توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46024
رضايي: نگفتم احمدي‏نژاد کشور را به لب پرتگاه برده
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۱۵
محسن رضايي کانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: من هيچگاه نگفته ام احمدي نژاد کشور را به لبه پرتگاه برده است بلکه تنها درباره عواقب ادامه برخي رويه ها هشدار داده ام و هيچگاه قصد تخريب نداشته ام .

به گزارش ايرنا، وي يکشنبه شب در جمع هواداران و حاميان خود در فرهنگسراي شهيد آويني بندرعباس افزود:تحول بنيادين مديريتي در کنار بهبود روابط خارجي از مواردي است که مي تواند به کمک اقتصاد کشور بيايد و آن رانجات دهد.
رضايي جذب سرمايه گذاري خارجي از راه تضمين امنيت سرمايه و محور بندي سياست خارجي مبتني بر اقتصاد را به عنوان راهکارهاي انتخابي خود معرفي کرد.
وي درعين حال تصريح کرد کارهاي درست احمدي نژاد در زمينه هايي مانند مسکن مهر وسهام عدالت را با کمي تغيير ادامه مي دهم .
کانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با دفاع از طرح "دولت ائتلافي" اظهارداشت: چنين دولتي ظرف چهارسال معادل 10 تا 15سال کشور را پيش مي برد.
وي يادآور شد:همانگونه که براي پيروزي انقلاب و به سرانجام رساندن جنگ هيچگونه تک روي وجود نداشت و همه يک دل و متحد بودند براي مديريت کشور نيز بايد از همه ظرفيت ها و نيروهاي کارآمد و ارزشمند، فارغ از جناح بندي ها و خط کشي هاي سياسي و گروهي استفاده کرد.
رضايي همچنين با مثبت ارزيابي کردن ايستادگي احمدي نژاد در برابر زياده خواهي هاي ساير کشورها و قدرت ها اظهار داشت: ايشان مي تواند در وزارت نيرو و نفت و يا انرژي هسته اي موفق باشد.
رضايي در ادامه يادآور شد: من هيچگاه نگفته ام احمدي نژاد کشور را به لبه پرتگاه برده است بلکه تنها درباره عواقب ادامه برخي رويه ها هشدار داده ام و هيچگاه قصد تخريب نداشته ام .
وي در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به پرسش يکي ازشرکت کنندگان در برنامه اظهار داشت: کانديداتوري من به هيچ وجه ربطي به توصيه و تاکيد و يا حمايت هاشمي رفسنجاني نداشته و پس از هم فکري و مشاوره با آگاهان و ارزيابي اوضاع کشور به صورت مستقل اين تصميم را گرفته ام .
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.