توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 44542
تلاش برای ترور احمدی‌نژاد با پاکت سمی
تاریخ انتشار : شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۳۷
بالا بودن ارتباطات نزدیک رئیس جمهور با مردم به خصوص در سفرهای استانی موجب شده است که تیم های امنیتی محافظ رئیس جمهور با مشکلات عدیده ای در سر راه حفاظت از دکتر احمدی نژاد مواجه شوند.

به گزارش جهان، بی توجهی دکتراحمدی نژاد به توصیه های امنیتی تیم های حفاظت ریاست جمهوری از جمله موضوعاتی است که همواره تکرار شده و هر از چندگاهی خبرهایی چون دیدار و سرکشی شبانه و تنهای رئیس جمهور به محلات محروم، خانواده شهدا و دیگر مسائل به گوش می رسد. حتی چند سال پیش خبری در سطح گسترده پخش شد که از رانندگی شخص رئیس جمهور و رفتن وی به خانه برادرش در یکی از شهرک های تهران خبر می داد.

اما مواجهه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی بامردم و نیز دریافت نامه های متعدد و خواندن آنها به تازگی مشکلاتی را ایجادکرده است.

چرا که طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شده که احتمال آلوده بودن تعدادی از پاکت های نامه ارسالی برای رئیس جمهور وجود داشته و برای جلوگیری از مسمومیت رئیس جمهور تیم حفاظت وی در چندین مورد به رئیس جمهور تذکر داده اند که مراقب نامه هایی که در سفرهای استانی به وی داده می شود باشد اما دکتر احمدی نژاد در پاسخ به تدابیر امنیتی محافظان خود گفته است: بنده مثل گذشته برخورد می کنم .

 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.