نظر منتشر شده
۱۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 109680
رسيورو بشكن!
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۵
ليلي محسني

 

چندسال پيش وقتي يك سي دي مستهجن منسوب به يك بازيگر مشهور تلويزيوني منتشر و دست به دست شد، وجدان عمومي جامعه تكان خورد و همه حتي ليبرال ترين افراد هم خواستار منع تكثير و توزيع آن سي دي زشت شدند. ترانه اي هم با مطلع «سي دي رو بشكن!» منتشر شد كه از مخاطبان خود مي خواست آن سي دي مشمئز كننده را بشكنند...

 

در ماجراي سي دي منسوب به آن خانم بازيگر، امنيت يك شهروند به خطر افتاده بود اما در ماجراي مستمر ترويج بي ناموسي و فحشا توسط ماهواره ها، امنيت اخلاقي همه هموطنان و خانواده ها به خطر افتاده است. امروز وجدان عمومي جامعه از حوادث خميني شهر و كاشمر و گلستان تكان خورده و مشمئز شده است به همين دليل هم مقابله با اين خطر، حركتي مردمي و فراگير لازم دارد.

 

ترديدي وجود ندارد كه شبكه هاي مستهجن ماهواره اي در زمينه سازي براي حوادث كثيف خميني شهر و كاشمر و گلستان نقش مستقيم داشته اند. بنابراين همه بايد هموطنانمان را از ديدن شيكه هاي مستهجن نهي كنيم و جنبش مردمي «رسيور رو بشكن!» راه بيندازيم.

 

البته «رسيور رو بشكن!» به معني منع مردم از مطلع شدن نيست و تا زماني كه برنامه هاي صداسيما به اين حد فعلي افتضاح و سخيف باشد، شكستن رسيورها و آنتن¬هاي ماهواره، توقع بجايي نيست. اگر توقع داريم مردم ماهواره را كنار بگذارند، اخبار صداسيما هم بايد يكجانبه نگري و سانسور را كنار بگذارد و در اخبار حساسي مانند دوركاري احمدي نژاد، خود را به كوچه علي چپ نزند و بيننده خود را بي شعور نپندارد.

 

به محض اينكه مردم از صداسيما بي صداقتي ببينند، به ماهواره پناه مي برند... چقدر تلخ و دردناك است كه برخي هموطنان ما بخاطر سانسورهاي احمقانه اخبار در رسانه ملي، به بي بي سي و صداي آمريكا پناه مي برند و از آنجا از من و تو و فارسي وان و ... در مي آورند...

 

اگر توقع داريم «جنبش ملي رسيور رو بشكن!» راه بيفتد، صداوسيما هم بايد به بيننده خود احترام بگذارد. غرض، نشان دادن صحنه هاي زشت در سيما يا شل كردن معيارهاي شرعي نيست. غرض اين است كه حقيقت را از مردم باهوش ايران پنهان نكند و در خبر رساني، با مردم صادق باشد. مردم ايران ذاتا از بي ناموسي و فحشا بدشان مي آيد. مردم ايران طرفدار عفت و پاكدامني هستند. اما اگر قرار باشد صداسيما به شعورشان بي احترامي كند، نمي توان از آنها انتظار داشت به ديگر پيامهاي رسانه ملي اعتماد و اعتنا كنند.

 

اگر توقع داريم «جنبش ملي رسيور رو بشكن!» راه بيفتد، برنامه هاي سيما هم بايد جذاب و خلاقانه باشد و استعدادهاي جديد به رسانه ملي راه داشته باشند، نه اينكه زنجير ورودي جام جم به روي استعدادهاي خلاق بسته باشد و كوتوله هاي داخل سيما، دور از نقد و رقيب؛ كارهاي ضعيفتشان را به خورد بيننده دهند و خانواده هاي نجيب ايران را روانه ماهواره هاي بي حيا كنند.

 

جمله آخر آنكه «جنبش ملي رسيور رو بشكن!» به معني مخالفت با مدرنيسم و اطلاع رساني نيست بلكه به معني مصون سازي آگاهانه و داوطلبانه خانواده هاي ايراني از پيامها و تصاوير غير اخلاقي و زشت است. پيامها و تصاويري كه اخلاق و عفت جامعه را مي درد و بستر فجايعي نظير خميني شهر و كاشمر و گلستان را ايجاد مي كند.



 
 
اکبر
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۰:۳۲:۳۷
خدا پدر شما را بیامرزد که حقیقت را گفتید ولی توانایی صدا و سیمای انحصاری و دولتی بیش از این نیست و هیچ امیدی هم به او نیست. (474473)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۱۵:۳۷
حقيقت!!! انصافت كجاست اخوي ...
\"ترديدي وجود ندارد كه شبكه هاي مستهجن ماهواره اي در زمينه سازي براي حوادث كثيف خميني شهر و كاشمر و گلستان نقش مستقيم داشته اند.\" چه استدلالي براي اين قسمت از متن خود داريد. البته از لفظ ترديد نداشتنت معلوم است كه خود هم دليلي نداري، بگذار واضح بگويم ....
آيا در دهات كاشمر و گلستان و يا باغ هاي حاشيه خميني شهر مردم ماهواره نگاه ميكنن!!!!!!!! اگر بخواهيم نسبي در نظر بگيريم به فرض كه در آن روستا 2000 نفر جمعيت باشد و 10 نفر تجاوز كردن پس در تهران 10 ميليوني بايد 500000 هزار متجاوزكار علني وجود داشته باشد (تازه با اين فرض غلط كه دسترسي به ماهواره و اينترنت و ... براي هر دو يكسان است)
مرد باش و اين نظر را تاييد كن يا پاسخي ده بر من گمراه (475096)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۱:۳۶:۳۰
خانم یا آقای محترم،
هیج جای دنیا علل فساد و جنایت به نسبت ها سنجیده نمی شود. بلکه نتایج و آسیب های آن به نسبت مورد سنجش قرار می گیرد. مثل اینکه بگویند به ازای هر ده هزار نفر یکی مورد اهانت قرار گرفته است. بنابر این تحلیل شما اشتباه است. ضعف صدا و سیما در مقابله با تهاجم فرهنگی جای بحث ندارد اما به راستی شبکه های مستهجن خارجی با کلیپ ها و صحنه های شرم آور نقشی ندارند؟ کلیپ های بعضی از خوانند گان لس آنجلسی که فقط \"بخاطر یک مشت دلار \" مردان و زنان نیمه برهنه را کنار هم قرار می دهند بی تاثیرند؟ (475224)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۰:۳۴:۰۳
مخالف :
به برنامه های فرهنگ نابود کن صدا و سیما اعتباری نیست
وقتی شبکه های ماهواره که برنامه هایی جدی و آموزشی دارد را میبینیم با دید دشمن به آنها نگاه میکنیم ولی وقتی کودکان خود را جلوی تلویزیون ملی قرار می دهیم دیگر آنها را واکسینه نمیکنیم و از همان جا تغییر رفتار و تقلید را میبینیم
تلویزیون ملی ایرادات زیادی دارد و همه این را میدانند ولی همواره میگوییم برنامه هایش بهتر شده ولی ... (474474)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۰:۳۸:۱۰
خوبه. عامل اصلی عامل اصلی فساد پیدا شد بالاخره.
قهر احمدی نژاد که باعث میشه مردم برن بی بی سی فارسی ببینن و از اونجا به خاطر اینکه لینک مستقیم داره به فارسی وان هم کارشون به فارسی وان کشیده می شه و به خاطر فارسی وان دیدن اینقدر جرات پیدا می کنن که از دیوار مردم بالا برن و به هر زن و دخنری که دلشون خواست تجاوز کنن و اصلاً هم ربطی به ترس از پلیس و دادگاه و برخورد قاطع نشدن و ... اینا هم نداره.
این احمدی نژاد چه کارا که نمی کنه ...!!!!
....
مادامی که تحلیل گرهایی با ذهن اینچنینی در جامعه داریم اوضاع همینه. کسایی که از یه مساله اجتماعی هم بهره برداری سیاسی می کنن. و اگه سیاست ایجاب نکنه : \" مسائل اجتماعی کیه دیگه \" ؟؟؟ (474476)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۵۶:۳۶
بابا یک جامعه شناس پیدا نمیشه که این مطلب رو به آقای ضرغامی بفهمونه که:

چطور در این عصر ارتباطات مدیریت کرده که مردم ایران که دولت انگلیس را خبیث ترین دولت و خاین ترین روباه مکار می دانند و از دشمنی او با خودشان کاملا خبر دارند برای اطلاع از خبر های روز دنیا به سراغ بی بی سی فارسی او می روند.

باور کنید این دیگر تقصیر مردم نیست. تقصیر مدیریت عهد قجری آقای ضرغامی است. (474752)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۲۲:۵۱:۱۴
باید بپذییریم که همه مردم داری شعور و بلوغ سیاسی بالایی نیستند و ظرفیت حضم هر خبری را ندارند.
حکایت پدری است که +18 را برای فرزندانش سانسور میکنه اما آن فرزند بازیگوش است و ادعای ظرفیت داشتن میکنه و از طرفی هم امکانات برای دور زدن زیاد است.
این ملت هم ادعای ظرفیت داشتن میکنه اما واقعا نداره. در جریان انتخابات 88 دیدیم که ظرفیت نداشتیم.
باید قبول کنیم که دشمن هم قدرتش در رسانه بیشتره هم اصول اخلاقی و قید و بندش کمتره و این جنگ یک جنگ نابرابر است. (474982)
 
پاشا
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۸:۵۰:۱۱
تقصیر تلویزیون انحصاری است، نه تقصیر مدیریت، باور کنید مدیر معروف ترین شبکه های دنیا را بیارند در صدا و سیما به دلیل ماهیت صدا و سیما و ساختار مدیریتی عمودی و حاکمیتی بر آن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. انگار دیگر عادت کرده ایم در مورد مسائلی که دلیل ساده ای دارند به بی راهه برویم و ندانیم \"به چه دلیل ساده ای\" داریم چوب میخوریم. هر جا انحصار باشد، رخوت و عدم پیشرفت است. چه در سیاست، چه در فرهنگ، سینما، تلویزیون، صنعت، دیپلماسی و و و... همین خودروسازی های انحصاری 600 هزار از یک مدل عهد بوقی (پراید و 405) تولید میکنند. صدا و سیما هم بهتر از این نخواهد شد. (476431)
 
ببو آبادی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۰:۴۵:۳۵
توهین به شعور مخاطب را خوب اومدی ولی پیشنهاد می کنم ازمعادل فارسی آن یعنی \"ببو پنداری \" (babu pendari ) استفاده کنید (474482)
 
محسن زین العابدین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۰:۵۹:۰۷
سلام خانم محسنی
شکستن رسیور یعنی پاک کردن صورت مسئله . اینکه ما از دیگران بخواهیم رسیور را بشکنند یعنی دیکته کردن نظر خودمان به دیگران ... اینکه ماهواره رقیب ندارد و برنامه های رسانه ی ملی نمی تواند جوانان و مردم را به خود جلب کند و انهارا وادار کند کانال را از ماهواره به تلوزیون تغییر دهند مسئله ایست که باید در مورد آن تامل کرد... اگر نگاهی به برنامه های تلوزیون در چند سال اخیر و بخصوص در زمان ریاست فعلی بیندازیم به نکات جالبی بر می خوریم .برای مثال این یک نمونه را کافی می دانم که چرا افرادی مثل مهران مدیری رو به ساختن مجموعه های طنز در شبکه ی خانوادگی آورده اند و حتما به یاد دارید زمانی که آخرین کار طنز ایشان از شبکه ی 3 سیما پخش میشد و آمار و ارقامی که بیانگر میخکوب کردن بیننده جلوی تلوزیون بود. و بسیارند برنامه هایی از این دست... نگاهی به برنامه های تلوزیون بیندازید تا ببینید فیلمهای تکراری سریالهای نخ نما و برنامه های بسیار بی ارزشی که این روزها از شبکه های مختلف سیما پخش می شوند ... بیشتر برنامه های این روزهای تلوزیون شده کارشناسی مسائل مختلف و بیشتر بی ارزشی که هیچ یک درد جامعه نیست .کارشناسانی که حتی کمترین اطلاعی از موضوع مورد بحث ندارند و فقط برای پرکردن آنتن استفاده می شوند .. مجریانی که بسیار سبک و تهی از فن اجرا که معلوم نیست آیا به جز فاکتور پارتی مزیتی برای اجرا داشته اند یا نه؟... و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . . (474494)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۰۶:۴۴
صورت مسئله را پاک کنید مشکل حل شود ،فردا باید کامپیوترها را بشکنیم یا بریم فضا ماهواره ها را بشکنیم
دوست عزیز تلوزیون ما مشکلات جامعه را نمیتواند حل کند بهتر است آن را هم بشکنیم البته من پیشنهاد میکنم از چند نفر دیگر هم مشورت بگریم لازم باشد ،همه چیز را بکشنیم
فقط تنها چیزی که الان لازم است یک مشغولیتی برای خیل بیکاران در این دنیای مدرن میباشد که جداً مهم است و قابل شکستن نیست ، علم میخواهد با شعار درست شدنی نیست (474504)
 
خیراله-فرهمند
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۰۹:۴۵
احسنت..جانا سخن از درون ما میگوئی
سپاسگذارم که حق مطلب را ادانمودید. (474508)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۵:۴۴
دوست عزیز این درست است که حرف الف در اینجا کاملا صحیح بوده و ابراد گرفته شده کاملا بجا است ولی متاسفانه در عمل همفکران الف چیزی بیش از آنچه در حال حاضر از صدا و سیما میبینیم در چنته ندارند . این تفکر هم نشان داده که در بیان حقایق چه موافق و چه مخالف فقط اندکی بهتر هستند ولی کلا بر مبنای همین چهارچوب فعلی حرکت خواهند کرد. مشکل این نیست که چه تفکری بر صدا سیما حاکم باشه بلکه مشکل اصلی انحصار در صدا و سیماست. اگر اجازه دهند که گرایشهای مختلف بتوانند شبکه های خود را تاسیس کنند و این انحصار از حاکمیت برداشته شود خود به خود جریان ازاد اطلاع رسانی ایجاد خواهد شد. (474734)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۰:۱۰
(همه حتي ليبرال ترين افراد هم خواستار منع تكثير و توزيع آن سي دي زشت شدند)
شما معنی لیبرال را بدان بعدا نویسندگی کنید خانم محترم برای شما متاسفم ولی به اطلاع شما نجیبترین و شریفترین و انسانیترین تفکر تفکر لیبرالی ولی آزادی نیست که این تفکر برای مردم شرح و تفسیر کنه (474509)
 
میهندوست
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۰:۳۸
فقط مسئله سانسور نیست. مجموع کردها و ترکها در ایران به بیش از چهل میلیون نفر می رسد. مجموع کانالهای ماهواره ای کردی و ترکی قابل استفاده بیش از 200 کانال است. جایگزین آن 200 کانال را بدهید، به روح آریوبرزن سوگند می خورم من اولین نفر رسیورم را میشکنم. (474510)
 
ایرانی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۸:۰۱
جناب آذربایجانی فدایی ایران فقط ترکیه بیش از 300 شبکه داره اونم شبکه های مجانی نه کارتی - اگه شبکه های آذربایجان رو هم بهش اضافه کنی که میشه اووه (474794)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۲۹:۳۳
اخوی حتی آمریکایی هم آمار آذری ها را 12 میلیون می دانند کردها هم زیر 6 میلیون هستند ضمنا آذری ترک نیست نژاد با زبان متفاوت است قرنهای اشغال ایران سبب ورود زبان ترکی به آذربایجان - معادل نگهبانان آتش شد -چنانجه شهریار هم تفاوت ترک وآذری را بیان می کند وآذربایجان را مهد زرتشت وبخشی از ایران می داند (474666)
 
nashenas
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۴۲:۰۵
آقای باقری عزیز به قول دکتر شریعتی اگه می خواهید چیزی را نابود کنید از آن بد دفاع کنید اول اینجا بحث چیز دیگری است دوم همین شمهها هستید که قومیت ها را سر لجبازی میندازین تا دیروز آمریکا هر چی می گفت دروغ بود الان آمارش درسته پس آمار تورم و..... هم درستن!!!!! چر ا آذری را ترک نمی دونین کی گفته آذری و قشقایی و و و ترک نیستن ترک آذری ترک قشقایی و الی آخر که طبق آمار بالای سی ملیون هستند بیایید منصف باشیم ما ایرانی هستیم چه ترک چه کرد چه عرب خوزستان ما هموطنیم به هم احترام بگذاریم (475115)
 
محمد رضا باقری چالوپلی
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۵:۴۷:۲۷
ناشناس عزیز نژاد مفهومی است که تعریف جهانی دارد نه شخصی ودی ان ای خصوصیت بارز آن است شکل چند درصد آذری ها با ترکان آسیای میانه قزاق ازبک وقرقیز وترکمن شبیه است اینکه در عصر محمود غزنوی برای رهایی از بیداری ایرانی زبان ترک جایگزین زبان بومی مردم آذر بایجان وقفقاز شد دلیل ترک شدن منطقه است ؟ (475427)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۴:۵۷
اریوبرزن را خوب امدی شنیدیدکه مجسمه اش را یکی از سازمان برداشت از شهر بویراحمددرحالی که یک سردار دلربوده که جلو اسکندر ایستاده واین درحالی است که در کشورهای دیگر مجسمه اسکندر راساختند وگذاشتند بابا سردارملی هیچ منافاتی بااسلام ندارد (474701)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۸:۵۸:۱۶
دوست عزیز گریه ما رو با شرح مصیبت بلایی که سر گذشته ایران میارن در نیار.
می ترسم فردا دیگه شیراز رفتن مکروه بشه و تخت جمشید رفتن حرام.
بابا مکتب ایرانی رو که نمی پسندید حد اقل این حب الوطن خودتون رو یه کم .... . (474915)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۳:۵۱
با نویسنده موافقم
باورکنید ما هم از دیدن هنرپیشه های نیمه عریان راضی نیستیم ولی برنامه های تلویزیون خودمان بسیار خسته کننده شده . سریالهای کشدار حتی اگر در ماهواره هم پخش شود خسته کننده است .
چه برسد به تلویزیون ما که برنامه جذاب آنچنانی ندارد . یک مهران مدیری داشتیم که آن هم پولی شد . الان جز 2 تا 3 سریال در تلویزیون بیشتر نداریم که قابل دیدن باشد . من ترجیح میدهم وقتم را با شبکه هایی که دائم فیلم پخش می کنند پر کنم .حداقل می توانم از میان انها مناسبترین ها را برای تماشا انتخاب کنم برنامه های خبریمان هم که چه عرض کنم . ترجیح میدهم بی بی سی را بعنوان شبکه خبریم انتخاب کنم . هرچند گاهی متوجه میشوم بی بی سی بعضی اخبار را بسیار زیرکانه و با هوشیاری تغییر می دهد ولی در هر صورت بهترین و تازه ترین اخبار روز کشورم را از بی بی سی می گیرم ( متاسفانه ).
صدا و سیمای ما فقط ادعا دارد . هیچ چیزی در چنته ندارد . بعضی از مجریان خانم هم که با پوشیدن یک چادر مشکی حالمان را حسابی می گیرند . بابا مگه نگفته اند رنگ مشکی در اسلام مکروه است پس چرا مجریان خانم اینطور لباس می پوشند ؟
میشود شیک و شاد لباس پوشید حجاب هم رعایت کرد . مگر شبکه های دیگری نداریم که با حجاب کامل برنامه اجرا می کنند ؟ خوب آقایان حداقل شما یکم ماهواره ببینید تا بدانید باید با چه چیزی رقابت کنید
به فکر خردسالان و کودکانمان باشیم آنها چه تصاویری خواهند دید ؟ (474512)
 
امیری
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۴:۵۸
سلام اگر منتشر نکنی ضامن هستی اصلاح باید از شار ب سبیل فلان اخبار گو و ارایش غلیظ فلان مجری دختر چادری تا دعوت از فلان کار گردان ضد پیامبر و دین و.... شروع وتا افرط و تفرط در ساخت بر نامه ها ادامه پیدا کند بنظر می رسد سدا و سیما احتیاج به بر نامه های راهبردی دارد نه سیاست های باری به هر جهت.والیلام (474514)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۱۹:۴۴
\"اخبار صداسيما هم بايد يكجانبه نگري و سانسور را كنار بگذارد و در اخبار حساسي مانند دوركاري احمدي نژاد، خود را به كوچه علي چپ نزند و بيننده خود را بي شعور نپندارد.

به محض اينكه مردم از صداسيما بي صداقتي ببينند، به ماهواره پناه مي برند... چقدر تلخ و دردناك است كه برخي هموطنان ما بخاطر سانسورهاي احمقانه اخبار در رسانه ملي، به بي بي سي و صداي آمريكا پناه مي برند و از آنجا از من و تو و فارسي وان و ... در مي آورند...
\" این عالی بود حرف دل ما رو زدی - صدا و سیما به شعور مردم توهین میکنه (474518)
 
محی الدین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۱:۴۱
تا زمانی که در ایران شبکه خصوصی راه اندازی نشود و رقیبی برای صدا و سیما وجود نداشته باشد هیچگاه برنامه ها جذاب نمی شود
در ضمن نوسینده این مقاله می تواند دیدگاه خود را عوض کند
از لقمان پرسیدند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان
اگر انسانی به دنبال حقیقت باشد با دیدن فارسی وان بی بی سی و غیره هچگاه به خطر نمی افتد
در ضمن این سی دی منسوب به بازیگر نبود بلکه خود بازیگر بود (474519)
 
نیما
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۹:۵۵
دوست عذیذ شبکه فارسی وان یک شبکه مستهجن است و اگر شما میخواهید با این شبکه به حق برسید جای تعجب است و این نشان میدهد که شما علاقه زیادی به آن شبکه دارید و نکته ی دیگر اینکه لقمان این حرف را برای سو استفاده ی شما نزده است .حالا دوست عذیذ میخواهم در مورد bbc از شما سوال کنم آیا شما همان قدر که بی بی سی را می بینید شبکه هایی که نظر مخالف دارند را نگاه میکنید؟ (474547)
 
ایرانی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۵:۴۷
همین صدا و سیمای خودمون - هر دو رو میبینیم و با رجوع به عقلمون تصمیم میگیریم . اخبار رو سانسور نکنید تا بی بی سی نبینیم . قرار نیست هر روز یک کارشناس بیاریم که بما بگه چه برداشتی از این خبر داشته باشیم و اون بما دیکته کنه. آقایون مردم میفهمند . (474803)
 
فاطمه .
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۴:۴۸
جناب محی الدین

شبکه‌ی فارسی وان داره فرهنگ خیانت به همسر رو در جامعه جا میندازه
شبکه‌ی فارسی وان داره قبح برقراری روابط نامشروع رو از بین می‌بره

اینهمه بی ادب توی جامعه ریخته
بهتره بچه‌ها ادبشون رو از هر بی ادبی یاد بگیرن جز «رابرت مرداک» صهیونیست (474636)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۷:۲۹
من ماهواره دارم و موافقش هستم ولي تا حال فارسي وان رو به اندازه شما مخالفان نديده ام. يعني اصلا نديده ام! (474707)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۶:۵۷
بیش از 15 سال هست که ماهواره میبینم و بوالله تا بحال فارسی وان رو ندیدم و فرکانسشم نمیدونم (474805)
 
مریم
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۶:۲۲:۵۳
فاطمه جان به نظر میرسه شما سریالهای سیما را نمی بینی اونی که فرهنگ خیانت رو ترویج کرد از 8-9 سال پیش همین تلویزیون خودمان بود و نتیجه این فرهنگ سازی! جامعه امروز ماست خودمونو به خواب نزنیم (474822)
 
شاهین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۲۰:۳۸:۳۵
خانم فاطمه اگر فارسی وان داره فرهنگ خیانت به همسر رو در جامعه راه میندازه پس مصاحبه اون خانم مجری با اون آقای 3 زنه چه چیزی رو در جامعه داره رواج میده؟! (474943)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۷:۵۸:۲۵
چاره كار در تغيير دادن سياستها و نگرشها است. در غير اين صورت، حتي اگر شبكه تلويزيوني يا راديويي خصوصي هم راه اندازي شود با وضع مقررات ويژه، اين شبكه‌ها را به رونوشت صدا و سيما تبديل خواهند كرد. (475060)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۲۸:۱۰
به نظر من نیازی به شکستن رسیور نیست چه اشکالی داره آدم از چندین کانال مختلف اخبار رو دریافت کنه و خودش تجزیه و تحلیل کنه ناسلامتی موجوداتی هستیم دارای عقل که که توانایی تجزیه و تحلیل داریم اگه کسی هم میره به قول شما فارسی وان نگاه میکنه شاید اینم یه نیازه که رسانه ملی نادیده اش میگره در نهایت فکر کنم ماها نیازی نیست همه اخباری که بی بی سی یا رسانه ملی به ما اننتقال میدهد دربست بپذپریم حتما تحمق و تجزیه و تحلیل لازم است (474522)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۲:۴۵
برنامه هاي صدا و سيما هرچقدر هم به قول شما سخيف و بي ارزش باشد دليل خوبي براي پناه بردن به شبكه هاي ماهواره اي نيست. فرمايش شما مثل اين است كه فرد معتادي ادعا كند چون امكانات در اختيار نداشته به دام اعتياد افتاده است. اگر استدلال او قابل قبول است، پناه بردن به ماهواره هم قابل پذيرش است. ما خيلي شنيده ايم كه انسان از بين بد و بدتر، بد را انتخاب ميكند، اما قابل قبول نيست كه انسان از بين بد و بدتر، بدتر را انتخاب كند. (474524)
 
شهروند
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۰:۴۷:۰۶
دوست عزیز

مهم ترین دلیل پناه بردن به ماهواره اینه که آدمها دوست ندارن یکی بهشون بگه چی ببینن و چی رو نبینن مخصوصا وقتی معلومه که هدف اونها اصلا رشد و تعالی دادن به دیگران نیست تازه وقتی که آدم رو به نفهمی و نداشتن قدرت تشخصی متهم کنن که دیگه واویلا (475912)
 
کیارش
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۶:۳۶
حانم محسنی
سلام
این جنبش رو حضرتعالی ابداع فرمودید ؟

این جنبش شما درست مثل این فرموله که بگیم آی ملت !
سری رو که درد می کنه از بدن جدا کنید !!!

خانم محترم !

مشکل ما ضعف شدید در فرهنگسازی درسته .

خلاص (474527)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۹:۴۰
به جای شکستن رسیور میشه شبکه های مزخرف رو حذف کرد مثلا من شبکه هایی مثل پی ام سی و فارسی 1 رو حذف کردم وبیشتر بی بی سی نگاه میکنم (474529)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۳۹:۴۹
به جای شکستن رسیور که خود کارزشتی است فرهنگ سازی کند.یعنی چه کشور های خارجی برنامه های صدا وسیمارا ازماهواره نگاه کنند وایرانی ها نه؟ این که راهکار نشد این چیزی برای گفتن داری این گوی واین میدان >یک زمانی مردم رادیو ویدیو می شکستند این خود کار بی فرهنگ ها است (474530)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۱:۵۲
باید به خانم محسنی به خاطر این نوشته دست مریزاد گفت. ولی بنده با پاراگراف آخر آن بیشتر موافقم. دیگر تکنولوژی و پیشرفت های جهانی اجازه شکستن ماهواره و رسیور را نمی دهد.بقول سعدی سخنی با این مضمون که \"سخن از دشمن شنیدن رواست تا خلاف آن عمل کنی که این عین صواب است\"اتفاقا خیلی از مسائل آنرا باید با دقت دنبال کرد تا خدای ناکرده سرمان از حوادث جهانی زیر برف نماند. شکستن رسیور باعث خنده جهانیان بر ما شده و تداعی افکار طالبانی می گردد. بهتر است شعور و آگاهی مردم به حدی بالا باشد که خودشان تصمیم بگیرند. نه اینکه خدای ناکرده یک عده روز روشن بریزند به هوای جمع کردن رسیور با آبروی یک خانواده بازی کنند و تا بیایی همسایه هارا متوجه اصل قضیه ورود مأمورین به ساختمان کنی که آبروی چندین خانوار در یک مجتمع در معرض تهدید قرار گیرد.
در ثانی صدا و سیمای ما خیلی وقت است که راست نمی گوید و با مخاطب روراست نیست و این توهین به شعور مخاطب است. چون الان عصر اطلاعات است و مثلاً وقتی شما هر روز در کانال های ماهواره ای تمام خبرگزاری های مهم دنیا کشته های سوریه و فرار مردم بی پناه به ترکیه را می بینی و در صدا و سیمای ما دائم صحبت از حمایت مردم از دیکتاتوری حزب بعث سوریه است. چگونه می توانی به این رسانه اعتماد کنی یعنی رسانه ای که خیلی از اخبار خود را از همین رسانه های معتبر دنیا تأمین می کند چگونه است که وقتی به این نقطه می رسد این رسانه ها را دروغگو خطاب می کند. و در پایان اینکه:
آینه گر نقش تو بنمود راست
خود شکن آئینه شکستن خطاست (474532)
 
Ada Wong
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۳:۳۶
خوب مشكل رسيور حل شد جنبش بعدي كامپيوترو بشكن چطور است ! (474536)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۴:۴۸
رسانه ملی نه هدر دهنده ی سرمایه ملی، از اخبار تا سریال های چرت و پرت، تله فیلم های مزخرف با اسم ایده از شما تولید از ما، حتی برنامه های کودک هم جاشو به کنسرت موسیقی داده
من نمی دونم این همه بودجه رو چی کار می کنن چهار تا آدم بیسواد نشستن دور هم واسه ما بر نامه می سازن،
اخبار تحلیلی و بی نمک بازی مجریای اخبار همه کپی شده از شبکه های خبری،
فیلم ها و سریال ها همه ترویج ارتباطات جنسی باور کنید، شاید بازیگرا حجاب داشته باشند اما عشوه و قر و غمزه رو که دیگگه منکر نیستید،
با عشوه حرف زدنا و پشت چشم نازک کردنا بماند تا متن های سخیف و بی مایه فیلم ها
بازم مردم ما خوبی که با این همه ظلم فرهنگی که بهشون میشه بازم خیلیا سراغ ماهواره نرفتن و اگر هم بخون برن سراغش بخش اعظم گناه این کار به دوش سازمان فخیمه ی صدا و سیماست (474539)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۵:۰۵
با سلام:
با یک کبریت میتوان برای گرما آتش تولید کرد و با همان کبریت میتوان خانه ای را به آتش کشید.
از ماهواره میتوان مانند اینتر نت استفاده های مفید داشت.
رسیور رو نشکن... نفس خودتو بشکن ! (474540)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۲۱:۵۳
رسیور رو بشکنید ، اینترنت رو قطع کنید و اینترنت ملی راه بیاندازید و...آخرش چی؟
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو می روی به ترکستان است (474713)
 
البرز
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۶:۱۷
با عرض سلام و تشكر از تحليل زيبا و بجا ،
از نظر من همه اين اتفاقات را به ماهواره منتسب كردن صحيح نيست و متاسفانه اين به يك عادت تبديل شده كه هر كجا مشكل داريم بجاي ريشه يابي صحيح اول از همه به دشمن و بيگانه و ماهواره و اينترنت و ... نسبت ميدهيم .
اتفاقات خميني شهر و استخر زنانه در قلب پايتخت و حمله اراذل و اوباش به يك روحاني مدافع يك خانم و اتفاق كاشمر و ده ها مورد ديگر كه به مطبوعات كشيده نشده اند را اگر منصفانه كنكاش كنيم شايد درصد كمي به ماهواره و اينترنت ربط پيدا كند . حادثه كاشمر در يك روستا رخ داده كه شايد برق هم نداشته باشند تا تحت تاثير ماهواره و سايت هاي مستحجن قرار بگيرند ، متجاوزين كه تعداد شان هم كم نبوده جواناني بودند كه به نياز هاي ... آنان هيچ كاري نشده . (474543)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۴۸:۱۵
حرفاتون جامع و منطقی هستش، صدا و سیما باید یه چیزی بگه... (474546)
 
مرضیه
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۱:۵۰:۳۸
من و همسرم 3سال که ازدواج کردیم و ماهواره نداریم. تو این مدت دیگه دوست و آشنایی نمونده که به ما بگه بدون ماهواره چطوری سر میکنید! و البته با این وضع صدا و سیما منم بهشون حق میدم. خوشبختانه مشغله کاری و درسی ما اون اندازه هست که جایی برای دیدن ماهواره نمیذاره و البته میدونیم که ماهواره میتونه توی درازمدت اثرات تخریبی خودش رو روی خانواده و بچه ها بذاره.
اما، این مسئولین مسئولیت گریز تا کی میخوان بار این بی کفایتیشون رو به مردم تحمیل کنند؟ (474549)
 
مهدی اردبیل
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۱:۰۶
امیدوارم هشدار من به صداوسیما جدی گرفته شود . هشدار در رابطه با شبکه ی کارتون 24 ساعته برای کودکان که در صداوسیما واقعا جایش خالی است و بچه های ایرانی روی آورده به شبکه های ماهوارهای ترک و هات برد مخصوصا بچه های آذر زبان شبکه های ماهواره ایی ترکیه را دنبال می کنند و اکثر بچه های آذر زبان ایرانی از حالا زبان مادری خود را فراموش کرده و زبان ترکیه را تقلید کرده اند که ننگی بدتر از این نیست برای جامعه ی ایرانی.اگر کسی در گفته ی من شک دارد برود مدارس ابتدایی استانهای آذری زبان(اردبیل-تبریز-ارومیه-زنجان...)وتحقیق کند که چند درصد بچه ها زبان ترکیه را بلد هستند.بنده با فرا گیری زبان مخالف نیستم ولی با بد آموزی وکارتون های مستهجن مخالفم.مهدی شیخ رحیمی از اردبیل (474561)
 
منصور
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۵:۲۸
قانون در خصوص منع استفاده از گیرنده های ماهواره یک قانون ناقص میباشد و در این زمینه میبایست کار فرهنگی انجام گیرد تا مردم خود از دیدن برنامه های زننده ماهواره اجتناب ورزند - یک سوال - افرادی که برای شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از ماهواره استفاده میکنند هم مجرم هستند و میبایست تنبیه شوند؟ (474567)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۲:۳۲:۲۶
طبق نظر آيت اله مكارم شيرازي استفاده از ماهواره براي ديدن شبكه هاي استاني حرام است و بايد از گيرنده ديجيتال داخلي براي ديدن اين شبكه ها استفاده كرد.
ميتوانيد به سايت آيت اله مكارم سري بزنيد و اطلاعات بيشتر را آنجا ببينيد (475272)
 
رسول
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۹:۰۱:۱۹
سلام. ماهواره ما هم فقط برای دیدن کانالهای ایران هستش و خارج رو نداریم، اما گاهی با این برنامه های تلویزیون،مخصوصاً عصر جمعه حقیقتاً به سرمون میزنه که بریم برا خارج هم نصب کنیم اما باز میگیم استغفرالله! (475526)
 
امیری
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۶:۵۱
باسلام صدا و سیما با پول مستقیم مردم اداره می شود لذا باید رضایت حد اکثری مردم را بد نبال دا شته با شد ایا اکنون اینجوری است . مردم ما از این وضع راضی نیستند . مسولان در خواب خر گو شی هستند ادم های غیر متخصص در راس امور صدا و سیما هستند افراد یا از طریق ضد و بند های سیاسی و یا سفارشی و رابطه ای به صدا و سیما راه پیدا کر دهاند به همین دلیل کیفیت واخلاق فدا می شود.وظیفه شرعی داشتم این مطلب را بگویم. با تشکر.والسلام (474569)
 
فاطمه .
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۰۸:۵۶
به نظر من حتی اگر هم رسانه‌ی ملی به جایی برسه که بتونه اخبار رو بی طرفانه به سمع و نظر مردم برسونه باز هم نباید آدما رو از دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای منع کرد.
.
من دلم می‌خواد موسیقی‌ای گوش بدم که رسانه‌ی ملی خودمون پخشش نمی‌کنه. موسیقی‌ای که مبتذل نیست. ترانه‌ی با محتوا داره و صدای خواننده هم بی نظیره. چرا نباید بتونم از اینجور تفریحات سالم استفاده کنم؟
من دلم می‌خواد فیلمای سینمایی مورد علاقه‌ام رو طوری ببینم که با سانسور صدا و سیما کل داستان عوض نشده باشه. خودمم حالیمه که در چه مواقعی کانال رو عوض کنم که صحنه‌های غیر شرعی رو نبینم.
.
مگه همه‌ی دنیا در اخبار سیاسی خلاصه می‌شه که اگه رسانه‌ی ملی به اونا پرداخت، من دیگه نیازی به کانال‌های ماهواره‌ای نداشته باشم؟
مگه همه‌ی اونایی که رسیور دارن، وارد شبکه‌های کثیفی مث فارسی وان می‌شن؟
.
.
به شعور مردم احترام بذارید و وقتی از ممنوعیت شبکه‌های ماهواره‌ای حرف بزنید که تونسته باشید خوراک مناسبی برای ملت فراهم کرده باشید. اونم نه فقط در اطلاع رسانی اخبار سیاسی بلکه در زمینه‌ی تفریحات سالمی مث موسیقی، مث فیلم، مث کنسرت‌هایی که مردم بتونن از صداهای مورد علاقه‌شون لذت ببرن، مث جشنواره‌هایی که جوونا بتونن فعالیت دسته جمعی داشته باشن اونم نه فعالیت‌هایی که بازم جنبه‌ی آموزشی داشته باشه. یه فعالیتی که صرفا سرگرمی باشه تا جوون احساس نکنه بازم قراره بره یه جایی که می‌خوان بهش بگن این خوبه و این بده. مث انواع بازی‌ها. منظورم ورزش نیست. منظورم بازیه. از همون بازی‌هایی که توی بچه‌گی توی کوچه‌ها با دوستامون داشتیم.
چه اشکالی داره اگه وقتی برمی‌گردیم خونه با خودمون بگیم جمهوری اسلامی، امروز فرصتی در اختیار من نوعی گذاشت تا بتونم در جوونی یه بار دیگه بچه‌گی کنم؟
اینا کجاش با شرعمون تناقض داره اگه به عنوان سرگرمی بعد از کار و درس، در اختیارمون قرار بگیرن؟
ما که بیکار و ولگرد نیستیم که بخوایم صرفا خوشگذرونی کنیم
جوونا تفریح می‌خوان
تفریح سالم
تا انرژی‌شون تخلیه بشه (474572)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۳:۲۰
از ماه گذشته تا حالا برنامه های تلویزیون بهتر شده ولی باید بهتر تر شود جای دارد از مهندس ضرغامی هم تشکر کنیم وهم به خاطر اینکه رسانه ملی در زمان انتخابات در خدمت یک گروه بود گله کرد امیدوارم به همه ی احزاب وگروه های دوستدار نظام واسلام فرصت یکسان داده شود تا به اظهار عقاید بپردازند وبه ناچار به رسانه های بیگانه پناه نبرند. (474579)
 
ابابیل
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۵:۵۴
اولین و مهمترین قدم خصوصی سازی صدا و سیما است و آزادی ایجاد شبکه است. در غیر این صورت این توصیه های یه 32 سال است که در حال ارائه است. برای صدا و سیما به عنوان تنها رسانه سراسری رسمی اصلاً مهم نیست!

دوم اینکه این تصور که ماهواره عامل چنین اتفاقاتی است نه تنها بی تحقیق و مقدمه و صرفاً بر اساس ذهنیت نویسنده است. بلکه کاملاً غلط است. تجاوز امری است که سابقة آن به 10000 سال بر میگردد! دلائیلش هم چیزهای دیگری است که عمدة ان احساس امنیت اشرار است. چون نه تنها نیروی انتظامی وقتش را صرف جمع کردن بدحجابها میکند و نه مجرمین و متجاوزین، بلکه افکار عمومی را هم بسیج میکنند که اصلاً تقصیر فرد متجاوز نیست، تقصیر اون آدم بد حجاب است. چه بهشتی بهتر از این برای متجاوز ؟! (474582)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۹:۱۳
بابا خداییش کل 7 تا کانال ما اندازه 2ساعت برنامه من و تو حرف برای زدن نداره ما هر وقت تلویزیون ایران رو می گیریم مصاحبه کننده داره می پرسه نظرتون چیه مصاحبه شونده هم میگه عالیه حرف نداره دستتون درد نکنه! (474587)
 
جواد
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۱۹:۱۴
خانم به اصطلاح متفكر نود درصد آدمهايي كه به دنبال ماهواره هستند به خاطر عدم سانسور لذت هاي جنسي توسط ماهواره است من فكر ميكنم شما هم دچار فمنيسمي شديد اين موج خيلي وقته در كشور راه افتاده و مسئولان هميشه خواب ما باز هم خواب هستند سايت شما هم دچار سانسور زدگي است (474588)
 
محمد حبیبی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۱:۴۰
من در سعادت آباد تهران زندگی میکنم. جهت استفاده بهتر از بر نامه های سیما،یک دستگاه گیرنده دیجیتال خریده ام و قید آنتن پر برفک را زده ام. ولی مدتی است که از دیدن تلویزیون محروم شده ام. علت آنستکه پارازیتهائی که جهت اختلال در شبکه های ماهواره ای ارسال میشود اول بر شبکه داخل اثر میگذارد.خلاصه شده ام خسر فی الدنیا و الا خره. روز جمعه گذشته با اعصاب خراب نتوانستم مختار نامه را ببینم.لا اقل طوری پارازیت بفرستید که شبکه های خودی محفوظ باشند (474590)
 
مردغارنشین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۲۳:۱۴
برنامه های جالب میتونن مردم را از ماهواره دور کند مثلا همین سریال ساختمان پزشکان با نوع طنز بهتری که نسبت به بقیه برنامه های طنز دارد باعث شده ما حداقل برنامه های ساعت 9 تا 10 ماهواره رو نبینیم .
واقعا برای من سئوال پیش آمده که چطور است صدا و سیما نمی تواند برنامه هایی مثل شبکه قطع شده من و تو 2 که همه اش علمی و تاریخی بود پخش کند.
چگونه است صدا و سیما نمی تواند یک شبکه فیلم برای داخل کشور درست کند و رفته Ifilm را برای کشورهای عربی زده است و چرا یک شبکه فیلم داخلی و با بهترین فیلم های روز دنیا تاسیس نمی کند.
جواب تمامی این سئوالات من تا این لحظه این بوده که خود صدا و سیما میخواهد مردم را به سوی ماهواره سوق دهد و آن دسته که ماهواره ندارند و یا ماهواره شان جمع شده است را اعصابشون را برنامه های خود خرد کند.
جالبه یک پنجشنبه از ساعت 2 الی 6 بعدازظهر من فقط داشتم کانالهای صدا و سیما رو پشت سرهم عوض میکردم و دیدم واقعا هیچ چیزی ندارد که باعث نشود من ریسیور خودم رو روشن نکنم (474593)
 
عبداله
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۱:۲۹
نقد بسيار خوب و منطقي ارائه گرديده. زيراجامعه همواره بعلت عدم دريافت اخبار لازم از سوي صدا و سيما مجبور به استفاده از ساير مراكز اطلاع رساني ميشودو مسئول واقعي اين نابساماني ها در جامعه كوتوله هاي صدا و سيما هستند. همانند مشاور سردار جنگي مختار كه بدليل سوءظن ؛ كيان و لشكرش را نيست ونابود كرد و در نهايت باآن حماقت ضربه سنگين و جبران ناپذير را به لشگريان اسلام وارد كرد. بايد از تاريخ درس گرفت ولي صد افسوس كه اين 33سال همين است كه گذشت و خواهد گذشت (474617)
 
محمد. ف
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۵:۱۳
انصافا مردم ایران با شعور و فهمیده تر از این هستند که صدا و سیما بخواهد با سانسور اخبار سیاسی داخل کشور و یکجانبه گرایی آنها را از دسترسی به واقعیات درون جامعه منع کند. این یعنی توهین به شعور مردم. الان کسی نیست که در مورد اظهار نظر رئیس جمهور در مورد دستگیریهای اخیر خبر نداشته باشد. حال آنکه صدا و سیما بی شرمانه این بخش از سخنان رئیس جمهور را سانسور می کند. فارغ از اینکه حرفهای رئیس جمهور صحیح باشد یا نه، که صد البته مردم فهیم آن را درک می کنند. وظیفه صدا و سیما بر پخش آن از رسانه های غیر ملی خود بوده و قضاوت آن بر عهده مردم. حال آنکه مردم این قبیل کارها را توهین به شعور خود دانسته و خود را موظف بر تحریم دیدن برنامه های سیما می کنند. سوال اینجاست\" چرا ما مردم ایران بایستی اخبار درون جامعه را از تمامی جنبه های آن از تلویزیونهای اجنبی ها بشنویم؟\". خوانندگان عزیز را به نقد چندی پیش کیهان از برنامه های صدا و سیما جلب می کنم. مطمئنا اگر مردم به برنامه های صدا و سمیا اعتقاد و اعتماد داشته باشند، شک نکنید سراغ هیچ رسیور و تجهیزات ماهواره ای خواهند رفت. (474622)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۷:۱۰
مقاله‌ی مضحکی بود و باعث انبساط خاطر شد!
پیشنهاد می‌کنم در راستای جنبش‌های
رایانه را بشکن
کراوات را بسوزان
بی حجاب را بکش
ویدیو سی دی را له کن
تلویزیون را آتش بزن
و ...
هم قدم بردارید. به هرحال هرکدام از اینها می‌توانند منجر به فساد شوند

متحجر به معنای واقعی کلمه، شما 1000 سال دیر به دنیا آمده‌اید (474623)
 
مهرداد
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۴۹:۲۶
خدا هم چند صدایی را نهی نکرده بلکه فرموده است باید سخنان را شنید و از آنها بهترینش را تبعیت کرد. پس شکستن صحیح نمیباشد.
\"الذین یستمعون القول ویتبعون احسنه\" (474624)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۵۴:۴۸
آورین :
\"چقدر تلخ و دردناك است كه برخي هموطنان ما بخاطر سانسورهاي احمقانه اخبار در رسانه ملي، به بي بي سي و صداي آمريكا پناه مي برند و از آنجا از من و تو و فارسي وان و ... در مي آورند...\" (474626)
 
مژگان
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۵۷:۲۳
به نظر بنده اصل قضيه همان \"توهين صدا و سيما به شعور مردم\" است.
نمونه‌هاي اين توهين رو در موارد زير به كرات ديده‌ايد:
- حوادث قبل و بعد از انتخابات
- خبررساني در مورد كارهاي دولت
- گزارش‌هاي سفارشي درباره برنامه‌هاي اقتصادي دولت
- ميزگردها و نقدهاي سفارشي
- نحوه پوشش خبرهاي كشورهاي غربي
- نحوه پوشش حوادث منطقه بويژه سوريه
- ................

به نظر من صدا و سيما هرگز سياست‌هاش رو عوض نميكنه و روز به روز اعتبارش رو بيشتر از پيش نزد مردم از دست ميده و دير نخواهد بود زماني كه تمامي خانه‌هاي ايراني شبكه‌هاي ماهواره‌اي رو تماشا كنند. (474628)
 
مژگان
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۲:۵۹:۱۴
خواهر گرامي

مردم وقتي به صدا و سيما روي ميارن كه واقعا احساس كنن \"رسانه مليه\" نه مثل الان كه به حق ميتونيم اونو \"رسانه ميلي\" بناميم. (474630)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۱:۳۱
بابا اقا مهدی مثل اینکه تو باغ نیستی اگه همه آدم حسابی هارو راه میدادند که کار کنند که وضعیت این نبود (474731)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۲:۳۵
البته همیشه اقایان ثابت نموده اند که با نظران مردم مشکل دارند و خود را قیم ملت میدانند ملت رامجنون و کودن است و قابلیت درک بد و حوب و بد خود را ندارد
حال یک سئوال کلیدی که اگر الف درج نمود با کامنت مثبی جواب اری و بامنفی جواب رد دهید

ایا با جمع اوری دیش های ماهواره در کشور موافقید .یا خیر



ضمنا کسانی که مسئله قانون را مطرح می کنند قانون یعنی اراده جامعه در اداره ان (474635)
 
آبادان
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۵:۲۸
اگه تلویزیون ضرغامی برنامه هاشون درست نکنه هیچکس از ماهواره دست نخواهدکشید. بابا یه کم هم به فکر مردم باشید دیگه! (474637)
 
مهدی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۲:۲۳
برای نجات از ماهواره های بیگان به یک عزم ملی نیاز داریم و در این راستا باید به کمک صدا و سیما بشتابیم هنر مندان و کارشناسان نخبه در مسائل سینمائی و تلویزیونی و تاتر حتی بصورت ابتدائی هم شده هرچه در توانمان است جهت همکاری با صدا و سیما دریغی نورزیم .نه اینکه یکطرفه صدا و سیما را مورد اتهام و شماتت قرار دهیم که بر نامه هایش آزار دهنده است .خوب بسم الله آقای هنر مند و آقایان و خانم های صاحب خلاقیت در عرصه سینما کمر همت به بندید وارد میدان شوید شعار تان را به عمل تبدیل فر مائید تا هنرتان یک رنساس جدید در صدا و سیما ی جمهوری اسلامی ایران فراهم سازد . (474646)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۰:۳۶
دوست عزیز مشکل همت ما نسیت. صدا وسیما با دیدگاههای تنگ نظرانه اساسا امکان فعالیت بسیاری از افراد را صلب می کند. بسیاری از افراد حق حضور در رسانه ملی را به واسطه عقاید سیاسی و مذهبی خود ندارند. چه کمکی می توانند بکنند (474695)
 
hamed
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۲:۳۳
همینکه کمی پیشرفت کرده و با جمع آوری اجباری ماهواره مخالفید جای شکر دارد .
ولی باید توجه داشته باشید الان ایران حتی از افغانستان هم در این خصوص عقب مانده تر است و در آنجا شبکه های فراوان خصوصی وجود دارد . (474647)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۲:۴۸
خداييش من کاری به اين کارا ندارم ، ولی حاضر نيستم مستند قبیله رو که بی بی سی پخش می کنه نبینم.
شرمنده خانم محسنی من یکی رو از این جنبشت قلم بگیر.چون واقعا مستندش مستنده ها. (474648)
 
علیرضا
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۶:۰۶
من و اکثر دوستان و فامیل هایمان در استان هرمزگان که می شناسم دیگر شبکه های ایران را نگاه نمی کنند حتی برای قیلم های سینمائی ، بهترین سی دی فیلم ایرانی 1500 تومان (اصل ) می خری با کیفیت بالا حتی HD نگاه می کنیم دروع نمی شنویم و گریه هم ندارد. حالا شما ماهواره جمع می کنی ، بکن امواج تلویزیون کشور همسایه چه می کنی ؟ (474653)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۶:۳۶
خیلی ساده انگارانه است اگر فکر کنیم علت این فجایع فقط ماهواره است. (474654)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۷:۱۴
یک همچنین اتفاقی هیچوقت نمی افتد. چون صدا و سیما بارها ثابت کرده برای آگاهی رسانی درست هیچ ارزشی قایل نیست، مخاطب خود را یک مشت ساده لوح بی خبر از همه جا فرض میکند و با اینهمه هزینه از نیروهای حرفه ای و کاربلد بی بهره است. (گزارشگرانش را ببینید حتی استیل و فیزیک مناسبی برای جلوی دوربین رفتن ندارند)
با اینحال محدود کردن فجایع اخیر تنها به هرزگی مجرمان آنها هم درست نیست. به وضوح دستگاه انتظامی و امنیتی مملکت باید اصلاح و تقویت شود. اگر اینطور استدلال کنیم پس در کشورهای ینگه دنیا که همه جور آزادیی دارند مردم باید در فضایی مطلقا نا امن دایما درگیر تجاوز و جنایتهای اینچنینی باشند که نیستند. (474655)
 
محمد امین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۶:۱۳
همیشه نقایص و ندانم کاریها و بدبختیهایی که این ندانم کاریها برسرما و جامعه ما در می آورد را به بیگانگان و غربیها و..... نسبت داده ایم و هیچوقت به خود اجازه فکر کردن نداده ایم که مردم و ملت ما با همین دنیای ارتباطی روز به روز فهیم تر می شوند .پس صورت مسئله را پاک نکنیم و سعی کنیم در جهت خواسته های مردم فهیممان قدم برداریم (474671)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۶:۳۹
اگر توان مقابله با شبكه هاي ماهواره اي را داريد بسم ا... اين حرف شما مثل اين ميمونه كه يه تيم فوتبال بياد بگه چون من
ميخوام قهرمان بشم همه تيما بايد حذف شن!اون وقت بين يه تيم و در رقابت با خودش اين تيم اول شه! اگه جريان آزاد اطلاعات ايجاد بشه و همه سلايق از اصولگرا و حزب اللهي و اصلاح طلب و... بتونند آزادانه حرف بزنند ديگر ماهواره به چه كار آيد؟ البته اين در بخش سياسي و در بخش فرهنگي هم كارها بايد به كارشناسان زبده و آبديده و جهانديده اين بخش سپرده شود آن هم با عقل جمعي نه نظرات شخصي و نه كسي كه از كل دنيا بي خبر است.. (474672)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۳۸:۴۸
با سلام
ادب را از كه آموختي از بي ادبان.
جلوي امواج ماهواره اي را كه نمي توان گرفت.
بايد شفافيت و كامل و بي طرف بودن برنامه هاي داخلي تقويت و بلكه كامل شود.
مردم فرق بين خوب و بد، غلط و درست را ميفهمند.
تا زمانيكه به نام جلوگيري از تشويش اذهان عمومي و عبارات مشابه برخي مطالب يا حقايق رسانه اي نمي شود يا به گونه اي ديگر عنوان مي شود چه توقعي مي توان داشت؟ (474673)
 
iman
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۴۵:۵۴
من خودم از سریال های فارسی 1 را تماشا میکنم
نمیشود یک طرفه قضاوت کرد
نمی توان گفت که تمام سریال های این شبکه مستهجن است ولی باید قبول کرد که این شبکه برای سرگرمی من وشما راه اندازی نشده و حتما گردانندگان ان هدفی دارند
شبکه های دیگر هم در حدی فعالیت نمی کنند که به راحتی بتوانند ذهن مخاطب را در اختیار بگیرند
ولی از انجا که برنامه های صدا و سیما بسیار تکراری و کلیشه است مردم نمی توانند ماهواره را کنار بگذارند
وقتی از صدا و سیما موسیقی پخش نمشود وقتی ساز را نشان نمیدهند از مردم توقع نداشته باشید... (474678)
 
موسوي
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۳:۴۸:۰۷
درست است كه صدا و سيما نقطه ضعفهايي دارد ولي يادمان نرود كه در يك جامعه ديني اگر مردم مراقبت و ضوابط ديني را مراعات نكنند - اگر مردم در زمينه هاي مختلف الگويشان جوامع غير ديني شود و اگر مردم ديندار دنيا طلب شوند حتي اگر بهترين صدا و سيما را در چارچوب نظام اسلامي داشته باشيم باز هم مشكل حل نخواهد شد (474681)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۶:۳۱
اصلا\" غير از كيفيت ، برنامه هاي شبكه هاي ايراني را در بعضي از نقاط كشور و همين تهران با آنتن هاي معمولي نميتوان دريافت كرد اگر هم امكانش باشه با كيفيت پائين پس فعلا\" امواج را با كيفيت به مردم برسانند كه مجبور به استفاده از آنتن ماهواره نشوند متشكر مي شويم كيفيت برنامه ها پيش كش. (474703)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۷:۳۱
حدود دو سال پیش وقتی همکاران اینجانب تحصن صنفی داشتند و صدا و سیما با تهیه گزارش مفصل قرار شد که این گزارش را پخش کند ولی با تلفن یک مقام نسبتاً بلند پایه ، گزارش مذکور پخش نشد ، در آن وقت به من ثابت شد که صدا و سیما ملی و مردمی نیست بلکه دولتی می باشد من هم رفتم با خرید یک دستگاه گیرنده ماهواره ، از آن موقع دیگر دیدن صدا و سیما را بر خودم حرام کردم . (474708)
 
بورس
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۱۷:۵۶
الان رسیورهایی اومده به اندازه کف دست که به لپ تاپ وصل میشه . اینها رو می خوان چکار کنن؟ (474709)
 
منصف
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۷:۰۵
این نوشته هم مثل صدا و سیما به مخاطب احترام نمی گذارد!
میشود رواج بد حجابی در شهر های بزرگ را به ماهواره و نفوذ فرهنگ غربی رابط داد ، اما فاجعه تجاوز خمینی شهر فاجعه ای کاملا خاص است و نیاز به تحلیل و توضیح خاص دارد! در حقیقت نیاز به توضیح ندارد بلکه نیاز به برخورد محکم و معرفی جانیان و همچنین نیرو های بی مسوولیت دارد! قتل وسط میدان کاج هم به ماهواره ربط داشت ؟ ظاهرا بعضی جنایت خمینی شهر را به ماهواره و نفوذ بی حجابی ربط میدهند تا هم از خود سلب مسوولیت کرد باشند و هم نظر خود را ثابت کنند که ماهواره خیلی خطرناک است!
اگر بیحجابی عامل این جنایت باشد بایستی شمال شهر تهران بیشترین آمار تجاوز را داشته باشد ! آیا جدا چنین است ؟ (474735)
 
رامین
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۳۷:۰۶
من با این نهضت رسیورشکنی به هیچ روی موافق نیستم حتی اگر برنامه های صداسیما خوب بشه...چرا؟...چون به هر حال شبکه های استانی و گاهی شبکه های ملی صداسیما هم با رسیور بهتر دریافت میشود! افزون بر این مردم سلیقه های هنری ورزشی سیاسی زبانی فرهنگی مذهبی مختلف دارند که از توی 1000 تا کانال بهتر جواب میگیرد. (474736)
 
emad
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۴۲:۴۱
تا وقتی صدا وسیما اخبار را واقعی نمی گه مجبوریم از بی بی سی اخبار را گوش کنیم (474741)
 
نیما
۱۳۹۰-۰۴-۱۶ ۰۰:۲۳:۱۶
آیا شما اطمینان دارید که بی بی سی حقیقت را میگوید که اینقدر با اطمینان حرف میزنید ! در این مدت بی بی سی اینقدر اخبار را وارونه یا با تحریف بیان کرده که افرادی که مجالی برای فکر کردن گذاشته اند این نکته برایشان مشهود است. (476559)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۴۴:۰۶
با سلام خدمت همه دلسوزان اخلاق و تربیت و علاقه مندان به ترویج شرع و دین مبین اسلام علی الخصوص نیروی مخلص انتظامی بنده یک سئوال را مطرح میکنم اگر توانستیم ان را پاسخ دهیم همه اقداماتی که در راستای جمع اوری تجهیزات ماهوارهایی و تشویق برای رویت سیمای جمهوری اسلامی ایران وسمع رادیو جمهوری اسلامی انجام میگردد قابل توجیه و منطقی خواهد بود

اکنون سئوال:


اگر فردا امکانات تکنولوژی دریافت امواج ماهواره ایی به گونه ایی شد که مستقیما و بدون دیش و یا تجهیزات گیرنده جداگانه از طریق دستگاه تلویزیون قابل دریافت باشد( مطمئن باشیم این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد) ان هنگام دلسوزان مذکور چگونه به مبارزه با این امواج خواهند پرداخت؟ ایا ان روز چون مبارزه ما فقط حذف فیزیکی و تجهیزاتی است به علامت تسلیم در مقابل امواج دستهای خود را بالا میبریم؟
پس این را بدانیم را صحیح مبارزه فیزیکی نیست

با احترام (474744)
 
مرتضي
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۵۴:۴۳
مسئولين ما عادت كرديم كه بهترين راه حذف مسئله است نه حل آن. مگر مشكل ماهواره فقط براي كشور ما هست چه ايرادي دارد كمي مطالعه در خصوص حل اين مشكل فرهنگسازي داشته باشيم (474751)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۴:۵۸:۵۶
رسیور را شکستیم اینتر نت را چه کنیم این موارد الزامات توسعه فناوری ها هستند یادمان نرفته ویدیو جرم داشت سی دی آمد ماهواره آمد بلوتوث آمد اینترنت آمد و....
فرهنگامان را مجهز کنیم اینها وسیله اند و ابزار
ایمانمان را تقویت کنیم دیر زمانی است زمان قدرت بازو مرده است قدرت تفکر را دریاب (474756)
 
melat
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۰:۵۳
سلام
خانوم عزیز شما خودت با این تحلیلت داری توهین به شعور مردم می کنی بعدش از رسانه میلی انتظار داری توهین نکنه...شما مثلا تحصیلکرده ای الان وقت رسیور شکستن خانوم.....قرن 21....مگه تموم انتضاری که مردم از رسانه میلی دارن اخبار سیاسی ؟مردم این مملکت ادمن مثل اینکه دارای سلیقه های مختلف سلیقه هایی که اهنگ می خواد انواع مختلف...فیلم می خواد انواع مختلف ....شبکه مستند می خواد....شبکه ورزشی می خواد ....شبکه تفریحی می خواد و الی .......رسانه ما العان شده استاد سانسور تو جهان فیلم رو یه جوری سانسور می کنه که خود گارگردانم فیلمشو نمی شناسه...حتی تو فیلم های مستندم سانسور می کنن حیوونارو....اهنگم که ممنوعه مگه یه رحمی بکنن یه سرودی اونم نه ماله هر کسی رو شاید پخش کردن خیلی خشک بی مزه نه کفی نه سوتی نه الت موسیقی فقط گل و گیاه نشون می دن.....بعدشم نوبت برنامه های تلوزیون که پر از نصیحت بهتر نام صدا و سیما رو تغییر بدیم بزاریم .رسانه نصیحت. همه دارن نصیحت می کنن..تو اخبار نصیحت..تو برنامه تحلیلی نصیحت ..برنامه ورزشی نصیحت برنامه اشپزی نصیحت برنامه صبح گاهی نصیحت ......سریال نصیحت..مجریم نصیحت می کنه..فیلم تکراری ..برنامه های ورزشی محدود به چند تا ورزش اونم فقط اقایوون.بی خیال خانوم فایده نداره الکی تحلیل نکن.. (474779)
 
Hosein afshar
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۳:۰۴
اگر یک نگاه به کانال من و تو 2 بیاندازیم خواهیم دید که تمامی برنامه ها مستند و علمی هستند با آن ترجمه ضعیف و زیر نویس فارسی درهم برهمشان توانستند انقدر مخاطب جذب کنند آیا صدا و سیما از این کانال که فقط کارش ترجمه و پخش حقایق مستند است کمتر امکانات دارد ؟ بارها و بارها سعی کردم برای آقای ضرغامی پیغام بفرستم و ایمیل بزنم کل سایت www.irib.irرا گشتم اما نشانی از تماس با ایشان نبود بخدا قسم اگر یک دهم از امکانات صدا و سیما با مدیریت روز پیش برود و به خواسته های جوانان ، به مسائل مهیج و علمی بپردازد کسی سراغ ماهواره ها نمیرود (474780)
 
مهدی اردبیل
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۳:۵۸
زمانی خواهد رسید که وقتی تلوزیون را باز کنی اتوماتیک وار کانال های ماهوارهای بدون نیاز به دیش و رسیور پدیدار خواهد شد.لابد آن روز هم تلوزیون خواهیم شکست!آینه گیری بدست خود شکن(نفست را بشکن) آینه شکستن خطاست. (474784)
 
hpshk
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۷:۴۴
واقعا بايد به شعور مردم احترام گذاشت وآنرا باور كرد و گرنه آرامش دوام نمي آورد

واقعا بسياري از عقلا واساتيد مسلمان وچيز فهم مذهبي خود را كنار كشيده اند وبا نگراني نظاره ميكنند

ترس اينست كه بقول حضرت امام خميني : (اگر اسلام اينبار زمين بخورد چنان خواهد شد كه سالها برنخواهد خواست)

كمي چاشني واقعي مردمي و جسارت نقد به خبرگان و گردش كار آن بزنيد اسلام بيمه ميشود. مردم بايد ببينند وباوركنند كه همه مقامات مانند حكومت علي (ع) قابل نقد هستند، آنگاه گول دموكراسي فريبكارانه غربي و روشنفكرنمايان را نمي خورند.

انشالله (474785)
 
reza
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۲۹:۵۳
آخه چرا ریسیورو بشکن؟ مگه عصر ارتباطات نیست اگر فقط فیلمهای مستهجن منظور شماست که مردم نبینند که خدا رو شکر تو بازار فراوان است باید مردم آزاد باشند کسی که بخواهد این صحنه ها را تماشا کند نیازی نیست ماهواره بخرد یک سی دی میخرد، شما هم دارید مثل دوستانتان به شعور مردم توهین می کنید (474787)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۸:۱۶
ماهوراه خلاء نبود تفريح‌،سرگرمي و خيلي از اون چيزايي كه در فرهنگ غربي \"هابي\" ناميده مي شه رو پر كرده. بابا اينقدر تو سر تلويزيون ايران نزنيد .تلويزيون ايراد داره قبول ولي تلويزيون ايران اگه بهترين هم بشه مطابق سليقه خيليها نيست و بازم انتخاب اون افراد شبكه هايي غير از تلويزيون ايرانه.اما دليل اصلي اين بشقاب هاي زنگ زده پر طرفدار چيز ديگريست . ببينيد خانواده غربي چه روش ها و چه امكاناتي براي پر كردن اوقات فراغت داره به نظرم اصلا وقت نمي كنه ماهواره ببينه .اگه مثل هايد پارك لندن پارك شهر شما هم هر روز كنسرت مجاني در فضاي باز داشت يا اونقدر زمين ورزشي مجاني اطراف خونه شما بود كه هر وقت هوس مي كرديد با رفقا بازي مي كرديد يا اصلا چرا راه دور مي ريد توليدات فرهنگي مثل قهوه تلخ به جاي هفته اي يكي روزي دو سه تا در اختيارتون بود و ...خيلي چيزاي ديگه كه نيست بود...خدائيش بازم معضل ماهواره داشتيم ....من ايمان دارم اگه همه چيز سر جاش بود يه شبكه اي مث فارسي وان تنها 10 درصد مردم رو جذب مي كرد و نه بيشتر و اصولا لازم نمي بود كه ريسيور و بشكنيم. (474795)
 
شهروند ایرانی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۳:۱۸
متاسفانه در جهانی زندگی می کنیم که ابرقدرتها در راس آن آمریکا به کمک کانالهای ماهواره ای و ترویج فرهنگ سکس و بی بندباری دز صدد استیلای فرهنگی و القای دروغ پراکنی و دخالت در امور داخلی ملتها و گاها تحریک و تشویق در حرکتهای نرم جهت براندازی انقلابهای مردمی هستند.

چرا مجامع بین المللی و سازمانهای مدافع حقوق بشر با تولید کننده های برنامه های مستهجن و ارسال این برنامه ها به ممالک اسلامی برخورد نمی کنند؟

در اینجا وظایف پدر و مادرها در تربیت فرزندان واضح تر می شود.

بعید است نیروی انتظامی موفق به جمع آوری کامل دیش ها آنهم در این سطح وسیع گردد
حال آنکه اینترنت هم خود سایتهای متعددی دارد که با فیلتر شکن براحتی قابل دسترسی است.

بنابراین می بایستی از طریق سازمانهای بین المللی مانند سازمان کنفرانس اسلامی با تولید کنند های فیلمهای مبتذل و ارسال به جوامع اسلامی برخورد کرد.

پدرها ومادرها هم بیش از پیش بر فرزندان نظارت داشته و با قفل کردن برخی کانلهای مبتذل از دسترسی فرزندان به آن جلوگیری کنند. (474800)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۴:۵۴
آقايان الفي از اينكه دردها را بدون درمان در زمينه هاي مختلف اجتماعي سياسي و اقتصادي ارائه ميفرمائيد خسته نشديد من كه خسته ام .
ماهواره بيش از 15 سال است كه آمده خبرش به شما دير رسيده در طي اين چند سال براي مبارزه چه كرده ايم جز جمع آوري ديش ها توسط نيروي انتظامي؟ از اين به بعد هم مثل اين 15 سال (474801)
 
Hosein afshar
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۴۹:۰۶
به خبرنگاهراه هم تا حدودی جسارت نقد دادند مگر یادتان نیست برنامه و اما بعد - بعد از خبر - تهران 20 - در شهر - در استان یادم هست که در آن اوایل تا صحبت از سازمانی میشد سریعا یک نفر میآمد و به نوعی ÷اسخ میداد اما الان دیگر اینگونه نیست یعنی گوششان از این حرفها پر است و کسی بازرسی نمیکند - به نوعی بازرسان ما هم به بازرس احتیاج دارند - بهتر بگویم پوستشان ....ت شده است (474806)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۵:۵۱
چرا اسمش را پروژه چشم شوئي نميزاريم :
چشم ها را بايد شست
جور ديگر بايد ديد

از خيلي مناظر ديگر هم ميشود به اين قضيه نگاه كرد (474810)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۷:۲۸
سلام دوستان
مشکل اینجاست که خود صدا و سیما هم بدش نمیاد مردم برن طرف ماهواره.
در 6 ماه اخیر اگر دقت کرده باشید صدا و سیمای هر فیلم آشغال و تکراری را در بهترین مواقع هفته و در بهترین ساعات آن یعنی پنج شنبه شب و جمعه شب و روز های تعطیل نمایش داده و یا فیلم های بسیار قدیمی.
خداییش فیلم دو نفر و نصفی رو چند بار تو این مدت دیدید؟
یا اگر مسابقات رسمی برگذار بشه ما از پخش درست و حسابی افتتاحیه محرومیم.چون به شدت سانسور میشه.
چرا فیلم های آخر هفته شبکه های استانی با شبکه تهران فرق می کنه؟
چرا بهترین فیلم ها متعلق به شبکه تهران هست؟
چرا فیلم های شبکه تهران در شبکه های ملی تبلیغ می شود؟
لطفا این نظر من را در سایت قرار بدید شاید من دارم اشتباه می کنم (474811)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۶:۳۳:۳۹
مسابقات رسمی گفتی یادم افتاد که الان در جهان فوتبال مسابقات جام ملتهای آمریکای جنوبی کوپاآمریکا در حال برگزاری هستش و تلویزیون با 24 ساعت تاخیر فقط بازی آرژانتین - بولیوی رو پخش کرده تا اونجایی که من یادم می آد این مسابقات همواره از تلویزیون ایران پخش می شد یا مسابقات جام جهانی نوجوانان اصلا حتی یک بازی اش هم تا امروز پخش نشده شما دنبال مراسم افتتاحیه هستی من دنبال خود مسابقات هستم (474832)
 
Hosein afshar
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۵:۵۸:۲۹
چند وقت پیش یک ایمیلی برایم آمد از بازگشت سربازان امریکایی از عراق و افغانستان- کلیپی ساخته شده بود که در بازگشت چه استقبالی از این سربازان شده بود و احساسات خانواده هایشان را به تصویر کشیده بودند تعداد بازدید کنندگان این کلیپ در فیس بوک و یوتیوپ باور نکردنی بود و بیشترین امتیاز رو گرفته بود با خودم افسوس خوردم که یانها آمدند و اشغال کردند و کشتند و جنایت های بسیار مرتکب شدند و اینگونه از آنها تقدیر شد و چه بازتابی در اینترنت داشت این کلیپ آما رزمندگان ما در بازگشت با چه مشکلاتی روبرو بودند و دریغ از یک کار فرهنگی و تکان دهنده از صدا و سیما به هر کدام از معاونت های سازمان که ایمیلی در سایت صدا و سیما داشتند پیامی فرستادم و کلیپ را برایشان ارسال کردم . اما کسی جواب نداد و در جواب اکثر ایمیل ها پیغام نات دلیور برایم میآمد . چون ایمیلهایشان ظاهرا ساختگی بود (474813)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۶:۱۶:۳۶
متاسفم که بر اساس یک فرض غلط متحمل زحمت شده اید و قلمفرسایی کرده اید
اصلا گیریم که برنامه های صدا و سیما تک!
آیا ما به عنوان یک انسان حق نداریم سلیقه و انتخاب متفاوتی داشته باشیم ؟ خداوند انسانهارا متفاوت آفریده و درنتیجه نه صدا و سیما و نه هیچ بنی بشری توانایی پاسخگویی به این تنوع در ذات انسانها را ندارد پس خود را دردسر ندهید و مشکلتان را جای دیگری بجویید (474820)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۶:۴۷:۰۳
ماهواره هم مثل چاقو میمونه. میتونی آدم بُکشی، میتونی میوه پوست بکنی!

یعنی چی رسیور و بشکون؟ (474837)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۲۵:۵۸
آیا ماهواره فقط د رایران امنیت را به خطر می اندازد؟ پس دیگر کشورها چه م یکنند؟ (474854)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۳۱:۱۵
یعنی من بعنوان یک ایرانی حق ندارم کانال های مورد نظرم را تماشا کنم (474858)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۳۱:۴۴
مگر می شود در دراز مدت با تکنولوژی مبارزه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ (474859)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۳۴:۴۴
ممکن است چند نفری هم پیدا شوند و با چاقو کسی را زخمی یا بکشند پس بیاییم چاقو را کلا ممنوع کنیم ، امکان دارد؟؟؟؟ (474863)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۳۹:۱۸
دنیا دنیای رقابت است و مردم هم مشتری برنامه ها، اگر صدا و سیما می تواند رقابت کند؟ جرا حق مشتری را ضایع م یکنید؟؟؟؟ (474865)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۰۹:۲۴:۳۸
البته ما تو مملكتمون اصلا عادت به رقابت نداريم
همه چيز همينيه كه هست
خودروسازي-صدا و سيما- بانكها- شركتهاي خدماتي و غيره همه (475791)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۰:۱۷
یعنی خانواده ها شعور ندارند که تصمیم بگیرند چه برنامهای راببینند و چه برنامه ای را نبینند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (474866)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۴۹:۴۸
نویسنده می گوید که : مردم ايران ذاتا از بي ناموسي و فحشا بدشان مي آيد. مردم ايران طرفدار عفت و پاكدامني هستند.\" آیا فکر نمی کنید که چنین مردمی آنقدر قدرت تشخیص دارند که بدانند چه برنامه ای را ببینند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (474873)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۷:۵۵:۴۸
چرا ما نمی خواهیم قبول کنیم که انسانهااز هر چیزی که منع شوند بسوی آن جذب می شوند؟؟؟؟ (474875)
 
مهدی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۸:۵۹:۰۰
با با توکلی بد و لاریجانی بد ودولت بد و صدا و سیما بد بسیجی و پاسدار و روحانیت . ومشائی و رحیمی و بقائی و لبیک گوئی به مردان خدا حمایت از نخبگان همه بد فقط چند تا ماجراجو که به جزء خود دیگران رادارای معایب و نواقص جلوه می دهند خوبند . بلی ماهواره فقط امنیت ایران را به خطر می اندازد نه لائیک ها را برای غیر مذهبی فرقی نمی کند اما بدانید مذهبی ها ضربه ای را از ماهواره میخورد غیر مذهبی کک شان نمی گزد . (474916)
 
مهدی بشارتی
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۱۹:۰۶:۲۲
یک مدت گیر دادند به مدحان و بعد مجلس سپس دولت حال نوبت صدا و سیماست بروید دنبال کارتان بگذارید مسئولان خدمت شان ادامه دهند چرا چوب لای چرخ دولت و مجلس و صدا و سیما می گذارید .خدا اموات مهندس ضر غامی را رحمت کند خدمتی که این خادم انجام داده جای تحسین است .جای تقدیر است و جای تشکر .قرار نیست مصلحت عمومی را قر بانی یک قشر اقلیت نماید . (474918)
 
بنده خدا
۱۳۹۰-۰۴-۱۶ ۰۹:۵۳:۳۷
خیلی خوشبینی دوست عزیز. کامنت قبلی ات رو تایید کردم چون حق با شما بود. ولی این کامنت تعریف نابجایی کردی که درست نیست. فیلم و سریال ساختن که هنر ضرغامی نیست . پخش اخبار صحیح و درست هنر ضرغامی هست که متاسفانه ندارد. (476702)
 
رضا شیری
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۲۱:۵۶:۲۹
گیرم که رسیورها را شکستید با موبایلها و کلیپهای ان چه میکنید با کامپیوترها چه میکنید با تبلتها چه میکنید . ایا ماشینهایی که هزار کار ضد اخلاقی میکنند هم میشکنید . چرا یکی تو مملکت پیدا نمیشه بگه بیایم فرهنگ استفاده مردم از تکنولوژی را بالا ببریم (474968)
 
کامران
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۲۲:۵۵:۳۰
به نظر من باید تلویزیون رو بشکنیم واقعا هیچی نشون نمیدن والا ماهواره هم نداریم میرم کوچه ولگردی تلویزیون که هیچی نشون نمیده (474983)
 
milad
۱۳۹۰-۰۴-۱۳ ۲۳:۰۶:۵۶
من فکر میکنم تنها برنامه ی داخلی که توان رقابت با شبکه های ماهواره ای رو داره اخبار هوا شتاسی سیماست (474986)
 
فرید
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۸:۲۸:۰۲
نصایح لقمان به فرزندش

1-پسرم نفست راهروزتهذیب کن وگرنه اسباب دنیافراوانند وتوهرگزنمیتوانی همه آنهاراازبین ببری(((به جای شکستن رسیورهوای نفسانی راکنترل کن))))

____________________________
به خداخوبیت نداره ازخانه مردم بالاآمدن

خداشاهده که حتی پچه های مابرای دیدن کارتون هم به ماهواره عادت کردند...
دخترمن تام وجری ازشبکه ام بی سی تری نگاه میکنه یاشبکه براعم پس همه دنبال شبکه های مستهجن وسیاسی نیستند ضمنا99درصدشبکه های مستهجن کارتیست و99درصدمردم ندارند ...
چندسال پیش وقتی ماهواره هاجمع میکردند ودخترهای من ازمن سوال میکردند ومیگفتند باباچرااونااینکارمیکنند چراونهانمذارند ماشبکه ((بی بی تی وی)) وکارتون نگاه کنیم

ومن مانده بودم که بهشون چی بگم ....

خداخودش همه ماراهدایت کنه

باتشکرازنویسنده وسایت وزین الف خواهشانظرم رادرج کنی (475068)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۸:۳۲:۲۳
نه اینطوری هم نیست که ماهواره باعث جنلیت در خمینی شهر و کاشمر . . . شده باشد، دسترسی به شبکه های مستهجن با محدودیت روبروست . (475069)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۸:۳۹:۱۸
یه خواهشی از الف دارم ،اون اینکه یه نظر سنجی از میزان رضایت مردم از صدا و سیما تو سایت بزارین تا مشخص بشه صدا و سیما چقدر بیننده داره، بنده که ماهواره ندارم و صرفا\" برنامه های مستند و حیات وحش رو فقط از تلوزیون می بینم. (475071)
 
ر- طاهری فر = ملایر
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۲۲:۲۰
من فکر میکنم شما نه 9 شبکه صدا و سیمای کشورمون رو نگاه کردی نه اصلا ماهواره دیدی

اگه اخبار ماهواره رو دیدده بودی و باتوجه به اتفاقات کشور با دقت تحلیل کرده بودی متوجه کذب بودن و خیانت کارانه بودن این اخبار میشدی
من به شما توصیه میکنم صحبت های
آقای پروفسور مولانا
مرد شماره یک رسانه دنیا
رییس دانشگاه آمریکن آمریکا راجع به اخبار \"دروغ در راست پیچیده شده\" ماهواره ها رو گوش کنین.
در ضمن من و دوستام دست به عمل شدیم و برای فرهنگ سازی و واکسینه کردن جوانان محل خودمون یه کارهای کردیم:
مثلا داخل مسجد محلمون حلقه های گفتو گو گذاشتیم...
که باعث شده نزدیک به صدو پنجا تا از جوانان محل که اصلا پاشونو توی مسجد نمیذاشتن هر هفته با اشتیاق بیان مسجد توی حلقه ها شرکت کنن
اثرات مثبت این کار هم الان بعد از 6ماه کاملا توی محل و خانواده ها مشخص شده.
نیازی نیست این حلقه های تربیتی حتما توی مسجد باشه...
\"مرد عمل باشین\" \"مرد عمل باشین\" (475098)
 
من
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۳۶:۰۰
الف خودتی واقعا تو سایت الف اینو گذاشتند
من که باور نمی کنم (475110)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۳۸:۲۲
آيينه چون نقش تو بنمود راست
خودشكن آيينه شكستن خطاست ...

خداوكيلي نه اينكه آنها آيينه تمام نماي واقعيت ها باشند ولي شايد روزنه اي باشدازآنچه ميگذرد و جالب اينكه اين حداقل را هم رسانه ملي رعايت نمي كند. (475112)
 
ناظر
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۰۹:۵۰:۰۳
بله ! امروز رسیورهارو بشکنیم همانطور که چندین سال قبل ویدیو هارو شکستیم !!
عزیز من ! یک نگاه به سایر کشور های اسلامی دنیا بیاندازید ببینید آنها چه می کنند . آیا فرهنگ و تمدن اسلامی فقط مال ماست.
چرا این برنامه های ماهواره فقط روی مردم ما تاثیر سو می گذارد . به شما قول میدهم همانطور که ویدیو به سرانجام رسید نوبت ماهواره هم میشود ولی دوست نویسنده بگوید فردا نوبت شکستن چیست؟ (475122)
 
يك دوست
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۲:۰۲
راه حل، جمع كردن آنتن هاي ماهواره نيست بلكه تقويت برنامه هاي داخلي است. من اينجا از زحمات آقاي ضرغامي تشكر ميكنم ايراني هاي عزيز بايد انصاف به خرج داد چون اگه هركدام از ماها رياست صدا و سيما را داشتيم معذوراتي بود و نمي توانستيم همه خواسته ها را برآورده كنيم. ولي نگاه كردن به ماهواره اگه جرم باشه همه ما ايرانيان مجرم هستيم درصورتي كه به قول اون آقايي كه نظر داده بود اين همه شبكه كردي و تركي هست كه هموطنان كرد و آذري زبان كه با تركيه و آذربايجان زبان مشترك دارند نميتوانيم محدود كنيم به اين چهار پنج كانال خودمون. بابا اينقدر اقدامات سلبي و قيافه حق به جانب آقاي رادان در جمع كردن آنتن هاي ماهواره اي راه به جايي نميبره. راستي نكنه كامپيوترهارو بايد جمع كنيم خطوط ارتباطي دنياي امروز را هيچ دولت و حكومتي نميتونه قطع كنه چون مردم خط مقدم دولت ها هستند.ولي اصول اخلاقي و فرهنگي هيچ كشوري نبايد با برنامه هاي مبتذل به باد داده بشه (475162)
 
ایران
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۰:۲۴:۲۶
فقط سانسور اخبار و امثالهم نیست بلکه مردم برنامه می خواهند. بعدشم چرا همه چیز رو می چسبونید به احمدی نژاد آخه( البته من طرفدار احمدی نژاد نیستم) مگه قبل از احمدی نژاد ماهواره نبود . بابا خدایش همه چی رو میچسبونید به سیاست حتی مسائل فرهنگی رو انصاف داشته باشید. صد تا کانال هم داشته باشید یه کانال منو تو نمی تونه بشه (475164)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۱:۰۷:۵۳
در زمینه استفاده مردم از ماهواره یک سوال اساسی مطرح است :
چرا مردم از ماهواره استفاده می کنند؟
نویسنده مقاله فوق تلاش نموده که پاسخ آن را بدهد.
به نظر من بک جانبه نگری صدا و سیما، در نظر نگرفتن علایق مردم، سریال های سطح پایین که هیچ سنخیتی با جامعه ما ندارد از دلایل این امر است
کاش رییس صدا و سما با شبکه فارسی 1 و بیقیه جلسه ای تشکیل می داد و دلایل موفقیت آنها را می پرسید. (475195)
 
شهلا
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۱:۱۹:۵۶
اگه صدا وسیما برنامه هاشو درست نکنه ء مطمئن باشید که هیچکس از ماهواره دست نخواهدکشید (475209)
 
فرهاد
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۲:۱۶:۲۲
عزیزمتفکر ونظریه پرداز 50 ساله اخیر !
عجله برای شکستن نفرمائید مطمئن باشید بزودی بام منازل از بشقاب ! خالی خواهد شد و یک وسیله 5 سانتی بنام احتمالا USB زحمت شما را کم میکند ! باید راه مقابله بااین وسیله را پیداکنند ! تا به آنجا رسیدید ،باید برای وسیله بعدی و بعدی و ....چاره بیاندیشند !حتما نظریه پرداز محترم برای کاهش هزینه تلفن مورد استفاده فرزندان خود هرروز صبح دستگاه تلفن را با خود میبرند و شب با خودشان برمیگردانند و قطعا در کاهش هزینه تلفن نیز خود را موفق میپندارند‍! (475261)
 
mhaghighat
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۲:۴۱:۲۹
چند نکته رو لازمه ذکر کنم:
1. ماجرای خمینی شهر هیج ربطی به ماهواره نداره و خودتون هم میدونید!!!
2. صدا و سیما بودجش و امکاناتش خیلی خیلی بالاتر از شبکه های فارسی وان و ... هست و معمولا هم هر کسی چند شبکه محدود میبینه بنابراین خیلی راحت میتونه تو رقابت اونارو حذف کنه (اگه درست عمل کنه)
3. فرهنگ سازی متناسب با مدرنیته برای خانواده ها لازمه مثلا باید یاد بگیرن تلویزیون نگاه کردن رو برای افراد خانواده کم و مجزا کنن (دلیلی نداره والدین و بچه خردسال با هم و برنامه های مشترکی ببینن!!)

خلاصه اینکه اونایی که دنبال مسائل غیر اخلاقی باشن رو نمیشه جلوشون رو گرفت ولی خیلی از مردم رو میشه با برنامه های جذاب و عادلانه که به قول خودتون به شعور مخاطب احترام بزاره جذب کرد. رسیور رو هم نشکنین بزارید باشه و خاک بخوره تا صدا و سیما بدونه انحصار دستش نیست و باید مواظب عملکردش باشه. یادمون باشه که با آزادی و حق انتخابه که انسان به کمال میرسه نه محدودیت و جبر و فیلتر ... (475282)
 
hakimi
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۵:۴۱:۵۴
جناب آقای الف بعضی موفعها کار خوب انتقادی می کنید ولی یه خواهشی از الف دارم ،اون اینکه یه نظر سنجی از میزان رضایت مردم از صدا و سیما تو سایت بزارین تا مشخص بشه صدا و سیما چقدر بیننده داره و فکر میکنم یکی از محالات باشد.شما چه بخواهید چه نخواهید مردم ماهواره را از زیر سنگ هم باشد تهیه می کنند .برای اینک یکی از ابزار های مدرن روز است من خودم از برنامه های سیما 9 کانال را یکی حیات وحش دومی فوتبال را که کمتر ... دارد (475426)
 
محمد علی
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۱۶:۳۰:۲۳
متاسفانه به نظر می آید علی رغم ادعای مسئولین محترم صدا و سیما راجع به در نظر گرفتن مخاطبین ، تنها شعور مخاطب را مورد تمسخر قرار میدهند .
بنده اعتقاد وافر دارم که شبکه های خبری ماهواره ای تنها به دنبال راهکار تفرقه ای خود می باشند اما جهت گیری نادرست سیما در مورد مخاطبین باعث شده روز به روز به مخاطبین این شبکه ها اضافه گردد درحالی که اکثر مردم سوء نیت شبکه های ماهواره ای را می دانند . (475463)
 
بي نام
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۲۰:۲۷:۱۱
گوينده اخبار در هر جاي دنيا و در هر شبكه تلويزيوني بايد بي طرفانه و بدون قضاوت كردن فقط ناقل خبر صحيح باشد كه متاسفانه در ايران اصلاً اينگونه نيست. (475585)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۲۰:۲۸:۵۹
تا وقتی که درصد زیادی از بودجه صدا و سیما از بیت المال و سیاست هایش دولتی
تا قیامت هم داد بزنیم همینی که هست و چیزی درست نمی شه هیچ بدتر هم میشه
چون کسی دلش نمی سوزه (475587)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۲۰:۴۰:۳۸
باید بیننده عاقل باشد که همه گفته های این نوع رسانه ها راقبول کند یا نکند (475595)
 
آذرخش
۱۳۹۰-۰۴-۱۴ ۲۲:۵۸:۱۷
اگه صدا وسیمای ما اخبارا رو با غرض ورزی بخش نکنو و سانسور نکونه اتفاقا رو
اگه تو ساعاتی که خانواده ها دور هم جمعن تو پنج تا کانال میزگرد دو نفره نشون ندن و یه برنامه جالب بذارن
مطمن باشین مردم خودشون سمت ماهواره نمیرن
لازم به این نوع جمع آوری زشت و غیر اصولی نخواهد بود (475650)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۰۱:۲۹:۲۹
حیف عمر و وقت با ارزش انسان که به دیدن تلوزیون ایران و خارج صرف بشه کارهای مهمتری هم هست!!!!! (475708)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۰۹:۱۴:۲۲
محدوديت زيادي و سختگيري افراطي تنيجش همين ميشه
بعد هم صدا و سيما فعلا كه داره مخاطب را خيلي دست كم ميگيره (475776)
 
سوکند
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۲:۰۰:۰۴
به نظر منم باید صدا و سیما کار رقابتی بکنه
حداقل تو اخبار . صدا وسیما شاید نتونه از لحاظ سریال و فیلم وسرگرمی مردمو قانع کنه . همه مردم هم دنبال این نیستن
ولی حداقل میتونه اخبارش اینقدر سانسوری نباشه
چون موضوع فقط ماهواره نیست
اینترنت و موبایل رو هم باید شکست
چرا مردم باید اخبار بی بی سی رو باور کنن؟ (475989)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۲:۲۷:۴۵
تلویزیون واقعا هیچی نشون نمیده به نظر من باید تلویزیون ها رو بشکنیم نه ریسیورها رو! (476037)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۱۵:۲۳:۲۴
ماهواره يعني دنيا را همه جانبه ديدن. (476266)
 
۱۳۹۰-۰۴-۱۵ ۲۲:۵۹:۴۰
خود شکن رسیور شکستن خطاست (476529)
 
سینا
۱۳۹۰-۰۴-۱۶ ۰۸:۱۷:۰۲
دوست عزیز ماهواره که چیز بدی نیس.اگه ده تا کانال به قول شما بد داره صدها کانال خوبم داره.قضیه این نیست.... (476654)
 
یک ایرانی
۱۳۹۰-۰۴-۱۸ ۰۰:۱۵:۵۹
اول باید دید به نظر خواهر محترم ما این وسط مقصر کی بوده ؟ که جهت علاج ، ایشون شکستن ریسیور ها رو توصیه میکنن؟ احتمالا بنظر ایشون اونهایی که توی باغ بودن مقصر اصلی هستن. (477780)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.