توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 43204
راه‌اندازی 7 کانال فارسی اسرائیلی
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۱۰
قرار گرفتن در روزهای نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری دهم ایران، غرب را وادار به در پیش گرفتن حربه های رسانه ای برای جلوگیری از برگزاری پرشور انتخابات کرده است.

به گزارش خبرنگار جهان نیوز؛ در همین زمینه در آستانه انتخابات رياست جمهوري، رژيم صهيونيستي 7 كانال تلويزيوني جديد با زيرنويس فارسي براي پوشش افكار عمومي ايران راه‌اندازي كرده است.

 اين رژيم، ماهواره "سايروس" را با 7 كانال تلويزيوني شامل 5 كانال غيراخلاقي و 2 كانال سياسي فارسي زبان راه‌اندازي كرده كه قرار است روزانه 8 ساعت برنامه از اين كانال‌ها پخش شود.

به تازگی نیز شبکه خبری انگلیسی بی بی سی اقدام به راه اندازی تلویزیون بی بی سی فارسی کرده است که با قرار گرفتن در میان شبکه هایی چون ام بی سی پرشیا و نیز اقدامات دولت هایی چون کویت و ترکیه برای راه اندازی کانال فارسی یا کانال هایی با زیر نویس فارسی ، بسته ای رسانه ای که با اهداف خاص برای بینندگان فارسی زبان تهیه خواهد شد را هشدار می دهد.

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.