توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 45898
خاتمی به نفع موسوی به خوزستان می رود
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۱
رئیس ستاد احزاب و گروه های اصلاح طلب حامی میرحسین موسوی در خوزستان از سفر سید محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق کشور در اویل خرداد ماه به استان خوزستان خبر داد.

مهدی بخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر در اهواز اظهار داشت: چندی پیش تعدادی از نخبگان استان خوزستان در ملاقاتی با سید محمد خاتمی از وی برای سفر به استان خوزستان دعوت کردند که وی نیز با این درخواست موافقت کرد.

وی ادامه داد: به علت اینکه سفر سال گذشته سید محمد خاتمی به استان خوزستان به دلیل بیماری وی لغو شد وی نیز عقیده داشت که باید برای جبران، سفری به استان خوزستان داشته باشد.

بخشنده تصریح کرد: قرار شد خاتمی به زودی زمان دقیق سفر به خوزستان را اعلام کند ولی هر دو طرف اصرار دارند این سفر همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به استان خوزستان انجام شود و موافقت ابتدایی این کار از سوی خاتمی اعلام شده است.

رئیس ستاد احزاب و گروه های اصلاح طلب حامی میرحسین موسوی در خوزستان گفت: این ستاد بعد از اعلام نامزدی سید محمد خاتمی برای حمایت از وی راه اندازی شد ولی بعد از انصراف خاتمی به سود میرحسین موسوی، این ستاد نیز حمایت خود از میرحسین موسوی را اعلام کرد به همین دلیل سفر سید محمد خاتمی به استان علاوه بر بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به گونه ای برنامه ریزی شده که وی در میان اقشار مختلف مردم در حمایت از میرحسین موسوی سخنرانی کند.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.