نظر منتشر شده
۵۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 111432
کاش وعده های رئیس جمهور در حد تبلیغات انتخاباتی بود
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۰
بخش خبری الف

 

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه اظهارات و وعده های رئیس جمهور از کار تبلیغاتی و انتخاباتی بدتر است، گفت: کاش می شد فقط در راستای تلیغات و اهداف تبلیغاتی این وعده ها را ارزیابی کرد اما حقیقت این است که این وعده ها بدتر و آثار مخرب تر از کار تبلیغاتی دارد.

 

نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس در گفت وگو با خبرنگار الف با اشاره به وعده های رئیس جمهور به مردم و افزایش مطالبات مردم گفت: رئیس جمهور می خواهد هر روز تحرک خاصی داشته باشد و با بیان برخی مسایل می خواهد به اهداف خود برسد.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سال گذشته اعلام کرد که به هر نوزاد متولد شده، یک میلیون تومان هدیه می دهد، افزود: همچنین اعلام کرد که در سال جدید 2 و میلیون شغل بدون ریزش از شغل های قبلی ایجاد می کند.

 

عضو فراکسییون اصولگرایان مجلس وعده واگذاری هزار متر زمین به هر خانوار ایرانی از سوی رئیس جمهور را یادآور شد و با بیان اینکه این وعده ها تحقق یافتنی نبوده و نخواهد بود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری قبلا در خصوص باغ شهرها توصیه هایی داشتند و تاکید فرموده بودند که نباید کاری کرد تا سود جویان فرصت غارت اموال عمومی و زمین های طبیعی را بیابند.

 

قاضی پور افزود: خوب بود که رئیس جمهور قبل از دادن وعده هزار متر زمین به هر خانوار ایرانی در این زمینه کار کارشناسی انجام می داد و حداقل قانون اساس را مطالعه می کرد.

 

وی با بیان اینکه این وعده رئیس جمهور برخلاف اصل 45 قانون اساسی است و در جامعه التهاب آفرینی می کند، گفت: بر اساس این اصل انفال و ثروتهای عمومی از قبیل زمین های موات یا رها شده، معادن، دریاها، دریاچه ها، رودخانه ها و سایر آبهای عمومی، کوهها، دره ها، جنگلها، نیزارها، بیشه های طبیعی، مراتعی که حریم نیست، ارث بدون وارث و اموال مجهول المالک و اموال عمومی که از غاصبین مسترد می شود، در اختیار حکومت اسلامی است تا بر طبق مصالح عامه نسبت به آنها عمل نماید. بنابراین رئیس جمهور نباید چنین وعده ای می داد و باید بداند که سیاست های کلی نظام را مقام معظم رهبری تنظیم می کند.

 

 
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۱:۴۶:۵۳
این چه حرفای محافظه کارانه ای است که می زنید.

بالا بردن توقع چه ایرادی دارد؟!

میترسید مجبور بشید بیشتر کار کنید؟! (483586)
 
دانشــــــــجو
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۱۱:۳۶
من طرفـــدار سخن كارشناسي ام

امــــا موضوع شايد چيز ديگري است..
برخي به احمدي نژاد مي تازند، چون حسودند
فرقه اي ديگر به اين دليل هجمه مي برند كه مطامع ناپاك دنيوي شان در خطر است
گروه ديگر چون مباني اخلاقي و اسلامي را قبول ندارند

امــــــا گروهي ديگر...
از سر دلسوزي انتقاد ميكنند، دغدغــه دارند، بغض ندارند، نگران آينده اين مرز و بومند

حـــــال ســــــــوال
تكليف برخي اطرافيان رييس جمهور كه نه دربين روشنفكران نه مذهبي ها نه اصلاح طلبان و نه اصولگرايان جايي ندارند چه؟؟؟ مانند رحيــمي - بقــايي !!
پاســـخ: من نيز در شگفتم (483692)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۲:۱۹:۴۸
مردم به این وعده های توخالی عادت کرده اند و سطح توقعشان بالا نمی رود و آنها را جدی نمی گیرند.
اما سوال اینست که آنروز که وعده آوردن نفت سر سفره مردم، نابودی آمریکا و اسراییل، جهش پنجاه ساله با دستیابی به انرژی هسته ای و صدها وعده دیگر داده می شد، این نمایندگان کجا بودند که از غیر واقعی بودن وعده ها سخن بگویند؟ (483614)
 
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۲:۴۳:۴۴
در اجرای حرفهای رئیس جمهور شک هست
اما شما هم برای رضای خدا این حرفها را نمیزنید

خب انتخابات نزدیکه وو .... حالا (483630)
 
سیدمحسن
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۲:۵۳:۴۸
سلام.
موضوع کار بیشتر نیست . بلکه اداعی دروغین و عمل نکردن به قانون اساسی است. آیا تحصیلات ابتدایی مجانی است ؟
آیا قولهای قبلی اجرا شده ؟
آیا 0000 ؟ (483637)
 
امیر
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۱۷:۴۰
جالبه شما مجلسی ها تازه فهمیدید که وعده های رئیس جمهور اینجوریه ما مردم خیلی وقته میدونیم (483653)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۱۸:۱۸
امیدوارم ایران سربلندی داشته باشیم (483655)
 
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۲۰:۲۸
اسفند 1389 رئیس جمهور:
قیمتها از فروردین نه تنها بالا نمی رود بلکه پایین هم می آید!

ادامه قدرت به هر قیمت! (483657)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۱:۵۱
متاسفانه دولت در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها مرحله سهل و آسان آن كه افزايش قيمتها بود را به سرعت انجام داد آن هم با شيبي فراتر از قانون.. اما مرحله حمايت از توليد و اصلاح سيستم انرژي ساختمانهاي دولتي و اجراي بندهاي ديگر طرح تحول اقتصادي را غفلت كرده است و اين به اجراي موفق اين طرح آسيب مي زند و فشار اقتصادي شديدي بر مردم وارد مي كند. (483763)
 
نامفهوم
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۳:۳۸:۴۱
رئیس جمهور محترم دریافته است که مجلس شیوه مدارا را پیش گرفته (به زعم اینکه با سئوال از رئیس جمهور هزینه های نظام بالا میرود)و احتمال میدهد پس از سپری شدن دوران ریاست جمهوری به انزوا رانده شود بهمین دلیل وعده های غیر قابل اجرا را مطرح میکند(مثلا کدام آدم عاقل از دریافت 1000 متر زمین مجانی انهم برای احداث ویلا و باغ شهر بدش میاید)ومیداند که مجلس با چنین طرحهایی مخالفت میکند آنگاه خواهد گفت من خواستم اما دیگران مخالفت کردند. یادتان باشد مردم اقتصاد خرد را بخوبی میفهمند اما اقتصاد کلان را بسیاری درک نمکنند.با این تفاسیر خود را در پیشگاه مردم به ناحق خوب و دیگران را بد معرفی میکند (483674)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۲:۵۲
نتيجه بيرون راندن افراد باتجربه و استخوان خرد كرده اقتصادي از بدنه وزارتخانه هاي مهم دولت به خصوص نفت را اكنون مي بينيم.
تا كي بايد اقتصاد ما از تسويه حسابهاي خصومت آميز سياسي آسيب ببيند؟ تا كي مردم بايد تاوان سياست زدگي را در عرصه هاي اقتصاد و ورزش و فرهنگ و.. شاهد باشند؟ (483764)
 
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۴:۱۲:۵۲
وعده هاي خود نمايندگان چي؟ (483693)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۲۱:۴۶
خوبه . سناریوی جدیده نه !!
دیروز توکلی ، امروز این و فردا و پس فردا ها هم خواهیم داشت ؟؟؟ نه ؟؟
بی خیال این حرفا.
اما کاری که احمدی نژاد کرد این بود : حذف کردن بعضی ها از کاندیداتوری رئیس جمهوری بدون مصوبه مجلس.
از این حرفام آبی گرم نمی شه. تموم شد. البته این اتفاق تو همین دوره انتخابات هم اتفاق افتاد. کم شدن کاندیداها از 10 به 4 یعنی ... .
یه کم دیر فهمیدید. تقریباً 6 سال. (483731)
 
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۵:۴۱:۱۰
رئیس جمهور کار خوبی کرد و شما هم بجای بدگویی حمایت و کمک کنید. (483735)
 
الیار محمدی
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۲۰:۲۹
جناب آقای قاضی پور
با سلام
با صدای گرم و دوست داشتنی شما و شور و حرارت بی وصف شما در مجلس آشنا هستم و یکی از علاقه مندان به شما.
ولی متاسفانه نظرات و تصاویر شما را کمتر از سایت های ایترنتی و روزنامه میتوان دید.
به هر حال خوشحال شدم که نظر شما را دیدم.
ولی جناب آقای قاضی پور
شما هم مثل اکثر اصولگرا ها ، خیلی دیر به این مسئله پرداخته اید.
آقای رئیس جمهور 6 سال طرز رفتارش همین بوده و تغییری نکرده است. که میتوان این رفتار ها را که اکثرا فراقانونی و متکبرانه و به نوعی تک روی سیاسی بود را لیست کرد. حتی ایشان پا را فراتر از اینها نهاده اند و بی توجهی به رهبری ، مراجع ، علما ، اندیشمندان ، نخبگان ، مردم و گذشته نظام و ... را به تکرار انجام داده اند. ولی حمایت بی دریغ مجلس و اصولگرایان از ایشان به بهانه مخالفت با اصلاحطلبان و هاشمی و سایر کسانی که در مقابل خود میدیدند، باعث شد این رفتار های بی منطق رئیس جمهور نادیده گرفته شود و توهمی درون دولت ایجاد گردد که این دولت ، دولت احمدی نژاد و مشایی و بقایی و رحیمی و سایر دوستان و وابستگان است و این دولت آنچنان محبوب است که هیچ کس و هیچ گروهی توان مقابله با این دولت را ندارد.
آری برادر گرامی ، مقصر دولت مردان نیستند ، مقصر کسانی هستند که بی دلیل و بدون حساب ، این عرصه را در اختیار دولت قرار دادند تا هر چه می خواهد انجام دهد و هر چه می خواهد بگوید و خود را فراتر از تمام قوا بداند و به صراحت اعلام کند که سخن امام در مورد در راس امور بودن مجلس ، تاریخ انقضایش به اتمام رسیده است.
آری ، ترس از روز حساب و سوال و سنجش و محاکمه در این دولت از بین رفته است و خود را مالک بی چون و چرای این قدرت میداند
کاش روزی در کشور ما برسد که به دور از هر مصلحت سنجی و باند بازی و رفتار جناحی ، هر کس و در هر مقامی خود را موظف به پاسخگویی به مردم بداند و خود را فراتر از دیگران مپندارد . و قدرت و ثروت مانع از اجرای عدالت نشود و غرور کاذب از بین برود.
و من ا... التوفیق (483751)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۴۱:۰۱
من مي گويم وقتي اقتصاد هم سياست زده شود وضعيت هميني هست كه مي بينيم.
در زمان دولت اصلاحات آقاي شريعتمداري در روزنامه كيهان دولت آقاي خاتمي را به خاطر افزايش سالانه تنها 10 درصدي قيمت حاملهاي انرژي به باد انتقاد ميگرفت ولي چگونه است كه در برابر افزايش ناگهاني 200 . 500 . 900 درصدي قيمتها سكوت اختيار مي كند؟!
سياست زدگي به اقتصاد و ورزش و فرهنگ و... آسيب مي زند. (483760)
 
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۲:۲۷:۱۰
دوست عزیز ! من مطمئنم آقای شریعتمداری هم خودش را اینقدر جدی نمی گیره که شما ایشان را جدی گرفتید !! (483948)
 
رستم شجاعی مقدم
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۱۶:۵۰:۲۱
تعدادی از این زمینها در آستانه انتخابات آینده سند میخورند و به صاحبانشان واگذار میشوند و همانند سود سهام عدالت در انتخابات گذشته و.... (483769)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۲۰:۴۱:۲۲
هر ایرانی که در فکر توسعه و رشد و شکوفائی و بالندگی ایران باشد از وطن پرستان بحق اند (483813)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۲۰:۴۴:۰۶
ای ایران من ای وطنم برای آبادانییت همیشه افتخار می کنم . چون ایران نباشد تن من مباد . (483814)
 
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۲۲:۵۱:۲۶
بابا این طرح خانه برانداز تحول اقتصادی را متوقف کنید و قیمتها را به حالت قبل برگردانید این طرح شکست خورد. (483834)
 
شاپور
۱۳۹۰-۰۴-۲۹ ۲۲:۵۸:۰۹
این نماینده از اونای هست که همه چیز را واسه خودشان میخوان ولی رییس جمهور میخواد همه مردم در اسایش زندگی کنند (483839)
 
اورمو گولو
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۰:۴۹:۲۱
آخه شاپور بختیار جان تو که اصلا آقای قاضی پور رو نه دیدی و نه می شناسی حرف ... نزن. از مجلس و مردم اورمیه و آذربایجان بپرسی می فهمی که قاضی پور کیه. منظورت از آسایش و آرامش چیه؟ میشه توضیح بفرمایید که رئیس جمهور محترم کدوم کار رو خواسته و انجام نداده؟ تورم 16 درصدی از نظر شما آسایشه؟ یاشاسین قاضی پور. (484181)
 
mihan
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۰۰:۵۰:۳۱
ملت ، احمدی نژاد را بدون شناخت برنگزیده و آسان به اینجا نرسانده اند ، بلکه آنان او را با هزاران خون دل ، امید و آرزو و نذر و دعا بر کرسی خدمت نشانده و تنها و تنها از وی کار برای اسلام ، خدمت به کشور ، پیروی از میراث گرانبهای امام و شهیدان ، تبعیت از مقام عظمای ولایت و حرکت به سوی آرمان های بلند انقلاب را می خواهند ، همان طور که تا کنون چنین بوده و چنین نیز خواهد بود . (483862)
 
برهاني
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۱:۱۶:۴۹
البته اظهارات شما از طرف ملت روا نيست.همه اقداماتي كه احمدي نژاد در راستاي منافع مردم بعمل مياورد مورد تاييد و حمايت عمومي است ولي از اينكه از كسي پيروي كند مورد نظر مردم نبوده است. (483923)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۱۶:۴۵
لوگوي پرچم انگليس با حرف هاي شما هم خواني ندارد شايد هم انگليسي ها هم فهميده اند كه حمايت از آقاي احمدي نژاد نه نفعشان است (484855)
 
سوال از رييس
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۰۸:۵۶:۴۶
آيا رييس جمهور قانون اساسي را نخوانده و به ان سوگند خورد ه است يا ..........؟ (483885)
 
سليم
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۰:۱۲
مدتي احمدي نژاد بدليل قهر ...چهره دفاعي به خودش گرفته بود ولي فهميد كه كار داره بيخ پيدا مي كنه بادادن چند وعده مثل وعده هاي... قبلي خواسته از حجالت تدافعي حالت تهاجمي يه خودش بگيره وباز بشه موضوع رسانه ها همين. (483895)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۱:۲۴:۲۳
قهر موضوعی نیست این قدر پر و بال می دهید مسئله مهم بر پا کردن فتنه در جامعه است . چون آقایان با آنهمه تبلیغات و هزینه ها گزاف وعده و عید های با مبالغ هنگفت شان باز هم نتونستند افکار عمومی را به بر نامه هایشان جلب توجه نمایند .بالاخص طعم تلخ شکست را چشیدند و این درس عبرتی است بر دیگر مسئولان که صف شان از مردم جدا کنند. (483924)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۱:۲۵:۵۴
ازآنجاكه معلوم است شماهم ازروي احساس حرف مي زنيد وشما هم عاشق وعدههاي سرخرمن هستيد ولي ملت نيستند وسخنان شما نشان دهنده عدم شناخت ازرئيس جمهوراست ....
مولاي ما
آقاي ما
پس كي ميايي ؟بيا كه فقط تو مي تواني عدالت رابرقراركني و بفرياد مان برسي . (483925)
 
آذربایجانی
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۱:۴۵:۰۹
آقای قاضی پور مردم خیلی زودتراز اینها فهمیده اند این وعده ها الکی و توخالی است.ماهمچنان منتظرآوردن نفت سرسفره های مردم هستیم. (483935)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۲:۱۴:۴۶
آقای قاضی پور حتما تصمیم گرفته اند در آینده نامزد ریاست جمهوری بشوند .اگر چنین تصمیم را دارند کفن پوشان را خبر دهند .!!! (483944)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۲:۲۱:۴۸
حتماقاضی پور در دوره یازدهم ریاست جمهوری نفت را سر سفره تان لوله کشی خواهد شد .منتظر نباشید . (483947)
 
اورمو گولو
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۰۲:۲۸:۵۷
اولا از کسانی که قاضی پور رو نمی شناسند خواهش می کنم که برن سخنان و انتقادات ایشان را در مجلس از ابتدای نمایندگی تا به امروز مطالعه کنن و یا از مردم اورمیه و یا نمایندگان مجلس بپرسند که ایشان تنها نماینده ای بوده که شجاعت حرف زدن و انتقاد رو داره و در مقابل بی عدالتی مثل بقیه نماینده ها یه گوشه مجلس کز نمی کنه و حقیقتا یه نماینده و موکل مردم به معنای واقعی است. در ضمن شکی نداشته باشید که به قاضی پور هیچگاه اجازه نخواهند داد که ریس جمهور شود چون انسان شجاع و صادق و ساده و مرد عمل است. مجلس ما فقط 2 نماینده شجاع دارد:1- قاضی پور 2-توکلی. والسلام (484184)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۳:۵۶:۵۷
1000 متر زمین من را پس بدهید . (483967)
 
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۶:۳۶:۰۶
در سالی که بودجه عمرانی دو برابر شده اجرای طرح های عمرانی در مازندران نصف شده واقعا یک انسان دلسوز در مازندران است ایا بعد از انقلاب کارخانه با سرمایه بیشتر از 100 میلیارد تومان در مازندران احداث شده در جاده های استان وعده احداث اتوبان دوطبقه می دهند ولی جاده های موجود را توسعه نمی دهند تا مازندران رده اول تصادفات خسارتی را کسب کند بودجه اختصاصی برای این استان واقعا مطابق سرانه جمعیت این استان نیست (483989)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۴-۳۰ ۱۷:۴۷:۳۰
ایده های بزرگ متعلق به انسانهای بزرگ است. روزی که احمدی نژاد در مرز اسراییل سخنرانی کرد، روزی که پیام و گفتمان امام خمینی در دانشگاه کلمبیا از زبان احمدی نژاد به مردم جهان مخابره شد و روزهای بزرگ دیگر آیا کسی باور می کرد ثمرات آن بزودی در کشورهای عربی هویدا خواهد شد. روزی که انرژی هسته ای که به مراتب از ملی شدن نفت مهمتر است و آینده ایران عزیز به آن بستگی دارد با عقب نشینی تجدیدنظرطلبان برای خوش آمد غرب مواجه شده بود این مرد بزرگ با پشتیبانی امام خامنه ای رویای خوش غرب را به کابوسی بدل کرد و می رود که بزودی ثمرات آن بر تارک ایران عزیز بدرخشد. روزی که ایران فضایی شد و دهها روز مانند آن.
ایران عزیر باید الگوی مناسبی برای جهانیان باشد. اگر رهبری عزیز در خصوص باغ شهرها هشدار داده اند به معنی مخالفت ایشان با این طرح نیست بلکه باید سازوکار مناسب و قوانین جامعی حول این طرح بزرگ به تصویب مجلس و نهایتا شورای نگهبان برسد تا عملیاتی شود. حال ممکن است چند سال تا اجرای آن طول بکشد. از ادبیات ما نمیتوانیم استفاده نکنیم. از ادبیات تخریبی تجدیدنظرطلبان که فقط برای تخریب دیگران آمادگی دارند استفاده نکنیم و به دام آنها در استفاده از این ادبیات لیبرالی نیفتیم. (483996)
 
محسن زین العابدین
۱۳۹۰-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۲:۵۷
با سلام خدمت دوستان ....
همه ی ما خوب می دانیم که این ها همش بازیست چرا که اگر رییس جمهور خوب است که چرا نمی گذارند کارش را انجام دهد و اگر بد است چرا باید کار کند ... اینکه هر خانواده ی ایرانی یک باغ 1000 متری داشته باشد چیز بدی نیست اما تصور بر این است که جامعه ی ایرانی اگر متمول باشد متمرد می شود و سود حاکمان بر این است که جامعه ضعیف باشد و تمام ظرفیت فکری اکثریت مردم مشغول تامین مخارج اولیه ی زندگی باشد تا نتواند به سیاست بیاندیشد و . . . (484059)
 
علی
۱۳۹۰-۰۴-۳۱ ۱۴:۴۱:۴۷
قرار بود پول نفت بیاد سر سفره مردم ! نه تنها نیومد بلکه سفره مردم هم هم کم کم حقیر تر شد ! (484118)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۰۲:۲۸:۲۵
طرح هدفمندی یارانه ها رو هم میگفتند رئیس جمهور داره بلوف میزنه دیدید اجرا شد . مسکن مهر هم میگفتن ولی اجرا . این طرح ها هم اجرا میشه البته شاید مسیر هموار نباشه و کمی وقفه بیفته
ولی سابق نشان داده که اجرا میشه . (484183)
 
بسیجی دفاع مقدس
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۱:۲۱:۳۷
بیچاره مردم که باید تاوان این همه اشتباهات محاسباتی مسیولان آن هم از نوع استراتژیک رو بدن کسانی که ادعای مدیریت جهانی و ام القری را دارن کاش ما هم مثل رفقامون رفته بودیم و امروز را نمیدیدیم (484240)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۲:۱۱:۴۱
با سلام - من نمی گویم سمندر یا پروانه باش / چون بفکر سوختن افتاده ای مردانه باش ./ کلاغ میخواست راه رفتن کبک را یاد بگیرد تصادفا راه رفتن خودش را هم فراموش کرد .برای قاضی پور هنوز زوده وارد گود سیاست گردد . با داد فر یاد نمی شود به اهداف از پیش تعیین شده نائل گشت . ضمنا قاضی پور را در حد و اندازه توکلی قیاس نکن . تولکی یکی از سرداران عرصه سیاستند . (484266)
 
سحر
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۲:۵۲:۳۷
آقای نماینده اگه تازه متوجه این موضوع و روند شدی که باعث تاسف بعد از این همه مدت موضوع رو گرفتی واگر هم از قبل متوجه شده بوده و عنوان نکردی وا مصیبتاااااااااا (484293)
 
یک نفر
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۲:۵۷:۱۹
تاریخ احمدی نژاد را قضاوت خواهد کرد
او نقطه عطفی است
خدمتگزار از او ایران به خود ندیده است (484296)
 
پاسخ به يك نفر
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۰۸:۰۶:۱۶
استعداد شما در طنز قابل تقدير است.هم ولايتي از كي تا حالا نام اين كار ها شده استخد مت؟ (484534)
 
شهرستانی
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۳:۰۳:۵۵
طرح هدفمندی یارانه ها رو هم میگفتند رئیس جمهور داره بلوف میزنه دیدید اجرا شد . مسکن مهر هم میگفتن ولی اجرا . این طرح ها هم اجرا میشه البته شاید مسیر هموار نباشه و کمی وقفه بیفته
ولی سابق نشان داده که اجرا میشه .
اجرا شده اما جوجه ها را آخر پایییز می شمارند .
رفیق هنوز فصل جوجه کشی ط.ه.ی. نرسیده است. بشمار 1........ (484302)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۸:۴۹:۰۷
حسن آقا برو پیش مسئولان زمین 1000 متر مربعی تا ن را در هر کدوم استان و شهرستانی با سند مالکیت 6 دانگت تحویل بگیر و بیش از این داد و فر یاد مزن .چون برخی ها از مسکن مهر ساختمان در یافت بجای استفاده اجاره داده اند هزاران مسکن مهر بلا استفاده مانده اگر صدا و سیما زحمت قبول فر ماید نیرو هایش را گسیل کند به شهرستان های کمتر از یکصد هزار نفر به پائین تا مسکن خالی ها را به تصویر بکشند و به ملت نشون دهند انوقت خد مات دولت بچشم بر خورد خواهد کرد . (484436)
 
خ- ابوذر
۱۳۹۰-۰۵-۰۱ ۱۸:۵۸:۵۹
پول نفت علی جان ما را بر سر سفره اش نگذاشته اند انشالله بزودی توسط پیشتاز به آدرس صندوق پستی تان ارسال خواهند کرد .دیگه هی پول نفت و پول نفت نگید ما مریض شدیم پول پول پول چون نداریم حسرت به دلمان مانده برادر من حساسیت دارم .بس کن خدا رفتگانت را رحمت کند و شمارا سلامت . (484442)
 
محمود
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۰۱:۳۹:۳۶
ای بابا/ خب من همشهری آقای قاضی زاده نیستم ولی چون در بیشتر اوقات رادیو فرهنگ و گزارشات مجلس را گوش میدهم انصافا ایشون خیلی بیشتر از نمایندگان دیگر فعال و پر تلاش و مردمی است ولی در خصوص بعضی از تحرکات سیاسی و اجتماعی و طرح موضوعات مختلفی توسط احمدی نژاد که به نظر میاید که بیشتر زاییده تفکرات شخصی خود ایشون است و شاید هم مفید و برای کشور خوب باشد ولی مسئله بسیار مهم و اساسی برای این مقطع حساس کشور حل و رفع کارهای بسیار ناتمام زیادی که به شدت مردم را تحت فشار قرار داده است میباشد از قبیل کنترل تورم 50 درصدی و نا امنی شدید در جامعه و گسترش بی حجابی و راهی برای کنترل واردات بی رویه و مهار تحریم های اقتصادی و ایجاد شغل و رفع بیکاری شدید و نجات صنعت و کشاورزی از ورشکستگی و ایجاد فضای کسب و کار و سروسامان دادن به سیاست خارجی و مبارزه واقعی با فساد و پاکسازی منحرفین در بدنه دولت و ....... خب بعد از انجام این امور انشاالله!!!! با همکاری و اعتماد همه مجموعه نظام و مردم به سراغ ایده های جدید بروید و در جهت رفاه و آسایش این مردم که بهترین و نجیب ترین مردم هستند صادقانه خدمت کنید انشاالله. (484510)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۲۷:۲۷
جدآ که:

\"...اعلام کرد که به هر نوزاد متولد شده، یک میلیون تومان هدیه می دهد...\"

\"...که در سال جدید 2 و میلیون شغل بدون ریزش از شغل های قبلی ایجاد می کند.\"

\"...وعده واگذاری هزار متر زمین به هر خانوار ایرانی از سوی رئیس جمهور...\"

شرم آور و نگران کننده است!

البته فراموش نشود که همه این وعده ها با خواندن دعا برای آقا امام زمان (ع) هم توام بود!!

من بعنوان یک فرد عادی ایرانی در برخورد با این وهده های رئیس جمهور از آقا امام زمان هزاران بار خجالت کشیدم. (484785)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۱۰:۳۱
ماشاالله این نماینده همه جا و همه وقت فعالیت زیادی در نطق و سخنرانی دارند ولی سوال بنده از ایشان این است که خودشان تا چه حدی به سخنرانی های خود عمل کرده و به آن اعتقاد دارد؟
مسئولیت داشتن در این دوره زمونه کار سختی است و همانطور که از نامش پیداست مسئولیت دارد.تعهد دارد. (484849)
 
حسن علی زادهئ
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۲:۰۱:۵۸
سخنان بیهوده ووعدهای دروغین حسته کننده است شعار دیگر بس است .خواستار عمل هسنیم (484949)
 
علی الهورنی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۲:۰۹:۱۵
بیائید کشورنان باوعدهای دروغین به سوی منجلاب نبریم بلکه واقعیت گرا بوده وبا ارزشهای اسلامی گشورمان را به سوی قلهای موفقیت براسانیم (484952)
 
بهروز ولی پور
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۰:۲۳:۴۵
نماینده محترم اذربایجان
دلیر مرد ارومیه
سخنانت واقعا بجا وعارفانه بود امید وارم
نمایندگان دیگر نیز توان چنین بحثهای را داشتند موفق باشی (484991)
 
امیر پاشاپور
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۰:۲۷:۵۲
با سلام اقای قاضی پور اینها تنها نمونه ای
از کارها بود که جنابعالی اشاره کردید
که بحث یاررانه وگرانی بنزئین ونان ودیگر موراد نیز از شاهکارهای دوران ریاست جمهوری این دوره است
ایمد وارم عاقبت به خیر باشیم (484993)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.