Javascript must be enabled in your browser to use this page.
Please enable Javascript under your Tools menu in your browser.
Once javascript is enabled Click here to go back to الف
 

 

صفحه اصلی     معرفی     WAP      پیوندهای الف    آرشیو     ارسال مطلب

تبلیغات



  کد مطلب: 44472, P.View: 5754
توکلي: تا امروز کانديدايي ندارم چاپ ارسال به رفقا
علی رضا ابراهیمی   
۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۸
مسوولان ستادهای انتخاباتی دکتر توکلی در استان‌های مختلف روز جمعه در تهران گردهم آمدند تا درباره انتخابات آتی و نامزدهای موجود بحث و تبادل نظر کنند.


به گزارش الف، در این جلسه احمد توکلی با اشاره به مبانی انحرافی برخی اصلاح‌طلبان تاکید کرد: با وجودی که چهره‌های اصلاح‌طلب شامل طیفی از افراد با دیدگاه‌های متفاوت و نسبت دور و نزدیک به تفکر انقلاب اسلامی و وفاداری به خط امام و استقلال ایران هستند، اما کلیت این جریان فکری از حیث سیاسی لیبرالیستی و از جهت حکومتی سکولاریستی و از حیث اقتصادی کاپیتالیستی می‌اندیشند، گرچه در میان آنان وفاداران به مردمسالاری دینی و اسلام و مردم و استقلال ایران عزیز کم نیستند.

توکلی با اشاره به تاثیرات این نوع تفکرات دوران دوم خرداد تاکید کرد ما امروز وظیفه داریم از بازگشت چنین تفکری به مصدر قدرت اجرایی کشور جلوگیری کنیم.

توکلی در ادامه با ذکر روحیات مثبت آقای موسوی از جمله عدالتگرایی، استکبارستیزی، ساده‌زیستی و داشتن دغدغه مستضعفان افزود: برخی شعارها و نکاتی که امروز در تبلیغات انتخاباتی بیان می‌کند، با سوابق و عملکرد ایشان منافات دارد و آقای موسوی را باید بر اساس عملکرد ایشان در قدرت ارزیابی کرد نه سخنرانی‌ها انتخاباتی.

توکلی در ادامه با ذکر مصادیقی از عملکرد دولت آقای موسوی گفت: حضور جدی دولت در عرصه‌های تولید و توزیع در زمان جنگ قابل دفاع بود اما در بسیاری از موارد، دولتی کردن اقتصاد در آن دوره نه به اقتضائات جنگ، بلکه به دلیل گرایشات دولت‌سالارانه بود.

توکلی در نهایت آقای میرحسین موسوی را در درون گفتمان انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و افزود از آنجاکه چهره‌های تندرو و ساختارشکن دوران دوم خرداد در ستادهای موسوی حضوری فعال دارند و ایشان می‌تواند پلی برای بازگشت چهره‌های تندرو و منحرف به قدرت باشد، تاکید کرد با حفظ احترام ایشان، آقای موسوی نمی‌تواند فرد مناسبی برای ریاست قوه مجریه در چهارسال آتی باشد.

توکلی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و جنبه‌های مثبت عملکرد آقای احمدی‌نژاد، برخی انحرافات و قانون شکنی‌ها در دولت نهم را یادآوری کرد و نتیجه گرفت با توجه به جمیع جهات، تا امروز کاندیدایی ندارم.

در ادامه این جلسه،‌ حاضران و مسوولان ستادهای انتخاباتی توکلی در سال‌های 72، 80 و 84 دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و نتیجه آن شد که پس از پایان ثبت نام، در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم بین گزینه‌های آن روز به چه کسی رای ‌دهیم.

 
اظهار نظر
مشارکت در بحث
115870 | استاد دانشگاه   |2009-04-24 17:00:11|UNITED KINGDOM - []
جناب آقای دکتر توکلی
در بانات خود با اشاره به مهندس موسوی فرمودید که:: «اما کلیت این جریان فکری از حیث سیاسی لیبرالیستی و از جهت حکومتی سکولاریستی است» . بنده وارد این بحث در مورد آقای موسوی نمی شوم چون اطلاع کافی ندارم ، ولی آنچه که دقیقا اطلاع دارم این است که اگر به حکومت دینی و غیر سکولاریستی و غیر لیبرالیستی فکر می کنید بدانید که بزرگترین دشمن و آفت فکر دینی «دروغ» است. دولتی که رو در روی ملت دروغ بگوید ریشه دین را میزند. در کوتاه مدت ممکن است جائی باز کند اما در دراز مدت محکوم به رسوائی است. شاید توجیه میکند که چون نیتم خوب است بد دروغ هم ثواب دارد. شما خوب میدانید و بهتر از من میدانید که دولت نهم چقدر به مردم دروغ میگوید. شخص شما تلاش کرده اید از این دروغها جلوگیری کنید ولی دروغ همچنان در جریان است و تبلیغات و عوامفریبی مانع افشای این دروغها به ملت میشود. اگر یک فکر سکولار دروغ بگوید وقتی نتیجه اش بر ملت آشکار شد، ملت از او برمیگردند ولی اگر تحت ادعای دین دروغ تحویل بدهیم نتیجه اش انهدام امید به حکومت دینی است. لطفا اینقدر مصلحت فوری امروز یک جناح را به مصلحت عام فکر دینی ترجیح ندهید. خوشحال شدم که حداقل گفتید که فعلا کاندیدی ندارید. اگر نمیتوانید جلوی ظلم و عوامفریبی را بگیرید اقلا سکوت کنید و در انهدام آبروی دین شریک نشوید. آقای دکتر، اینجا جای بحث نیست ولی من و شما باید شما قدری تاریخ بخوانیم تا بهتر درک کنیم که ما نمیتوانیم با دروغ مردمی را به فلاح و نجات برسانیم. راه بهشت از دروغ نمیگذرد. راه دروغ راه جهنم است. نه با آخرت خودتان شوخی کنید و نه با تاریخ و سرنوشت مملکت. کشور و اسلام ملک شخصی ما نیست که هرکار میخواهیم با آن بکنیم. تاریخ به ما میگوید که آنها که با قدرت تبلیغات در دورانی محدود توانستند مغز عوام را شستشو بدهند و شکل مار را بکشند و نوشتن مار را به مسخره بگیرند عاقبت خوبی نداشته اند. شما به همان دید علمی که دارید تکیه بفرمائید و تکلیف خود را در مبارزه با دروغ بدانید تا ما هم از شما درس بگیریم. اگر حتی با نیت تقویت دین یا حکومت دینی به دروغ پناه ببریم به این هردو خیانت کرده ایم. جهنم خدا راست است.
از مسئول محترم الف تقاضا دارم اگر این نوشته را میخواهد سانسور کند اقلا بدهد شخص دکتر توکلی که مرد پاکدامنی است آنرا بخواند.
115918 | دانشجو و طلبه   |2009-04-24 22:25:32|UNITED KINGDOM - []
خدا خیرت بدهد که این اظهار نظر را نوشتی برادر. یک نمونه از دروغ و عوامفریبی اینکه همین روزها در ژنو این سر و صدا را ره انداختند و در داخل تبلیغات همه جا را پر کرد که دولت نهم چنین و چنان کرد ولی در عمل اعلامیه پایانی را امضاء کردند که اثری از حرفها و مواضع آقای رئیس جمهور در آن نیست و آنچه که در سند بسیار قوی دوربان 1 در مورد اسرائیل آمده بود را هم این اعلامیه تادیده گرفت و ایران هم امضا کرد. چرا آقایان که شیپور پیروزی در ژنو دمیده اند نیامدند در تلویزیون بگویند به مردم که همه آن داد و بیدادها را کردیم ولی در عمل مثل بقیه کشورها اعلامیه نهائی را امضاء کردیم. کاری هم جز این نمیتوانستند بکنند چون سند کنفرانس که جای عوامفریبی ندارد. پس آنهمه سر و صدا و هزینه سیاسی برای ایران درست کردن فقط برای تبلیغات عوام بود که بگوئید مشت محکمی زدیم . . . ؟ حالا تازه اینها چیزهائی است که علنی است و همه جا چاپ شده تا برسد به دروغهائی که علنی نیست و فقط امثال دکتر توکلی میدانند.
116039 | جواد   |2009-04-25 13:17:40| - []
درمرود حماسه ژنو فقط همين را مي توانم بگويم كه اگر به سمت بوش گوجه پرت كنند يا آن برخوردهاي زشت را انجام بدهند صداوسيما و مطبوعات ما از آن يك شكست مفتضحانه براي بوش مي سازند ولي در همان زمان عين همان اقدام ضد رئيس جمهوري خودمان مي شود حماسه! اسرائيليها بعد از فاجعه غزه و جو سنگيني كه ضد آنها در جهان بوجود آمده است قطعا براي مظلوم نمايي و فرار از اين جو سنگين از اقدامات آقاي رئيس جمهور در دلشان قدرداني خواهند كرد.
117014 | فقیر  - کمی هم انصاف داشته باشیم   |2009-04-28 14:45:59|IRAN - []
خوب است به نظرمردم وجامعه احترام بگذاری لااقل به رسانه های خارجی نگاه کن

آیا ژنو را باعث ننگ وشکست ما میدانند

از اقبال خوب احمدی نژاد این کنفرانس در آستانه انتخابات بود و برگ برنده ای دیگری را بدست آورد

حالا مخالفانش بی جهت ساز مخالفت میزنند
115979 | سعیدی   |2009-04-25 07:55:51|IRAN - []
این عقیده بالا چقدر شبیه نظرات رادیو آمریکا و انگلیس است . آیا این دوست عزیز بالا از پرسنل بنیاد سخن پراکنی انگلیس (( bbc )) نیست ؟ مواضعش که خیلی شبیه آمریکا و انگلیس است .
116401 | ناشناس   |2009-04-26 12:03:57| - []
واقعيت براي شما هم تلخ است
117021 | سعید   |2009-04-28 15:34:19| - []
خیلی جالب است که هرکس بر خلاف میل ما اگر حرف زد یا جاسوس است یا سخن گوی رادیو ها ی بیگانه
116165 | sasan   |2009-04-25 17:25:08|IRAN - []
آقای دکتر

من هم مثل شما هیچ یک را قبول ندارم چون آقای احمدی نژاد امتحان خود را پس داد آقای کروبی هم در زمانی که رئیس مجلس بود نتوانست برای رفاه مردم کاری کند آقای موسوی اگر هم بخواهد مثل خاتمی مانع او می شوند
116271 | بیات  - بسیار عالی بود   |2009-04-25 23:46:02|IRAN - []
bravooooooooooooooooo
117013 | پروفسور  - حناق   |2009-04-28 14:40:17|IRAN - []
دروغ که حناق نیست
تو هم بزن
آخه از این همه دروغهای دولت نهم که گفتی چند نمونه میآوردی
تو و توکلی پاک خودتون را از ملت جدا کردید وقتی ملت یک پارچه از رئیس جمهور خود حمایت می کند
ساز مخالف ملت را ننوازید
115871 | ناشناس   |2009-04-24 17:15:42|UNITED KINGDOM - []
دکتر توکلی عزیز
شما چقدر راحت برچسب سکولار و لیبرال را میزنید و وجدان خود را راحت میکنید. نه قربان. ایران سکولار و لیبرال نمیشود. قاتل ما و خطر انقلاب اینها نیست. خطر انقلاب این است که مردم پس از مدتی که گرد و غبار تبلیغات و ادعاهای ارزشی و انقلابی کردن خوابید بفهمند که با آنها بازی شده و حقیقت را به آنها نگفته اند. با احساسات و اعتقادات اسلامی و انقلابی آنها بازی کرده اند. آنها را سرکار گذاشته اند. مجموع عملکرد دولت نهم از این جهت خطرناک بوده است.
115914 | ناشناس   |2009-04-24 22:01:39|IRAN - []
عزیز من بسیاری از همین اصلاح طلبان خود می دانند که لیبرال هستند و به لیبرال بودن خود اعتراف و افتخار می کنند. مگر نشنیدید سخن دکتر عبدالکریم سروش را ۲-۳ سال پیش گفتند: من بسیار خوشحال شدم وقتی که شنیدم کارگزاران سازندگی رسما اعلام کرد که ما به اقتصاد لیبرالی پایبندیم. من نمی دانم چرا برخی خجالت می کشند بگویند لیبرال هستیم. ؛(نقل به مضمون)
115977 | ناشناس   |2009-04-25 06:36:22|IRAN - []
لیبرالیسم هزار بار بهتر از ماکیاولیسم دینی است که برای حفظ قدرت هر خلافی را توجیه می کند. لیبرالیسم اگر ظلم کرد و دروغ گفت را می شود براحتی بعد از یک دوره با مکانیسم انتخابات و مطبوعات آزاد به رسوایی کشید و دستش را از روی ملت کوتاه کرد ولی ماکیاولیسم مذهبی هر کار خلاف و هر دست اندازی به بیت المال را در پشت پرده دین پنهان می کند و هر منتقدی را با همان ابزار خاموش می کند. با لیبرالیسم مذهب آسیب نمی بیند ولی کیاولیسم مذهبی آفت دین است. اگر کمی چشم باز داشته باشید می دانید که بخصوص در دولت نهم مردم در توهین به مقدسات دینی چقدر دریده شده اند. ولی در سایه لیبرالیسم دولت سکولار و به قول شما بی دین مردم ترکیه به دین گرایش پیدا کرده اند. در آنجا روسری ها به سر می رود و اینجا مرتب به عقب سر می خورد.
115872 | abdollah  - bandeh khoda   |2009-04-24 17:17:37|UNITED STATES - []
با سلام

ای کاش آقای توکلی همانند زمان هاشمی‌(اگر اشتباه نکنم) خود نیز کاندید میشدند. احمدی نژاد نقاط ضعفی دارد که فکر می‌کنم آقای توکلی آنها را ندارد. انتصاب کردان / رحیمی و برخی‌ دیگر از نقاط بسیار تاریک و خطرناک کارنامه احمدی‌نژاد است که انسان را به سایر اقدامات ایشان مشکوک می‌کند.

کابینه ائتلافی نیز دست پخت همان کسانی‌ است که در سال ۱۳۷۶ کردان اکثر خرج ستاد انتخاباتی‌شان را داد و آقای "ه"که حالا متحد استرتژیک آنها شده و همان زمان خود گفتند که آقای "ه" در نماز جمعه تیر خلاص را به ایشان زد، نه تنها بهتر از احمدی نژاد نیست بلکه یادآور ۸ سال از آقای "ه" و هشت سال از آقای "خ" است که با اقتصاد تورمی و دیکته شده از ناحیه ‌ای م ف و بانک جهانی‌ بلایی بسر کشورمان در آوردند که یک تحول اقتصادی و اجتمأعی بنیادین شاید آنرا نجات دهد.موسوی نیز با صحبت‌های اخیرش ماهیت حضورش را ثابت کرد. مشخص شد که ایشان چرا ۱۶ سال آقایان "ه" و " خ" را ساکت بود (چون همان دیدگاه‌ها را دارد)
115873 | مسعود  - عدم شرکت درانتخابات   |2009-04-24 17:23:38| - []
یعنی اگر کاندیداها فقط همین سه نفر باشن آقای توکلی درانتخابات رای نمیدهند ؟
آیا دقیقآ منظور ایشون اینه که رای نمیدهند و در انتخابات شرکت نمیکنند؟
115915 | hossein  - خصوصیات همه گیری داشته باشد   |2009-04-24 22:03:18| - []
آقای خاتمی بهترین دید گاه و برخورد با مسائل خارجی و جوانان را در میان همه داشته . دکتر احمدی نژاد بهترین رسیدگی به قشر کم در آمد و رفسنجانی بهترین فکر سرمایه گذاری . حالا کدام فرد خواهد توانست تا خصوصیات همه گیری داشته باشد ؟
115923 | وحيد   |2009-04-24 22:38:49| - []
از هم اكنون پيوستن دكتر توكلي را به اپوزسيون خارج از كشور كه به تحريم انتخابات را تكرار ميكنند . تبريك عرض مي نمايم.
من هم دوره قبل حرف آنها رو گوش كردم و شركت نكردم .
ولي اين دوره با راي خود حتما از آقاي مهندس موسوي حمايت ميكنم.
115992 | ساده  - ساده نشو   |2009-04-25 09:23:23|IRAN - []
دوست عزيز آقاي توكلي مثل خيلي ديگر از زعماي جناح راست محور را بر جلوگيري از بازگشت اصلاح طلبان به قدرت قرار داده اند لذا براي نيل به اين مقصود با امكاناتي كه در اختيار دولت است ، بهترين گزينه رييس جمهور فعلي است . در مورد نقائص مطروحه در خصوص احمدي نژاد هم زياد سخت نگيريد ايشان در جلساتي به همه دلسوزان اطمينان خاطر خواهند داد كه بر مدار قانون حركت كنند !
115875 | ناشناس   |2009-04-24 17:43:38|IRAN - []
به نظر من این یک آزمون بزرگ برای آقای توکلی است ؟آیا ایشان با توجه به اینکه در کفایت آقای احمدی نژاد شک دارند درآخر بازهم از ایشان حمایت می کنند؟
116025 | حمید   |2009-04-25 12:49:37|IRAN - []
جناب آقای توکلی
مطمئن باشید اگر آقای احمدی نژاد مجددا به ریاست قوه مجریه انتخاب شود اوضاع کشور به نفع شما نخواهد شد.
دروغگویی ها و مردم را ببو فرض کردن، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، عزل و نصب های فله ای، انحلال سازمان‌ها و شوراهای قانونی، دور زدن مجلس، بذل و بخشش از کیسه بیت المال به افراد خاص و... در این 4 سال بیشتر می‌شود و دیگر کسی از هر دو جناح به حرف‌هایتان وقعی نمی‌نهند.
در ضمن شما هر چقدر از ایشان تعریف کنید چون در حلقه تنگ یاران غار ایشان همچون الهام،سعیدلو، بذرپاش، ثمره، مشایی و رسایی نیستید هرگز مورد اطمینان نخواهید بود.
115876 | یک ایرانی مسلمان عاشق انقلاب   |2009-04-24 17:45:44|UNITED KINGDOM - []
استاد ارجمند جناب دکتر توکلی

بنده هم مثل شما تا کنون کاندیدی قطعی ندارم اما چه دردناک خواهد بود که روزی شما با مصلحت جوئیهای روزمره که عادت ما شده است از ادامه کار دولت نهم در عمل پشتیبانی کنید. شما موسوی را با آنهمه سوابق التزام به انقلاب و امام بنا بر احتمال گرایش به سکولاریسم و لیبرالسم کنار میگذارید ولی نکند در عمل راهی بروید که امثال . . . . (اسم نمیبرم تا الف سانسورم نکند) که در دولت نهم همه کاره اند برای شما نماد دولت دینی بشوند. اگر موسوی را دارای نواقصی میدانید اشکالی ندارد ولی نکند که این جناح اندیشی شما را ببرد به طرفی که نهایتا معنی اش این باشد که موسوی لیبرال و سکولار است ولی این آقایان آینه دولنت دینی و مکتبی هستند. بهوش باشید که شما فقط یک دولتمرد نیستید بلکه یک متدین انقلابی و بی توقع و مخلص هستید. ولی معلوم نیست همه جوانب را هم درک بفرمائید. مواظب مسئولیت خودتان باشید. ظلم و خلاف و عوامفریبی را از ترس ناقص بودن دیگران تایید نکنید. بخدا پناه ببرید تا مبادا به هزار بهانه مقدمه توجیه و نردبان نهادینه شدن اینهمه خلاف و عوامفریبی بشوید. خدا همه ما را اینکه شیطان اعمال نادرست ما را در نزدمان زیبا جلوه بدهد حفظ فرماید.
115941 | برهمت   |2009-04-25 00:15:38|IRAN - []
با توجه به شناختی که از ایشان هست دکتر توکلی بر اصولشان مصممند فقط یکی دو ماه وقت لازم است تا درستی این موضوع مشخص شود.
115978 | ناشناس   |2009-04-25 06:40:38|IRAN - []
از جو سازیهای سایت ایشان علیه اصلاح طلبان و انتشار نظر سنجی ها تقلبی به نفع احمدی نژاد پاسخ شما مشخص است.
115878 | ناشناس   |2009-04-24 17:55:38| - []
"توکلی با اشاره به تاثیرات این نوع تفکرات دوران دوم خرداد تاکید کرد ما امروز وظیفه داریم از بازگشت چنین تفکری به مصدر قدرت اجرایی کشور جلوگیری کنیم."

جلوگیری کنیم ؟! شما که هستید که می خواهید جلوگیری کنید .
این مردم هستند که سرنوشت خود را انتخاب می کنند
فراموش نکنید که دوم خرداد را نیز همین مردم به وجود آوردند
115907 | bahador  - او نه اما تو چرا!   |2009-04-24 21:36:33|IRAN - []
آقا یا خانم ناشناس
توکلی کسی نیست که بتواند از آمدن یک جریان جلوگیری کند.
اما گویا شما می توانید. ادامه دهید حتما می توانید وکیل مردم!

به شما و برخی از کسانی که نظرشون رو در پائین گفتن:
لطفا فقط نظر خودتون رو بگید و فکر نکنید که نظر شما نظر مردم است. مردم یعنی من و تو و او و .... من اجازه نمی دم که به جای من حرف بزنی! چون خودم بلدم حرف بزنم!
115880 | علی   |2009-04-24 18:10:37|IRAN - []
اقای توکلی لطفا بفرمایید شما عدالت محور و قانونگرا هستید یا نظر سنجی گرا(دوره قبل)
115886 | الف خوان  - هنر در تصمیم گیری   |2009-04-24 19:00:25|IRAN - []
تا این مقطع تصمیم هنرمندانه ای است.
115887 | David  - Ahmadinejad   |2009-04-24 19:03:33|CANADA - []
Jenabe Tavakoli anchenan raftar mikonand ke dar zaher yek adame mostaghel va azadi hastand

vali batenan ishan vabaste be donya va ghodrat hastan

leza hal ke sharayete eslahtalaban ra ba hozore Mousavi monaseb mibinand baraye mandan dar ghodrat dar nahayat az Ahmadinejad hemayat khahand kard chera ke bine osoolgaraian ghavitarin hastand
115888 | دانشجو   |2009-04-24 22:31:17|EUROPEAN UNION - []
ولی با توجه به رویکرد الف اعمال ایشون بی طرف نما ید
115889 | حسن   |2009-04-24 19:08:23|IRAN - []
بنابر این ایشان رای سفید میدهند زیرا نمیشود گفت که تو این 40-50 روز باقیمانده کاندیداها تقییر ماهیت میدهند
خدا عاقبت ابشان را ختم به خیر کند
115893 | سروش   |2009-04-24 19:30:05| - []
در نهایت با همه عیوب و کاستی ها احمدی نژاد در حال حاضر بهترین گزینه برای تمامی آنهایی است که دلشان برای اسلام و نظام اسلامی می تپد و خواهان ایران اسلامی و عزتمند در دنیا هستند.
115894 | علی‌  - در مورد آقای توکلی   |2009-04-24 20:07:50|CANADA - []
آقای توکلی در جلسه کمیسیون اقتصادی در مورد واردات بدون مجوز بنزین فرمودند:

"آقای نوذری دست تو جیب ملت کرده، دستورش رو هم آقای احمدی‌نژاد داده"

حل باید دید اگه آقای توکلی از احمدی‌نژاد حمایت کنند، آیا این به معنی‌ حمایت و همدستی با کسانی‌ نیست که طبقه فرموده خودشان دست در جیب ملت کرده ا‌ند.

اگه نظر بنده را در سایت قرار نمیدهید، خواهشمندم آن را به آقای توکلی منتقل کنید تا بداند مردم راجع به قضوت ایشان در مورد انتخابات چه فکر میکنند. امیدوارم همیشه اصولگرا و پایبند به اصول بمانند.
یا علی‌
115934 | مجتبی  - دست تو جیب ملت   |2009-04-24 23:39:59|IRAN - []
درسته آقای نوذری با دستور احمدی نژاد دست تو جیب مردم کرده ولی قرار است اگر از سه میلیارد دلار اذن مجلس فراتر رفت از خانه ملت اجازه بگیرند. (ظاهراً هنوز دارند حساب و کتاب می کنند)
116168 | حسام   |2009-04-25 17:37:06| - []
ظاهرا آقای توکلی دست توی جیب مردم کردن به دستور رئیس جمهوری را فراموش کرده اند.
115898 | سياوش   |2009-04-24 20:51:17| - []
درود به شرفت دكتر...
با تمام اختلاف نظراتي كه گاهي اوقات با مواضعتان دارم ، بايد بگم كه بوجود چنين فردي در اين نظام افتخار مي كنم.... موفق و پيروز باشيد.
115903 | همايون   |2009-04-24 21:21:29|IRAN - []
يعني واقعا اين همه بدي اقتصاد مملكت كه ناشي از ركود جهاني نيست بلكه معلول سو مديريت دولت نهم است دليل كافي براي تجديد نظر در انتخاب اين افراد نيست؟ يعني چي ما وظيفه داريم كه نگذاريم از دوم خرداديها راي بياورند! اين جلوگيري تازه اگر هم قانوني مي بود كه نيست وحزبي وباندبازي است ،به معني راي دادن به اين همه سو مديريت است؟ يعني احمدي نژاد بهتر از فرد دوم خردادي با تدبير ومدير است؟ عجب بابا‌! خدا پدر تعصب تماشاگران استقلال وپرسپوليس را بيامرزد!
115913 | ali   |2009-04-24 22:00:24|IRAN - []
سلام دكتر خسته نباشيد

سياستي كه با دروغ و ريا و عوامفريبي همراه باشد قطعا عين ديانت ما نيست.
115919 | صادق   |2009-04-24 22:27:58|IRAN - []
خوشحال میشم اگر بفرمایید بد بودن سکولاریسم و لیبرالیسم چیه تا اگر این همه اینها بد هستند ما هم به شما بپیوندیم. یا حداقل تعریفی از اونها بنمایید.
لطف کنید چند نمونه از کشورهای سکولار و لیبرال و چند نمونه ی غیر لیبرال و سکولار رو هم نام ببرید تا ما متوجه بشیم در صورت روی آوردن به این دو فرقه ی ملعون سرنوشت ما چه خواهد بود.
115924 | ناشناس   |2009-04-24 22:43:41|UNITED KINGDOM - []
خدا را شکر که آقای توکلی با آنهمه سوابق خوب اقلا در این مورد (بقول علی مطهری) دچار نفاق خفی نشد و اقلا گفت کا کاندیدی ندارد بخلاف خیلی از اصولگراها که خیلی مخالف آقای احمدی نژا هستند ولی نفاق را ظاهرا وظیفه خود میدانند و بازهم میگویند ایشان را بیاورند. دکتر توکلی جان ترا بخدا این آخر عمری نفاق سیاسی نشان نده و توجیه هم نکن و بگو کاندیدی فعلا ندارم. خدا کند بقیه هم اقلا با مردم بازی نکنند و در حالی که میدانند ادامه این دولت چقدر مضر است باز هم خود را به کری نزنند.
115925 | ناشناس   |2009-04-24 22:50:08|IRAN - []
jenabe tavakoli 4sal pish in moghe tarahe kaheshe dasturie nerkhe bahre tavasote dolat budi chi shode ke emruz az eqtesade azad sohbat mikoni va migi mirhosein behesh eteghadi nadare jenabe tavakoli be lahaze masaele eqtesadi yek kar shenas hasti va miduni ahmadi nejad chetor nafte 140 dollari furukhte va ba nadunam kari tavarome 30 darsadi dorost karde gofti eslah talaba be lahaze eqtesadi kapitalist hastan ama dar dorane khatami nerkhe tavarom nesfe alanam nabud manteghi raftar kon na jenahi bepazir 4sal pish eshtebah kardi mesle khoshchehre ke pazirofte hemayat az ahmadi nejad manteghe siyasi va eqtesadi nadare
115926 | عمید   |2009-04-24 22:50:35|UNITED STATES - []
آقای دکتر توکلی،
اگر امروز ستاد میرحسین موسوی از نیروهای تندرو اصلاح طلب پر است (واقعا هست؟)، یکی از عللش این است که دوستان اصولگرا کنار ایشان نیستند. چرا که ما جناحی فکر می کنیم و قبیله ای می اندیشیم، و چون آقای میرحسین موسوی چپ بوده، ما این مرز لعنتی بین جناحها را طی نمی کنیم و از ایشان حمایت نمی کنیم. آقای میرحسین موسوی نیز متاسفانه همینطور به نظر می رسند. ایشان از اول انقلاب با دوستان موسوم به چپ بوده اند، هنوز هم با آنها هستند، حتی با اینکه بسیاری از رویکردها و اعتقاداتشان متفاوت است. علی ای حال، من خوشحالم که بسیاری از افراطی های اصلاح طلب معتقدند میرحسین موسوی کاندیدای آنها نیست. خوشحالم که آقای ابطحی از ایشان انتقاد می کند. و امیدوارم شما و دیگر دوستان اصولگرا، که در زمره ی عقلای آنها هستید، به آقای موسوی کمک کنید تا در صورت رئیس جمهور شدن ایشان، اصولگرایان عاقل بتوانند نقش مفید و موثری در اداره ی مملکت داشته باشند.
115971 | استاد یار علوم سیاسی   |2009-04-25 03:23:06|UNITED KINGDOM - []
منهم میخواهم همین را بگویم که آقاجان موسوی آدم صادقی است و نظرش را گقته که هم اصول را میخواهد و هم اصلاح خرابیها را. حتما ضعفهائی هم دارد. حالا این آدم برای اینکه رای بیاورد باید از همه کمک بگیرد. شما آقای توکلی که وزیر و سخنگوی دولت او بوده اید و شما هم آدم صادقی هستی و معتقد به اصلاح خرابکاریها و سیاستهای غلط چرا نمیروی در کنار او و کمک نمیکنی که او متعادل حرکت کند و نواقصش کمتر شود. شما که دور او را نیگیرید به کی تکیه کند؟ به اصلاح طلبان بگوید که او را کمک نکنند؟ بالاخره همه نیروها باید بیایند و این وضع خود رائی و خودبزرگ بینی این دولت را عوض کنند. احمدی نژاد که صریحا میگوید بشماها احتیاج ندارد و رایس مستقل از شماهاست. حرفتان را هم که گوش نمیدهد. آیا این تازه بدوران رسیده های اطراف ایشان که همه عقل کل هستند امتحانشان را از موسوی بهتر داده اند که اینطور شما آنها را اصل اصول میدانید؟ قدری یاد امام بیفتید و دغدغه های او را زنده کنید. شما با این کارها که همه نیات رهبری را در این دولت و شخص آقای احمدی نژاد خلاصه میکنید خیال میکنید دارید به رهبری کمک میکنید؟ لطفا قدری عاقل باشید و انقدر همه نیروهای انقلاب را در پای این آقایان ذبح نکنید. موسوی که بد، هاشمی که بد، خاتمی که بد. پس این انقلاب را تا حالا این بدها اداره کرده اند؟ فقط این آقایان ناشناخته که تازه از راه رسیده اند و یکه تازی میکنند خوبند؟ بقیه همه بد و منحرف بوده اند؟ والله ما هم مسلمانیم شهید هم داده ایم ولی خر هم نیستیم و تبلیغات و هو وجنجال را از خدمت و رشد و تعالی تشخیص میدهیم. آقای توکلی آیا یک روز رفته اید پیش آقای موسوی حالش را بپرسید و حرفهایتان را هم بزنید؟ لطفا یک روز بروید نزد آقای موسوی و دغدغه هایتان را بگوئید شاید اینطور که شما میگوئید نباشد. بعد اگر حجت بر شما تمام شد تصمیم بگیرید. لطفا در اینجا جواب مرا بنویسید که این پیشنهاد را قبول دارید یا نه؟ اینقدر با این کلیشه های لیبرال و سکولار و این قبیل نیروها را ضایع نکنید. اینها سرمایه ما هستند. چهارتا آدم اطراف آقای احمدی نژاد و خود ایشان شده اند عقل کل همه کشور؟ این درسته دکتر توکلی جان؟
115935 | مرتضی  - لطفا غيرقابل انتشار نشود.   |2009-04-24 23:45:21|IRAN - []
با توجه به حمايت نيمه پنهان و گاها آشکار سايت الف از آقای احمدی نژاد در هفته‏های اخير و صحبتهای دکتر توکلی می‏شه نتيجه گرفت بی‏صداقتی بعضی‏ها به ايشون هم سرايت کرده! خدا آخر و عاقبت همه‏ی ما را به خير کند!
115936 | علی   |2009-04-24 23:51:15|IRAN - []
سایت تابناک این خبر رو منتشر کرده ولی در یک حرکت غیر اخلاقی نظرات تمسخر آمیز کاربزان رو عمدا منتشر کرده واقعا حسادت و خود بزرگ بینی تا چه حد؟
اگر بنا به تمسخر باشه که آمدن و نیامدن و حرکت های خنده دار رضایی بسیار سوژه مناسب تری برای اینکار هست
115943 | رضا   |2009-04-25 00:21:54|IRAN - []
آقاي توكلي بايد خودشان در انتخابات نامزد شوند چون ما هم مثل ايشان هيچ يك از كانديداهاي فعلي را نمي پسنديم و نمي خواهيم در انتخابات بي تفاوت باشيم اگر شخصيتي مثل آقاي توكلي كانديدا شود ما با خيال راحت به ايشان راي مي دهيم.
116024 | بهادر  - توکلی و وظیفه اش   |2009-04-25 12:47:53|IRAN - []
من بر خلاف نظر شما و با توجه به شناختی که از توکلی دارم فکر می کنم اتفاقا مجلس ما به آدمهائی مثل ایشان بیشتر احتیاج دارد.
از قوتهای ایشان استقلال رای، ساده زیستی و دوری از فساد و انتقادی بودن ایشان است.
او و همکارانش اگر به ایجاد و گسترش حاکمیت قانون همت بگمارند خیلی از دغدغه ها از بین می رود و هر کسی که در مسند ریاست این جمهوری می نشیند ملزم به اجرای قانون و عمل در حیطه اختیاراتش می شود.
اون وقت در ایران هم مثل کشورهائی نظیر آمریکا که اتفاقا سیستم سیاسی شون نه مثل انگلستان پارلمانی که ریاست جمهوری است خیلی فرقی نخواهد کرد که جورج رئیس جمهور بشه یا باراک چون رئیس جمهور می دونه که وظیفه اش چیه دقیقا.
اگر هم یکی شعار تغییر می ده منظورش نه تغییر اهداف که تغییر رویه هاست.

متاسفانه احمدی نژاد سنت بدی را در این زمینه از خود به جای گذاشت.
115944 | رضا   |2009-04-25 00:24:39| - []
چرا ما اینقدر در بند نام ها و خط بندی های کاذب مانده ایم اگر این مطلب را هر کدام دیگر از اصول گرایان زده بودند شاید جای تعجب نداشت اما آقای توکلی که معیارخود را صداقت و توانمندی می دانند جای حرف دارد که آنقدر تعصب داشته باشند که حاضر نباشند هیچکدام از طیف دوم خردادی با هر درجه از اخلاص و ایمان و کارآمدی بتواند حائز رای اکثریت جامعه بشود .
115945 | ناشناس   |2009-04-25 00:27:49|IRAN - []
خیلی وحشتناک است که دولت کشور اسلامی ما که حاصل خون این همه شهید است به راحتی برای جذب آرای مردم به آنها دروغ می گوید که مثلا نفری 60 هزار تومان به آنها خواهیم داد در حالیکه به درستی می داند که این موضوع برای وقتی بود که قیمت بنزین خیلی بالا بود و یا از فلانیها در کابینه استفاده می شود افرادی که اقای توکلی بهتر از هر کسی ایشان را می شناسد و ... حال آقای توکلی این فرد را با میر حسین مقایسه می کند راستی سقوط ارزشها تا کجا؟
115954 | محمد صالحي   |2009-04-25 01:03:24|IRAN - []
جناب اقاي توكلي
اگر راي سفيد دادن از نظر شما درست است لطفا صراحتا اعلام فرماييد در غير اينصورت بايد بفرماييد در بين افراد بالاخره كدام اصلح است. خدا كند همچنان از مصلحت انديشي هاي جناحي دور بمانيد
115955 | بيگي  - لينك   |2009-04-25 01:06:44| - []
جناب دكتر توكلي عزيز:
اولا بهترين قالب براي سايتتان را بر گزيده ايد. جاي تشكر اما:
وقتي راجع به كردان مينويسيد فيلترتان ميكنند.وقتي راجع به حج آقا زاده ها مينويسيد نظريات چند ساعت كلا حذف ميشود. وقتي راجع به ترافيك مينويسيد نظريات خوانندگان بعد از چند ساعت كلا حذف ميشوند. وقتي راجع به سخنراني در دوربان مينويسيد بسياري از نظريات خيلي سريع حذف ميشوندو ممنوعات بر مقدورات مي چربد..راه حلي دارم: موضوعات را لينك بدهيد به سازمان هوا شناسي با اين آدرس:http://www.weather.ir/FARSI/ در اين صورت اولا افراد بي نظر مراجعه ميكنند هواي ولايتشان را ميبينند. عده اي ديگر هم جهت باد را ميبينند از كدام طرف است .حذف و سانسوري هم در كار نيست و شما هم از فشار هاي مختلف راحت ميشويد.راستي آقاي توكلي بسيار عزيز شما هم چند روزي است بد جوري تغيير جهت داده ايد نكند به اين سايت مراجعه ميكنيد؟
115956 | ناشناس   |2009-04-25 01:30:59|IRAN - []
آقای دکتر توکلی!حساب شما در آن دنیا با آدم های درس نخوانده و بی سواد خیلی فرق دارد.تقوا و پاکدامنی شما در عرصه زندگی خصوصی و خانوادگی حسابش از نتیجه اعمال و رفتارتان در عرصه سیاست که بعنوان رسالت اجتماعی انتخاب کرده اید جداست.من در عرصه اولی برای شما بسیار احترام قائلم اما در مورد عرصه فعالیت اجتماعی تان بواسطه مواضع نسنجیده ، شتاب زده و فاقد مرام و مشرب انسان دوستانه که شما را از صف دفاع از محرومان و مستضعفان نه تنها دور که در مقابل آنها قرار داده است پشیزی ارزش قائل نیستم .ایکاش مثل یک شهروند معمولی زندگی میکردید و در فعالیت های اجتماعی شرکت نمیکردید.
115959 | سهراب  - باور نمي كنم   |2009-04-25 02:01:19|FRANCE - []
من نمي توانم و نمي خواهم باور كنم كه دكتر توكلي گفته باشند ما امروز وظيفه داريم از بازگشت دوم خردادي ها به مصدر قدرت اجرایی کشور جلوگیری کنیم.آقاي دكتر توكلي! آيا شما نمي دانيد كه چهار سال حضور احمدي نژاد در مصدر قدرت اجرایی چه صدماتي را به عقلانيت , مدنيت , فضاي سياسي , فرهنگ و اقتصاد كشور وارد كرده است؟
115965 | ناشناس   |2009-04-25 02:56:28|UNITED STATES - []
آقای توکلی:

معتقدم اصولگرایان منصف (مانند آقایان افروغ و ابوطالب) که حقیقت را فدای مصالح حزبی نمیکنند، میر حسین موسوی را انتخاب خواهند کرد، زیرا گفتار و کردار میرحسین منافاتی با اصول انقلاب ندارد.

ولی‌ بهرحال همینکه شما اینقدر شجاعت داری که به علت اشکالات احمدی‌نژاد از وی حمایت نمیکنی‌، ارزشمند است.

فقط یک ابهام مهم برای من باقیست. سایت الف بطور غیر مستقیم مشغول تبلیغات جدی به سود احمدی‌نژاد است. نمونه‌اش همین مقاله با عنوان "ایرانی‌ عزت و اقتدار می‌خواهد".
شما میتوانید ضرر‌های جدی سخنرانی‌ احمدی‌نژاد در سوییس را در نظرات بینندگان ببینید. با اینکه در تمام سه سال اخیر و از جمله در همین سخنرانی‌، آقای احمدی‌نژاد فقط به عزت ایران توجه داشته و دو اصل دیگر سیاست خارجی‌ ما یعنی مصلحت و حکمت را فراموش کرده است، و به این واسطه آسیب‌های فراوانی‌ به دیپلماسی کشور رسانده است، منتها سایت الف بطور غیر منصفانه فقط دم از عزت ایرانی‌ میزند تا احساسات زودگذر مردم را به نفع احمدی‌نژاد تحریک کند. شما مگر سردبیر سایت الف نیستید؟ چه جوابی‌ در این رابطه دارید؟
115970 | ناشناس   |2009-04-25 03:13:04|IRAN - []
امیدواریم که آقای دکتر توکلی مثل همیشه که تکلیف گرا بوده اند این بار نیز با تمام اختلاف روش ها با حمایت به موقع از آقای احمدی نژاد مانع از این شوند که با چند دستگی در اصولگرایان دشمنان این نظام خوشحال شوند
115972 | محمد علی   |2009-04-25 03:31:25|UNITED KINGDOM - []
آقای دکتر توکلی. مهندس موسوی عیبهائی دارد. بسیار خوب. این آقایان دیگر امام جعفر صادق هستند. حتما جلسات زیاد با چناح خودتان داشته اید ولی تا حالا بعد از نامزدی موسوی دیدن او رفته اید؟ با او صحبتی کرده اید؟ از همدلی و وحدت فقط شعارش مانده؟ ما از شما انتظار داریم که سرمشق ما باشید. واقعا موسوی سکولار و لیبرال است؟ مسولیت این حرف را نزد خدا مبپذیرید؟
115980 | ناشناس   |2009-04-25 07:59:59| - []
چدا مسخره است که اصولگرایان مواضع میرحسین را می پسندند و فقط چون یک سری بجه به اصطلاح اصلاح طلب دور و بر میرحسین که تنها مانده بود جمع شده اند نمی خواهند از میرحسین خمایت کنند.
آقایان اگر واقعا اصولگرایید اینقدر ننشینید و دست روی دست بگذارید، پا پیش بگذارید و با شجاعت از میرحسین حمایت کنید و نگذارید یک سری افراد دوم خردادی موسوی را به نفع خود مصادره کنند.....خواهید دید که اگر حمایت صادقانه از موسوی به عمل بیاورید او برای اصولگرایان صندلیهای خالی کنار خودش نگاه داشته که به اصلاح طلبان به هیچ وجه نخواهد رسید چرا که اساس حرف او بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب است و نه اصلاح طلبی.
حال دیگر تصمیم بگیرید که جدای از حرفهای اصلاح طلبان آیا مشی میرحسین را در راستای تفکرات خود می دانید یا نه، و اگر آری بسم الله.
115981 | hossein  - انشا ا..خیر   |2009-04-25 08:02:08| - []
آقای دکتر من یک ویدئو برا شما درست کردم در مورد آزادی بیان و انتخابات اگر حاظر شد لینک آن ا در یو توب خدت می دهم شما هم کاندید شوید مگر ضرری داره اتفاقا حرکت مثبتی و انشا ا..خیر
115982 | ایرانی که از دروغ بی زار است  - تناقض در گفتار تا این حد؟   |2009-04-25 08:14:38|JAPAN - []
آقای توکلی در این سخنان خود آقای موسوی را هم متهم به نمایندگی اقتصاد کپیتالیستی کردند و هم اقتصاد دولت محور و سویالیستی، من نمی دانم که چگونه یک نفر می تواند هم زمان نماینده این دو دیدگاه متضاد باشد. از طرف دیگر آقای توکلی هر دو را نفی کرده است؟ لطفا یکی برای من ترجمه کند واقعا نظر آقای توکلی چیست و او از چه نوع اقتصادی بدش می آید و از چه نوع آن خوشش؟
امیدوارم که منتشر کنید
115986 | هموطن   |2009-04-25 09:12:13|UNITED STATES - []
سلام آقای توکلی
نظرتان راجع به کمک 330 ملیون دلاری دولت به پاکستان چیست؟که وعده اش را در اجلاس توکیو داده اند.
115988 | ناشناس  - کدام اصول ؟   |2009-04-25 09:18:56|IRAN - []
من یک اصولگرایم ولی جریانی که امروز به اصولگرایان مشهورند را اصولگرا نمی دانم فقط اصل مهم انها کسب قدرت است و از اینکه می بینم اقای احمدی نژاد سقف سرمایه انسانی انهاست احساس بدی دارم .و در فقرمطلق کمبود شخصیت می پندارم .

جناب اقای دکتر توکلی ، اقدامات خلاف قانون و خارج از اختیارات رئیس دولت نهم تنها خرید بنزین و اجرا نکردن قوانین نیست به شما هم لازم نیست بگویم که خود بیش از همه می دانید .

توجه داشته باشید ایشان در دوره اول که نگران انتخابات این دوره بوده اند این همه خلاف مرتکب شدند گمان می کنید در دوره دوم که چنین دغدغه ای ندارند چه خواهند کرد؟ روحیه و الگوی رفتاری ایشان را شما بهتر می دانید.

حتما سخنان ایشان در اسلام شهر را شنیده اید که وعده پرداخت ماهیانه 60هزار تومان به هفتاد درصد جمعیت کشور دادند!

من که رییس مرکز پژوهش های نیستم من که دکترای اقتصاد ندارم منی که از خزانه اقدرها هم مطلع نیستم می دانم طبق محاسبات زیر اصلا پرداخت چنین پولی امکان ندارد.

60000تومان در 50ملیون نفر ضرب در 12ماه مبلغ 36هزار میلیارد تومان خواهد شد لابد می خواهید با گران کردن انرژی تامین کنید شامل 45ملیون لیتر بنزین 80ملیون لیتر گازوئیل که عمده ترین و نقدی ترین است را به لیتری 400 و 180 قیمت بگذارید هر لیتر به نسبن قیمت فعلی معادل 300 و 150 تومان افزایش خواهد داشت کل وصولی چیزی حدود 10 هزار میلیارد تومان خواهد شد بنزین وارداتی هم که نرخ خرید است وجهی گیر دولت نمی اید که بخواهد پرداخت کند.

برق و گاز را چقدر می خواهید گران کنید که بتواند 26هزارمیلیارد تومان کسری را پوشش دهد؟

به فرض محال که توانستید چنین کاری کنید با صنایع چه می کنید ؟ برای هزینه های انرژی بخش دولتی چه؟ با تورم افسارگسیخته چطور؟

ایا دولت مردان محاسبه کرده اند اگر نرخ بنزین چهاربرابر و گازوئیل شش برابر شود مصرف انها چقدر کاهش خواهد یافت؟ و همینطور برق و گاز ؟

هر چه مصرف پایین بیاید درامد دولت هم پایین پایین خواهد امد و کار پرداخت مشکل تر می شود و ان وقت برای جبران کسری وحشتناک حتما می روند سراغ بانک مرکزی !

دولت مردان می دانند با این حرکت علاوه بر مشکلات فعلی چه معضلات دراز مدت و چه توقعات بی پایانی در جامعه ایجاد خواهد شد که بیچارگان اینده باید خوت دل بخورند؟

اقای دکتر توکلی عزیز کدام اصول شما چنین وعده دادن و رای گرفتن را مجاز می داند؟

نه ، گمان نکنم شما نگران اصول باشید شما نگران هتاکی طرفداران دولت هستید می ترسید مورد حمله قرار بگیرید هم شما و هم اقای لاریجانی هم اقای ولایتی و قالیباف وهمه انها که به نظرم اصولگرا می امدند به عبارتی اصل اول شما مواظبت از خودتان است بعد اگر شد از اصول اخلاقی و اصول انقلاب هم یادی می کنید .

من اقای موسوی را که حاضر شد این بلا را به جان بخرد اصولگراترین سیاستمدار می دانم و تمام تلاشم را برای پیروزی اش می کنم .
115989 | ناشناس   |2009-04-25 09:19:36|IRAN - []
با این نظر که اقتصاد کاپیتالیستی را مد نظر دارند موافقم.
116001 | حقي  - تحليل   |2009-04-25 09:52:18|IRAN - []
تحليل آقاي توكلي نگاهي دقيق به موضوع كانديداهاست. اگر بتوان راهكاري اصولي براي دوره دهم داشت تا از انحرافات و قانون شكني هايي كه ناشي از ضعف تيم اقتصادي و مشاوران رئيس جمهور نهم بود، جلوگيري شود مي توان گفت كه آقاي احمدي نژاد كانديداي پرپتانسيلي است.
باتوجه به تسلط بالاي برخي از نمايندگان به مباحث امور داخلي و خارجي كشور، اگر در ارائه راهكارهاي كلان و راهنمايي و نظارت مستمر بر بخشهاي اجرايي، مجلس نقش موثرتري ايفا كند به طور سيستماتيك از بسياري انحرافات و قانون شكني ها كاسته مي شود. يعني اگر دولت نهم با مجلس تعامل موثرتري داشته باشد، مي توان با اطمينان بيشتري به عملكرد درست در دولت دهم كانديداي مورد نظر را انتخاب نمود.
116008 | مصطفی   |2009-04-25 11:12:54|IRAN - []
اقای توکلی ، شما یکی به نعل زدی یکی به میخ. ولی فکر نمی کنم شما بتوانید با ابین سخنان ، دوم خردادی ها را از میدان به در کنید. واقعا اینگونه سخن راندن از شخصی در رده شما بسیار جای تاسف دارد. با این موضعی که از چند هفته پیش گرفته اید کاملا مشخص است که رای شما به چه کسی است. دوم خردادی ها حداقل نیمی از ملتند و اگر آنها انتخابات را تحریم کنند ، حتی اگر احمدی نژاد رای بیاورد ، ایشان را نمیتوان رئیس جمهور مردمی دانست.
116411 | حقي   |2009-04-26 12:28:18|IRAN - []
دوم خردادي ها يعني بسياري از جواناني كه امروزه گفتمان اصولگرايي ناب و انتقادپذير را مي پذيرند و دوست دارند. تبلور اصولگرايي را مي توان در مجلسيون ديد. انتقاد مجلس اصولگرا به دولت بدون ملاحظات منفعت خواهانه نشان سلامت است. آيا در مجلس ششم اينگونه بود؟ آيا مي شد مردم اينگونه به مديران دولتي انتقاد كنند؟ آيا كسي توجه خاص به مناطق محروم مي نمود؟ اين آزادي و حقگويي وب سايت الف گوياي گفتمان اصولگرايي است. دوستان ابتدا بشنويم بعد قضاوت كنيم.
116016 | ناشناس   |2009-04-25 11:51:22|IRAN - []
بسمه تعالي

در تمام مكاتب و سيستم هاي سياسي اقتصادي دو سده اخير ، به لحاظ تنظيم مباني و گسترش نشر افكار و دقت در تربيت افراد مرتبط با خود ، آنهم در جامعه جهاني ، بي ترديد ماركسيسم لننسيم ، حرف اول را مي زده است و سوابق آن در تاريخ اخير و در واژگون كردن افكار و به بي راهه كشاندن جهان ، قدرت پيشتاز بوده است مفسده مخالفان ماترياليست آنان نيز به هيچوجه كم نبوده و پوشيده نيست . گويند ماركسيست هاي در ميان هنديان ، شيعه سيدي را از خانواده اي معتبر ، انتخاب كردند و پس از مدتها پيرو شدن ، سالياني به مسكو فرستادند تا هنگام بازگشت ، مهره اي كليدي در نظام سوسياليستي هند باشد . گويند بازگشت او مواجه با روز عاشورا بود . در مراجعت به درب بسته خانه ، به او گفتند : روز عاشوراست و همه به مراسم رفته اند . او يكباره بر سنت خانوادگي بر آمد و كفش از پا كنده به دسته عزاداران پيوست و محكم تر از بقيه سينه اي مي زد كه دق دلي چندين سال دوري را جبران كرده باشد ! رهبران فهميدند كه عجب تربيتي كه چندين سال تلاش را به يكباره از دست داده اند !

حال برادرم جناب دكتر توكلي بفرماييد شما كه اهل دقت و مبارزه بوده ايد و تجارب بسيار اندوخته ايد و سالياني به آموزش و مطالعه پيوسته و اكنون مركز پژوهش خانه ملت را در اختيار داريد و براي همه ما هم محترم هستيد خدا وكيلي باور مي فرماييد كه شيعه مرتضي علي آن هم از قماش سيد حسني يا حسيني آن كه شاگردي و مودت كه نه تقليد امام ره بر عهده داشته باشد هر سه ايسم مضحك نا سفته ليبراليسم و كاپيتاليسم و سيكولاريسم را يدك بكشد و به لوازم مفتضح غير ديني و مخرب اخروي خود هيچگاه توجه نداشته باشد و روزي كلاه خود را قاضي نكرده باشد كه مثلا خود و ملت را به چه راه جهنمي خواهد كشاند ؟! برادر عزيز از شما بعيد مي دانم كه در اين روزگاري كه صداي خورد شدن هر سه ايسم نيز بلند شده باشد برادران ديني خود را چنين بخوانيد و از آخرت ابا نداشته باشيم ؟!

باز هم بايد به همان اصول شرعي و دقت هاي عقلي خودمان توجه كنيم و از عوارض خطاهايي كه روال معمول خداي نا خواسته مي گيرد پرهيز كنيم و در اين چند گاه ، شما نيز كم آن را باز نكرده ايد كه جاي تقدير دارد . انشاء الله آراي بالاي چهل مليون مشكلات را به لطف خدا حل كند و اين نگراني ها باقي نماند .
116032 | ناشناس   |2009-04-25 13:03:36|IRAN - []
ایا بهتر نبود دلایل عدم تایید رییس جمهور و اقایان کروبی و رضایی را هم شفاف می نوشتید
سال 84 اگر اقای موسوی می امد رای قاطع داشت ونیامد و امروز اگر قالیباف بیاید رای قاطع دارد و نمی اید. چر اقای توکلی
116067 | نيك بخت   |2009-04-25 14:01:16|IRAN - []
ايران پيشرفته -موسوي پاينده- تغييرات سازنده
116068 | mmfard@gmail.com  - محمد   |2009-04-25 14:01:29|IRAN - []
نمی دانم اصولگرایان عزیز فراموش کرده اند که جناب مهندس موسوی نور چشم امام راحل امت بودند و اکنون اینگونه پشت سر این ستون انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را خالی می کنند! و دل به کسی بسته اند که سراسر اعمال و رفتارش ریا و عوام فریبی و دروغگویی و ندانم کاری است. پس لااقل آزاد مرد بودن و گفتن حق چه شد؟ جناب توکلی، شما چرا؟
116083 | يكي از مسوولان ستاد استاني   |2009-04-25 14:32:07|IRAN - []
به عنوان يكي از حاضرين در جلسه از سايت الف ميخواهم خبر جلسه اي به اين مهمي را ناقص منتشر نكنند تا باعث قضاوت اشتباه برخي از كاربران نگردد
من به عنوان يكي از شاگردان دكتر كه سالهاست در ستادهاي ايشان فعال بودم
ديشب تا صبح نخوابيدم و به آنچه در جلسه گذشت فكر نمودم
خوانندگان محترم سايت بدانند كه موضع ما حضور ايشان بود وليكن ايشان بكلي ما را مايوس و نگران كردند
در مورد احمدي نژاد هم كلي موارد بيان نمودند و اگر اصولگرايان رهبري داشتند بايد زودتر تدبيري كنند
در جمع ما برخي از ستادها به موسوي مايل بودند كه توضيحات دكتر همگي را قانع كرد
در ضمن ايشان گفتند كانديدا نداريم نه در انتخابات شركت نمي كنيم
116116 | آدم   |2009-04-25 15:33:09|IRAN - []
آقاي توكلي تو هم گندشو در آوردي يه نفر تو خيابون خورد زمين از خجالتش تا خونه سينه خيز رفت. بلندشو چشماتو وا كن آبي به سروصورتتون بزنيد خدا شفاتون بده همش يه حرفو تكرار نكنيد.
راستي خاتمي با استعفاش كاري به سرتون آورد كه راي آوردنش اين قدر عذابتون نمي داد
نههههههههه غلام
116198 | رضا  - برنده انتخابات   |2009-04-25 19:10:05|IRAN - []
موسوی قطعا برنده انتخابات است این را از من داشته باش تا روزی برایت بگویم
116202 | علي  - انتخابات   |2009-04-25 19:22:06|IRAN - []
اقاي دكتر توكلي با سلام و خسته نباشيد

از شما درخواست شركت در رياست جمهوري را دارم فضا فضاي عدالتخواهي است با سرعت و دقت بيشتر كه اين كار از شما بر مي ايد.انصافآ اين خواسته قلبي چند نفر در يك سازمان است . متشكرم
116203 | azad  - azadi   |2009-04-25 19:22:18|IRAN - []
به نظر شما آقاي احمدي نژاد كه توسط شماها به مسند قدرت تكيه زد چه كار مثبتي براي اين كشور انجام داد.آيا وقت آن نرسيده كه تفكرات گروهي را كنار گذاشته و به خاطر اين كشور و ملت عاقلانه بيانديشيم.
116215 | از ارادتمندان دکتر توکلی   |2009-04-25 20:14:43|UNITED KINGDOM - []
آقای دکتر
با بد امتحانی مواجه شده اید. نگذارید دروغ در این کشور نهادینه شود. از اصلاح طلب و لیبرال و سکولار نترسید. از دروغ بنرسید. آن دردها چاره دارد ولی درد دروغ کشنده است. از من بشنوید
116219 | ناشناس   |2009-04-25 20:17:35|UNITED KINGDOM - []
من یک اصول گرای جدی هستم. اگر احمدی نژاد بازهم رئیس جمهور شود ، اصول گرائی در این مملکت دفن خواهد شد. این را مطمئن باشید.
116247 | صابر   |2009-04-25 22:28:29|IRAN - []
رئيس جمهور ي را بايد انتخاب كرد كه برنامه هايش موجب شود اقتصاد كشور از وابستگي به نفت آزاد شود.واحمدي نژاد اين وابستگي راشدت بخشيد .
116298 | میترا  - کمی بیندیشید   |2009-04-26 01:39:40| - []
جناب توگلی از تعداد موافقان ومخالفان کامنتهایی که میگذارید ببینید مردم اهل اندیشه وخرد چه فکر میکنند.رفتار پو پو لیسمی اقای احمدی نزاد خردمندان جامعه را نمیتواند گول بزند اگر به ایران اسلامی علاقه مندیم باید به موسوی رای دهیم. اولین کامنتی که از یک استاد دانشگاه نقل شده بود بسیا رخواندنی بود.
116318 | عابدي   |2009-04-26 08:10:13|IRAN - []
آقاي توكلي عزيز.
من سابقه اي ديرينه در آشنايي با شما دارم ، از حدود سالهاي 63 به بعد.
هر چه از آن زمان گذشته است بيشتر مرا از خود مايوس كرده ايد.
من رزمنده اي جانباز با سابقه اي طولاني و صاحب معرفت به نظام هستم.
از همگيتان ملول شده ام.
خفه شدم از اينهمه ادعاي بي پايه و اساس.
در سياستتان رنگ خدا نمي بينم.اصولگرايي كيلويي چنده؟
خداوند هدايتتان كند.
116409 | ناشناس   |2009-04-26 12:19:04|IRAN - []
بسم الله الرحمن الرحيم
من تشبه بقوم فهو منهنم
فکر کنم ديگه نيازي نباشه حتي در مورد بعضي کانديداها حتي حرف زد
116433 | صدیق   |2009-04-26 12:57:05| - []
آقای توکلی عزیز از شما توقع نداریم یکی به میخ بزنید یکی به نعل اقلا صداقت داشته باشید نه به میخ بزنید نه به نعل مثل بسیاری دیگر که فکر می کنند اصلا رایی آزاد نیست بلکه در بین افراد این شورای نگهبان است که انتخاب می کند وسپس مردم .
یعنی تعقل و درایت و حق انتخاب اولی از مردم سلب شده است . بلکه ریش را داده اند به کس دیگر و هرجاکشید!؟
116634 | ناشناس   |2009-04-27 00:57:04|IRAN - []
مواضع آقای دکتر توکلی با این بیانات کاملا مشخص شد
116768 | ناصر   |2009-04-27 16:28:53|IRAN - []
جالب است كساني دارند در خصوص مخالفت با احمدي نژاد يقه دراني مي كنند كه نه در انتخابات گذشته و نه در اين چهار سال حتي براي يك بار هم از اين دولت و رياست آن حمايت نكرده اند و همراهي نداشته اند الان هم پيش از مردم دارند مانند قبل با سياه نمايي دولت را تخريب مي كنند و كه حالا حمايت يا عدم حمايت تو و امثال تو در راي مردم تاثير بگذارد؟ شماياني كه گمان مي بريد مرد با احمدي نژاد بدند ديگر چرا اين قدر يقه دراني مي كنيد بگذاريد مرد در 22 خرداد تكليف خود را با وي مشخص خواهند كرد مگر شما نمي گوييد كه مردم فهميده هستندو آگاه چرا آنان را راحت نمي گذاريد تا خود انتخاب كنند تنها به تبليغ خود بپردازيد نه اينكه دائم سياه نمايي كنيد وبحران ساختگي نمايش بدهيد تا مردم را از لول بترسانيد شمايان همان هستيد كه مي گفتيد اگر به شوراي امنيت بويم كارمان را يك روزه مي سازند الان بعد از چهار سال هنوز جمهوري اسلامي سرپاست و اين جهان است كه مي خواهد باايران سخن بگويد و مذاكره كند حتما اين از دستاوردهاي افتخار آميز دوراني است كه امثال موسوي مشاوره مي داندند
116896 | م   |2009-04-28 01:01:21|IRAN - []
تا آنجا که بنده می دانم رای آقای توکلی بسیار تعیین کننده هست جون در جریان رقابت بین آقای خاتمی و آقای ناطق اعلام موضع ایشان در حمایت از ناطق موجب جلب آرای فراوانی برای خاتمی بویژه در بهشهر شد .امسال نیز منتظر موضع گیری شفاف هستیم
مشارکت در بحث
نام:
ایمیل:
 
عنوان:
قالب نوشته:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 

نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به
نظر دیگر بینندگان می رسد.
- نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران
منعکس نمی ‏شوند.
- با حروف فینگیلیش ننویسید و از کاربرد بیش از یک علامت تعجب یا سوال بپرهیزید.

کد آنتی اسپم نمایش داده شده در عکس را وارد کنید.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."



(15 توصیه)