توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 111675
"به نظرمن باید به احمدی نژاد نوبل اشتغال زایی داد"
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۵
با حضور رييس‌جمهور دستور پرداخت همزمان تسهيلات قرض الحسنه اشتغال به شش هزار متقاضي اشتغال اعطا شد.

به گزارش ايسنا، صبح امروز(شنبه) در حاشيه مراسم ششمين سالگرد تاسيس صندوق مهر امام رضا (ع) كه در نهاد رياست جمهوري برگزار شده بود ، با حضور رييس‌جمهور، وزير كار ، مدير عامل صندوق مهر امام رضا (ع) و سعيدلو دستور پرداخت همزمان تسهيلات قرض الحسنه اشتغال به شش هزار متقاضي اشتغال به مبلغ كل 600 ميليارد ريال داده شد.

در اين مراسم كه حدود 120 نفر از كارآفرينان و خود اشتغالان كه از تسهيلات مهر امام رضا استفاده كرده اند، حضور دارند تعدادي از اين كارآفرينان به ايراد سخنراني پرداختند .

همچنين سيد محمد كريمي، مدير عامل صندوق مهر امام رضا (ع) نيز به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين صندوق به خصوص در راستاي ايجاد اشتغال و كمك به خود اشتغالان پرداخت.

كريمي همچنين در اين مراسم با اشاره به عزم دولت در راستاي ايجاد دو و نيم ميليون شغل گفت: از اين مقدار 143 هزار شغل را صندوق مهر امام رضا (ع) بايد ايجاد كند كه غريب به 50 هزار مورد آن را تاكنون محقق كرده است.

وي در ادامه به حمايت هاي اين صندوق در زمينه اشتغال به خصوص اشتغال خرد اشاره كرد و خواستار اين شدكه بخش بين‌المللي نهاد رياست جمهوري عملكرد اين صندوق را در راستاي ايجاد اشتغال و ارائه تسهيلات در اين زمينه به نهادهاي بين‌المللي ارائه كند.

وي افزود: من اعتقاد دارم كه با ارائه اين آمار و عملكرد در واقع جمهوري اسلامي ايران و شخص رييس‌جمهور استحقاق دريافت جايزه نوبل در راستاي كارآفريني، اشتغال زايي و ارائه تسهيلات زود بازده را دارا مي باشد.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.