توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 112037
رادان:امنیت اخلاقی در طول سال تداوم می‌یابد
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۸
جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح امنیت اخلاقی در طول سال استمرار و تداوم دارد.

سردار احمدرضا رادان در جلسه بررسی طرح تشدید امنیت اخلاقی در چهار کلانشهر اصفهان، فارس، خوزستان و قم که به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، وجود تغییرات اساسی پس از یک ماه اجرای طرح را محسوس عنوان کرد.

وی با تاکید بر مستمر بودن طرح امنیت اخلاقی افزود: طرح امنیت اخلاقی یکی از طرح‌هایی است که در طول سال استمرار داشته و دارد اما به لحاظ مقتضیات زمانی شدت آن کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه پس از یک ماه اجرای طرح تشدید امنیت اخلاقی، ایجاد تغییرات اساسی در سطح کلانشهرها به جد محسوس است که جا دارد از فرماندهان انتظامی شهرهایی که طرح در آنها اجرا می‌شود تقدیر و تشکر شود.

جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از زمان اجرای طرح تشدید امنیت اخلاقی فضا برای بدپوشش‌ها ناامن شده، تصریح کرد: بازتابهای اجرای طرح نیز خوب بوده و هم مردم، هم ائمه جمعه، روحانیون معظم و هم تمامی مسئولان کلانشهرها ضمن حمایت جدی از آن با فرماندهی انتظامی استانها همکاری ویژه‌ای انجام دادند.

وی با اشاره به مشخص کردن مصادیق بدپوششی برای ماموران پلیس امنیت اخلاقی، اضافه کرد: مصادیق، هم برای دستگیری و هم برای تذکر مشخص است و ماموران پلیس زن در برخورد با بدپوششی زنان و ماموران مرد برای برخورد با بدپوششی مردان باید از این مصادیق استفاده کنند.

سردار رادان ایجاد احساس امنیت در زمینه اخلاق و عرف جامعه و حفظ ارزشهای دینی را خواسته اصلی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: با اجرای خوب این طرح زمینه ورود به ماه مبارک رمضان و رعایت مسائل شرعی در این ایام بهتر فراهم می‌شود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.