توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 110235
واکنش وزیر آموزش پرورش به فيلم تنبيه بدني
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۶
وزير آموزش و پرورش همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران درباره فيلم تنبيه بدني دانش آموزان پاسخ داد: تنبيه بدني و فيلمي كه پخش شده است دروغين و مشكوك بوده، ضمن آنكه منتسب به زمان وزارت من نيست.

وي اين موضوع فيلم‌سازي شده است، ادامه داد: تا امروز هيچ جاي كشور سراغ ندارم حتي دوراني هم كه دانش‌آموز بودم باز سراغ ندارم معلمي پيدا شود و دستور دهد كه دانش‌آموزان همديگر را كتك بزنند.

به گزارش ايسنا حاجي بابايي با اشاره به مانور رسانه‌هاي بيگانه در اين باره، گفت: قبل از اينكه اين اتفاق بيفتد، راديو و تلويزيون‌ ‌BBC و امريكا آن را پخش بكند، در داخل هم برخي مشكوك اين كار را انجام دهند، به نظر من اين يك برنامه ساختگي نه براي آموزش و پرورش، بلكه عليه نظام بود.

حاجي‌بابايي با بيان اينكه يك ميليون معلم در اين كشور از فهم و درك بالا برخوردارند، ملت بزرگ ايران هم داراي فهم و درك بالايي هستند و حركات سياسي عليه نظام را كاملا درك مي‌كنند.

وي ادامه داد: اين يك حركت سياسي بود كه درست در زماني كه جلسات در سطح بين‌الملل براي محكوميت و توطئه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران شكل مي‌گيرد و يك امر طبيعي است.

وزير آموزش و پرورش در پاسخ به اين سوال كه چرا با معلمان ومربيان خاطي برخورد نمي‌شود، گفت: از كجا نمي‌دانيد برخورد نمي‌شود؟ يك نكته‌اي را بايد بپذيريد، امروز نه من و نه در آينده هيچ وزير ديگري نمي‌تواند تعهد كند كه فردي در مجموعه تحت پوشش او دچار اشتباه نشود.

وزير آموزش و پرورش گفت: دفاع من از حدود 900 هزار معلم است كه اكثر آنها صادقانه در خدمت نظام بوده و مظلوم واقع مي‌شوند و اينكه عليه معلم و عليه زيباترين جلوه هستي اينگونه فضاسازي آن هم توسط رژيم صهيونيستي انجام شود و برخي هم با شوق و ذوق آن را بگويند جاي حرف دارد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.