نظر منتشر شده
۲۴۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 44202
سخنراني پرشور احمدي‌نژاد در ژنو باوجود اخلال صهيونيست‌ها
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۷
آقاي دكتر احمدي‌نژاد رييس جمهور كشورمان عصر دوشنبه به وقت تهران طي سخنراني پر صلابت در اجلاس ضد نژاد پرستي در ژنو، مواضع كشورمان را درباره نژادپرستي و بي‌عدالتي در جهان بيان كرد.



به گزارش الف به نقل از خبرگزاري‌هاي بين المللي، رييس جمهور ايران كه به عنوان اولين سخنران رسمي در اجلاس ژنو سخن مي‌گفت ، از بي‌عدالتي در نظام بين المللي انتقاد كرد و با ارائه شواهدي ، رژيم صهيونيستي را مظهر نژاد پرستي دانست و تاكيد كرد نظام ليبرال سرمايه‌داري غربي به لحاظ دوري از تعاليم الهي و ارزشهاي انساني و عدالت و آزادي به پايان خط رسيده است.



در اوايل سخنراني رييس جمهور كشورمان، به دنبال پرتاب گوجه فرنگی (یا یک شی قرمز رنگ) توسط یکی از حامیان صهیونیست‌ها، چند نفر از جايگاه خبرنگاران با فرياد سعي كردند مانع از صحبت‌هاي آقاي احمدي‌نژاد شوند، اما رييس جمهور ايران با اعتماد به نفس و لبخند به صحبت‌هاي خود ادامه داد كه اين عكس العمل وي با تشويق حضار روبرو شد.




 
كارگردان تلويزيوني مراسم هم سعي داشت جايگاه خالي كشورهاي غربي و چند نفر كه گاهي در جايگاه خبرنگاران فرياد مي‌زدند را نشان دهد و به هنگام تشويق پر شور اكثر حاضران، نماندگان كشورهايي كه با تشويق كنندگان همراهي نمي‌كردند را نشان دهد.



خبرنگار آسوشيتدپرس از ژنو درباره اين سخنراني گزارش داد رييس جمهور مقتدر ايران با وجود فرياد اخلالگران به سخنراني خود ادامه داد.



در پايان سخنراني آقاي احمدي‌نژاد با وجودي كه چند نفر در جايگاه خبرنگاران باز هم تلاش مي‌كردند فرياد بزنند، فريادهايشان در تشويق پر شور حاضران ، كاملا گم شد.



در روزهاي اخير ، رسانه‌هاي خبري بين‌المللي كه اغلب تحت نفوذ صهيونيست‌ها بودند، با تلاش كم سابقه‌اي تلاش داشتند اين سخنراني و همايش را كم اهميت جلوه دهند. اغلب شبكه‌هاي خبري منطقه سخنراني رييس جمهور كشورمان را بطور زنده پوشش تلويزيوني دادند.



 
 
طاهر
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۸:۲۸:۲۲
من سخنرانی را بطور زنده تماشا کردم و بعد از مدت ها دوباره به احمدی نژاد افتخار کردم. (114747)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۰:۴۵
باوجودي كه برخي كارهاي اقتصادي و سياسي ايشان اصلا قابل دفاع نيست و به آنها انتقادهاي زيادي وارد است اما الحق ايشان در چنين مجامعي شجاعانه صحبت مي كند و باعث افتخار مي شود.
خلاصه ايكه قدرت جوسازي و تاثيرگذاري لحظه اي اين آقا به حدي زياد است كه امروز با ديدن اين سخنراني و حواشي آن به خودم با افسوس گفتم از نظر قدرت بيان و تاثيرگذاري، موسوي و كروبي به گرد پاي اين هم نمي رسند 4 سال ديگه هم بايد ايشان را تحمل كنيم (114771)
 
سهيل
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۵:۱۲:۰۵
براي ديدن فيلم آقاي دكتر احمدي نژاد برويد روي اين سايت:

http://un.org/webcast/durbanreview/archive.asp و بعدش روي تقويمش April 20 را كليك كنيد. بعد روي Iran (Islamic Republic of)
كليك كنيد.
بعدش هم كه Real Player آمد بزنيد Cancel و بعدش هم Exit. (114920)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۴:۲۵
شجاعت چی ؟
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن اسان بود (115186)
 
gasedak
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۰:۱۱
اگر آسان بود چرا برای رئیس جمهور های قبلی آسان نبود که فقط به فکر باج دادن از بیت المال مردم به امریکا بودن (115594)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۸:۰۰:۰۷
قدرت دولت ایران باید در کاهش فحشا. تورم و بیکاری . اعتیاد و انا امیدی و فساد و ارتشائ باشد در حایی که همه این فاکتورهای اصلی که مبنای قبولی دولتها میباشد در دولت فعلی منفی است از حق دم زدن جز به لجن کشیدن حق چیز دیگری نیست (115228)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۰:۰۴
هر چه فکر میکنم نمی فهمم کجای این اتفاق میتونه باعث افتخار باشه.این که به شخص اول کشور توهین شده؟ این که سران چندین کشور جلسه رو ترک کردند؟ پس عزت ایرانی چی میشه؟ آخر تا کی تو مجامع بین المللی به ما توهین بشه ؟! (114793)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۱۴:۵۰
سياست بين الملل يك ظاهري دارد و يك باطن
مثلا در ظاهر همه به شيوخ عرب احترام مي گذارند ولي در باطن همه مي دانند كه قدرت عربها هيچ است.
در ظاهر سران غرب به احمدي نژاد بي احترامي مي كنند ولي همه مي دانند كه غربي ها از ايران قوي شده و مدعي مي هراسند و آنرا چالش و دردسري بزرگ مي دانند.
فرق اين دو تا را در نظر بگير عزيزم (114803)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۶:۰۷
زياد دنبال همرنگ جماعت شدن نباشيد وگرنه چيزي ازتون باقي نمي مونه... (114810)
 
م. حاتمی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۴۷:۴۶
شرمنده که اینطوری مینویسم: متاسفانه شما فکر نمیکنید که بفهمید! اگر ایرانی عزتی دارد سر همین ندای عدالتخواهی و رفع تبعیض است. آیا واقعا فکر میکنید حامیان استکبار به ندای عدالتخواهی باید با گل و شیرینی جواب دهند، خوب توهین را نیز باید تحمل نمود و حتی بالاتر در ای مورد به آن افتخار کرد. (114821)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۳۱:۵۸
اقاي حاتمي در کدام ديگشنري و يا کتابي توهين به نماينده يک ملت را افتخار نوشته فکر نميکنيد بيشترين توهين را به يک نماينده کشور هفتاد ميليوني کردند (114993)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۳۴:۵۸
چندین سال پیش، در همین ژنو، کنفرانس ضد نژاد پرستی برگزار شده بود. انگلیسی ها از آن خیلی عصبانی بودند. حالا که آپارتاید تمام شده، و مصداق جدید نژاد پرستی در ژنو معرفی می شود، قطعاً حامیان آپارتاید نوین در آینده از این موضوع شاد نیستند و ما را هم تحت فشار می گذارند، اما شک نکنید که در آینده ای نه چندان دور، همین ها رو سیاه خواهند بود. بعد از پیروزی انقلاب، ایران جزء معدود کشورهایی بود که با نظام آپارتاید حاکم در افریقای جنوبی قطع ارتباط کرده بود، و به همین خاطر هم در آن مقطع شاید چیزهای زیادی از دست داد. اما الان که به گذشته نگاه می کنیم، این موضوع باعث افتخار هر ایرانی و لکه ننگی بر دامان همه کشورهای غربی است. (114872)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۱:۳۵:۲۸
سلام دوست عزیز
به نظر شما بهتر نیست یه استانی چیزی بالاخره یه بخشی از مملکت رو بدیم به این مجامع بین المللی (!) تا به ما توهین نکن؟!.
اگه مجامع بین المللی به ما بگن به به چه حرف قشنگی زدی بعد هم یک سال رو تو دنیا به اسمش نامگذاری کنن (....!) و بعد هم تو همون سال سناریویی رو به اجرا بگذارند که حرفهای جناب هانتیگتون رو اجرایی کنه و به ریش همه دنیا بخندند (دو تا برج رو خودشون بندازن پایین کلی آدم رو بکشند بعد هم به جاهای دیگه دنیا حمله کنن و مردم بیگناه از همه جا بی خبر رو به خاک و خون بکشن این جوری خیلی به ما و به حرفمون و به اندیشه هامون احترام گذاشتن؟!
تا کی با همه چی حزبی و سلیقه ای برخورد کنیم آخه؟
همه دنیا می دونند کی داره بهش توهین می شه؟!
تو تاریخ سابقه نداشته کسی اینقدر اسراییلی ها رو به خشم بیاره و دست پاچه کنه. همه دنیا هم می دونن که زیر و بم اونها رو همه می دونن. هر چی هم فیلم بازی کنن گند کارهاشون بیشتر در می آید این بنده خدا هم محبوبتر می شه.
هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که آدم حرف دلش رو با جرات به همه دنیا بگه.
به امید بالندگی ایران
موفق باشید (114896)
 
hadi
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۳۲:۰۷
متاسفانه شما فکر نمیکنید که بفهمید! اگر ایرانی عزتی دارد سر همین ندای عدالتخواهی و رفع تبعیض است. آیا واقعا فکر میکنید حامیان استکبار به ندای عدالتخواهی باید با گل و شیرینی جواب دهند، خوب توهین را نیز باید تحمل نمود و حتی بالاتر در ای مورد به آن افتخار کرد.
چندین سال پیش، در همین ژنو، کنفرانس ضد نژاد پرستی برگزار شده بود. انگلیسی ها از آن خیلی عصبانی بودند. حالا که آپارتاید تمام شده، و مصداق جدید نژاد پرستی در ژنو معرفی می شود، قطعاً حامیان آپارتاید نوین در آینده از این موضوع شاد نیستند و ما را هم تحت فشار می گذارند، اما شک نکنید که در آینده ای نه چندان دور، همین ها رو سیاه خواهند بود. بعد از پیروزی انقلاب، ایران جزء معدود کشورهایی بود که با نظام آپارتاید حاکم در افریقای جنوبی قطع ارتباط کرده بود، و به همین خاطر هم در آن مقطع شاید چیزهای زیادی از دست داد. اما الان که به گذشته نگاه می کنیم، این موضوع باعث افتخار هر ایرانی و لکه ننگی بر دامان همه کشورهای غربی است.
تو تاریخ سابقه نداشته کسی اینقدر اسراییلی ها رو به خشم بیاره و دست پاچه کنه. همه دنیا هم می دونن که زیر و بم اونها رو همه می دونن. هر چی هم فیلم بازی کنن گند کارهاشون بیشتر در می آید این بنده خدا هم محبوبتر می شه.
هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که آدم حرف دلش رو با جرات به همه دنیا بگه.
به امید بالندگی ایران . (114994)
 
م.م.س
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۷:۴۵
این یک توهین به رییس جمهور ایران نبود. آنها با این کار خود بار دیگر چهره ی پلید خود را برای دنیا نمایان کردند. کم شعوری سران کشورهای خارجی است که قبل از اتمام جلسه آن را ترک کردند. این عزت نفس و اعتماد به نفس بالای دکتر محمود احمدی نژاد را می رساند که با وجود اخلال گریهای رژیم صهیونیست باز هم به سخنرانی خود ادامه داده وتسلیم آنها نشدند. دوست عزیزم این توهین به رییس جمهور ایران نیست بلکه ضایع شدن دوباره ی چهره ی ننگین آمریکا و اسرائیل است (115148)
 
همایون
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۹:۳۰:۰۰
شما بی انصاف ترین آدمی هستی که تو تمام عمرم دیدیم. گفتید تا کی تو مجامع بین المللی به ما توهین بشه. اینکه 50 نماینده از 2400 نماینده پا شدن و به طرفداری از اسرائیل جلسه رو ترک کردن توهین به حساب می آد و به عزت ایرانی شما بی احتمرامی شده ولی اینکه بقیه نماینده ها موندن و چند بار به شدت احمدی نژاد رو تشویق کردن باعث ایجاد به قول شما عزت ایرانی در شما نمیشه !خوبه که آدم وقتی میخواد قضاوت کنه یه کمی هم انصاف داشته باشه. (115250)
 
-
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۱۹:۱۱
آیا توهین هیات های اروپایی بدون مجازات خواهد ماند؟! (114805)
 
رضا خانکی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۵:۲۷
ببینید بخدا قسم من که یک اصلاح طلب نزدیک به جبهه مشارکت هستم واقعا لذت بردم از اینکه رییس جمهور کشورم اینگونه حال این اسرائیل و اسرائیلیها رو گرفت و بخشی از تنفر من و احتمالا هموطنانم را نسبت به اسرائیل وقتی که بی رحمانه مردم غزه را می کشتند را تخلیه کرد ، ترا بخدا اشتباه نگیرید و مسائل را باهم خلط نکنید من با احمدی نژاد خیلی مشکل دارم ولی واقعا حال می کنم که باعث زجر اسرائیلی ها می شود . امروز فارغ از اینکه ما چپ یا راست هستیم همه باید محکم پشت رییس جمهور بایستیم و نشان دهیم که در مقابل اسرائیل همه ما متحدیم و از اسرائیل متنفریم. ممکن است ترک اجلاس هم نشانه توهین به رییس جمهور باشد اما در بلند مدت مطمئن باشید آنهایی که نشست را ترک کردند از خودشان ضعف نشان دادند و بازنده بودند ، به نظر من آنها به شعور نداشته خودشان توهین کردند.
من به عنوان یک اصلاح طلب واقعا لذت بردم از همه همفکرانم هم می خواهم که با حمایت از احمدی نژاد نشان دهند که ما در مقابل اسراییل متحدیم (114827)
 
م. فاطمی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۲:۰۵:۴۱
از نوع بیان، صداقت و شجاعت شما لذت بردم.
امیدوارم اینگونه اظهار نظر بتدریج نهادینه گردد
با کمال تشکر و قدردانی از جنابعالی (114907)
 
اصولگرا
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۳۶:۵۹
درود بر احمدی نژاد لعنت بر صهیونیست های آدمکش (114874)
 
ساسان
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۰:۲۴:۴۰
دوست عزیز

خیلی از ایده و صحبتهای آقای احمدی نژاد را همه دنیا می دانند . حتی بسیاری از سیاستمداران هم همین نظر را دارند. اما نکته اینجاست که بیان چنین حرفهای پر هزینه ای در عرصه بین الملل هزینه های زیادی دارد. چشم بستن و دهان گشودن , هنر نیست. پس جایگاه علم سیاست و دیپلماسی کجاست ؟
اصولا مئولان ما باید درک کنند که ما زمانی در دنیا می توانیم از حق دفاع کنیم که با درایت به یک قدرت اقتصادی , سیاسی و نظامی مشروع در داخل و خارج کشور تبدیل شویم. بعد از آن است که می توانیم مدافع موثر حق باشیم.
آیا فرد ترسویی به یکباره وسط یک اتوبان می دود؟ آیا اینگونه شجاعتها ارزشمند است؟ این خوانندگان عزیز که مدهوش شجاعت ریاست جمهور شدند , به یکباره وسط اتوبان می پرید؟ (114884)
 
فرهنگ
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۲:۴۸
دوست عزیزم اقای ساسان
من مخالف برخی از عملکردهای داخلی گروه اقای احمدینژاد هستم. در عین حالیکه سعی میکنم نکات مثبت دولت نهم را هم در نظر گرفته و سیاه و سفید با انها برخورد نکنم .ولی از شما دوست عزیز سوال میکنم که مرز خودداری از بیان حرفهای پر هزینه در کجاست ؟
بخشی از این صحبت شما را قبول دارم که که \"ما زمانی در دنیا می توانیم از حق دفاع کنیم که با درایت به یک قدرت اقتصادی , سیاسی و نظامی مشروع در داخل و خارج کشور تبدیل شویم.\" البته باید دانست که عمده نقطه ضعف ما در عملکردهای اقتصادی و عدالت اجتماعی داخلی است. ایران باندازه وسع خود در حوزه های نظامی دارد حرکت میکند که پیشرفت هایی هم داشته ولی انهم کافی نیست و بایستی در کمیت و کیفیت رشد مطلوب تری پیدا کند. ولی حتی رشد در این وجه بتنهایی کافی نیست .شوروی سابق مثال و مصداق روشنی از این قضیه است. و البته رفع نقایص قابل توجه در حوزه های سیاسی ،اجتماعی و اقتصادی به بارور شدن قدرت دفاع نظامی ما نیز منجر خواهد شد . همه این حرفها درست است . شاید حتی بتوانیم بگوییم در طرح مسئله هولوکاست هم قدری بد عمل شده است .ولی در باب مخالفت با اعمال وحشیانه اسراییل در غزه ،لبنان و ... چطور؟
در باب گفتارهای پرهزینه که عمده ان به مسئله اسراییل بر می گردد و شاید عمده ترین اختلاف ما با غربیهای خود خواه و بی انصاف و منفعت طلب ( انهم از نوع منافع استکباری و ضد انسانی ) چگونه بایستی عمل کرد ؟ ایا چشم پوشی و سازش با اسراییل مد نظر است ؟ فکر نکنم نظر شما این چنین باشد . درست است که ما خود می لنگیم و با استقرار یک جامعه ایده ال فرسنگها فاصله داریم ، ولی در عین حال نبایستی دچار برخی عافیت طلبی ها شویم. در باب اعتراض به رفتار و جنایات اسراییل راه ما درست است . اشکال این است که در بخشهای دیگر اشکال داریم. بایستی انها را اصلاح کرد و نه اینکه موضع اصولی خود در برابر اسراییل را فراموش کرد . بایستی مراقبت کرد تا ما هم دچار برخی از عافیت طلبی ها نشویم و در حرکت های خود ناخواسته ، به تاکتیک \"هدف وسیله را توجیه میکند \" الوده نشویم . و البته درست است که جامعه چند وجهی است و بدون پرداختن به مشکلات اساسی دیگر اعتراض به جنایات ضد بشری اسراییل و حامیانش هم بجایی نخواهد رسید . ولی چشم و زبان را نبایستی برروی جنایات غزه و .... بست. مگر انهایی
که جلسه اقای احمدینزاد را ترک کردند دم از حقوق بشر نمی زنند ؟ مگر ادعاهایشان گوش فلک را کرنکرده ؟ مگر در قبال مسائل هسته ای با معیارهای دوگانه برخورد نمی کنند ؟ مگر رژیم ایران در مورد انرژی هسته ای با انها کم همکاری کرده و لی هنوز سیاست های خودخواهانه خود را ادامه میدهند ؟ مگر این نیست که یک نفر از شهروندانشان کشته میشود زمین و اسمان را بهم میدوزند ولی مسلمان و ملل دیگر را مثل مورچه میکشند و صدای کسی هم در نمی اید ؟ مگر با داشتن حق وتو با اینکه به لحاظ شخصیت انسانی کاملا ضعیف هستند ،داعیه رهبری بر جهان را ندارند ؟ مگر از یک طرف دم از قوانین بین المللی نمی زنند و با حمله به کشورهای ضعیف تر خود این قوانین را نقض نمی کنند ؟
من فکر میکنم استراتژی و نیز تاکتیک های ما بایستی بر رفع نقص در حوزه های پر اشکالی که داریم باشد و نه نرمش مطلق و سکوت در مقابل جنایاتی نظیر غزه .
لذا کاری که ایران در این کنفرانس کرد با مثال دویدن دیوانه به وسط اتوبان انگونه که جنابعالی مثال زدید بسیار متفاوت است .
سیاست علمی چند وجهی و کاملا دینامیک است . شاید از دیدگاه یک سیاستمداری
که کاملای در راستای اصول حاکم بر سیاست فعلی جهان حرکت میکند موضع محمود احمدینژاد و ایران در کنفرانس مذکور اشتباه باشد ولی انشاالله اگر نظام جمهوری اسلامی موفق شود ضعفهای خود را حل کند و تلخی و تیزی سیاست را با اصول فطری
انسانی و استقرار نظام ارزشی بر طرف نماید انوقت است که مسلمان و مسلمانی به اهداف خود رسیده است . بایستی دید ایا به انجا خواهیم رسید و یا همینگونه لنگ لنگان و در برخی حوزه ها رو به عقب به حرکت خود ادامه خواهیم داد. منکه به رحمت خداوند امیدوارم . و امیدان دارم که خداوند برای امنیت مردم بیدفاع هم که شده نظر ویژه خود را از ما بر ندارد . (115153)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۳۴:۴۷
برگزار کنندگان از مواضع ایران خبر دارند و عامدانه ایشان را به عنوان یکی از سخنرانان اصلی دعوت کردند تا به ادعای خود بر آشوب طلب بودن ایران تاکید کنند .و مانع روابط ایران با جهان شوند (114928)
 
خودم
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۶:۳۴
حالا که آقا رخصت نمیدن سردار بیان؛ سخنرانی عمو شد پر شور؟ بو تون بلند شده. (115025)
 
gasedak
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۲:۲۶
سرداری که هشت سال کشاور ارشد خاتمی بود و همه توهین ها به مقدسات(امام حسین،پیامبر)از طرف اون راهنمایی میشد به نظر شما چی کار میتونست بکنه جز این که بگه ما مثل زمان جنگ میان مردم پنیر و کوپن پخش خواهیم کرو
واقعاً که... (115595)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۳:۳۳
پس چرا در ایران نشان ندادند (115184)
 
gasedak
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۳:۱۳
نشان دادند من خودم در اخبار 20:30 دیدم شما ندیدین (115596)
 
سهیل
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۹:۰۰:۱۵
اکثر شبکه های تلویزیونی که این مراسم رو پخش کردند و به قول صدا و سیما در صدر اخبار قرار دادند، به خروج دیپلماتهای اروپایی اشاره می کردند نه به سخنان احمدی نژاد. (115246)
 
gasedak
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۱:۴۴:۱۸
به نظر شما چه چیز باعث خروج اون ها شده
معلومه سخنان اجمدی نژاد (115598)
 
امین
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۲۳:۰۳:۳۷
چرا تعداد نفراتی که جلسه را با شروع سخنرانی ترک کردند نشان داده نمیشود؟ چرااینکه دقیقا چه کسانی جلسه را ترک کردند گفته نمیشود؟ چرا دوستان الفی فقط پرتاب کردن شئ به طرف رئیس جمهور را نشان میدهند؟ شاید الف مخفف احمدی نژاد است. (115286)
 
abbas
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۰۳:۰۴
zende bad AHMADINEJAD (114753)
 
امیر حسین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۰۴:۲۴
از مواضع شجاعانه دکتر احمدی نژاد باید تشکر کرد ما خوشحالیم که صهیونیست و غرب اینچنین از مواضع شجاعانه و عدالت طلبانه دکتر احمدی نژاد به تنگ آمده اند که این کارهای سخیف را انجام میدهند ما باید خوشحال باشیم زیرا اگر رئیس جمهوری منفعل داشتیم که غرب و صهیونیست نسبت به او بی اهمیت بودند و یا اینکه از مواضع او خوشنود بودند باید به سلامت آن رئیس جمهور شک میکردیم و برای خود تاسف میخوردیم.به قول شهید بهشتی از دست ما و احمدی نژاد عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید (114754)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۰۷:۱۲
از شهانم هيبت و ترس نبود, هيبت اين مرد هوشم را ربود

هيبت حق است اين از خلق نيست, هيبت اين مرد صاحب دلق نيست

هر كه ترسيد از حق و تقوي گزيد, ترسد از وي جن و انس و هر كه ديد

من سخنراني آقاي دكتر رو پخش مستقيم از CNN ديدم. واقعا يك سخنراني تاريخي بود. خدا الهي وجود نازنينشون رو براي همه ملت شريف ايران حفظ كند. (114755)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۳۰:۳۴
دوست گرامی
طبق قوانین دولت رئیس جمهوری که حمایتش میکنی داشتن ماهواره ممنوع است، اونوقت میگی داشتی از CNN می دیدی ! (114991)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۰۷:۵۹
دوست عزیز این قانون را مجلس تصویب کرده و در همه دوره ها هم تاکنون اجرا شده پس ربطی به رئیس جمهور نداره (115043)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۳:۴۲
حاجی یک نگاهی به پرچم بالای متن او بنده خدا بکن ، از کانادا مطلب نوشته ، شما که همه چیز رو حزبی می خواین بکنین ، حداقل برید یکم اطلاعات جغرافیایی و عمومی تان را زیاد کنید ! (115057)
 
هوشيار
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۴:۲۰:۲۵
در هتل ها و مجامع علمي قانوني است (115115)
 
حسن
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۲:۵۲:۴۸
دوستمون از کانادا هستن جناب دقیق! سوتی دادی! (115417)
 
emran
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۵:۳۰
دوست گرامی به نظر من بهتر آن است که به جای غوغا سالاری و ایجاد هیاهو برای کمرنگ کردن مشکلات و ضعفهای عمیقمان کمی نیز به خود بیائیم و با دیده باز به این غفلت بنگریم. (115222)
 
---
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۰۷:۲۴
خدا كند شما راست بگوييد و اين گوجه با ان لنگه كفش بوش ارتباطي نداشته باشد باز هم همديگر را تحويل بگيريد (114756)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۲:۱۲
شما اون دو تا اوباش رو با اون موهای رنگارنگشون رو با اون حرکت خبرنگار عراقی مقایسه میکنید؟

تازه شرایط بوش کاملا فرق میکنه...اون یه مصاحبه ی مطبوعاتی بود توی کشوری که جنگ افروزی کرده و لی ادم رو کشته! (114764)
 
علی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۷:۰۳
من جای احمدی نژاد بودم لنگه کفشم رو در میآوردم همونجا میزدم تو سر یارو که به عنوان نماینده اسراییل و آمریکا شلوغ بازی درآورد
درود بر احمدی نژاد اکثر مردم آلمان طرفدارشن (114798)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۱۶:۵۱
غیر از ظاهر متفاوت این دو نفر چه تفاوتی در نفس عمل می بینید؟
آیا رژیم صهیونیستی هم فردا این دو نفر اوباش را قهرمان ملی میکند و به آنان پیشنهاد تحصیل در دانشگاه خواهد داد؟ (114804)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۶:۳۷
اولا که همین تفاوت ظاهر نشان دهند تفکر یکی و بی تفکری دیگری است، که خودش از همه چیز مهم تر است
دوما بوش به خاطر جنایت هایش لنگه کفش خورد و احمدی نژاد به خاطر شکستن سانسور جهانی علیه جنایتکاران صهیونیسم
به راستی بین این دو تا تفاوتی نمی بینید؟!
فقط کمی اندیشه لازم دارد (114828)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۰۷:۴۲
آفرين؟ كاش اوضاع كشور هم جاي آ فرين داشت.آقا به فكر داخل كشور باشيد بعد جهان را اصلاح كنيد. كمي هم به فكر جوانان كشور باشيد. (114757)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۱۲:۵۵
از شهانم هيبت و ترسي نبود, هيبت اين مرد هوشم را ربود

هيبت حق است اين از خلق نيست, هيبت اين مرد صاحب دلق نيست

هر كه ترسيد از حق و تقوي گزيد, ترسد از وي جن و انس و هر كه ديد

من سخنراني آقاي دكتر رو پخش مستقيم از CNN ديدم. واقعا يك سخنراني تاريخي بود. خدا الهي وجود نازنينشون رو براي همه ملت شريف ايران حفظ كند. (114758)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۱۸:۴۶
سیخ داغ حقیقت احمدی نژاد بر دل و دیده ی غربی ها هم اکنون به سلامت فرو نشست. حقیقت همواره از ابد تلخ بود (114759)
 
امير110
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۱۹:۵۴
مقايسه كنيد حرفهاي سايت الف در هنگام پرتاب كفش به بوش و الان را. آن موقع اعتراض يك انقلابي بيان شد الان فقط يك صهيونيست.
واقعا به كجا چنين شتابان؟ (114762)
 
م. حاتمی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۲۰:۴۲
دوست عزیز! شما اخلالگر را با یک انقلابی مقایسه میکنید! لابد به جای آمریکا و ایادی آن، ایران و مخالفان صهیونیست این نشست را از پیش تحریم کرده بودند! باید پرسید شما به کجا شتابان!

مسلما کفش خبرنگار عراقی پاسخی از سوی ملت مظلوم عراق به تجاوز و ظلم بود اما پرتاب شی توسط آن اخلالگر چیزی جز توهین به ندای عدالت خواهی و رفع تبعیض نبود. خدا را بر هر دو شکر میگوییم. (114832)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۱:۰۰
مرسی آقا محمود. حالشونو گرفتی. دمت گرم (114763)
 
hajiagha
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۹:۰۶:۰۶
فرق بفرما و بتمرگ و بنشین را شما هنوز یاد ندارید بعد خود را ناجی بشریت می دانید هر وقت من اراده کنم از محل زندگی من تا پارلمان کانادا ده دقیقه راه رفتن است تا آنجا بست بنشینم و اعتراض کنم و دولت کانادا هم من رو بازداشت نمی کند یا شکنجه...شما خودتان نژاد پرست هستید آن وقت از اسرائیل ایراد می گیرید . جرات انتشار یک مطلب رو ندارید مگر اینکه مردم نظر مثبت بدهند . آبروی اسلام رو سکه یک پول کردید .
برادر شهید و مجروح جنگ از آتاوا (114960)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۲:۴۳
عزیزم اینجا فرق احمدی نژاد و بقیه را میفهمید با کروبی که هولوکاست را تایید میکند یا قالیبلف یا رضایی یا موسوی یا خاتمی ویا.... (114765)
 
سینا
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۷:۲۰
با تمام وجودم به احمدی نژاد افتخار می کنم که ما رو سرافراز کرد در دوربان (114768)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۷:۵۷
dorood in ahmadinejad hich chi nadashte bashe joratesh vaghean mayee etefkhare. (114767)
 
امید
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۲۸:۴۷
موقع تشویق ها خیلی جالب بود که اکثر کشورهایی که در کنار هیئت ایرانی بودند تشویقی نمی کردند و کارگردان تلویزیونی هوشمندانه هیئت ایرانی را در حال تشویق با شوری وصف ناپذیر نشان می داد! من نمی دانم توهین به ایران در یک مجمع جهانی چه افتخاری دادی؟! این صحبت های آقای احمدی نژاد تنها بهانه ی حضور نیافتن آمریکا در این اجلاس را توجیه کرد. به امید روزهای بهتر برای ایران عزیز. (114769)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۸:۳۸
شما اگر پرده تعصب را از چشم برمی داشتید می توانستید افتخار و شکوه ایران را ببینید اما افسوس که نخواستید ببینید! (114780)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۸:۱۴
دوست عزيز صهيونيستها با همه صحنه سازي هاشون باز هم نتونستند احمدي نژاد رو شكست بدهند. بقدري كلكهاي مرغابيشون بچگانه بود كه هر آدم عاقلي ميتونست تشخيص بده. هر دفعه جمعيت كف ميزدند گوش همه كر ميشد ولي فيلمبردار از ترسش فقط زوم ميكرد روي هيئت سه نفره ايران. يعني كف زدن سه نفر همچنين صداي كر كننده اي توليد ميكند؟! اون طبقه بالاي سالن هم چندتا صهيونيسترو گذاشته بودند كه موقع افشاي جنايت صهيونيستها عربده بكشند وجو را متشنج كند كه صدايشان در ميان كف زدنهاي حضار و خونسردي و لبخند آقاي دكتر محو شد. (114791)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۱:۴۰:۴۳
motassefam baraye in tarze fekre shoma (114897)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۷:۳۴
توهین به ایران در یک مجمع جهانی! این ها و انگشت نگاری ها و خیلی چیزای دیگه نتیجه رفتار آقای احمدی نژاد است (114777)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۸:۴۶
عزیزم برو فکر کن، ان ها نتیجه وحشی گری اسرائیلی ها است یا رفتار آزادی خواهانه دکتر احمدی نژاد؟!
پرده تعصب را کمی کنار بزن (114830)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۱۸:۱۹
انگشت نگاری که سوغاتی زمان ریاست جمهوری خاتمیه! گر چه به هیچ جای ما بر نمیخوره این انگشت نگاری کردن آمریکاییها! (115151)
 
حسین حقیقت
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۷:۵۳
آرامش و هیبت احمدی نژاد در مجامع بین المللی بی نظیر است. (114778)
 
tarlan
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۳۸:۳۴
with ahmadinejad, i\'m proud to be an iranian. kisssssssssssssss (114779)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۱:۴۴:۴۵
Me too! (114901)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۴۲:۵۳
حال گرفتن، سیخ داغ بر دل و دیده ی غربی ها فرو نشوندن هنر نیست عزیزم. درست کردن، عزیز کردن، شکم مردم رو سیر کردن هنره (114782)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۳۲:۵۶
فعلا كه هيچ كس بلد نيست شكم مردم رو سير كنه، لااقل اين يكي بلده حال جنايتكاران و پشتيبانان اونها رو بگيره...
، هر چند كه خدا رو شكر شكم مردم چندان هم گرسنه نيست ولي چشمهاشون چرا (114814)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۴۰:۴۱
جنایتکار ان کسی است که برای منافع گروهیش منافع ملتش را قربانی میکند (114929)
 
ثريا
۱۳۸۸-۰۲-۲۱ ۱۹:۱۳:۴۵
اينكه بگي شكم مردم گرسنه نيست واقعا بي انصافي يه مثل اينكه چشمات رو رو حقيقت بستي (120276)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۴۴:۵۹
جناب آقای دکتر احمدی نژاد
رییس محترم جمهور

سلام,
انتظار داشتم تیم رسانه ای شما آنقدر زیرک باشد که چند اشتباه را انجام ندهد:

1- حرکت در مسیری که از قبل قابل پیش بینی بوده است. آیا کسی بود که نتواند محتوای سخنان حضرتعالی را پیش بینی نماید؟
2- اجازه به حریف برای طراحی برنامه ای در برابر برنامه قابل پیش بینی
3- عدم طرح حرف های نو و تکرار سخنان گذشته بدون تغییر در شکل و صورت
4- اجازه به طراحان موج های رسانه ای برای برجسته نمودن اخلال در سخنرانی برای کاهش اثر محتوای آن

جناب آقای رییس جمهور , رییس جمهور همه مردم ایران,
جنابعالی حق ندارید اجازه دهید به شما به سادگی حمله شود. این حق متعلق به شما نیست.
اگر من به جای حضرتعالی بودم , طراح این برنامه رسانه ای را اخراج می کردم.
نه به خاطر بی ادبی دشمنان نظام, بلکه به دلیل بی تدبیری دوستان.

انشاالله خداوند به حضرتعالی توفیق خدمت عنایت فرماید. (114785)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۴:۴۰
احمدي نژاد يك چيز داشته باشد همان زيركي رسانه اي اش است ديگر به اين آدم نمي خواهد كار رسا نه اي ياد بدهي
(114792)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۸:۵۴
سلام
فرض می کنم که جناب آقای رییس جمهور متخصص کار رسانه ای باشد.
پاسخ جنابعالی چند اشکال دارد.
1- بنده به آقای رییس جمهور چیزی یاد ندادم بلکه از ایشان انتقاد کردم. اگر پذیرفتند ا اصلاح اشتباه مورد نظر چیزهایی را خود ایشان یاد خواهند گرفت.
2- مگر متخصص اشتباه نمی کند.
3- فرض کنیم بنده نیت آموزش ایشان را داشته ام. شاید این حقیر در این زمینه چیزهایی را بدانم که ایشان نمی دانند و چرا نباید چیزی را به ایشان بیاموزم. کجای این کار اشتباه است؟
4- اینطور که شما اظهار نظر فرموده اید یعنی ایشان علاوه بر سمت مدرسی دانشگاه در رشته عمران متخصص رسانه هم هستند و شخصا طراحی برنامه مورد ذکر را انجام داده اند. اگر چنین باشد انتقاد جدی به ایشان وارد است که از متخصص استفاده ننموده اند.
5- تعصب بکار نبریم . قال المعصوم (ع) کان فی قلبه مثقال ذره من خردل من عصبیه فبعث الله یوم القیامه مع العراب الجاهلیه. (114813)
 
عادل
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۰:۱۶
قابل توجه اون آقایی که گفته توهین در یک مجمع جهانی نتیجه رفتار احمدی نژاده باید گفت که دوست عزیزمان تشویق صدها حضار را چرا نمی بینند و فقط به توهین تعداد معدودی که مشخص است از قبل برنامه ریزی شده توجه می کنند؟ این عادلانه است؟ (114787)
 
حمدالله
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۴۵:۴۰
اقا عادل اون تشويق نبود بلکه يک نوع هو کردن غربي هاست اين را بپرس اگر نميداني البته هيئت ايراني دست ميزدند (115005)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۲:۳۷
واقعا به داشتن چنین رئیس جمهوری برای 4 سال دیگر افتخار می کنم
دکتر دوست داریم (114788)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۴:۱۲
من به عنوان یک ایرانی به خاط توهینی که به ایران شد واقعا شرمسارم وای کاش اقای احمدی نژاد به سوییس نمی رفتند (114789)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۵:۳۱
اگر براي اين افراد توهين كننده مشروعيت قائل نشين ديگه شرمسار هم نمي شين (114952)
 
جحان
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۱۹:۵۴:۵۰
نزدیک سی هزار ایرانی سالیانه تو جاده ها می میرند .به نظر احمدی نژاد این نژاد پرستی تقصیر کی هست؟یا این حرفا قابل گفتن یا نمایش نیست. (114790)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۳۸:۲۹
دوست عزيز تعريف عجيبي از نژادپرستي داريد...
بهرحال اين نوع جديد از نژاد پرستي كه شما پي بوجود آن برده ايد تقصير بي قانوني است، هم ملت و هم دولت. (114816)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۱۲:۵۵
تقصیر همه ماست:
1- نه به جان خود، نه جان خانواده و نه جان هموطن اهمیت نمی دهیم.
2- قلدری و قانون گریزی را افتخار می دانیم.
3- شرکت های تولید کننده خودرو را بدون نظارت و پایش مردمی رها کرده ایم.
4- پیمانکاران راهساز از خدا بی خبر را پاداش داده و تعدیل پشت سر تعدیل به آنها می دهیم.
5- برخی رانندگان بی نزاکت و قلدر مآب را بدون هیچ گونه نظارت و آزمونی راننده اتوبوس های کشور کرده ایم.
6- مجلس شورا و نمایندگانش را برای این موارد و کم کاری در تدوین قوانین درست مورد بازخواست قرار نداده ایم.
7- نظام تشویق و ترغیب برای ارزیابی راه ها و راهدارها و نیروی انتظامی مربوطه نداریم.
8- نهضتی ملی برای رفع این بلای خانماسوز برپا نکرده ایم.
9- سامانه های اورژانس و امداد و پزشکی فعال در جاده ها و معبرهای کشور برقرار نکرده ایم.
10- فقط و فقط به من چه و به تو چه را جایگزین مشکل گشایی های خود کرده ایم.
...
تورا به خدا بیایید دست به دست هم داده و همگی این بلای جان کشور را از میان برداریم.
الف - در سایتی تمام اطلاعات مربوط را آشکار سازیم تا وسعت بلا را بیشتر بفهمیم.
ب- تمام خودروهای کشور را رتبه بندی کرده (نهادی رسمی) و اجازه تردد به همه ندهیم.
پ- خودروهای تولیدی کشور را از منظر حادثه آفرینی رتبه بندی کرده تا مردم خودرو های فاقد صلاحیت را نخرند.
ت-در این سال آغاز اصلاح رویه های مصرف گرایی، به اصلاح این رفتارهای ناصواب همت جدی گماریم.
ث- سایت الف از این حرکت ملی حمایت کرده و تا چند صباحی که بتواند مستقل براهش ادامه دهد همراهی نماید.
ج-کارشناسان خبره و اهل فن با اصلاح مراتب فوق دیدگاههای صائب خودرا دریغ نفرمایند.
چ-همگی همت کرده به میهن و مردم خود خدمت کنیم. (114851)
 
علی قلعه نوئی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۰:۲۳
من دور اول به آقای احمدی نژاد رای ندادم ولی تصمیم دارم علاوه بر خودم تمام دوستانم را به این عمل ترقیب کنم
چون امروز شجاعتی را که از آقای احمدی نژاد دیدم تا حالا بین هیچ کدوم از اصلاح طلبان ندیده بودم
یا علی (114794)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۵۶:۵۱
تورا به خدا غلط ننویسید، دیگران هم به اشتباه می افتند. مجید جان این ترغیب است نه ترقیب. ترغیب از رغبت می آید (فرهنگ معین = به رغبت آوردن ، خواهان كردن). (114877)
 
واقعگرا
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۵:۳۹
حالا باید دید سخنرانی ایشان چه نفعی برای مردم ایران داشته است آیا کمکی به بهبود و ضع مردم می کند؟ آیا باعث جذب سرمایه خارجی می شود؟ آیا ایران را از انزوا در می آورد؟ آیا با این سخنرانی اسراییل از بین می رود یا حتی فلسطینیها بهره ای هر چند اندک می برند؟ و ...
واقعیت آن است که هر چند صحبتهای آقای احمدی نژاد در مورد نژاد پرست بودن اسراییل یک واقعیت روشن است اما در مقام یک رییس جمهور باید واقعگرا بود و به منافع ملی فکر کرد نه اینکه صرفاً یک ایده الیست بود. این صحبتها هر چند درست نه تنها هیچ فایده ای برای مردم ایران ندارد بلکه اثرات منفی زیادی در صحنه بین الملل هم دارد. رییس جمهور می توانست یک هییت نمایندگی بفرستد یا اینکه با ادبیات نرمتری سخن بگویید تا زمینه صلح و دوستی را فراهم کند نه اینکه جار و جنجال کند و به مردم ایران و حتی فلسطین ضرر برساند. (114797)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۳:۴۰
ما مکلف به وظیفه ایم نه به نتیجه
امام خمینی (ره) (115155)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۰۹:۲۲
دکتر دوستت داریم (114799)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۲۱:۵۳
دکتر حالم رو به هم میزنی (114924)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۱۰:۱۵
کاملا حق با آقای 114785 است.

آقای خاتمی با اینکه حرف ایران و مخالف آمریکا می زد در اجلاس سازمان ملل با حضور نماینده آمریکا اما چنان شیوا بود که سبب عذر خواهی آمریکا از ایران شد و برای اولین بار و شاید آخرین بار طرح ایران با اکثریت آرا تصویب شد و سال 2001 سال گفتگوی تمدن ها نام گرفت.
حال آن شرایط را با این وضعیت فعلی مقایسه کنید که خودمان باعث افت یک اجلاس بین المللی می شویم در شرایطی که نماینده ای هم از اسراییل و آمریکا حضور نداشت.

من که دلیل صحبت از حق وتو و اسراییل را در این اجلاس نفهمیدم چون فقط باعث اغتشاش شد و در آخر هم ایران هیچ راهکاری ارائه نداد و فقط به بازگویی تاریخ پرداخت چیزی که همه می دانند و بیشتر شبیه مقدمه شروع اجلاس بود . موج سواری بر جریانات سیاسی کار درستی نیست و هر لحظه احتمال دارد همان موجی که باعث اشتهار (که متاسفانه منفی است) باعث سرکوب هم شود.

بیشتر مردم دیدند و تشویق ها را هم تلویزیون نشان داد که توسط چه کسانی بود واقعا که.

لطفا درج نمایید. (114800)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۱۰:۳۳
این یارویی که موهای رنگی داشت گرفتن بردنش گی بود. علامتشون همینه. به خاطر حرفهای احمدی نژاد درمورد گیا ازش کینه داش (114801)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۵:۵۲:۵۸
شاید بعضیها معنی گی را ندانند گی=همجنسباز مرد (114923)
 
ahmad
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۰:۲۴
مايه افتخار تمام آزادي خواها ن دنيا است كه چنين انساني به اسم اسلام و دين دنيا را محو اقتدار كلام الهي اش كرده.
يا علي (114806)
 
علی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۳:۰۸
بنده با آقای 114800 کاملا مخالفم

حالا هیچ کس ندونه مردم که می دونند آمریکا بیشتر از چه قشرهایی توی ایران حمایت می کنه

این آمریکایی که حامی کشتار زن و بچه های بی گناه در غزه بود برای اسرائیل مهمات می فرستاد تا بچه های بی گناه رو بکشه

توی ایران هم دیدم که چه گروههایی از اسرائیل حمایت می کردند

مرگ بر اسرائیل بچه کش و طرفداراش و طرفداران طرفداراش

درود بر احمدی نژاد (114808)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۰۱:۲۵:۲۰
عذر میخام جناب
کدام گروه در ایران از اسراییل حمایت کرد. احتمالا منظور شما اصلاح طلبهاست. جدای از اینکه این حرف مستندش کجاست یا اصلا اینطور هست یا نه. سوال من این است که آیا به فرض یک فرد بد فریب خورده ی عامل صهیونیست سلطنت طلب کمونیست خدا نشناس یک حمایت کوچولو و صرفا لفظی از اسراییل بکند آیا با این آزادی بیان به اعدام محکوم نمی شود؟ (115305)
 
مجتبي
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۳:۱۷
درود و سلام بر احمدي ن‍ژاد (114809)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۶:۵۶
لابد مردم امریکا هم بعد از اینکه به سمت رئیس جمهورشون لنگه کفش پرتاب شد کلی ذوق کردند و خوشحال شدند. و به رئیس جمهورشون حسابی افتخار کردند. (114811)
 
م. حاتمی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۵۴:۱۹
کفش خبرنگار عراقی پاسخی از سوی ملت مظلوم به تجاوز و ظلم بود اما جانا پرتاب شی آن اخلالگر نشان عصبانیت غربیها و ایادی صهیونیست به ندای عدالت خواهی و رفع تبعیض. خدایا تو را صد هزار شکر بر این هر دو حادثه! (114824)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۶:۴۰
هرچی برای دیگران اتفاق میافته ننگه ولی اگر برای ما اتفاق افتاد افتخاره !
ما کی میخواهیم از این تعصب دست برداریم (115199)
 
sholeh
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۵۷:۵۵
man faghat yek jomleh deraz migooyam va an in ast ke
ancheh ke president ahmadijad
fekr kardeh ba sedaye boland tamame donya

niz chenin fekr mikonand vali ba sedaye yavash ke kasi nemishenavad
albateh bejoz esrael
va be faranceh baraye kasani ke faranceh zaban hastad
president Ahmadi nejad a dit tout haut ce que les autres pense tout bas (115095)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۲۷:۱۸
سخنانت همچون شبهای عملیات بود خدا قوت . (114812)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۳۹:۲۱
من میخواهم به کسانی که میگویند نقصیر احمدی نزاد است که به ایران بی احترامی میکنند و چنین و چنان میکنند بگویم .ایا هموطنان فراموش کرده اند که در زمان خاتمی و بعد از همکاری های صمیمانه ایران در مورد سر وسامان دادن به افغانستان که خودشان قبول دارند اگر بخاطر حضور و نلاش ایران نبود انها نمیتوانستند موفق شوند و این در زمان اقای خاتمی بود ودرست بعد از ان بوش در سخنرانی سالانه اش ایران را محور شرارت قرار داد .فراموش کرده اند یا غرض دارند؟ در هر دو صورت جای تاسف است اگر حافظه تاریخیتان انقدر ضعیف است باعث تاسف است و اگر غرضی در کار باشد که گناه بزرگتری است از نظر من . پس احمدی نزاد مقصر نیست که حقیقت را بیان میکند ایا امروز رزیمی نزاد پرست تر ار اسرائیل در جهان سراغ دارید اگر دارید انرا بما هم معرفی تا انرا بشناسیم .بلائی را که بسر لبنان و غزه همین اخیرا اورد را چگونه باید نگریست به کارهای 60 ساله اش اگر نگاه نکنیم .کسانی که خود را نزاد برتر و برگزیده خدا میدانند و غیر بهود را حیواناتی میدانند که خداوند به شکل انسان افرید تا به انها خدمت کنند (مراجعه کنید به کتاب تلمود انها )مگر این کنفرانس راحع به نزاد پرستی نبود اگر در اینحا این سخنان را نمیگفت کجا باید میگفت ؟ایا جائی بهتر از این کنفرانس بود ؟اگر شما میگوئید باید خفه شد و حقایق را نگفت ان بحث دیگری است ولی باز هم میگویم به کسانی که رفتار غرب را منوط به احمدی نزاد میدانند جواب من را بدهند و مرا روشن کنند پس چرا در زمان خاتمی بود که ایران را محور شرارت قرار دادند ؟!؟ نه احمدی نزاد ! (114817)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۱:۵۴:۵۶
chon ghahi haghighat talkhe nemish goft. karish ham nemsihe kard. ghorbaneh shoma (114902)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۴۳:۳۲
سخنرانی قوی و حرفهای زده شده به حق بود و لی اونطور که اقای احمدی نژاد و همراهانشون در جلسه سخنرانی و بعد از آن در کنفرانس مطبوعاتی وانمود کردند این اتفاقات کنفرانس امروز نوعی پیروزی و سر افرازی برای ملت ایران بود، باید بگویم تندی حرفهای ایشون نسبت به فضای جلسه و کثرت افرادی که جلسه را ترک کردند چنین چیزی رو نشون نمی دهد و این در حایست که آقای احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی گفتند تعداد اون افراد انگشت شمار بود. (114819)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۴۶:۰۰
آقای 114808 در حال حاضر که اسراییل منافعش را در ادامه ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد میدونه این چه عزت اسلامی و ضد صهیونیستیه که داریم در جهت منافع اونها حرکت می کنیم؟

عینک بدبینی و دشمن بینی را از چشمانتان در بیاورید من هم مثل شما ایرانیم و عزت ایران را می خواهم اما مخالفت با اسراییل در دنیایی که تحت فشار لابی های صهیونیست است با این روش راه به جایی نمی برد و فقط ذهنیت دنیا را تحت موج سواری رسانه ها و استفاده زیرکانه و شیطانی آنها از سخنان و حرکات بعضا غیر منطقی مسئولین رسمی ما نسبت به ملت ایران خراب تر می کند.

چرا باید تمدنی که همیشه در جهت پیشرفت جهان زبانزد بوده امروز به عنوان انزوا طلب فاشیسم به دنیا معرفی شود؟ (114820)
 
بي سواد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۰۱:۰۷
خدا وكيلي چطوري روت ميشه اين حرف رو بزني...اسرائيل از احمد نژاد حمايت ميكنه....خجالت هم خوب چيزيه (115179)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۵۰:۵۲
اميدوارم اين حركت را به انتخابات ربطش ندهيد و از آن به نفع كسي استفاده نكنيد (114822)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۰:۳۶
دوست من آقای احمدی نژاد همیشه شجاع بوده نه مثپل بعضی ها که فقط دم انتخابات شجاع می شوند؟!... (114867)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۵۳:۰۰
تا اونجایی که من میدونم آقای مشایی بودند که ملت اسراییل را دوست ملت ایران خطاب کردند! (114823)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۱:۲۷
اشتباه کرد اما ربطی به نظر دولت نداره دولت نهم از ابتدا با اسراعیل مخالف بود (114868)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۲۵:۵۸
خواهش میکنم \"اسراییل\" را درست بنویسید. (114926)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۲:۰۱:۲۳
من کاملا با این آقای مشایی و حرفش مخالفم و امیدوارم که آقای ریس جمهور در دولت آینده ایشان را کنار بگذارند.
اما می دانید چرا آقای مشایی و حرف (واقعا بی ربطش) تو این دولت به چشم می زنه برای اینکه ایشان تو این دولت یک نفر بود که چنین حرفی از دهنش پرید. حالی که سالیان قبل شاهد بودیم که جماعتی به صورت گروه کر از این حرفها می زدند به اسم روشنفکری!
باز هم میگم همه کارهای احمدی نژاد قابل دفاع نیست اما در مورد این جور موضعگیریهاش که باعث محبوبیتش تو همه دنیا شده (بین آدمهای سالم العقل البته) واقعا باید گفت دست مریزاد و افتخار کرد. (114905)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۰:۵۹:۵۱
هرطور که فکر می کنم نمیفخمم چرا می بایست به توهین به سمبل و نماد کشور می بایست افتخار کنیم و .... (114825)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۲:۳۱
من هم می گویم
اگر اشتباه نکنم امام بود که فرمود هرموقع دیدید که دشمنان اسلام از ما عصبانی هستند بدانید که مسیر را درست رفتید ولی هر موقع دیدید که از رفتارتان راضیند بدانید کارتان اشتباه است (قریب به مضمون )

ما از عصبانیت دشمنانمان خوشحالیم _____ عصبانی باشید و در این عصبانیت بمیرید (114869)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۷:۳۵:۵۳
ببین عزیزم! شما برای اینکه دلیل این مسئله رو متوجه بشید باید خیلی چیزهای دیگه رو از قبل بدونی که اگه می دونیستی مثل اکثر کاربرهای دیگه می فهمیدی که چرا این مسئله باعث افتخار هست. باید می فهمیدی که چرا اونروز که همه ی عالم علیه ما جنگ هشت ساله رو براه انداختند و همه ی رسانه ها بیست و چهار ساعته به ما بد و بیراه می گفتند چرا ما به اونطور بودن افتخار می کردیم؟
بدونی که اگه قرار بود با این معیار های ظاهری عمل کنیم جنگ تحمیلی رو فقط یک ویرانی می دونستیم نه باعث استحکام انقلاب و اسلام.
شما اگه این ها رو نفهمیده ای تا امروز نیازی نیست که خیلی فکر کنی تا این موضوع اخیر رو بفهمی.
بجاش برو افسانه ی جومونگ رو ببین که خیلی همه فهم تره.
آره قربونش. (114931)
 
علی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۰۹:۲۲
اگر اشتباه نکنم امام بود که فرمود هرموقع دیدید که دشمنان اسلام از ما عصبانی هستند بدانید که مسیر را درست رفتید ولی هر موقع دیدید که از رفتارتان راضیند بدانید کارتان اشتباه است (قریب به مضمون )

ما از عصبانیت دشمنانمان خوشحالیم _____ عصبانی باشید و در این عصبانیت بمیرید (114831)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۲۳:۰۲
هیچ کس نباید از عصبانیت بمیرد .یک مفسر صهیونیست ادعا می کرد که اسرائیلی ها بیشترین بهره برداری را از این جنجال ها کردند چرا که واقعیت جنایات این کشور در این هیاهو گم شد. بدبخت ها! (114833)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۲:۰۹:۰۹
جناب خوشبخت. خوبه كه اعتراف ميكني مفسر صهيونيست بوده! ميخواستي چي بگه؟ در ضمن, جنابعالي چرا تو سايتهاي صهيونيستي ميچرخي؟ (114908)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۲۷:۵۱
وقتی از پرتاب کفش به بوش ذوق زده شده بودین و از اون کار حمایت میکردین، باید فکر گوجه فرنگی رو هم میکردین ! (114834)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۲۸:۳۱
*******************************************
احمدی نژاد خیلی عزیزی / افتخاری

گفته‌اند فرشته‌ها دو جا به كار آدميزاد مي‌خندند؛ اول جائي كه خدا كسي و يا چيزي را عزيز مي‌كند و آدميان سعي در خوار كردن او دارند و ديگر جائي كه خدا مي‌خواهد كسي و يا چيزي را خوار كند و آدميان زور چپان مي خواهند او را عزيز كنند.

******************************************* (114835)
 
علی
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۳۵:۵۳
ببینید فرض کنید احمدی نژد تو ایران مگفت اسراییل بده و هی شعار میداد.ولی اگر جرات نداشت بیرون از ایران بگه اون وقت بد بود ولی جرات کرد جلوی همه گفت. به نظرم او مثل بعضی ها دو رو نیست وهمانی که هست را نشان میده..
در کل واقعا ایستاد و حرفش زد..
شما خودتون رو جای اون بذارید وقتی همه دارن میرن از سالن تو محکم وایسی \"واقیعت\" رو بگی این حرفه.. (114837)
 
رامین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۴۵:۲۵
بعد از سال ها از این که یک ایرانیم خرسندم (114842)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۵۰:۱۹
آفرین به آقای احمدی نژاد. اگر هم با ایشون مخالف باشیم از ارزش این کارشون نمی شه گذشت. (114843)
 
amir
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۱:۵۶:۰۲
Sepas bar Dr. Ahmadinedjad. Efetkhareh Iran. (114845)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۰۱:۵۹
زنده باددکتراحمدی نزادکه گفتمان آزاداندیشی ودموکراسی واقعی رادرجهان زنده کرد.رزیم غاصب اسراییل جعلی بداندباانجام رفراندوم که غربیها ازآن دم میزنندفقط وفقط آرامش وصلح درفلسطین حکمفرماخواهدبود.قدس ازآن ملت فلسطین است. (114847)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۰۷:۳۹
جالب است اظهار نظر هم وطنی که گفته اند چون جهان تحت تسلط صیهو نیست ها است پس باید تسلیم شد و شرایط را قبول کرد و سرنوشت خود و جهان را به انها واگذار کرد اگر چنین تفکری باید قالب شود لااقل در مورد ایرانیان پس چرا انقلاب کردیم ؟ایران که تحت تسلط انها و دست نشانده انها بود پس مشگل ما برای بر اندازی شاه خائن چه بود ؟ این تفکرات نشان از ضعف و تن دادن به خفت است که ملت بزرگ ایران برای ان ساخته و پرداخته نشده و این را در طول تاریخ درخشان هفت هزار ساله خود به جهان ثابت کرده است کمااینکه در زمانی که همین قوم یهود مورد ظلم قرار گرفته بود برای مدت هفتاد سال این ملت ایران بود که انها را از بردگی ازاد کرد و حالا هم ملت ایران عوض نشده و همان فلسفه خود را دنبال میکند که باید از مظلوم حمایت کرد و با ظالم جنگید و امروز ظالم اسرائیل است و مظلوم ملت بی پناه فلسطین .چطور زمانی که ایران به داد یهودیان زیر ستم بود رسید ایران خوب بود و حالا که از قوم مظلوم دیگری که فلسطینی ها هستند دفاع میکند ایران بد شده!؟و اگر این صیهمونیست ها هستند که بی چشم روی تاریخ اند نه گناه ایران است نه احمدی نزاد .تفکر تسلیم و تن در دادن از سخیف ترین تفکرات است که خوشبختانه در کمتر ایرانی وجود دارد . زنده باد ایران و ایرانی سر فراز (114848)
 
روح الله
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۲۹:۵۷
زنده باددکتراحمدی نزاد.مایه افتخارایران وایرانیان آگاه ومنصف درسراسر جهانی دکتردوست داریم. (114856)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۳۱:۵۴
سلام
میخوام بگم برخی از عزیزان از چی می ترسند
من که میگم اگه چند تا از سران برخی از کشورها از دست دکتر عصبانی اند خوب باشند
من هم میگم :
ای آمریکا و و ای اسرائیل و یرخی از سران اروپایی از دست ما عصیانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
دکتر جان خدا محافظت باشه (114857)
 
farshad
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۴۵:۴۹
از كسانى كه به احمدى نژاد افتخار ميكنند ميپرسم، آيا جنجالى بودن، خبر ساز شدن و تكرار پيوسته يك حرف )كه مثلا ليبرال دمكراسى به پايان خط رسيده يا هولوكاست واقعيت ندارد وظيفه ريس جمهور است، يا رسيدگى و كاستن از مشكلات كشور.
از طرف ديگر، ايجاد هيجان و جنجال، و زنش با كشور هاى اروپايى به نفع فلسطين است يا كمك سياسى و منطقى، به ياد بياوريم سخنان اردوقان با پرز. (114859)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۶:۴۷
دوست عزیز
رئیس جمهور وظیفه پیگیری اهداف سیاست خارجی ایران را برعهده دارد .. بله .. وظیفه رئیس جمهور یک کشور مسلمان است که در برابر بیداد علیه مسلمانها سکوت نکند و ظلم را محکوم کند (115060)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۲:۵۹:۰۵
میگم اگه یه نفر از نزدیکان ما مثلا برادری خواهری بچه ایی یا... توسط یه قاتل زورگویی کشته بشه و بعد قاتلش راست راست راه بره و به ریش همه ما بخنده .اگه ما مجالی برای گرفتن حق یا حتی گفتن حقایق پیدا کردیم اون وقت چیکار میکنیم ؟

میگیم ببخشید بچه های مارو کشتید
از اینکه نژادپرستی کردید ممنونیم
بازم توو خوونه ما تشریف بیاورید
خواهر کوچیکم که چند روز پیش بهش حمله کردید فقط پاهاش قطع شد و زنده است میتونید تشریف بیارید نیمه جونش که باقی مونده رو هم بگیرید
تازه

بعدشم اصلا نباید توقع داشته باشید که این قاتل خونخوار در آن محکمه کاری بکنه و اگرم توهین کرد اشتباه از ما بوده و باید عذر خواهی کنیم (114862)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۰۵:۱۴
احسنت بر اين شجاعت احسنت بر اين جسارت احسنت بر اين ايراني غيور
كاري نمود آنكه ز ايران بر او سلام /
صياد جاي صيد خود افتاد بين دام /
داني كه چيست معني آن ترك كنفرانس/
يعني گريخت دشمن از آن منطق كلام/
------------------
غده کفر لجن آلود شود /
مي شود وعده حق کاش فقط زود شود /
در ژنو ضربه تيغ جملات دکتر /
غده را باز برش داد که نابود شود (114863)
 
سوته دلان
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۰:۲۷
میگم اگه همین جمعه امام زمان (عج) تشریف فرما شوند و بخواهند داد مظلومان را از ظالمان بگیرند نکنه ما خدایی نکرده جلوی حضرتش را بگیریم و بگیم این کارها انجام نشود با این توجیه که شاید سر و صدا به پا بشه
ویا این توصیه رو کنیم که بهتره یه چند وقتی صبر کنیم و با سیاست عمل کنیم تا یه وقت قلدران از دست ما عصبانی نشوند و به ما توهین نکنند
الهم عجل لولیک الفرج (114866)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۱۵:۵۸
من از اینکه رییس جمهور کشورمان اینگونه شجاعانه در مجامع بین المللی اعلام نظر می کند بسیار احساس غرور می کنم و به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم.
اما سئوال اینجاست چرا صدا و سیما مردم ما را غریبه احساس می کند و از پخش مستقیم تمام برنامه سخنرانی ایشان بطور زنده ابا ورزیده و با پخش تکه های خاص اجازه قضاوت صحیحی را از مردم می گیرد.

ایا وقتی اکثر شبکه های جهانی چینین موضوع مهمی را بطور زنده پخش می کنند. چرا در کشور ما مردم ما حق دیدن برنامه زنده را ندارند و با پخش سانسور شده مراسم مورد خطاب قرار می گیرند

آیا کسی هست که جوابی برای این سئوال داشته باشد؟ (114870)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۷:۳۰
اين سوال شما جواب مشخصي دارد سردار ضرغامي فقط به فکر حفظ خود و آتبه اش است و مي خواهد وضع موجود را حفظ کند ايشان در برنامه هاي نوروزي هم سعي در حفظ وضع موجود قبل از عيد داشت و شادي در سيما را کنترل کرد. (115075)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۳۱:۴۴
من نمیدونم چرا کسی با ریس جمهورهای دیگه دنیا از این کارا نمیکنه؟ آخه دکتر اگه بیلزنی باغچه خودت رو بیل بزن . این همه بیکاری و فحشا و گرونی نشونه نژادپرستی نیست؟ تو اول مملکت رو درست کن بعد برو ایراد از این و اون بگیر. (114871)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۷:۰۸
... محترم بفهم چی میگی . (115030)
 
هدایت
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۳۵:۵۹
من فقط در مقابل این رخداد میتوانم خدا را شکر کنم
که هر روز دشمنان اسلام وانقلاب مفتضح تر از پیش میشوند
و به ایرانی بودنم میبالم
peygir.tk (114873)
 
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۴۴:۵۹
صبر ومتانت در برابر ظالمان و حرف زدن در میان دشمنان هنر مند می خواهد.
مسلم است که ادعا بزرگی کردن در جهان هزینه می خواهد وانسان که پابه عرصه می گذارد در برابر این قدرتهای پوشالی باید مقاومت و صبر از خو نشان ده.-علیان (114875)
 
بنده ی خدا
۱۳۸۸-۰۱-۳۱ ۲۳:۵۸:۳۷
سلام
ما که همش داریم از دست این کارای دکتر جون حال میکنیم
آدم تا چه حد میتونه باحال باشه؟
به امید ظهور
التماس دعای فرج (114878)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۰:۰۵:۳۵
درود بر تمام کسانی که از حق دفاع می کنند
زنده باد عدالت و شجاعت (114879)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۰:۰۶:۲۸
تنها نقطه قوت آقای رئیس جمهور عدم توجه به مخالفینش است. (114880)
 
رضا- خطیر
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۰:۴۶:۴۳
جای تعجب داره که بعضی ها تنگ نظرانه وکوته بینانه اقدام به تخطئه این حرکت نموده وهمش دم از شکم و.. می زنند. این آقایان کوته بین بجهت نداشتن قوه تجزیه وتحلیل و عدم درک درست از شرایط و آگاه نبودن از مباحث استراتژیک صرفا بادیدگاه حقیرحزبی به این مسئله نگاه کرده وچشم بر اقتدار و پیام واقعی این حرکت تاریخ ساز می بندند. در معادلات استراتژیک غلبه برحریف و ایجاد جنگ روانی برعلیه دشمن و بهره گیری از امکانات آنها برعلیه خودشان زیرکانه ترین ترفندی است که تاکنون بجزء آقای احمدی نژاد احدی توانائی بهره گیری از این حربه رانداشته بنحوی که هم در قضیه دانشگاه کلمبیا وهم بحث امروز بدون هیچگونه پشتوانه ای ندای انسان ساز و متعالی و آزادگی و آزاده خواهی ملت ایران که تبلور فرامین پیرومرشد عاشقان وعارفان حضرت امام (ره)بود که تجسم عینی آن دروجود آقای احمدی نژاد متجلی شده بودبه گوش جهانیان رسانده شد (قریب به 500الی 700میلیون بیننده بطورمستقیم شاهد وناظر سخنرانی بودند(برابرآماری که خودغربی ها ارائه دادند)وآیا این جزء تحقق شعار امام راحل مبنی برصدورانقلاب است. چرا حقیرانه اقدام به تخطئه اقدامی می نمائیم که تاریخ ازآن به نیکی یادخواهد کرد. حرکتی که روشنی بخش دیدگان چشمان میلیونها انسان آزاده وملل مستضعف جهان است. آیا با طرفدار و حامی توهین کنندگان به ساحت رسول رحمت (راسموس) دست دادن اقدامی شجاعانه از نگاه شما تلقی می گردد. وااسفا از زمانیکه درمحشر الهی می بایست پاسخ رسول خدارابدهید؟بی تردید اگرغده سرطانی چون اسرائیل قدرت بگیرد دیگر زمانی برای شماآقایان نخواهد ماند که به فکر شکم خودباشید؟/؟/؟//////؟ درودخدا براحمدی نژاد وهمه آزادی خواهان جهان؟انشاءا.. به مددالهی با حضوری منسجم در22خرداد وباارائه همفکری وهمراهی زمینه تحقق حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج)فراهم گردد. (114889)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۱:۵۹:۳۱
همه هنرمندی دولت خلاصه شده در حرف و شعار .
کاش دولت هنر دیگه ای هم داشت که بهش بنازه . (114903)
 
جاهد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۸:۵۱
اخوی اگه کمی چشمامون رو باز کنیم می فهمیم که دکتر خیلی هنرمند تر از قبلی هاست.
شما که اینقدر به دکتر ایراد می گیری از وضع جامعه در زمان خاتمی و هاشمی اطلاع داری؟ من که فکر نمی کنم.
وضعیت اسف بار فرهنگی، عدم توجه به منویات رهبر و عدم ایجاد بستر های اقتصادی مانند کارخانجات و پالایشگاه ها و سرعت بسیار کم فعالیت های عمرانی و بسیاری از معضلات دیگر را ایشان به وجود اوردند.
خود آقایان اعتراف کرده اند که اکنون به این دلیل رای کمی دارند که به محرومین توجه نکرده اند. حال اگر شما با آرمان های انقلاب مشکل دارید آن بحث دیگری است! (115175)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۸:۰۰
لابد گفتگوي تمدنها با حمله به عراق وافغانستان كه اجرايي شد خيلي شما را كيفور كرده عزيز!البته تعليق كه ديگه خيلي خيلي حال داد مگه نه ارباب مطايبه وسخن (115191)
 
سهيل
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۵:۲۷:۲۴
براي ديدن فيلم آقاي دكتر احمدي نژاد برويد روي اين سايت:

http://un.org/webcast/durbanreview/archive.asp و بعدش روي تقويمش April 20 را كليك كنيد. بعد روي Iran (Islamic Republic of)
كليك كنيد.
بعدش هم كه Real Player آمد بزنيد Cancel و بعدش هم Exit. (114921)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۲۲:۳۸
اول خجالت هنگام پخش زنده این سخنان از تنها کانال ورزش ایران که به کانال تبلیغاتی احمدی نزاد تبدیل شده
احساس شرم و مرگ از زورگویی تلو یزیون که مردم حق انتخاب ندارن. یا وسط پخش مستقیم حساسترین بسکتبال لیگ برتر , میتینگ انتخاباتی ببینین مردم یا خفه و خاموش کن.
کانال دیگه رو دیدین هم زمان چی پخش می کرد.5
و باز هم شرم از بعضی نظرات که دم از غرور و عزت زدند
والله اگه انسانی از این همه درد بمیرد, کار بزرگی نکرده.
شما و وجدانتان و علی (ع) در قیامت (114925)
 
امیر حسیت
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۶:۳۲:۰۰
حق را در میان دریایی از ناحق گفتن شجاعتی الهی میخواهد. به او افتخار میکنیم، خداوند او را برای مردم ایران و آزادگان جهان نگاه دارد. به امید روزی که آزادی در سراسر جهان پراکنده شود و دست ظالمان از شانه قطع (114927)
 
یک هموطن
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۷:۳۴:۲۲
یاد ماجرای پسر شهردار افتادم که با یک بغل روزنامه می آید خانه و می گوید که من معروف شدم . شهردار نگاه می کند و می بینید نوشته پسر شهردار در هنگام خارج شدن از شیره کش خانه زیر گاری له شد! (114930)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۷:۳۹:۰۳
درود و صد درود به احمدی نژاد
واقعا زیرکی و هوشیاری احمدی نژاد بود که همه سران رژیم پرست را دمغ کرد
شجاعت و شهامت او بود که همچنان به سخنرانی ادامه داد
باید به او آفرین گفت و به او بالید . (114934)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۷:۴۸:۲۹
درود بر عزت ایرانی
درود بر غرور ایرانی
درود بر سیاست ایرانی
و درود بر افتخار ایرانی... (114935)
 
عمید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۷:۴۸:۳۱
فقط می خواستم عرض کنم که نباید با یک قوره سردی مان بشود و با یک مویز گرمی مان. اگر کار درستی انجام داده اند، دستشان درد نکند. ولی امیدوارم به همین خاطر تمام مسائل دیگر را فراموش نکنیم. مطمئنم که صدا و سیما حسابی برای ایشان تبلیغ خواهد کرد و در آستانه ی انتخابات حسابی به نفع ایشان خواهد بود. ولی فارغ از صحت و سقم این کار، امیدوارم مردم خیلی جوگیر نشوند. (114936)
 
علي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۱۰:۲۰
از رئيس جمهور شجاعمان كه گفتمان 50 ساله ضد صهيونيستي امام راحل را دوباره زنده كرد تشكر ميكنيم و حمايت خود را از ايشان كه به نمايندگي از ملت مسلمان ايران شجاعانه اقدام كرد بيان ميكنيم. (114938)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۱۳:۳۲
الحمدلله که بهترین و شجاع ترین رئیس جمهور دنیا را داریم
طبق دستور اسلام حق را باید گفت حتی اگر به ضرر خود و خانواده ات باشد
شجاعت و تیزهوشی احمدی نژاد نشان دهنده غیرت ملتی است که او را انتخاب کرده ، رفتار او انسان را به یاد اولیاء و انبیا می اندازذ چرا که از هیچ قدرتی نمی هراسد .
واقعا شجاعت بی نظیریمی خواهد که در دل دشمن این چنین آنها را محاکمه و محکوم کنی مطمئنم ملت قدر این موهبت الهی را می دانند
در پاسخ به مخالفینی که نظرات متفاوتی دادند باید بگویم مبنای صحبت های خود را مشخص کنید اگر اسلام مبنا است که رفتار آقای احمدی نژاد بر اصول اسلام منطبق است ، اگر عزت ملی است که امروز به برکت حضور و مواضع ایشان ما در اوج عزت هستیم ، اگر منافع ملی است که کشور ما که در زمان اصلاحات مطیع غرب بود و در همان حال به عنوان محور شرارت معرفی شد اما امروز قدرت اول منطقه و از تاثیرگذارترین کشورهای جهان است . در مورد سیاه نمایی ها هم از مناطق محروم بازدیدی کنید تا خدمات این دولت را ببینید کمی چشمانتان را باز کنید حمایت از ذلت طلبان ، منفعت طلبان، قدرت طلبان ، مفسدین سیاسی و اقتصادی ، مخالفین موازین اسلام ، ترسوهای بین المللی و مرعوبین دشمن چه فایده ای دارد. (114940)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۵ ۱۴:۴۷:۱۵
مگر ديكران(شهيد رجايي و فخراتذين حجازي و....) كه در صحن بزرگ و بين المللي سازمان ملل صحبت كردند و جنايات آمريكا را افشاء كردند چه واهمه اي داشتند كه اينقدر شجاعت و شجاعت ميكنيد . (116111)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۱۵:۵۳
اول خجالت هنگام پخش زنده این سخنان از تنها کانال ورزش ایران که به کانال تبلیغاتی احمدی نزاد تبدیل شده
احساس شرم و مرگ از زورگویی تلو یزیون که مردم حق انتخاب ندارن. یا وسط پخش مستقیم حساسترین بسکتبال لیگ برتر , میتینگ انتخاباتی ببینین مردم یا خفه و خاموش کن.
کانال دیگه رو دیدین هم زمان چی پخش می کرد.5
و باز هم شرم از بعضی نظرات که دم از غرور و عزت زدند
اینکار اصلا ضایع کردن حقوق دیگر کاندیداها نبود
والله اگه انسانی از این همه درد بمیرد, کار بزرگی نکرده.
شما و وجدانتان و علی (ع) در قیامت (114942)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۱۹:۲۱
ما به اين ابر مرد تاريخ افتخار ميكنيم و چه خوب است بعضي ها كه با لاس زدن بامدافعان غربي صهيونيستها در صدد اخد مدال بودند(والبته چند تا هم گرفتند ) از اين آزاد مرد تاريخ و شاگرد مكتب علي بن ابي طالب امير المومنين(ع) درس عبرت بگيرند . (114943)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۲۷:۰۹
البته سخنان ايشان نظريه شخصي خودشان است و ارتباطي به اقشارجامعه ندارد
معمولا ايشان دوست دارند در بورس خبري بوده و هر روز به نحوي در اذهان عمومي جهان باشند باشند
فرق آن شخصي كه براي جاسوي براي اسرائيل چند ماه گذشته اعدام شد با خانم ركسانا صابري چيست ؟
خانم صابري رسانه ايست و حامي دارد و با صحبت در خصوص وي سياست مداران در بورس خبري قرار مي گيرند همان كاري كه دفتر رياست جمهوري انجام داد
به هرحال تاوان بيانات خشونت آميز ايشان را ملت بايد بدهد
دست زدن هاي پي در پي هيات ايراني منجمله آقاي مشايي و متكي با لبخندهاي مليح و نگاه كردن به چپ و راست ، از طنزهاي سياسي خوبي بود .ايكاش اين سخنراني از شبكه هاي جهاني براي ايران پخش مي شد (114946)
 
صدیقه
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۰:۲۴
حرفهای تکرای احمدی نژاد ....
کاش این گوجه وسط صورتش می ترکید. (114947)
 
سید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۲:۳۲
دوستان عزیز.یه نکته بگم که خودم دیدم.بی بی سی صحنه پرتاب شی را به روشنی نشان داد.آن شیئ گوجه فرنگی نبود.شخصی که لباس دلقک به تنش کرده بود نوک دماغ قرمز رنگ خودرا پرتاب کرد که اصلا به احمدی نژاد نخورد.پلیس هم بلافاصله اورا دستگیر وبه بیرون از سالن منتقل کرد. (114948)
 
پریسا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۳:۱۶
ناشناس از امریکا هرکس گروه خونی ترا نشناسد منی که در امریکا هستم انرا خوب میشناسم .شما اسرائیلی هائی هستید که فارسی یاد گرفته اید و رادیو کشورتان یعنی رادیو اسرائیل شما ها را ایرانی زاده خطاب میکند شما لطفا راجع به شارون و پرز جرف بزن و کار ما و رئیس جمهورمان به خودمان واگذار اگر ملت ایران با بسیاری از کارها ی و عقاید احمدی نزاد موافقت ندارند در دوچیز با او کاملا هم صدا هستند اول فناوری هسته ائی ایران دوم موضع گرفتن او در مقابل اسرائیل جنایتکار و مافیا و قلدر های جهانی که مانند شیر در مقابل انها ایستاده و ملت ایران هم از او حمایت میکندکافی است یک نگاه به اظهار نطرات مردم بکنی تا صحت این موضوع را در یابی..ما ملت ایران مسلمان شیعه هستیم و به ان افتخار میکنیم شیعه تاجی بر سر هر ایرانی است . (114949)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۲:۳۵:۱۳
من نمیدونم شما چطور تو آمریکا زندگی‌ کردین و هنوز متوجه نشدین که به هموطنان خودتون، بدون توجه به دینشون احترام بگذارید. ما در ایران شییعه، سنی، مسیحی‌ و یهودی داریم و همهٔ اونها ایرانی‌ هستن. هر کسی‌ هم که برخلاف شما صحبت می‌کنه جاسوس اسرائیل نیست. (115625)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۳:۳۰
آفرین به رئیس جمهور شجاع احمدی نژاد.... 4سال دیگه در کنارتیم (114950)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۳۵:۲۳
بنازم به دكتر احمدي نژاد رييس جمهور محبوب كه تمام منافع كشور را فداي اعراب تن پرور و بي خاصيت ميكند (114951)
 
رحمانی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۴۷:۲۹
واقعا عجیبه. آیا ما به عنوان یک انسان نباید از حقوق ملتی مظلوم دفاع کنیم؟ یعنی باید به خاطر شکم و راحتی از حق کوتاه بیاییم؟ کسانی که این کار احمدی نژاد رو بد می دونن آیا تو زندگی شخصی خودشون اجازه میدن کسی بیاد و اگر زورش زیاده همه چیزشون رو ببره؟ آیا خلاف انسانیت نیست بقیه بشینن و ظلم به مظلوم رو تماشا کنن؟ من که یه عنوان یک انسان به احمدی نژاد افتخار میکنم و مسائل اقتصادی برام در درجه دوم هست. ضمنا صحنه دوربان نشان داد که ما دل ملت ها رو داریم فتح میکنیم و این قدم اول در توجه دادن دنیا به حقایق موجود در دنیاست. (114954)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۵۱:۲۲
اگر دین دارید و ازاده هستید این مطلب را در سایت بیاوریید:


اقای دکتر مردم شیعه پاراچنار در کجای سخنرانی شما بودند ایا شما سوگند نخورده اید که پاسدار مذهب رسمی کشور باشید اصلا غزه به جای خود اگر در هر جای دنیا به جای این همه شیعه حیوانات را سلاخی می کردند هزاران پیام گروه های مختلف می دادند شما نباید از پاراچنار حرفی می زدید؟ (114956)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۵۲:۱۴
HISTORY WILL NEVER FORGET THE BRAVERY OF AN IRANIAN PRESIDENT AT THE OUTSET OF 21 CENTURY. (114957)
 
hajiagha
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۸:۵۳:۴۷
هفتاد میلیون جمعیت ایران که زیر سلطه شما ها دارند آرام آرام جان می دهند یا جاسوس هستند یا ضد ولایت فقیه یا کافر....برادر شهید هستم و مجروح جنگ از کانادا خدا لعنت تان کند یزید از شما با وجدان تر بود (114958)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۹:۱۷:۰۸
سلام
نمی دونم بای از کجا شروع کنم، این سایت رو من نمی شناختم با این عنوان که مطالب جنجالی و تیتر درشت میزنه شناختم اول فکر می کردم این سایت می خواهد راهنمای دولت باشد و کمک کند. بعد می دیدم که نه داره سنگ اندازی هم می کنه قشقلق هم می کنه شلوغ می کنه اصلاً به جایی رسید که احساس کردم پاتوق اصلاح طلبان تند رو هست. بعد دیدم که افراد مراجعه کننده و نظر دهنده به مطالب علمی و کلاسیک مطروح در سایت نظری نمی دهند که برای من سطح سواد مراجعه کنندها سوال شد خلاصه سایت هچل هفتی هست این سایت.
اما این موضوع دوستان هم وطن (انشاالله که دوستند نه دوشمن) مطالبی را عنوان می کنند که گویایی ترس و رعب و وحشت از جهان استکباری است و نظرات مخالفی نسبت به این اظهار نظر دارند شما باید بیایید یک مرحله عقب تر و ببینید که این وظیفه اخلاقی و شرعی یک فرد است جلوی ظلم بایستد این حرف های به ظاهر قشنگ رعایت دیپلوماسی و امثالهم در کتابها و دانشگاهها جا دارد. مگر بی ادبی و فحاشی صورت گرفته که این گونه روحیه خود را از دست می دهید مگر ما فرزند جهان استکبار هستیم ( شما را نمی دانم هستید یا خیر) که برای خوشحال کردن پدرمان بخواهیم به حرفش گوش دهیم. یک مقدار انصاف داشته باشید با این همه فشار آمریکا و اسرائیل به سوییس رئیس جمهورش دیدار کرد شک نکنید که جهان در حال تحول است و عمر استکبار به سر آمده.
کمی فقط با خود رو راست باشید همین (114964)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۹:۱۷:۵۷
صهیونسیت الان از خشم بخودش می پیچهد. واقعا این نکته جای تامل دارد که صدای تشویق چند صد نفری شنیده می شد ولی تنها تصویر خبرنگار بیخبر دیده می شد. به قول آقای دکتر احمدی نژاد خوشحال باشید از این همه عزت. به امید اینکه این انقلاب و دولت هرچه سریعتر به ظهور آقا امام زمان نزدیک گردد.

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرّم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد (114965)
 
عشق
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۰۹:۵۷:۴۷
تا وقتی جیگر داری و نترسی باهاتیم.دست پیش بگیر راهش همینه .همه جا بالای بالا باش.ایران یعنی بالاتر از همه پاینتر از خدا .یاعلی (114979)
 
ali
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۰۰:۱۲
agha man daneshjue kharej keshvaram. inja be ahmadinejad eftekhar mikonan. megan powerful man. dr mahud damet garm,gol kashti. hamishe v hameja baese eftekhar bodi. az daneshgah colombia begir ta ejlase zede nejad prasti. ma bet eftekhar mikonim. arezomun hast 4 sal dige bazam reis jomhuremun bashi v mese mard harf bezani. ahsant be to. inja ma iraniha hamishe saremun balast. hamishe v hamishe bekhatere reis jomhoremun bemun tabrik migan. ino vaghean migam to taxi,to bus,to daneshgah harja mifahman irani hastim migan ahmadinejad ok ok. best powerful man. man be vojodet,be eghtedaret,be hamechi hata kambod v kastyat eftekhar mikonim. (114982)
 
ali
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۲۳:۵۵:۳۷
شما میشه بگی کجا هستی؟!منم خارج از کشور درس می خونم ولی کاملا برعکس شما می بینیم!اقتدار؟اینکه چون ایرانی هستم بام بد برخورد می کنن اقتداره؟اینکه وقتی می گم ایرانین میگن همونا که با شتر این ور اون ور میرن اقتداره؟معطل شدن های چند ساعته تو فرودگاه ها اقتداره ایرانه؟اینجا مسلمون زیاده خیلی هم براشون احترام قایلن.پاکستانی ها که نصف قضیه ی تروریست (به زعم غربی ها ) از اونجاست اینجا سالاری می کنن ولی ما چی؟قضیه خصومت با اسلام نیست قضیه بی آبرویی ملت ماست که روز به روز داره بیشتر میشه (115296)
 
بنده خدا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۰۸:۳۵
ايكاش آقاي دكتر ، همزمان بااين گونه مباحث در عرصه بين المللي ،پشتوانه ملي خودش را با توجه ونظارت بر مديران مياني ورده هاي پايين كه مستقيما موجب قوت وضعف دولت مي شوند تقويت مي كرد.(هر چند كه ديگه ديره) (114985)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۳۷:۵۶
در این اتفاق جند نکته حائز اهمیت است


1) عمل آقای احمدی نژاد در ادامه سخنرانی خود و کوتاه نیامدن از موضعشان نشان دهنده استواری ایرانیان در نظر و دیدگاه خود و اعتماد به نفس زیاد آنهاست


2) اینکه آقای احمدی نژاد با قهر هیات اروپایی مصرانه بر مواضع خودمان تاکید داشتند نشان دهنده عدم تاثیر تحریم و تهدید در رفتار ایرانیان است مطلبی که 30 سال به دنبال نشان دادن آن هستیم که رییس جمهور به خوبی در یک جلسه سخنرانی بصورت عملی نشان داد.

3) پیام استحکام و ثبات قدم در مواضع مسلما باعث بازنگری غربی ها در رفتارها و کنار گذاشتن روشهای تکراری و کاهش استفاده از تحریم ها و تهدیدها و تکیه بر گفتگو خواهد شد

4) گرچه بسیج رسانه های تصویری دنیا برای پخش زنده یک سخنرانی آن هم در اجلاسی تازه تاسیس با موضوع حقوق بشر (و برخلاف دفعات قبل) از ابتدای سخنرانی عجیب بود ولیکن منشا خیر شد چراکه اولا انتظار این استواری در اراده را نداشتند ثانیا همه صحبت های آقای احمدی نژاد را مبنی بر آزادی ملتها و احترام به حقوق آنها را شنیدند و دیدند دلیل ترک سالن توسط اروپاییان سخنانی درست و انسان پسند بود (114997)
 
محمدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۴۲:۳۵
شما در کار اجرائی نیستید که ببینید که واقعاً کشور در اقصی نقاطش تبدیل به یک کارگاه بزرک عمرانی تبدیل شده است. حیف که کار تبلیغاتی خوبی برای نمایش این همه تلاش دولت نمی شود. ومتاسفانه عده ای خیال می کنند که مملکت همینطور درجا می زند. ای کاش می شد در حوزه ای که من کار می کنم می توانستم تنها گوشه ای از عظمت کار را به مردم نشان دهم. (115000)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۴۳:۰۱
این دولت دوباره عزت و افتخار کشور اسلامی ما را به مردم این دیار برگرداند .
عزتی که در دولت قبل زیر پای آمریکا و نوچه هایش لگد مال شده بود
بعضی ها هم متاسفانه فقط بلد هستند احمدی نژاد را تخریب کنند . انصاف هم خوب چیزی است . (115001)
 
از دوستداران نظام و ولايت
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۵۴:۲۲
احسنت به دكتر احمدي نژاد كه گفتمان انقلاب را پس از 30 سال دوباره زنده كرد به آقاياني كه به ايشان ايراد مي گيرند مي گويم : مگر ما انقلاب نكرديم كه پشتيبان مستضعفان جهان باشيم حالا كه يك مرد شجاع پيدا شده و بي محابا از ستمديدگان دنيا دفاع مي كند ايراد مي گيريد . مطمئنم كه سخنراني احمدي نژاد مستمسكي مي شود براي فرصت طلباني كه پس از 20 سال سكوت به عرصه آمده واز محبوبيت احمدي نژاد در حراسند و همين سخنراني شجاعانه را به عنوان يك خطا براي احمدي نژاد مطرح مي نمايند .اما خدا ياور كساني است كه به او متوسلند . (114975)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۵۴:۲۷
با دیدن برخی دیدگاههای عزیزان یاد خاطره ای افتادم.چند سال پیش داشتم به بچه ها جمع و تفریق یاد میدادم.که پاسخهای یکی از بچه ها توجهم را جلب کرد.همه پاسخهای او به واحد پولی بود.مثلا اگر از او میپرسیدی اگر2تا شکلات داشته باشی و من نیز 5 شکلات به تو بدهم چند تا میشود میگفت 7تومان.حالا برام جالبه برخی ها انتظار دارند که مسئولین هر کاری انجام میدهند یا هر سخنی که میگویند برای ما نان و آب داشته باشدواین وسط ایمان .اعتقادات .عزت.وشرافت فراموش شده است. (114972)
 
امین
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۰:۵۶:۳۲
خیلی خیلی خدا رو شکر میکنم که یک بار دیگه رییس جمهور کشورم با اقتدار از عدالت دفاع کرد و خشم همه چیزداران بی همه چیز را در آورد. (115011)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۰۳:۳۴
چرا حرف حق رو منتشر نمی کنید؟ (115014)
 
محمدي - عباسي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۱۸:۲۳
به شجاعت روساي جمهوري كه گوجه فرنگي ولنگه كفش نوش جان مي كنند بايد افتخار كرد! (115017)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۷:۳۰:۵۰
به عقل کسانی که فرق اون لنگه کفش و این گوجه فرنگی را نمی فهمند چه طور؟ می شه افتخار کرد؟ (115219)
 
هيچ كس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۲۶:۵۸
جمع كنيد بابا مسخره بازيو شما مردم را احمق فرض كردين دارين به خودتون دلداري ميدين (115019)
 
دانشجوی دوران خاتمی
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۶:۲۵
نمی دانم چرا جریان گوجه فرنگی آدمو یاد لنگه کفش می اندازه!
اگه در عراق خبرنگار عراقی سرافراز و آزاده است و بوش خوار و ذلیل شد پس بدانید در ژنو هم همین اتفاق افتاده و ما بی خبریم (115021)
 
haji
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۳۹:۴۸
حضرت محمد (ص) در ضمن وصیت های خود به حضرت علی (ع) چنین فرموده اند : ای علی به وصیت های من توجه کن ، همواره در خیر و سعادت خواهی بود تا هنگامی که وصیت های مرا عمل کنی ، هرکس از انتقام دست بکشد و از آن چشم بپوشد در صورتیکه قدرت بر انتقام داشته باشد ، خداوند روز قیامت او را در محل امنی قرار خواهد داد و مزه عفو را خواهد چشید. بهترین جهاد برای آدم این است که چون صبح کرد و وارد جامعه شد ، همتش این باشد که به هیچ فردی ستم روا ندارد و به حقوق احدی تجاوز نکند.آن انسانی که جامعه از زبانش آرامش نداشته باشند و مردم از شر زبانش در امان نباشند ، این چنین آدمی از اهل آتش است. بدترین مردم آن کسی است که مردم از ترس او را احترام کنند ، تا از شرش در امان باشند ، بدترین مردم کسی است که آخرت خود را برای رسیدن به جاه و منال دنیا بفروشد ، و بدتر از این آن انسانی است که آخرت خود را برای دنیای دیگری بفروشد. خداوند دروغ مصلحتی را که برای اصلاح برادران ایمانی گفته شود دوست دارد ، ولکین راستی را که موجب فساد و دشمنی بین افراد میشود را دشمن میدارد.هر مست کننده ای که عقل را از آدمی سلب کند ، حرام است ، و هرچیزی که زیادی آن مست کننده باشد ، آشامیدن یک جرعه از آن نیز حرام است.تمام گناهان در یک خانه قرار گرفته اند ، کلید این خانه آشامیدن شراب است ، یعنی اگر آدمی شراب نوشید مرتکب هرگناهی میگردد و هر فسقی از او سر میزند.بر شارب الخمر ( شرابخوار) لحظه میگذرد که در آن حال خداوند را نمی شناسد ، یعنی در حال مستی از خداوند غافل است و مرتکب هرکاری میشود و هر معصیتی را مرتکب میگردد.کوههای بلند و سر بر آسمان کشیده را میتوان از جای کَند ، ولیکن زمامداریکه هنوز ایام حکومتش سپری نشده و وقت مرگش فرا نرسیده نمیتوان از بین برد.چهار نفر هرچه از خداوند بخواهند مستجاب میگردد : پیشوای عادل ، دعای پدر برای فرزند ، مردیکه برای برادر دینی خود در پنهان بدون اطلاع او برایش دعا کند و کسی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته باشد و به ظالم نفرین کند ، خداوند متعال میفرماید : به عزت و جلالم سوگند انتقام مظلوم را از ظالم خواهم گرفت ، ولو بعد از مدتی که از ستم گذشته باشد.خداوند بهشت را به مردی که بدزبان و فحاش باشد و هرچه به زبانش آید بگوید حرام کرده است.مزاح نکن ، تا وقارت از بین نرود ، و دروغ نگو تا نور چهره ات محفوظ بماند ، و از دو خصلت دوری گزین : دل تنگی و تنبلی ، تن آسائی ، اگر دل تنگ شدی در برابر حق شکیبا نخواهی شد ، و اگر تنبل شدی حق کسی را اداء نخواهی کرد. ده نفر از این امت به خداوند کافر شدند ، و آنان عبارتند از : سخن چین ، جادوگر ، مرد بی غیرت ، مردان زناکار ، کسی که با حیوان درآمیزد ، کسی که با محارم خود زنا کند ، شخصی که فتنه برانگیزد ، و به دشمنان مسلمان ها اسلحه جنگی بفروشد ، و کسی که زکات ندهد و با استطاعت زیارت خانه خدا را ترک کند و بمیرد.مرد عاقل باید جز در این سه طریق راه دیگری نرود ، اول دنبال معاش خود را بگیرد ، دوم در فکر آخرت خود باشد ، سوم از لذائذ مشروع استفاده کند.مکارم اخلاق در دنیا و آخرت سه چیز است : کسی که بر تو ستم کرده از وی درگذری ، و کسی که ارتباط خود را با تو قطع کرده تو با او از در آشتی درآیی و ارتباط خود را با او برقرار سازی ، و کسی که از روی نادانی برای تو موجب ناراحتی فراهم آورده با بردباری از وی درگذری.از چهارچیز قبل از رسیدن چهار چیز دیگر هرچه زودتر استفاده کنید : از جوانی قبل از پیری ، از تندرستی پیش از اینکه بیمار گردی و ناتوان شوی ، از ثروت قبل از اینکه فقیر و ناتوان گردی.آفت شرف و بزرگی فخر و مباهات است ، و اینکه انسان همواره به اصل و نسب خود مغرور باشد.هرکس از خداوند متعال بترسد ، همه اشیاء از وی خواهند ترسید و از او حساب خواهند برد ، و هرکسی که از خداوند واهمه و ترس نداشته باشد خداوند او را از هر چیزی خواهد ترسانید.هرکس این چهار خصلت را دارا باشد خداوند برای او خانه ای در بهشت میسازد : 1.کسی که یتیمی را جای دهد 2.و ناتوانی را حمایت کند 3.و به پدر و مادرش مهربانی نماید 4.و به زیر دستانش با محبت رفتار کند.هرکس با سه خصلت خداوند را ملاقات کند از بهترین مردم است : آنکس که واجبات خداوند را انجام دهد و از محرمات دست بکشد ، و به آنچه خداوند داده قناعت کند ، این چنین آدمی پرستنده ترین و پارساترین و بی نیازترین بندگان است.مجالست و هم نشینی با سه دسته از مردم دل را می میراند: هم نشینی با مردمان پست ، مجالست با توانگران ، و سخن گفتن با زنان. انجام سه عمل از حقائق ایمان است : انفاق در هنگام تنگ دستی ، و گذشت از خود در برابر مردم ، و بخشش علم و دانش برای کسی که طالب علم است.هرکس دارای این هفت خصلت باشد به حقیقت ایمان رسیده و کامل شده است و درهای بهشت به روی او بازگردیده است : کسی که وضوی خود را کامل بگیرد ، و نماز خود را با وجه نیکویی ادا نماید ، و زکات مال خود را بدهد ، و خشم خود را فرو برد ، و زبانش را نگه دارد ( غیبت نکند ، دروغ نگوید و ... ) و از گناهانش استغفار کند و افراد خانه اش را نصیحت و اندرز دهد.سه چیز موجب خوشحالی مومن در دنیا است : دیدن برادران دینی ، و افطار روزه داران و نماز خواندن در آخر شب.از سه چیز تو را نهی میکنم : حسد ، حرص ، و تکبر.هرکس دارای این سه خصلت نباشد اعمالش تمام نخواهد شد : ترسی که او را از نافرمانیهای خداوند باز دارد ، و اخلاقیکه به وسیله آن با مردم مُدارا کند ( البته مُدارا با مردم همرنگ شدن با خلافها و گناهان آنها نیست ، مُدارا با مردم به این معنی نیست که در مقابل گناه آنها بی تفاوت باشیم و تاییدشان کنیم ) ، و حلمیکه به وسیله آن نادانان را از خود دور سازد.چهار خصلت موجب شقاوت آدمی می گردد : 1.خشکی چشم 2.تیرگی دل 3.آرزوهای دور و دراز 4.دوست داشتن زندگی در دنیا.اشخاص متظاهر و فریبکار سه علامت دارند : هرگاه با انسان روبرو گردند چاپلوسی میکنند ، و هرگاه دور باشند ( پشت سرت ) غیبتت را میکنند ، و اگر برای آدمی مصیبت و ناراحتی پیش آید شماتت میکنند.ستمکاران را سه علامت است :1.زیردستان را آزار و اذیت میدهند2.با افراد بالادست خود با نافرمانی زندگی میکنند3. از ستمکاران پشتیبانی مینمایند.منافقین هم دارای سه علامت هستند : 1. سخنان دروغ و غیر واقع می گویند 2.هرگاه وعده بدهند به وعده خود وفا نمیکنند 3.هرگاه مورد امانت واقع شدند و چیزی در نزد آنان گذاشته شد خیانت میکنند. ریاکاران سه علامت دارند: از کارهای خود تمجید می نمایند و اظهار سرور و شادمانی میکنند ، و هنگامیکه تنها بمانند اوقات خود را به کسالت میگذرانند و دوست دارند که مردم پیوسته از آنان به نیکی یاد کنند. به خدا سوگند اگر مرد متواضع در ته چاه قرار گیرد ، خداوند متعال بادی را میفرستد و او را از قعر چاه بیرون میآورد و در دولت بد کاران ، بالای نیکوکاران قرار خواهد داد. مومن آن کس است که جان و مال مسلمان از دست وی در امان باشد ، و مسلمان کسی است که سایر مسلمانان از دست و زبان او در آرامش باشند ، و مهاجر کسی را گویند که از گناهان دست بکشد.محکمترین رشته ایمان دوستی در راه خدا و دشمنی برای رضای خدا است. هرکس از زنش اطاعت کند خداوند او را به رو در آتش خواهد افکند ، مولا علی (ع) فرمود : یا رسول الله مقصود از اطاعت زن چیست ؟ حضرت رسول (ص) فرمود : مرد به زن خود اجازه می دهد در هر مجلسی شرکت کند ، و به هر محفل نامناسبی برود ، و لباس نازک بپوشد و خودنمایی کند. خداوند متعال به وسیله اسلام غرور جاهلیت و افتخار به آباء و اجداد را از بین برد ، مردم همگی از حضرت آدم هستند ، و حضرت آدم نیز از خاک است ، گرامی ترین مردم در نزد خداوند کسی است که پرهیزگار باشد. هرکس علم بیاموزد و نظرش این باشد که با نادانان لجبازی کند و یا با دانایان مجادله نماید ، و یا مردم را به طرف خود جلب کند ، این چنین آدمی از اهل آتش است.هرگاه بنده ای بمیرد ، مردم گویند : از خود در جهان چه گذاشته است ؟ ( چقدر مال و ثروت زمین و .... گذاشته است ) ولی فرشتگان می گویند : قبل از خود چه توشه ای برای آخرتش فرستاده است. این جهان برای مومن زندان است ، و برای کافر مانند بهشت. مرگ ناگهانی برای مومن راحتی و برای کافر موجب حسرت و ندامت است. خداوند برای دنیا وحی فرستاد به کسانیکه به من خدمت میکنند ، خدمت کن. و کسانیکه به تو خدمت میکنند آنها را در ناراحتی و مشکلات قرار بده. اگر این جهان به اندازه یک بال مگس در نزد خدا ارزش داشت هر آینه یک جرعه آب هم به کافر نمی داد. کِتابُ المَواعِظ شیخ صدوق صفحه 3 الی 27 (115023)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۱:۰۸
یکی به من بگه آقای احمدی نژاد و طرفدارانشون این \" اعتماد بنفس بالا \" رو چطور بدست آوردند ؟


مسئول محترم بررسی اظهار نظرها ، اگر سؤال اختصاصی از شما داشته باشم کجا مطرح کنم ؟ متشکرم (115024)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۴۹:۰۰
این حرفها که آقای احمدی نژاد در اینجور مجالس میزنند در کوتاه مدت همه را تحت تاثیر قرار میدهد ولی اگر در دراز مدت مردم از عملکرد آقای احمدی نژاد در امور اداره کشور و اقتصاد راضی نباشند نه تنها سودی ندارد بلکه نتیجه عکس خواهد داشت و همانهایی هم که سعی کردند جلو اینجور صحبتها را بگیرند به خوبی میدانند چگونه از طریق رسانه هایشان ضد تبلیغ راه بیاندازند خود من در یک مسافرت خارجی بایک مرد تحصیلکرده اهل مالزی صحبت میکردم ایشان خیلی با احساس درمورد آقای احمدی نژاد صحبت میکرد ولی وقتی از من در مورد عملکرد آقای احمدی نژاد در داخل کشور خصوصا مسائل اقتصادی سوال کرد و اینکه عامه مردم چه نظری در مورد دولت ایشان دارند مجبور شدم جوری صحبت کنم که احساسات آن فرد دچار سرخوردگی نشود . (115026)
 
عبد الله
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۱:۵۶:۱۲
واقعا بار دیگر به ایرانی بودن خود افتخار کردیم . درود بر رییس جمهور مکتبی که خار چشم دشمنان اسلام شده . پیام ما به دکتر اینه :

مالک اشتر علی خدا نگهدار تو



مرگ بر اسراییل . مرگ بر آمریکا. مرگ بر صهیونیسم. (115028)
 
میکائیل
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۰۵:۰۷
باید به تمام ملت ایران تبریک بگوییم به خاطر انتخاب رئیس جمهوری با این اقتدار و صلابت که در مجامع بن الملل این گونه پرچم ایران را بالا می برد و مشت محکمی بر دهان اسرائیل صهیونیسم و ......................... میزند
آقای احمدی نزاد من از سوی تمام ایرانیان و تمام مسلمانان جهان از شما تشکر میکنم (115029)
 
سروش
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۱۷:۴۴
به تو افتخار می کنم (115031)
 
سهیلا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۲۱:۱۵
اگر قدری انصاف داشته باشیم به سادگی پی به جایگاه ایران در قبل و بعد از دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد خواهیم برد. یادمان باشد مناسبات مثبت سیاسی در سطح بین المللی در زمان آقای خاتمی ممکن است در ظاهر قابل تحلیل نباشد ولی همین دیدگاه مثبت کشورها با ضریبی غیر قابل تصور در صنایع، صادرات غیر نفتی، انتقال تکنولوژی اثر گذار بود. حال در نظر بگیریم عکس این رخداد را که در حال حاضر با روی گردانی 5 کشور تراز اول صنعتی جهان از ایران همراه است، آنهم به قیمت ظاهرا طرفداری ما از مسلمانان فلسطینی. مگر بیش از نیمی از جمعیت مسلمان چچن در همین چند سال اخیر به کام مرگ نرفتند، پس چرا در آنجا سکوت کردیم! ودر مجامع بین المللی از حق مسلمانان بیگناه چچن دفاع نکردیم. ای کاش مردم ما نیز اندکی با تدابیر سیاسی اتخاذ شده آشنایی داشتند تا به این سادگی نتوان با تحریک احساسات مردم باعث غفلت عموم از وضع نابسامان اقتصاد داخلی شد. (115032)
 
علي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۲۲:۱۱
خيلي ذوق زده نشويم . فراموش نكنيم آنچه كه از اهميت بالايي برخوردار بود كمك كردن به آرام ماندن جو كنفرانس با هدف اعمال فشار براي اقناع دنيا به نژاد پرست بودن صهيونيسم بود .كار بار ارزشي چند سال پيش در دوربان افريقاي جنوبي براي اين هدف انجام شد كه كلي غربي ها را تحت فشار گذاشته بود. متاسفانه با عملكرد نسنجيده آقاي رئيس جمهور كه تريبون كنفرانس را با تريبون انتخاباتي داخل كشور اشتباهي گرفته بود همين شد كه اصل قضيه به فراموشي سپرده شد و ناخودآگاه آب به آسياب اسرائيل ريخته شد. متاسفم كه بگويم آقاي رئيس جمهور بيشتر در پي كسب شهرت و مطرح شدن آنهم در آُستانه انتخابات رياست جمهوري است و به عواقب كار نمي انديشند. نوشتن متن سخنراني آنهم در چنين اجلاس مهم و حساسي نيازمند كار كارشناسي عميق و همه جانبه است كه در كنار مطرح كردن مسايل اصولي و برحق، بهانه براي جنجال به ديگران داده نشود و مفت ومجاني فضاي تبليغاتي در اختيار يهود قرار ندهيم . نكته ديگر اينكه رئيس جمهور مظهر آبروي يك كشور و يك ملت در صحنه بين المللي است. اگر باب شود كه هركجا ايشان مي روند با گوجه فرنگي و تخم مرغ گنديده پرتاب شده توسط عده اي مغرض بشوند در واقع عزت و آبروي ملت را هزينه كرده ايم و به هيچ جا هم نمي رسيم. جدا به اين نتيجه رسيده ام كه رئيس جمهور دچار توهم و خودشيفتگي است و عاشق اين است كه كانون توجهات باشد. به همين فيليم حضور در اجلاس نگاه كنيد. ايشان هنگام حضور و عبور همواره دستشان را براي مدعوين كه كمترين ابراز احساساتي نمي كنند مدام تكان مي دهند . ضمنا كاربران عزيز فكر نكنند كه بنده مخالف آقاي احمدي نژاد هستم. متاسفانه از هواداران پر و پا قرص ايشان بوده ام كه الان واقعا پشيمان هستم و قصد كرده ام ديگر به هيچ كس در هيچ انتخاباتي راي ندهم. (115033)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۸:۲۳
متاسفم كه بگم خيلي بي انصافي لابد دردانشگاه كلمبيا هم رئيس جمهور تبليغات رياست جمهوري مي كرد....خداوكيلي انصاف هم خوب چيزيه (115201)
 
عباس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۲۴:۳۹
هر جایی ادبیات مخصوص خودش را دارد ...
باید قبول کنیم که ادبیات اینگونه آنهم از نوع تکراری دیگر بکار نمی آید ... ما در دنیایی زندگی می کنیم که افکار عمومی حرف اول را می زند ... توهین به شخص اول کشور در یک چنین مجمعی واقعا جای تاسف دارد ... نمی دانم کی باید قبول کنیم که وقتی صحبت می کنیم از دهان 70 میلیون ایرانی حرف می زنیم نه نظرات شخصی و تعصب آلود خودمان ... گیرم اصلا حرفها درست عزیز من آخر مگر می شود هر حرفی را هر طوری دلمان خواست به زبان بیاوریم ...اینکونه باشد که سنگ روی سنگ بند نمی شود ... هر کسی پشت تیربون قرار گرفت بگوید فلانی نژاد پرست است و یا تروریست است ... تو رو بخدا جناب رئس جمهور در ادبیات خودتان تجدید نظر کنید بخدا پدر ملت را در آوریده اید با این نوع حرفهایتان (115034)
 
صادق
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۵:۲۶
تا كي مي خواهيد گول حرهاي دهن پركن را بخوريد...مثل دموكراسي كه اگر به نفعشان باشد قبول دارن واگر ازش ايراد بيهوده مي گرند وتخريبش مي كنند...به خدا غفلت با تفاهم خيلي فاصله داره مثل گفتگوي تمدنهايي كه قبول كردند اما ببلافاصله به جنگ افغانستان وعراق اعزام شدند...شمارا بخدا دست از ساده لوحي درمقابل دشمنان قسم خورده برداريد...زودتر بيدار شويد 30سال گذشت (115197)
 
علیرضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۳۰:۱۹
اظهار عجز نزد ستمگر ز ابلهی است
اشک کباب موجب طغیان آتش است (115035)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۲:۵۳:۴۲
راستي چرا احمدي نژاد سانسور و بزرگ نمايي و دروغ پردازي را از كشور خودمان بر نمي دارد (115040)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۲۹:۵۸
من هم شجاعت آقای احمدی نژاد رو قدردانم (115063)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۳۸:۵۲
حرف حق تلخ است این را دنیا باید بداند اگر از شما خیلی تعریف کردند شک کنید
همیشه اول مردم کشور مهم اند بعد چیزهای دیگر (115077)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۴۰:۰۸
مي نمي دانم که جناب آقاي احمدي نژاد که ضرب المثل دفاع از حق عدالت هستند و هميشه پاي آن مي ايستند چراا در مورد آقاي کردان برعکس عمل کردند (115078)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۵۶:۱۱
بعضی از دوستان جوری حرف می زنند انگار فقط دکتر احمدی نژاد ضد اسراییله و ازش نمی ترسه و بقیه جیره خوار اسراییلند!

دوست عزیز از انقلاب 30 ساله گذشته متحیرم که هنوز افکار ایده آلیستی را به شدت بروز می دهید.
اسراییل خونخواره ظالمه و هزار بدی دیگه کی میگه با ظالم نباید مبارزه کرد ولی مبارزه که همش شاخ به شاخ شدن نیست که عزیز جان .

دشمنای انقلاب دارن از راه دیگه ای به ایران ضربه میزنند من تمام حرفم اینه که این گفتمان اگر درست بود در طی این 4 سال الان وضع کشورمان از نظر تنفر دولتها و ملتها تاکید میکنم ملتها به این وضع نبود.

چطور خاتمی تونست در سازمان ملل آمریکا را با حرف بکوبه و اونها هم قبول کردند و از ملت ایران عذر خواهی کردند؟ لطفا بحث بوش را راه نندازید که نمونه اش را الان در ایران داریم می بینیم.

یکم واقع گرا باشیم بد نیست حالا که دشمنان ما تغییر تاکتیک دادند و گفتمان جدیدی را به مردم عرضه کردند و چهره خودشونو در دنیا بهبود بخشیدند ما هم از این وضع در بیاییم.

آیا شعار مرگ بر اسراییل دادن را مبارزه حساب می کنید؟ یا انتهای مبارزه تون اینه که هر جا رفتین بی وقت و بی جا بحث هولوکاست و میخواین وسط بیارین؟

از قدیم گفتن اگه یه نفر باهات دشمن شد بدون اشکال از اونه ولی اگه همه باهات دشمن شدند بدون اشکال از تویه.
باید به دوستان نزدیک باشیم ولی یه دشمنان نزدیک تر ولی متاسفانه هم از دشمنان دوریم و هم از دوستان.

دوست عزیزی که فرانسه و انگلیسیت خوبه. دومین چهره منفور جهان کیه؟

پاینده باد ایران (115092)
 
هوشنگ
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۳:۵۹:۲۷
راستش کامنتهای دوستان را خواندم ، ارتباط شجاعت را با بیان این سخنان نفهمیدم ، آقای احمدی نژاد نظراتی را مطرح کرده اند که از نظر خودشان صحیح است ، از دید کشورهای دیگر هم یا مورد قبول است یا نیست ، ولی چند ضعف عمده را در اطلاع رسانی ایشان در داخل کشور دارم :
1- اصولا این روش تهاجمی به اسرائیل چه ثمراتی را برای سیاست خارجی ایران در بر داشته است ؟
2- اگر داشته چرا برای مردم بصورت واضح بیان نمیشود ؟
3-آیا این موضع تهاجمی در میان دولتهای جهان پذیرفته شده و کمک حال فلسطینیان قرار گرفته است ؟
4- تنها مسئول ایرانی که چنین تند سخنان خود را در مورد هولوکاست و اسرائیل بیان میکند آقای احمدی نژاد است و سایرین هم سعی کرده اند از این نوع بیان بگریزند ، مانند آقای لاریجانی که هولوکاست و نظر در مورد آن را به تاریخدانان واگذار نمود .

و در آخر مجددا عرض میکنم که این شجاعتی که دوستان بر آن تکیه دارند در چه موردی است ؟
اصولا چه گونه شجاعتی میخواهد که شما به عنوان نماینده یک کشور و در پناه حفاظتها و ... مطالبی که مورد قبول دیگران نیست را بیان کنید ؟
آیا حقوق سر ماه ایشان را کم میکنند ؟
پستش را میگیرند ؟
و ...؟
یا اینکه ایشان حرفهایشان را میزنند ، روابط جهانی با ایران بدتر میشود و مشکلات ایران هم بیشتر میشود و این مشکلات مانند تورم نفی و به عنوان دلیل به میوه فروشی محله نارمک احاله میگردد و ...

شاید در ابتدا این نوع سیاست تهاجمی برای جلب نظر مردم دنیا موجه بود ولی در ادامه دیگر این روش جواب نمیدهد و دنیا در انتظار راهکار عملی از ایشان است که با این نوع سخنرانیهای تکراری صرفا دلزده تر شده و اسرائیل هم ماهی خود را شکار میکند و ما هم به شجاعت خود فخر میفروشیم . (115098)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۳:۳۴
آخه دوستان عزیزم شما همه چیزو از دیدگاه خودمون می بینید.

99% مردم ایران واقعیت اسراییل و ار تلویزیون و طرق مختلف دیدن اما بقیه مردم جهان چه؟

از نظر اونها کاملا بر عکسه یعنی اسراییل بر حقه و ایران خطرناکه. از این نظر به قضیه نگاه کنید لطفا.

فکر کنید رییس جمهور اسراییل بیاد تو هر اجلاسی ضد ایران حرف بزنه چه احساسی پیدا میکنید بهش؟ نکنه براتون محبوب میشه؟

حرف من اینه . مبارزه خوبه نه همیشه به یک روش .


در ضمن شعار و حرفی که منافع ملی را تامین نکرده و باعث هزینه برای ملت شود که در این چند سال اخیر زیاد بوده از نظر وجدانی - شرافتی - شرعی و ... اشتباه است . حالا لفط خیانت را بهش نمیدم.

یا حق (115103)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۴:۰۴:۵۴
تا کی باید در روابط بین المللی خود با یک سیاست تهاجمی همه کشور ها را از خود برانیم.ایا در ان جلسه به غیر از افراد همراه کسی برای سخنرانی اقای احمدی نژاد دست می زد.567 (115104)
 
sepanta
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۴:۱۰:۵۱
بنده خود یکی از منتقدین آقای دکتر هستم ولی للهی نباید از حق گذشت.شجاعت متانت و اعتماد بنفس ایشون بهمراه نطق متین و مستدلشون واقعا قابل ستایشه.زنده باد (115107)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۰۲:۰۱
با خواندن این خبر \"http://alef.ir/1388/content/view/44177/\"

\"
احمدي‏نژاد به سران جهان نامه نوشت


۳۱ فروردين ۱۳۸۸
دکتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران صبح دوشنبه در ديدار با روساي سازمان هاي وابسته به سازمان ملل متحد مستقر در ژنو از تهيه نامه اي خطاب به سران جهان خبر داد.

به گزارش ايرنا به ژنو، دکتر احمدي نژاد در اين ديدار که در محل اقامت خود در هتل اينتر کنتينانتال انجام شد از تهيه يک نامه به سران جهان در مورد راه هاي مقابله با بحران اقتصادي موجود در جهان خبر داد و گفت: در اين نامه به طور کامل راه کارهاي مقابله با بحران اقتصادي جهان تشريح شده است.
رييس جمهوري يادآور شد که اين نامه به زودي براي سران جهان ارسال خواهد شد.

\"
و کنار هم گذاشتن تمام حوادث این چند روز و این چند سال دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه. (115145)
 
مرتضي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۲۸:۵۳
براي من جاي سوال است كه ما براي حل بحرانهاي جهاني برنامه داريم . نسبت به بي عدالتي در ساير كشورها (بخوانيد كشورهاي مخاصم با ما) برآشفته مي شويم . نمي خواهم بگويم چرا ما براي ظلم واقع شده در دارفور سودان، كشتار مسلمانان در چچن ، فشار بر مسلمانان ايالت سينكيانك چين ، ماجراي حمله به آبخزيا و استيا دم بر نياورديم . ولي سوالم اينجاست چرا براي حل بحرانهاي اقتصادي و چالشهاي سياسي دركشورمان و اجراي عدالت و رفع تبعيض و ظلم برنامه مدون و مشخصي نداريم . (115157)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۳۲:۵۱
در دين مبين اسلام گفتن امر به معروف و نهي از منكر داراي مراتبي است ولي در هيچ حالتي نبايد موجب وهن دين شود. آيا حركت ديروز باعث سربلندي اسلام شد؟ (115160)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۱:۲۳
دردناک تر از پرتاب آن شی به طرف رئیس جمهور، سخنان نابه خردانه و متعصبانه ی برخی هم وطنان است که مانند تیری بر دل هر وطن پرست ظلم ستیز می نشیند. اما باز هم با این حال خطاب به رئیس جمهور شجاع خود می گوییم
ما را سریست با تو که گر خلق روزگار دشمن شوند و سر برود هم برآن سریم (115165)
 
گرجي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۴۲:۵۳
حضور كشور عزيز در اين كنفرانس و مواضع محكم به نمايندگي رييس جمهور غرور برانگيز و رفتار رييس جمهور بخصوص با اخلالگران ژخته و ماهرانه بود اما ايشان سخنراني خوبي نداشتند چرا كه ايشان مي دانستند نمايندگان بسياري از كشورها با برخاستن قصد لطمه زدن به سخنان ايشان را دارند كاش تا اواخر سخنراني بدون نام بردن از اسراييل تنها اعمال و رفتار اين ریيم را با گوشه و كنايه زير سوال مي بردند و در انتهاي سخنراني همه را كيش و مات مي كردند آنوقت ديگر برخاستن نمايندگان بيهوده تر مي نمود بهر حال پيروز ميدان ما بوديم اما كاش اين ژيروزي صد درصد بود (115170)
 
سبحان
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۵:۵۲:۳۸
راستی راستی کدامین عقل سلیم با دیدن این تصاویر احساس عزت میکند؟ اینطور سخنرانی های پر شور فقط مربوط به دوران انقلاب و جبهه و جنگ است نه در مجامع عمومی و از جانب یک سیاستمدار..!
پرتاب گوجه و هو کشیدن فریاد های اعتراض و ترک جمعی از حاضرین در مقابل سخنرانی رییس جمهور یک کشور با تمدن 5000 ساله فقط تاسف بار و مایه آبرو ریزی است نه افتخار...
از خوانندگان خواهشمندم موافقت یا مخالفت خود را با این نظر اعلام فرمایند تا شاید دیگران بفهمند آنچه را که نمیخواهند بفهمند... (115176)
 
ح
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۴:۵۱
بنام خدا
امروز كارها تخصصي شده و ارتباط با كشورهاي خارجي و تاثير گذاري در روابط بين الملل هم فن و تخصص خود را مي طلبد انجام كارهاي دو پهلو با ريسك بالا ممكن است به جاي جلب نتيجه جلب ضرر كند البته بنده با توجه به ساير اعمال و حركات ايشان به دستاورد اين سفرها خوشبين نيستم (115187)
 
SAMANE
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۵:۰۵
همه زندگي انسان در غذا و رفاه خلاصه نميشود .آنچه انسان را از ساير موجودات جدا ميکند حق طلبي و معنويت است .از اين ر و احمدي نژاد سمبل انسانيت در سطح جامعه چهانيست . (115189)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۴:۵۸
زنده باد آزادی و احترام به حقوق دیگران و قبول اینکه انسانهایی هستند که مثل ما فکر نمیکنند ولی حق زندگی و حیات دارند. زنده باد آزادی و حق عقیده و زنده باد دوستی و مهربانی و زنده باد یاد خدا در دلهای ما و زنده باد گذشت و پاکی و زنده باد انسانیت و زنده باد شادی زنده باد صداقت و یکرویی و زنده باد امید (115194)
 
كاظمي
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۶:۲۷:۳۱
تا جايي كه من به ياد دارم هميشه آقاي خاتمي هم بسيار منطقي و مستدل جنايت هاي صهيونيست ها را در همه جلسه هاي بينالمللي نكوهش مي كرد. و البته اين ربطي به اظهار نظر كردن و موضع گرفتن در مورد عهولوكاست ندارد. (115200)
 
سعید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۷:۲۶:۳۱
احمدی نزاد به خوراک تبلیغاتی برای یک ماهه آینده مانده به انتخابات ریاست جمهموری شدیدا\"نیاز داشت که بعد از توزیع سیب زمینی بهترین صحنه تبلیغاتی را برای خودش درژنو پیدا کرد.
مهم نیست که از نظر بین المللی چیزی عاید ماشده یا نه.مهم انتخابات آیند ه است که ایشان به یک شوک جدید وفعالسازی ستادهای خودجوش مردمی توسط برادر هاشمی ثمره نیاز مبرم داشتندکه از ژنو رسید. (115218)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۷:۵۴:۰۲
تنها برنده این سخنرانی خود صهیونیستها هستند. یک کم صبر کنید! (115226)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۸:۰۰:۱۵
یادمه هفت هشت سالم بود دهه 60 - تلویزیون مدام فیلمهای جنگ جهانی دوم را نشان میداد که طبیعتا همشون ضد آلمانی بودند . دلیلشو نمیدونم .هیچ وقت اون صحنه از یک فیلم را یادم نمیره که اسرای یهودی را به صف به کوره های آدم سوزی می بردند حتی به یک بچه ها هم رحم نمی کردند.

در آن زمان - به چه دلیل نمی دانم -همواره گفته میشد که هیتلر از روغن آدمها صابون می ساخت و چه و چه...

ما مردم ایران - چه برسه به جهان - با این ذهنیت بزرگ شدیم بعد 20 سال یکدفعه رو شد که هولوکاست واقعی نبوده ، ما هم چون مسئولین کشورمان هرچه بگویند حتما درست است قبول کردیم بعد یک مدت شد در اون ابعاد نبوده فوقش چند هزار نفر! بعد یک مدت که شخص اول مملکتمان کار خود را در سخنرانی های مکرر و نفی هولوکاست انجام داد و صرف نظر از عواقب آن یکی یکی مسئولان مملکت سعی در شانه خالی کردن از توضیحات در مورد هولوکاست می کنند ولی ایشان نه مثل سابق ولی ادعا می کنند که هولوکاست جدیدی در فلسطین ایجاد شده که به نوعی تصدیق هولوکاست اولیه می باشد.

در این دولت نمونه های بسیاری از این تصمیم گیری های عجولانه به چشم می خوره که فارغ از هر گونه ژرف نگری و کارشناسی صورت می گیرند.

در کنار این ضعف ، گفتمان تهاجمی این دوره هم هست که برای اثبات حقانیت خود همه رقبا و دشمنان را تخطئه می کنند که به مانند مورد قبل این هم نتیجه عکس داده است.

حال رفتار برخی هموطنانمان که چشمانشان را بسته و بدون هیچ دلیل و برهان آوردنی و با قبول تمام اشتباهات و نقایص باز هم لب به تقدیس این دولت باز کرده و با ایشان همزبان می شوند شگفت انگیز است.

می ترسم از اینکه چندین سال بعد آیندگان ما ضرب المثلی برای این رفتار عجیب بسازند و به کار برند.

و من ا... التوفیق (115229)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۸:۲۹:۴۷
منافع غربیها در وجود اسراییل است که اهرم فشاری باشد برای اعراب و ایران. اگر با تکرار واقعی نبودن هولوکاست و جنایات اسراییل سعی داریم غرب را مجاب به نابود کردن اسراییل کنیم که واقعا در اشتباهیم. حالا دلیل اصرار بر این روش چیه ؟ ا... اعلم (115234)
 
سرباز
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۸:۵۸:۱۷
ما شا الله احمدی نژاد پرچم ایرانو کشیدی بالا (115245)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۶:۱۸:۳۱
ولی‌ تنبون ما را در جامعه جهانی‌ کشیدی پایین (115476)
 
سیما
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۱۹:۳۵:۱۶
من به جای عزت احساس حقارت کردم (115252)
 
سجاد
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۷:۵۵:۰۸
اي دوست عزيز من نمي دانم علت احساس حقارت شما درچيست ‍؟
من ازشما عذر مي خواهم شايدشماهنوزبه معناي عزت،افتخار،سربلندي،شجاعت،شهامت،مردانگي،ايستادگي درمقابل زورگوياني كه انسانهاي بي گناه وافرادبدون صلاح ومهمات جنگي رابه خاك خون مي كشندرانمي دانيد.
ياسن شما آنقدرنيست ،ياآلوده قرض ورزي شده ايدوچشمهاي خودرا برروي حقايق بسته ايد.
مگرمي شودانسان عاقل به رئيس جمهوري كه به تمام مسلمانان وغير مسلمان در شهامت وايستادگي درمقابل ظالم رامي دهدافتخار نكرد.
آيااين به جزءدرس گرفتن ازقيام امام حسين (ع) است.
خداوند راه سعادت وروش زندگي با افتخاررابه ما بيا موزد. (115509)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۲۰:۴۷:۵۱
برای اولین بار از دکتر احمدی نژاد خوشم اومد (115261)
 
اميد ايران
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۲۲:۲۶:۳۳
من با ديدن سخنرانی آقای احمدی نژاد به ايرانی بودنم افتخار کردم وبه او درود ميفرستم .آفرين براو زنده باد ايران من پاينده باد ايران من (115279)
 
وحید
۱۳۸۸-۰۲-۰۱ ۲۳:۱۲:۰۷
1- کسی می تواند از عدالت در دنیا حرف بزند که در کشور خودش عدالت نسبی برقرار باشد .
2- کسی می تواند حرفهای بزرگ بزند که قدرت برخورد با تبعاتش را داشته باشد . هزینه این سخنان که در عمل هیچ تاثیری ندارد را باید مردم ایران بپردازند . این هم اثر شجاعت رییس جمهور است .
3- خوارج اعتقاد دارند در امر به معروف لازم نیست احتمال تاثیر وجود داشته باشد و حرف حق را در هر شرایطی باید زد . در حالی که شیعه تقیه را دارد و امامن ما هم در هر شرایطی همه مطالب را بیان نمی کردند . (115287)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۰۰:۰۴:۵۸
سلام
می خواستم بگم لطفا کمی هم رئیس جمهور از نژاد پرستی عربستانی ها بر علیه شیعیان جنوب آن کشور را در ژنو می گفت شاید نگاهها بیشتری به آن سمت می رفت به خدا هر وقت اخباری از آن ناحیه می شنوم قلبم به درد می آید (115297)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۳:۵۳:۲۸
ازاینکه گفته های احمدی نژاد حقیقت محض است شکی نیست اما آنچه مشخص است آقای احمدی بایستی بر اساس واقعیتهای جهانی سخنرانی کنند وگفته های آقا احمدی نزاد می توانست از طرف کسان دیگری گفت شود نه یک رئیس جمهور.وباید یک رئیس جمهور بیشتر از آنکه به فکرگفتن نظرات وعقاید خود باشد به فکر منافع ملی باشد.ونبایستی هیچ چیز به جز منافع ملی ایران وایرانیان آن را تحت شعاع خودقرار دهد. (115430)
 
گرجی
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۶:۲۷:۴۶
بنده تا امروز از این واقعه تا حدودی راضی بودم اما با موضعگیری بان کی مون علیه ما این قضیه به ضرر ما و به نفع اسراییل جنایتکار تمام شد. آنها عادت دارند با برنده خواندن طرف مقابل ابتکار عمل را بدست بگیرند و نوعی مظلوم نمایی کنند.
رییس جمهور محترم باید توضیح دهد که آیا انتخابات اینقدر مهم است؟ که بعنوان یک ترفند تبلیغاتی دست به کاری بزنند که معلوم نیست نتیجه اش چه شود؟
واقع بین باشیم می توانستیم آرام آرام مواضعمان را تبلیغ کنیم اما ایشان همیشه تندروی می کند. (115478)
 
داریوش
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۶:۳۶:۵۶
از ساعت چند اینجا هستید؟...12؟...11؟10؟...9؟... کی خسته است...؟! (115481)
 
ایول
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۲۲:۱۶:۳۶
آقا دمت گرم . کلی خندیدیم ... (115614)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۶:۵۵:۳۳
Motasefanah yek edah tarsoo va khod kam bin,onghadar koochakan keh esrael ra gondah mibinan. nah aghyan esrael bejoz hemayat-e gharb hichiy nist va yek edah keh khodeshan ham nemidonan avarah felestin kardand va bayad dir ya zood beravand. tarikh hamin ro neshan dadah, va in ghom-e bi khoda nefrin shodah hazrat-e mosaa hastand. (115483)
 
علي
۱۳۸۸-۰۲-۰۲ ۱۶:۵۸:۳۴
با درود به صاحت مقدس حضرت وليعصر (عج) و تبريك به دلاور مردي اين سرباز برومند ايشان
بايد بگويم كه حمايت از مظلوم و كشيدن سيلي بر روي ظالم دل هر آزاده اي را شاد مي كند درود بر اهل يقين مرگ بر روبه صفتان صهيونيست (115484)
 
یدی
۱۳۸۸-۰۲-۰۳ ۱۹:۵۵:۴۵
درود بر مردان بزرگ الهی که همیشه ی تاریخ بساط ظالمان و مستکبران را یه لطف الهی بر چیده اند

این جلسه مانند جلسه ی روبرویی ساحران بود

با موسی در برابر چشمان همه ی مردم جهان

و رسانه ها...... ساحرند

صهیونیست فرعون است

و موسی پیروز (115801)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۳ ۲۳:۲۸:۵۷
متاسفانه در اخبار خواندم که عده ای از اعراب جاهلیت دستشان به خون هم وطنان ما در عراق آغشته شد که به نظر من اینها از خشمگین شدن دشمنان ما از صحبتهای آقای احمدی نژاد است! بهتر بود ایشان وقتی توان حمایت و احترام به مردم ایران را در خارج از مرزها ندارد اینگونه حرفهای تحریک آمیز را بر زبان جاری نکند! در جایی دیگر خواندم که مآموران سعودی بعد از صحبت های ایشان به زائران ایرانی در بقیع توهین کرده و مانع زیارت آنان شدند ! میتوان چنین نتیجه گرفت که این اعرابی که آقای احمدی نژاد سنگشان را به سینه میزند هیچگاه با ایران و ایرانی سر سازش و دوستی ندارد و بهتر است بجای اینگونه سخنان کمی بفکر عزت و افتخار ایرانی باشند ! بقول آن شعر که می گفت :
کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من
حمایت کردن حتی از مردم مظلوم یک کشور خارجی نیازی به داد و غال کردن ندارد و بیان آن بدین صراحت در مجامع بین المللی از شجاعت نیست بلکه از بی سیاستی است! (115819)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۲:۲۷:۰۰
این جورش را ندیده بودیم اول نظرات بنده را منعکس و بعد از مدتی آن را حذف می کنند. آلفی ها هم مثل این که دو دسته اند وبعضی که شیفتشان تمام می شود گروه بعدی آنچه با سلیقه شان موافق نیست را سانسور می کنند.موفق باشید به این می گن بی طرفی . (115858)
 
ثريا
۱۳۸۸-۰۲-۲۱ ۱۹:۴۵:۰۷
كاملا با نظر شما موافقم.مرسي (120288)
 
۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۱۷:۳۲:۳۵
بسمه تعالی در شروع انقلاب بارها این مسائل مطرح شد که :
آیادولت اسلامی مخاطبش و طرف ارتباطش دولتها هستند یا مردم ؟!
آیا جمهوری اسلامی یک نهضت است یا یک دولت ؟!
بنظر میرسد در آنموقع تاکید شد که ایران یک دولت است و نه یک نهضت ؟!
بنابراین ضمن حمایتهای برنامه ریزی شده از نهضتها دولت اسلامی باید تمام تلاشش بر رابطه مناسب بادولتها باشد ؟!
در آنموقع اسرائیل و افریقای جنوبی به عنوان رزیمهای ضد مردمی و نزاد پرست اثتثنا شدند و نظام هم براین روال عمل کرد ؟!
حالا جواب این سئوال میتواند راه گشای قضاوت در رفتار آقای رییس جمهور در دوربان 2 باشد ؟!
1-چه دولتهایی از ایران حمایت کردند ؟!
2- آیا این رفتار منجر به تقویت روابط ایران اسلامی با کشور ها شد ؟!
3- آیا اجماع جهانی را برعلیه ایران باعث شده است ؟!
براساس اجتنبو من مواضع التهم و اولویتهای ایران اسلامی و این که خیلی از رفتار ها و حرفها را افراد غیر دولتی باید بزنند ؟! میشود نتیجه لازم را گرفت ؟!
والله و عالم
خدایا چنان کن سر انجام کار توخوشنود باشی و ما رستگار /
امین (115882)
 
ساسان
۱۳۸۸-۰۲-۰۴ ۲۲:۴۲:۳۳
اگرمرا جاسوس اسراییل ندانید سوالی دارم دشمنی ما با اسراییل برای چیست. ایاباما مرز مشترک دارد .ایابه کشور ما حمله کرده است.ایا جوانان چون دسته گل مارا پرپر کرده است .ایااسراییل بدتر از بعثی های کافر دیروز ومردم مظلوم عراق امروزند.تاکی وبا چه مقدار هزینه ازدرامدهای این مملکت بایداز حماس عاشق صدام وحزبالله طرفداری کرد واز عزت وابروی این کشور مایه گذاشت. (115931)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۰۵ ۱۷:۳۲:۱۴
آقا به خدا کورکورانه این حرکت رو کردین حماسه. این طور نگاه ها که هدف از انجام کاری رو خنک کردن دل ملت وحتی مستضعفان باشه تخریبیه. کار باید گره گشا باشه .این کار رییس جمهور این اجلاس را از اجلاس تبعیض نژادی تبدیل به اجلاس احمدی نژاد کرد . درست فردای اون روز تو اسراییل روز محکومیت هلوکاست تو رسانه های جهان شد روز حمایت از تندروهای اسراییل و خطر ظهور هیتلری ریش دار در جهان .آیا این خواسته ی ملت ایرات و امت اسلامه. (116187)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.