توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 115184
2 راكتور هسته اي آمريكا خاموش شد
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۴:۱۸
هر دو رئاکتور اتمی ویرجینیا با قطع برق مواجه و به گفته مقامات محلی این دو نیروگاه هم اکنون خاموش شده اند.


به گزارش فارس، در پی زلزله نسبتاً شدید که در بیشتر ایالتهای شرقی امریکا هم احساس شد ، هر دو رئاکتور اتمی ویرجینیا با قطع برق مواجه و به گفته مقامات محلی این دو نیروگاه هم اکنون خاموش شده اند. به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک ، مرکز این زلزله ویرجینا در نزدیکی واشنگتن دی سی بوده است که لرزش های آن در ایالتهای نیویورک ، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، فلادلفیا ، ماساچوست و حتی در تورنتو کانادا هم احساس شد .
رسانه های آمریکا در حال مقایسه زلزله اخیر ژاپن و خسارات آن به رئاکتورهای اتمی و احتمال وقوع فاجعه مشابه در آمریکا هستند. هنوز از خسارات و تلفات احتمالی این زلزله خبری منتشر نشده است اما صدای آژیر آمبولانسها و خودرو های آتش نشانی لحظه ای در خیابانهای واشنگتن قطع نمی شود.
هزاران کارمند دستگاههای مختلف دولتی در مرکز سیاسی آمریکا، هم اکنون در پیاده روی ها هستند و امدادرسانان تلاش می کنند محبوس شدگان احتمالی در آسانسورها را نجات دهند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.