نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 110274
سیب های گندیده در میان جعبه سیب
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۱


آیا تا بحال ندیده اید که جوانی که به دنبال کار و تحصیل از منزل خود خارج می شود بواسطه دختر بی حجابی از مسیر خود منحرف می شود و سر از ناکجاآباد در می آورد؟
تا بحال ندیده اید راننده ای که در هنگام رانندگی که باید تمام حواسش به آن باشد به جای آن تمام حواسش به زن بی حجابی است که از کنار او رد می شود و چه بسا که کار او به تصادف بینجامد؟
تا بحال کم دیده اید مردهایی که در محیط اجتماع جذب زنان بی حجاب و ناپاک می شوند و این باعث می شود که کانون خانواده آنان هر روز تلختر از دیروز بشود و سرانجام از هم بپاشد؟
تا بحال برخورد نکرده اید به زنان بدحجاب و بی حجابی که در محیط کار، مسیر کار مفید و بازده کاری را مختل می کنند و موجب فسادها و بذهکاری ها می شوند؟
آیا اینگونه نیست که وجود زنان بی حجاب و بی عفاف در خیابانها خوراکی برای هار تر شدن چشمان شیطانی افراد بدکار می شود و بذر نا امنی را در جامعه می رویاند؟
چه چیز هایی موجبات نابودی یک جوان سالم را فراهم می کند؟ آیا یک جوانی که در عنفوان جوانی قرار دارد و هنوز شرایط ازدواج برای او فراهم نیست و به سختی می خواد پاکدامنی خود را حفظ کند و ذهن خود را از افکار وسوسه انگیز به سوی کار و درس معطوف نماید با دیدن و برخورد کردن ناخواسته با زنان و دختران بی حجاب و بی عفاف و بزک کرده در جامعه چه بلایی به سرش می آید؟ آیا این تصاویر آرامش را از او سلب نمی کند؟ آیا می تواند باز با فراق بال به فکر رشد تحصیلی و کاری خود در آینده و برنامه ریزی برای آن باشد، حداقل این امور حرکت او را در این مسیر کند نمی کند(اگر او را منحرف نکند) ؟
آیا اینگونه نیست که شهوت زدگی ناشی از بی حجابی در جامعه برای جوانان یک مملکت باعث آن می شود که غیرت ها در آنان سست شود و از بین برود و با از بین رفتن معنویات در آنان و گرفتاری در لاقیدی دیگر نسبت به وطن و ناموس و آب و خاک ومرز و بوم بی تفاوت شوند و این موجب لبخند و قهقهه شیطانی دشمن گردد؟
شما بگویید اینگونه نیست؟! امیدوارم که اینگونه نباشد!
آنچه بر هیچ کس پوشیده نیست آن است که مصداق جمله النساء جنود الشیطان وجود زنهای بی حجاب و بی عفاف در جامعه است که خواسته یا نا خواسته عامل و سرباز شیطان رجیم هستند بدان معنا که افراد را از یاد خدا و اطاعت او و مسیر سعادت دور می کنند و همچنین عامل و سرباز شیطان بزرگند یعنی آمریکا و دشمنان دین و استکبار جهانی و این هم بدان معنا که نیروی ایمان جوانهای این مملکت که عامل نفوذناپذیری آن است را تضعیف می کنند و از بین می برند؛ حال باید با این سیب های به اصطلاح گندیده که در میان این جعبه سیب قرار گرفته اند چه کرد؟

 

aql.blogfa.com

 
 
فرافکنی
۱۳۹۰-۰۴-۱۹ ۰۹:۰۲:۵۱
نمی‌دانم شما واقعا در تشخیص علت ناتوان هستید یا قصد فرافکنی دارید.
بیکاری و ناتوانی جوانان در ازدواج مشکل اصلی است. با فرافکنی شاید بتوانید ذهن‌ها را اندک زمانی منحرف کنید. ولی این آتش خاموش شدنی نیست و به زودی دامن برافروزندگان آن را خواهد گرفت. (478417)
 
حسین ابراهیمی
۱۳۹۰-۰۴-۱۹ ۱۷:۱۱:۰۸
بنده در مقام بحث از بیکاری و ناتوانی در ازدواج نبودم بحث بنده در آسیبهای نبود عفاف وحجاب است و آنچه شما می فرمایید در جای خود قابل بررسی است.ممنون (478764)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.