نظر منتشر شده
۱۱۶
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 111725
پیش بینی یک عالم از ریختن خون های پاک
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۶
محسن مهدیان



چند ماه پیش عالم بزرگواری در جلسه پرسش و پاسخ با طلاب، با اشاره به وضعیت فرهنگی در سطح جامعه و رشد اباحه گری و مسامحه بی مبنای مسئولین با این وضعیت تاکید کرد که رفع این مشکلات نیازمند ریخته شدن خون های پاک است.این سخن که در همان ایام با سر و صدای بیهوده رسانه های ضدانقلاب مواجه شد و از آن برداشت ناصواب کردند امروز اهمیتش درک می شود.



شعله اخبار مربوط به طلبه جوان آمر به معروف در رسانه ها در حال فروکش کردن است اما سرنوشت این جوان مومن، دستاوردهای بسیاری برای این روزهای ما داشته است.



طی 2 ماه گذشته خون 3 طلبه و روحانی آمر به معروف که در راه دفاع از ناموس مردم و حفظ امنیت در آستانه مرگ قرار گرفتند توانست خفتگان بسیاری را هوشیار کند.



دسته اول کسانی هستند که وقتی اسم مقابله با بی حجابی و مبارزه با اوباش و مواردی از این دست می امد بجای اینکه به صحنه بیایند و نسبت به وضع موجود اعتراض کنند، با ژست روشنفکر مآبانه می گفتند که مشکل ممکلت ما موی زنان نیست و نباید برای این امور وقت تلف کرد و افراد و رسانه هائی که به این مسائل می پرداختند را امل و سطحی می دانستند. این دست از افراد که متاسفانه از کف جبهه فرهنگی گرفته تا رئیس دولت را شامل می شدند با دیدین خون پاک ترین افراد این کشور به خود امدند و متوجه شدند نتیجه تسامح با این دست ناهنجاری های اجتماعی  چه خواهد بود.



پیام دوم این خون های پاک برای نهادهای انتظامی و قضائی کشور است. از سیاسیون تا مراجع تقلید تا ائمه جمعه تا مردم کوی و خیابان و همه و همه امروز یک صدا از عدلیه می خواهند که در مقابل اوباش قاطع و پر قدرت بایستند.



همین چند ماه پیش بود که مردم بی نوای یکی از مناطق تهران که از دست اوباش محل، خون شان به جوش امده و امنیت ناموس خود را در معرض خطر می دیدند برای اینکه صدایشان به جائی برسد نامه ای به امضای همسایه ها ها جمع کردند و به رسانه ها رساندند تا کلانتری محل تحت فشار قرار گیرد و شرّ این شعبان بی مخ های شبگرد را بکند. اما امروز ناجا نیز فعال شده است. بعید است از این پس برای دفع شر اوباش، نیازی به نامه نوشتن برای رسانه ها باشد!  دستگاه قضائی نیز نمی تواند از کنار این دست جنایت ها به سادگی عبور کند.



پیام سوم این خون های پاک برای مسئولین و برخی سیاسیون مستقر در قدرت بود. ریختن این خون های پاک نتیجه اشتهای سیری ناپذیر برخی قدرت طلبانی است که حاضرند برای جذب آرای مخالف اجرای احکام دین را هم تعطیل کنند. این دسته و گروه نیز بعد از این نخواهند توانست که قانون و شرع را تعطیل کنند. چرا که کوچکترین تمرد انها از اجرای قانون و شرع با واکنش شدید اجتماعی مواجه خواهد شد.



و  آخرین پیام نیز برای مردم است. قاطبه مردم ما متدین و مذهبی هستند. اما روند تسامح و تساهل چندین سال گذشته که از دولت اصلاحات با اباحه گری شروع شد و در دولت نهم و دهم رنگ ایدئولوژیک هم به خود گرفت  باعث شد برخی از شهروندان نیز نسبت به ناهنجاری های اجتماعی اطراف خود بی توجه شوند و از کنار مظاهر فساد به سادگی عبور کنند. اما خون های پاکی که این روزها در جبهه برخورد با فسق و فساد روی زمین ریخته شده است پیام آور بازگشت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و غیرت دینی است.



پیش بینی آن عالم بزرگوار و مجتهد محترم عالمانه و دقیق بود. خون های پاکی نیاز بود تا برای خفتگان تلنگری شود و آنانکه خود را به خواب زده اند در معرض رسوائی قرار گیرند. خداوند این بزرگان علم و اخلاق را از ما نگیرد.

 

 
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۰۹:۴۸:۱۳
و در آخر يك سوال :
درست است كه در دنياي غرب اخبار تجاوز و كشتار به وفور يافت مي شود ، اما تا به حال شنيده ايد چند تار مو باعث كشت و كشتار شود ؟ (484574)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۰۹:۵۴:۴۲
برادر محمد،آخه مشکل اینه که در همان جایی که شما می فرمایید چیزی به نام غیرت و عاطفه معنایی ندارد و اگر به غربی ها بگی غیرت، با تعجب می گن،What?!! (484578)
 
lمجید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۲:۰۳
جناب مجد
شما تا بحال چند بار به کشورهای دیگه سفرکردی ؟ چقدر رفتار و خصوصیات اونها رو می شناسی؟
فکر می کنی فقط ایرانی ها عاطفه و غیرت دارن !؟
جای دیگه نگو این حرف ها رو Please!!!! (484625)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۲۷:۳۴
بنده شاید به کشورهای زیادی سفر نکرده نباشم اما متاسفانه حدودا یک سال و نیم از عمر خودم را در پایتخت خطرناک آمریکا گذراندم یعنی در اواسط سال 2004 تا اواخر سال 2005 میلادی.
و این نکته رو به خوبی می دونم که علاوه بر دولت مردان آمریکایی بسیاری از شهرواندان آمریکایی هم هستند که بویی از انسانیت و غیرت نبردن و شب و روزشون شده قتل و تجاوز و مشروبات الکلی.
ضمنا همون افراد فکر نکنم که نیاز به وکیل وصی بخوان که شما برای اونها دایه مهربان تر از مادر بشین چون اونها جز اسلحه و زن و دختر و مشروب چیز دیگه ای نمیشنوسن.
یعنی تا خرخره تو لجنزار بودن. (484637)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۰۳:۳۹
اگر جز اسلحه و زن و دختر و مشروب چیز دیگه ای نمیشناسن چه طور
از بیست دانشگاه برتر دنیا 17 تاش تو آمریکاست؟
هر روز یه تکنولوژی جدید رو میکنند؟
اقتصاد و فرهنگ دنیا تاثیر زیادی گزاشتند؟
این همه پیشرفت رو با اسلحه و دختر و مشروب انجام دادند؟ (484667)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۱۴:۲۷
شما ای کاش اسم خودتونو به جای سیاسی مس زاشتید امریکایی،چون اکثر آمریکایی ها از مشروب استفاده می کنند و خودشان هم کتمان نمی کنند ولی شما به زور می خواهید آن را پنهان کنید اما خدمت شما عرض کنم که با دزدی و قتل و جنایت هم می شود سرمایه دارو علمی و فلان و بیثار شد.
یا اسمتان را عوض کنید یا سطح مطالعه و دیدتان را افزایش دهید.
مرگ بر کشوری که کارش قتل و آدم کشی در خاورمیانه و حمایت از صهیونیست های کودک کش است.
وکیل وصی های آمریکا که بهشان بر خورده بجنبند و منفی بزنند که وقت تنگ است.بدویید که یه وقت اراباب شیطان صفتتان بهشان بر نخورد.
متاسفم (484675)
 
حسن
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۱۳:۱۳
آقاي مجد. ما كشته و مرده آمريكا نيستيم ولي عاشق علم. توسعه . فرهنگ قانونمداري. انضباط هستيم.
شما كشته و مرده چي هستي؟ (484965)
 
داش آكل
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۹:۳۱
شما كه چند سالي در پايتخت كشور الوده به گناه آمريكا، كه ان شالا زلزله بياد و نابود بشن، زندگي مي كرديد، مي دانيد كه تجارت مشروبات الكلي يكي از بزرگترين تجارت هاي دنيا ست. شما منكر وجود مشروبات الكلي در ايران هستيد؟ شما منكر تجاوز و گناه و اختلاس در ايران هستيد؟ اگر منكر هستيد كه من به همه چيز شك ميكنم (485106)
 
آرین ت
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۳:۴۵:۲۶
جناب مجد،

هنر شما جز این است که وقتی عرصه را تنگ می بینید انگ آمریکایی بودن را می زنید؟

چرا خود را ملزم به آداب احترام و منطق در مباحثه نمی کنید؟

چرا نفرت از استکبار و صهیونیزم را انحصاری خود کرده؟ این چه منشی است؟

_______________________________
ولی برادر،

ما غیرت خود را بازیچه جدل با شما نمی کنیم و در صحنه نبرد با دشمنان این ملت همیشه شما را همراه خود می دانیم.

درود بر دوستداران انسانیت، چه آمریکایی چه ایرانی.

لعنت بر آمریکای جهان خوار و صهیونیزم بین الملل.

درود بر برادری که آداب گفتمان با برادر را از یاد برده. (485370)
 
مهمان
۱۳۹۰-۰۵-۰۴ ۱۰:۰۸:۱۲
ولي خداييش معلومه كلا شما آمريكا زندگي كردين كه اينهمه از رژيم صهيونيستي بدتون ميادا !!!!؟؟؟؟
راستي ببينم يكسال و نيم تو آمريكا چكار ميكردين؟ (485827)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۰۰:۱۸
اولا این رتبه بندی های مذخرفو خودشون انجام میدن ثانیا ما منکر پیشرفت نیستیم حاصل سالها کار و تلاش 200 ساله اخیر اونهاست که اکثر اونم توسط جذب نخبگان از سراسر دنیاست یعنی بومی نیست ثالثا مشروب و دخترو ...جز. فرهنگشونه این هم قابل انکار نیست (484740)
 
کمی ژرف اندیش!
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۰۶:۲۷
پیشرفت های آنها تنها با جمع آوری جوانان نخبه از کشورهایی نظیر ماست! وگرنه اگر تصور کرده اید از فرهنگی که به اعتراف دانشمندان خود آن کشور به شدت بیمار است و رو به انحطاط خانواده و در نتیجه جامعه می رود پیشرفتهای محیرالعقول در می آید در اشتباهید!
آنکس که در دنیا تنها دنبال کامجویی و شهوترانی است چندان راضی نمی شود تن خود را برای اکتشافات پیچیده ی علمی به زحمت و رنج بیندازد! (484775)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۵۶:۱۱
دوست عزیز تا حالا فکر کردید چرا نخبه های ایرانی سر از آمریکا در می یارن؟مشکل از آمریکاست؟؟؟یا از خود نخبه ؟و یا ایران؟بهتره فکر کنیم چرا (484875)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۰:۳۵:۳۱
نفرت از امریکا برای برخی به حدی است که وقتی کامنتی می گذارند ... فقط نوعی جملات دشنام مانند می بینیم ....این نوع نفرت اینده خوبی برای ملتهای این دو کشور ندارد .....واقعا هم قابل تخفیف هم نیست ....اصلا نکته خوبی هم در امریکا دیده نمی شود از سوی این افراد ولی وقتی دارو یی که می سازند جان افراد را نجات می دهد ...و تکنولوژی که دارند ...برترین هست ...نمی تواند حاصل فرهنگ دزدی و غارت و تجاوز مانند بربریت باشد !!من فکر کنم در ارایه تصویر منفی دارد اغراق می شود . (484921)
 
حسن صنوبری
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۴:۰۶:۴۷
\"وقتی دارو یی که می سازند جان افراد را نجات می دهد\"


جناب هومن مسئله این است که همان دارو را هم که می سازند برای نجات جان کسی نیست. همان دارو هم صرفا برای پول است. وقتی هدف تو از ساخت دارو دست یابی به پول باشد در راهش ممکن اسن جان خیلی ها را بگیری. مثلا برای آزمایشهایت به جای موش از مردم عراق یا مردم بعضی کشورهای آفریقایی استفاده کنی. اگر حرف این برادر ایرانیت را باور نداری برو فیلم باغبان فداکار (The Constant Gardener) محصول سال 2005 و برنده ی جازه ی اسکار به کارگردانی فرناندو میرلس (کارگردان شاهکارهای دیگری چون : \"شهر خدا\" و \"کوری\") را ببین و اینقدر با اطمینان نگو :

\"نمی تواند حاصل فرهنگ دزدی و غارت و تجاوز مانند بربریت باشد\" (485388)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۱۷:۲۷
خدا را شكر كه يك گام جلوتر آمديد و حداقل پيشرفت و توسعه آنها را قبول كرديد قبلا بعضي از دوستانتان پيشرفت و توسعه آنها را انكار مي كردند شايد هنوز هم انكار كنند!
دوم اگر آنها با استفاده از نخبگان ديگر كشورها و به ويژه ايرانيها به اين سطح از توسعه رسيده اند بايد پرسيد آنها چه كرده اند كه توانسته اند در يك كشور داراي ولنگاريهاي جنسي و مشروب و قتل و ... اين همه افراد فرهيخته و دانشمند جذب كنند؟! (484967)
 
حسن صنوبری
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۴:۰۷:۵۵
چون \"ولنگاری جنسی و مشروب\" برای خیلی از افراد فرهیخته هم جذابیت دارد. (485390)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۳۲:۵۳
این دوست محترم علی الظاهر یا در ایران زندگی نمیکند یا چشم خود را بر واقعیت ها بسته است لطفا به نکات زیر توجه کن
1- ایا منکر پیشرفت علمی ایران که توسط متخصصان مومن ومتعهد انجام شده هستید
2-ایا منکر این هستید که رونق علمی اروپا مرهون متفکران ایرانی و چند کشور
دیگر است که با خود نمائی و تن نازی و فریب و... نخبگان انان را دزدیدند و از توان علمی انان به نفع خود سوء استفاده کردند
3-ایا شما منکر قتل و جنایت امریکا واروپا در دنیا وکشور خودشان هستید

و........
لذا اگر منکر هستید قضاوت با خواننگان محترم

اینجا ایران اسلامی است با تمام قوانین مترقی اسلامیش که هر لحظه از عمر پر برکت ان میگذرد حقانیت و علمی بودن احکام وقوانینش در دنیا بیشتر ثابت میگردد (484810)
 
صادق
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۰:۱۴:۴۷
باز خدا پدر شما را بیامرزد که در آخر فرموده اید قضاوت با خوانندگان. مثل بعضی از همفکرانتان نفرموده اید که کسانی که پای نظر من منفی می زنند مستقیم از اسراییل پول می گیرند. (484915)
 
هومن
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۰:۳۹:۰۶
اینجا ایران اسلامی است با تمام قوانین مترقی اسلامیش که هر لحظه از عمر پر برکت ان میگذرد حقانیت و علمی بودن احکام وقوانینش در دنیا بیشتر ثابت میگردد
.............................
ما مسلمانیم و خواستار اثبات برتری قوانین اسلامی ...ایا می توان به انها (غربی ها )نشان داد که ما بیشترین پیشرفت را کرده ایم ....و الان معتاد کم داریم ...فقر نداریم ...عدالت در همه جا اجرا شده ...فساد نداریم ....؟؟؟؟


خواهش می کنم الف درج کند .... (484923)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۰:۰۱:۱۸
برادر محترم هومن عزیز اگر کمی مطالعه بفرمائید قطعا به نتیجه خواهید رسید برای مثال غربیها دریافتند که در میزان ابی که مسلمانان ان را کر مینامند میکروبها (نجاسات) از بین میرود و یا مشروبات الکلی باعث از بین رفتن سلولهای مغزی میشود غربیها این مطالب و خیلی مسائل دیگر را در یافته اند لذا شما با مراجعه به مراکز علمی وجستجو به عرائض بنده پی خواهید برد اما مطالب اخر شما ربطی به قوانین اسلام از حیث تعداد ندارد بلکه دقیقا بخاطر عدم رعایت قوانین توسط افراد خود دچار مشکل شده وجامعه را نیز دچار مشکل میکنند مثل اینکه در جامعه ای
هر چند قوانین رانندگی خوب و پیشرفته ای داشته باشد اما تعدادی انرا رعایت نکنند قطعا هم به خود اسیب میرسانند و هم به افراد جامعه42 (485126)
 
وحید
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۳:۳۶:۱۴
رونق علمی اروپا مرهون متفکران ایرانی و چند کشور
دیگر است ????????? (485362)
 
غريب آشنا
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۰۲:۴۰
نه كسي از گفتن مدينه فاضله بودن بعضي جاها توانسته بديها رو بپوشونه نه كسي از سياه نماييها تونسته خوبي ها رو بپوشنه.آنچه واقع است بايد نگفت.آنهم نه از يك نگاه. (484743)
 
saeed
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۱۵:۱۸
من واقعا متعجبم از افرادی مانند اقا مجید که غیرت و عاطفه را مخصوص خود می پندارد برادر اگر غیرت و همیت و اراده مخصوص شماست پس چرا انها بدون غیرت و اراده و همیت و دانش دارند پله های ترقی را یکایک می پیمایند ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم مجید خان شما تعصبات کور و احمقانه خود را بنام غیرت گرفته ای این غیرت نیست (484750)
 
SAEED
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۱۶:۴۰
برادر مجد عزیز
مطمئنم با این طرز فکر، پاتو از مرز
شاه عبدالعظیم هم اونورتر نذاشتی
چه برسه به آمریکا...
شماها فکر می کنید فقط خودتون خوبید و بقیه ... (484781)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۱۹:۴۹
آقاي مجد اين تفكرات را داشته باشد براي خودش اگر هم قانع نشد اما امثال ايشان كه اينگونه فكر ميكنند اگر در پستهاي قدرت قرار نگيرند مشكلي نيست اما با كمال تاسف افرادي در بعضي پستها قرار دارند كه دقيقا تفكرات غلط آقاي مجد را با خود به همراه دارند و كار مملكت به اينجايي رسيده است كه مي بينيم! (484968)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۵۲:۳۲
جناب آقای مجید مجد

یکی از دوستانم برای مقطلع دکترا چند ماه پیش به آمریکا سفر کرده و دقیقا برعکس مواردی که شما بیان کرده اید از چنین چیزایی خبری نیست البته اگر خودت بخوای.اصولا فطرت انسان همین گونه است که هر چیزی رو که دوست داشته باشه حتما همان را خواهد دید.قصد ندارم از فرهنگ و شرایط اجتماعی اونجا طرفداری کرده باشم فقط قصدم بیان واقعیته.حتی بدون رفتن به اونجا میشه فهمید که با وجود اینکه در ایران نه اسلحه و زن و مشروب هست ولی نا امنی حداقل می شه گفت در حد مطلوبی نیست.حالا فرض کنیم اگر در ایران اسلحه و زن و ... بود چی می شد؟ (484872)
 
علي
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۵۵:۳۳
لطفا\" در مورد زنان اينطور صحبت نكنيد. بهتر است بگوئيد مشروب و اسلحه و مرد! مردان عامل فسادند نه زنان. مردان بيشتر از اسلحه و مشروب استفاده ميكنند نه زنان . اين تفكر مردسالاري را بدور بريزيد. اغلب در جامعه ميبينيد كه برخي از مردان تلاش ميكنند تا زني را اغفال كنند و اگر اغفال شد ميگويند تقصير زن است كه اغفال شد. واقعا\" عجيب نيست؟ گويا مردان حق دارند هر كاري بكنند. الان هم كه نتوانسته اند در جامعه فساد را كاهش دهند به اين دليل است كه فكر ميكنند عامل آن زنانند و نه مردان. (485116)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۰۶:۲۲
لازمه شما هم بدونی غیرت و حسادت در زبان انگلیسی یک معنا دارد. (484802)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۲:۵۵
خیلی بده آدم راجع به چیزی که اطلاع دقیق نداره نظر قطعی بده!

اما من به یک چیز معتقدم و آن این است که در مرام برادر \"مجد\" چیزی به نام \"منطق\" وجود ندارد و هر چه هست \"تعصب\" است.

همین (484627)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۰:۲۵
ای کاش الف نظرات اینگونه بنده را منتشر می کرد!
بگذریم.
سخن تازه،عزیز!به نظر من بدتر از اون اینه که یه آدم حس کنه که برای هر نظری باید نظر بده و افاضه گویی کنه و فکر کنه که اگر افاضه گویی نکنه کسی فکر می کنه که اون لاله!
ضمنا به نظر من تو این
دوره زمونه تعصب بهتر از روشنفکریه،چون هر چی باشه تعصب وطن و دینشو می شنوسه و اونارو به یه مشت اجنبی و غربی و امریکایی ادم کش نمی فروشه. (484640)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۰۰:۵۹
حالا که قبول کردید انسان \"متعصبی\" هستید.

امام سجاد علیه السلام فرمود:
تعصب آن است که بدهای قبیله خود را بهتر از نیکان قبیله دیگر ببیند. تعصب آن نیست که کسی قبیله خود را دوست داشته باشد ولیکن آن است که قبیله خود را کمک نماید بر ظلم.( اصول کافی، ج2، ص308، ح7 به نقل از معراج السعادة)

موفق باشید! (484664)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۱۷:۰۰
سخن تازه جان!سفسطه نکن،خودت می دونی منظورم چیه پس الکی خودتو به کوچه آمریکایی ها نزن وقت ملت رو هم نگیر.
من می گم اگر روشنفکری اینه که شماها می گید و اینه که وکیل وصی دشمن کشورم بشم،متعصبی خوبه!
حالا افتاد؟ (484676)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۲۱:۴۹
آقاي مجد. تا كم مي آوريد سريع از ملت مايه مي گذاريد و خود را در جايگاه سخنگوي ملت قرار مي دهيد و مي گوييد ملت اين را مي گويد و اين را مي خواهد و وقت ملت را نگير و ... و چه و چه..
اتفاقا اگر شما ملت را قبول داشته باشيد به نظرات موافق و مخالف يك نظر كوچك مي انداختي! (484970)
 
سيد علي
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۳:۳۶
برادر عزيز
دهكده جهاني را كه مردمانش در كنار هم با صلح و دوستي زندگي ميكنند تصور كن (485092)
 
سخن تازه
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۵:۰۶
برای تمام خون هایی که به خاطر خشونت \"عریان\" در جامعه ما ریخته می شود متاسفم.

به امید روزی که \"بنی آدم اعضای یکدیگر\" باشند.

والسلام (484630)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۱۶:۰۵
مجيد عزيز:
فكر نكنم حرف آقا محمد بيراه باشه.
بهتره كه انسان خيلي بيش از آنكه احساسات بر او غلبه كنه سعي كنه تا حدودي هم از منطق استفاده كنه. (484707)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۵۹:۱۳
خانم محترم!
این منطقه که به زور بخواهی از یه مشت ادم کش و قاتل دفاع کنیم؟
این منطقه یا ناجوانمردی؟
شما چطور ادم کشی های آمریکا را در عراق و افغانستان و پاکستان توجیه می کنید؟
نکنه منکر اون هستید؟
خوبه که آدم یه مقدار انسانیت داشته باشه و نسبت به کشته شدگان مسلمان همسایگان ایران بی تفاوت نباشه. (484737)
 
فرناز مجتهدي
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۴۱:۳۴
مجيد عزيز:
من كي كشته شدن مردم عراق و افغانستان رو توجيه كردم؟ (484767)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۳۳:۳۴
آقای محترم می شه بفرمایید اون یک سال و نیم تو آمریکا چکار می کردید؟ (484811)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۷:۱۷
خواهش می کنم
بنده برای یک پروژه تحقیقاتی تحت عنوان ریشه یابی خشونت و تجاوز در آمریکا در این کشور حضور داشتم.
منفی زنها بدویید که دیر نشه! (484824)
 
Tohid Prince
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۵۷:۴۱
چه حوصله ای داری تو !!!!
بی خیال بابا. مجاب کردن اینجور .... هیچ راهی نداره.
البته داره ها مثلاً : عصا تو بندازی مار بشه .... مرده زنده کنی .... دریا رو بشکافی ... از این کارا دیگه.
البته بازم 100 رد 100 جواب نمی ده. ولی 40-50 نفرم غنیمته ایه برای خودش !!! (484834)
 
مسعود
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۲۳:۲۰
كاش يكي از اين پروژه هاي تحقيقاتي را به هزاران مشكلي كه در اين كشور هست اختصاص مي دادي و ريشه يابي مي كردي! (484971)
 
شهروند ایرانی
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۲:۰۳:۳۴
آقای مجد عزیز،

منطق اینه که نقطه ضعف های خودت رو ببینی و بپذیری و خوبی های دیگران رو هم ببینی و بپذیری و فریاد بزنی.

ناجوانمردی اینه که خودت رو حق مطلق تصور کنی و دیگری رو باطل مطلق.

امریکا و انگلیس و غرب و... اشتباه های بزرگ زیادی دارن، شکی در اونا نیست. اصلاً ذاتاً قدرت زیاد، فساد و اشتباه زیاد می آره..
اما خدمات بزرگی هم به بشریت کردن که در اونا هم شکی نیست.

ما هم همین طور، منتها در سطح و اندازه دیگه ای. هم خدمت کردیم هم اشتباه.

برای همینه که منطق حکم می کنه که به جای احساساتی شدن، با هم حرف بزنیم، خودمونو نقد کنیم و از همدیگه درس بگیریم.

رسالت انسان بهتر شدن خودش و دیگرانه، درسته؟
اما با تکرار این که اونا جنایتکاران، نه ما بهتر می شیم، نه اونا.

اگر شما راه دیگه ای سراغ داری، لطفاً بفرما.
اگر نداری، لطفاً منطقی باش و به دوستان دیگه توهین نکن. (485270)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۳:۰۶:۰۳
انگار يه عده آدم غربي و آمريكا دوست جمع شدن و به هر چي نظر مخالف آمريكاست، راي منفي ميدن و به نظرات موافق خودشون راي مثبت....

آقايون يا خانوماي مدافع حقوق ناحق آمريكاي جنايتكار، اگه قراره با نشستن پاي سيستم و وارد شدن به اين قبيل سايت ها و راي دادن هاي خصمانه خود، نشون بديد كه جمعيت زيادي هستيد و خودتون رو به جاي ملت سرافراز ايران اسلامي قرار بديد، بايد بگم كه سخت در اشتباهيد... ما اينقدر بيكار نيستيم كه فقط بشينيم و راي بديم ...
ضمنا اغلب مردم مومن و مسلمون و وطن دوست ما مثل شما شمال شهري ها پول باد آورده ندارن كه صرف اين كار كنن....

پيگير اخبار از طريق فضاي مجازي هستيم اما وقتمون ارزشمند تر از اينه كه مدام با راي دادن و بزرگ نمايي كردن، اون رو هدر بديم ...

قابل توجه مدافعان آمريكاي جنايتكار و به قول خودتون روشنفكران جامعه و مدافعان پيشرفت و توسعه آمريكايي....

لطفا كمي بصيرت به خرج دهيد و گوشه چشمي هم به ريخته شدن خون مظلومين بي دفاع و كودكان بي گناه و نابود شدن نسل ها در كشورهاي اسلامي و طرفدار حق و حقيقت بياندازيد....خواهش ميكنم... (485343)
 
میثم
۱۳۹۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۲۷:۰۰
کاش شما نیز کمی بصیرت به خرج می دادید و قبل از هر چیز گوشه چشمی به جامعه ی خودتان می انداختید
خواهش می کنم! (486154)
 
karim alidust
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۲:۵۷:۱۲
به چند تا غربی گفتید غیرت ؟ که به شما گفته اند وات؟
خدایی نکرده حمل بر جسارت نشه ولی غیرت را به چند زبان میشماسید؟

انشالله گذر زمان از تند رویی شما دوست گرامی خواهد کاست. (484962)
 
میثم طمار
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۰۲:۲۹
من پاسخ سوال شما را با یک سوال می دهم.
آیا شنیده اید بیشترین آمار تجاوز در غرب به علت وضع نامناسب لباس های دختران و زنان هست؟
عزیز دل هر کشوری لباس مخصوص خود را دارد و مردم هم بهتر است که آن لباس را الگوی خود قرار دهند.
عمده ترین تجاوز هایی که در ایران اتفاق می افتد در نحوه پوشش جنس مونث است.
در ایران تار مو نیست که باعث ایجاد حس تجاوز در یک اوباش می شود.
لباس های زننده ای هست که جنس منث می پوشد.
باعرض معضرت از شما می پرسم.
اگر در همین خیابان های تهران زنی لباس خودنمایی بپوشد.از هزار نفر چند نفر نگاه نمی کنند.شما خودتان چطور؟
در غرب هم وقتی زنی چادر به سر می کند.اکثر مردان غرب توجهشان جلب او می شود. (484612)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۴:۲۴
كدام اخبار تجاوز فكر كنم شما دجار اخبار 20:30 شده ايد (484629)
 
دانشجو
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۴۵:۳۲
\"مقابله با بی حجابی و مبارزه با اوباش\"



جدیدا بی حجاب ها اوباش شده اند؟! (484657)
 
محمود صادقی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۱۷:۱۹
مشکل چند تار مو نیست

مشکل اون قیافه ها و ... است که بعضا\" به تن فروشان بیشتر شبیه اند (484677)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۳۴:۵۹
شما تا بحال شنیدی که به خاطر چیزی که وجود نداره ( مثلا وجود سلاح های کشتار جمعی ) در عراق 1000000 ( یک ملیون ) نفر آدم کشته بشن ؟

نشنیدی !!!؟

=

دوست عزیز اون تجاوز ها و این همه فرزند نامشروع اصلا علتش چیه؟ اصلا شنیدی یا نشنیدی ؟ (484723)
 
کمی ژرف اندیش!
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۱۴:۱۶
اولاً چند تار مو موجب کشت و کشتار نشده است! بلکه فرهنگ منحط و وارداتی «بی عفتی» و «بی حیایی» است که می تواند خونهای پاک اهالی بیداری را به جوش آورد.

ثانیاً این نقطه ی قوت جامعه ماست که به پیچیده ترین حالات روحی انسان نیز توجه دارد و حرمت و شأن آدمی را بالاتر از آن می داند که در لذایذ پست دنیوی که تحقیر کننده آدمیت و روح خدایی اوست غرق شده و از یاد او(جل) غافل شود.


این راهی که فرهنگ غرب در پیش گرفته امروزه نتیجه اش را هویدا ساخته است و عاقلان آنان را نیز پشیمان ساخته؛ اما نیم دانم چرا عده ای اینطرف می خواهند همیشه چند قرن عقبتر باشند و راه آزموده را بیازمایند!! (484779)
 
آذربایجانی فدایی ایران
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۹:۱۸:۲۷
خوبه قبل از صحبت کردن فکر کنید
مگه تو کشور ما به خاطر تار مو کسی کشته شده
؟ (484893)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۹:۳۸:۳۸
هموطن گرامی شما از کجا می گی که در این غرب که من هم دارم توش زندگی می کنم وفور تجاوز وجود دارد؟ یعنی فکر می کنید از ایران بیشتره؟
اینجا کسی جرات نداره به خانمی چپ نگاه کنه یا متلکی بگه
علتش هم اقتدار قانون و فرهنگ اجتماعی است.
اصلا فشار کار و تلاش فرصت چنین اموری را هم به مردم نمی ده. بجای فرافکنی به خودمون بیاییم (484901)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۲۴:۲۱
درسته و همین مساله باعث عادی شدن تجاوز و کشتار در غرب شده (485501)
 
علی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۰۹:۴۹:۴۱
مبارزه با اراذل و اوباش وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است. فشار رسانه هایی مانند شما و علمایی مانند ایشان پلیس را از وظیفه اصلی اش دور کرده است و به مبارزه با مو و لباس دخترکان کشانده است! کنار هم قرار دادن مبارزه با ناامنی و برخورد با حجاب دختران از مغالطه هایی است که تنها از نویسندگان الف بر می آید. (484575)
 
نسیم
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۰۲:۰۲
خشونت در ایران رو به افزایش است و دلیل انکار ناپذیر آن تغییر فرهنگ و ادب بخشی از مردم است و باید دید این مشکل تربیتی طی یک یا چند دهه پرورش نیروی انسانی از کجا مسیر اشتباه را پیموده :

1- تربیت خانوادگی
2- تربیت در محیط
3- تربیت در آموزش و پرورش
4- تربیت تلویزیون
5- مسائل اقتصادی
6- مسائل سیاسی
7- تهاجم فرهنگی
8- فیلم های سینمایی
9- رسانه ها
10- مدرنیزه شدن
11- صدا و سیما
12- نوع فیلم های کلوپ ها
13- ماهواره

نقطه ضعف مشخص است ولی باید دید راه حل داراز مدت چیست تا طی یک دوره زمانی جلوی پیشرفت این بیماری فرهنگی گرفته شود و حتی شاید روزی بتوان آنرا معالجه کرد

اگر فکری نشود طی یک دوره زمانی چند دهه ای با مشکل جدی فرو ریزی از داخل مواجه میشویم
کافیست یک بار وارد مکانهای عمومی شویم و جوانان آینده را از نزدیک ببینیم هیچ شباهتی به پدرانشان ندارند (484582)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۲۴:۲۰
من با نسیم موافقم
ولی تاثیر مد گرایی و اختلاف طبقاتی و پول را فراموش کرده است
بطور مثال :
سریالهای تلویزیونی یک جوان موفق را بصورت الگو نشان میدهد که با سن کم خود دانشگاه رفته و یک شرکت و شغل خوب دارد و این آدم مسلط و خوش تیپ و سر بزیر و آرمانی است که در جامعه تعداد آن کم است
دختر جامعه ایرانی این الگو را میخواهد و پسر ایرانی، چنین الگویی نیست پس یا باید با فریبکاری جلو برود و یا با پذیرش حقیقت شکست، شخصیتی سر خورده پیدا کند که آمادگی خشونت و یا فریب خوردن و دگردیسی فرهنگی را داشته باشد

پس الگوهای ارائه شده در سریالها همراه با اختلاف طبقاتی و ناتوانی در جذب، شخص را بسوی مد گرایی و رقابت و یا حتی خشونت سوق میدهد و البته تلویزیون نیز دوباره به کمک شخص آمده و خشونت و لودگی را به او آموزش میدهد

دقت کرده اید که در سریالهای تلویزیون خانه ای بدون مبل دیده نشده است و در موقعی که فقر نمایش داده میشود انسانهایی بدبخت با مشکلات مالی و روحی فراوان که بی سواد هم هستند به تصویر کشیده میشوند
تلویزیون در به تصویر کشیدن روستاها، اشخاصی کند ذهن و بی سواد را به تصویر میکشد که باید از شهر کسانی برای آموزش آنها حاضر شوند و حتی خانه ای شهری بدون مبلمان را جزو طبقه پایین به حساب می آورد
البته بعضی اوقات اگر لطف کنند طبقه پایین را بیسواد ولی باصفا تصویر میکند چرا (484754)
 
حامد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۰۵:۰۰
بايد قبل از هر چيز فرهنگ درست بشه فرهنگ كه درست شد مو هم خود بخود درست ميشه لباس هم درست ميشه عربده كشي هم كم ميشه با زور كه نميشهمردم رو به كاري واداشت (484584)
 
از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۲۴:۵۴
با یاد حق

در شرع مقدس اسلام حجاب مصونیت است نه محدودیت.

غرایز سرکش جنسی از دیر باز از زمانهای قدیم تا کنون منجر به فجایع و حتک حرمتها شده است.

یک سوال از برادران مقیم اروپا و غرب داریم آیا در غرب هیچ زنی مختار است با بدن نیمه عریان و یا تمام عریان در محله های پایین شهر قدم بزند و آیا هیچ تضمینی برای امنیت آن زن وجود دارد.

آیا در اروپا هیچ راننده اتومبیلی می تواند پس از مصرف مشروبات الکلی یا مصرف مواد مخدر در خیابانها رانندگی کند ؟

مطمئنا در غرب هم قوانینی وجود دارد که با بزهکاران اجتماعی برخورد کند.

طبق آیین مسیحیت هم مصرف مشروبات الکلی - روابط نامشروع - قمار - ..... نهی شده است.

نهی از منکرات نه تنها در اسلام بلکه در مسیحیت -یهودیت - و دیگر ادیان آسمانی آورده شده است.

حضرت نوح -موسی -عیسی و تمامی پیامبران و اولیای الهی از گذشته تا حال رسالت هدایت بشر را بعهده داشتند.

در جمهوری اسلامی ایران که مرهون خون میلیونها شهید است.و سالیان دراز تحت تهاجم نظامی رژیم بعثی عراق و دیگر دشمنان این مرزو بوم بوده است مقتدرانه از هرگونه تعدی به نوامیس و دین و شرف این ملت دفاع خواهد کرد.

پوشیدن لباسهای تنگ و نیم عریان برای دختران جوان و آرایش غلیظ در سطح جامعه نه تنها امنیت خود بلکه امنیت و سلامت جامعه اسلامی را به مخاطره می اندازد.

ازدواج سالم و روابط سالم پسر و دختر و تربیت اسلامی فرزندان از اصول اسلام است و بر پدران و مادران است که بر نظارت بر فرزندان . از انحرافات اخلاقی آنان جلوگیری کنند.

مسئولین هم در فراهم کردن شرایط مناسب مسکن - اشتغال - ازدواج و مراکز تفریحی و ورزشی تلاش می نمایند. (484596)
 
شهروند ایرانی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۰:۵۵
جناب آقای دکتر،
جنابعالی استاد دانشگاه هستید، پس اجازه بدهید مثل دانشجوها از شما چند سئوال بپرسم.

فکر می کنم جنابعالی هم با من موافق باشید که اسلام فقط حجاب و خودداری از شرب خمر نیست.

در اسلام امنیت، آزادی، عدالت، رفاه اقتصادی هم هست. خیلی غلیظ تر از حجاب هم روی آن تاکید شده.

حالا یک سئوال آماری.
طی 3 دهه گذشته، از منابر کشور چند بار از کلمه حجاب و ناموس و... استفاده شده است؟ و با چه غلظتی؟
و چند بار از کلمه عدالت؟
چند بار از کلمه آزادی و...؟

از خون شهدا چند بار برای توصیه به حجاب هزینه شده است، و چند بار برای ساختن کشور به شکل متعادل در زمینه های مختلف؟

این نشان دهنده جهت گیری ها و اولویت بندی ها نیست؟

یک سئوال دیگر؟
جامعه ای را تصور کنید که در آن عدالت هست، آزادی (به معنای دینی آن) هست، رفاه اقتصادی هست و... اما حجاب نیست.

جامعه دومی را تصور کنید که در آن حجاب هست، اما آزادی نیست، عدالت نیست، رفاه نیست و...

به نظر جنابعالی، کدام جامعه سالم تر است؟ به طور نسبی البته، چون هیچ کدام مطلوب نیستند. (484641)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۱۸:۴۳
دومی بهتره ولی چرا فکر می کنی بین حجاب و عدالت و آزادی تناقض هست؟
مثل اینه که بگی آدم با اخلاق و بی نماز بهتره یا بی اخلاق با نماز؟ خب اخلاق سرجاش نماز هم سرجاش مگه نمیشه دوتا رو داشته باشیم؟
عدالت و آزادی و رفاه از مهمترین مسائل و ضامن پایداری یک جامعه هستند شکی نیست. اما مسائل دیگه هم مثل آموزش، تربیت، اخلاق هم مهمه و حجاب هم یکی از مسائل اخلاقیه دیگه مثل راستگویی.
حالا اگه کسی به شما بگه همه باید راستگو باشن آیا شما بش میگی ای بابا مهم رفاه و عدالت و آزادیه راستگویی چه اهمیتی داره؟ (484805)
 
شهروند ایرانی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۳۷:۱۱
1) از این که می گویید دومی بهتر است تعجب می کنم. یعنی می فرمایید حجاب از عدالت واجب تر و مهم تر است؟
یعنی می فرمایید اگر قرار باشد فقط یکی از دستورات از اسلام اجرا شود، حجاب بر عدالت اولویت دارد؟!

احتمالاً یا جنابعالی منظور من را متوجه نشدید با من منظور شما را.

2) فکر کنم باز هم منظور من را متوجه نشدید.
سئوال این است که آیا این همه انرژی و سرمایه ای که خرج بسط حجاب در جامعه می شود، صرف بسط عدالت و دیگر اصول و واجبات اسلام شده شده؟

یا اصلاً در همان دایره اخلاق بگوییم. آیا تاکیدی که روی حجاب هست، روی راستگویی و راست کرداری و عمل نیکو و وفای به عهد هم هست؟
چند بار در نماز جمعه از اهمیت راستگویی و وفای به عهد گفته شده و چند بار درباره منافع حجاب؟

مسلم است که تناقضی با هم ندارند، صحبت سر جهت گیری ها و اولویت های جامعه است.

ساده تر بگویم، بی حجابی در جامعه امروز ایران آسان تر است یا دروغگویی؟ بی حجابی آسان تر است یا غیبت؟ بی حجابی آسان تر است یا خلف وعده؟

حرف این است که آن قدر روی حجاب تاکید می کنیم، که مسائل دیگر را فراموش کرده ایم. (484937)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۵۳:۳۱
\"دومی بهتره\"
همین یک کلام نشون میده که برای بعضی ها چه چیزی ارزش محسوب میشه و باید همه چی رو بخاطرش فدا کرد
واقعا برای خودم متاسفم که زیر سایه همچین افرادی زندگی میکنم (484945)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۱:۰۴
ببخشید منظورم همون اولی بود اون جمله اول رو اشتباه کردم الان که نظرات شما رو خوندم متوجه شدم. (485090)
 
میثم
۱۳۹۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۳۸:۴۵
کاش حدا قل فلسفه ی نماز را می دانستید تا متوجه می شدید حکم انسان نماز خوان بی اخلاق چیست! (486161)
 
یاشار
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۶:۲۱
استاد گرامی چرا تصور میکنید کسی از اوضاع کشورهای دیگر خبر ندارد، غرب که هیچ ما در شرق (لبنان، ترکیه، امارات) تا شرق دور (چین، کره، ژاپن) دختران به قول شما \"نیمه عریان\" را میبینیم که بمب به شمار نمیآیند و با امنیت در هر ساعت و درهرکجای شهر آزادانه \"زندگی\" میکنندو (484821)
 
cia 30
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۳۳:۱۵
کسی با برخورد با ارازل و اوباش مخالفت نکرد بلکه همه موافق هستند بلکه ما مخالف برخورد با بدحجابها هستیم
شما اصلیات رو ول کردید چسبیدید به فرعیات (484598)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۶:۲۴
ببخشید شما چرا مخالف برخورد با بدحجابی هستید؟ (484822)
 
علی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۳۵:۲۰
مردم باید بدانند چه کسی امنیت رابرعهده دارد واورابشناسند ازطریق پوشیدن لباس فرم و همراه داشتن کارت شناسایی ودیگراینکه مامورین بصورت دسته های حداقل سه نفری باشند. اینکه یک نفربالباس شخصی بیاید وبه کسی گیربدهد فرق او واراذل واوباش چیست ازکجا معلوم که اراذل واوباش بایک کارت جعلی بسیجی یا ازاین قبیل کارتها ازمردم باج خواهی نکند .پس دراین هیاهوها واقعیات رادرنظربگیرید مقصر خود طلبه یا کسی که به او کارت بسیج داده وگفته است درامورمردم دخالت کند میباشند. (484600)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۴۴:۲۷
امر به معروف وظیفه هر انسانی است و شخصی مقابل باید اشتباهش رو بپذیره.
باج خواهی هم در میان نیست فقط تذکره.
شما جامعه ای رو در نظر بگیر که همه آدم های اون جامعه مراقب هستند تا اگر کسی اشتباهی کرد به اون تذکر بدن آیا کسی به خودش اجازه میده تو این جامعه مزاحم ناموس مردم بشه؟ (485094)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۰:۴۲:۲۱
دليل اين حوادث نبود اراده جمعي بين مسئولين ،با يك نامه تمام برنامه ريزي ها بر هم مي خورد و ارازل و اوباش طلبكار شده و حوادث خونين بوجود ميآورند. (484601)
 
مریم -د
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۰۱:۴۷
خون ان دختر دانشجو پاک نبود؟ چرا هیچ کجا اسمی از جوالن بیگناهی که با پاکی زندگیشو میکرد و امید یک خوانواده بود اسمی برده نمیشه؟؟!!دست از تبعیض بردارین...خشونت دستاورد و خواست عده ای بوده و حالا میوه اش به بار نشسته...خودمو کشتم انقدر اینور و اونور کامنت گذاشتم ...مطلب چاپ کردم که بابا برای این بچه ها فکری کنید برای این جوونا این مردم.....این همه صحنه ها و فیلمها و سریالهای خشن این همه عکسهای روی جلد خشناز جنایتهای صهیونها نزیند...شما هم در ترویج اون شریک هستید مگه کسی شنید؟ یا مثل شما خوند و سانسورش کرد..بارها ایمیل گذاشتم من اماده بحث هستم ...کسی پاسخی نداد....کودک ازاری رو نمی بینید ...فقط چند طلبه شدهاند معیار خشونت در جامعه؟انها ادم هستند جوان این مرزو بوم مثل اون دختر دانشجو مثل اون جوانی که اونو سلاخی کرد مثل جوانی که داداشی رو کشت ...مثل ....خیلی ها انها هم قربانی خشونت در جامعه هستند...وگرنه همه ایتنها سرمایه این مملکت بوده اند که حالا یکی باید در گور باشه ویا تخت بیمارستان و اون یکی هم در انتظار اعدام و ....و خانواده های هر دو در عذاب...جامعه در عذاب ....دست از جشنهای بی مایه , فیلمهای بی مزه و سبک به اسم شادی بردارید دست از دروغگویی و آمارهای دروغی بردارید...مردم را دریابید...و تو که نظرمنو مثل همیشه نمیزنی...به تاثیری که در روحیه من میگذاری فکر کن...سانسور خشونت و سرخوردگی میاره..من اگر ادم بیظرفیتی باشم به جبرانش به جامعه اسیب میزنم ... (484610)
 
رستم شجاعی مقدم
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۱۸:۴۴
پلیس نمی تواند همه دردها را درمان کند.
-جامعه امروز ما ایام و مکانهائی را برای شادمانی میخواهد.
-موضوع یاس و بی کاری و... عصبانیت را تشدید نموده است .
-رفتار و شعار و بویژه آمارهای دولت با حقایق متناقض هستند وانکار مشکلات چشم انداز آینده را تاریکتر نشان میدهند.
- با همه مشکلات و مسایل ایجاده شده برای مردم هیچ کس عذر مردم را نخواسته و مسئولیت خطای خویش را بر عهده نگرفته است.
-خلاصه کلام جامعه ایران به شادابی و امیدآفرینی فوری نیازمند است و در غیر اینصورت بیماری اجتماعی و روانی ایران را به سوی نا امنی شدید و خارج از کنترل سوق می دهد. (484635)
 
ايليا
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۲:۳۳
سلام به نظر من بهبود وضعيت نامساعد اقتصادي مردم مهمتر از هرچيز ديگه‌ايه. كسي كه مشكل مالي نداره به راحتي ميتونه به نيازهاي خودش از هر نوع كه باشه برسه مثلاً ازدواج مي كنه پس مزاحم نواميس ديگران نميشه و لازم نيست كسي بره و ارشادش كنه ، اگه آيينه ماشينش به ماشين كسي ديگه اي خورد به خاطر 5 هزار تومان (پول آينه پرايد) چاقوي 25 سانتي نمي كِشه
زور گيري نمكنه (كه چقدر هم تو جامعه ما زياد شده) گروگان گيري ، دزدي .... و براي بهبود اوضاع اقتصادي مديران با كفايت و كار بلد نه مديران بي تجربه كه با بند پ مدير شدن و.....الله اكبر (484642)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۳۲:۵۴
وقتی هر اعتراضی را سیاسی می کنید و صورت مساله را پاک می کنید معلومه مشکل از یه جایی بیرون می زنه و مطمئننا بیشتر هم خواهد شد (484643)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۱:۴۹:۲۹
مشکل جامعه ما، سقوط ارزش‌های اخلاقی است که نتیجه سیاستهای فرهنگی جامعه در طول سالهای گذشته تاکنون است. شما اگر به مجرمینی که در این چند ماه موجب ناامنی شده‌اند دقت کنید، سنین آنها بین 18 تا 40 سال است ... سیاست این سالها تبلیغ مستقیم ارزشهای دینی و سختگیری در بسیاری از امور مانند حجاب بوده است و یکی از مسائلی که در طول این سالها از آن غافل شده‌ایم تنظیم سیاستهای فرهنگی جامعه از کودکی بر اساس نظرات کارشناسان روانشناسی است. من استاد دانشگاهم و در طی دوره تدریس، هر ساله شاهد تغییرات منفی اخلاقی در قشر جوان جامعه بوده‌ام. با اینکه قشر دانشجو در جامعه باید از نظر فرهنگی بسیار بالاتر از عموم مردم جامعه باشد، انحرافات اخلاقی این قشر نشان از فاجعه‌ای در جامعه دارد که ما مسبب اصلی این وضعیت بوده‌ایم. متاسفانه ... عدم احترام به بزرگتر، عدم احترام به حریم خصوصی افراد و بسیاری از ضد ارزشها، امروزه در جامعه ما به اموری روزمره تبدیل شده‌اند.
راه مبارزه با این ضدارزش‌ها اصلاح قوانین، اقتدار پلیس و پرهیز از برخورد احساسی با پدیده‌هایی مانند حجاب است. مشکل ما موی سر دختران نیست که بیرون آمده است زیرا اگر حجاب به عنوان یک ارزش پذیرفته شده بود که مشکل بدحجابی وجود نداشت و اگر یک ارزش نباشد، با تمام سختگیریها این مساله هر روز حادتر خواهد شد. این مساله تنها بخش عظیمی از نیروی انتظامی را که وظیفه کنترل و حفظ امنیت جامعه را بر عهده دارند، به خود مشغول کرده و از وظیفه اصلی دور خواهد نمود.
اگر به اصلاح جامعه دل بسته‌اید، از همین امروز باید ارزش‌های گفتار، پندار و رفتار نیک را به کودکان جامعه آموزش دهیم. باور کنید فردا خیلی دیر خواهد بود. (484651)
 
رضایی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۰۸:۵۸
قوه قضائیه ، صدا و سیما ، نیروی انتظامی ،مجلس ، نهاد های فرهنگی و دینی عریض و طویل خارج از دولت ،حوزه های علمیه ، دانشگاههای غیر دولتی و.و و .. همه بی تقصیرند ؟ فقط دولت ها مقصرند؟ مگر اینها زیر نظر دولتند ؟
نه دولت اصلاحات و نه دولت احمدی نژاد با توجه به حدود اختیاراتشان نمی توانند نقش قابل توجهی در این زمینه ایفا نمایند و بالطبع مسئولیتی هم ندارند. (484671)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۲۰:۵۱
2هفته پیش تو شیراز یه جوون 23 ساله بخاطر اینکه یه خودرو پراید مزاحم یه دختر کم سن و سال شده بود با راننده درگیر میشه و با ضربه چاقو راننده مزاحم از پا درمیاد.....!!

آیا این خبر اصلا به گوش شما هم خورد؟اگر این خبر رو میشنیدید آیا منتشرش میکردید؟
آیا حتما باید طرف طلبه و بسیجی باشه تا سر و صدا کنه؟
اون شهید شد ولی هیچکس هم نفهمید....!! (484680)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۹:۵۹:۱۴
آفرین که به این نکته اشاره کردی ولی این باعث عدم تحصین این جوانمردان طلبه نمی شود.
لطفا اسم آن شهید جوانمرد شیراز را هم بنویسید خداوند به خانوده ایشان هم صبر و اجر عنایت فرماید. (484907)
 
حسین
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۲۲:۲۶
ممنون از توجه شما دوست عزیز.


اسمش مرحوم عبدالله درویشی بود.خدا بیامرزدش و انشالله که به عنوان ((شهید)) بپذیردش. (485562)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۴۱:۰۹
عجبا که ما هر سال فقیرتر میشویم و شما هر سال برای حجاب زنان غیرتی تر
... (484692)
 
ناشناس
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۸:۲۶
غیرتی تر رو قبول ندارم مگه میشه غیرت باشه بی حجابی هم باشه؟ (484827)
 
شهرستانی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۲:۵۹:۲۵
جناب مهدیان عزیز
.. یاداشتت را اینگونه به پایان رساندی :
پیش بینی آن عالم بزرگوار و مجتهد محترم عالمانه و دقیق بود. خون های پاکی نیاز بود تا برای خفتگان تلنگری شود و آنانکه خود را به خواب زده اند در معرض رسوائی قرار گیرند. خداوند این بزرگان علم و اخلاق را از ما نگیرد.
عزیزم در پاسختان عرض میکنم:
1- گو اینکه کار تمام شد و ممبعد مسیر عوض خواهد شد . اینگونه نیست . نیروی انتظامی و سایر نهادها موقتا تلاشی خواهند کرد و بعد تمام. چون نه امکانات کافی دارند و نه وقت و هزینه که همیشه آنلاین به مقابله با بی حجابی بپردازن.
2- این گرایش درونی انساهانست و در بستر اجتماعی همه جوامع ایجاد می شود. من به استقبال نمی روم مانند تو نگرانم. اما عزیزم این روند تاریخی و اجتناب ناپذیری است که خون دادن در این مسیر هم صد راه آن نمی شود.
3- من هم مثل تو دغدغه دارم اما راه مقابله با این موج عظیمی که در حال پیشرفت است این نیست.فیلتریگ، برخوردهای قهری ، معتقدم راه مناسب مقابله با خواست درونی بخش عظیم جامعه(شاید شما نپذیرید که خواست بخش عظیمی از جامعه است ) نخواهد بود.
4- معتقدم را حل از مسیر آزادی و فرهنگ سازی توام و پیشرفت اقتصادی و سیاسی هموار خواهد شد. (484700)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۱۱:۵۷
به عمل کار برآید
امیدوارم که در کنار این پیش بی نی ها مسئولین اجرایی آن را اجرا کنند و از مسئولیت خود شانه خالی نکنند حالا هر مسئولی در هر قسمتی که در این مملکت فعالیت می کند. (484702)
 
- ابوذر
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۲۱:۲۵
بطور کلی در هر جامعه ای دو نوع نگرش غالب نسبت به آسیب های فردی و اجتماعی و لجام گسیختگی های فر هنگی وجود دارد .یک نگرش عمدتا متوجه چگونگی جرائم و نفس بزه های اجتماعی - شیوع - گستردگی - عمق - شدت و آثار نا صواب و تخریبگر آن است . بنا براین صاحبان چنین نگرشی به ویژه به هنگام عهدار شدن مسئولیت های اجتماعی و قضائی بیشترین هم و غم خود را در جهت وضع قوانین گوناگون ساخت زندان ها مبارزه با کژروی ها و بالطبع مجازات مجر مان و آسیب پذیر فتگان اجتماعی - بخصوص از طریق زندان صرف می کنند . و اما نگرش دیگر اسا سا معطوف به خصیصه های شخصیتی فردی است . که مرتکب جرم از هر نوع آن می شود . به سخن دیگر در این نوع نگرش محور توجه آدم هائی اند که به رغم مشا بهت فراوان با بسیاری از همسالان خود از نظر شرایط اقتصادی - اجتماعی به علل خاصی دچار لغزش و آسیب پذیری اجتماعی میگردد و بعضا مرتکب جرائم فوق العاده آسیب زا و مخرب و ویرانگر می شوند فلذا صاحبان چنین نگرشی دوست دارند همه ی اندیشه و تلاش خود را متوجه ساختار شخصیتی و چگونگی پدیدآئی رفتار های نا بهنجار و آسیب زا نمایند .به یقین در فرایند تدوین بر نامه های جامع - کار آمد و موثر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مراحل مختلف ضمن به انواع گستردگی - فراوانی - و شدت جرائم مختلف و تعیین مجازات های مناسب و موثر و باز دارنده در پیش گیری موثر از شیوع رفتار های مجر مانه .شایسته و بایسته آن است که به بستر اصلی پدید آئی آسیب های اجتماعی و لجام گسیختگی های فرهنگی و ریشه ها و علل اصلی آن توجه ویژه داشت . (484713)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۲۷:۰۶
طرح مبارزه با اراذل و اوباش یکی از زننده ترین اقدامات نیروی انتظامی بود که خلاف نص صریح قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه به ضرب و شتم و شکنجه متهمان یا مجرمان در ملا عام پرداخت...همان موقع هم بسیاری از اساتید جرم شناسی و جامعه شناسی از نشر خشونت در جامعه و عواقب آن در آینده هشدار دادند ولی کو گوش شنوا... حال بجای پند گیری و عذر خواهی از آن طرح خلاف قانون و منطق ، دست پیش نیز میگیرند و بقیه را نیز متهم میکنند که ژست روشنفکری گرفته اند! (484720)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۳:۳۴:۰۹
همه بحث ها به جاي خود . صحبت از اين است كه يك تار مو مگر به كجا بر ميخورد . خوانندگان و نظر گذاران عزيز به عنوان كسي كه هم در كشور هاي اروپايي رفته ام و هم در اينجا با اروپاييها بيرون رفته ايم عرض ميكنم : صرفنظر از وجه شرعي ما ، برهنگي مردم غرب به جز در محلات و اوقات خاصي به منظور تحريك نيست و تحريك كننده هم نيست به قول يك آقاي! هموطن بعد از 1-2 روز ( كه تازگي محيط از سرش افتاد) آدم فكر ميكند از نظر جنسي دچار مشكل شده . از طرف ديگر همان شال و روسري و مانتوي برخي هموطنان ما تحريك كننده است و شايد ربطي به ميزان پوشيدگي آن هم پيدا نكند كما اينكه برخي اروپاييها كه رابطه كاري داشتند و ما در تهران ويا كرج آنها را براي گردش و يك شام بيرون برده بوديم ضمن نظاره خانمهاي حاضر در رستوران اعتراض ميكردند كه چرا ما را براي غذا خوردن به محل تجمع فواحش آورده ايد كه با خجالت توضيح ميداديم اينها آنكاره نيستند و ... كلا از چند اروپايي شنيده ام كه پوشش بسياري از خانمهاي ايراني سكسي است . شرمنده (484722)
 
هموطن مسلمان
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۱۳:۳۴
سلام
کامنت های مرسوله درحد اظهار نظر شخصی قابل تامل است لکن آنها که مبتنی بر شرع مقدس(بنا بر نص یا رای مجتهد) رکن است و واجب الاطاعه. لذا از دوستان چه در نوشتن مطالب و جه در مطالعه آنها عاجزانه تقاضا می کند حفظ شاخص را فراموش نکنند و از مسیر انصاف خارج نشوند.
اما لازم است درباره روایت منقول از امام سجاد (علیه السلام) نکته ای عرض کنم. جناب تازه سخن همانگونه که در نص روایت نیز ذکر شده است تعصب نسبت به قوم و قبیله امری مضموم و ناپسند است اما در سیره اهل بیت (علیهما سلام) چه فعلی چه قولی تعصب به عقائد و اصول شرعی امری پسندیه است به عنوان مثال صدور لفظ «هیهات» از سوی اباعبدالله در برابر انحراف اموی شاهدی بر این مدعاست.
امیدوارم موفق باشید (484749)
 
ناشناس 128
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۴:۰۸
هموطن مسلمان تا جایی که میتوانید تعصب بکار بگیرید و با هر... آنرا توجیه کنید نتیجه آنرا دیر یا زود خواهی دید .

خوشبختانه قبل از انقلاب بودم و اون وقت ها بخوبی به یاد دارم مدتی هم توی اروپا و جاهای دیگه زندگی کردم .حلا هم که اینجام
و نتیجه سالها درایت و ...امثال شما رو با زبان تازی بخوبی میبینم
تاریخ را فراموش نکنیم هر چند مردم ایران حافظه تاریخی ضعیفی دارندو.... (484818)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۳۶:۳۳
...
\"دسته اول کسانی هستند که وقتی اسم مقابله با بی حجابی و مبارزه با اوباش و مواردی از این دست می امد بجای اینکه به صحنه بیایند و نسبت به وضع موجود اعتراض کنند، با ژست روشنفکر مآبانه می گفتند که مشکل ممکلت ما موی زنان نیست و نباید برای این امور وقت تلف کرد و افراد و رسانه هائی که به این مسائل می پرداختند را امل و سطحی می دانستند.\"

وصل کردن موی سر خانمها به جنایتکاران و احمال کاریهای نیروی قضائی کشور در این مورد غیر از سوء استفاده فریبکارانه ایدئولوژیک در این مورد, بار دیگری را ندارد!
در کشور ما مقامداران زیادی هستند که بخاظر اینکه حساب و کتاب خودشان با خودشان صاف و تمیز نیست, در برخورد با این جنایتها هم نمیتوانند قانون را سفت و محکم اجرا نمایند. اگر قبول ندارید, کافی است نیمه نگاهی به جریان انحرافی که همه از آن ناله میکنند بیندازید, تا ببینید که این جریان خود در کجا لانه کرذده است!!

دلیل بسیاری از بدبختیها و نارسائیهای ملی در کوته نظریهائی نهفته است که به ظاهر انسانها بیش از حد بها داده و مقامات مملکتی را هم با همبن دید و نیز با اعمال روشهای صد در صد ضد اسلامی گاهآ به دوستان و آشنایان و کسانی واگذار میکنند که لیاقت آن مقام ها را ندارند! (484764)
 
حمید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۴:۵۰:۱۹
\"...که رفع این مشکلات نیازمند ریخته شدن خون های پاک است.\"

چه فرهنگ جالبی داریم که من تا بحال متوجه آن نبودم. برای حل مشگلات مملکت و اجتماع لزوم ریختن خون است! جلل الخالق!

خوب مشگلات یک مملکت که یکی دوتا نیستند که.
نکند برای حل همه آنها احتیاج به خون ریزی پیدا کنیم. که در انصورت و در دراز مدت نه از تاک نشان میماند و نه از تاکنشان!

ضعف و ندانمکاریها را به خون و خونریزی مربوط نکنید! ما آنقدر افراد کارشناس و درست و با لیاقت در ایران و خارج از ایران داریم که اگر محیط اجتماعی ما برای فعالیت آنها فراهم گردد, میتوان بسیاری از معضلات اجتماعی را باتکیه به فهم و شعور سالم انسانی و قبل از احتیاج پیدا کردن به خون وخونریزی حل و فصل نمود. وضع جامعه امروز ما قضیه همان پوستین وارونه است! جریان انحرافی در کجا لونه کرده است؟ (484771)
 
پيروز
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۵:۵۰:۵۸
واقعا دوستان عزيز من خوشحال و مسرور هستم از مطالب همه شما و نظراتتون ما همه مردم ايران يك مشكل اساسي داريم و متاسفانه متاسفانه اين مشكل در نيروي انتظامي و ديگر عزيزاني كه ميتوانند در كار ديگران دخالت نمايند به واسته پست و مقام و لباسشان البته زحماتشون هم قابل درك است و اون مشكل اين است كه ما هيچ گاه به همديگر احترام نمي گذاريم همه هم بر اين مشكل به خوبي واقف هستيم ورعايت ادب نميكنيم اگر اين مشكل حل شود بقيه مشكلات به خوبي حل مي شوند مطمئن باشيد به هم احترام بگذاريم و با مهرباني جواب بديم نتيجه رو ببينيد (484792)
 
کامبیر امیری
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۲۰:۳۸
در کشور ما متأسفانه مسئولین امنیتی عادت کرده اند از یک سوراخ نه یک بار بلکه چند بار گزیده شوند.

سوأل من از نمایندگان محترم مردم این است که بعد از حوادث پارسال در مورد دانشمندان هسته ای تا کنون خانه ملت چه کارهایی برای ارتقاء امنیت اجتماعی انجام داده که اینگونه حوادث تکرار میشود.

اگر مسئولین امنیتی به خاطر حوادث پارسال مسئولیت آن را به عهده میگرفتند و جایشان را به افراد شایسته تری میسپردند امروز شاهد این ناامنی ها نبودیم.

آیا این به معنی شکست در مقابل پروژه دشمنان ملت نیست؟ (484806)
 
آن عالم
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۴۶:۰۲
من نمي دانم كه آن عالم بزرگوار كيست ولي مي د انم كه حرف ايشان با آموزه هاي اسلامي مغايرت د ارد .شما هم بد انيد كه هيچكس مخالف برخورد با اوباش نيس و همه انتظار د ارند كه تبعيضي بين اوباش نباشد و مساله اوباش را با مقوله حجاب خلط نكنيد . (484820)
 
محمد صادق
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۵۲:۰۶
من با متنی که شما نوشتید مخالفتی ندارم

ولی شکلش رو سفسطه میدونم

بابا جان حجاب قضیه اش جداست اوباش هم جدا هستند.

یعنی اگر شما حجاب رو درست کنید ما دیگر چاقوکشی یا حمل سلاح سرد نداریم؟

مگر برای خانواده های متدین و دخترهای چادری کم مزاحمتهای ناموسی پیش اومده

نه عزیزم



خداوند لطف کرد اون نفر اولی که چاقو خورد آدم بزرگی بود وگرنه این بحثها بزرگ نمیشد مگر قبلا این اتفاقات نبود؟

حجاب رو درست کنید اگر بلدید(که متاسفانه مسئولین مملکت ما هنوز نمیدانند حجاب مشکلی دینی است نه اجتماعی)

اما چه ربطی دارد به اوباش و چاقوکشان



خوب فردا مزاحم با حجابها میشند!!!! (484830)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۶:۵۶:۳۰
اگر دزدي تو شهر زياد شه از ديوار خونه من هم بالا خواهند رفت .
خيلي از مردم كوچه و شهر براي دفاع از ناموس و مال مردم جانشان را از دست داده اند و يا خونشان كه به طور قطع پاك بوده است را ريخته اند . حالا چند مورد براي طلبه ها پيش آمده حساسيت مضاعف پيدا كرده ايم .
مردم شهر با روحانيت از يك جنس بوده و همگي اول انسان هستند . (484832)
 
مهدی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۱۴:۲۶
سلام
خیلی برایم جالبه که بدونم همه ی ما که راحت میشینیم و از همه جا وهمه کس انتقاد میکنیم آیا اولا خودما پیشنهادی برای بهتر شدن داریم تا حالا برای بهتر شدن کاری کردیم
اگر ما جای حضرات روی کار الان بودیم آیا همین تصمیمات را نمیگرفتیم؟ (484853)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۱۹:۰۱
افزایش این همه ارازل و اوباش در کشور نشانه چیست؟

... (484852)
 
رضا
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۲۲:۳۴
آقای مجد همون کامپیوتر و اینترنتی که شما داری با آن بی منطق صحبت می کنی از دستاوردهای همین آمریکائی ها است اگر غیرت وتعصب اینجا بکارت می آد اونها رو تحریم کن و بذار کنار . مخترعینش هم نه هندی بودن نه ایرانی صد در صد آمریکائی بودن ...تو همون جامعه ای بزرگ شدن که حجاب و بی بند وباری در آنجا محدودیت نداشت ...درضمن میشه بگی شما در آمریکا چکار می کردی؟ (484860)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۷:۴۸:۴۵
ما را به خیر تو امیدی نیست
شر مرسان
...
حالا هر چه آمد خوش آمد (484870)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۱۸:۵۷:۱۴
ظاهرا در اتفاق آخری که طلبه جوان دخالت کرده، پوشش خانم ها ناجور نبوده است.
مشکل اینجاست که پلیس ما الویت ها را رها کرده و بجای برحورد با مجرمان و ایجاد آرامش و امنیت در کشور به شدت مشغول زنان و دختران عشوه گر در نقاط پر تردد از جمله میادین شمال شهر شده است.
اولویت اول برخورد با اراذل و اوباش، متجاوزان و دزدان حرفه ای و کسانی است که آرامش و امنیت جامعه را خدشه دار کرده اند.
آیا یک خانم جوان کاملا محجبه (چادری) اگر بعد از غروب بخواهد در یک خیابان خلوت تردد کند، احساس آرامش می کند؟
اما همین خانم در نقاط پر تردد مثل میدان ونک یا ولیعصر با خیال راحت تردد می کند
با وجود این پلیس بجای استقرار در اماکن خلوت در شلوغ ترین نقاط شهر مستقر می شود.
آیا تردد یک زن جوان هرچند کاملا پوشیده پیاده یا سواره در تهران امن است؟ حتی با وجود قمه به دستان، مردان هم امنیت لازم را ندارند. مسئولیت این نا امنی با کیست؟
آیا شما می توانید منزل خود را خالی بگذارید و به سفر بروید بدون دغدغه دزدی؟
اگر خودرو خود را کنار خیابان پارک کنید و قفل کنید و قفل فرمان هم بزنید آیا باز هم نسبت به امنیت آن اطمینان دارید؟
روزانه چند خودرو دزدیده می شود که هرگز پیدا نمی شود؟ چه کسی می دزدد؟ خودرو کجا می رود؟ چرا پلیس نمی تواند یا نمی خواهد آن را پیدا کند؟
وجود قمه و چاقو در دست اوباش انگار عادی شده و حوادث متعددی را رقم زده است و امنیت جامعه را خدشه دار کرده
پلیسی که خودرورا برای روسری متوقف می کند، آیا تا کنون برای حمل قمه متوقف کرده؟
و بالاخره، پلیس نباید اجازه دهد که اراذل با قمه در خیابان تردد کنند ومزاحم نوامیس مردم شوند و اگر شدند مانع آن ها شود. جایی که طلبه جوان دخالت کرد باید پلیس حضور می داشت تا نیازی به دخالت این طلبه نباشد و این اتفاق ناگوار نیفتد (484882)
 
هادی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۰:۰۰:۲۶
امام حسین (ع) در روز عاشورا به لشکر یزید یان فرمود شکم هایتان از حرام پر شده که حرف حق بر شما اثر ندارد (قریب به این مضامین ) . در کشور ما تقریبا هیچ فعالیت اقتصادی (حتی باربری در بازار ) بدون تخلف از قوانین موجود امکان پذیر نمی باشد وطبق فتوای مراجع عظام تخلف از قوانین جایز نمی باشد ، نتیجه وضع فرهنگی فعلی جامع مان می باشد . باید قوانین اقتصادی خلاف شرع ومالایطاق وتقلید شده از کفار وتصویب شده بر اساس مصلحت اندیشی 20 سال پیش کشور و.... که (برای نمونه)موجب شده مالیات 100% اصناف با چانه زنی (علی الراس ) تعیین وتمام کسیه مشمول مالیات برارزش افزوده به یکباره بدلیل ناتوانی در اجرای این قانون تقلیدی از کفار می شوند قاچاق چی ،تغییر کند تا انشاالله حجاب ودین بسیاری از مردم درست شود . (484908)
 
محمد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۰:۵۳:۵۱
امید وارم عاملین به معروف در جامعه موفق باشند. (484929)
 
حمید رضا صیقلی
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۵۱:۴۴
چرا رئیس جمهور هیچ موضعی نداشتند و هیچ دستوری برای پیگیری نداده اند؟؟؟؟؟
چرا پلیس امنیت جانی تشکیل نمیوشد تا با موازی شدن حرکتشان با پلیس گشت ارشاد هم امنیت جانی هم امنیت فرهنگی را تامین کنند؟؟؟؟؟؟ (484943)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۵۲:۳۶
خدارا شکر که این روحانیون شجاع همچنان زنده هستند و در بین ما حضور دارند (484941)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۵۳:۰۲
خدا اخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
خدا کند که فضای جامعه از حالت خش.نت دور تر و دورتر شود. (484944)
 
مجید مجد
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۱:۵۵:۰۴
با همه این اوصاف انشاالله هر چه سریعتر با همفکری مسئولین مربوط به این حوادث هر چه سریعتر جلوی این قتل ها و چاقوکشی ها گرفته بشه. (484940)
 
سعید
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۲:۳۱:۴۸
دوستان گرامی
همه جای دنیا خوب وبد دارد خاصیت انسانها همین است انسانهای پاک در امریکا هم هستند در ایران هم هستند هر جایی فرهنگی دارد که باید به آن احترام گذاشت
بهر حال آنجا دوست دارند اینگونه زندگی کنند
خیر و شر آن بعهده خودشان می باشد
اما در ایران اسلامی قانون میگوید خانمهاباید پوشش داشته باشند
این قانون اینجا است و توسط قانون گذاری که تمام ملت انتخاب کرده اند گذاشته شده است لذا اگر کسی از قانون می خواهد سرپیچی کند بهتر است برود جای دیگر زندگی کند کشور ما اسلامی است . وقانون اسلامی برای بد پوششی مجازات سنگینی گذاشته است که باید اجرا شود و اگر اجرا نمی شود کوتاهی می باشد .
در رابطه با سطح علمی ملت ایران می گوید عالم بی دین بدرد کشور نمی خورد همان بهتر که برود (484958)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۲ ۲۳:۴۶:۱۴
خطاب به شهیدی از شهیدان اسلام که در راه خدا 8 سال جان نثاری کردند:
ببین از فرهنگ! و تمدن! و شهریت و مدنیت! چه مانده
بقول سرور آزادگان که تو و برادرانت به تاسی او جان شیرین فدا کردی : اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید. آخه 26 بیمارستان لا حول الا لله
فقط بدان که میدانی فقط ببین که میبینی که 26 بیمارستان، مسلمون 26 بیمارستان!، هم مرام تو را پناه نداد. دشمن نبود مست نبود معتاد نبود در راه خدا و بتبعیت از مرام حسین ع نهی منکر کرد از کره ماه نیامده بود هم وطن ما بود هم دین ما بود زخمی بود یک زخم در تن و یک زخم در دل از جامعه فاسد شده بی غیرت و دزدان ناموس داشت. حالا اگر یک بیمارستان دو بیمارستان سه بیمارستان بود میگفتیم خوب! اما 26 بیمارستان! لا حول الا لله عمق فاجعه فرهنگی را ببین. مردم وای وای ! نیم ساعت کسی حاضر نبود کمکش کنه و از زمین بلندش کند! بعد از مردم، آنهم مسئول و مسئولین. بهتر است چیزی نگویم که همه چیز را مادرش، مادر با غیرت و با معرفتش گفت. ای شهید دعایمان بکن. (484978)
 
از شيراز
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۰۹:۲۶:۰۲
مگه خون ناپاك هم داريم؟ خوان هر موجود زنده اي كه نفس مي كشه پاكه و به اندازه وجودش ارزشمنده. (485068)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۴۲:۳۵
حضرت علی علیه السلام : امر به معروف و نهی از
منکر دو مخلوق خدا هستند نه می توانند اجل کسی را تسریع کنند و نه می توانند از روزی کسی بکاهند پس آنهایی که دوست دارند اقدام به این کار نمایند نباید از این دو عاقبت بترسند اما در جامعه ای که گوش شنوایی برای شنیدن امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد انسان به فرمایش پیامبر اکرم ص باید به کار خود مشغول باشد و خود را قلبا و عملا از منکرات دور و به معروفها نزدیک نماید . (485586)
 
۱۳۹۰-۰۵-۰۳ ۲۳:۱۳:۴۰
زمانی که با قمه داشتند ماشینمو به زور میبردند زن بی حجابی آنجا نبود!!!! (485644)
 
محمد سعيد
۱۳۹۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۳۱:۴۶
«الكبيرة من استخف به صاحبه»
«گناه كبيره آنست كه صاحبش آن را كوچك بشمارد.»
اگرچه آن خفيف شمردن بد حجابي يا به قول«آقا محمد» چند تار مو باشد.
شيطان كارش را خوب بلد است. از همين بي حيا كردن ظاهراً كوچك شروع مي‌كند. (486158)
 
مونا احمدیلر
۱۳۹۰-۰۵-۰۴ ۱۷:۱۳:۵۰
چند ماه پیش دونفر غیر روحانی به دلیل بی پولی از بیمارستان اخراح و در بیابانها رها شدند و اتفاقی نیوفتاد .

یک روحانی در بیمارستان بستری نشد :

1 - در قم تظاهرات شد .
2 - وزارت بهداشت زیر سوال رفت .
3 - چند دکتر اخراج شدند .
4 - سردار ...... به ملاقات فرد روحانی رفت .
5 -
6-

نتیجه گیری با شما . (486297)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.