توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 45038
نجات دختر 17 ساله از زندان مرد شياد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۶
دختر 17 ساله‌اي كه در دام اعضاي يك باند شيادي گرفتار شده بود، يك ماه پس از مفقود شدن، از زندان يك شياد ، نجات پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، اميراسماعيل رضوانفر، داديار شعبه 4 دادسراي جنايي با اشاره به اين پرونده به جام‌جم گفت: حدود يك ماه پيش، والدين دختر 17 ساله‌اي به دادسراي جنايي مراجعه و با ارائه شكايتي بيان كردند، فرزند آنها پس از خروج از يك مسجد در غرب تهران مفقود شده و تلاش براي يافتن وي بي‌نتيجه بوده است.
داديار جنايي افزود: با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط جستجو براي يافتن دختر گمشده آغاز شد تا اين كه يك ماه پس از طرح اين شكايت و با سرنخ‌هايي كه در اين ارتباط به دست آمد، ابتدا يك پسر جوان كه با اين دختر ارتباط داشت شناسايي و در تحقيق از وي معلوم شد، دختر جوان در دام يك شياد حيله‌گر و 2 زن كه همدست وي بوده‌اند، گرفتار شده است.

*نجات دختر جوان
رضوانفر افزود: با دستگيري اين متهم در مرحله بعدي دختر 17 ساله از زندان مرد شياد نجات پيدا كرد و براي ادامه تحقيقات به دادسراي جنايي منتقل شد.
دختر 17 ساله در تحقيقات گفت: يك ماه پيش وقتي از مسجد محله‌مان خارج شدم، 2 زن ميانسال به من نزديك شدند و گفتند از طرف امام زمان(عج)‌ مامور هستند مرا به نزد وي ببرند. من نيز با شنيدن حرف‌هاي آنها بدون آن كه اراده‌اي از خود داشته باشم، با آنها همراه شدم و پس از حضور در يك خانه آنها قرصي در اختيار من قرار دادند كه با خوردن آن دچار توهم مي‌شدم.
وي اضافه كرد: هنوز مدت زمان چنداني از حضورم در اين خانه نمي‌گذشت كه پيرمردي به من نزديك شد و خود را امام زمان معرفي كرد و گفت: بايد در كنار او باقي بمانم و سپس آنها مرا در يك اتاق زنداني كردند و هر روز با ضرب و شتم و كتك مرا وادار مي‌كردند، از قرصي كه در اختيارم قرار مي‌دهند، استفاده كنم.
وي درباره جوان متهمي كه پيش از اين دستگير شده بود، گفت: جوان متهم با اين افراد در ارتباط بود و به درخواست پيرمردي كه مرا در خانه‌اش زنداني كرده بود، قرصي به پدرم داد كه وي را دچار مشكلات روحي كرد و پدرم پس از استفاده از قرص به سوي اعضاي خانواده حمله‌ور مي‌شد و حتي اقدام به شكستن سنگ قبر پدرش كرد و اكنون نيز به اتهام ايراد ضرب و جرح عمدي در بازداشت به سر مي‌برد و... .
قاضي پرونده تصريح كرد: پس از تحقيق از دختر 17 ساله، دستور دستگيري مرد شياد و همدستانش صادر و پرونده براي پيگيري به پليس آگاهي ارجاع شده است.
 
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.