توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 115987
ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار با اندونزی
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۶
تمرین تیم ملی فوتبال ایران با اضافه شدن آخرین ملی پوش غایب به جمع سایر بازیکنان؛ بالاخره با تمام نفرات برگزار شد.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار با اندونزی آماده می کند، سه شنبه تمریناتش را در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی در شرایطی پیگیری کرد که با حضور محمدرضا خلعتبری ترکیب 24 نفره ای که کی روش به اردو دعوت کرده بود کامل شد.
 
خلعتبری دقایقی با جواد نکونام اختصاصی تمرین کرد.
 
نزدیک به 50 تماشاگر هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.
 
تمرین ملی پوشان با صحبت های کی روش آغاز شد و سپس بازیکنان با گرم کردن بدنهایشان آماده برگزاری تمرین شدند. فوتبال درون تیمی مهمترین بخش تمرین ملی پوشان بود که در دو بخش برگزار شد. در یکی از این بخش ها تیمی که احتمال می رود ترکیب اصلی باشند با پیراهن آبی به میدان رفت.
 
در این تیم سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، احسان حاجی صفی، علی کریمی، جواد نکونام، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی، محمدرضا خلعتبری و فرهاد مجیدی حضور داشتند که به نظر می رسد با حضور سیدمهدی رحمتی ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با اندونزی را تشکیل دهند.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا، ساعت 20 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی اندونزی خواهد رفت.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.