نظر منتشر شده
۱۹۷
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 45908
نتايج نظرسنجي سراسري 20 ارديبهشت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۶
نتايج جديدترين نظرسنجي كشوري درباره انتخابات آتي رياست جمهوري نشان مي‌دهد آقای احمدی نژاد نه فقط پیشتازی خود را نسبت به رقبا حفظ کرده، بلکه وضعیت ایشان نسبت به نظر سنجی سراسری دوهفته پیش اندکی بهترهم شده است.



به گزارش "الف"، اين نظرسنجي در تاريخ بیستم ارديبهشت ماه جاري در 31 مرکز استان كشور (شامل تهران) با حجم نمونه  15 هزار پرسشنامه انجام شده و خلاصه مهمترین نتايج آن به شرح زير است:



سوال 1 – آيا در انتخابات آتي رياست جمهوري شركت مي‌كنيد؟

پاسخ مثبت: 57.5 درصد

نتیجه مشابه نظرسنجی 6 اردیبهشت: 57.2 درصد

کمترین میزان در میان مراکز استان ها: ارومیه (40 درصد)، اردبیل(42 درصد)، سنندج (45 درصد) و اهواز (49درصد)

بیشترین میزان در: یاسوج (78درصد)، بیرجند (72درصد)، زاهدان (72درصد) و بجنورد (62درصد)

 

سوال 2– در انتخابات آتي به چه كسي راي خواهيد داد؟

بیشترین رای به احمدی نژاد: زنجان – یاسوج – شهرکرد

کمترین رای به احمدی نژاد: اردبیل – اهواز - اراک



سوال 3 – در مقايسه با آقاي مهدي كروبي و آقاي محمود احمدي‌نژاد به كدام يك راي خواهيد داد؟

 



4 - در مقايسه با آقاي ميرحسين موسوي و آقاي محمود احمدي‌نژاد به كدام يك راي خواهيد داد؟

 
 


5 - در مقايسه با آقاي محسن رضایی و آقاي محمود احمدي‌نژاد به كدام يك راي خواهيد داد؟






6 – به كدام يك از اين نامزدها حتما راي نخواهيد داد؟






توضيح بخش خبري الف:



1. نظرسنجي‌هايي كه نتايج آنها در الف منتشر مي‌شود از جمله همين نظرسنجي، حاصل كار مراكز تخصصي نظرسنجي كشورمان هستند. از آنجا كه اين مراكز به نحوي از بودجه عمومي كشور استفاده مي‌كنند، نتايج نظرسنجي‌هايشان را يا محرمانه و يا غيرقابل استناد و محدود منتشر مي‌كنند به همين دليل الف نمي‌تواند نام آنها را اعلام كند.

ضمنا" غير قابل استناد بودن نتايج يك نظر سنجي الزاما به دليل نادرست بودن نتايج آن نيست. با یان حال الف صرفا نتايج نظرسنجي‌هايي را منتشر مي‌كند كه از اعتبار برگزار كننده آن اطمينان كافي حاصل كند.



2. ممكن است گاهي نتايج نظرسنجي‌ها با ديدگاه‌ها يا انتظارات بينندگان محترم منطبق يا نزديك نباشد و به دلايل مختلف، فضاي انتخاباتي موجود در اينترنت، رسانه ها يا اطراف خوانندگان محترم با نتايج نظرسنجي‌ها مغاير باشد. الف اين دلايل را براي منتشر نكردن نتايج نظرسنجي هاي معتبر از نظر روش و اجرا، كافي نمي‌داند.



3. تجربه انتخابات ‌هاي قبلي نشان داده است در مواردي عموم مردم در روزهاي آخر مانده به راي‌گيري تصميم مي‌گيرند يا تصميم قبلي خود را تغيير مي‌دهند.



4. نظرسنجي‌هاي اينترنتي به دليل محدوديت و تورش نسبتا شديد شركت‌كنندگان، از نظر علمي قابل تعميم به كل كشور يا افكار عمومي نيست و نيز به دلايل فني و امكان دستكاري هاي متعارف، نتايج آن اساسا فاقد اعتبار است به همين دليل الف نظرسنجي اينترنتي برگزار نمي‌كند.



مرتبط:

نظرسنجي‌هاي انتخاباتي - مقاله ای از علی دارابی

نتایج نظرسنجی 6 اردیبهشت
 
اسممو ميخواي چيكار؟!
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۱۸:۵۴
متاسفانه حضور موسوي شور و موج لازم را در جامعه ايجاد نكرده و كروبي هم اساسا فاقد چنين ظرفيتي است. خاتمي مي توانست اين شور و موج را ايجاد كند ولي در بزرگترين اشتباه سياسي اش، كناره گيري كرد.
اگر احمدي نژاد دوباره رئيس جمهور شود بخدا موسوي و كروبي را هرگز نخواهم بخشيد (121689)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۹:۳۱:۳۵
تا اين لحظه, بدلايل زير, هيچ تمايلي براي راي دادن به موسوي و اصلاح طلبان ندارم:

1) فقط تخريب ميكنند و تمام خطوط قرمز را , در اينمورد پشت سر گذاشته اند. واقعا عقلاني نيست! راي كساني كه گول تخريب را ميخوردند همين الان هم توي جيب اصلاح طلبان است و بايد دنبال راي اشخاصي مثل من باشند كه به برنامه هاي دقيق تر و هوشمندانه تر راي ميدهيم.
2) اصلاح طلبان خودخواهند, بي ادبند, قيل و قال بيجا ميكنند, هيچ برنامه خاصي ندارند, كلي گوئي ميكنند, بيشتر مواقع به شعور مخاطب توهين ميكنند و شعار ميدهند.
3) اصلاح طلبان دروغ ميگويند و بزرگترين دروغشان: \"زنده باد مخالف من\" است! آنها طرفدارانشان را بقدري وقيح و از خود بيخود كرده اند كه تاب شنيدن هيچ اظهار نظري را ندارند, انتقاد كه جاي خود دارد چون به كتك كاري ختم ميشود.
4)اصلاح طلبان, خود شيفته هستند و عصباني. بخاطر بردن آرا , حاضرند هم از هموطن بگذرند و هم از وطن. به هر قيمتي كه شده ميخواهند برنده باشند بدون در نظر گرفتن هزينه رفتار و حرفهايشان براي كشور و ملت, و اين بسيار ناپسند است.
5)اصلاح طلبان منطق ندارند و بقدري خودپرست شده اند كه هيچ حرف حقي را قبول نميكنند , به هيچ اشتباهي اعتراف نميكنند, و اگر رقيبشان كار درستي هم انجام بدهد اولين عكس العملشان سياه نمائي و تهمت ناروا و تخريب است.

واقعا از اينهمه تنفر و سياهي خسته نميشوند؟ نمونه واضح اين رفتارها را, ميتوان به وضوح, در همين بخش نظرات الف ديد.

اما, بر خلاف اصلاح طلبان, من سعادت چهار سال آينده كشورم را, فداي عصبانيت نميكنم . باز هم گوشزد ميكنم كه اگر راي من و امثال من را ميخواهيد, دست از تخريب و كلي گوئي برداريد و به تشريح برنامه هاي خودتان, با جزئيات كامل و بدون كلي گوئي بپردازيد. اكر برنامه هاي شما بهتر باشد, به شرفم سوگند, راي من مال شماست. (122190)
 
افشین
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۰۶:۵۷:۳۹
دوستان عزیز پس این پول نفت که قرار بود سر سفره های ما بیاید چه شد؟ عوام فریبی تا کی ؟ ما چه طوری باید پیگیر گرانی و بیکاری و فساد دستگاه اداری شویم ؟ اگر سفرهای استانی واجب است و مفید پس این همه استاندار و فرماندار ومدیر و....در استانها چه کار میکنند ؟ (122968)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۳:۲۴:۵۹
اکثر مراجعان سايت الف از زمانی با اين سايت آشنا شدند که جريان کردان پيش آمد و انتقاد از دولت نهم و اشتباهات دولت نهم باعث شد اين سايت رونق بگيرد. پس طبیعی است که آقايان خواهان ادامه اشتباهات در دولت آينده باشند تا هواداران سايت افزايش پيدا کنند تا در سال 1392 از آن بهره کامل ببرند! (122517)
 
محمد صمدی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۱:۱۶
به سوال آخر توجه کنید :
به کدام یک به هیچ وجه رأی نخواهید داد:
1- کروبی
2- احمدی نژاد
3- رضایی
4- میرحسین موسوی

باید بگویم که اینجا آمریکا نیست که مردم از قبل بدانند به که رأی میدهند و اکثرا هفته آخر و شب انتخابات رأی می دهند و اگر اصلاح طلبان بتوانند به خوبی این هفته را در دست بگیرند ...

چیزی که همه را نگران کرده است رأی ندادن بیش از 40 درصد مردم است و اگر این طور که صدا و سیما انتخابات را به عنوان وظیفه جا انداخته است پس این 40 درصد مخالف نظام هستند؟
به سخنان رهبری توجه کنیم که مسئله اول حضور شماست
به نظر من اصولگرایان هم که خود را پیرو خط امام و رهبر می دانند باید بیشتر از اصلاح طلبان مردم را به رأی دادن توصیه کنند.
با تشکر از اینکه نظر شخصی مرا درج کردید (121690)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۴:۴۷
وقتي رئيس حمهور دربست در اختيار رئيس جمهور است و --- مي خواستي راي طرف بهتر هم نشود؟
اين واقعا عدالت نيست كه احمدي ن‍ژاد با آن همه تبليغات به سفر استاني برود و دهها دوربين تلويزيون هم دنبالش به راه بيفتد و ارگان ها و نهادها هم از روي تملق و خوش خدمتي، عكسهاي درشت ايشان را از در و ديوارها آويزان كنند.
براي اين انتخابات متاسفم. (121692)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۰:۲۹
//اين واقعا عدالت نيست كه احمدي ن‍ژاد با آن همه تبليغات به سفر استاني برود و دهها دوربين تلويزيون هم دنبالش به راه بيفتد و ارگان ها و نهادها هم از روي تملق و خوش خدمتي، عكسهاي درشت ايشان را از در و ديوارها آويزان كنند.//

جه قبول کنیم چه نکنیم تمامی دولت های گذشته به نوعی در دور دوم انتخابات از پورسانت رسانه استفاده کرده اند.
من هم برای این یک جانبه گری شما متاسفم (121756)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۴:۳۹
منظور اين دوستمان از \" پورسانت \" ، \" رانت \" بوده ! يك كم اشتباه كرده ! (122156)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۷:۴۶:۴۷
مگه سفرهای استانی رو همین یکماه انجام میداده که اینجوری میگید؟
الحمدالله تمام مدت این کار رو کرد، با مردم در ارتباط بود و اتفاقا بابت همین ارتباط نزدیک از بسیاری از هزینه های بیهوده و رانت خواری ها جلوگیری کرد و ضمنا باعث شد تا مصوبات الزامات قویتری برای اجرا داشته باشن و اون آگاهی مردم بود
خود مردم مسئول پیگیری میشدن و اون مجری طرح به این راحتی نمیتونه از زیر کار در بره (122401)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۰۱:۱۶:۲۹
اگر آقاي احمدي نژاد عملكرد خوبي داشت چرا الان بعد از 4سال و بيش از 60سفر استاني آرايي حدود 55درصد كسب كرده و نتوانسته محبوبيت 60درصدي خاتمي را بدون اينهمه سفر استاني كسب كند؟
(اگر فرض كنيم نتايج نظرسنجي درست باشد) (122948)
 
ناشناس
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۰:۵۲:۰۹
با سلام
من طرفدار آقاي موسوي هستم ولي نبايد اين حقيقت را کتمان کرد که آقاي احمدي نژاد هم طرفداران زيادي دارند.
به مديران سايت الف پيشنهاد ميکنم با توجه به بازديدکنندگان زيادي که اين سايت دارد اقدام به يک نظرسنجي بي طرف کنند .

با تشکر (122664)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۱۰:۱۶
آیا به نظر شما دولت باید دربست به مدت 6 ماه کار را تعطیل کند و سفرهای استانی که هنوز 4 یا 5 استان باقیمانده را تعطیل کند تا خدای نکرده یک وقت شائبه سوء استفاده رخ ندهد؟ مگر کروبی و موسوی و محسن رضایی سفر استانی نمی روند؟ مگر آن ها ساکت هستند؟ گیریم که ساکت باشند دولت هم باید تعطیل کند؟ (121916)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۷:۳۳:۵۴
بنده معتقد نيستم كه بايد سفرها را تعطيل كرد بلكه تبليغاتهاي عجيب و غريب مانند جمع آوري دانش آموزان از سراسر استان و تعطيلي مدارس و دانشگاهها و تهيه كراكت هاي چند ميليون توماني و بذل و بخشش هاي غير قابل انكار باعث ايجاد چنين جوي عليه سفرهاي استاني شده است (122142)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۹:۱۱:۱۱
اگر دولت از سفرهاي استاني قصد خدمت رساني را دارد پس ديگر تبليغات چرا؟ خوب خيلي ساده برود كارش را انجام بدهد و ساده برگردد. نه اينچنين كه از چند هفته قبل اطلاع رساني و برنامه ريزي براي استقبال از همه استان و استانهاي همجوار صورت ميگيرد. (122183)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۹:۱۰:۱۵
می توانست بعد از انتخابات به مهرورزی بپردازد (122882)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۲۶:۰۵
توجه داشته باشيد مردم ما تصميم خود را در دقيقه نود مي گيرند . نظر سنجي در 48 ساعت مانده به روز انتخابات به واقعيت نزديك تر خواهد بود.تجربه انتخابات قبلي هم اين موضوع را تاييد مي كند. (121693)
 
Salimpour -- New York
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۳۰:۲۵
خيلی جالبه که آقای احمدی نژاد در اردبيل که يک مدّت هم شهردارش بودن از همه جای ايران کمتر رای آوردن! (121695)
 
آرش
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۳۰:۴۳
چون خوب مي شناسنش (121738)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۲:۴۵
فکر کنم به خاطر اینه که دلشون میخواهد دوباره شهردارشون بشه با شهردار جدیده زیاد حال نکردند
اگه یادتون باشه دور قبل در اردبیل شایعه کردند که احمدی ترور شده بهش رای ندید (121759)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۰:۵۸:۲۴
شهردار نبوده استاندار بوده (122116)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۹:۳۹:۰۳
بنده خدا فرق بین شهر دا و استاندار را نمی دانی یا اینقدر اطلاعاتت ضعیف است نظر نده مگر مجبوری خودت را به عذاب الهی نزدیک کنی (122455)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۲:۰۲:۴۴
استاندار بوده . تازه این مطلب نکته تستی داره. سال 84 آقای مهر علیزاده که کمترین رای را در کل کشور داشت ، بیشترین رای را در اردبیل به دست آورد ! حتی بیشتر از آقای هاشمی رفسنجانی (122494)
 
احسان
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۰:۳۰:۴۸
عرض کنم که ایشون 13 سال پیش استاندار اردبیل بودن....شهرداریشون مربوط به تهرانه....یه مقدار مطالعه بفرمایید بد نیست (122548)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۳۳:۵۱
اگر نهادهایی از بودجه عمومی استفاده می کنند باید آن را برای مواردی خرج کنند که به درد عموم بخورد.
آیا انجام نظرسنجی های محرمانه که نتایج آن به جز برای برنامه ریزی انتخاباتی طیف دولتی که به نتایج واقعی آن دسترسی دارند فایده دیگری ندارد، با بودجه عمومی کار دستی است؟ (121702)
 
ashkan
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۷:۱۱:۵۵
روز انتخابات همه جي معلوم ميشه تا صحت و سقم اينا مشخص شه. (121943)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۳۸:۴۰
با نظر شما کاملا موافق هستم و اینطور استنباط میکنم که این نظر سنجی ها کمی هم غیر واقعی باشند( چون عنوان شده که نهادهای دولتی هستند) و میخواهند بگونه ای تبلیغات منفی برای دیگر کاندیداها داشته باشند.
در نظ سنجی عنوان شده که شهروندان تهرانی هم شامل این نظر سنجی بوده اند ولی از نتیجه آن چیزی نگفته اند!
اگر واقعی باشد که خوب نظر مردم تهران بخوبی مشخص است که کاملا مخالف بوده و نتونسته اند اعلام نمایند . (122085)
 
زارعی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۳۸:۲۱
ضد انقلابیون بدانند که شرکت در انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی است الحمدالله موسوی کروبی احمدی نژاد همه در چارچوب انقلاب و محکم پای ولایت فقیه ایستادند لذا نظرسنجی فقط آن بخشش مهم است که میزان مشارکت را نشان می دهد (121705)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۱:۴۶
چرا اکبر اعلمی را در نظر سنجی ها شرکت نمیدهید ؟ می ترسید پته های دیگر نامزدها را روی اب بریزد (121708)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۲۱:۰۵
حالا این آقای اعملی اصلا کی هست ؟ باور کنین من نمی شناسمش. (122074)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۲:۵۵
آقای اعلمی را هم دیدیم ، مگر ایشان فریاد نکشید که اگر آقایان موسوی و کروبی با من مناظره نکنند هر چه در موردشان می دانم رو می کنم . ایشون اگه مرد بودند سریع توی سوراخ موش نمی رفتند . احمدی نژاد که از کسی ترس نداره چون متکی به توده مردم است . احزاب برن یه فکری برای مناظره با احمدی نژاد کنند . احمدی نژاد با این حرکتش خوب زد به هدف مخالفان اگه بیان جلو چیزی برای گفتن ندارن و سیاستهای 20 سال گذشته ی خود را زیر سئوال خواهند برد. (راستی چرا خاتمی در دور دوم انتخابات حاضر با مناظره با توکلی و دیگر کاندیداها نشد و گریه کردن را بهترین وسیله برای فریب افکار عمومی دانست آیا دانستن حق مردم نیست؟) (122763)
 
نسیم انس
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۴:۲۸
با سلام
بیا که رایت منصور پادشاه رسید نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید
شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها به ما کمک می کند در تعیین سرنوشت جامعه خود سهیم باشیم بلکه قوه ی تعقل و اداراک اجتماعی مارا نیز افزایش می دهد، فلذا بر همه افراد دلسوز و نگران آینده اجتماعی فرض است که با حضور خود در پای صندوق های رای فرد شایسته ای را جهت اداره امور کشور برگزینند تا در آینده دچار حسرت نگردند.
به فرموده حضرت امام ما موظف به انجام تکلیف ایم و نتیجه هر چه باشد نباید دچار احساسات زود گذر گردیم ، رئیس جمهور آینده هر که باشد فرزند این انقلاب است و ما باید در جهت تقویت دولت آینده تلاش نماییم.
برای همه شما مردم سرافراز ایران آرزوی توفیق دارم (121709)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۴:۳۶
نمیدانم این نهادها از چه کسانی میپرسند
ما که به هر کسی میرسیم خوشبختانه یا متاسفانه میرحسینی است (121710)
 
حسین شاملو
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۵۵:۱۶
قربون دهنت ! (121754)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۲۱:۵۷
مساله اين است كه هر كسي كه شما به او رسيد قاعدتا در نزديكي شما و همفكر شماست. كمي فراتر از اطرافيان خود برويد. من هم مي‌توانم بگويم هر كه را مي‌بينم به احمدي نژاد راي مي‌دهد و 54 درصد بايد 60 يا 70 درصد باشد! (121900)
 
حق طلب
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۳:۱۳:۲۸
شاید دلایل زیر هم بی تأثیر نباشند:
1- اوج امثال شما و من که رای بدهند همان 10 میلیونی است که به آقای هاشمی در دوره قبل رأی دادند (بر اساس نظرات کارشناسی و ...) و دیگرانی با استدلال خودشان که 17 میلیون نفر بودند به آقای احمدی نژاد.
2- امثال ماهایی که این جور اظهار نظرها را می دهیم و یا می خوانیم چند نفریم. گمان من زیر 500 هزارنفر است.
3- امسال هم می خواهم بر اساس دیدگاه کارشناسی و مستدل رأی دهم و انتخابم بر خلاف دوره قبل آقای احمدی نژاد است، چون:
الف- ملت هزینه های زیادی برای یادگیری ایشان پرداخته، و خود الان دارای تجارب گرانقدری شده که هیچ یک از رقبایش ندارند. و مهمتر آنکه وی دارای جرأت و تهور سیاست خارجی بالایی است.
ب- اگر موسوی دوره بعد داوطلب شود و اطرافیانش یکدست باشند، بسیار بهتر از رقبایی چون کروبی و رضایی است. هنوز هم تلخی حرکات بهزاد نبوی و محمد رضا خاتمی و تاج زاده در گذشته مشمئز کننده است. البته به این شرط بعداً به وی رأی می دهم که 4 سال آینده اهل تخریب و ناسزا نباشند.
ج - هنوز هم نمی دانم چرا آقا محسن داطلبند. آقای هاشمی وادارش کرده؟ دنبال معامله است؟ دنبال خودزنی سیاسی است؟ محتوی مطالب سایت ایشان (تهمتناک و زشتتاب) کاملاً میزان تقوی سیاسی وی و همراهانش را می تاباند. (122127)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۲ ۲۳:۴۱:۲۵
کاملا از لحن صحبتتنون معلومه که از دست آقا محسن عصبانی هستیدا:-) به هر حال خیلی از اصولگراهای منتقد دولت به ایشون رای خواهند داد. (124006)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۰:۰۰:۳۲
شماچون فقط با همفكران خود مي رسي ميرحسيني هستند. واقيعيت رابپذيريد كه ميرحسين قبل از اعلام كانديداتوري واعلام مواضع محبوبيتشان خيلي بيشتر بود تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد. (122206)
 
سید احسان نراقی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۵:۰۵
یه فکری برای نمایش اعداد بصورت فارسی در متنها بکنید.
نمایش اعداد انگلیسی در یک متن کاملا فارسی خلاف اصول زیبایی و کلاس است!
باید یه کم وقت بگذارید و نمایش اعداد را به صورت context در بیاورید. که بنا بر مقتضای فونت فارسی یا انگلیسی بشود.
امیدوارم همینطور که برای محتوای سایتتون وقت می گذارید(که واقعا جای تقدیر داره که محتوای سایتتون روی خط عدل و انصافه) برای فرم هم وقت بگذارید.
موفق باشید و به آقای توکلی هم سلام برسونید. (121711)
 
احمد قاف
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۶:۱۴
با این همه نظر سنجی و برتری احمدی نژاد که رأی او به تنهایی از مجموع رقبا بیشتر است، باز هم بازندگان انتخابات قبل و بعد انتخابات با تیتر های درشت خواهند نوشت:
تقلب در انتخابات - دخالت سپاه در انتخابات - انتخابات مشکوک است و ... . (121712)
 
كاوه پارسي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۵:۳۶
آقاي احمد قاف، يعني شما اين نظرسنجي‌ها را از نتايج انتخابات قطعي تر مي‌دانيد؟! و صحت آن را حتمي مي‌دانيد!؟

ما نفهميديم چرا يك نهادي كه از بودجه‌ي عمومي استفاده مي‌كند نامش نبايد فاش شود! اگر كار بدي مي‌كند، نكند! اگر كار خوبي مي‌كند اسمش را هم بگويد

اساسا اعتبار نظر سنجي به برگزار كننده‌ي آن است!

و بايد ديد يك نهاد عمومي كه از بودجه‌ي دولت استفاده مي‌كند و قاعدتاً رييس آن را هم دولت تعيين مي‌كند،‌ حاضر است اعلام كند كه رقيب دولت فعلي رأيش بيشتر از رئيس دولت فعلي شده است؟ (121728)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۸:۲۴
عزیر من، آقای من، آخه چطور این قدر زود داری نتیجه می گیری؟ بزار سه تا سوال ازت بپرسم

1. آیا موسوی یک سیم زمانی که آقای احمدی نژاد در تلویزیون رویت می شوند در تلویزیون حضور دارند؟

2. این نظرسنجی را چه کسی منتشر کرده است؟ (فکر میکنم حامیان آقای احمدی نژاد)

3.شما خودت اینجا داری می بینی چه تعداد دارند از آقای احمدی نژاد حمایت می کنند و چه تعداد از موسوی.(تازه این سایت حامیان موسوی نیست) اگرچه قبول دارم که رای آقای احمدی نژاد در اینترنت و قشر تحصیل کرده نیست، با این حال انصاف داشته باشید. از دلایل اقبال آقای احمدی نژاد چیزی نمی گویم چون دستاویزی می شود برای چاپ نکردن نظرم.

موضوعی که الان میگم ربطی به بحث نداره اما لازمه.
حامیان آقایان کروبی، موسوی، رضایی
لطفا درک کنید وضع کشور مهمتر از گرایشات سیاسی و ... است. لطفا شعاری علیه هم ندهید، تخریب نکنید، از هم حمایت کنید. متاسفانه جدیدا خبرهایی از شعارهایی علیه هم (البته از جانب هواداران) شنیده می شود(امیدوارم که کذب محض باشد)، اینها همه آب به آسیاب رقیب است، به هوش باشید لطفا. (121730)
 
حسین شاملو
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۵۴:۲۰
آرزو بر جوانان عیب نیست ! (121753)
 
محمد حسن
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۲۴:۰۱
آخه دور اول انتخابات آقای خاتمی هم همه نظر سنجی ها نشان می داد که برنده انتخابات آقای ناطق نوریه اما نتیجه چیز دیگه ای شد . حالا این احتمال باقی است که باز هم با وجود این نظر سنجی ها نتیجه یک چیز دیگه بشه . (122076)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۵۷:۰۸
عوام فریبی تا کجا؟
آقای احمدی نژاد میگه من ستاد انتخاباتی تشکیل نداده ام .چون همه آنها خود جوش هستند . من نمیدانم با این همه تبلیغی که صدا و سیما با ده تا دوربین در سفرهای استانی به دنبال ایشان راه افتاده و با آنهمه هزینه ای که شهرداری های شهرهایی که به آنجا سفر میکنند متقبل میشوند ، دیگر چه نیازی به ستاد انتخاباتی دارد؟
پول بیت المال را خدا زیاد کند. (121716)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۰:۵۰:۴۸
خب رسانه ملی و بقیه جاهایی که گفتید به صورت خوجوش حمایت می کنند! (122041)
 
علي نظري
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۰۹:۵۷:۴۷
من كه به درست بودن نتيجه اين نظر سنجي خيلي خوش بين نيستم! (121717)
 
اصغر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۰۲:۱۷
آقاي محترم دكتراحمدي نژاداستانداراردبيل بوده نه شهردارش (121723)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۳:۰۵
مطمئن باشید دلیلی‌ نیست که به این نظر سنجی بی‌ احترامی بشه. چون فعلا تبلیغات بعضی‌ از کاندیدا‌ها داخل اینترنت بیشتر هست کاملا مشخصه که نظرسنجی داخل اینترنت با نظرسنجی داخل عموم مردم فرق می‌کنه. ولی‌ نکتهٔ مهم اینه که هنوز سفرهای تبلیغاتی بعضی‌ از استان‌ها تموم نشده و هنوز تبلیغات کاندیداها توسط صدا سیما هم شروع نشده. پس هنوز احتمال تغییر جو در عموم مردم هست... (121727)
 
امیر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۱۸:۲۳
با سلام
اگر شما کمی وقت بگذارید و به گیشه های روزنامه فروشیها مراجعه کنید .
می بینید که هر گروهی با امارهای نادرست کاندید خود را در بالای لیست و رقیب را در ذیل قرار داده.
جوجه را اخر 22 خرداد باید شمرد.
از طرفی ما مسلمان و شیعه هستیم و اعتقادات بسیار محکمی در این موارد داریم رای خود را میدهیم..و مابقی را به خداوند رحمان و رحیم می سپاریم.
رای مردم مومن مانند ابروی مومن است هر کسی با ان بازی کند نزد خداوند مسئول است.
من اعتقاد دارم عزیزان ملت در بسیج و سپاه انسانهائی والا هستند و اسیر باند بازی و گروه گرائی نمی شوند. انها کفته های امام را با جان پذیرفته اند.و مقام و منزلت خودشان را بالاتر از تبلیغ برای اقای فلان یا فلان میدانند.
البته به عنوان یک شهروند یک رای دارند که بنا به سلیقه شخصی به هرکس بخواهند میدهند. (121729)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۰:۴۷
در پاسخ به پرسش در انتخابات آتي به چه كسي راي خواهيد داد؟ احمدی نژاد در صدر است. و کروبی در ذیل.

طبیعی است که وقتی سئوال منفی می شود یعنی به كدام يك از نامزدها حتما راي نخواهيد داد باید جای صدر و ذیل عوض شود وگرنه آن پرسش نامه مبنای منطقی ندارد.

اصولا برای اطمینان از کسب پاسخ صحیح این نوع سئوالات در پرسش نامه ها طرح و گنجانده می شود

حالا توجه بفرمایید:
در پاسخ به سئوال به كدام يك از نامزدها حتما راي نخواهيد داد؟ کروبی با 34 درصد در راس است و کاملا منطقی است چرا که در سئوال به چه کسی رای خواهید داد هم در ذیل بود.


اما چرا در این جامعه آماری که 55 درصد با اطمینان گفته اند به احمدی نژاد رای می دهند و او را در راس قرار داده اند وقتی سئوال منفی می شود هم باید او را در ذیل قرار دهند ولی این طور نیست.


از این رو پرسش نامه هایی که این منطق را رعایت نکرده است اعتبار ندارد


خوشحالم که در حالی که 17 درصد اطمینان دارند که به احمدی نژاد قطعا رای نمی دهند در مورد میرحسین موسوی فقط حدود 5 درصد مطمئن بوده اند که به او رای نمی دهند. (121732)
 
حقي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۱:۵۴
بزرگي گفته است \"موفقيت اقدامات مردان بزرگ به خلوص دلهايشان بيشتر ارتباط دارد تا به اقداماتشان\". هر چهار كانديداي محترم سابقه فعاليتشان در كشور قابل مشاهده است و بي ترديد منطقي ترين كار اين است كه نتايج تلاشهايشان را باتوجه به محدوديتها و شرايط داخلي، منطقه اي و بين المللي دوران خودشان بررسي كنيم. اين مي شود بررسي كانديداها براساس عملكرد زمانه خود. از اين منظر آقايان ميرحسين، رضايي و احمدي نژاد در عمل در محدوده فعاليت خود توانمند بوده اند.
از معيار برنامه محوري اگر كانديداها را بسنجيم مي بينيم آقايان كروبي و احمدي نژاد براي بسياري از بخشهاي اجرايي كشور طرح و برنامه مشخصي دارند.
از زاويه ديگر، گرچه هر چهار كانديدا بسيار محترم و خالص هستند ولي واقعاً مي بينيم رئيس جمهور نهم در ارتباط با مردم و دلسوزي به مشكلات آنها خلوص دل بالايي دارد و بي انصافي است كه بگوييم سفرهاي استاني جنبه انتخاباتي داشته. تغيير مديران ضعيف كه اكثر آنها در ستادهاي ديگر كانديداهاي محترم فعال شده اند ثابت مي كند ايشان واقعاً اهل تظاهر براي جلب راي نيست. چرا جوان گرايي رئيس جمهور نهم را امتياز نمي دهيم؟ مديريت اجرايي كشور دوندگي و خستگي ناپذيري مي خواهد و الحق هم از لحاظ سال و هم از لحاظ انرژي و شجاعت آيا رئيس جمهور نهم نمره بالاتري ندارد؟! (121733)
 
arsham
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۲:۰۳
من تا حالا از هر كس پرسيدم به كي راي مي دي گفت ميرحسين. شما احتمالا مي رين از اعضاي ستاد احمدي نژاد نظرسنجي مي كنين! البته اگر خاتمي كانديد مي شد پيروزي با كسب 70 درصد راي قطعي بود اما نشد. ولي گمان مي كنم ميرحسين هم ميتونه حداقل 50 درصد آرا را كسب كنه. يك كم واقع بين تر باشيد. بريد از مردم عادي سوال كنيد. نه از مسئولين و مديران. چون اونا كه لياقت اين پست و مقام فعلي را نداشته و ندارند، حتما به احمدي نژاد راي مي دن كه باز هم مدير بمانند. (121734)
 
نيما
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۲۵:۴۵
با سلام ، خودتان فرموديد اين مراكز از بودجه دولتي استفاده ميكنند . پس تو خود بخوان حديث مفصل...

من يك نظر سنجي ديگر پيشنهاد ميكنم : نظر افرااد مشاركت كننده در بحث هاي مختلف الف، از جمله همين موضوع راجمع بندي كنيد. نتيجه اش را اعلام كنيد . به خودتان كه الحمدالله اعتماد داريد . (121735)
 
حسام
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۰:۵۳:۱۱
کاملا درست است.

الف یک نظر سنجی برگزار کند و نتیجه را on line نشان دهد تا خود آقای توکلی کمی متوجه موضوع شوند. (122222)
 
عبدلی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۳۶:۴۵
با سلام

تعجب من این است که در نظر سنجی های مشابه که توسط اصلاح طلبان اعلام شده، نتایج کاملا متفاوت با این نظر سنجی است. البته در برخورد با مردم نیز آنها تایید می شوند. اصلاح طلبان نیز ادعا کرده اند که نتایج به دست آمده حاصل كار مراكز تخصصي نظرسنجي كشورمان هستند که البته از بودجه عمومي كشور استفاده نمي‌كنند،و خصوصی هستند.
به نظر می رسد هر کسی که منابع مالی نظر سنجی را تامین کند، نتایج آن را نیز به نفع خود ثبت و ضبط می کند. الله اعلم (121742)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۳۹:۳۷
سایت محترم الف
درستش این است که شما روش نمونه گیری و هم نام و مشخصات ، سوابق و روزمه افراد نظر سنجی کننده را در معرض دید عموم بگذارید با درصد هایی که جامعه آماری آن معلوم نیست از درب خروجی نمازهای جمعه است یا درب ورودی صدا و سیما که نمی شود روی نتیجه انتخابات قضاوت کرد اگر هم چنین قضاوتی باعث خوشی مجریان این نظر سنجی میشود به همان خوش باشند
از اینکه این نظر را هم در معرض دید عموم می گذارید متشکرم (121743)
 
جمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۴۱:۵۸
از قدیم گفتند جوجه را آخر پاییز می شمارند اما امسال آخر بهار می شمارند.
از این نظرسنجی ها سال 76 زیاد بود اما نتیجه کاملا برعکس بود.
به امید پیروزی میرحسین موسوی (121744)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۴۲:۴۱
از الف بابت انتشار اين نظر سنجي تشكر مي كنم.
اميدواريم رفتار علمي و تصميم گيري بر اساس آمار معتبر در كشورمان جا بيفتد و مسئولين در انتشار آمار صداقت داشته و مردم را نامحرم نپندارند. (121745)
 
حسین شاملو
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۰:۵۱:۲۹
به من به شخصه دیده ام که فقط ده هزار رای در یک نظر سنجی اینترنتی یک سایت معتبر که به صورت آنلاین نتایج را نشان می داد به نفع میر حسین بود و احمدی نژاد چیزی در حدود دو هزار رای داشت ! اگر میتونید از چندیدن جای مختلف نظرسنجی ها را نشان دهید نه آن چیزی که دلخواه شماست ! نگذارید قشر وسیعی از جوانان و فرهیختگان و تمام دلسوزانی که برای میر حسین با جون و دل کار می کنند دلسرد شوند !
هر چند من به خوبی شاهد جهتگیری سایت الف به سمت احمدی نژاد هستم ! که این خود به زودی به اعتبار این سایت لطمه خواهد زد ! من به شما به عنوان یک سایت بی طرف نگاه می کردم ولی خوب دیگه نمیشه کاریش کرد . (121749)
 
کمالی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۹:۴۸:۳۱
نظرسنجی اینترنتی اصلا\" قابل قبول نیست . اولا\" اکثر مردم ایران دارای کامپیوتر و اینترنت نیستند . دوما\" در نظر سنجی اینترنتی یک نفر می تواند چند تا رای داشته باشد . مثلا\" فردی در خانه رای دهد و بعد در اداره اش نیز با کامپیوتر اداره رای دهد ./ (122021)
 
رسول
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۸:۰۳:۰۹
در سته
اولا من خودم در یک نظر سنجی اینترنتی سه بار رای دادم
ثانیا
در نقاط محروم که بیشتر مردم کارهای عمرانی دولت نهم را به عینه لمس میکنند و حتما رای بالایی هم به احمدی نژاد خواهند داد اینترنت شان کجا بود آنها یکبار رای خواهند داد آن هم 22 خرداد و به احمدی نژاد....
باور نمی کنید چاره ای جز صبر ندارید.... (122412)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۰:۵۵
رفتار انتخا باتی مردم مشابه دوره های قبل می باشد که هر رئیس جمهور در 4سال دوم نیز رای خواهد آورد به حزب گروه و دسته کار ندارد. (121757)
 
علي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۱:۰۱
برويد امارهاي كشور هاي غربي را نگاه كنيد چقدر با واقعيت منطبق است ولي در جامعه ما سياسي كاري وجانبداري كور كورانه همه چي رو خراب ميكند يك مقدار واقع بين باشيد ان اماري كه دادهايد لطفا جا بجا كنيد احمدي نژاد را اخر بگذاريد از نظر راي اوردن (121758)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۶:۵۵
آب زنید راه را هین که نگار می​رسد مژده دهید باغ را بوی بهار می​رسد...
درود بر احمدي نژاد فرزند واقعي روح الله(ره) (121760)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۰:۳۸
من که هر چی نگاه کردم جایی از این نظر سنجی ندیدم وضعیت احمدی نژاد از نظر سنجی قبلی بهتر شده باشه... می تونین منو راهنمایی کنین...ضمنا پیشنهاد می کنم کمتر از این آمارهای غیر واقعی بدین چون اونایی که قصد رای ندادن هم دارند واسه رای دادن تحریک میشن و این به نفع شما نیست. (121761)
 
شهاب
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۱۱:۱۴
چرا شما یه نظر سنجی برگزار نمی کنید میر حسین کمتر از 60 درصد نمی شه

امتحانش که مشکلی نداره البته اگر به نظر سنجی منتشر شده اعتماد دارید! (121762)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۰:۰۱
شهاب عزيز

الف اين سوال را در متن اصلي جواب داده:
\"نظرسنجي‌هاي اينترنتي به دليل محدوديت و تورش نسبتا شديد شركت‌كنندگان، از نظر علمي قابل تعميم به كل كشور يا افكار عمومي نيست و نيز به دلايل فني و امكان دستكاري هاي متعارف، نتايج آن اساسا فاقد اعتبار است به همين دليل الف نظرسنجي اينترنتي برگزار نمي‌كند.\"

فارسي‌ترش رو بخواهي اين مي‌شه اينترنت و اون هم سايت الف يا هر سايت ديگه، نمونه خوب و همه جانبه اي از كل كشور نيست.
شما نظرسنجي سايت‌هاي حامي احمدي نژاد را با سايت‌هاي حامي موسوي و ديگر سايت‌ها مقايسه كن! اگر جواب نگرفتي باز هم فكر كن. (121904)
 
بی نام
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۲۳:۵۵
به قول کروبی این نظر سنجی ها ده شاهی هم ارزش نداره.(درست یا غلط بودن حرفش بماند)...احمدی نزاد در دوره گذشته از اخر اول بود در نظر سنجی ها .....بعد نفر اول شد.. بماند چه چوری اول شد ..ولی نشون میده این نظر سنجی ها دوزار نمی ارزه.. پس لطفا پول مملکت را هدر ندهید... با سپاس ........ (121766)
 
يک نفر در صدا و سيما
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۲۴:۳۷
دوستان عزيز فکر مي کنم اين نظرسنجي صدا و سيماست . چرا که صدا و سيما پيشرفته ترين نظرسنجي را دارد . (121767)
 
سحر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۳۳:۲۸
پيشنهاد ميكنيم يه نظر سنجي داخل همين سايت الف برگزار كنيد تا نتيجه درست رو ببينيد

از چي ميترسيد؟ (121771)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۴:۴۶
باسلام
احتراما، نتايج نظرسنجي مجموعه نظرات مشاركت كننده در بحث فوق، كه تعداد آن تا لحظه تنظيم اين آمار 25 نظر مي باشد به شرح ذيل مي باشد:

نظرات نزديك به حاميان آقاي موسوي 13 نظر كه معادل 52 %

نظرات نزديك به حاميان آقاي احمدي نژاد 3 نظر كه معادل 12 %

نظرات نزديك به حاميان آقاي اعلمي 1 نظر كه معادل 4 %

نظرات كلي و بي طرف 8 نظر كه معادل 32 % (121781)
 
جواد
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۵:۱۳
به قول آقای کروبی اینا نظر سازی تا نظر سنجی رفتار مردم ایران در بازی انتخابات با هیج جای دنیا قابل قیاس نیست بنابراین وقت خودتون تلف نکنید و بودجه بیت المال را بذارید برای جاش مصرف شود (121782)
 
گیلانی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۵۰:۲۴
صدا و سیمای ما اصل بی طرفی را رعایت نمی کند و از آقای احمدی نژاد حمایت می کند. در ضمن این نظرسنجی سفارشی است و واقعیات را منتشر نمی نماید. (121786)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۰۱:۳۰
تجربه نشان داده است که اینگونه نظر سنجی ها برای گرم کردن تنور انتخابات و تحریک ستادها برای جلب مشارکت مردم خوبست اما بهیچوجه نتایج ان قابل اتکا نیست . اگر این نظر سنجی از سوی هواداران احمدی نژاد انجام شده باشد .که ظاهرا\" اینگونه است (دولتی بودن ان) کمک بزرگی به سایر کاندیدا ها شده که با ید عزم خودرا بیشتر جزم کنند تا انچه که واقعیت دارد و در جامعه ملموس است و به خیرو مصلحت مردم ونظام هست جنبه عینی پیدا کند.و این جز با حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات میسر نیست. (121791)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۱۱:۳۷
واقعیت اینه که بسیاری از مردم بخاطر انتقادها و مخالفان سرسخت احمدی نژاد حاضر به اعلام رای واقعی شون نیستن ولی در نهایت احمدی نژاد رو بهتر از بقیه می دونن و پای صندوق به وی رای خواهند داد..
در ضمن معتقدم که اقای احمدی نژاد برای تغییر آرا در دقیقه نود توان بسیار بالاتری نسبت به میرحسین خواهد داشت. (121796)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۲۳:۰۶
آمار گيري شما غر منصفانه است براي شما متاسفم (121804)
 
بيژن
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۰:۳۴
جناب آقاي توكلي،

با سلام و تحيت!

انتشار اين گونه نظرسنجي ها كه نهاد انجام دهنده آن مجهول است، صرفا در رسانه هاي منتسب به اصول!؟گرايان منتشر مي گردد و همگي حكايت از پيروزي قاطع جناب آقاي دكتر احمدي نژاد در انتخابات پيش رو دارند هدفي جز براي آماده كردن افكار عمومي براي اعلام نتيجه انتخابات مطلوب جنابعالي و هم انديشان جنابعالي نيست.

آقاي توكلي، براستي جاي افسوس و درد است كه بسياري از سياسيون چون جنابعالي از ترس از دست دادن قدرت چشم بر بسياري از تناقضات، خلف وعده ها و كژي هاي دولت فعلي - كه خود جنابعالي تا چندي پيش منتقد جدي!؟ آن بوده ايد و روزي نبود كه در همين سايت الف دولت و شخص رياست محترم جمهور را به باد انتقاد مي گرفتيد - بسته و دچار فراموشي فصلي! گرديده اند. ولي سعي كنيد اين سخن گهر بار امام راحل را بخوبي به ياد آوريد كه \"ميزان راي ملت است\"، هر چند \"تشنگان قدرت\"ي چون به سختي شما تلاش مي كنند ميزان را به راي همفكران شما تغيير دهند.

والسلام (121811)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۷:۴۵
نتیجه کار مخلصانه اعتماد مردم است
رفتن به دور افتاده ترین روستا ها مه تا آن زمان حتی یک مدیر کل را هم به خود ندیده بود (121815)
 
حسن شاملو
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۹:۲۶:۴۹
وقتی ما نمی تونیم از وسائل ارتباطی جدید استفاده کنیم مجبوریم کلی وقت بگذاریم برای سفر به جاهای دور افتاده و در این بین به همه ی روستا ها که نمیشه سفر کرد ! آیا این نقض عدالت نیست ؟ برای دولت که شعار عدالت محوری دارد.
ما فکر می کنیم مردمی بودن یعنی کلی وقت گذاشتن برای رفتن به روستایی که 10 خانواده بیشتر ندارد ولی همون چند ساعت که رئیس جمهور تلف می کند به آنجا برود کلی از حق مردم جامعه زده است !می تونند 10 تا روستا نماینده ها شون در جایی جمع شوند و از طریق این وسایل به ارتباط بپردازند! بابا دیگه ما تو قرن 21 ام زندگی می کنیم ! این گونه تلف کردن وقت رو فقط افرادی قبول دارند که تکنولوژی جدید را نشناخته اند ! (122188)
 
دانشجو
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۵۵:۲۲
من واقعا نمی دونم این نظر سنجی ها کجا شکل می گیره. چرا تا حالا ما در این نظر سنجی ها شرکت داده نشدیم. واقعا شورشو درآوردید.
چرا به شعور ما توهین می کنید . ما داریم در این مملکت زندگی می کنیم.بیشتر از 70% رای دانشجو ها برای موسوی هست و اگر هر کدوم از این دانشجو ها 2 نفرو راضی به رای موسوی کنند می دونید چه رایی می آره. سایت عزیز الف فقط کافی چشماتون و باز کنید و نوارهای سبز را بر دستان دوستان ما ببینید . در این صورت دیگر نیازی به نظر سنجی هم نیست.
آقای احمدی نژاد یک بازنده است . شاید بیشتر از 3 سال هست که ابشون بازنده است.
تا حالا در این 30 سال مردم از هیچ رئیس جمهوری انقدر انتقاد نکردند. مثل اینکه شما فقط در حال بروز کردن سایت خود هستید کمی به داخل جامعه هم بروید (121818)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۱:۵۰
سلام
من يك سئوال دارم البته نميدونم تا چه حد درست هستش
سئوال من اينكه مثلا وقتي در يك نظر سنجي ميگوئيم چند درصد به كي راي داده اند مگر نبايد جمع اين درصد ها به 100 برسه؟
من جدول آخري رو كه جمع ميكنم عدد ميشه 71.4 پس بقيه اش كجاست؟
البته شايد من اشتباه كنم ولي اگر اشتباه نمي كنم پس بقيه اين درصدها كجا هستند؟
با تشكر (121835)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۳:۴۰:۱۵
نظر سنجي دقيق است چون پس از دو هفته اعداد در حد چند دهم تغيير كرده است . ضمنا با توجه به اينكه در روستاها و شهرهاي كوچك آقاي احمدي نژاد محبوبيت بهتري دارد ايشان قطعا در دور اول راي لازم را مي آورند . نكته جالب اينكه در شش ماه اخير آقاي احمدي نژاد مدام در حال رشد بوده اند و قطعا در اين يكماه هم رشد خواهند كرد . نكته ديگر اينكه هر چه ميزان راي دهندگان بالاتر رفت آراي آقاي احمدي نژاد هم رشد چشمگيري يافت . (121841)
 
مملی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۳:۴۷:۰۰
مردم خوب ایران بعد از گذشت 30 سال تازه خادمان ملت و روحیه استکبار ستیزی انها و ثمرات انرا دارند می بینند و لمس می کنند.
لذا با توجه به مشکلات و مسائل اقتصادی باز هم در 22 خرداد با رای به خدمتگزار ملت تداوم راهش را خواهانند و دشمنان نظام و انقلاب را مثل گذشته انگشت به دندان و مایوس خواهند دید. (121845)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۳:۵۳:۲۵
ظاهرا موسسات نظرسنجی قبل از شورای نگهبان صلاحیتها را بررسی کرده و اعلمی را رد صلاحیت کردند. (121850)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۰۲:۱۲
سلام. ببخشيد يه سوال آماري داشتم. مجموع درصدهاي شما كه 100 نميشه. ميشه بگين علتش چيه! (121855)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۰۹:۰۶
نكته مهم اين است كه اگر نظر سنجي است بايد فاعلش معين باشد.كار اطلاعاتي يا جاسوسي كه نميكنند؟اين پايه اول خدشه دار بودن اعتبار علمي اين نظرسنجي.در ضمن بسته هاي نظر سنجي هميشه در موقع انتشار حتما مشخصات جغرافيايي و فرهنگي جامعه آماري را ميدهد كه اين نظر سنجي فاقد آن است.در ضمن بايد نمونه اي از فرم هايي را كه توزيع كرد ه اند را بايد در دسترس عموم بگذارند.از كجا معلوم كه پرسش هنگام نظرسنجي يك چيز ديگه نبوده وهنگام انتشار چيز ديگه اي نشده؟ (121859)
 
جعفر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۱۰:۰۹
در یک جامعه نهان روش چه توقعی دارید؟ می خواهید نظر سنجی به شما بگوید به که رای می دهند واصلا رای می دهند یا رای نمی دهند؟
اساسا ایرانی ها:
1- همیشه در این نظر سنجی ها ملاحظه می کنند چه کسی سر قدرت است اول نام او را می آورند هر چند به احتمال زیاد غیر آن رای می دهند!
2- تا شب آخر نمی دانند دقیقا به چه کسی رای می دهند زیرا این امر اولویت اصلی زندگیشان نیست و در ثانی به کسی ارادت مطلق ندارند باید ببینند رای می آورد یا نه؟ آدم مورد نظرشان هست یا نه؟ و...
3- اگر به خواهند رای ندهند 70 درصد می گویند رای می دهیم واگر بخواهند رای بدهند 70 درصد می گویند رای نمی دهیم!
4- اگر به کسی علاقه مند باشند ولی وجه احساس کنند نمی توانند دیگران را توجیه کنند نام شخص دیگری را می برند!
5- اگر کاندیدای مورد نظرشان احتمالا رای نمی آورد ترجیح می دهند بگویند طرف مقابل رای می آورد پس چرا تلاش کنیم ولی ته دلشان امیدوارند و به کاندیدای مورد نظرشان رای می دهند ووو
این ها اصول رای دادن ما ایرانی ها است حالا هر نظرسنجی را با این اصول و اصول دیگری که خودتان تجربه کردهاید دو باره بخوانید! (121860)
 
صاحبدل
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۲۷:۵۲
میگم
برخی از عزیزان چرا اینقدر آشفته شده اند
خود آقای احمدی نژاد این همه تعصب نداره و جوش نمیزنه که شماها میزیند
ای کاش مخالفین او هم مثل ایشان فکر میکردند که گفت:
\"من رقیب هیچ کس نیستم
باید به گونه ایی عمل کنیم که شرایط برای همکاری با رئیس جمهور آینده فراهم بشه\"
بعضی ها یه جوری حرف میزنند که انگار احمدی نژاد دو دستی چسبیده به این میز ریاست جمهوری و رها هم نمیکنه

این احمدی نژادی که من میشناسم اگه فردای انتخابات رای نیاره و بهش بگن تکلیف تو اینه که باید بری شهردار یکی از شهرهای کوچکی در کشور بشی مطمئنا با دل و جوون این کار رو میکنه و هیچ کلاس و شانی برای خودش قائل نمیشه که مثلا ای بابا من رئیس جمهور بودم حالا برم فلان مسئولیت پائینی رو بپذیرم

حداقل همه به این موضوع اذعان دارند که ایشان همون جور که در اردبیل و بعد در شهرداری تهران و بعد ریاست جمهوری مسئولیت داشت هیچ وقت خودش رو ارباب مردم ندیده و همیشه خودش رو نوکر مردم دانسته.

از هیچ چیز نگران نباشید نه از این نظر سنجی ها بترسید نه از انتخاب مردم هراسی داشته باشد نه از کاندیدها ترسی داشته باشید که این انقلاب و این مردم راه خودرا به خوبی پیدا خواهندکرد
یاعلی مدد (121874)
 
استاد
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۳۶:۵۷
من نمی دانم چرا نتایج نظر سنجی ها در ایران ما اینقدر متفاوت است؟

در برخی اوقات نظرسنجی سازمان الف با سازمان ب در حد 30 درصد متغسسر می شود!

حال کجای کار خرابست الله اعلم. (121879)
 
hamid
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۳۸:۰۲
اقایان الف،

‫چرا شما با مسئله علمی برخورد نمی کنید؟!

‫چرا کمی توضیح نمی دهید روش نظرسنجی چی بوده است. به چه روشی از مردم سوال شده است؟ آیا افراد سوال شده ثابت هستند ( به این معنی که در نظرسنجی بعدی هم از همان افراد نظرسنجی می شود؟) آیا توزیع جمعییت بین شهر و روستا در نظر گرفته شده است؟.. آیا در یک شهر خاص در محله های مختلف نظرسنجی شده است؟ ....و....و....و

‫چرا با این موضوع علمی برخورد نمی کنید؟ (121880)
 
مخمد
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۲۲:۵۸
نتایج ای نظر سنجی ها را خود اطلاح طلبان هم قبول دارند و گاها به لب هم می اورند مثلا ابطحی دیروز نوشته بود صدای پیروزی از اردوگاه اصولگرایان می اید (121901)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۴۷:۰۴
چرا جمع درصد به 81 می رسد. پس 20 درصد دیگر کجا هستند. مبنا در صد مگر 100 نیست؟ لطفا توضیح فرمائید. امیدواریم که 20% باقی به حساب آقای ... گذاشته نشود. لطفا در سایت درج کنید (121907)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۳:۴۸:۴۲
فکر کنم اون 20%، گزینه ای رو انتخاب نکرن.
گفتن رأی میدیم ولی نگفتن به کی. (122286)
 
کاوه
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۵۲:۲۰
جای بسی شگفتی و حیرت است اگر اینچنین است چرا یک روزنامه رقیب 24ساعت بیشتر تحمل نمیشود؟ گویا خود اقایان هم این نظر سنجی! را قبول ندارند. (121909)
 
رضا شین
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۵۴:۳۴
اتفاقا خاتمی ثابت کرد که سیاستمدار باهوشی است.با اینکه مخالف خاتمی هستم.اما خوشحالم که خاتمی هیبت خود را مثل هاشمی نشکست.چون با محبوبیتی که احمدی نژاد دارد هیچ کسی نمی توانست برابر او قد علم کند.حیف که موسوی خودش را خراب کرد.به عنوان یک اصولگرا اما موسوی را دوست داشتم.موسوی ذخیره فراجناحی انقلاب بود و می توانست در 4 سال بعد به کار انقلاب بیاید. (121911)
 
صابر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۲۳:۲۱
کاندیداها در کشور ما مردم رو اینقدر ... در نظر گرفته اند که می خوان با نوار سز و سیب سرخ رای مردم رو عوض کنند ...
واقعا\" من با همه احترامی که به طرفداران کاندیداها دارم میخوام بدونم قضیه ی طبقه 11 ساختمان طالقانی و استعفاهای پی درپی میر حسین چی بوده وای اگر ندانیم که .... (121920)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۲۵:۴۴
احمدي نژاد آن روز كه اسمش را هم كسي نشنيده بود 17 ميليون راي آورد.مطمئنم كه به ياري خدا او در روز 22 خرداد با راي قاطع (بالاي 22 ميليون)در سمت رياست جمهوري ايران ابقا خواهد شد.فراموش نكنيد كه او همان احمدي نژاد غير قابل پيش بيني است. (121922)
 
ياشار
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۳۶:۲۶
به نظر من اگر ميخواهيد نطر دقيق مردم را جويا شويد بهتر است يك شماره براي ارسال پيامك تعيين كنيد و شماره مذكور را در برنامه هاي پر بيننده مانند نود اعلام كنيد تا همه آذادانه نطرشان را ارسال نمايند آنوقت است كه ملاحظه خواهيد نمود نطر واقعي مردم چيست. (121927)
 
داود
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۵۸:۰۹
سلام

راستش من آقای احمدی نژاد رو دوست دارم و خیلی هم براشون احترام قائلم و در اینکه به خاطر مردم دلسوزی می کنند شکی نیست ولی با خیلی از رفتارها و اعمال ایشان مخالفم و شاید هم دارم اشتباه میکنم به هر حال نظر خودم هست و نظرات دیگران برام ارزشمند یک نمونه از مخالفت های من به ظاهر ایشان است که نمیدانم چرا دوست ندارند با ظاهری بسیار بسیار آراسته ر ئیس جمهور باشند رییس جمهور این کشور بزرگ این کشور با افتخار که بسیار بسیار در دیدگاه جهانیان تاثیر داره
در خیلی از جاهای این دنیا شاید کسی از اسلام خبری نداشته باشد و با دیدن ظاهر ما با خود بگوید اگر این اسلام است آن را نمی خواهیم به خدا این خیلی تاثیر داره در نشان دادن دین زیبامون و ترقیب جهانیان به اسلام در این دوره از زمان برای دعوت دیگران به دینمون و نشان دادن فرهنگ بالای این مملکت بزرگ آریایی اسلامی این رفتارها شایسته نیست و بسیار بسیار موثر است.

---. (121816)
 
دكتر كمال الدين خدمتي
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۶:۵۸:۳۰
بسمه تعالي
والله ما كه بالاخره نفهميديم رانت يعني چه .
اگر معني رانت اين است كه با وجود خدمات عظيم دولت نهم كه به مردم كرده و رفاه نسبي را بالا برده و بيكاري وتورم كلي را پائين آورده ، بشود همه چيز را معكوس نشان داد و آنچنان نتايج زحمات درخشان آنها را كوبيد و از ارائه گزارشها ي كار ها وآمار خدمات انها جلوگيري كرد ، پس بهتر است به موارد ذيل با سرعت و دقت كافي عمل گردد تا شايد بشود جلوي اين قبيل كار ها مفيد را هر چه زودتر سد كرد: 1- قطع كامل حقوق ومزاياي تمام كارمندان ، كارگران ، معلمان ، اساتيد وووووو (كه بعد از فشار دولت دوم خردادي تازه نفسي كشيده اند ) چون ممكن است رانت محسوب شوند
2- قطع تمام شبكه هاي صدا وسيما ،چون ممكن است خبري از خدمات دولت مردمي اسلامي نهم گزلرش نمايند و يا هروقت نام دولت را ميخواهند بگويند بوق بزند و جهره مسئولان را شطرنجي كند.چون ممكن است رانت محسوب شوند.
3- تمام امكاتات رفاهي مردم ايران را قطع كنند ،نظير آب ، برق، گاز ، تلفن وووووو چون ممكن است رانت محسوب شوند .

4- تمام كلاسهاي مدارس و دانشگاها (---) تعطيل شوند ، جون ممكن است رانت محسوب شوند .
5- تمام ادارات ، كارخانجات ، شركتها ، وزارتخانه ها ، مركز تحقيقاتي ووووووتعطيل شوند ، چون ممكن است رانت محسوب شوند.
6- تمام راها و جاده ها ،پلها ،راه آهن و وووو با بولدوزر تخريب شوند ، چون ممكن است رانت محسوب شوند .
7- چون روزنامه كيهان با صداقت كامل از خدمات دولت نهم دفاع ميكند ، تمام مسئولانش را يا اعدام كنند و يا در زندان گوانتانامو ويا ابو غريب زنداني و تحت شكنجه غرق مصنوعي قرار دهند .
خداوند بزرگ ما را از شر شيطان وسوسه گر و فتنه جو محافظت فرموده ما را يك لحظه به خودمان وا مگذارد (121822)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۹:۱۸:۱۳
شما چرا توي خود سايتتون يك نظر سنجي نمگذاريد كه بشه نتايج رو هم ديد؟اون موقع معلوم ميشه اين همه آماري كه مي ديد درسته يا نه (122005)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۹:۳۹:۴۸
چرا آقایان اینقدر از دولت انتقاد میکنند ولی از طرح های اقتصادی دولت نهم مثل مسکن مهر و سهام عدالت تقلید میکنند و میگویند این طرح ها را ادامه میدهند؟ (122017)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۹:۴۲:۲۵
غیر از این است که رهبر در گذشته (زمان جنگ)با موسوی مشکل داشته؟ (122018)
 
حسین
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۷:۳۱:۵۳
غیر از این است که رهبر انقلاب موافق موسوی بودند و رئیس جمهور وقت با ایشان مشکل داشتند؟ (122585)
 
مسعود
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۱۹:۴۴:۵۰
معیار من برای انتخاب شجاعت در برابر بیگانگان است (122019)
 
ایران
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۱:۲۱:۰۶
آقا حمید 122017 اگه انتقاد هم میکردن از طرح مسکن مهر اونوقت شما چیز دیگه ای میگفتین 1 -- دوما وعده ای که یک دولت میده واسه خودش که نداده دولت بعدی هم باید انجام بده تا جایی که ممکنه ااونها هم گفتن انجام میدیم اما به شکل درستش. (122057)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۱۲:۲۶
چند توصیه به رقبای احمدی نژاد
بسمه تعالی
قابل توجه کاندیداهای رقیب آقای احمدی نژاد :کروبی،رضایی،میرحسین موسوی

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت دکتر در میان مردم،جهت شکست ایشان در انتخابات دهم ریاست جمهوری پیشنهادات ذیل را تقدیم عزیزان مینمایم.

۱.باتوجه به اینکه بسیاری از تبادل اطلاعات و از طرفی مرکز تبلیغ سینه به سینه برای آقای احمدی نژاد \"مساجد\" میباشند،لذا اکیدا توصیه میشود از ورود جوانان بالای ۱۸ سال به مساجد اکیدا جلوگیری بعمل آید.

۲.بدلیل افزایش روزافزون محبوبیت ایشان در میان قشر محروم و روستاییان پیشنهادات زیر ارایه میگردد:

الف: با فشار به کمیته امداد خمینی و بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی آنها را وادار به عدم کمکهای نقدی و غیر نقدیشان(که افزایش چشم گیری در این دولت داشته) به محرومین شوند.از طرفی محرومین را قانع کنند که پولی که این دولت به شما داده برکت ندارد و بهتره آن را وارد خانه خود نکنید!

ب:با هجوم به منازل روستاییان (البته مواظب باشید کسی بو نبره ها!)دفترچه درمانی همه روستاییان را پاره پوره کرده و بعد در رسانه ها تبلیغ کنید که دولت از بیمه کردن همه روستاییان سخت پشیمون شده!

۳.با برگزاری همایشی برای بنگاه داران املاک از آنها مصرانه تقاضا کنند که :

الف: به هرقیمتی که شده سعی در افزایش قیمت مسکن کرده و مانع کنترل قیمت آن توسط دولت شوند.

ب :با حمله(البته کاملا چراغ خاموش) به دفاتر تعاونی های مسکن مهرتمام مدارک متقاضیام مسکن را امحا و منهدم نمایند.

۴.با کارگذاری بمب هاومین های ضدتانک(اگه سوالی در این زمینه داشتید به برادر رضایی مراجعه کنید!)در زیر هردکل موبایل(دولتی و ایرانسلش فرقی نداره) و انهدام آنها ،مانع از گسترش روزافزون واگذاری سیم کارت شوید.حتما خاطرمبارکتون هست که تعداد سیم کارت در این دولت از ۷ میلیون عدد سال ۸۴ به بالای ۳۵ میلیون عددرسیده است.راجع به افزایش مجدد قیمت سیم کارت به قیمت سال ۸۴(حدود ۱میلیون تومان) تلاشی نکنید که خداییش بی فایده است!

۵.باکارگذاشتن بمبهای مخصوص(بازهم شما را به برادر رضایی ارجاع میدم) در مسیر لوله های گازرسانی به شهرها و روستاها ،مانع از روند بسیار سریع گازرسانی به این مناطق شوید.حتما مطلع هستید که همین کار دولت رضایتمندی بسیاری از مردم را بدنبال داشته است.اگربه هردلیلی موفق به اینکار نشدید در رسانه های خود تبلیغ کنید که دولت با گازرسانی به شهرها و روستاهاقصددارد ضریب امنیتی خانه های شمارا کاهش و از این رهگذرباعث کاهش جمعیت کشورگردد.

۶.با فشارو تطمیع و تهدید به مسوولان صندوقهای مهررضا در سراسر کشور مانع از پرداخت وامهای ازدواج و خوداشتغالی از طریق آنها به جوانان شوید.لابد بی خبر نیستید که بسیاری از جوانان بیکار از این طریق مشغول به کار شده و بسیاری هم مخارج ازدواج خودرا از این طریق تامین کرده اند و لذا احتمال رای دادن آنها احمدی نژاد بسیار زیاد است.ازطرفی در رسانه هاو سفرهای شهر به شهر خود به مردم تفهیم کنید که هدف دولت از اینکار به زحمت انداختن شما بوده است!

۷.نکات ذیل را لازم است حتما در میان دانشجویان و نخبگان هرشهر مطرح نمایید:

الف :صراحتا اعلام کنید که دولت نهم با فشار به هیات امنای دانشگاه آزاد جهت اصلاح اساسنامه،قصددارد مانع گسترش آموزش عالی در شهرها شود،قطعا مطلعید که تخلفات روشنتر از آفتاب جناب جاسبی در این دانشگاه و مخصوصا گندحساب \"۱۸۸۸ بانک کلی شعبه زبرجد\" و \"تهدید خانواده حسین هادوی\" و ازطرفی دفاعیات مستند و افشاگری جسورانه آقای سلیمی نمین دردادگاه بدجوری جوانان عدالتخواه را به سمت احمدی نژاد(که همه اورا مسبب این جریانات عدالتخواهانه میدانند) سوق داده است.در این زمینه هرکمکی که لازم داشتید حتما آقای عبدالله خان و نوچه های لگدپرانش را به یاری بطلبید!

ب.همه جا رسما و با اطمینان به نفس کامل اعلام کنید که تمام موفقیتهای هسته ای کشور مرهون دولت خاتمی و هاشمی بوده است.دولت نهم تنها و تنها این پروژه ها را به اتمام رسانده است.اگه در جمعی دیدید که نمیخواهنداین مطلب را باور کنندبگویید که دولت نهم با هسته ای کردن کشور قصددارد بمب هسته ای ساخته و در صورت ناکامی در انتخابات ساختمان پاستور را با خاک یکسان کند!متاسفانه احمدی نژاد با جسارت عجیبی که در پیشبر دمسیله هسته ای از خودنشان داد ،بدجوری در دل مردم جاافتاده است.صدالبته که شما باید با تمام قوا دیپلماسی ایشان را \"ماجراجویانه \"جلوه دهید.

ج.در جمع دانشجویان و نخبگان واجب است، اعلام کنید که آمریکا بیش از ۳ بار قصد حمله به ایران را داشته و تحلیلهای کارشناسانه منتقدان احمدی نژاد(خصوصاآقای رضایی) مانع از این حملات شده است.این باعث میشود که گاف بزرگ محسن رضایی در شبکه دوم سیما مبنی بر اینکه آمریکا تا یکماه آینده به خاک ایران حمله خواهد کرد را به فراموشی بسپارند!تازه دیپلماسی شجاعانه دولت هم از این رهگذربسیار کمرنگ خواهد شد.

بقیه توصیه ها و نکات ایمنی در این زمینه را بعدا خدمتتان تقدیم خواهم نمود!
http://1342.blogfa.com/page/tosieh.aspxچندتوصیه مهم به رقیبان احمدی نژاد (122070)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۰:۰۴:۲۰
در جواب راهکارهای شما برای رای آوردن عرض می کنم

1. فرمودید رای آقای احمدی نژاد سینه به سینه منتقل میشود و در مساجد. گفتید که نگذاریم کسی به مسجد بیاید. اولا نوع گفتمان شما طوری است که انگار دین منحصر است در اطرافیان شما، مسجد جایی است که فقط حامیان احمدی نژاد میروند. دوم اینکه اتفاقا در مساجد باید گفت، شنید و فضای گفتمان را بیشتر کرد. مهم نیست که چه کسی رای می آورد، مهم این است که یاد بگیریم چطور حرف هم را بشنویم، چطور غیر از زبان، گوش هم باشیم. مطمئن باشید توسعه فرهنگی و بلوغ سیاسی راهی جز این ندارد.

2. گفتید که در این دولت روستائیان ره صد ساله رفته اند. مطمئن با شید اگر این طور باشد، همه ما دعاگو هستیم و سپاس گذار، منتهی ضرب المثلی داریم که می گوید \"ماهیگیری یاد بده نه اینکه ماهی بدهی\" چطور واردات گسترده برنج، میوه، شکر،... به سود کشاورز است؟ حتی اگر پولی به آنها داده شود.

3. فرمودید بیمه، فرمودید افزایش حقوق بازنشتگان، و گویا قرار است که معلمان. چه پیشرفت خوبی داشته ایمدر این چند ماه اخیر. خدا کند که در ماههای آتی نیز ادامه داشته باشد.

4. فرمودید مسکن، چه کاهش بی سابقه ای. اما یک نکته. به گفته منابع رسمی ما سالی یک و نیم میلیون مسکن نیاز داریم و حتما متوجه کاهش فراگیر ساخت مسکن شده اید. این انباشت نیاز انرژی زیادی آزاد خواهد کرد و احتمالا دوباره شاهد افزایش شدید قیمت مسکن خواهد شد. اینکه در بازاری چیزی داد و ستد نشود و قیمت ها پایین رود به معنای پایین رفتن واقعی قیمت ها نیست، پویایی بازار شرط است.

5. در جایی به محسن رضایی بی حرمتی کردید، اخلاق را رعایت کنید. اگرچه در طیف حامیان ایشان نیستم از این رفتار شما گله مندم. ایشان در جنگ سهم کوچکی نداشتند. رفتار پرخاشگرانه تنها موضع شما را به خطر می اندازد و سود دیگری ندارد.

6. درباره موضوع هسته ای یاد مثالی افتادم که یک بار آقای خوش چهره برایمان در جمعی زده بود. او می گفت در کویر هم می توان گل سرخ عمل آورد اما هزینه ای که دارد بیش از منفعت داشتن گل است.

در باقی موارد حقیقتا اطلاعاتم برای بحث کافی نبود. هیچ وقت انصاف را از یاد نبرید. موفق باشید. (122207)
 
ابوذر
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۶:۵۱:۳۶
به نظرم حالا اینها که گفتی به کنار، من یک پیشنهاد ساده میکنم : یه ماه تلویزیون را در اختیار منتقدین ایشان قرار دهید. البته برای این گفتم 1 ماه که در این 4 سال تلویزیون ذهن مردم را کاملاً پر کرده است، وگرنه در حد 2-3 روز هم به نظر من به راحتی میشد 30-40 درصد رأی ایشان را ریخت، همانطور که 30-40 رأی ایشان را همین تلویزیون آورده است. (122378)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۷:۱۴:۱۱
با عرض معذرت خیلی بیمزه تشریف دارید. (122391)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۲۳:۲۷
باز هم جعل نظر! تا کی؟! (122075)
 
مجید
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۲:۳۶:۳۵
حالا که رای اکثریت مردم احمدی نژاد است چرا
چرا تمام کارهای عقب مانده این چهارسال را در این مدت کوتاه میخواهند تمام کنند
.چرامردم را برای حضور حداکثری برای انتخابات دعوت نمی کنند
اینقدر بقیه کاندیدا ها را تخریب می کنند از چه می ترسند. (122084)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۰:۳۵
این اقائی که از رانت صحبت کرده چقدر دوست داشته دکتریش و مطرح کن با این مطلب بی مغز که نوشته براش متاسفم
لطف کنید تا روز انتخابات منتظر باشید . نمی دونم طرفداران احمدی نژاد حس کردن رای زیادی ندارند که دارند به در و دیوار می زنن که نشون بدن همه احمدی نزادین
روزنامه کیهان هم متاسفانه در خبرهایی از روی انفعال به تب و تاب افتاده

--- (122080)
 
ناصر
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۳:۰۰:۴۵
آقایان در سایر نظر سنجی هایشان رای احمدی نژادرا در دانشگاهها هم بیشتر نشان می دهند.حتما باز استدلال اینست که کاربران اینترنت دانشجو نیستند. --- (122079)
 
مهدی
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۳:۱۷:۴۶
این نظر سنجی رو احتملأ کنار ایستگاه صلواتی در نماز جمعه انجام دادند. (122093)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۳:۲۹:۲۴
حمید با کد 122017 گفته اند که کسانی از برنامه اقتصادی دولت نهم انتقاد می کنند اما برنامه مسکن مهر و سهام عدالت را قبول دارند. عزیزم شما هم فریب اخبار 20:30 را خورده اید که به دروغ اینها را به مهندس موسوی نسبت می دهد. (122095)
 
alireza
۱۳۸۸-۰۲-۲۷ ۲۳:۳۱:۲۰
به نظر من اگر همین نظرات موافق و مخالف نظرات که در بخش مشارکت در بحث پایینش ذکر شده بهترین نظرخواهی است که نشان میدهد اکثرا موافق موسوی هستد. (122096)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۰:۰۶:۰۷
احمدي نژاد با سفرهاي استاني يا ستادهاي صدقاتي چهار سال است كه تبليغات را شروع كرده ولي از اين همه تحمل مردم نگرانم واقعا در اين وضعيت بهشون فشار نمياد؟ يا كلا بي تفاوت شدن؟ مخصوصا الان كه طيف نسبتا كاملا از كانديداها هست اصولگرا و اصلاح طلب و هم تندرو و معتدل (122106)
 
غلام
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۵۰:۴۹
هر کاری کنه گریه نمی کنه ! راستی ترس از مناظره با کاندیداهای رقیب هم نداره ! (122177)
 
میترا
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۰:۲۴:۰۳
چرا فکر میکنید درعصر ارتباطات باچنین نظر سنجی های کاذب میتوانید تو دل مردم را خالی کنید؟عزیزان من درسال 76 که نه اینترنت ونه موبایل چنین گسترشی داشت در جنوبی ترین نقطه ایران مشغول گذراندن طرحم بودم .حتی دران دوره تبلیغات وحشتناک صدا وسیما ونبود روزنامه مخالف نتوانست رای مردم محروم جنوب را به سبد ناطق نوری واریز کند.ان موقع هم مرتب چنین نظر سنجی های دولتی اعلام میشد که ناشی از وحشت ایجاد شده از حضور فردی مثل خاتمی بود. پس ترسیدن دولتیها مبارک. بمانید و22 خرداد راتماشا کنید. (122110)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۰:۲۶:۵۸
چرا فقط آقای احمدی نژاد با بقیه مقایسه شده؟چرا مثلا بین موسوی و رضایی مقایسه نیست؟این نشون از جهت دار بودن میکنه.بعدش هم اینکه من متوجه نمیشم چون بودجه از دولت می گیرن اسمشون نباید اورده بشه؟چه ربطی داره؟اینها همه نشون دهنده ی جهت دار بودن نظرسنجیه
چرا شما خودتون در این سایت یه نظر سنجی راه نمیندازید؟نظر سنجی های سایت های معتبر مثل فیس بوک نشان از قاطعیت برتری موسوی داره (122111)
 
حامد
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۱:۰۲:۰۵
اگر دقت کرده باشید این روزها پای آقای احمدی نژاد به خبرهای ورزشی صدا و سیما نیز کشیده شده است . به این خبر تبلیعاتی توجه کنید : « جناب آقای رییس جمهور از ریاست سازمان ورزش خواست تا سهام باشگاههای استقلال و پرسپولیس را به مردم ! واگذار کنند .
به واژه ی« مردم» توجه کنید. به نظر شما این تبلیغ نیست ؟ (122117)
 
Mehdi
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۸:۵۲:۳۶
نکته جالبی بود. فکر کنید همه طرفداران پرسپولیس سهام دار باشند. وای که چه شیر تو شیری میشه. 5 نفر اعضای هیات مدیره نمیتونن با هم بسازن. بعد 10 میلیون آدم چطور مدیر تعیین کنن (122428)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۳:۲۴:۲۱
دکتر احمدی نژاد به هر سبکی هم که تبلیغ کنند یک هزارم تخریب ها از سوی --- سیاسی هم نیست. یادمان نرفته که آقای خاتمی در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری اش چگونه اشک ریخت و حاضر به مناظره با هیچ یک از کاندیداها نشد . راستی ای کاش نمایشگاه کتاب بودی و می دیدی که آقای موسوی یکسری جوان سبز پوش را بدنبال خود راه انداخته بود تا شور و هیجان کاذب ایجاد کند . حال بماند که همسر گرامی اش چگونه آویزان امثالی چون شیرین عبادی شده است. برای موسوی متاسفم که بازیچه ی دست یک عده--- سیاسی امثالی مثل مرعشی . خاتمی . هاشمی و باصطلاح اصلاح طلبها شده است . یک روز خود را بسیجی می داند یک روز هم حمایت از سازمان مجاهد طرفدار طالبان. (122175)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۱:۱۸:۳۱
galeb ingast ke magmooe nazarsangi 100% nemishavad
nazar sangi gerayeshi ast (122118)
 
ali.sh
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۳:۰۳:۰۰
سلام دوست قديمي سايت الف كه يك موقع هايي رفيق خوبي برام بودي
با اينكه اصلاح طلبم اما باهات خوب گرم گرفته بودم .
اما نميدونم چي شد مثل اينكه يك اتفاقي قرار بود بيفته كه ديگه بايد از ما جدا ميشدي.
خوب كه فكر كردم ديدم بله خودشه انتخابات
تا اون موقعي كه رسما نگفته بودي بهش راي ميدي اوضاع خيلي خوب بود اما يدفعه همه چي عوض شد.با خودم همش ميگفتم من كه تو نظراتم توهيني به اون آقا نكردم اما فهميدم توهين نميخواد فقط كافيه حرفهات بوي طرفداري مهندس رو بده.143 نظر غيرقابل انتشار (يعني رد صلاحيت به دليل ....) از 242 راي. يعني 60 درصد!
اما بايد باور كنيد اصلاح طلب وجود داره و نميشه اون رو پاكش كرد (122125)
 
hossein
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۵:۵۶:۲۱
دکتر احمدی نژاد خطری برای جامعه سرمایه داری و اسلام و قرآن هم شده درد سر آنها کنترل ممردم دنیا و برده گی مدرن و ازدیاد فحشا و فساد هم از این قسمت آغاز ماجرا حالا شما نق بزنید تا مثل ما بدبخت و برده گی روزگارتان را سیاه کنند و آن روز دیگر خیلی دیر است مثل ما که چپ ور است مثل برده در اختیار سیستم هستیم هر روز به یک بهانه چاپیدن ما زندگی آنقدر سخت شده که مردم به آزار و توهین و طلاق و نفرت روی می آورند ما نمی توانیم حکومت های خود ر ا تحت تعقیب قانون قرار دهیم چون ضعیف بودن یعنی نابودی و قانون در دست سر مایه دا ران است پول و احتیاج بشرر به آن زندگی عرفانی معنای ندارد عشق ها مصنوعی شده و دولت در همه امور ما دخالت می کند دنیا زشت شده امیی به آینده بشریت نیست اکثریت مردم شده اند برده اندکی گروه خودخواه که از مهربانی ما سوی استفاده می کنند . (122136)
 
محمد
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۵:۲۵:۰۶
اقاي حسين کانادائي اين چرت و پرتها را چرا ميزني دو سال است ناراحتي انجا تو زندان گوانتانامو که نيستي که نميتواني بيائي بيرون بيا مملکت خودت و پول بيت المال را انجا هدر نده اگر ايران بهشت تو بوده چرا رفتي انجا که دو سال است مينالي (123117)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۳:۰۱
chera dar rabetehye ba aghaye alami chize az mardom naporsidan? (122155)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۰۴:۵۰
با سلام.تا وقتی رییس جمهور در این کشور فقط یک تدارکاتچی است این همه هیاهو کاذب و بی معنا است.ضمنا اگر این همه اتهامی که از جانب مخالفین آقای دکتر احمدی نژاد زده می شود صحیح است باید وی به اتهام خیانت به کشور محاکمه شود و اگر نه باید تهمت زنندگان به اتهام تشویش اذهان و....جوابگو باشند/ (122157)
 
احد اسدی
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۱۵:۰۹
با سلام به همه شما عزیزان و با عرض تسلیت به اهل علوم به مناسبت رحلت حظرت ابت الله بهجت به شما عزیان:

با در نظر گرفتن اوضاع داخلي و خارجي کشورمان و تحولات عظيم جهاني که در چند ماه گذشته مخصوصا در غرب و ديگر کشورهاي مهم اتفاق افتاد و فتنه صهيونيسم جهاني براي نابسامان کردن پاکستان و بي اعتبار کردن دولت ان کشور؟ و احتمال تغير حکومت يا دولت يا رئيس جمهور پاکستان توسط کودتا شايد با به قدرت رسانيدن يک فرد جنگ طلب( صدام حسين ديگري اين بار از مرزهاي شرقي ) وابسته به صهيونيستها که در ان زمان کشورما نيز مورد تهديد جدي قرار مي گيرد.؟به نظر من از ميان چهار کانديد مهم رياست جمهوري اقاي محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري کنوني براي دومين بار به رياست جمهوري انتخاب خواهد شد.
البته از توضيح و تشريح مسايل معذورم.. (122160)
 
محمد رضا
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۲۶:۳۵
1. چطور ممكن است نسبت راي آقاي احمدي نژاد به مير حسين در 6 ارديبهشت 66 به 21 و در 20 ارديبهشت 62 به 30 باشد (سئوال چهارم) و آنگاه وضع آقاي احمدي نژاد بهتر شده باشد، آنهم در شرايطي كه رقابت اصلي بين اين دو كانديدا است.
2. آنچه مسلم است جمع درصدهاي مربوط به آراء چهار كانديدا بايد 100 باشد. حال آنكه مجموع درصدها 81/7 مي شود. مگر اينكه گزينه پنجمي باشد تحت عنوان هيچكدام كه قطعاً اينگونه نمي تواند باشد زيرا اين آمار صرفاً مربوط به افرادي است كه در انتخابات شركت مي كنند و به يكي از اين چهار كانديدا راي مي دهند.
لطفاً اطلاعات و آمار را به صورت واقعي يا حداقل حرفه اي درج كنيد. (122164)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۲۷:۴۴
با سلام
تو نظام ايران مهم نيست كه چه كسي رييس جمهور شودو مهم فقط شركت مردم در انتخابات است لذا اينها همه بازي است تا تنور انتخابات گرمتر شود. (122165)
 
زندي
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۲۸:۵۴
آقاي دكتر احمدي نژاد با رعايت اخلاق ، پا در عرصه انتخابات نهاده اند، اما ديگران بجاي بيان برنامه هاي خود فقط از خدمات دولت انتقاد تخريبي مي كنند و بعد خودشان همان كارها را وعده مي دهند.
انشاءالله پيروز انتخابات آقاي دكتر خواهند بود. صبح ديگري نزديك است. (122166)
 
دوستدار ايران
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۳۶:۱۲
با سلام
متاسفانه آقاي موسوي آنگونه كه فكر مي كرديم نبود، آقاي خاتمي خوب كاري كرد كه كناره گيري كرد زيرا آنچه از او در برخي اذهان است خراب نمي شود ولي همه فكر مي كردند آقاي موسوي خيلي توانمندتر باشند اما ... من از اكنون پيروزي آقاي احمدي نژاد را مي پذيرم. (122168)
 
شهروند
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۴۰:۲۶
17 درصد گفتن به احمدي نژاد راي نميدن و 5 در صد گفتن به موسوي راي نميدن پس اين يعني به كه بيشتر راي مدين ؟ اگه گفتي
الف عزيز فكر نمينكي آمار داده شده كمي به ويرايش نياز داره؟ (122171)
 
حمید
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۴۳:۲۶
دوستان یه زحمت بکشند تعداد جامعه آماری، سن . جنس، محل برگزاری و ... مشخصات دقیق تر را بدهید تا برای مردم قابل قبول باشد.نا خود آگاه فکر کردم در زمان سفرهای استانی ( نه تبلیغاتی) این نظر سنجی رو برگزار کردید. یا مال پرسنل نهادی مثل ریاست جمهوری. همین نظراتی برای مشارکت در بحث ارسال شده خود گویای خیلی از موارد است.
دیگه وقت این حرفها گذشته.... (122172)
 
سعيد
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۰۸:۴۳:۵۱
با احترام به نظرات اعلام شده ؛ نكته جالب توجه تفاوت نظرات در اينترنت با نظرات عمومي مردم است كه در اين نظرسنجي به درستي عنوان شده است. پيشنهاد اين است كه قشر تحصيلكرده ونسبتا مرفه كه دسترسي به اينترنت دارند برايي يك بار هم كه شده بجاي ايراد گيري به نظرسنجيهاي معتبر وبعد هم زير سوال بردن اعتبار انتخابات قدري نظرات خود را با عموم مردم تطبيق دهند ويا لااقل همت كنند وسعي در تطبيق نظرات مردم با خود داشته باشند. (122173)
 
مهران
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۱:۰۶:۳۹
...از آنجا كه اين مراكز به نحوي از بودجه عمومي كشور استفاده مي‌كنند، نتايج نظرسنجي‌هايشان را يا محرمانه و يا غيرقابل استناد و محدود منتشر مي‌كنند ...

اگر نتایج نطرسنجی محرمانه است که پس شما باید به دلیل انتشار اسناد محرمانه تحت تعقیب قرار بگیرید . (122225)
 
آرش دانشحو
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۱:۲۱:۴۳
من نمي دانم چرا بعضي ها مثل آقاي دارابي مطلب مقاله هاي خود را خود نمي نويسند و با هزينه بيت المال سفارش نوشتن مطلب و مقاله مي كنند، صرفا براي تبليغ يك نفر يا گروه يا معرفي خود، اين من خود تا كجا پيش مي رود نمي دانم ! (122229)
 
محسن
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۱:۴۷:۴۳
همین تبعیض ها باعث شده که من حتما به احمدی نژاد رای ندم.
از اونجاییکه میدونم رضایی رای نمیاره بهش رای میدم.حداقل آدم های دور و برش معقول تر از هر سه کاندید دیگر هستند.
ولی سخنان رهبری وادارم میکنه که به یکی از نامزد ها رای بدم.شما چطور؟
هر کس عکس استنبا من رو از سخنان رهبری داره جواب من رو بده. (122237)
 
ardalan
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۱:۵۸:۰۰
چرااينقدرآشفته شديد؟باباوالااحمدي نژادمردعمل خالصانه است (122243)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۲:۴۲:۳۷
به اقاي ميرحسين خيلي دل بسته بودم متاسفانه وي مشاوران خوبي ندارد هر روز صحبنهايش عوض مي كند در مورد سكوت بيست ساله اش روزي مي گفت احساس خطر نمي كردم دراظهارات جديدش كفت بيست سال به رسانه ومطبوعات دسترسي نداشتم درمورد استعفايش هم جديدا گفته اگر بگويم براي بعضي بدميشود اگر از ابتدا مردم نا محرم بدانيد درصورت اوردن راي عاقبت كشور به خير باشد.دوست دارم همه چيز صادقانه براي طرفدارانت بيان كني . محمد از بندر عباس (122262)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۳:۱۵:۴۷
با این حساب این بار رضایی اول واحمدی نژاد آخر است چون در نظر سنجی های سال 84 هم احمدی نژاد آخر و قالیباف اول بود . (122277)
 
مالک
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۴:۱۰:۴۶
علت اصلی رای نیاوردن آقای احمدی نژاد در اردبیل اینه که مردم اردبیل با توجه به مسئولیت قبلی ایشان در استان و آشنایی او با مشکلات این منطقه انتظار توجه بیشتر داشته اند. این موضوع در مورد شهر ماکو در استان اذر بایجان غربی نیز صدق میکند و این مسئله با شعار عدالت احمدی نژاد در تعارض است و البته همین علت (عدالت محوری) باعث افزایش رای احمدی نژاد در استانهای محرومتر نیز شده است. (122297)
 
رضا
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۴:۳۳:۱۰
دشمنان انقلاب بدانند هر حزب یا جناحی در این مملکت رأی بیاورد تفاوتی در سیاست کلی نظام نخواهد داشت. مردم نیز باید به آراء یکدیگر احترام گذاشته و با آغوش باز منتخب مردم را هر کسی که می خواهد باشد بپذیرند و با انتقادهای سازنده باعث پیشرفت این مملکت و کوری چشم دشمنان ایران و ایرانی باشند.
من نیز در میان کاندیداها به کسی رأی می دهم که دیگران را تخریب نکند و بیشتر به برنامه های خود بپردازد. (122304)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۵:۵۸:۲۴
خوبه تو همین سایت که یه سایت اصولگرا ست خودتون دارییید نظر مردم رو میبینید .
بیشتر از 80 درصد از مردم تو همین چند تا نظر نشون دادن که طرف داار موسوی هستند
معلوم نیست این نظرسنجی ها از کجاا میاد؟!

زنده باد میر حسین (122356)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۶:۴۰:۵۲
این آقا توقع دارن سهم بین چه کسانی تقسیم شود ؟ خب معلوم است مردم . خواهشا اینقدر حرف هایی از روی بی انصافی نزنید . کمی گوش به فرامین رهبری باشید . کمی هم تحمل کنید چیزی نمانده . توی این چند روزآخرت خود را خراب نکنید . خواهشاً (122375)
 
ياسر
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۸:۳۵:۲۰
درود بر رئيس جمهور مردمي جناب آقاي دكتر احمدي نژاد.
به اميد پيروزي مجدد. (122417)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۹:۱۲:۵۸
به خاطر خاتمی به میرحسین رای میدهم (122437)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۹:۴۷:۱۲
محض اطلاع دوستان، يادمان باشد كه آقاي موسوي كه الان اينقدر دم از خط امام مي زنند زمان نخست وزيري دو بار استعفا داد تا جايي كه امام فرمود آقاي موسوي حالا كه من از جان و مال و بچه هايش مي گذرد چه جاي استعفا و گله است.
احمدي ن‍‍ژاد واقعا صادق و تواناست (122457)
 
رضا-م
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۱:۳۹:۰۶
با سلام دوست خوب
یه کم اطلاعاتتون رو به روز کنید!
یه کم به سایت های رقیب سر بزنید تا جواب نخست وزیر محبوب امام رو هم بشنوید , یه تنه به قاضی نروید!
مهندس دیروز توی رشت جواب دلایل استعفا رو گفت(در ضمن ایشون 1 بار استعفد دادند دو در بار)
در ضمن گفت اگه بخوام حرف بزنم چیزهایی میگم که به ضررتونه!
ولی میدونم این نظرم مثل قبلیها منتشر نمیشه!
ادعای آزادی کلام فقط , فقط مدعی !
زنده باد مخالف من) (122526)
 
مردغارنشين
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۸:۴۱:۰۲
آقا يا خانم ناشناس استعفا دادن در جاي مناسب از هزار تا ماندن و صدتا خرابكاري بهتر هستش.
يك استعفا ساده خيلي راحت ميتونه خيلي از جريانات رو براي مردم مشخص كنه كاري كه آقاي خاتمي چندين سال پيش نكرد و باعث شد همه چيز خرابتر از قبل بشه.
من نميخوام دفاع كنم از كسي ولي خيلي جاها استعفا خودش شجاعانترين راه براي ابراز اعتراض و يا جبران مشكلات هستش.
اگر وقتي كسي نميتونه كاري بكنه يا نميزارن كاري بكنه بايد استعفا بده آقاي خاتمي گفت نميزارن ولي نرفت كه مشخص شه واقعا نميزان .
با تشكر از الف كه شايد اين نوشته من را نيز سانسور و يا منتشر نكنه (122877)
 
منتظران ظهور
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۱۹:۴۷:۱۵
به لطف خدا احمدي نژاد بالاي 65 درصد راي خواهد آورد (122458)
 
سلیم
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۵:۳۵
آقای کروبی یه عمر تو کارای سیاسیه ، یه چرت زد بیدار که شد دید پیش بینیش اشتباه بوده ، این آقایونی که نظر می سنجن خدا وکیلی خیلی کارشون درسته. (122466)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۰:۲۷:۲۹
چرا منبع نظرسنجی را اعلام نمی کنید مگه از منابع دولتی استفاده نکرده چرا نام منبع را اعلام نمی کنید؟
4- چرا در پرسش : \" به كدام يك از اين نامزدها حتما راي نخواهيد داد؟ \" نام احمدی نژآد در رده دوم قرار گرفته؟ (122467)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۲:۲۴:۵۶
این آمار 100% غیر واقعی است.
شک نداشته باشید رای آقای احمدی نژاد کمتر از 50% خواهد بود (122499)
 
مصطفی
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۳:۵۷:۳۲
موسوی خیلی پیر است
رهبر خودش فرمود به جوانان رای دهید (122530)
 
علي
۱۳۸۸-۰۲-۲۸ ۲۳:۵۹:۴۵
من با نظر اين دوست عزيزمان كاملا؛ موافقم (122532)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۰:۰۵:۵۹
احمدی نژاد رای نمی آورد. (122537)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۰:۱۰:۱۶
خود مدیر ععامل استقلال از طرح دکتر حمایت علنی کرد
به خاطر خدا هم شده وقتی نمیدونین نظر ندهید (122539)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۰:۱۷:۰۸
رهبر به کسی جز احمدی نژاد رای نمیده رهبر بیشتر حالیشه یا تخریبگرهایی مثل بعضی ها (122541)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۰:۵۱:۰۸
به نظر شما ایا امکان دارد دولتی که رئیس ان در مقابل هزاران نفر مبلغ کمک های نقدی طرح تحول اقتصادی را بجای حداکثر سی و چهار هزار تومان (طبق بودجه ارائه شده توسط خود دولت ) 60 هزار تومان اعلام میکند نتایج نظر سنجی را به ضرر خود اعلام کند؟ (122552)
 
فرهاد
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۲:۵۶:۵۳
آقا یا خانم نسبتا محترم. چی فکر کرده اید با خودتان. گوشهای خودتان دراز است. واقعا انزجار آوره.
وای که انسان برای منافع خود چه ها که نمی کند. راستی وجدان تنی چند شده نرخ ها را از دولت خدمتگزار گرفته اید؟ (122572)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۰۸:۳۸:۱۲
به تجربه بهم ثابت شده كه شما نظرات تحليلي و بلند رو حذف مي كنيد و هر وقت نظر، فقط يك اظهار نظر باشه، ترسي از حذفش نيست، حتي اگه تا حدودي مطالب غيرواقعي داشته باشه. از افزايش آگاهيها ميترسيد؟ (122596)
 
aslan
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۲:۲۶:۱۷
کاش نحوه نظرسنجی و سازمانی که اين نظرسنجی رو برگذار کرده کاملا مشخص بود. (122724)
 
مهدي
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۲:۵۰
لطفا در صورت دسترسي، نتايج نظرسنجي ايسپا را هم منتشر كنيد (نزديك به موسوي) (122322)
 
آرزو
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۷:۱۶:۲۴
چرا آقای موسوی گفته که من نگران ارزش ها شدم چرا ایشان زمان آقای خاتمی که موجب بی بند و باری شد و به مقدسات اسلام مثل معصومین توهین شد احساس خطر نکردند و نگرانی خود را ابراز نکردند از نظر ایشان ارزش چیست ارزش یعنی فساد اخلاقی ؟ (122847)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۶:۲۷
احمدی نژاد داره با مفاسد اقتصادی مبارزه میکنه و همونا نمیخواهند این آقای تلاشگر رای بیاره و برای همین به تخریب وی دست میزنند (122855)
 
مرتضی
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۷:۲۷:۴۸
خیلی ها نمی خواهند دکتر رای بیاره (122856)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۸:۱۲:۱۹
من دوست ندارم احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور بشه
اما اگر رای بیاره، یعنی بتواند نظر یک عده زیادی از مردم را به خودش جلب کنه، پس لایق پیروز شدنه
همین کافیه و لازم نیست که حتما رقابت انجام شده شرافتمندانه باشه و یا فرد پیروز، بهترین فرد برای حضور در این سمت باشه
پس بهتره هر کسی به فرد مورد نظر خودش رای بده و منتظر باشه تا ببینه که نتیجه چی می شه
یعنی به این آمارها اهمیتی ندید (122871)
 
هادی
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۱۸:۲۹:۰۵
شعور آقای خاتمی در حدیه که به ترکها و اهل بیت توهین کنه (122875)
 
منتظر
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۲۲:۴۸:۳۴
گفتمان آقای احمدی نژاد، یه گفتمان علویه.
می خوام از میرحسین بپرسم منظورت از تعادل در مورد انرژی هسته ای چیه؟
اونا میگن تعلیق کن تا تازه با هم گپ (زر) بزنیم! (122915)
 
۱۳۸۸-۰۲-۲۹ ۲۳:۱۰:۴۵
اقاي احمدي نژاد اكه واقعاً اهل خدمته سفرهاي استاني رو 20 روز تعطيل كنه
تا وتو اين مدت فقط پاسخگو باشه فرصت براي خدمت زياده؟ (122921)
 
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۰۰:۳۷:۲۱
اين كه وضعيت آقاي احمدي نزاد بهتر شده نشون ميده اين نظرسنجي نيست نظرسازيه (122941)
 
دوست
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۰۱:۰۶:۱۹
با سلام به قول اقاي كروبي نظر سنجي را ده شاهي قبول ندارم.خصوصا نظر سنجي اينترنتي/شما مي توانيد ديسكانكت شويد و كوكي را پاك كنيد و 500000 بار در نظر سنجي شركت فرماييد.اين ستادها نيز زياد موثر نيستند و احزاب نيز اصلا نقشي ندارند و مردم حزبي و جناحي نيستند .تنها چيزي كه موثر است سخنان خود كانديداي محترم در اخرين روزهاي انتخابات است ونه چيزي ديگر.بدانيد عزيزان حتي ليست دادن و حمايت افراد نيز ارزش تبليغاتي ندارد.مردم تابع افراد نيستند.فقط سخنان خود كانديدا مهم است و نه حتي سخنان حاميانش./بنظرم در اين رابطه اقاي احمدي نژاد خوب سخن مي گويند يعني ايشان متخصص سخن گفتن هستند چون ساده سخن مي گويند واز جناح ديگر نيز سخنان اقاي كروبي جذاب است.اين عرايض را اگر همچاپ نكرديد كه نمي كنيد صبر كنيد تا ببينيد (122946)
 
محمد آمری
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۰۹:۳۱:۱۶
مهم سربلندی نظام وکشور است فرد مهم نیست هدف اول ما باید تبلیغ برای حضورمردم در انتخابات باشد.تا حالاچندین ریئس جمهور آمدند ورفتند آین یکی هم روش باید مواظب راه باشیم که گمراه نشیم وسیله زیاد مهم نیست (123014)
 
بهادر
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۱:۴۳:۵۸
آقای خاتمی برایتان متاسفم که به این راحتی به مردم آذری توهین میکنید و از آن بدتر به اهل بیت , مردم ببینید ازچه فردی حمایت میکردیم
کسی که اسم حضرت زهرا (س) را به تمسخر میگیرد واقعا لیاقت به یدک کشیدن اسم سید و رییس جمهور را ندارد وای برمملکتی که این آدم---در آن زندگی میکند (122878)
 
آبتین
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۲:۰۶:۳۴
آیا اصلا این درسته که رای یک استاد دانشگاه با رای یک فرد بی سواد و ساده در یک روستای دور افتاده دارای یک ارزش باشه. من به همه آن عزیزان هم احترام و ارزش قائلم ولی منصف باشید. اینجاست که میشه فهمید توزیع سیب زمینی رایگان و سفرهای استانی و وعده وعیدهای سطحی و یا پرداخت سود سهام عدالت به روستائیان و ... برای چه صورت می گیرد.
هرچند شخصا در انتخابات شرکت خواهم کرد و به آقای احمدی نژاد رای نمی دهم ولی قبول کنید که ایشان جمعیت هدف خود را خوب انتخاب کرده اند و اصلا اهمیت به معدود روشنفکران هم نمی دهد. (123060)
 
صبا
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۲:۱۶:۴۶
وقتی دورغ می گوییم باید به گونه ای بگوییم که کمی قابل باور باشد کجای دنیا مرکز نظر سنجی اسمش را مخفی نگه می دارد چطور 15000نفر مورد سوال قرار گرفته اند ولی کسی نمی تواند بگوید که پرسشگران از کجا بودند از طرفی موسسات نظر سنجی کار آماری می کنند و اصلا کارشان سیاسی نیست که بترسند که مردم آنها را بشناسند اگر چنین ترسی هست پس نتایجشان نیز نباید قابل اعتماد باشد. (123063)
 
مریم
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۲:۴۴:۴۴
آمارپاسخ به نظرسنجی ها را درآورید متوجه رای بازدیدکنندگان سایت خود می شوید (123072)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۵:۴۲:۲۵
چرا,خیلی مهم است که کی رای بیاره وقتی احمدی نژاد داره با مفاسد مبارزه میکنه و بعضی ها از ترس اینکه رایشان کم شود این کار را انجام نمیدهند (123120)
 
احمد
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۵:۵۱:۴۶
به نظر من یک نظر سنجی منصفانه باید رقابت را میان آقای کروبی با آقای احمدی نژاد مورد سنجش قرار بده و در حقیقت نزدیکی رای میان این دو نامزد انتخاباتی بیش از سایرین خواهد بود
بدون اغراق باید عرض کنم که آقای احمدی نژاد نمی تونه به عنوان یک رقیب برای آقای موسوی مطرح باشه و نسبت رای آقای احمدی نژاد به آقای موسوی به اعتقاد من حدود یک به پنج یا یک به هفت می باشد. (123123)
 
sajjadi
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۶:۲۴:۴۲
اسامي نامزدها نهايي شد:
1- موسوي هاشمي نسب
2- كروبي هاشمي پناه
3- رضايي هاشمي پرست
4- محمود احمدي نژاد (123141)
 
لیلا
۱۳۸۸-۰۲-۳۰ ۱۶:۳۱:۴۴
آقای خاتمی برای خودم متاسفم که شما با جک گفتن اهل بیت و مردم با فرهنگ ترک را به مسخره گرفته اید مردم برین ببینید آقای خاتمی با چه شوری داره جک میگه و به اهل بیت و مردم اردبیل توهین میکنه (123145)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۳۱ ۰۳:۰۸:۵۴
چرا وقتی در دولت اصلاحات به یک نفر دو هزار میلیارد تومان وام دادند صدای متخصصین محترم اقتصاد در نیومد که این همه پول تورم آوره !
حالاکه قرار شد یه پولی برای اشتغال جوانان به وام های زود بازده داده بشه آره و اینا ....... (123231)
 
علی
۱۳۸۸-۰۲-۳۱ ۱۲:۱۲:۴۸
به امید پیروزی دوباره دکتر که در حقیقت پیروزی و سربلندی ملت ایران را در پی دارد ... . (123286)
 
يك ايراني
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۳۵:۵۳
به همين خيالات و خواب خوشت ادامه بده ، اميدوارم موفق باشي و از اين موفقعيت بد جامعه لذت ببرب، حتما بايد يه چيزي تو اين ميون برات بچربه كه اينجوري داري دفاع ميكني. (124842)
 
نیما
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۰۹:۵۵:۱۲
پیشنهاد میکنم بامطالعه وجمعبندی بیشتر در مناظره تلوزیونی شرکت کنه تامثل برنامه تلوزیونی جمعه شب گذشته هی ازاین شاخه به آن شاخه نپرد ویهو متوجه شود که گفته \"امام حسین را در کوفه مسموم وشهیدکردند!\" (124157)
 
کاظم
۱۳۸۸-۰۳-۰۳ ۱۳:۱۶:۰۷
تو ایران اصلا نمیشه به این نظر سنجیها اعتماد کرد. تا روز انتخابات چی بشه؟ یه سری به نتایج نظر سنجی بعضی از سایتها بزنید مثلا --- (124281)
 
حسين
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۲:۴۵:۰۰
سلام دوستان خوب و روشنفكر خودم

اولا ميخواستم ايام سوگواري حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها را به همه ي عزيزان تسليت بگم
دوما از طرفداراي جناب آقاي موسوي و خاتمي خواهش ميكنم اين فيلم كه لينكش رو ميذارم يه نگاهي بندازن


http://www.youtube.com/watch?v=OYQFoR7vUGE

التماس دعا (124848)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۴ ۱۸:۵۶:۱۴
besyar razi konande hastesh vali be nazare bande bayad 100% ara moteallegh be jenabe aghaye ahmadi nejhad bashe
asul garayan hadafe mast (124965)
 
۱۳۸۸-۰۳-۰۸ ۲۰:۰۰:۲۴





سلام
کد بالا کد نظر سنجی انتخابات دهم میباشد با قرار دادن کد فوق در وبلاگ خود مارادر این امر یاری فرماید کد فوق را در قسمت کدهای اختصاصی کاربر قرار دهید امیدست با شرکت چشمگیر هموطنان عزیز در این نظر سنجی با هم فکری و اعتماد بنفس بیشتری نسبت به شرکت در انتخابات آینده اقدام نماییم . (126391)
 
حالا
۱۳۸۸-۰۳-۱۳ ۱۷:۱۶:۴۳
کلا میخوام بگم آزموده را آزمودن خطاست اگه اقای احمدی نژاد می تونست کاری بکنه تو این 4 سال کرده بود نه اینکه تورم 11 درصد رو بکنه 26 درصد اونم در اوج فروش نفت با قیمت بالا تر از 100 دلار (131938)
 
شاهین
۱۳۸۸-۰۳-۱۵ ۰۰:۳۶:۳۷
سلام من به کسی رای می دم که ارزونی بیاره. (134311)
 
م.ظریف
۱۳۸۸-۰۳-۱۶ ۰۲:۰۰:۳۷
اگر می خواهید احمدی‌نژاد را زمین بزنید، من یک فرمول طلایی می شناسم که اگر پیاده اش کنید، حتماً احمدی‌نژاد را زمین خواهید زد. البته شما ما را به مشورت نمی گیرد و با کسان دیگری مشورت می کنید. اگر این فرمول را اجرا کنید، به شما قول خواهم داد که قطعاً در همان مرحله اول رأی خواهید آورد.


حالااین فرمول طلایی چیست؟

1- اگر احمدی‌نژاد هر 2 هفته یک سفر استانی می رود، شما باید هفته یک سفر استانی بروید.

2- اگر احمدی‌نژاد هر ماه به یک خانواده شهید و ایثارگر سر می زند، شما باید هر هفته سر بزنید.

3- اگر احمدی‌نژاد ماشینش پژو 504 است، ماشین شما باید پیکان باشد.

4- اگر منزل احمدی‌نژاد در نارمک است، منزل شما باید شوش، خزانه یا نازی آباد باشد.

5- اگر احمدی‌نژاد دست پدر شهید را می بوسد، باید پای پدر شهید را ببوسید.

6-اگر احمدی‌نژاد هولوکاست را زیر سؤال می برد، شما باید اصل موجودیت اسرائیل را زیر سؤال ببرید.

7- اگر جایی احمدی‌نژاد در برابر مصر و اردن و عربستان نرمش نشان داد، شما باید سرسخت باشید.

8- اگر احمدی‌نژاد در سازمان ملل، دانشگاه کلمبیا و ژنو با سخنانس دنیا را بهم ریخت و قلوب مستضعفین را فتح کرد، شما باید در هر سخنرانی بین المللی خود چنین کنید.

9- اگر احمدی‌نژاد روزی 18 ساعت خستگی ناپذیر می دود و کار می کند، شما باید 20 ساعت کار کنید. اگر چه می دانیم این مدل کارکردن احمدی‌نژاد به سن و سال شما نمی خورد و شما پیرتر از این حرف‌ها هستید.

10- اگر احمدی‌نژاد به سیلی خوردگان و مستضعفین عالم، جرأت و جسارت بخشیده است، شما باید در صدد متحد ساختن آنها و ایجاد یک جبهه بین المللی مقاومت باشید.

11- اگر احمدی‌نژاد خود را خادم ملت می داند، شما باید خود را نوکر ملت بدانید.

12- اگر جاهایی ازاصول انقلاب و منافع ملت عقب نشینی کرد، شما باید پیش روی کنید.

13- اگر احمدی‌نژاد پروژه هسته ای را پیش برد، باید ما را به قدرت الهی تبدیل کنید.

14- اگر احمدی‌نژاد توانست ما را به عضویت باشگاه فضایی در آورد، شما باید مار ا به قدرت فضایی تبدیل کنید. (134788)
 
م-ع
۱۳۸۸-۰۳-۲۰ ۱۳:۲۱:۲۰
با سلام
جالبه تمام طرفداران جریان سبز ( انتقلاب مخملی) حرف خود را زده اند و میگویند شاید سانسور شود ولی سری به سایتهای طرفدار آقای موسوی ( خودشان) نمیزنند تا ببینند که اگر خبری برخلاف مانفع آنها باشد را سانسور میکنند مخصوصا سایت ستاد آقای موسوی (141506)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.