توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 111949
حکم رهبر انقلاب برای آیت الله شاهرودی
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۷
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی را به ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه منصوب کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، " هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه" در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی تشکیل شده است.

متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله جناب آقای سید محمود هاشمی شاهرودی دامت برکاته

در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی، هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه به منظور بررسی و ارائه نظرات مشورتی در موارد حل اختلاف و تنظیم روابط سه قوه تشکیل می گردد و جنابعالی و آقایان: حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی، سید مرتضی نبوی، عباسعلی کد خدائی و سید صمد موسوی خوشدل به عنوان اعضای آن هیئت عالی برای یک دوره ی پنج ساله انتخاب می شوید. ریاست هیئت مذکور برعهده ی جنابعالی خواهد بود.

لازم است مسئولان عالی نظام خود در تعامل با یکدیگر، روابط قوا را به نحو مطلوب تنظیم و اختلافات احتمالی را رفع کنند و کمال همکاری را با هیئت مذکور به عمل آورند.

از خداوند متعال توفیق همگان را خواستارم.

سید علی خامنه ای

3 مرداد ماه 1390
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.