماینده های دلسوز کجا بودید،اگر به فکر اسلام هستید که نیستید چرا این فائزه خانم راست راست میگرده؟،چرا آقا مهدی تو لندن صفا میکنه؟،شما هر کار هم که بکنید ملت احمدی نژاد رو می خوان چون اولین رئیس جمهوریه که دلشون بهش گرمه شما هم اگه راست میگید مثل ایشون باشید.تا امروز هیچ کس دزدی نکرده بود حالا مشایی شده دزد؟یعنی تا امروز هیچ دزدی تو مملکت نبود؟ (473801)
 
دل شكسته
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۶:۵۸:۳۸
با سلام
جناب الف
شما كه رييس جمهور را متهم مي كنيد
چطور خودتان را در مقام قضا گذاشته و راي بر گناه كار بودن افراد ميدهيد و سرانجام رييس جمهور را به دفاع از خاطي متهم مي كنيد
ابتدا خود در اجراي قوانين كوشا باشيد بعد .... (473806)
 
سيد
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۷:۲۰:۲۶
من نمي دانم اين واژه مهجور پشت پرده از کجا وارد ادبيات سياسي ، اقتصادي، ورزشي و... ما شده است ؟ هرکس که تو کارش کم مي آره بدون معطلي از پشت پرده صحبت مي کند /آقاي احمدي نژاد تو را خدا اين پرده رو برا هميشه از جلوي چشم مردم بردار/دست گل تو مي بوسيم. (473817)
 
مهدی اردبیل
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۷:۴۸:۱۴
آقای رییس جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد .جنابعالی در سی دی تبلیغاتی سال 88 ریاست جمهوری که در کنار باغچه ی منزلتان نشسته بودی علف هرزی را نشان دادی و گفتی که این علف هرز خیلی شبیه ریحان است باید خیلی دقت کرد تشخیص داد و کندو انداخت دور. حالا این علف هرز در کابینه ی شما رشد کرده و امت حزب ال... زودتر از شما تشخیص داده اند.آیا نمی خواهی این علف هرز را از ریشه بکنی؟ (473828)
 
علی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۱۸:۴۹:۲۰
چشمان مان را دوخته ایم در ایام الله ها به بیت رهبری داریم هر حرکت مسئولان ارشد نظام را با ذربین نگاه می کنیم .ولی اثری از آشتی خرسند کننده بین آنها را هنوز در نیافته ایم .مگر شماها نبود ید در منابر مساجد ما را به آشتی و صلح دعوتمان می کردید و حتی می فر مودید اگر دو برادر دینی به اندازه خشک شدن یک دستمال جیبی حالت قهر بمانند خدا از گناهانشان نمی گذرد پس گو آن شعار ها و عمل ما هرچه می کشیم از دست کسانی میکشیم که بجای عمل برایمان شعار می دهند در عفو لذتی است که در انتقام نیست . (473845)
 
محمد غلامی
۱۳۹۰-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۵:۳۲
در انتخابات آینده نمایندگان مجلس ( اسفند ماه 1390) تعداد آرائ کاندیدهای مخالفان آقای دکتراحمدی نژاد فوق العاده پایین واز گردونه خارج خواهند شد (473871)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۴:۰۰:۵۴
به نظرم من جناح اصولگرا همه ی اقداماتش دلسوزانه و از روی خیر خواهی ملت و کشور است و به تنها چیزی که می اندیشد عزت و سربلندی ایران یران و ایرانیان است . (473917)
 
mihan
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۴:۱۹:۴۵
قبل از هرچيز بد نيست بدانيد كه مردم قبل از هر چيز ولايت مدار هستند وتحت نظام ولايت فقيه همه چيز حتي رئيس جمهور را مي خواهند وغيرآنرا نفي مي كنند.
خوبه كه در معجزه هزاره سوم جمهوريت را برداريد!
تا فضاي همدلي و دلسوزي مخدوش نشود. (473918)
 
مصطفی
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۴:۲۰:۳۸
اگر برای دولت چند عضو کابینه خط قرمز است برای حاکمیت و جمهوری اسلامی فساد اقتصادی خط قرمز است و فرقی هم ندارد که ثمره فساد در انبان اطرافیان اصلی رئیس جمهور باشد یا کابین زن نو عروس!!!
عجب!! نه اینکه تاحالا کرور کرور مفسد بود که تو این مملکت به سزای اعمالشون می رسیدن (473919)
 
سعيد
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۸:۰۱:۱۴
جالبه كابينه خط قرمز است اما اميرالمومنين خط قرمز نبود كه در دادگاه كنار مرد يهودي در جايگاه متهم حاضر شد.
منادي عدل علي
به شهر ما خوش امدي!!!! (473933)
 
مهدی اردبیل
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۸:۱۳:۵۴
آقای رییس جمهور جناب آقای دکتر احمدی نژاد .جنابعالی در سی دی تبلیغاتی سال 88 ریاست جمهوری که در کنار باغچه ی منزلتان نشسته بودی علف هرزی را نشان دادی و گفتی که این علف هرز خیلی شبیه ریحان است باید خیلی دقت کرد تشخیص داد و کندو انداخت دور. در ان زمان معنای زیادی داشت. حالا این علف هرز در کابینه ی شما رشد کرده و امت حزب ال... زودتر از شما تشخیص داده اند.آیا نمی خواهی این علف هرز را از ریشه بکنی؟ (473936)
 
ارش
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۸:۲۰:۱۰
بلاخره باید خراب کردن کسی که پاشو توی منطقه ممنوعه میذاره به یه شکلی شروع میشد وبدونید ما از خیلی بیشتر از این منتظر این حملات بودیم شما هم نمیتونید کاری از پیش ببرید چون مردم راه عدالت رو فهمیدن (473938)
 
يك دوستدار ايران
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۸:۳۷:۰۱
چرا تو مملكت ما انجام وظيفه قانوني اينقدر حاشيه داره بابا اگررئيس جمهور كاري را انجامميدهد مگه غير اينه كه بايد اينكار را انجام بده اينكه ديگه منت نداره يا اگر قوهقضائيه كاري انجام ميده بايد چهه وبه به كردد بابا مگه مردم و مسئولين اين كشور كار ندارن ببا اگر بجاي اينهمه اظهار نظر سياسي هر كدوم يه بيل زده بوديم الان همه جاي دنيا را برا كاشت بهتر شخم زده بوديم برويم دنبال كار اينا با كسي نون نميشه (473940)
 
k-1
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۹:۰۵:۵۱
هنوز چيزي نگفته اصل كاري ها مونده (473947)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۹:۱۲:۱۱
خداوندسایه رئیس جمهور شجاع و هوشمند ما را مستدام بدارد که یک تنه در برابر دشمنان ایستاده است. (473948)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۹:۲۶:۰۴
امروز روز آزمایش و محک همه وعده های 3 دهه گذشته انقلاب اسلامی است. عملکرد دستگاه قضائی در این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به نام حکومت اسلامی تمام می شود. هر گونه کوتاهی و مماشات و مصلحت اندیشی نابجا خدای نکرده باعث یاس و ناامیدی جامعه می شود که کمترین هزینه آن بی اعتمادی به شمشیر برنده و ترازوی فرشته عدالت است............ من فقط یه تیکه از مطلب خودتونو گذاشتم ... اقلا این دفعه سانسورش نکنین ... اصل مطلب که مبارزه با دانه درشتای سارق البیت المال بود دوباره گم شد .... مردم فقیر و مظلوم فقط از قوه قضائیه انتظار دارن غارتگران بیت المال رو به پشت میله های زندان روانه و اموالشونو هم به بیت المال برگردونه ... پس حکومت عدل علی چه جوری باید یه حداقلی از خودشو نشون بده ؟ (473950)
 
حق
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۹:۴۹:۵۱
درپاسخ عزیزی که گفته بود کاش ریس جمهور در مورد اطرافیانش موضع صریحتری میگرفت ... باید بگم احمدی نژاد بدون رحیمی و مشایی و بقایی یعنی هیچ... (473965)
 
حق
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۰۹:۵۵:۵۹
در مورد افشاگری احمدی نژاد باید بگم که افشاگری ایشان از جنس انتخاباتی است و تهی.. (473967)
 
حق
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۰:۰۳:۱۶
کسی که به حق یا نا حق در انتخابات ریاست جمهوری با آبروی افراد محترم نظام را برد حالا باید جواب پس بدهد و ... چوب خدا صدا ندارد (473969)
 
lpln
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۰:۲۰:۴۸
دوستان عزيز سلام .

اگر پيرو ولايت هستيد چرا به بندگان خدا تهمت افترا مي زنيد .
چي را مي خواييد ثابت كنيد ؟
چرا براي ابادي دنياي ديگران اخرت ودنياي خودرا خراب مي كنيد ؟اگراعتقاد داشته باشيد! (473983)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۰:۲۷:۴۵
جناب آقای سردبیر- با سلام
کسی نمی تواند منکر زحمات آقای رییس جمهور در طی این سال ها شود.
و بنده هنوز در خصوص حسن نیت شما در مورد پیگیری پرونده مفاسد اقتصادی
اطرافیان آقای رئیس جمهور اطمینان ندارم(صرف نظر از واقعیت داشتن یا نداشتن این اتهامات). اگر شما واقعاً دلسوز این مملکت و
بیت المال میباشید – اگر اطلاعات و مستندات دقیقی در مورد مفاسد اقتصادی
یکی از معاونین ریاست محترم ... داشته باشید (قبل از حضور در ...)
آیا حاضر به اطلاع رسانی در مورد آن هستید یا خیر؟


.....................
پاسخ الف:
با تشکر از پیگیری شما
لطفااطلاعات و مستندات خود را به ایمیل الف ارسال نمایید.
info@alef.ir (473870)
 
باقر فرجی
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۲:۴۷:۰۶
سلام

آیا محاکمه سودی به حال ما داره .

آیا رحیمی و مشایی محاکمه می شوند .

آیا درد دل های مردم را می دانید آیا از گرفتار ی های مردم با خبر هستید ..

آقای توکلی بعضی از اقشار جامعه از معلم بازنشسته گرفته تا آن کارگر دست فروش در مغازه نانوایی نون قرضی می خرند

آیا رحیمی که ثروت های نامشروع به جیب زده آیا محاکمه اش می تواند جامعه را پاک کند جامعه را افراد مثل خود عاری کند (474086)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۲:۵۴:۰۵
اگه قوه قضاییه ریگی تو کفشش نباشه که انشا الله نیست - لزومی نداره که از افشاگری احمدی نژاد بترسه !!!! (474092)
 
علیرضا
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۳:۴۹:۲۰
افشا گری آقای احمدی نژادانوع وجنس افشا گری های ایشان درتبلیغات انتخاباتی است آنجا که می گفتند اگر ما درزمان جنگ بودیم نمی گذاشتیم به امام اطلاعات غلط بدهند و جنگ رو تمام کنند توررا بخدا این معاونینین رئیس جمهور دردفاع 8ساله جنگ زمانی که حضضرت آقا مقام رهبری دوش به دوش رزمندگان درجبهه ها بودند کجا بودند یار غار آقای احمدی نژاد کجا بود که الان یکتنه برای مجلس وقوه قضاییه شاخ وشانه میکشند (474118)
 
سید جواد
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۱۵:۲۷:۰۵
معمایی قدیمی میگه :اون چیه که اسمشو بگی می شکنه؟جواب \"سکوته\"آقای احمدی نژاد را اگر کسی آمار بگیرد رکورددار سخنرانی و صحبت است بین تمام رییس جمهورهای ایران در هیچ شرایطی هم سکوت نکرده است که بخواهد آن را بشکندآن جلسه دیدار با خبر نگاران هم نمی دانست چه |اسخ بدهد و ظاهرا نتوانسته بودبا مشاور آمریکاییاستاد ارتباطات (پروفسور مولانا)هماهنگ کند که چه بگوید؟تازه نوع صحبتهای ایشان هم غالبا مجرم خواندن دی گران بدون اثبات از طرف قوه قضاییه وتعریف وتمجید از خود ودولتش می باشد تنها سکوت آقای احمدی نژاددر دران قهر ایشان بود (474175)
 
دانش آموز بابلی
۱۳۹۰-۰۴-۱۲ ۲۰:۵۹:۳۱
همه ما در برابر قانون برابر هستیم
در چین هم اگر حتی پسر رییس جمهور اختلاس کند مجازات می شود.
بنابراین اگر گناه فردی از مسئولین اثبات شود قانون موظف است با او برخورد کند و این طبق اصول قوانین اساسی است.
چرا بایستی یک فرد بخاطر چک برگشتی روانه زندان شود
و شهرام جزایریها مرتبا از زندان مرخصی بگیرند؟
اگر در حکومت عدل علی زندگی می کنیم همه باید در پیشگاه قانون مسئول باشند.

مگر جرم محمد رضا پهلوی جز خیانت به ملت و چپاول بیت المال بود؟

مگر جرم آمریکا جز چپاول ذخایر نفت عراق و به یغما بردن ثروت ملتها بوده است؟

هیچ گناهی پیش خداوند بالاتر از بی توجهی به حق الناس نمی باشد.
اگر قوه مققنه و قضاییه ومجریه به وظایف خود به درستی عمل کنند مملکت گلستان می شود و هیچ فقیری وجود نخواهد داشت. (474312)
 
زهرا
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۰۱:۳۱:۲۰
وقتی خط قرمز ریس جمهور کابینه اش میشود نه عدوال از حق و عدالت باید به او تسلیت گفت و به حالش تاسف خورد.وقتی در تمام عزل و نصبها محور اطاعت از ولایت من میشود دیگر تا آخر قصه را بخوانید........ (474365)
 
ali aly
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۵:۱۱
چرا اینقدر حاشیه میرید اگر واقع بین باشید کاملا معلومه که کار احمدی نژاد تمومه/البته این حرف از روی حب و بغض نیست این نظر یک کارشناس سیاسیه که خیلیا قبولش دارند و تا حالا تمام پیش بینی هش درست درومده/البته من قبول دارم که نباید اوضاع را متشنج کرد به نفع هیچ کس نیست اما واقعیت را باید پذیرفت. (474525)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۷:۲۸
به اغوش تقوی بیایید.به اغوش اسلام ناب محمدی بیایید. (474738)
 
مهدی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۸:۱۹:۵۱
دین اسلام دین نجات بشریت و دین پیوند دهنده قلب ها و دین اخوت و برادری دین وحدت و پر هیز از کبر و ریاکاری است . (474883)
 
عطرمحراب
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۲:۰۵:۵۷
اگه سایت الف میتونه نظر منو درج کنه:
1- پشت پرده قضایای وزارت اطلاعات چی بود؟ چه اطلاعاتی از مفاسد همه رجال و جناحهای مطرح قرار بود افشا بشه؟ از افشا ردن این مفاسد کی سود میبرد برای انتخابات آتی جز جریان مشایی؟
2- جریان مشایی توسط تدبیر رهبری ضربه فنی شد اما دستهاشو به علامت تسلیم بالا نبرد
3- دوسال آینده جطور خواهد گذشت؟ با فرض هر گونه مجلسی؟ (475031)
 
حاج یحی جدی
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۷:۳۲:۰۵
چرا اینقدر موضوع را کش میدید .سعدی گفته:دوچیز طیره عقل است دم فرو بستن به وقت گفتن وگفتن به وقت خاموشی انشاالله همه رژیم بگیریم وحرف زیادی نزنیم (475056)
 
ali
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۳۷:۱۸
با عرض ادب و احترام.
اگر در تمام مراحل زندگی صداقت و انصاف داشته باشیم . خدا را ناظر بر اعمال خود ببینیم.
و خودرا از همه ی عالم و ادم سر نبیبنیم.
و
انتقاد پذیر باشیم.
فکر می کنم در جامعه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
مزید توفیقات همه ی خوبان را از ایزد منان مسئلت دارم. (475111)
 
ک0 پاینده
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۷:۱۶
این فرد کارشناس سیاسی نیست سیاسی کار شناس هست
احمدی نژاد به پشتوانه رهبری (به قول خودش) تا اخر پای این انقلاب و نظام ولایی ایستاده کار دشمنان اسایش مردم و فتنه گران تمومه (475167)
 
جبهه هنرهای زیبا-قرارگاه نرجسیه
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۲:۴۲:۱۱
باسمه تعالی شانه
با سلام و احترام

اولا باید عرض کنیم که هر شخصی که به خارج از ایران رفت و آمد دارد این مسائل معمولی است و عکس چیز خاصی را نشان نمی دهد مثلا از منزلی به منزلی دارند حرکت می کنند این مشکلی ندارد
هر چند که ما اعتقاد
پیدا کرده ایم و شکی باقی نمانده است که آقای مشایی راس انحرافات و فتنه در دولت خدمتگذار است ولی این دلیل نمی شود که هر چیزی را به هر شخصی نسبت بدهیم
دوما باز به دکتر احمدی نژاد عرض می کنیم که بیشتر مراقب و مواظب اطرافیان خود باشید و این محبوبیت بدست آمده را راحت از دست ندهید
امتثال ولایت فقیه پذیری را با برکناری سریع آقای مشایی و همفکرانش به همه ثابت کنید
و الا ممکن هست بگویند که خود شخص شما پشت قضیه انحرافات ایستاده اید.


جبهه هنرهای زیبا
قرارگاه نرجسیه (475283)
 
بیطرف
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۷:۴۰:۴۲
((هرگونه مماشات با صاحبان قدرت و ثروت و مکنت در هر لباسی که هستند به عنوان ننگی در تاریخ ثبت خواهد شد))
نمیدونستیم در حکومت اسلامی صاحب قدرت و ثروت بودن جرمه و باید با آنها برخورد کرد!!!!
آقای محترم قبل از نوشتن مقاله کمی به کلماتی که استفاده میکنی دقت کن!! باید میگفتی ((هر گونه مماشات با صاحبان غیر مشروع و غیر قانونی قدرت و ثروت و .......))
دقت کن آقا..... (476375)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.