توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 44902
ثمره: سيب‏زميني‏هاي توزيعي بين محرومين در گذشته منهدم مي‏شد
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۴
رئيس ستاد هماهنگي‌ حمايت‌هاي مردمي از احمدي نژاد ضمن رد تبليغاتي بودن توزيع رايگان سيب‌زميني در ‌بين مردم گفت: دولت سيب‌زميني را به جاي امحا بين مردم توزيع كرد.

به گزارش فارس، مجتبي ثمره هاشمي پنج‌شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با رد انتخاباتي بودن ديدارهاي استاني و خانواده ايثارگران افزود: احمدي‌نژاد از ابتداي فعاليت‌هايش در سمت رياست جمهوري سفرهاي استاني و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران را داشته است و نمي‌تواند به اين ديدارها را به بهانه اينكه تبليغ تلقي شود كار خود را انجام ندهد و تعطيل كند.

وي افزود: رئيس جمهور بايد تا پايان چهار سال تمام‌ كارهاي قانوني و اداري را انجام دهد هر چند در دوره‌اي تبليغي داراي محدوديتي است.

مشاور ارشد پيشين رئيس جمهور، همچنين نسبت به سفرهاي انتخاباتي احمدي‌نژاد و جزئيات آن در دوره تبليغات انتخاباتي اظهار بي‌اطلاعي كرد.

وي همچنين ضمن رد تبليغاتي بودن توزيع رايگان سيب‌زميني در ميان مردم گفت: دولت هميشه تعدادي از اقلام كشاورزي از جمله سيب‌زميني را براساس قيمت توافقي و تضميني از كشاورزان خريداري مي‌كند و مقداري از آن را در انبارها دخيره كرده و مقداري نيز صادر مي‌كند.

وي ادامه داد: اكنون دولت مقداري از سيب‌زميني مازاد را كه سرمايه ملي كشور است كه نبايد منهدم شود بين اعضاي كميته امداد توزيع كرد در حالي‌ كه در گذشته اين محصولات صورتجلسه و منهدم مي‌شد.

هاشمي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر تبليغات انتخاباتي بودن اهداي هدايا به دانشجويان گفت: از اين موضوع بي‌اطلاع هستم و سئوال شما اهانت به دانشجويان است.

وي ادامه داد: چنانچه اين موضوع اتفاق افتد باتوجه به وجود 3 ميليون و 500 هزار دانشجو آيا مي‌شود از آن انتخاباتي بودن استنباط كرد.

وي درباره اقدامات بعضي افراد و جريان‌ها در تخريب دولت نهم گفت: يكي از دلايل تخريب دولت نهم وادار كردن دولت به پاسخگويي، تقابل، منحرف و منصرف كردن دولت از كارهاي اصلي است و به همين دلايل دولت نهم توجهي به اين تخريب‌ها نمي‌كند.

معاون پيشين وزير كشور افزود: آنقدر فعاليت‌هاي دولت نهم براي مردم شفاف است و مردم از آن اطلاع دارند كه اين سياه‌نمايي‌ها اثر چنداني ندارد.

هاشمي در پاسخ به پرسشي مبني بر پيش‌بيني نتايج انتخاباتي گفت: پيش‌بيني در اينباره و تخميني از ميزان راي احمدي‌نژاد ندارم و بايد ديد مردم چه كار مي‌كنند.

وي درباره شائبه بعضي افراد در سلامت نبودن انتخابات گفت: بالاخره قبلا با اين قوانين و نظام انتخاباتي آقايان روي كار آمدند و رئيس جمهور و نخست وزير شدند اگر آنان انتخابات را زير سئوال ببيند بايد آنان را به دليل انتخاب آنان بر اساس همين قوانين و نظام انتخاباتي زير سئوال برد.

وي ادامه داد: اين افراد زماني كه خود برگزار كننده انتخابات بودند كار خود را زير سئوال مي‌بردند، كسي كه كار خود را زير سئوال مي‌برد مي‌خواهد كار ديگران را نيز زير سئوال مي‌برد.

وي همچينين گفت: در 27 استان كشور ستادهاي مردمي احمدي‌نژاد تشكيل شده است و در استان‌هاي باقي‌مانده نيز به‌ زودي تشكيل مي‌شود.

هاشمي درباره دلايل ديرهنگام بودن فعاليت‌هاي انتخاباتي احمدي‌نژاد اظهار داشت: تاخيري در اين فعاليت‌ها نيفتاده است و ديگران آن را زود شروع كرده‌اند؛ ضمن اينكه سعي كرديم بنا به فرمايش مقام معظم رهبري فعاليت‌ها زودهنگام نباشد.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.