توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 46050
قالیباف خلبان هواپیمای حامل رضایی به تهران
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۰
خلبان پرواز ايرباس بندرعباس به تهران در شب گذشته كه رضايي و ساير مسافران را از بندر عباس به تهران آورد، قاليباف شهردار تهران بود البته اين پرواز با بيش از 20 دقيقه تاخير به هوا برخاست.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، سفر 13 ساعته محسن رضايي كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به بندرعباس و استان هرمزگان با حاشيه‌هايي همراه بود كه گوشه‌هايي از آن به اطلاع مي‌رسد.
* محسن رضايي حوالي ساعت 10:40 روز يكشنبه 27 ارديبهشت و در حالي كه دماي هواي بندر عباس از 35 درجه سانتيگراد و رطوبت آن از 70 درصد تجاوز مي‌كرد وارد بندر عباس شد و مورد استقبال اعضاي ستاد، شماري از مردم و برخي از چهره‌هاي اهل سنت منطقه قرار گرفت.
* رضايي در اولين برنامه سفر تبليغاتي خود پس از ورود به بندر عباس به سراغ همرزمان خود و شهداي دوران دفاع مقدس رفت و با نثار فاتحه به روح بلند شهداي دفاع 8 سال دفاع مقدس، شهداي انقلاب اسلامي و شهداي درگيري با ضد انقلاب، از آنان براي ادامه راه مدد گرفت.
* مزار شهيدان اسحاق و گنجعلي دارا از رزمندگان شجاع و دليري كه حماسه آفريني آنها در شليك آرپي چي به سوي هليكوپتر نظامي امريكايي و ساقط كردن آن همواره از اين دو شهيد به اسطوره‌هاي در جنوب كشور ياد مي‌شود يكي از قبور پاك و مطهري بودند كه رضايي بر سر مزار اين دو شهيد ايستاد و براي لحظاتي نيز متاثر از ياد و خاطره آن شيرمردان روزگار ايستادگي اشكي از چشمانش جاري شد. اگر چه بسيار سعي كرد آن را از ديد عكاسان، خبرنگاران و فيلمبرداران پنهان كند.
* اين كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در دومين برنامه سفر خود به بندر عباس با حضور در محل دفتر نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان با آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندر عباس و نماينده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبري نيز از نزديك ديدار و گفت و گو كرد، رضايي در اين ديدار ادعا كرد احمدي نژاد قادر به مديريت همه جريان اصولگرايي كشور نيست و بايد براي مديريت نظام‌مند كشور ظرفيت‌هاي جديدي ايجاد كرد. وي پس از حدود 25 دقيقه ديدار رسمي با آيت الله نعيم‌آبادي امام جمعه بندرعباس، از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا برنامه را براي مدتي ترك كند تا وي بتواند با ميزبان خود راحت‌تر سخن بگويد.
* اما سومين برنامه رضايي در بعد از ظهر روز گذشته ديدار با فعالان اقتصادي و بازرگانان استان هرمزگان بود كه به واسطه دانش رضايي در حوزه اقتصاد با مواضع، اظهار نظرها و ديدگاه هاي جالبي همراه بود و هر يك از بازرگانان اين استان به ارائه نظرات متعدد خود در خصوص مشكلات منطقه‌اي پرداختند كه رضايي نيز برنامه هاي دولت خود را براي اين منظور به اطلاع آنان رساند.
* حضور رضايي بر عرشه يك شناور عظيم در آب هاي خليج فارس چهارمين برنامه اي بود كه در سفر خود به بندر عباس در آن شركت كرد، گروهي از فيلمبرداران و عكاسان براي ساخت تيزر تبليغاتي و انتخاباتي، وي را تا عرشه شناور بزرگ همراهي كردند.
* پيش از سخنان محسن رضايي براهيمي رئيس دانشگاه آزاد قشم به رضايي خير مقدم گفت و وي را اسطوره روزهاي سخت كشور ناميد.
* دانشجويان بسياري در اين برنامه از رضايي پرسش هاي خود را مطرح مي‌كردند اما دانشجويي در بخشي از برنامه پشت تريبون قرار گرفت و همزمان با طرح سوال خود از رضايي به خاطر كمك‌هايش براي تشكيل فدراسيون پرورش اندام در كشور تقدير كرد كه با تشويق حضار همراه بود.
* گروهي از شبكه جهاني پرس تي‌ وي در اين سفر رضايي را همراهي مي‌كردند، ششمين برنامه سفر رضايي به بندر عباس ويژه اين گروه رسانه‌اي بود كه با تهيه دكوري در هتل هماي بندر عباس سوالات خود را پيرامون برنامه هاي رضايي براي مردمان منطقه خليج فارس و اساسا خليج فارس و جزاير سه گانه مطرح كردند و رضايي نيز به سئوالات آنان پاسخ گفت.
* شايد مي‌توانست اين حاشيه‌ها با پايان برنامه آخرين برنامه انتخاباتي محسن رضايي پايان يابد اما وقتي خبرنگاران از شيشه‌هاي كوچك اتاق خلبان به هنگام سوار شدن به ايرباس، قاليباف شهردار تهران را ديدند تيتر جالبي براي اين حاشيه تهيه شد.
* محمد باقر قاليباف شهردار تهران با لباس كاپيتاني در اتاق خلبانان ايرباس شايد نمي‌دانست كه خلبان پروازي است كه فرمانده روزهاي جنگ را در خود دارد وي پس از اطلاع حضور محسن رضايي در پرواز به استقبال وي آمد و وي را به كابينه خلبان برد.
* پرواز 23 و 15 دقيقه بندرعباس به تهران با تاخير 25 دقيقه‌اي نيز همراه بود.
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.