توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 44104
آغاز به کار رسمی بانک سینا
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۶
مراسم آغاز به کار رسمی بانک سینا با حضور برخی از مسئولان و مدیران عامل نظام بانکی و بیمه ای کشور، مدیران و سرپرستان بانک سینا و رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم در بیان ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد به افزایش 30 برابری سرمایه این بانک از 70 میلیارد ریال به  دو هزار میلیارد ریال طی دو سال اشاره کرد.

عبدالناصر همتی گفت: همزمان با این امر، کار تودیع تتمه سپرده قانونی به میزان دو هزار و 400 میلیارد ریال انجام و سود پیش بینی شده هر سهم هم محقق شد.

همتی افزود: بانک سینا همزمان با این اقدام، بهینه سازی شعب را در حالی که همکاران مشغول انجام کار روزانه بودند به انجام رساند که اکنون بیش از 80 درصد کار نهایی شده است.

وی از پیاده سازی و اجرای سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک با کمترین میزان خطا به عنوان اقدام دیگر این بانک خبرداد و گفت: برای پیاده سازی این سامانه و تبدیل اطلاعات 20 ساله شعب 1.5 سال زمان صرف شد و اکنون این بانک بیشترین شعب مجهز به خدمات الکترونیک را در نظام بانکداری خصوصی کشور داراست.

مدیرعامل بانک سینا همچنین از رعایت بخشنامه ها و ضوابط بانک مرکزی برای تامین نظر این بانک، تعدیل و ترمیم نیروی انسانی شعب و کاهش معوقات به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در دو سال گذشته یاد کرد.

همچنین در این مراسم فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز با اشاره به مسیر طولانی که بانک سینا برای رسیدن به مقطع فعلی طی کرد، حضور آن را در نظام بانکی کشور یک موفقیت بزرگ برشمرد.

وی ضمن تشریح فرآیند تبدیل شدن موسسه به بانک سینا، آن را یک موفقیت بزرگ دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم از یک بانک خوب برخوردار شویم، باید با تجهیز به دانش فنی و سخت افزاری روز بانکداری جهان، زمینه تکامل بانک و حرکت به سوی کمال در بانکداری کشور را فراهم آوریم و در استفاده از این دانش شجاعت به خرج دهیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه شکل فعلی بازار بانکداری کشور، وضعیت نشسته و انتظار است تا به آنها مراجعه شود، گفت: بانکهایی در موقعیت فعلی موفق هستند و پیشرفت می کنند که با روحیه سرمایه گذاری در بازارهای هدف، نسبت به توسعه آن اقدام کنند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.