توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 44232
آرمين: تکثر نامزدهاي اصلاح طلبان زيان آور نيست
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۰
سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت که تکثر نامزدهاي اصلاح طلبان در انتخابات آتي رياست جمهوري به زيان آنان نيست.

به گزارش ايرنا، " محسن آرمين " که يکشنبه شب در نشست ستاد انتخاباتي مير حسين موسوي در سنندج سخن مي گفت، در عين حال احتماع اجماع اصلاح طلبان را دور از انتظار ندانست.
آرمين در پاسخ به سوال شرکت کنندگان در اين نشست در مورد پيوستن برخي از چهره هاي اصلاح طلب از جمله محمدعلي ابطحي و عطاءالله مهاجراني به ستاد کروبي گفت: اصلاح طلبي يک طيف وسيع و گسترده است و ما نمي توانيم براي همه مردم تعيين تکليف کنيم.
وي در پاسخ به سوالي درباره ديدگاه مير حسين موسوي در ارتباط با قوميت ها و مذاهب اظهار داشت: اگر چه رويکرد اصلاح طلبان به قوميت ها به رسميت شناختن و پذيرش هويت هاي قومي ، تلاش براي رفع محروميت اقتصادي مناطق و فراهم کردن زمينه براي مشارکت آنان در ساختار حاکميتي است اما هنوز تا انتخابات دو ماه باقي است و خود موسوي مي تواند برنامه خود را به صورت تفصيلي در اين رابطه بيان کند.
آرمين در پاسخ به ادعايي درباره وضعيت زندانيان سياسي، روزنامه نگاران و گشت هاي ارشاد نيروي انتظامي در دولت احتمالي موسوي نيز تاکيد کرد: با تغيير قدرت تمامي اين مشکلات حل خواهد شد.
وي در پاسخ به سوال که آيا در صورت پيروزي اصلاح طلبان در انتخابات مي توان با مجلس کنوني کار کرد، گفت : پيروزي در انتخابات رياست جمهوري، کليد پيروزي در انتخابات مجلس است .
سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در مورد گم شدن 6 ميليارد دلار در دولت خاتمي گفت: بنده آن زمان نماينده مردم در مجلس بودم .
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.